Predcasny rozsudok rovnitkovy panacik >:-[]
Nebol by som si taky isty kto bude po jazde RS Trophy na Nurbe kralom predokoliek ;-)
Nechame sa prekvapit.
Stale verim,ze oddelenie Renault Sport dokaze lepsie odladit podvozkovo auto ako Hondaci.
Znak Renaultu mozes byt jedine ty Kylie,kedze na rozdiel od teba ja som chlap >:D
A to,ze si ten znak uz davno vie cele ACZ z tvojich "inteligentnych" prispevkov dcerenka svojich rodicov ;-)
Ty jedeš dneska! :yes:
Ještě přidej nějaký humory o tom jak se má blikat doleva, když jedeš rovně, případně jak ti šílený chemik Karel přelíval a překolkovával Iron do Blue Labelu a už si fakt otevřu pivsona.
Hele základ je neblikat = nikdy nikde = snad jenom když už seš v odbočovacim pruhu a nikam jinam to nejde = tam lidi blikaj. Věřim že si jeden z nich >:-[]
výjimečně s tebou souhlasím. Taky bych bral spíš TypeR. Jízdně je dokonalý. Jen trošku dražší :-) Ale zase bych se nebál, že bude i po letech provozu fungovat. U Renaultu bych si tím úplně jistý nebyl >:D
Já s novou CTR jel a z mýho pohledu řidičsky dokonalý auto. Původně jsem si říkal, že přenýst na přední nápravu takovej výkon nejde a to auto bude překoňovaný. Není to tak. Má výkonu akorát a Honda zvládla jeho distribuci na silnici bez chybičky. A navíc je to Honda, takže kvalitativně trošku jinde než Renault.
Presne ako som uvádzal pod článkom o cenách: MRS nevyhnutne pýta výraznú farbu, jeden z promo lakov Sirius alebo Tonic. V ostatných sa trochu kúzlo RS stráca, resp. je to prekvapivo nenápadné. Kto najbližšie bude kritizovať GTI za nenápadnosť a nedostatok expresvnosti, nech si pozrie MRS v šedej: [odkaz] či bielej: [odkaz]
P.S. Mne je tento decentnejší prístup sympatickejší a i preto sa mi MRS páči. Kto oceňuje nenápadnosť, nech si zvolí 50 odtieňov šedej, kto chce byť vidieť, nech berie žltú či oranžovú. Taký CtR vyzerá ako boy-racer aj v šedej a naopak Golf GTI nemá jedinú výraznejšiu farbu.
Přesně jak říkáš GTI, MRS a CTR si našly mezi HH svoji cestu, plivat na GTI pro nenápadnost (zvláště s přihlédnutím na jeho historii) značí být autoduševním chudákem a to samé platí pro CTR. i30 postavilo svůj základní kámen a můj tip je příprava přechodu k 4x4.
Souhlasim. Navic, Megane na RS koncit nebude, jeste tu je prostor na ruzne CUP a ja nevim jake verze, kde se u Renaultu muzou trosku vic odvazat. RS tak klidne muze zustat v decentni barve decentni. :yes:
A za cenovou politiku :yes::yes:
Ja bych si určitě počkal na žive setkani před takovym prohlašenim. Možna maš pravdu, ale stači realna rozdilnost mezi běžnym golfem a meganem a to megan neni zdaleka takovy odvaz jako třeba ten civic.
a snad aj konzervativnejsi a elegantnejsi ako v predoslej generacii... ta cervena mi tu nahodou aj pasuje hoc "klasicka" zlta je zlta ... a prave v tomto pripade mi tu ta akasi striedmost farby aj tvarov voci predchodcovi doslova imopnuje.... urcite je to elegantnejsi kusok ako ten novy civic alebo za mna vizualne neopracovana az neotesana a nudna i30N ktora viyera ako nejaky automobilovy unisex ale elegancia a vlastne caro ( predchodca i30 ho mal ) tam teda moc uz nie je :yes:
celkovo sa mi zda nova i30 nudnejsia ako predchodca... v reale je akasi az sterilna... a to aj v kombiku .. normalne hadam aj taka octavia kombi mi uz imponuje viac pritom som octavky ako take nikdy nemusel ;-\ ... novej i30 chyba akasi vlastna elegancia ... ta predna maska je akasi tiez plocha a cely predok je v reale akysi divny .. neladia mi k tomu ani tie predne svetla... ako je to fajn... jasne super auto... ale krasavec to uz nie je .. som zvedavy na noveho ceeda... ale obavam sa ze tam to uz tiez pojde dolu vodou
...ale H/B? Ten zadek vypadá na nějakou vtipnou sázku mezi stylisty, kam až se dá se špatným vkusem zajít a dát to "starýmu" podepsat....... ;-) Chtěli si asi potvrdit, že se "starý" na to co podepisuje ani nedívá a nebo že je slepý.... :-) [odkaz]
Naprostý souhlas, však se také v této generace ten hatchback prodával velmi špatně, prodeje zachraňoval skoro jen kombík a sedan... :-O Ten hatchback byl poslední hřebík do rakve šéfdesignéra LeClémenta, neúspěch Avantimu a Vel Satisu mu ještě vedení tolerovalo, toto už ale ne. Na to byla řada Mégane příliš prodejně důležitá... 8-s
Presne tak. To kolmé a do strán zatočené zadné okno bola typická francúzska maniera byť iný za každú cenu, čo zákazníci pochopiteľne neprijali, rovnako nevkusný bol ten trčiaci zadok, plus ten konflikt rovnej strechy s prudko sa zvažujúcou líniou okien snažiacou sa vytvoriť dynamický profil, čo pochopiteľne nešlo, len to vytvorilo zbytočný a škaredý kus prázdneho plechu hore (a z praktického hľadiska klaustrofobický pocit na zadných sedadlách). Skrátka celé zle. Oproti tomu sedan a kombi boli vcelku vydarené a aj rozšírené.
Ano, je určitě konzervativnější....snad až moc. CTR je zase na opačné straně spektra. Takže...tam trochu přidat a tamhle zase trochu ubrat....a máme zlatý střed.... ;-)
Že prý ten jediný manuál během jízd někdo odrovnal a musel být vyřazen, tak můžete/můžeme být rádi, že jste se svezli. :-) Pokud ho tedy nemáte na svědomí. >:-[]