Tiež si myslím, že 0,2 l pri turbomotore nie je nič, čo by malo robiť problém. Na druhej strane ako píše deda, aj konkurenčné dvojlitre sú turbomotory, ktoré pre rovnaký výkon nemusia byť tak silno fúkané (resp. ak sú, majú vyšší výkon). A aj z prvých testov sa javí, že ten motor nemá taký charakter, ako predchodca s 2,0 l (aj keď je otázne, do akej miery to robí menší motor a silnejšie turbo a do akej miery prísnejšie emisné normy; skôr by som to tipoval na to druhé).
Ano, tady dole jste zmínili krouťák a ten má hodně co do činění s obsahem. Platí to i pro turba, i když ne tolik jako pro atmosféry. Takže i těch extra 200ccm je poznat. 175 ccm a 250 ccm motorky byly kdysi velké motory...........
420Nm na 1.8l motor je pekelně moc a takový motor musím mít nejen velké turbo, extra mazání a chlazení, ale také všechny vnitřnosti kované.
Pamatuji, jak jsem kdysi podrobně zkoumal rozdíl v součástkách mezi Honda DC2 VTEC motory. VTiR dával 170 k a Type R dával 200k. Šlo v podstatě o ty samé motory, tak jsem zjišťoval, co bych musel všechno vyměnit, abych se dostal na těch 200k. Samozřejmě z toho sešlo, protože bych se nedoplatil. U turbo motorů to ale není zdaleka tak složité a nákladné, pokud nejdeš do extrému jako v tomto případě - MRST.
No je to presne naopak, doteraz bol MRS iba s manuálom a teraz je tam aj automat (pričom s manuálom má motor okresaný krútiak). Aspoň že sa Renault pri Cliu poučil, že petrolheadi neprijmú automat ako jedinú voľbu, tak ten manuál popri automate ponechali.