Skoro ve všech testech vyhrál.Uvidíme,jak se nový model popere se svými soupeři,já si myslím,že bude zase na vrcholu.A už bych se v něm konečně rád svezl,čtu na něj samou chválu,ale pořád mi nějak uniká,je docela vzácný ve srovnání s ostatním ostrými mrňousy.
Tak kdo by nechtěl řídit Megana sport. Před deseti lety jsem si koupil v áčkách obyč Megana a to auto mám hrozně rád. Jak jízdní vlastnosti, tak vzhled, interiér, všecko. Když si představím, že ty nejlepší vlastnosti aut vůbec jsou ještě znásobený a vznikne z toho něco jako tady ten závodní krasavec, tak člověk jenom uslintává...
Možno tak papierovo. Ale pri všetkej úcte k Hyundai on je v tejto kategórii nováčikom, kdežto Megane RS je pojem, nadväzuje na roky skúseností a má silnú fanúšikovskú základňu. Preto z hľadiska predajov to nebude tvrdý súboj, ale debakel pre i30N.
Paja povedal jednu múdru vec, že keď presadneš zo silnej predokolky typu GTI do silnejšej zadokolky, na okruhu ešte dlhú dobu nebudeš reálne rýchlejší, lebo sa musíš naučiť jazdiť podstatne odlišne, najmä zákruty.
Asi tak. Takže rozbîjam prasiatko a na sezónu kúpiť nejaké dalsie sady pneu s brzdami a učiť sa,učiť sa.
Ono je to dobré,že človek spoznáva aspoň limity auta,a to znesie vcelku hodne.
Ono to ani toľko nezožerie, keď nebudeš na okruhu každý víkend. Ja chodím len sporadicky, tak 3-4 krát za sezónu a gumy som menil až po 3 sezónach, sám som sa divil, brzdy mám dokonca stále pôvodné a držia (akurát mám racingovú brzdovú kvapalinu).
Ja sa musim hlavne naučiť brzdiť-vraj to robím zle. 2x som ich tam prehrial,no ale jazdil som s esp tak to mu asi trosku pomohlo.
No a treba častejšie aj trénovať na motokárach
Rád bych viděl prodejní statistiky Clia RS ve srovnání s konkurencí. Když s tímhle automatovým šílenstvím začal koncern, dopadlo pro jeden model zaříznutím bez nástupce a pro další dva návratem manuálu.
Nechci topperovat, možná je to jen můj pocit, ale jakoby po posledním rychlém Cliu dnes už vůbec nebylo slyšet.