11.12. 2015 Jan Mička Jan Mička

Renault Mégane RS nové generace: Pravé snímky, nebo výtvor grafika?

 

Nový Renault Mégane RS se začíná odhalovat. Má pět dveří a je ostřeji než kdy dříve.

Nová generace Renaultu Mégane se představila na letošním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem a nechybělo mnoho k tomu, abychom vám přinesli první jízdní dojmy. Už od začátku se hovořilo o ostré verzi RS, jejíž současné vydání patří k nejlepším ostrým hatchbackům na našem trhu. Neoficiální snímky napovídají podobu novinky, přičemž se rozhodně máme nač těšit. Můžeme je však považovat za pravé?

Renault snímky nového Méganu RS ještě oficiálně nezveřejnil, tajemné obrázky uniklé na internet nám ale dávají poměrně jasnou představu o tvarech karoserie. O pětidveřové koncepci se hovořilo již dříve a soudě podle počtu bočních klik se předpoklad naplnil, vedle agresivní přídě podobné současnému 275 Trophy ale šokuje především záď. Středem vedené koncovky výfuku jasně odkazují na předminulé vydání uvedené v roce 2004 a stydět by se za ně nemusel ani očesaný okruhový speciál.

Reportáž: S Renaultem Mégane RS Cup 265 ve Spa-Francorchamps

Snímek interiéru zatím není k dispozici a spokojit se musíme pouze s detailem typického klíče na středové konzole. Koncepce by se od předchůdců lišit neměla, proto očekávejme skvělá přední sedadla s výrazným bočním vedením, tříramenný volant bez zbytečných tlačítek a rozšířené funkce infotainmentu R-Link 2. Ten vám změří například podélné a příčné přetížení, točivý moment na kolech a chybět nebudou ani stopky pro měření času na okruhu.

Bližší informace o motoru prozatím nemáme, možnosti jsou ale vlastně jenom dvě. Buď může Renault použít přepracovaný dvoulitrový turbomotor ze stávající generace, nebo sáhne po šestnáctistovce známé ze standardní verze Méganu, Clia RS, Espacu a Talismanu. Výkon by se měl pohybovat okolo 300 koní (221 kW), což u šestnáctistovky v dnešní době není problém. Mégane RS však v současnosti není pro Renault prioritou. Nejprve si pořádně osaháme standardní provedení a pověstné mechanické kladivo dorazí až v roce 2017.

Spolupracujeme s TipCars.com
Jeff Bezos se stal druhým nejbohatším člověkem, vděčí za to růstu akcií Amazonu Jeff Bezos se stal druhým nejbohatším člověkem, vděčí za to růstu akcií Amazonu

Ředitel a zakladatel Amazonu, Jeff Bezos, se vyšplhal na…

Cesta dlouhá přes dva týdny. Jak přes Alpy putuje ropa do Česka Cesta dlouhá přes dva týdny. Jak přes Alpy putuje ropa do Česka

Teče líně, sotva se plouží. Chodec by jí bez problémů…

Euro oslabovalo, spekulanti se bojí ekonomického zpomalení Euro oslabovalo, spekulanti se bojí ekonomického zpomalení

Kurz dolaru dnes zůstal po počátečním růstu bez větších…

Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku

Po problematickém loňském a předloňském roce má ruský trh…

 
Zdroj: carscoops.com
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 




Nový Renault Mégane R.S. se začíná odhalovat. Poslechněte si, jak zní Nový Renault Mégane R.S. se začíná odhalovat. Poslechněte si, jak zní

Renault začíná lákat na očekávanou novou generaci hot…

Prodrive připravuje Renault Mégane RX pro rallycrossové okruhy Prodrive připravuje Renault Mégane RX pro rallycrossové okruhy

Francouzský hatchback je základem pro nový rallycrossový…

 



 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Dnes 08:00

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra útočila jménem ISIS

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra…

Německá prokuratura obvinila 18letého Němce s marockými kořeny z pokusu o vraždu, viní ho z loňského žhářského…

Pravda o meteorologické stanici v Klementinu: Počasí „měří“ špatně. Víme, proč!

Pravda o meteorologické stanici v Klementinu: Počasí…

Historickou budovu Klementina, která dříve bývala jezuitskou kolejí a jejíž většina vnitřních prostor dnes patří…

 

iSport.cz

Válka graduje! Saganova kritika? Plnou podporu mít už nebude, hrozí soupeři

Válka graduje! Saganova kritika? Plnou podporu mít…

Do pořádně nepříjemné situace se dostává cyklistická superstar Peter Sagan. Sportovní ředitel belgické stáje…

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se legendy před derby

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se…

Čtyři legendy, které v historii derby S nasypaly hromady gólů, nejenže vzpomínaly na pikantérie ze svých…

 

Reflex.cz

Zruší vlády hotovost? Slovenský ekonom vysvětlil, kdo a proč chce konec bankovek

Zruší vlády hotovost? Slovenský ekonom vysvětlil,…

Politici, centrální bankéři a karetní společnosti. Ti všichni by profitovali ze zrušení hotovosti. Naopak…

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora vstupuje do českých kin, z knihkupectví rychle mizí

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora…

Dvanáctiletému Conorovi umírá maminka na rakovinu a z reálného světa, od šikanujících spolužáků, nesnesitelné…