Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane Renaultsport 250: Nový Mégane RS jde do prodeje v prosinci

Nová generace Méganu Renaultsport, označená přívlastkem 250, měla premiéru už v březnu na ženevském autosalonu. Až nyní ale byly zveřejněny informace o jeho příchodu na trh sportovních hatchbacků.
Zpět na článek
27. 9. 2009 09:06
27. 9. 2009 09:36
27. 9. 2009 10:38
27. 9. 2009 11:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 9. 2009 13:02
27. 9. 2009 16:59
27. 9. 2009 22:29
27. 9. 2009 23:25
Avatar - white label
27. 9. 2009 09:06
RMRS250...
...tak tahle "konfigurace" vypadá opravdu velmi "slibně" a v té "bíločerné" ještě víc... :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - miromen
27. 9. 2009 09:36
Re: RMRS250...
Tohle se renaultu opravdu povedlo. :yes:
Avatar - Emel
27. 9. 2009 10:38
Re: RMRS250...
Snad nebude mít ukončení výroby v Diepe nějaké negativní dopady.
Avatar - white label
27. 9. 2009 11:15
Re: RMRS250...
Minimálně na samotné "Diepe", svým způsobem určitě...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 9. 2009 11:50
Megane...
Srdcovka... důstojný pokračovatel, byť mladého, ale neobyčejně silného rodu sportovních Meganů :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 9. 2009 13:02
Konec Dieppe?
Možná ne... je docela možné, že se v Dieppe budou dělat "Gordini" tedy civilnější RS modely. Je to jen spekulace, ale údajně by obnovené gordini mělo být zaměřené víc na personalizaci a různé doplňky na vozy Renault... uvidíme.
Megane RS vypadá velmi dobře, ale k definici Hot Hatch mě více sedí Clio RS které je levnější, kompaktnější a i bez turba jede dobře stejně jako CTR. Nemůžu si pomoct, ale není nad pořádný atmosférický motor. Jinak těším se na konfrontaci MRS s FRS a novým R Golfem... tohle bude ještě hodně napínavý souboj. :yes:
Rozbalit vlákno
29
Avatar - theolli
27. 9. 2009 15:35
Re: Konec Dieppe?
>:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Plně s tebou souhlasím,turbo má své kouzlo ale osobně též upřednostním nějakou točivou potvoru :-!
Avatar - Emel
27. 9. 2009 16:59
Re: Konec Dieppe?
Pro mě zase turbo prosím... ono může být taky točivé, ale při normálním ježdění po silnici je nějaký výkon kolem 2500 k nezaplacení.
Avatar - white label
27. 9. 2009 18:40
Re: Konec Dieppe?
Přesně tak... ;-)

P.S. Opravdu točivé motory (10tis. a víc), patří na motorku, méně do auta určeného primárně do běžného provozu...
Avatar - woody-alien
28. 9. 2009 00:11
Re: Konec Dieppe?
A já si klidně přisadím. Pokud je to v autě hezky sladěný s převodama a turboefekt pokud možno mizivej, pak je "uživatelský komfort" dokonán. ;-)
28. 9. 2009 09:08
Re: Konec Dieppe?
2500....to je fakt už solídne stádo. Keď zastane prvý kôň pri McDonalde, tak ty budeš mať k rýchlemu okienku ešte dobrých 250 metrov... >:D ;-)
27. 9. 2009 21:41
Re: Konec Dieppe?
Četli jste ta porovnání v Anglii, kde je srovnávali s Focusem RS? Focus dostal asi na 5 okruzích napráskáno od tohoto megane!
27. 9. 2009 22:29
Re: Konec Dieppe?
Focus RS by se opravdu měl začít bát. Přichází 3 MPS, Golf R, Megane RS.....jojo nebude to mít lehký
Avatar - Ghostyx
27. 9. 2009 22:59
Re: Konec Dieppe?
Tak tu 3 MPS bych asi vynechal, protoze pokud Japoncici nezapracovali na motoru a je tam ten samej 2.3 DISI co mam ted v CX-7, tak musim bohuzel konstatovat, ze do 2000 ot./min. to vubec netahne a na krizovatce te predjede i kdejake TDI. :-( Pak sice kopanec jako krava, ale TDI uz je davno v cudu! Myslim si, ze na tuhle bilou bestii se stupnovitym preplnovanim Twin-Scroll bude mit asi jen maloco... :yes: :-!
Avatar - white label
27. 9. 2009 23:10
Re: Konec Dieppe?
Nenapadá mě, čím by mohla zrovna Ma3MPS, FoRS "překvapit", myslím nějaký zásadnější rozdíl proti předchozí generaci...
27. 9. 2009 23:25
Re: Konec Dieppe?
Nečetli, tohoto Megana těžko už mohli porovnat ;-) Ale pokud zase vyhodí zadní sedadla, klimu a další zbytečnosti pro auto, tak toho Focuse jistě zase dá :-)
Avatar - white label
27. 9. 2009 23:35
Re: Konec Dieppe?
To byly určitě zase ty starší testy s tím "vykastrovaným" (odlehčeným) "okruhovým" Méganem R26.R, co měl i plexi místo normálního skla...
27. 9. 2009 23:52
Re: Konec Dieppe?
To jsem měl na mysli, proto jsem psal, že test tohoto Megana jsme nečetli a ještě mějakou dobu ani nepřečtem. R26R taky nebyl žádnej HH a koupit si ho mohl jen ten, kdo vlastnil pernamentku na nějakej okruh :-)
Avatar - white label
28. 9. 2009 00:02
Re: Konec Dieppe?
To víš to není auto, které se normálně kupuje, to je hlavně "legenda" a sen některých diskutujících, něco jako "Jánošík"...porazil na okruhu FoRS a o jeho "slabinách", na jejichž úkor se mu to (taky) podařilo, je skoro "neslušné" mluvit... ;-)
28. 9. 2009 00:06
Re: Konec Dieppe?
Moc to tady nerozkřikuj nebo až se ráno klucí probudí, tak tě tu roznesou >:D
Avatar - white label
28. 9. 2009 00:12
Re: Konec Dieppe?
Neboj, to byla řízeně-plánovaná provokace, přímo pod "Jánošíkovým" nástupcem...spolupracuji totiž na "předvolební kampani" nového Golfu R
;-) >:-[]
28. 9. 2009 00:25
Re: Konec Dieppe?
V tom případě tady ráno očekávám nejmíň 100 příspěvků >:D
Avatar - white label
28. 9. 2009 00:32
Re: Konec Dieppe?
Jenom?! Tak to zas budu bez prémií z Wolfsburgu... :*) ;-)
Avatar - Thomasino
29. 9. 2009 18:03
Re: Konec Dieppe?
Parametry nového Meganu sice vypadají dobře, podvozek bude určitě zase super, ale trochu se bojím té kvality, když už se to nebude vyrábět v Dieppe... Stačí se podívat na ostatní Mégany... Design je hodně odvážný, na můj vkus už hodně "tunerský", to třeba ten Fo RS mi přijde hezčí ;-)
Ale taky jsem zvědavý na GOLF R, jestli tou čtyřkolkou to trochu nezkazí. Mazda3 MPS má jen slušný motor, interiér je dost odfláklý, snad trochu spravili aspoň ten podvozek. Mě jde o celkové "vyvážení" auta, musí to být všechno v souladu, jak motor, tak podvozek (nejlépe nastavitelný), slušný sedadla a kvalitní interiér...
Mimochodem, o víkendu jsem jel s Alfou MiTo 1,4T 155k a taky zajímavý auto. Ale chyběla tomu kultivovanost podvozku Golfu GTI nebo Focusu ST, je poznat, že je to malé auto s krátkým rozvorem a hodně ten zadek odskakuje. Ale motor zajímavý :-)
Avatar - white label
29. 9. 2009 18:27
Re: Konec Dieppe?
Tak u Golfu R máš přece předpoklad velmi podobného "výsledku" jako u S3, kde větší porce koní + haldex auto opravdu znatelně/měřitelně zrychlilo, např. proti GGTI, bohužel se zároveň trochuo vytratila i určitá část jeho zábavnosti (na "suchu")...
Ale to je známá věc, že ne vždy platí: větší "rychlost" = větší "zábava"..., ale možná nás GR (GuRu >:-[] ) v tomto ohledu překvapí i ve srovnání s S3...
Avatar - Thomasino
29. 9. 2009 22:05
Re: Konec Dieppe?
No právě že o Audi S3 píší, že to není nic moc, sice rychlé, ale řízení moc citu nepobralo a zábavné prý také moc není. Ale v G6 GTI mají slušný základ, komunikativnější řízení se již evidentně naučili (Scirocco, S4, G6 GTI, R8), tak snad ten Haldex to celé nezkazí. Ale pokud bude upřednostňovat zadní náhon před předkem, tak pokud by se to fakt povedlo a blížilo se to zadokolkám, bylo by to dost zajímavé!! Je pravda, že mít na nové auto mega a ne jen třičtvrtě mega, objednal bych si asi místo G6 GTI spíše 370Z, nebo BMW 330i kupé - ale to by chtělo asi ještě malinko přidat ;-)
Každopádně by se mi líbila u VW možnost přiobjednat brzdy Brembo (nebo nějaké výkonnější), o něco vyšší výkon a ještě jednu možnost nastavení podvozku pro okruh. Rozhodně o něčem takovém pak budu časem uvažovat, ale začnu nejdříve pilovat svůj styl jízdy na okruhu, pak možná vyšší výkon (1.stupeň u ABTa na 260 koní) a lepší brzdy...
Avatar - white label
29. 9. 2009 22:24
Re: Konec Dieppe?
Tak teď nechceš připlácet (skoro "symbolicky") za 18", ale už plánuješ "megainvestice" (proti tomu) u ABTu... ;-) >:-[]
Avatar - Thomasino
29. 9. 2009 23:13
Re: Konec Dieppe?
Ono to plánování nebude tak horký, neboj. Počítám nejdříve tak za dva roky. To akorát tak ojedu ty 17-ky, možná pořídím 18-ky a třeba dojde i na ty "drobné" úpravy jako zvýšení výkonu (25-45 tisíc), případne lepší brzdy, ale to až dojde na výměnu původních, což vidím taky tak za 2-3 roky... Ale je to hodně výhledově, já vím... To si jen tak "sním", že až se vzpamatuji z toho finančního šoku nyní, že se dá GTI dobře "vylepšovat" - a nemíním tím mraky nesmyslných spoilerů :-)
Avatar - woody-alien
28. 9. 2009 00:07
Re: Konec Dieppe?
Když už jsme u toho kastrování, moc nechápu proč takovýhle auto má vzadu tři "jakobysedačky" a nedaj tam teda dvě trochu slušný místa. Sedět tam tak jako tak nebude nejspíš nikdo, ale když už by byla příležitost, proč to neudělat trochu stylově...
Avatar - white label
28. 9. 2009 00:19
Re: Konec Dieppe?
Počkej, ale verze o které se tu "bavíme", vzadu žádné sedačky nemá, tam je jen rám a uchycení bezp. pásů...
Avatar - woody-alien
28. 9. 2009 00:23
Re: Konec Dieppe?
Jo já vím. Špatně jsem se vyjádřil. Mluvím o tomhle novým Meganu a fotce zadních sedaček. Výhodou R26R je nepochybně možnost usušit si propocený spodky na tom rámu za tebou. ;-)
28. 9. 2009 00:28
Re: Konec Dieppe?
Jo jo, třeba do Focuse si můžeš přiobjednat Recara i dozadu s tím, že bude 4 místný...
Avatar - white label
28. 9. 2009 00:44
Re: Konec Dieppe?
Vozit vzadu ve Focusu RS můžeš stejně leda tak vlastní tchýni... >:-[]
Avatar - white label
28. 9. 2009 00:37
Re: Konec Dieppe?
Tak to jo, ale ten rám není dobrý jen na sušení spodků, je to velmi praktické např. na odvoz "kartonového" nábytku IKEA!
Otevřeš kufr a aniž bys musel sklápět zadní sedadla (které tam nejsou), "regály" už dychtivě čekají a ty jen pohodlně "zasuneš"...
>:D
Avatar - Ghostyx
27. 9. 2009 23:25
Bila bestie
Tak a mame tady tuhletu "bilou bestii", ktera jiste prekona sveho vynikajiciho predchudce a v HH jiste poradne zceri vody... :-! Mne osobne se napr. velmi zamlouva, ze tady zcela spravne upustili od digi tachace a ze jiz ve standardu jsou treba i ty predni diody, ktere do teto verze bezesporu patri. :yes: Na prvni pohled opravdu povedena kara a tesim se nekdy na svezeni... ;-)
Rozbalit vlákno
0