Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane RS 265 Trophy: Nejrychlejší předokolka na Nürburgringu (+video)

Renault Mégane RS 265 Trophy objel Severní smyčku Nürburgringu za 8 minut a 8 sekund.
Zpět na článek
20. 6. 2011 09:55
20. 6. 2011 10:30
20. 6. 2011 19:23
21. 6. 2011 12:18
20. 6. 2011 10:31
20. 6. 2011 11:40
20. 6. 2011 11:54
20. 6. 2011 13:11
20. 6. 2011 20:46
20. 6. 2011 22:46
21. 6. 2011 12:24
21. 6. 2011 19:25
21. 6. 2011 20:26
20. 6. 2011 23:17
20. 6. 2011 23:14
21. 6. 2011 06:42
21. 6. 2011 09:50
21. 6. 2011 15:06
21. 6. 2011 13:18
21. 6. 2011 14:33
21. 6. 2011 14:44
21. 6. 2011 15:03
21. 6. 2011 15:23
21. 6. 2011 15:37
21. 6. 2011 15:44
21. 6. 2011 15:51
21. 6. 2011 16:00
21. 6. 2011 16:44
21. 6. 2011 19:13
21. 6. 2011 15:40
21. 6. 2011 15:46
21. 6. 2011 15:56
21. 6. 2011 19:37
21. 6. 2011 20:15
21. 6. 2011 20:21
21. 6. 2011 21:41
21. 6. 2011 21:44
22. 6. 2011 02:33
28. 6. 2011 23:17
neregistrovaný "faraoh"
21. 6. 2011 15:50
21. 6. 2011 15:56
21. 6. 2011 16:00
21. 6. 2011 16:03
21. 6. 2011 16:14
21. 6. 2011 19:19
21. 6. 2011 19:39
21. 6. 2011 20:01
21. 6. 2011 20:17
21. 6. 2011 20:35
21. 6. 2011 20:40
21. 6. 2011 21:02
21. 6. 2011 21:09
21. 6. 2011 21:36
21. 6. 2011 21:41
21. 6. 2011 17:56
21. 6. 2011 19:16
21. 6. 2011 19:34
21. 6. 2011 19:58
21. 6. 2011 20:15
21. 6. 2011 20:27
21. 6. 2011 20:33
21. 6. 2011 20:53
21. 6. 2011 20:56
21. 6. 2011 19:39
21. 6. 2011 16:34
21. 6. 2011 17:13
21. 6. 2011 17:33
21. 6. 2011 19:35
21. 6. 2011 18:03
21. 6. 2011 19:18
21. 6. 2011 19:33
21. 6. 2011 19:30
21. 6. 2011 19:48
21. 6. 2011 20:07
21. 6. 2011 20:13
21. 6. 2011 20:39
21. 6. 2011 20:50
21. 6. 2011 20:06
21. 6. 2011 20:12
21. 6. 2011 20:20
21. 6. 2011 20:30
21. 6. 2011 20:44
21. 6. 2011 21:04
21. 6. 2011 21:13
21. 6. 2011 21:16
21. 6. 2011 21:32
21. 6. 2011 21:40
21. 6. 2011 21:56
21. 6. 2011 22:05
21. 6. 2011 22:09
21. 6. 2011 22:14
21. 6. 2011 22:19
21. 6. 2011 22:42
21. 6. 2011 22:12
22. 6. 2011 02:41
21. 6. 2011 23:01
neregistrovaný "da_bomb"
21. 6. 2011 20:29
21. 6. 2011 20:47
21. 6. 2011 20:53
21. 6. 2011 20:56
21. 6. 2011 20:59
21. 6. 2011 21:07
21. 6. 2011 21:12
21. 6. 2011 21:15
21. 6. 2011 21:18
21. 6. 2011 22:08
21. 6. 2011 22:15
21. 6. 2011 22:19
21. 6. 2011 21:12
21. 6. 2011 21:13
21. 6. 2011 21:14
21. 6. 2011 21:15
21. 6. 2011 21:19
21. 6. 2011 21:23
21. 6. 2011 21:52
21. 6. 2011 22:02
21. 6. 2011 22:06
21. 6. 2011 22:21
21. 6. 2011 21:18
21. 6. 2011 21:20
21. 6. 2011 21:42
21. 6. 2011 21:47
21. 6. 2011 22:00
21. 6. 2011 21:50
21. 6. 2011 22:00
21. 6. 2011 22:42
21. 6. 2011 22:49
21. 6. 2011 22:59
21. 6. 2011 22:01
21. 6. 2011 21:58
21. 6. 2011 22:04
21. 6. 2011 22:11
21. 6. 2011 22:18
21. 6. 2011 22:23
21. 6. 2011 22:41
21. 6. 2011 22:07
21. 6. 2011 22:12
21. 6. 2011 22:36
21. 6. 2011 22:53
21. 6. 2011 23:01
21. 6. 2011 22:13
21. 6. 2011 22:16
21. 6. 2011 21:21
21. 6. 2011 21:44
21. 6. 2011 21:58
21. 6. 2011 22:11
21. 6. 2011 22:15
21. 6. 2011 22:16
21. 6. 2011 22:39
21. 6. 2011 22:53
21. 6. 2011 22:17
21. 6. 2011 22:30
21. 6. 2011 22:33
21. 6. 2011 22:48
21. 6. 2011 22:53
21. 6. 2011 22:55
21. 6. 2011 22:58
22. 6. 2011 22:39
22. 6. 2011 16:39
22. 6. 2011 18:32
21. 6. 2011 22:49
22. 6. 2011 07:00
28. 6. 2011 23:08
neregistrovaný "faraoh"
21. 6. 2011 15:01
21. 6. 2011 15:25
21. 6. 2011 15:45
21. 6. 2011 15:48
21. 6. 2011 15:53
21. 6. 2011 16:01
21. 6. 2011 15:53
21. 6. 2011 16:02
21. 6. 2011 20:35
21. 6. 2011 20:48
21. 6. 2011 20:55
22. 6. 2011 00:16
21. 6. 2011 16:22
21. 6. 2011 17:15
21. 6. 2011 19:40
21. 6. 2011 20:42
21. 6. 2011 20:47
21. 6. 2011 20:59
21. 6. 2011 22:14
21. 6. 2011 22:16
21. 6. 2011 22:39
21. 6. 2011 23:37
21. 6. 2011 20:44
21. 6. 2011 23:33
22. 6. 2011 14:24
20. 6. 2011 09:55
renaultsport
Gratulaci si hoši z Dieppe zaslouží, to bezesporu :yes: , nejrychlejší předokolka může být totiž jen jedna!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Nerez
20. 6. 2011 10:30
Re: renaultsport
Takže pokud to dobře chápu, Renault překonal Renault? Já jsem měl doteď za to, že nejrychlejší tam byla Astra OPC a jako oslava tohoto vítězství vznikla edice Nürburgring edition :-|
20. 6. 2011 13:11
Re: renaultsport
No máš pravdu... Opel Astra OPC tam má čas 8:14, jenže nejedná se o produkční vůz ( [odkaz] ), ale o tuningového úpravce, klasická astra má čas 8:33.... Focus RS zajel čas 8:26...

Taky skládám poklonu Méganu RS 265 Trophy a celému týmu RENAULTSPORT!!!
Avatar - Nerez
20. 6. 2011 19:23
Re: renaultsport
Ale na tom okruhu jela minulá verze Astry, model H OPC. Ne nový model J, ten ještě OPC nemá.
21. 6. 2011 10:59
Re: renaultsport
V tom případě jemně nechápu tvou poznámku, že Renault porazil Renault. >:D
Když nová OPC ještě není tak jak by mohla mít rychlejší čas než R26 R... Stará Astra OPC to má za čas 8:33....
Avatar - Nerez
21. 6. 2011 12:18
Re: renaultsport
Protože jsem měl za to, že až teď byl čas Astry Renaultem, jenže on byl překonán už dřív, což mi uniklo ;-\
20. 6. 2011 10:31
Focus
A za jak dlouho to dal Focus RS??
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
20. 6. 2011 11:40
Re: Focus
co jsem koukal, tak měl 8:26
Avatar - misoo
20. 6. 2011 13:11
Re: Focus
pre info casy na nurburgringu : [odkaz]
20. 6. 2011 20:46
M3
Dvě sekundy za M3 řízenou von Saumou? Mám podezření, že vše nebude úplně košer.

Tak jako tak okruhový a okreskový král HH je asi jasný. :yes:
Rozbalit vlákno
5
20. 6. 2011 22:46
Re: M3
No, Renault má jen tu smůlu, že HH začalo vyrábět i Subaru :-)

Ale jinak ten rozdíl oproti Focusu RS je dost výraznej, to bude Deadlift hodně dlouho rozdýchávat >:D
21. 6. 2011 12:24
Re: M3
Tak STi se nyní (a jako sedan) dostalo lehce pod 8 minut, což není nikterak dramatický rozdíl a spíše potvrzuje vyjímečnost Meganu. Na ringu obě legendy (STi i EVO) nikterak nezáří (v kontextu jejich vyjímečnosti). Drtivě kralují v jiném prostředí.
21. 6. 2011 19:25
Re: M3
Já jsem reagoval hlavně na toho okreskovýho krále HH.

Samozřejmě, že STi a Evo nejsou na okruhu doma, obzvlášt na Nurburgringu. Ale i tak 13 sec. je pořád dost. Otázkou je, jak velkou roli hrál střelec "Makinen" >:D
20. 6. 2011 23:17
Re: M3
Ještě zajímavější mě přijde srovnání s BMW 1M. Ten čas Meganu je fakt neuvěřitelný.
20. 6. 2011 22:12
Renaultsport by zasloužil metál
za to, jaká dělají parádní sportovní vozítka pro široké masy. Twingo RS, Clio RS, Megane RS. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Nerez
20. 6. 2011 22:35
Re: Renaultsport by zasloužil metál
Souhlasím. Hlavně minulý Megane Sport byl parádní :yes:
20. 6. 2011 22:45
zajímavej čas
Skoro mi až příjde z říše snů... docela by mě zajímalo jestli skutečně použili seriové pneumatiky a opravdu identický vůz co půjde do produkce....taky asi měli nějakou oktanovou petelici v nádrži:-) jinak se mi tohle číslo zdá dost nereálný :-! ale abyste se na mě nesesypali, že šťouchám do renaultu, tak RS250 je v úzkym okruhu aut, mezi kterejma se teď rozhoduju...
Rozbalit vlákno
4
21. 6. 2011 06:18
Re: zajímavej čas
Otázka je co považuješ za sériové pneu? R26.R měla semislicky s homologací E tedy schválené pro provoz na pozemních komunikacích, ale s běžnou pneu měla pramálo společného. Toyo R888
21. 6. 2011 06:57
Re: zajímavej čas
jojo to je ono no.... já se na ty časy snažim koukat co nejvíc porovnatelně, tzn. Mazda s 3MPS odjezdila ring na pneu co na autě dostaneš z továrny a s 98mičkou v nádrži stejně tak Golf R32, naproti tomu třeba FoFo ST a Astra OPC používali slicky nebo semi-slicky a vysokooktaňák... proto mě zajímá jak na tom byl tenhle Trophy megane... Takže ono je hezký že jejich pilot pochválil pneu Bridgestone Potenza RE050A, ale pochybuju, že je při tom ostrym kole měl na autě...
Avatar - Enthusiastic.driver
21. 6. 2011 09:35
Re: zajímavej čas
Já myslím, že ti to mnůže být úplně fuk :-) Nordschleife za 8:08 stejně nikdy nezajedeš a proto jsou mnohem důležitější subjektivní dojmy z auta.

Každopádně RenaultSport si zaslouží velké uznání. Ten čas vypadá velmi neuvěřitelně. Upřímně mám taky pochybnosti o tom obutí. Anebo inženýři z Dieppe upsali své rodiny do šestého kolena ďáblu >:D 8:08, safra, to je čas supersportů před 10 lety!
21. 6. 2011 12:02
Re: zajímavej čas
Boli použíté pneumatiky Bridgestone RE 050A - 235/35 R19
20. 6. 2011 23:14
videjko
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
21. 6. 2011 06:42
Re: videjko
Neskutečný!!!!! >:-[] :yes:
21. 6. 2011 09:50
Re: videjko
Zajímavé jaká auta skončila za Meganem
Plus fort que (entre autre) :

- Ferrari 360 Modena (400 ch) : 8:09.00

- Lamborghini Diablo SV (520 ch) : 8:09.00

- Audi RS6 Avant C6 (580 ch) : 8:09.00

- Audi TT-RS Coupé (340 ch) : 8:09.00

- Porsche 993 GT2 (430 ch) : 8:09.30

- KTM X-Bow (240˙ ch) : 8:10.00

De quoi couper la chique ŕ tous les détracteurs de la marque, en plus pas vidée et en pneus route (le pilote est un sacré goret quand męme!)

Que dire de plus.... ah si, j'en veux une !!!! >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 15:06
Re: videjko
Ty pííííííííí..... krása.... až se mi puky na trenkach rozvlnily..... >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
21. 6. 2011 13:18
8:08
Kouzelnej je zejména ten dámskej úchop volantu. Jen jemně konečky prstů. Jako baletka. Občas ručábo pijánko podřadit, prostě klasická Severní smyčka kolem osmi. Brnkačka.

Už jsi někdy viděl práci mistrů na volantu při přes dvě stě? No, však si to na severní smyčce můžeš dát i ty. Nainstaluj kameru, zakryj rychloměr, a pak už jen stačí vybrat potřebné násobné zrychlení projekce. Žes to dal za osm hodin a osm minut nikoho ani nenapadne. Osobně tipuju, že nebude dlouho trvat a pětistovka dá smyčku pod pět minut. Na videu...
Rozbalit vlákno
145
21. 6. 2011 14:33
Re: 8:08
>:D komentar veru hodnotny, jiste jsi na NS nekdy byl pri mereni nejakeho oficialniho casu, a jiste jsi slisel o necem jako je hodnceni/tabulka Fasterslap kam se opravdu jen s nahlasenim casu a ukazkou videa ze si se projel po severni smicce fakt nedostanes ;-)

proste se smir s faktem ze nejblizsi HH od VW v podobe Golfu je holt az 15 sekund za timto Meganem :-!
21. 6. 2011 14:44
Re: 8:08
S odkazem na tvé životní ideály ti mohu jen doporučit bedlivou obezřetnost i při počítání kol na... kolotoči... >:D
21. 6. 2011 15:03
Re: 8:08
ajaaaj__niekto sa vratil z terapeutickych sedeni a vidim, ze to bolo k nicomu ;-\

mal by si "smeknout" a uznat respekt Meganu RS a celej divizii RS...
nakolko tvoj guru moze taky cas len zavidiet...
zasa sa potvrdilo, ze nie gti, ale RS od Renaultu je to prave HOOOOT :yes:
21. 6. 2011 15:23
Re: 8:08
To pro tebe, a pro podobné prosťáčky, kteří se domnívají, že Renault vytáhl jednoho Mégana z prodejny a jezdec (doslova) s jedním prstem v nose tam střihnul HH rekord.

Nejde vůbec o těch 8 a už vůbec ne o těch 8... neb pokud se podíváš na detail, pak samozřejmě nejde v tomto klání o regulerní souboje, nýbrž jen a jen o to, dostat předmětný produkt, který na první pohled vypadá jako zcela produkční verze modelu M RS, do tabulky co možná nejvýše.

Proto je dosažený čas jen hrubou orientací. Poučený šofér současně ví, že časy až někam lehce přes devět minut jsou časy výborné, a rozhodně nelze dovozovat, že ten kdo včera dal 8:08 je snad lepším, rychlejším, než ten, kdo předevčírem dal 8:30, to bys ale měl dávno vědět.

Konečně se můžeš pokusit domyslet, jak by asi dopadl závod, kdyby se ho zůčastnily vozy v rozpětí dosažených časů v rámci celé osmé minuty. Možná by se vítězem stal například Lotus.Kdo by však nevyhrál určitě víš i ty sám... :-)
Avatar - jazva
21. 6. 2011 15:37
Re: 8:08
>:D >:D >:D už si tu chýbal... Podľa tejto logiky, by sa dala bagatelizovať vražda tým, že zavraždený by aj tak jedného pekného dňa zomrel, takže v podstate o nič nejde. >:D :yes:
21. 6. 2011 15:44
Re: 8:08
>:D Tak to je trefa. Jinak, ale co se týče horního výkonu, to je až úsměvné. Je jen škoda, že se tato klání neorganizují tak, že by vítěz předmětné minuty, musel zajet závod s tím, kdo zajel tu minutu s 59 sekundami. To bychom se pobavili, zejména při technické kontrole o procentuálním užití sérových dílů :-) Ale jak čtu diskuzi, většina plakátů se opravdu domnívá, že renault vytáhl z prodejny jednoho mégana a střihnul si s ním rekord... >:D
Avatar - jazva
21. 6. 2011 15:51
Re: 8:08
tak ono je v prvom rade rozdiel jazdiť závod so súpermi na trati(ktorý ti zavadzajú a podobne) a na tej istej trati jazdiť časovku... Obe súperenia majú čosi do seba a obom čosi chýba. Čo sa týka tej kontroly sériovosti, myslím, že si to dosť strážia. A ak nie, tak potom podvádzajú všetci. Začínajúc Trabantom a končiac RR. ;-)
21. 6. 2011 16:00
Re: 8:08
Trabant jel v sérii, tam není co nahradit... :-)
Avatar - jazva
21. 6. 2011 16:44
Re: 8:08
Tak Trabant bol zlý príklad- ten je tak geniálny, že tam sa nič meniť ani nedá... >:D
21. 6. 2011 15:40
Re: 8:08
jj vime, urcite ne ty, bez lestit guru a dej normalnim lidem klid :-)
21. 6. 2011 15:46
Re: 8:08
Máš recht, jen snad bych tě doplnil, že takhle jezdí Mégany běžně... >:-[] zejména pak ty v akci za dvě pade... to víš Renault, náskok díky reklamě >:-[] :yes:
21. 6. 2011 15:56
Re: 8:08
to si nastesti myslis jen ty, pac ja nikde v reklame nevidel ze by zajeli severni smicku za nejaky cas, ale asi se koukam na spatne reklamy no
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 19:37
Re: 8:08
Chceš říct, že výkon Golfu na Nurburingu byl jaký? Že VW tam tak přijelo, vzalo si lístek a řídil ho jakýsi Lojza vod Hustopeč a proto je jejich čas takový jaký je? >:D Probuď se, jestli se někdo snaží dělat PR co nejvíce, tak je to VW, ti si nenechají ujít možnost být za každou cenu "nej"
21. 6. 2011 20:15
Re: 8:08
Je to prestižní jízda zejména pro frantíky, znáš to, takové kočkování - Audi to zase přdvádí na Le Mans. Tam je to ovšem regulerní. Němci mají radost z toho, jak jim frantíci smyčku zobají. Nic hlubokého v tom nehledej, a hlavně si na základě horního výsledku nesestavuj tabulku svých plakátových oblíbenců, které bys chtěl mít jednou v garáži. Auto do garáže se vybírá (pokud si můžeš vybírat) podle úplně jiných kriterií. Ale to ty zatím (možná) vědět ani nemusíš.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:21
Re: 8:08
Jestli ti jde o Le Mans, tak doufám, že víš, že se nejede v jen jedné třídě. Navíc nejvyšší třída, kde kraluje jedno Audi (vyhrálo tuším jen o minimální rozdíl), není jen o Audi, ale i o Peugeotu, který jej obklopil.
O tom, jak se vybírá auto do garáže mi radit nemusíš, naštěstí, ale tady na Severní smyčce se nevybírá auto do garáže, tady se jezdí na čas a kdo je rychlejší, ten je prostě rychlejší.

Až se bude poměřovat třeba délka tvého.... auta a mého auta, tak ten s delším autem bude mít delší... auto. Jednoduchý, osvědčený a nevyvratitelný způsob porovnávání.
21. 6. 2011 21:41
Re: 8:08
Nejde mi o Le Mans, jde i o to, že ty dosažený čas chápeš jako dokonalou modlu. Tak se ti snažím vysvětlit, že Renault se rozhod zajet nejlepší čas. Když se rozhodne zítra Fiat, zajede ten nejlepší (třídní) čas zase Giulietta. Proto někde tu píši o tom, že v rámci své třídy je vše v rozmezí osmi minut vynikajícím časem. Jakmile tu z toho děláš zákon osmnulaosm, dojíždíš právě na to, že nemáš čím třídně argumentovat, a tvůj postoj je než postojem povrchního prosťáčka.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 21:44
Re: 8:08
Můžu tě o něco poprosit? Napiš mi, kde jsem napsal, že považuju čas na Severní smyčce za dokonalou modlu? Nic více po tobě nechci. Zkus to citacemi. Díky.

On Megane se svým RS má k argumentaci nejen čas 8:08 na NS, ale taky spoustu testů a názorů odborníků, kteří jej vysoce ocenili. Tady NS je jen třešnička na dortu.
Avatar - Katikakus
22. 6. 2011 02:33
Re: 8:08
Ted si to trefil - ano Renault se rozhodl zajet nejlepsi cas a...zajel ho, protoze na to ma.
Samozrejme, krome jinych se o to pokusil i VW, ale zatim jaksi "nepolucilos"...
A v tom je ten rozdil - nekdo umi, jiny... :-!
neregistrovaný "faraoh"
28. 6. 2011 23:17
Re: 8:08
Pises absolutne blbosti... Ak sa Shrotwagen rozhodne prekonat ten cas tak to nedokaze... dovod? Porovnaj u tych automobiliek divizie zaoberajuce sa a vyvyjajuce vyslovene sportove agregaty... Za diviziu Renault Sport staci spomenut dlhorocnu vlastnu sutaz, dalej dlhodobe skusenosti z F1.. Inzinieri vyvyjajuci RS motory su daleko pred shrotwagenmi, a ani ked im pojdu oproti, tak ich ti tvoji nedobehnu, To nieje vysmech ani zvelicovanie, to je proste fakt. Ohanas sa tym ze RS265 nieje seriobe auto.. ok, tak vezmime Megane RS250, na Slovakiaringu porazilo golfa takze tvoje vyhrady su scestne a kazdy kto cita tuto diskusiu vidi tvoju snahu za kazdu cenu bagatelizovat uspech Renaultu... Reci typu """Když se rozhodne zítra Fiat, zajede ten nejlepší (třídní) čas zase Giulietta"""" su takou blbostou ze sa mi chce plakat... To iste mozes povedat na F1 pri poslednej VC, keby Ferrari chcelo tak by vyhralo... :-DD
21. 6. 2011 15:50
Re: 8:08
nj__kiezby takyto cas dal guru...to by boli ine psanicka ;-)
klakni a uznaj porazku guru a sira >:-[]
21. 6. 2011 15:56
Re: 8:08
ROCCO zajel rychlejší čas, ale dostal penalizaci za krásu, to jak se tak koukám nahoru se holt méganovi stát nemůže... >:D ;-)
21. 6. 2011 16:00
Re: 8:08
hlavne za tu ***ku 8-s
[odkaz]

vs

[odkaz]
21. 6. 2011 16:03
Re: 8:08
Koukám, že mégane má poměrně zajímavej... předek >:D ;-)
21. 6. 2011 16:14
Re: 8:08
no sak jasne, vsichni kdo si Megana koupi, tak prece musi vedet jak je serednej

a ted bysme mohli zacit hodnotit krasu lidi, treba jak "krasnej" je treba GTI, pac prece krasa se da merit a vsem lidem na celem svete se libi jen to co napise GTI a tedy i on je vlastne "muzem" planety :-) proste Guru (Jára) >:D
21. 6. 2011 19:19
Re: 8:08
To není otázka subjektívního vztahu líbí/nelíbí, nýbrž racionálního zhodnocením designu.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 19:39
Re: 8:08
Ano, to máš pravdu, nicméně na to ty nemáš odbornost a ani vwoko. Takže se nic neděje.
21. 6. 2011 20:01
Re: 8:08
Neutíkej se neustále k autoritě školy, já chápu že v tvém případě je to sice velmi velmi na místě, ale v předmětné věci nejde o to, že by tu snad měl posuzovat auta jen absolvent uměleckoprůmyslového gymnásia, zde jde nyní především o automobilový vkus. A ten je u kolegou akcentovaných aut poměrně slušně uplatnitelný. To ovšem pro tebe je jen španělská vesnice.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:17
Re: 8:08
Já neříkám, že nesmíš posuzovat design aut, ale nesmíš počítat, že zrovna tvůj "automobilový vkus" bude brán jako odborný, což nebude.
21. 6. 2011 20:35
Re: 8:08
Ani netoužím po tom, aby byl. Pravdu o vkusu najdeš u každého především v ... garáži. A samozřejmě uznávám, že jsou i ti (jako třeba ty) kteří vůz považují za ten zde již příslovečný prostředek k jízdě z A do Bé... v tomto kontextu je tvůj pohled na karoserie aut někde úplně jinde, než pohled můj, to uznávám.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:40
Re: 8:08
Pokud netoužíš, tak proč svůj svwětonázor tak agresivně prosazuješ? To neznáš svou hodnotu, tedy hodnotu svých názorů? Samozřejmě, že znáš, kdybys ji měl vyšší, tak nepíšeš do diskuze. Tady je ten svět, který ti dovolí imaginárně kralovat. Ten venku ne.

Nevím, kde jsi vyluštil nějaké vozy z bodu A do bodu B a podobné prázdné věty a "falešná slůvka" z mého příspěvku. A ano, garáž je dobrým vodítkem, proto si ji tak důkladně ochraňuješ, neb to by mohlo vyjít na světlo, jestli je ten tvůj vkus opravdu tak dobrý nebo ne.
21. 6. 2011 21:02
Re: 8:08
Agresivitu tomu připisuješ ty, neboť nejsi zvyklý na samostatný postoj a žiješ zatím jen v houfu. To je logické, idividialitou se teprve staneš až budeš na vlastních nohách, nebo nestaneš a zůstaneš nadosmrti v houfu, to záleží na tobě. Ale už předem ti píši, že podle toho, o jakých autech tu obdivně píšeš, v kategorii auta budeš vždy jen "houfař".
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 21:09
Re: 8:08
Chápu, že když potřebuješ, tak vytáhneš cokoliv, dokonce něco, co si sám vymyslíš, k tomu dáš několik těžko měřitelných postojů a názorů, ale na mne to jaksi nepůsobí. Jsme na diskuzi, tady svou garáž máš nechat doma, což se ti jaksi nedaří, tady se prokáže, co znáš a co ne. Ty své neznalosti maskuješ za osočování, to je ona agresivita.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 21:41
Re: 8:08
Já se tady nevyblil, já tady uklízet nemusím. ;-) >:D
21. 6. 2011 17:56
Re: 8:08
Ranaultsport má své úspěchy a jméno tvrdě odpracované. Není to úspěch nějakého PR týmu. Nejde jen o auta, ale i aktivity v okruhovém závodění - F1 a skvělá World Series by Renault.

Bravo Aliance - Lada, Infiniti, Renault, Nissan, Samsung, Dacia :yes: :yes: :yes:
21. 6. 2011 19:16
Re: 8:08
Ano, souhlasím, Renaultsport má své nezpochybnitelné úspěchy... které jsou u automobilky vyrábějící echtmainstreamovou produkci opravdu potřebné...

Já vím, využívá svých sportovních poznatků a ty zpětně uplatňuje do regulerní produkce. No, je to celkem extrémní stav - F1 a... Twingo :-)
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 19:34
Re: 8:08
Co takhle Twingo RS, říká ti ti něco?
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:15
Re: 8:08
Naštěstí pro to Twingo. Tedy i pro tvůj obraz. Představ si, že z toho vystoupíš, uznale pokyvuješ, jak se jelo skvěle, prodejci dív nezulíbáš nohy, pak příjdeš na auto CZ a napíšeš přesně opačný blog, jak jsme mohli vidět u P508.
21. 6. 2011 20:27
Re: 8:08
O p508 jsem napsal v podstatě jen pochvalu, nohy jsem tedy nelíbal, ale peugeota chválil. Skutečnost, že napíši na závěr, že osobně bych si však ten vůz nepořídil si při své naivitě nesmíš vykládat jako pokus o shození auta, ale to je pro tebe zatím úroveň textů, na kterou nemáš. Pochop, ty jsi zatím mladej zobák, takže tebe musí od výloh odhánět jako vosy, až dospěješ a budeš pro prodejce potenciálním křenem, pak se se mnou pokus navázat na dané téma kvalitnější kontakt, zatím to z tvé strany vidím tak na setrvání u toho plakátu s Twingem RS...
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:33
Re: 8:08
No vidíš, paní, která asistovala tvé předváděčce evidentně tvé místní nadšení (mimochodem, ona paní existuje a jeden krajan potvrdil, že to psala ona) prezentovala jinak, než jsi pak jako správný tvrďák podal na blogu.

Nicméně, diskuze není o tobě (naštěstí) a ani o mně (to by mělo alespoň nějakou úroveň), ale o času Meganu RS 265 Trophy, který nemůžeš rozdýchat.
21. 6. 2011 20:53
Re: 8:08
Právě že ne, ta tvá paní (mimochodem je to velká sympaťanda) si mů blog vysvětlila přesně stejně špatně jako ty. Přečti si ho vícekrát, možná to pochopíš.

Jo, z mégana jsem úplně přidušenej... >:D A to si představ, že s předchozím meganím úspěchem žiju už nějakej ten rok, občas ale musím na kapačky, to jako zase jó.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:56
Re: 8:08
Vidíš, sotva jsi rozdýchal MII, už máš tady trojku a léčení začne znova.
21. 6. 2011 19:39
Re: 8:08
ty tu nekde vidis Twingo? nehlede nato ze ti lide nemaji pristup jen k F1, Renault se angazuje v mnoha zavodech od formulovich vozu po cestaky ;-) je to asi stejnej extrem jako Audi R18 - Audi A1, ale co se divim, ty sam ses extrem >:D

nehlede nato ze Clia Twinga jsou celkem uspesna v asfaltovich soutezich a mensich rallye
21. 6. 2011 16:34
Re: 8:08
A přitom stačilo napsat: BRAVO Megane, BRAVO Renault. :yes:
21. 6. 2011 17:13
Re: 8:08
No přiznejme si, že aby se Meganu vyrovnal třeba takový Golf GTI, musel by si video z jeho jízdy vzít do parády George Lucas >:-[]
21. 6. 2011 18:03
Re: 8:08
Tak se dívám, že tě ten frantík, co to dal jen tak v klídku bez rukavic a křečí v ruce za 8:08 docela rozpumpoval. >:-[]
21. 6. 2011 19:18
Re: 8:08
Mně ne, ale zdejším plakátům to vlilo do žil nejméně pětadevadesátku... ;-) Škoda, že se nedá horní kousek pořídit za ty dvě pade... :-) Leda tak v miliónech...
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 19:33
Re: 8:08
Tebe přímo rozcupoval, dokonce tě přinutil se vrátit předčasně z dovolené v Bibione, abys ho GTI rozcupovalo alespoň někde, když ne na Nurburgringu.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 19:30
Re: 8:08
Dokaž to. Vzhledem k tomu, že je k mání video, měření a samotné zapsání na listinu má svá pravidla, tak máš dost do dělat.

Je to podstatný rozdíl, kdž řídí pan řidič perfektní ovladatelné auto, a když ty v propocené košili zažíváš závodní zážitek v rodinném kombíku na táhlém dlouhém.
21. 6. 2011 19:48
Re: 8:08
GTI prece nema co dokazovat, co napise je prece pravda a nic nez pravda a za tim stoji i samotnej buh :-!
21. 6. 2011 20:07
Re: 8:08
Pravda je především to, že na rozdíl od tebe to, co píši, to vím. U tvých textů zase mají radost fanoušci sci-fi... >:D ;-)
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:13
Re: 8:08
Nevíš, opravdu nevíš, máš sen, vidinu, auru, že víš, ale víš prd. ;-)
21. 6. 2011 20:39
Re: 8:08
jj pravdu dis, ale bohuzel pro tvoje ego, to co jsi napsal v teto diskuzi se ti da vyvratit par odkazy kteru tu jiz i padli, to ze si cervenou barvu nazves modrou proste holt neznamena ze se ta barva modrou opravdu stane :-)
21. 6. 2011 20:50
Re: 8:08
Evidentně jsi... barvoslepý ;-)
21. 6. 2011 20:06
Re: 8:08
Sebe, s propanbutanem pod zadkem (bože...) ani nikoho jiného nedávej do kontrastu k profijezdci, ale pokud se domníváš, že volant se při jízdě nad dvě stě svírá tak jako nahoře, máš před sebou ještě hodně kilometrů, při nichž se budeš učit. To nahoře přece není reálná (měřená jízda) to je nějaký tréning, při němž si ten jezdec jen jízdu pobrnkával a hledal asi optimální stopu, ale že by se takhle nalehko jezdila světová časovka, tomu přece nemůže věřit ani jezdec tvého počátečního kalibru.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:12
Re: 8:08
Nemluvím o sobě, já tady nikdy svou jízdu nepopisoval, to ty jsi tady ověnčený vítěz táhlých dlouhých, zbytek si popřel, že není, pro tebe nexistuje. Mohu to dohledat.

Do kontrastu to dáváš hlavně ty, kdy pro tebe je 200 km/h nervový zážitek, tady ti někdo ukázal, jak se řídí auto, tobe to ukázali jen v autoškole.

A ještě jednou, neseš důkazní břímě, když jsi je osočil ze lži. Tak se snaž.
21. 6. 2011 20:20
Re: 8:08
Nauč se napřed číst, pak osočuj. Ty se trápíš v dlouhým táhlým i směrem dolů >:D pod zadkem propanbutan jak indickej fakír s rikšou a chceš mě tu poučovat o tom, jak se jezdí na silnici? Bože ronaulte dnes ti to nějak nejde, opusť tuhle svou propanbutanovou úroveň a zkus to na mně znovu, o řád slušněji.

Dobrá rada - nedomnívej se, že volant se drží konečky prstů, zejména kolem 200 8-s
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:30
Re: 8:08
Koukám, že tě ten propanbutan nějak pálí. Chápu, že tě trápí, že v tvém věku jsi jen olizoval tyčku MHD a lepil se na sedačky ČSD, zatímco já mám regulérní auto střední třídy, které jsem schopen i uživit, ale prostě o tom to je, málo jsi na sobě makal...

Já ti neukazuji, jak se řídí, ukazuje ti to pán na videu. Já jsem obyčejný řidič, klidný, nezávodivý, ani táhlé dlouhé jakýmkoliv směrem nevyhledávám.
21. 6. 2011 20:44
Re: 8:08
Vím, žes takový řidič, říká se jím Á-béčkaři, nic proti. Tvůj propan mně opravdu netrápí, pouze pokud tě to zajímá bych si do toho nesedl ani za deset tisíc jako bonus k jízdě. Ale tohle neber jako kritiku, je to o tom A-B, v tomhle jsem byl ovšem jiný i v tvých letech. To jsem proháněl červené eRko coupé, dělo k pohledání. A protože určující jsou nikoliv podmínky papírové, nýbrž podmínky reálné, můžeš mi věřit, že jsem se na tehdejších silnicích (v děrovaných jelenicích) cítil lépe než ty dnes v tom propanbutanu... Já měl to erko v klasice (včetně chromových poklic) a dodnes si pamatuji nájezdy zájemců u pump. Vím bylo to dáno dobou a nekonečně neukojitelnou touhou zájemců, neb takové auto se nedalo jen tak sehnat. O jednom zážitku jsem napsal na 50 příspěvků od GTI, můžeš si to tam přečíst. O čem budeš jednou psát ty, o propanbutanu? 8-s
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 21:04
Re: 8:08
Tvé posměšky jsou trochu trapné, nerad bych tahal vše, co o tobě tady víme a koluje, od prošoupaných mokasín, přes to, jak se musíš... a to psát nebudu, neb to není má diskuzní úroveň, v té žumpě tě nechám samotného. Počkám si, až vyplodíš opět něco kvalitního, něco co budeš psát v pohodě a ne v depresi, že nějaký pro tebe povl Renault ti rozšlapal babovičky na pískovišti.

Do čeho by sis nesedl ty, mě netrápí, ostatně nikoho tady, naštěstí.
21. 6. 2011 21:13
Re: 8:08
Jsem rád, žes našel rozumnější parketu, než mi dokazovat, že nemám na pořádný boty... >:-[]

Do žumpy jsi vlez sám, dobrovolně a jsi v ní už dlouho. Jsem na tvé bláboly zvyklý, takže jsi nepřekvapil.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 21:16
Re: 8:08
Ano, vlezl, za tebou, ale už jsem vylezl, nerad bych tam zhnil jako ty. 8-s Inu někdy přílišná snaha pomoci druhým nemá smysl, jako s tebou, líbí se ti tam, zůstaň tam. ;-)

Nemám touhu cokoliv z tvého světa ti dokazovat, podsouvat, vyčítat, či hodnotit, od toho tu nejsem. Vzhledem k tomu, že se za to tak stydíš, tak to nebude nic pěkného, co by mělo vyjít na světlo >:D
21. 6. 2011 21:32
Re: 8:08
Musíš mě mít za dokonalou zrůdu >:-[] Nemáš noční poty, nepomočuješ se? >:D
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 21:40
Re: 8:08
Noční poty je něco jiného než noční děsy, noční poty jsou spíše příznakem třeba "lymfomu", to jen tak na okraj ;-) Ze tebe ale noční děsy nemám, vím, že takové zrůdy jsou bezpečně zavřené v ústavu >:-[] >:D ;-) (nebo v ZOO)
21. 6. 2011 21:56
Re: 8:08
Díky za poučku, je vidět, že jsi pilný student :-) Tak hlavně abych na tebe dnes v noci ze sna nedělal bu bu bu >:D
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 22:05
Re: 8:08
I kdybys dělal, tak bych se nezalekl, pěkně bych se tě ujal a vzal tě do péče... >:D
21. 6. 2011 22:14
Re: 8:08
Máš pěkný sny, bravo... >:-[]
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 22:19
Re: 8:08
Kdybych měl sny o Bravu, tak by nebyly pěkné >:-[] >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:42
Re: 8:08
Meravigliosa Kreatura se ti nezdá? ;-)
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:12
Re: 8:08
Podle sebe soudíš ostatní....? >:D >:D Pomočuješ se tu ty z Megoša za dvěpade....
Avatar - Katikakus
22. 6. 2011 02:41
Re: 8:08
Jak to tak ctu, tak u pomocovani zdaleka nezustalo... >:-[]
neregistrovaný "da_bomb"
21. 6. 2011 23:01
Re: 8:08
"To nahoře přece není reálná (měřená jízda) to je nějaký tréning,..."

Stačí se podívat na čas videa, kdy vjíždí na dráhu a kdy projede stejným místem, pak odečíst...dál asi neni potřeba cokoliv pitvat ;-)

"..., že volant se při jízdě nad dvě stě svírá tak jako nahoře, ..."

Např. v čase videa 8:05-8:10 je celkem dobře vidět, jak křečovitě drtí volant ve složitější situaci...A metody jak zjistit jakou rychlostí jede tu snad vyjmenovávat není potřeba.
21. 6. 2011 20:29
Re: 8:08
Pořád to nic nemění na tom, že tento Megane zajel nejrychleší čas mezi předokolkami. Stejnou hypotézu by jsi mohl aplikovat pokaždé, kdy někdo ukazuje, že zajel na ringu nějaký úžasný čas.
21. 6. 2011 20:47
Re: 8:08
Pokus se pochopit, že když bude chtít zítra Fiat zajet s Giuliettou kolo za osmdvě, tak je dá, je to jenom o komplexním (i technickém) nasazení. A Renault se velmi velmi snaží v tomto "klání" bodovat. Nebo se opravdu domníváš, že BMW s M1 nemá na mégana?
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:53
Re: 8:08
Tohle je poněkud primitivní logika, nechceš rovnou říci, že prostě Radikal je lepší, protože chce?
Za prvé už z příspěvku je jasné, že nemáš znalosti o autech, neb BMW M1 není zadokolka. Jak prosím můžeš existovat na serveru o autech s takovou neznalostí, když porovnáváš zadokolku s předokolkou a evidentně si toho ani nejsi vědom. 8-s :-(

Za druhé nikde nepadlo, že tímto časem se Megane stává nejlepší auto po všech stránkách na světě, jen dokázal, že je nejrychlejší na Severní smyčce. To, že se ti to nehodí do krámu a způsobuje ti to noční děsy, za to Renault a jeho "kluci z Dieppe" opravdu nenese odpověnost.

Shrnuto, prvně jsi se pokusil napadnout výsledky, že jsou falešné. Nepodařilo se ti to. Nyní se snažíš banalizovat výsledky, že jsou nepodstatné. Jaká bude třetí taktika?
21. 6. 2011 20:56
Re: 8:08
Naopak, mě se hodí do krámu ten báječnej čas. A hodí se mi i čas M1. A to i včetně toho, že vím jaký má pohon.

A také tvrdím, že když se Fiat zítra rozhodne, že Giulietta bude nejrychlejší, pak do půl roku bude. Ty snad tohle hodláš zpochybňovat?
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:59
Re: 8:08
Zpochybňuju to někde? Až se odhodlá, dokáže to, tak o tom hodíme řeč, jen s tím rozdílem, že já Alfě pogratuluji a uznám kvalitně odvedenou práci, zatímco ty budeš banalizovat výsledky, podávat obvinění z podvodu bez důkaku a celé to poneseš špatně, navíc budeš muset všem vysvětlovat, jak to je a není podstatné.
21. 6. 2011 21:07
Re: 8:08
Jakého podvodu? Já přece těch 8:08 uznávám jako regulerní čas. Někde nahoře píši, že i ty to dáš, akorát budeš muset s tím propanbutanem video zrychlit asi tak stokrát >:-[] ;-)

Současně ti velmi zřetelně píši, že na rozdíl od tebe vnímám výsledek velmi realisticky. Což ovšem ty při své mladické rozhledové naivitě vnímáš jako imperiální útok na samou podstatu Renaultu.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 21:12
Re: 8:08
Citace: "Osobně tipuju, že nebude dlouho trvat a pětistovka dá smyčku pod pět minut. Na videu..."
Jasně zde dáváš najevo, že Megane to dal pouze na videu a ne v reálu, čímž zpochybňuješ onen čas.

A ty to dáš s pojízdnou ledničkou za kolik násobků? Popravdě nevím proč se o tom bavíme, tedy proč se o tom chceš bavit zrovna ty, kravaťák na táhlém dlouhém.
21. 6. 2011 21:15
Re: 8:08
Zkus mokrý hadry a pořádně si je přitáhni.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 21:18
Re: 8:08
Nic více? Nic moc tedy. Argumenty, data, čísla... nic?
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:08
Re: 8:08
Proč doporučuješ něco, co u tebe evidentně nezabírá?
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 22:15
Re: 8:08
Protože, i když mu Pierro říká dottore, tak to není doktor medicíny... >:-[] >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:19
Re: 8:08
....no s mokrým ručníkem by byl skvělý MUDr...... odborář. >:D
21. 6. 2011 21:12
Re: 8:08
Ano, realisticky tento výsledek můžeme vidět jen tak, že v současné době nikdo rychlejší a zábavnější předokolku postavit NEUMÍ. :-P
21. 6. 2011 21:14
Re: 8:08
Problém je právě v tom, že UMÍ, ovšem... nechce. ;-)
21. 6. 2011 21:15
Re: 8:08
Asi tak jako SEAT nechce dát do Leonu přijatelnej vnitřek, že?
To bude úpal.
21. 6. 2011 21:19
Re: 8:08
Leon má tvrdý plast tam, kde má řada konkurenčních modelů plast měkčený. Jinak jistě nemáš proti kabině leonu jinou výhradu. Jistě naopak.
21. 6. 2011 21:23
Re: 8:08
Leon má hlavně plast hnusný a nekvalitní. O vzhledové stránce se bavit nebudu, to, jak auto vypadá po dvou letech používání je věc jiná...
21. 6. 2011 21:52
Re: 8:08
Těšme se na Leona nového. Popravdě jsem vždy fascinován, jak je to krásné auto. Myslím tedy nyní především karoserii, to je v kontextu třídy opravdu jeden z designových vrcholů.
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:06
Re: 8:08
...právě ses zařadil, ty leone...
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:21
Re: 8:08
...ještě ta palubka....to je krása a nonšalance sama >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 21:18
Re: 8:08
Ano, všichni chtějí dělat lepší a zábavnější HH, jen někteří nechtějí.
21. 6. 2011 21:20
Re: 8:08
Někdo musí být poslední... >:-[]
Ale programově?!?
21. 6. 2011 21:42
Re: 8:08
Pozor pánové. Myslím, že nejde o to, že třeba zrovna VW by neumělo nabídnout téměř okruhové nářadí (stejně tak jako Honda, Ford,Opel, ale i třeba Hyundai) ale o to, co chce které automobilka mít v portfoliu. Viz. třeba Megane R26.R, který byl tak výborný a ultimativní, že byl problém vůbec vyprodat velmi limitovanou produkci.
21. 6. 2011 21:47
Re: 8:08
Samozřejmě. Nikdo tu nepopírá kvality ostatních HH, jde jen o to, že Mégane je nejen rychlý a zábavný, ale i levný a výborně použitelný pro každý den.
A R26R byl ultimativní až moc. ;-)
21. 6. 2011 22:00
Re: 8:08
I dle Anglánů z WHAT CAR? je Mégane RS HH roku 2010,2011. I Clio RS a Twingo RS dominují ve své kategorii.
21. 6. 2011 21:50
Re: 8:08
To je přesně ono.
21. 6. 2011 22:00
Re: 8:08
Takže mít nejrychlejší auto na Nordschleife vlastně marketingu ubližuje?
Vždy jde o vyvážený kompromis mezi rychlostí a pohodlím (proto byly R26R a G4 GTI takové propadáky) a dnes je v tomto hledisku na prvním místě Mégane. Tečka.
GTI není hothatch v pravém slova smyslu, Focus RS je i přes přebytek výkonu pomalý, Japonci jsou momentálně mimo (Lancer a Impreza jsou jiná kategorie), Giu QV je spíš GéTéčko, o Octavii škoda slov, 308 není soupeřem...zbývá tedy Golf R a Scirocco R a tam má Mégane navrch.
21. 6. 2011 22:42
Re: 8:08
Marketingu to neubližuje, ale na druhou stranu, nemůžeš postavit marketing na nejlepším čase na okruhu. Marketing se dá postavit třeba na úspěších v motorsportu (viz Impreza, Lancer), ale ne na čase na Nurburgringu.

Golf R bych neodpisoval, v jednom testu na hodně klikatý okresce do vrchu byl rychlejší než Megan s Cup podvozkem, takže záleží jak kde
21. 6. 2011 22:49
Re: 8:08
To bude těch pár kilowattů navíc, do kopce se projeví výrazněji.
:-)
21. 6. 2011 22:59
Re: 8:08
Možný to je, zpátky z kopce už druhej test nebyl :-)

Proto píšu, že záleží na trati....a o počasí se radši ani nezmiňuji >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:01
Re: 8:08
...se chytáš kdejakého levného štěku.... :no:
Avatar - white label
21. 6. 2011 21:58
Re: 8:08
Neumí? Hlavně nedělá a evidentně se o to ani moc nesnaží.
Nemám žádný problém pogratulovat k úspěšnému času této CUPové verze MRS (s "limitovaně" zvýšeným výkonem) a ani nemám důvod jakkoli zpochybňovat jeho opravdu výborný čas, ovšem tento úspěch, některé jedince inspiroval ke zde tolik oblíbenému srovnávání nesrovnatelného.
Bylo by dobré si uvědomit, že zatím žádný konkurenční výrobce ostrých předokolkových HH nenabízí jejich CUPové verze, k verzím "běžným", podobně jako to dělá Renault... a srovnávat tohle auto v diskusi s Golfem GTI může jen automobilový analfabet. Chtít po Golfu GTI, aby zajel podobný čas na ringu, jako tento extra tvrdý (navíc sériově na 19") ostrý HH, s +55 PS a samosvorem je podobný nesmyls, jako chtít po tomto cupovém MRS a by dokázal plout po cestě podobně uvolněně, jak to dokáže Golf GTI v poloze "comfort", nebo se proplétat pohodlně městem, nebo zácpou, aniž by řidič musel neustále obrušovat spojkový pedál...
Přemýšlí občas taky někdo nad tím, proč Renault nabízí i "pomalejší", ale universálnější neCupové verze svých HH?
Pokud se někdo neobejde bez srovnání s koncernem, ať hledá srovnání logicky nejbližší. K Meganu coupé RS má z koncernu nejblíž rocco R (výkon, koncepce pohonu, karoserie), které se v Cupové verzi vůbec nenabízí (taky kolik kupců ze 100 má ambice kroužit s HH homologovaným pro běžný provoz na okruhu?), takže srovnávat s roccem R lze přímo jen NEcupovou verzi Meganu coupé RS. Pokud i ta má lepší čas, než zmiňovaní roccoR, je to zřejmé dílčí vítězství Renaultu nad VW, ale už při srovnání srovnatelného...
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:04
Re: 8:08
white, sorry, ale tohle je výpotek roku a hledáš někde něco, kde není. Zrovna u tebe bych čekal, po předchozích zkušenostech, že budeš ve vyšších otáčkách.... To je křeč, že hledáš něco, co nikde nevyznělo? Hmmmmm...... Dolij Carreru 100 a ne levný plyn....
Avatar - white label
21. 6. 2011 22:11
Re: 8:08
Přečti si nejdřív pořádně celou diskusi a pak se tu do někoho navážej. Zmínku/y o Golfu GTI tam (když budeš chtít) najdeš. Takže si příště nejdřv zapni i druhou půlku mozku a pak teprve reaguj/štěkej... HAF! ;-)
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:18
Re: 8:08
právě, že jsem ji pročetl...celou. Proto říkám, vynech propan a dolij Carreru100. Tvá křeč je do očí bijící.... haf. Jinak je mi poctou, že sis moje dřííííívejší haf vzal do svého repertoáru ;-)
Avatar - white label
21. 6. 2011 22:23
Re: 8:08
Jestli tu má někdo křeč, tak to jsi především ty. Přečti si třeba figurku z 22:17 a 22:22, který píše v podstatě to stejné co já ve 21:58. Jen on "gratuluje" až v závěru a já hned v úvodu...

P.S. Diskusi jsi pročetl špatně, zmínka o Golfu GTI tady byla ještě před mým příspěvkem...
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:41
Re: 8:08
Jak se dělá smajlík s vypáznutým jazykem? :-P
21. 6. 2011 22:07
Re: 8:08
Takže je špatně dát zákazníkům volbu mezi rychlostí a pohodlím? Za stejné peníze. Nemyslím si.
A když už si někdo MRS koupí, občas ho rozhodně na okruhu protáhne, narozdíl právě od toho Golfa.

V testu SME na Slovakiaringu to R-ková verze projela i proti komfortnímu Méganu, natož proti CUP-ové verzi.
Opravdu jsem dalek tomu, abych tu počítal desetinky a onanoval nad ňůtnmetry. Faktem je, že v současné době je Mégane RS nejrychlejším a nejzábavnějším HH. A o tom to celý je.
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 22:12
Re: 8:08
Ten test byl vůbec celkem dobrý. Inu onen Slovák, jak se jmenuje? Smola?, je docela dobrý testér.
Avatar - white label
21. 6. 2011 22:36
Re: 8:08
Kde píšu, prosím tě, že je špatně mít volbu mezi rychlostí a pohodlím??? Nikde! Samozřejmě, že každá možnost volby je pro zákazníka jen dobře. Ale ne každému výrobci přijde rentavilní dělat CUPovou verzi pro homologaci do běžného provozu. Ale připadá ti logičtější srovnávat konkurenční neCupové verze s Cupovou, nebo spíš také s neCUPovou?
21. 6. 2011 22:53
Re: 8:08
Pokud jsou za stejný obnos, záleží na empirickém srovnání Mégane CUP/Mégane LUX co se týká pohodlí, rychlosti, spolehlivosti a použitelnosti. Pokud v těchto kritériích zvítězí CUP, klidně ho můžeme srovnat s ostatními, pokud zvítězí LUX, budeme srovnávat jeho.

Jinak je samozřejmě fér srovnávat srovnatelné, ale kromě Focusu RS první generace neznám jediné auto, kterému by třeba špéra zdarma ubrala na použitelnosti. :-)

Na víkend jsem měl půjčenou CUPovou verzi na osmnáctkách OZ Superleggera a bylo to super, rychlé i pohodlné. Na devatenáctkách je to na hranici použitelnosti. Nikomu nikdo nebrání si objednat CUP s menšími koly...
Avatar - white label
21. 6. 2011 23:01
Re: 8:08
Ale třeba tady jsou 19" sériově, podobně jako u Focusu II RS.
Avatar - Enthusiastic.driver
22. 6. 2011 08:15
Re: 8:08
WL, děláš z té CUPové verze zbytečný hardcore. Hlavní rozdíl oproti neCUPovému podvozku představují tlumiče, které jsou opravdu velmi drahé. A kouzelné na perfektně nastavených tlumičích je to, že umí být tuhé a zároveň komfortní, a do puntíku se to projevuje i na MRS CUP. Proto mi to rozdělení na CUPový Renault a neCUPovou konkurenci přijde trošku zbytečné. MRS CUP je HH jako každý jiný... jen s těžko překonatelným podvozkem :-)
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 22:13
Re: 8:08
Ano, porovnávat s GTI je nesmysl, o tom žádná, tady by bylo vhod porovnání s Focusem II RS 500. VW nabízí nejblíže právě to Scirocco R, ale to je blíže k CUPu než k 265 Trophy.
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:16
Re: 8:08
souhlas. všechny tebou jmenované jsou výborné hračky....
21. 6. 2011 21:21
Re: 8:08
Hm, takže Škoda až bude chtít dát ring s Oct. RS za 7:30, tak ho díky nasazení dá ? >:D Ale no tak.
Pouze tvrdím, že Renault s tímto Meganem dal ring za 8:08. Nic víc. Nic míň. Je to samozřejmě výborná reklama a reklamy můžou být více či méně reálné. Viz. zhora zdola probíraný čas GT-R. Jestli je raálné, aby třeba 1M tento čas překonalo je otázkou. To, že to zatím BMW "neudělalo" je jen a především otázkou pro BMW a věřím, že BMW je v klidu, protože si velmi dobře uvědomuje kvality a sílu svého produktu. K tomu, aby tyto kvality potvrdilo/potvrzovalo (dle BMW a i mne) nepotřebuje honit sekundy na ringu.
21. 6. 2011 21:44
Re: 8:08
Mégan také nedal těch tvých 7:30. Ano jinak souhlas, když se Škoda rozhodne (musela by posílit výkon mooru) dá to kolem těch osmi minut. Ale buďme třídně konformní, když se to rozhodne dát Giulietta, dá to. Nebo se domníváš, že ne?

Jinak souhlas, ty sekundy nehrají roli.
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 21:58
Re: 8:08
A bude škoda a alfa ty auta i prodávat nebo je "jen postaví", aby ukázali, že umí něco, co Renault standartně prodává? Zase meleš z cesty, Milošu.... :no: ;-\
21. 6. 2011 22:11
Re: 8:08
Renault to standardně také neprodává, vyrobí omezenou edici a bude rád, když ji prodá.
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:15
Re: 8:08
Nn, to se mýlíš. Podívej na rencl.cz.... tam si to můžeš koupit...budeš-li na to mít....koule
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 22:16
Re: 8:08
No, tady bych se tolik nebál jako v případě R.26 R, protože tohle není až tolik osekaná verze a je daleko použitelnější.
Avatar - white label
21. 6. 2011 22:39
Re: 8:08
Jasně, navíc pětset kusů "nic není", třeba k nám se nedostane ani kousek, možná pomsta za zdejší "dampingové" ceny Renaultu... >:-[]
Avatar - jazva
21. 6. 2011 22:53
Re: 8:08
vy sa tu trápite s malichernosťami a svet marketingu pritom rieši podstatnejšie záležitosti... ;-) [odkaz] >:D
21. 6. 2011 22:17
Re: 8:08
Samozřejmě. V podstatě jakýkoliv z výrobů je schopen postavit auto, které bude drtit ring. Otázkou je prodejnost takového produktu a proto také nabídka automobilek vypadá tak, jak vypadá (velmi dobře). Proto také píši, že netřeba za tím časem hledat něco víc, nebo míň. Spíše je na místě Renaultu pogratulovat, protože proti předchozímu top Renaultu R26.R se očividně jedná o dosti praktičtější a použitělnější auto při zachování rychlosti.
Avatar - white label
21. 6. 2011 22:30
Re: 8:08
Ano, hodně podobně jsem se vyjádřil i v reakci z 21:58. :-)
21. 6. 2011 22:33
Re: 8:08
To jsou jen prázdné řeči. Dle této logiky umí každý postavit F1, která bude lepší než Red Bull. Na všechno musíš mít lidi, kteří to dokážou. Můžeš si je samozřejmě koupit a pak jde asi opravdu všechno. Stačí pak jen zajistit, aby to lidi i trochu bavilo.
21. 6. 2011 22:48
Re: 8:08
Prázdné řeči by to byli, kdyby třeba Renault neměl problém prodat tisíce kusů předešlého R26.R. U tohoto auta se ukázalo, že ne vše může trh akceptovat/absorbovat a u určitých kategorií jsou také určité hranice. Tržní, ne technické. Finanční samozřejmě také.
V kontextu třídy HH, nebo i výše postavených spotovních vozů je příměr s F1 spíše úsměvný. Lidí, konstruktérů, kteří jsou schopni se pohybovat na samé hraně technických možností na jedné straně a omezení v podobě pravidel na straně druhé je opravdu jen pár. Pro vyladění běžného automobilu za účelem co největší sportovnosti je lidí se zkušenostmi z vrchů, rally, okruhů atd.. vcelku dost a záleží jen na automobilce, jak daleko chce zajít.
Avatar - white label
21. 6. 2011 22:53
Re: 8:08
Na co já tady dneska vlastně píšu. Odešlu reakci a zjistím, že jsi před minutou odeslal to samé, jen jinými slovy.... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:55
Re: 8:08
...ještě pu suuuuuuu >:D
Avatar - white label
21. 6. 2011 22:58
Re: 8:08
Nežárli a nezáviď, snad se nedivíš, že tebe naopak nikdo nechce, teda kromě toho psa... :-O :*) >:-[]
Avatar - Ji/Ri
22. 6. 2011 22:39
Re: 8:08
...mi to ke štěstí stačí ;-)
22. 6. 2011 16:39
Re: 8:08
Ne každá automobilka má však divizi srovnatelnou s Renaultsportem. Prostě udělat auto dnes umí každý a problém je jen v tom chtít. Tato myšlenka se dá určitě použít i u normální produkce. Každý dnes umí udělat nejlepší auto, ale málokomu se chce. Např. Golf je nejlepší, protože to tak VW chce. Oplu, Peugeotu, Renaultu,..... se nechce, tak jsou horší.
Avatar - white label
22. 6. 2011 18:32
Re: 8:08
Píšeš to dost zjednodušeně, ale v principu ano. Jen bych neřekl, že konkurence přímo nechce být lepší/nejlepší v mnohém slova smyslu, jen proto např. nedělá tolik, jako ti úspěšnější, rychlejší... Ale tady narážíme na zásadní rozdíl v motivaci. Výroba automobilů je především byznys a chtít být nejlepší ve smyslu např. nejprodávanější v Evropě má i svou nespornou finanční logiku, ale chtít vyrábět sériovou/homologovanou předokolku, která má nejlepší čas (ve své kategorii) na ringu, není o zisku z takového produktu, viz reálné prodeje takovýchto vozů. Jistá forma reklamy to nesporně je, ale její finanční efektivita je také poměrně hodně sporná..., takže finanční motivaci proto, aby i ostatní výrobci nabízeli Cupové verze svých HH příliš nevidím...
Avatar - white label
21. 6. 2011 22:49
Re: 8:08
Bavíme se v rámci třídy (ostrých předokolkových HH), takže argumentace F1ičkou je směšná. Zeptám se tě tedy jinak, myslíš si, že je pro velkého výrobce vozů (jako Ford, Renault, VW.. atd.) větší problém vyrobit podobnou CUPovou verzi svého stávajícího ostrého HH, nebo ji následně se ziskem prodat? Bé je správně! Na druhou stranu lze za tento přístup Renault určitě pochválit, protože zákazník má z toho profit většího výběru, aniž by musel automaticky sáhnout hlouběji do své peněženky... a pro divizi RS i samotný Renault, je podobný úspěch (rekordní čas) logicky i velkou reklamou...
22. 6. 2011 07:00
Re: 8:08
Pocuj GTI a co si ako chcel s tym povedat? Tebe z tych nemeckych aut uz asi preskocilo. Ze video je fake ci co? Fangio drzal volant tiez iba koncami prstov a bol 5x majster sveta F1. Ak vies kto to bol Fangio.
neregistrovaný "faraoh"
28. 6. 2011 23:08
Re: 8:08
Reakcia na najvyssom stupni ubohosti a bezmocnosti, oznacit nieco ako fake.. ty ani netusis ako sa tam meraju casy...
21. 6. 2011 14:52
Renault Sport - maximální dominance!
Tak a je to tady pánové, když na severní smyčku Nürburgringu přijedou hoši z Dippie, ostatní utíkají, zavírají se doma, přibouchávaj svoje dřevěný okenice...pouze ti odvážnější si dovolí nenápadně pokukovat skrz škvíru ve dveřích...najednou je kolem okruhu úplné ticho, nikdo ani nedutá.... chlapík odhodí špinku, nasadí helmu a probudí k životu 265 hřebců, v ten moment i poslední odvážlivci dovírají své dveře a okenice...už se na to nemůže nikdo dívat, němci mají hlavu mezi kolenama, japonci hledají katanu a již se duševně připravují na harakiri, italové propadají panickému záchvatu breku a američani jsou již schromážděni v nedalekém kostele a ruku v ruce se potichu modlí .... a pak to příjde, ten blbej žabožrout práskne do koní ... gumy začínají naříkat a stádo vyšlechtěných hřebců z Dippie se mžíkem dává do běhu .... je to nekonečné čekání .... všichni jsou napjatí přesně 8 min a 8 sekund .... přesně po této době proběhne celý chov přes cílovou čáru .... nyní už je to jasné, král Megan druhý padl, smutně se podívá do země a pomalu odjíždí, nyní přichází nový král...přivítejte jeho veličenstvo, Megana třetího, absolutního krále mezi Hot Hatchi, celý svět se mu klaní a on si poprávu vychutnává svoji dominanci ... národ požíračů šneků a žab nám opět všem ukázal, kdo na to má a kdo má koule .... ti ostatní jen tiše závidí!!!

Bravo Megane 3 R.S. 265, bravo Renault Sport !!!
Rozbalit vlákno
24
21. 6. 2011 16:20
Re: Renault Sport - maximální dominance!
>:D >:D .... a ostatní si říkají:"hm, juniorku jim necháme, ať se trochu pomějou a až dokroužej, vytahneme z garáží pořádný auta".
21. 6. 2011 17:14
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Myslíš ty, které uvádí "simson33" o kousek výš? Tak ty bych do té garáže zase rychle schoval >:D
21. 6. 2011 20:35
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Myslím tím ty modlící se američany s Viperem ACR, nebo Corvettou, japonce, kteří chtějí páchat harakiri s GTR, LF-A, nebo i STi, italy se Scuderií, Zondou, angličany s Radicalem.
Chci tím říct, že ty žabožrouti tímhle také končí.
Mezi předokolkami výborné, nejlepší, ale chorál, jak kdyby "zničili" cokoliv není na místě.
Avatar - white label
21. 6. 2011 21:01
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Je to tak...
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 21:56
Re: Renault Sport - maximální dominance!
White, nechceš zvážit obměnu vozového parku? Přeci jen, ten RoŠťák výše stojí za hřích....co? A GTIčku by sypnul asfalt na přední kapotu..... co ty na to?
;-)
Avatar - white label
21. 6. 2011 22:06
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Jel si někdy na běžné české cestě v Cupovém Meganu RS na 19"kách připadalo ti to "v pohodě"? Kupuješ si HH především na honění časů na okruhu, nebo na závody do vrchu? Pokud ano, jeď pro tenhle limitovaný Megan RS rovnou do Francie a na GTI rychle zapomeň. Ale pokud chceš HH, jako univerzální auto, které umí případně nejen "pobavit", ale na požádání třeba odvézt v pohodě rodinu, vyhni se téhle "Cupovce" na 19"kách velkým obloukem... ;-)
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 22:09
Re: Renault Sport - maximální dominance!
No a bez Cupové verze? Ale pravda, ono to GTI nabídne i 5HB (i když ty nesoihlasíš, že je o tolik praktičtější), což pro některé může být argument, třeba pána, co jede pozítří na Stelvio.
Avatar - white label
21. 6. 2011 22:19
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Jasně, NEcupovka na 18" bude mnohem, mnohem universálnější o tom žádná, taky proto se alternativně nabízí, bohužel ve srovnávacích testech s neCupovou konkurencí ji prakticky vůbec nenajdeš. 3dv./5dv. verze má "pouze" vliv na přístup k zadním sedadlům, veškeré další výhody prostornější karoserie Golfu zůstavají + výhody 3dv. verze, Třeba interiér je vzadu širší u 3dv. verze, než u 5dv.
22. 6. 2011 14:17
Re: Renault Sport - maximální dominance!
hmmm, sorry ale nemas pravdu. Ja mam svojho CUP-a tyzden a nemozem si ho vynachvalit. Podvozok filtruje nerovnosti uplne majstrovsky.A to s nim beham aj po rozbitych cestach v Bratislave. Ale gumy mam len 18", lebo tie sa mi pacia viac.
Avatar - white label
22. 6. 2011 15:14
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Těch max. 18" palců je velmi důležitých, ale přesto jsem přesvědčený, že Lux bude o poznání méně tvrdý, než Cup. Máš přímé živé srovnání Cup vs. Lux při stejné velikosti kol? Mám krátkou zkušenost jen s Cupem, ale četl jsem i menší test na Lux a ten přijatelnější tuhost Luxu potvrdil. Jinak záležím i na konkrétní značce/typu pneu, např rázy (a hluk s nimi spojený) od příčných nerovností můžou být s různými pneu až velmi rozdílné intenzity i při stejném rozměru pneu.
23. 6. 2011 14:41
Re: Renault Sport - maximální dominance!
jj mamm priame zrovnanie Medzi CUP a Luxom. Na Luxe som mal 5 skusobnych jazd, s CUP-om 3 a teraz jazdim na mojom. Obe boli na 18". Je pravdou ze Lux je trochu menej tvrdy, ale ten rozdiel medzi nimi nieje nejak priepastny. Jedine kde to trosku vadi, ked je na ceste dlhy suvisly pas poskodenej vozovky - napr rozpadnuty asfal na 200 m, vtedy to pocut aj do kabiny. Otrasy na sedeni necitis, ale vydava to neprijemny zvuk.
21. 6. 2011 22:22
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Za mne musím podotknout, že veškeré limitky a top hardcore okruhové aplikace HH mi přijdou zcestné. Obecně je třída HH o velmi rozumném kompromisu mezi denní použitelností a možností sportovnějšího svezení. Jakákoliv ultimativní verze už ubíra z té části denního použití a než mít, vedle běžného auta jako víkendovku třeba Focus RS, nebo R26.R, přijde mi rozumější, jít do toho ježdění na plno třeba s Caterhamem, nebo si hrát na Loeba s Evem, nebo STi.
Avatar - white label
21. 6. 2011 22:31
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Moje řeč! :yes:
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 22:42
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Já až tak rezolutně souhlasit nemůžu. Obecně ano, ale HH byly taky určeny těm, kteří chtěli sportovní auto a neměli dostatek peněz na jeho koupi a to pořád platí i u těch limitek. Druhé auto k tomu můžeš mít, ale ono až na ten Caterham je vše dražší a ono i těch třeba 200-300t je taky hmatatelný rozdíl. Já bych spíše viděl trochu rozpor v tom, že je Focus, tak Megane předokolka.

No ale nakonec přecejn půjde o zvýšení prodejů běžné verze. Však i F1 je k prezentaci, ne k tomu, aby prodávali formule ;-)
21. 6. 2011 22:51
Re: Renault Sport - maximální dominance!
To není nic proti tomu co tady (v celé diskuzi) tvrdím. Najdou se zájemci i o tyto špičkové, velmi sportovně zaměřené verze HH, ale jejich procento je velmi malé a jen potvrzuje to, že trh u HH hledá především práce ten kompromis..
Avatar - Enthusiastic.driver
22. 6. 2011 08:26
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Určitě ano. Ale argumentace Ronaultu je velmi trefná :-) HH je nejsnazší cesta k levnému sportovnímu náčiní. Díky přednímu pohonu je navíc v rukách běžného smrtelného řidiče i cestou nejrychlejší. Provozovat na trackdays a hobby kopcích MRS Cup vyjde určitě na zcela jiné peníze, než honit se tamtéž s 1 M, STI a podobně.

To že je cílová část trhu velmi malá konec konců dokazuje i zamýšlený počet vyrobených kusů. :-)
Avatar - white label
22. 6. 2011 11:02
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Psal jsem hlavně o Cupu na 19", ale už i bez nich je Cup logicky tvrdší něž Lux, samozřejmě jezdit se dá bez velkých problémů i s ním, je ovšem otázka jestli je to auto spíš na "víkendovou" zábavu (třeba na Dušnou), nebo opravdu universální auto (klidně jen jedniné pro rodinu) se kterým občas zvládneš např. cestu do Prahy s dítětem/dětma vzadu na sedačce a kočárkem v kufru. Prostě se stále točíme mezi odlišnými požadavky na reálnou univerzálnost klasického HH a větší "sportovnost" ostrého HH. U ostrého HH prostě musíš obětovat kus universálnosti a od klasického HH zase nemůže čekat až takový hardcore na požádání, jako u ostrého HH. samozřejmě i přesto jsou patrné rozdíly i v rámci stejné skupiny. A třeba takový Golf R patří výkonem jasně spíš mezi ostré HH, ale celkovým charakterem spíš mezi "univerzální" HH.
Ale jde taky o to, že Lux (při prakticky shodné ceně) nemá nejen ty (údajně) drahé tlumiče, ale ani samosvor a u Renaultu asi ví, proč ho nemá, stejně jako ho nemá třeba to roccoR, které, pokud by bylo i v Cupové verzi, by ho mělo taky. Proto jsem psal, že přímé srovnání je pro mě např. neCupový Mégan Coupé RS s roccem R (karoserie, výkon, koncepce, absence samosvoru...)

P.S. Jinak jestli něčemu na tom času MRS 265 T nevěřím, tak to jsou ty zmiňované sériové Potenzy určené do běžného provozu. Takže ani semisliky a navíc jen průměrná pneumatika...
21. 6. 2011 22:43
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Přesně.
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:33
Re: Renault Sport - maximální dominance!
No víš, teď bez machrungu, jezdím na běžných českých cestách na 305/25/20.... při režimu sport je to motokára, jinak v pohodě pohodlíčko.
22. 6. 2011 10:01
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Aha. Já myslel že jsi "adamikosův" příspěvek pochopil a ono ne. Jeho příspěvek je jeden velký fór, ironie, narážka na místního "mistra pera", který se zde včera zase pěkně odvařil.

V tomto duchu jsem tedy reagoval i já. Proto mi nemusíš vyjmenovávat různá auta, trošičku se v nich také orientuji, takže díky, ale netřeba.

Nicméně tvůj internetový prohlížeč má takovou móc šikovnou funkci. Zmáčkni Ctrl+F a vyťukej "simson33". Potom již celkem snadno najdeš jeho příspěvek, kde vyjmenovává auta s horším časem. Asi budeš překvapený, stejně jako já ;-)

S tvou poslední větou samozřejmně souhlas, jen doporučuji trochu nadhledu ;-)
22. 6. 2011 15:38
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Přesně tak :yes: Až je zarážející, že mistr pera nereagoval... asi to už dostatečně vydýchal...
22. 6. 2011 15:36
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Omyl figurko, konkrétně tito žabořrouti končí s mistrovskýma autama ve Formuli 1. A chorál, že zničil vše, co má FWD pohon, je zcela na místě >:-[]
21. 6. 2011 17:10
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Tak to sedlo >:-[] >:-[] :yes: :yes:
21. 6. 2011 19:40
Re: Renault Sport - maximální dominance!
Kdyby byl na Nürburgringu cenový limit 800 tis. a předokolka, tak bys měl jistě pravdu. Ale myslím, že tam žádné takové omezení není >:D
21. 6. 2011 15:01
Megane RS
mame ho teraz v praci ako predvadzacku a je neuveritelne, kde ma to auto polozenu latku...
jazdy nadherne!
Rozbalit vlákno
13
21. 6. 2011 15:25
Re: Megane RS
Člověka potěší, když takový odborník jako ty hned pozná, že to auto na těch osm-nula-osm má i v prodejně... >:D :no: Kde ho drásáš, na parkovišti? 8-s >:-[]
21. 6. 2011 15:45
Re: Megane RS
nekteri z nas si dokonce jezdi s autem zajezdit do Brna nebo Mostu na okruh, ty zdatnejsi si zkusi i mensi Sosnovou, ale to ty zrejme neznas vid?

kdykoliv jsem se zajel kouknout nebo se projet na AMD Brno nebo do Mostu, tak jsem tam minimalne jednoho Merana RS videl na trati, v Brne vetsinou od tusim prodejce/servisu Pokorny, a naposled si mam pocit davali dve ty pulhodinovky zasebou

jedinym odbornikem jsi u ty, to vi prece kazdej, nastesti pro ostatni spis odbornik na vlastni nazory :-)
21. 6. 2011 15:48
Re: Megane RS
>:D Zejména chester s tou předváděčkou... >:-[] Dává prý Brno za osm-nula-osm. (Osm piv, žádnou slívovici, a osm piv...) >:-[]
21. 6. 2011 15:53
Re: Megane RS
obcas si k tomu dam aj dousek kavy >:-[]
je videt, ze tu pises grrrc a nemas ani tucha ako Megane RS jazdi...

dojdi k nam do salonu a uvidis...mas slubenu skusobnu jazdu...
21. 6. 2011 16:01
Re: Megane RS
Podle mně jezdí za osm-nula-osm. :-)
21. 6. 2011 15:53
Re: Megane RS
no hlanve ze ty ho das na golfovem voziku pod 7 :-)
21. 6. 2011 16:02
Re: Megane RS
:-) Sedm šaratic... >:D
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:35
Re: Megane RS
No koukám, že jsi ještě nestačil ani vystřízlivět. 8-s >:D
21. 6. 2011 20:48
Re: Megane RS
U nás pijeme šaratici na jiné účinky... >:D
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 20:55
Re: Megane RS
No to vidím, že jsi "nevystřízlivěl"... inu někdo jezdí na dovolenou popíjet a někdo uvolnit zácpu.
22. 6. 2011 00:16
Re: Megane RS
možná proto ten tvůj diskusní průjem tady
21. 6. 2011 19:36
Re: Megane RS
Tak se moc tady nerozkřikuj o Hyundai nebo Peugeotu nebo dostaneš v práci padáka a máš po předváděčce :-)
21. 6. 2011 15:07
SERiovo NESERiový
Proč nemá sériové vozidlo vnitřní zpětné zrcátko?
Video dáva jasnou odpověď. V tomhle autě ho nebudete potřebovat. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
21. 6. 2011 15:50
Re: SERiovo NESERiový
zrcatko sundavaj kvuli zaznamu, stejne jako ve filmech ma maloktere auto na sedackach operky hlavy

ty auta sebou na tyhle casy proste sebou nemaj nic co by jim nejak pritezovalo, kazdej gram dolu proste dela setiny na casu, a delaj to tak vsichni co tam hodlaj uzmout nejaky ofiko cas, v jinem zaznamu tusim u ForduRS jsem si vsiml ze nemeli ani stinitka, holt kus plastu potazenej latkou a vestavenym zrcatkem neco vazi >:D
21. 6. 2011 16:22
Zvuk
Rozmyslam co je to za zvuk v pozadi pocas jazdy... nebude to chrastenie ruzenca? ;-)
Rozbalit vlákno
1
21. 6. 2011 17:15
Re: Zvuk
No když vidím, jak Megouše Laurent vodí v zatáčkách, tak spíš než růženec bych potřeboval bažanta >:D Úžasná jízda.
Avatar - Pegas
21. 6. 2011 19:40
Kontrolky?
Mně se spíš líbí ty problikávající kontrolky u přístrojů >:D ,že by opravdu sériovej Renault? >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Pegas
21. 6. 2011 20:42
Re: Kontrolky?
Právě,že se mi zdá,že svítí tak jak se jí zachce.
ale Ty bys jel snad na okruhu se zapnutým ESP??! >:D

a do toho ještě kontrolka servisu(klíč),nebo co to je? Hm?
21. 6. 2011 20:47
Re: Kontrolky?
servisni klic sviti Renaultum furt, to je schvalne aby jezdili porad do servisu >:D nedavno jsem mel pujceny Megane CC a tomu svitil furt, a slecna co me ho predavala me zdelila ze nevedi proc to sviti, dignostika prej vporadku a tak sem si toho nemel vsimat, nastesti auto jezdilo po celou dobu zapujcky bez jedine ztraty kyticky a tech cca 1700km me krasne odvozilo a nechalo kochat nebem nad hlavou :-)

a blikat muzou i dalsi asistenti co treba vypnout nejdou, kdyz vypnu ESP, tak tam pod stejnou ikonkou blika ASR, sak tech skratek je tam poschovavanejch fura
Avatar - Pegas
21. 6. 2011 20:59
Re: Kontrolky?
No říkám,Renault >:D to bych tak chtěl,aby mi i v noci svítila do ksichtu červená kontrolka jak kráva ;-)
Jemu přece nemohlo blikat ASR,to by asi rekord nezajel
>:D
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:14
Re: Kontrolky?
Neboj, na kole se ti to nestane....teda pokud si nebudeš do ksichtu svítil baterkou.... >:-[]
Avatar - Pegas
21. 6. 2011 22:16
Re: Kontrolky?
Asi máš teda s kolem zkušenosti,já ne >:-[]
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:39
Re: Kontrolky?
.... já bych rád.... ale radši jdu pomlátit trávu....a pak ten čas.... ;-)
21. 6. 2011 23:37
Re: Kontrolky?
me tak napadlo, nemuze tam blikat i diferak, tenhle vehikl ho ma ne?
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 21:06
Re: Kontrolky?
Taky ta kontrolka může svítit proto, že je naopak ESP vypnuté. A samozřejmě, ESP není přece vždy překážkou.
21. 6. 2011 20:44
Re: Kontrolky?
tak tak, nevim co blika v novem Megan (prec jen muj posledni Renault nesl jmeno Clio MTV) ale u me v Audi taky blika kdejekej asistent :-) vykricnik v zavorkach na cervene ikonce si pri radostne jizde blika celkem pravidelne >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 21:54
....and the winner is....
Parádní výkon parádního auta. Joooo Renault tohle umí.

...ale pak, mimo garáž a mimo severní smyčku jsem zaznamenal další, velmi zajímavý, řekněme závod.....

Závod Ronaulta a gtiho.

....and the winner is............... opět Ronault :-) .... a gti, píši záměrně malými písmeny, ten předvedl mistrovství v okusování kotníků a podrážek. Opět se nám frajer, po týdenní odmlce střízlivění z odborářských demonstrací, předvedl. Už to není možné brát jako nadsázku, ale křeč. Kolega Ronault tě deklasoval na úrovneň mastiče bočních oken.

Bravo Renault.............. Bravo Ronault. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 22:21
Re: ....and the winner is....
Ale no tak, ještě budem obvinění ze spiklenectví. ;-)
21. 6. 2011 22:29
Re: ....and the winner is....
Jaképak spiklenectví, indulónu a hup na to, kucí, to je tu na diskusích přece již dávná klasika... Ale jestli se u toho tváříš jako tvá modla v profilu, pak chápu, že Jiří miluje jen pozici 69... >:-[] ;-)
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 22:36
Re: ....and the winner is....
No nic, tak díky tobě dneska ty noční děsy mít budu! Tak díky! :no: :no: 8-s >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:37
Re: ....and the winner is....
Dneska nejdu spát, ne že bych měl strrrrrrach, ale prostě nejdu >:D >:D
21. 6. 2011 22:41
Re: ....and the winner is....
>:D >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:49
Re: ....and the winner is....
;-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:35
Re: ....and the winner is....
aaaaaa máme to ;-) >:D >:D
21. 6. 2011 22:05
SEVERNÍ SHRNOVAČKA
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli. Přesto, pochvalme všechny, kteří podstupují křest ohněm Severní smyčky. Aktuálně se právě Renault rozhodl, že vyštafíruje Mégana tak, že v rámci třídy dá tuhle smyčku fakt exklusivně. A kupodivu to exklusivně dal. Renault když chce, tak umí. No, a jestli Renault chtěl i u tebe v garáži, to bys na diskusi mohl třeba i napsat. Také dáváš smyčku za osmičku? Já vím... skoro.

BRAVO...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:13
Re: SEVERNÍ SHRNOVAČKA
Nooooo, konečně. Tohle je GTI....ne ten šmírák upocený výše. ;-)
21. 6. 2011 22:15
Re: SEVERNÍ SHRNOVAČKA
Vídíš, když od klávesnice odeženeš svého psa, dáš se i číst... ;-)
Avatar - Ronault.
21. 6. 2011 22:17
Re: SEVERNÍ SHRNOVAČKA
Koukám, že v diskuzi nastane snad smír a přátelská atmosféra, to snad ne! >:D
21. 6. 2011 22:25
Re: SEVERNÍ SHRNOVAČKA
To víš. Ze začátku všichni "musí" nastavit laťku, aby bylo kam spadnout a všichni mohli jít v klidu spát. >:D :-) ;-)
21. 6. 2011 22:30
Re: SEVERNÍ SHRNOVAČKA
>:D >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:36
Re: SEVERNÍ SHRNOVAČKA
..to je jen vyčkávací taktika.... takový klid před NordSchleife....
22. 6. 2011 10:12
Re: SEVERNÍ SHRNOVAČKA
smír? ble! kdo by sem pak chodil!!! Jen do "nich", ať už to bude kdokoli :yes:
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:35
Re: SEVERNÍ SHRNOVAČKA
>:D >:D >:D ;-) ach ty jeden darebčíku.... :yes:
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2011 22:54
....and the winner is II ......
...a vítěz je:
všichni výše uvedení. Je jisté, že jakýkoliv HH, ať je to tenhle sršáň, GTI, FFRS, atd..... jsou auta, na jejichž limit se dostaneme jen zprostředkovaně na videu. Jinak jsou to všechno výborné vozy a ani za jedno se není nutné stydět před lidlem ..... btw. jedna hláška mě tu fakt pobavila: to o té rikše na propan butanu >:D >:D >:D >:D >:D to je úhoz stejně kvalitní jako jízda Megyho výše....
Rozbalit vlákno
0
21. 6. 2011 23:33
docela uspech
Renaultu se to zase povedlo, jedno vytecne kolecko na severni smicce a ve zdejsi diskuzi to ma zajimavou navstevnos >:-[] radsi ani nechci vedet jak by vypadala zdejsi diskuze kdyby nejak vyrazne bodovala Dacka na Pikes Peak, asi bysme se dozvedeli ze to video a casy je vlastne podvrh a to hlavne diky tomu jak driver drzel volant >:D

a jako bonus nam GTI ukazal ze obcas je kazdy clovek trosku mimo a dnes mu to tak trosku nevychazi a dela ze sebe idiota online

tak kdy zajeden do zeleneho pekla protahnout ty nase vraky ? >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Katikakus
22. 6. 2011 02:12
Re: docela uspech
Na "gtd" dnes zvlast plati muj oblibeny citat - "taky krasny clovek, a tak sa umi doj*bat..."
22. 6. 2011 14:24
Je to Spica.
Moj Megane RS Cup mi dosiel pred necelym tyzdnom a odvtedy s nim jazdim kazdy den a mozem so slobodnym svedomym povedat, ze je to taka extaza na kolesach, ktoru by mal kazdy chlap v zivote pravo zazit. Jazdi tak divoko, ze az zacinam zvazovat puzivanie limitera na rychlost. V meste alebo mimo, stopu drzi genialne, v zakrutach drzi ako prikovane, akceleruje ako z inej galaxie a pri tom vsetkom v meste po rozbitych cestach jazdi ticho a nerovnosti tlmi excelentne(gumy 18"). Podla mna idealny kompromis medzi Zurivou bestiou na vikendy a autom na kazdy den.
Rozbalit vlákno
0
23. 6. 2011 19:35
škoda,že neumí řídit
ten řidič mohl na spoustě míst ještě přidat nebo brzdit později. Jo, měl světlý chvilky a jel na krev, ale jinak...a co měla znamenat ta nejdělší rovinka s levýma kolama v trávě?On nechtěl jet rychleji?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
23. 6. 2011 20:01
Re: škoda,že neumí řídit
Asi by potřeboval lekci ala kexxik! >:-[]
24. 6. 2011 08:19
Re: škoda,že neumí řídit
očividně jo, protože co s ním, takhle to projede i Stiflerova máma a tu rovinku zvládne s kolama na asfaltu.