Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Renault Mégane RS – Nejostřejší z rodiny

Na letošním autosalonu v Ženevě se na stánku automobilky Renault představila nová generace sportovní verze Mégane RS, která má navázat na úspěchy svého předchůdce.
Zpět na článek
1. 5. 2009 00:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 01:21
1. 5. 2009 10:05
1. 5. 2009 22:47
1. 5. 2009 10:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 22:48
1. 5. 2009 23:16
1. 5. 2009 23:04
neregistrovaný "Horways"
1. 5. 2009 01:46
1. 5. 2009 10:04
1. 5. 2009 10:08
1. 5. 2009 10:24
1. 5. 2009 10:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 00:36
neregistrovaný "antal"
2. 5. 2009 02:55
2. 5. 2009 14:01
neregistrovaný "antal"
2. 5. 2009 23:21
2. 5. 2009 23:24
2. 5. 2009 23:31
1. 5. 2009 10:24
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 20:10
1. 5. 2009 12:28
1. 5. 2009 20:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 22:49
1. 5. 2009 23:17
1. 5. 2009 23:56
2. 5. 2009 00:15
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 07:28
1. 5. 2009 12:32
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:42
neregistrovaný "maxo"
1. 5. 2009 12:45
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:51
neregistrovaný "maxo"
1. 5. 2009 12:53
1. 5. 2009 12:57
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:59
1. 5. 2009 13:01
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 13:06
1. 5. 2009 13:08
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 13:16
1. 5. 2009 20:11
1. 5. 2009 20:50
1. 5. 2009 14:08
5. 5. 2009 20:59
neregistrovaný "Donovan"
1. 5. 2009 15:00
1. 5. 2009 18:01
1. 5. 2009 18:49
1. 5. 2009 21:31
5. 5. 2009 07:34
1. 5. 2009 13:23
1. 5. 2009 13:39
1. 5. 2009 14:00
1. 5. 2009 14:05
1. 5. 2009 14:07
1. 5. 2009 20:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 22:39
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 00:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 14:15
1. 5. 2009 18:13
1. 5. 2009 18:31
1. 5. 2009 22:54
2. 5. 2009 00:00
1. 5. 2009 22:44
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 20:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 00:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 23:46
neregistrovaný "maxo"
2. 5. 2009 22:17
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:24
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:28
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:34
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:43
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:48
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:56
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:23
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 23:45
2. 5. 2009 13:57
1. 5. 2009 21:57
1. 5. 2009 22:17
1. 5. 2009 22:45
1. 5. 2009 22:53
1. 5. 2009 22:57
2. 5. 2009 19:49
1. 5. 2009 22:39
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 22:45
1. 5. 2009 22:50
1. 5. 2009 22:55
1. 5. 2009 23:00
1. 5. 2009 23:02
1. 5. 2009 23:29
1. 5. 2009 23:59
2. 5. 2009 00:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 11:14
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 12:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 12:06
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 13:55
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 20:20
2. 5. 2009 20:31
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 21:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 21:33
2. 5. 2009 22:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:26
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:41
2. 5. 2009 22:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:05
2. 5. 2009 23:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:20
2. 5. 2009 23:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:44
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:49
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:20
2. 5. 2009 23:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 12:23
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:28
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 11:57
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 09:43
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:48
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:52
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 23:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 12:22
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 17:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 17:55
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 19:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 19:37
neregistrovaný "507--"
4. 5. 2009 13:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 16:39
neregistrovaný "507--"
4. 5. 2009 16:40
neregistrovaný "507--"
4. 5. 2009 21:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 21:44
neregistrovaný "507--"
4. 5. 2009 21:54
1. 5. 2009 23:04
2. 5. 2009 09:45
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 23:10
1. 5. 2009 23:16
1. 5. 2009 23:30
2. 5. 2009 20:24
2. 5. 2009 22:54
2. 5. 2009 22:58
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 23:55
3. 5. 2009 00:14
2. 5. 2009 09:48
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:14
2. 5. 2009 09:47
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 00:04
2. 5. 2009 20:26
3. 5. 2009 12:20
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 17:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 17:53
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 17:55
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 17:59
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:06
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 18:08
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 18:52
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 20:06
3. 5. 2009 21:04
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 21:31
3. 5. 2009 17:59
3. 5. 2009 18:06
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 18:30
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 21:24
3. 5. 2009 21:51
neregistrovaný "507--"
4. 5. 2009 22:12
3. 5. 2009 18:07
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 18:29
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 18:52
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 19:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 19:05
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 19:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 19:35
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 19:38
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 20:06
neregistrovaný "507--"
4. 5. 2009 13:15
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 13:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 20:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 20:52
neregistrovaný "507--"
4. 5. 2009 21:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 23:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 23:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 21:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 00:14
RS...
... design, výkony, místo narození... nemám slov :yes:
Fandím mu!
Rozbalit vlákno
27
Avatar - ryman
1. 5. 2009 01:21
Re: RS...
to není nic nového, že fandíš diamantu na kapotě ;-) snad jen ta barva mi přijde nějaká čudná.. jinak to bude určitě skvělé nářadí.. :yes: sem s ním :yes: :yes:
Avatar - white label
1. 5. 2009 10:05
Re: RS...
Jo, ten odstín žluté vypadá na tom videu fakt trochu "kuchyňsky"... :-!
Avatar - Ronault.
1. 5. 2009 22:47
Re: RS...
Jo, asi to bude neskutečně vražedný mixér :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 10:50
Re: RS...
Bude to dobrý stroj. Možná ta příď někomu může příjít krapet podivná... já jí skousl.
Avatar - Ronault.
1. 5. 2009 22:48
Re: RS...
Příď naopak vypadá nyní daleko lépe, až na diody. Diody jsou fajn do palubky, ale takhle tři za sebou ať už na audi či na čemkoliv vypadají kýčovitě.
Avatar - woody-alien
1. 5. 2009 23:16
Re: RS...
Speciálně na Audi mi připadaj stejně kýčovitý, jako osvětlený trucky co o Vánocích rozvážej Coca Colu. Prostě vřed na tváři...
neregistrovaný "Horways"
1. 5. 2009 23:04
Re: RS...
Spíš * na kapotě >:D
Avatar - kolmar
1. 5. 2009 01:46
Re: RS...
ano..super to ma byt, len pockaj na 3-ku MPS a bude mozno este ostrejsia...ale focus RS ich vyprasi vsetkych...
Avatar - ryman
1. 5. 2009 10:04
Re: RS...
tak z interieru mazdy bliju už teď, to se s meganem neda vubec srovnat.. :no: a focus rs je tak trochu auto samo pro sebe >:D :-!
Avatar - white label
1. 5. 2009 10:08
Re: RS...
Celkově je design této Mazdy její největší mínus a po faceliftu zvlášť...
1. 5. 2009 10:24
Re: RS...
uz predchozi trojka MPS ukazala ze na to bejt zabavnym autem a HH nema, proste jen Mazda3 s hodne konma pod haupnou :no: a dobra tak na dalnici :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 10:51
Re: RS...
Tak Focus RS je něco výjimečného, to se musí nechat :yes:
neregistrovaný "antal"
2. 5. 2009 00:36
Re: RS...
Focusa RS porovnávaj skor s meganom R26R ;-)
Avatar - white label
2. 5. 2009 02:55
Re: RS...
Proč, tohle auto (R26R) už se v podstatě "nestihlo" s FoRSII potkat...
A nový MégRS se rozhodně "tváří" mnohem více jako opravdu ostrý, než klasický HH typu GTI...
neregistrovaný "antal"
2. 5. 2009 14:01
Re: RS...
Ale stihlo.Dokonca mal focus rs 10sekund strátu na rekord r26r na trati v Nurburgringu kde si drží rekord v HH.Samozrejme tým nechcem tvrdit že je Focus RS o ničom(bral by som ho hned),len chcem ukázat na to že Renault ponuka aj niečo viac než "len" RS.
Avatar - white label
2. 5. 2009 23:21
Re: RS...
Opravdu jsem nemyslel nějaké časy na okruhu a u auta homologovaného na běžný provoz je ani nepovažuju za nějak moc důležité...
Že se nestihly potkat, znamená, že se nebyly na trhu současně...a proto si na něm nemohly ani přímo konkurovat...
Nebo se snad na trhu s novými auty R26R stále ještě nabízí...?
Avatar - woody-alien
2. 5. 2009 23:24
Re: RS...
To asi těžko, to snad bylo pětset kusů, ne ?
Avatar - white label
2. 5. 2009 23:31
Re: RS...
Taky si myslím, více solventních masochistů přece ani nemohli ukecat... 8-s >:D
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 10:24
Re: RS...
Nemáš slov. Ani sa nečudujem. Veď ak je podľa teba pri ňom Mercedes-Benz úbožiacky prach...
1. 5. 2009 20:10
Re: RS...
Sklapni už, prečo musíš stále rýpať? Chýba ti, ak sa s nikým nehádaš?
Avatar - Ghostyx
1. 5. 2009 12:28
Re: RS...
Uzasnej autak. :yes: Taky bych ho hned chtel a nejlepe v hraskove zelene nebo bile barve. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 20:50
Re: RS...
Hrášková se stává symbolem Clia RS (neříkám, že by neslušela Meganu :-) ). V bílké je parádní. Mě by nevadila ani žlutá :-)
Avatar - Ronault.
1. 5. 2009 22:49
Re: RS...
Osobně hráškové zelené asi nikdy nepříjdu na chuť, připomíná mi to Favority z 89-90.
Avatar - woody-alien
1. 5. 2009 23:17
Re: RS...
Nebo barvy prvních Fabií - pastelový poblijóny.
Avatar - Ronault.
1. 5. 2009 23:56
Re: RS...
Přesně, ty byly ještě horší než ty Favority, ty aspoň byly poplatné době, ale tohle prostě nemůžu 8-s
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 00:15
Re: RS...
Já bych u Meganu asi volil žlutou... nebo bílou.
Avatar - pelikoš
5. 5. 2009 07:28
Re: RS...
to byla "topolová zelená" >:D
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:32
340Nm
Na prednej náprave. Ak to nemá 4x4, tak to by tiež vážne zaujímalo, ako si toto niekto môže kúpiť.
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "maxo"
1. 5. 2009 12:42
Re: 340Nm
no FOCUS RS ma tiez , len predny nahon a vie si s tym krutakom celkom slusne poradit a ver tomu, ze Ford nebude stacit vyrabat. :-)
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:45
Re: 340Nm
310Nm, ale tento má až 340Nm. Neviem, ako niekto môže takto chváliť takéto auto ako Avantim.
neregistrovaný "maxo"
1. 5. 2009 12:51
Re: 340Nm
podstatne je, ze ako sa vie vyrobca s tym konstrukcne vysporiadat, ale tym netvrdim, ze by som radsej neuvital stvorkolku.
Avatar - Andromeda
1. 5. 2009 12:53
Re: 340Nm
Hmmm,odborník se pozná...a co 350Nm na předku golfa...že by uber auto mělo nějaký diferenciál,nebo jinou vychytávku na té 2l ropě 8-s ?
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:57
Re: 340Nm
Ktorý GOLF má 350Nm vpredu?
Avatar - Andromeda
1. 5. 2009 12:59
Re: 340Nm
Stačí zkouknout ceník a ejhle - 2,0 l ropa i s dpf -> kupodivu verze na předek,4x4 má 320... :-!
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 13:01
Re: 340Nm
Neviem o čom básniš. O GTD?
Avatar - Andromeda
1. 5. 2009 13:06
Re: 340Nm
Pardon,já předpokládal znalost psaného slova a elementární porozumění češtině + schopnost si informaci ověřit... 8-s Ovšem ty jseš normální mimoň,těžkej mimoň...A to tady žvaníš o plecháčíš jako nějaký generální...
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 13:08
Re: 340Nm
>:D >:D Musím povedať, že ak keď sa bavím slušne, tak ty sa ku mne správaš tak isto a vážne si myslím, že si postihnutý na mozog. :no: :-!
Avatar - Andromeda
1. 5. 2009 13:16
Re: 340Nm
Tvoje diagnosa jde mimo mne a je pod mojí rozlišovací schopností.Tady se bavíme o faktech,ne o přání a pokud s tím máš problém,tak ho řeš,ale jinde a s někým jiným...
1. 5. 2009 20:11
Re: 340Nm
Trochu slušnosti by neškodilo... :-!
Avatar - Andromeda
1. 5. 2009 20:50
Re: 340Nm
Ahojá chlape,to zvládnu,respektive jak tvrdí zlatý Kája:"to musím zvládnout sám...":Přesto díky parde ;-)
1. 5. 2009 14:08
Re: 340Nm
Krouťák Focusu RS je přes 400Nm na přední nápravě, do toho má Megane RS ještě daleko, tož tak >:-[]
neregistrovaný "Donovan"
5. 5. 2009 20:59
Re: 340Nm
Kolik má na přední nápravě newtonmetrů Octavia 2.0 TDi? Já fakt nevim, jen se ptám, můžeš mi to prosímtě zjistit? ;-)
1. 5. 2009 15:00
Re: 340Nm
:yes: Focus RS zvládá hned 440 Nm díky RevoKnuckle a Megane má něco podobného, myslím že vedli i nějaké soudní spory, protože Megane si ho patentoval později...
1. 5. 2009 18:01
Re: 340Nm
Ano u Rendlu to obslehli od Fordu. ;-\ :no: :no: :no: Tezko uverit tomu ze to ma Renault opravdu patentovano, co jsem cetl tak prave nema. Protoze patent ma prave Ford.
1. 5. 2009 18:49
Re: 340Nm
a to bylo naopak - šlo mi spíš o tu podobnost systému a schopnost přenášet točivý moment s menším vlivem na řízení
1. 5. 2009 21:31
Re: 340Nm
Psal jsem, že Megan má něco podobného a že si to nechal patentovat později tak nechápu tu reakci. No nedalo mi a trochu jsem pohledal...Psal jsem že Renault si tento podobný systém nechal patentovat později, ale jak se ukázalo, nikdy si nic patentovat nenechal. Soudní spory vedli a ještě vedou. Oficiálně je tedy první Ford:

[odkaz]
Avatar - pelikoš
5. 5. 2009 07:34
Re: 340Nm
to vypadá,že jsi byl na prezentaci ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2009 13:19
Re: 340Nm
Pokud vím, 340 Nm na PŘEDNí nápavě NENí "nic zas tak výjimečného"?!?
To jste si asi "popletl" ... ;-)
Avatar - Andromeda
1. 5. 2009 13:23
Re: 340Nm
Samozřejmě,proto jsem vypíchl G jako guru...U foukané ropy ve dvoulitru dnes standart(téměř 100%) a 300Nm dnes začínají atakovat i foukané 1,6 v ropě...
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2009 13:33
Re: 340Nm
Je (tedy pro mne) ZVLÁŠTNí a až trochu NEpochopitelné, jak někteří "diskutují" - tady "507" buď "přehlédl" NEuvědomil si ... to se může stát KAŽDÉMU, ale (i když se to dá SNADNO - ve vedlejším okně - "ověřit", tak raději "bojuje" a každým dalším příspěvkem "přitrvrzuje" ...
... již se mi to tu TAKÉ stalo a někomu prostě VŮBEC NEjde o "FAKTa" ...
Zcela "normální" Fiat Bravo 1.6 Multijet má "na brzdě" naměřených 343 Nm - stejně "obyč." Kia Soul 1.6 CRDi či Hyundai i20 - NEmluvě o motorech jako je 2.2 HDi Biturbo, kde jsme vysoce NAD 400 Nm (na přední nápravě) - ostatně i v česku ZCELA "běžná" Octavia RS se k těmto hodnotám dostává ..
Pěkný den :-)
Avatar - Andromeda
1. 5. 2009 13:39
Re: 340Nm
Jo,souhlas.Pokud si nejsem jist a pokud někdo uvede zdroj,okamžitě dochází na fázi ověřování...právě proto abych nebyl za IQ,jenž neuzná fakta...Splést se může každý a já bych mohl vyprávět,ovšem stejně důležité je si to přiznat a nehrotit...Poté je již kousek k pořádné mele...
Avatar - KANKUNEN
1. 5. 2009 14:00
Re: 340Nm
507 to je ,,osol,, >:D Mám jen připomínku, že na kolech je jiný krouťák než na motoru, benzín ho má kvůli spřevodování víc.
Avatar - Andromeda
1. 5. 2009 14:05
Re: 340Nm
Jo,rozumím ;-) ,tady šlo dle mne evidentně o ten na motoru >:-[] ...Alespoň z toho soudku je moje argumentace...
Avatar - white label
1. 5. 2009 14:07
Re: 340Nm
Golf GTD (i Octavia RS TDI) má 350Nm a Focus RS 440!Nm "na přední nápravě", to je dlaších 100Nm navíc proti Még.RS... :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 20:53
Re: 340Nm
Když se předchozí generace stala (díky svým kvalitách) málem milníkem kategorie, proč by se neprodávalo její nové vydání? :-)
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 22:39
Re: 340Nm
A ako sa predával minulý RS?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 00:16
Re: 340Nm
Nevybalím Ti přesné prodeje, ale je všude možně velice oblíben. O Anglii ani nemluvím :yes:
1. 5. 2009 14:15
HMOTNOST
bude tím, co rozhodne které RS bude na okruhu lepší, jestli Focus nebo Megane. Pokud bude verze Megane RS Cup náležitě odlehčená, což myslím bude, protože hoši z Renault Sport měli Focus RS určitě k testování, tak bude Megane zase rychlejší. Uvidíme co s pořadím udělá příchod A3RS s 250kW :-)
Rozbalit vlákno
6
1. 5. 2009 15:50
Re: HMOTNOST
Pokud vyhází z Meganu všechny sedačky a udělaj kastli z kartonu, tak Focus bezpochyby dá >:D
1. 5. 2009 18:13
Re: HMOTNOST
***ka bude az vyhazeji sedacky a dualni klimu i u Fordu. >:D Nebo nedej Boze konecne pridaji i pohaneny zadek jako u Cosworthu.
1. 5. 2009 18:31
Re: HMOTNOST
otazkou je co znamena to povestne "dá" pridanim zadniho paru papuci k pohonu tomu totis nepridaji, ale spise uberou, vlastne pridaji na hmotnosti :-) a pak taky kde kdo komu "dá" :-)
Avatar - Ronault.
1. 5. 2009 22:54
Re: HMOTNOST
Pak tam Renault dá turbínu, pak Ford raketový pohon a možná pak Renault... A kde chceš pokračovat? Až do úplného nesmyslu? O tom to přece není.
Avatar - woody-alien
1. 5. 2009 23:04
Re: HMOTNOST
Jak to nebude potřebovat padákový brzdy, tak je to o ničem... >:D
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 00:00
Re: HMOTNOST
Hlavně aby to mělo přední masku z keramiky, při průletu atmosférou bude docházet k velkému ohřevu :-!
Avatar - salamoon
1. 5. 2009 15:44
Ako ja "zboznujem" tie tiche videa.....
bez zvuku,hudby,nicoho....... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
1. 5. 2009 16:36
Re: Ako ja "zboznujem" tie tiche videa.....
Někdo točil na mobil... >:-[]
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 22:44
Re: Ako ja "zboznujem" tie tiche videa.....
>:D >:D
1. 5. 2009 20:12
ŽLTÝ DIABOL
No ak toto zbadám v späťáku, tak nešpekulujem a mažem na krajnicu... ;-)
Rozbalit vlákno
35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 20:52
Re: ŽLTÝ DIABOL
Myslím, že Tvůj Scénic může být v klidu. S Meganem je to jedna rodina ;-)

Megane RS spíše bude baštit konkurenci :-)
1. 5. 2009 22:19
Re: ŽLTÝ DIABOL
No tak tomu ver. Dnes som jazdil tak kľudne...
nejak ma nič netrápilo, nikam som sa neponáhľal, a vkľude som sa vliekol za jedným víkendovým vodičom, ktorý keď zbadal pri ceste hliadku colníkov, tak spomalil na necelých 40 km/h. Potešila ma pri tom okamžitá spotreba - 4. kvalt, plyn stlačený asi 5 mm a ťahal pod 3 litre. >:D >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 00:39
Re: ŽLTÝ DIABOL
:-)
Avatar - woody-alien
1. 5. 2009 21:53
Re: ŽLTÝ DIABOL
Jen jestli to vůbec zbadáš. ;-)

Ale zvuk by tě měl upozornit.
1. 5. 2009 22:13
Re: ŽLTÝ DIABOL
No tak žlté Lambo som na diaľnici videl v späťáku tak 2 km za mnou, takže o toto nemám strach... ;-)
1. 5. 2009 23:19
Re: ŽLTÝ DIABOL
To máš asi místo späťáku Havlův teleskop, ne?
neregistrovaný "maxo"
1. 5. 2009 23:46
Re: ŽLTÝ DIABOL
>:D
2. 5. 2009 19:48
Re: ŽLTÝ DIABOL
Vysvetli mi prosím ťa, prečo ty lezieš za volant s tak mizerným odhadom...
Jasne že som za sebou videl len svetlá, že je to Lambo som zbadal o pár okamihov neskôr...
Alebo máš pocit, že to, čo je 2 km za tebou ťa nezaujíma? Ani keď to má rýchlosť cez 200?
2. 5. 2009 20:19
Re: ŽLTÝ DIABOL
Já ti to vysvětlim... Že to má rychlost cez 200 poznám, i když to je 3km zamnou, to je jasný, ale teď si nemůžu vzpomenout, kde jsem narazil na 2km rovinu a ještě nejlépe s ďolíkem, abych se nespletl. Padova? Bolona? Letiště Ruzyně? Fakt nevim. ;-)
2. 5. 2009 22:09
Re: ŽLTÝ DIABOL
To musíš mrknúť na slovenské diaľnice...nájde sa aj 3 km rovinka. >:-[]
2. 5. 2009 22:20
Re: ŽLTÝ DIABOL
Tak jsi teda sokol, když poznáš lambo na 2km >:D Každopádně chápu, co si asi myslel, ale s tim meganem bych to lambo v reálu moc nespojoval.
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 22:26
Re: Jeden TIP "zadarmo" ...
... k NEJlepším "rovninkám" patří dálnice A9 z München na Ingolstadt - je to místy taková ta "možná-i-300-km-za-hodinová" :yes: ;-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:17
Re: Jeden TIP "zadarmo" ...
Hele, já poznám, o aký typ auta ide, nielen o akú značku. :-!
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 22:21
Re: Koukám ....
... chlap(c)i, že mne NEUSTÁLE ve zpětném zrcátku VYHLÍŽÍTE ... :-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:24
Re: Koukám ....
8-s >:D >:D 8-s :-O :-O >:-[] >:D >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 22:28
Re: Koukám ....
Chápu - to " :no: " bylo, když jsem "prolétla" okolo vás a vám po chvíli došlo, že jsem to byla opravdu já :-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:28
Re: Koukám ....
>:D >:D 8-s >:-[] >:-[] :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 22:32
Re: Koukám ....
A tentokrát to zobrazuje "vývoj" vašeho "vztahu" k vlastnímu vozu? Tak to TAKÉ chápu ... ;-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:34
Re: Koukám ....
>:D A Vy sa AKOže LeN BAVIŤe, ALEbO, tOtO FAKT myslítE celKom VáŽNe? >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 22:35
Re: Koukám ....
PROČ to "nebo" (ALEbO)?
Ono se to nějak "vylučuje"? ;-)
PS: Já popravdě PŘES 320 km/h NEjezdím.. ;-\
PPS: NEmám na to auta ;-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:43
Re: Koukám ....
aHa! :-O TAKže, vy si MYSLÍTe, že TOMUto Mám jakoŽE uveriŤ? :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 22:44
Re: Koukám ....
"..jakoŽE" NEmusíte ;-)
PS: HLAVNĚ (prosím) NEvjíždějte NEčekaně do levého pruhu! :-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:48
Re: Koukám ....
aHa, jak BUDEte VY JEZDit na tom SVÉm LaMbu, TAK tO TEDy uRČIte jedu i na toaleTu. :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 22:52
Re: Koukám ....
Já NEřekla "v Lambu" (o tom jste se bavili VY) - já v této OBLASTi "preferuji" tu "jihozápadnější" vesnici... ;-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:56
Re: Koukám ....
Aha, pOřÁD SE BAVíme o LAMBU vE SPETném zrcátKu a VY Tady RÍKATe že JSTE TO VY a pritom NEmáte LamBo. :*) >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:03
Re: Koukám ....
Já JEN řekla, že ".. mne TĚŠí že mne vyhlížíte ve ZPĚTNÉM .." (čím "přiletím" jsem NEříkala ;-) )
A ať NEvjíždíte NEčekaně do levého ... ale na tom "trvám"! :-)

[odkaz]

My z té "jihozápadnější" vesnice na "traktory" a další "hospodářské stroje" moc NEjsme (a "preferujeme" ZADNí pohon) ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:10
Re: Milý 507!
Já už se chci "odpojit" a vy asi stále "hledáte" kudy/kam je to "na jihozápad" ze Sant´ Agata, že? ;-)
Tak DOBROU noc a hlavně NEzapomeňte - NEvjíždět NEčekaně do levého! ;-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:23
Re: Milý 507!
Inak, to muselo cez teba preletieť, odkedy si to zbadal tak za pól minúty, nie?
1. 5. 2009 22:23
Re: Milý 507!
Tomu bych i věřil... Zatím co když tam uvidíš opravdový sportovní auto, tak si kvedláš v levym a je ti jasný, že víc než 130 stejně jet nesmí. ;-)
Avatar - woody-alien
1. 5. 2009 22:35
Re: Milý 507!
Mám rád jízdu na velbloudu, pokud možno v levém proudu... >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2009 22:38
Re: Milý 507!
Já na VEMBLOUDu jela 2x (poprvé a naposled) - hrůůůůza ;-)
Avatar - woody-alien
1. 5. 2009 22:51
Re: Milý 507!
Já jel na oslu, taky nic moc. Hlavně vůbec nereaguje na plyn. :-)
Avatar - ryman
1. 5. 2009 23:45
Re: Milý 507!
do p*če do p*če :DDDD tak to je hláška týdne LOL.. >:D okamžitě to postuju na lamer.cz .. woody-alien máš bod >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
2. 5. 2009 13:57
Re: Milý 507!
Měls pobaštit trochu víc hrachu a viděl bys jak by reagoval :-! >:D
1. 5. 2009 22:49
Re: Milý 507!
Švajčiar nie som... >:D ;-) :yes:
1. 5. 2009 21:57
RASPUTIN
No, smutné. Někde jsem četl, že snad francouzská auta vynikají šarmem a elegancí... současná generace méganu toho tedy důkazem rozhodně není - zcela rozháraná záď, auto opticky nefunguje, karoserie je značně nabobtnalá a naivistické napojení linií zadního okna na zadní boční... no to je pro mne pinokio lux.

Mutace RS je kladivo, které se bude dobře vyjímat co plakátová modla nad pelestí mladých hošíků, kteří mají zatím z dospělých aut strach. Na silnici... jako šafránu. Problém totiž je v tom, že auto je od toho, aby jeho užívání neslo řidiči radost. Umíš si představit, že jezdíš méganem RS? Ta sedadla? Vždyť by ses v tom bál jet. A pak... postrádám uvnitř sportovní kokpit, který by harmonizoval se sedadly. Vím, jestliže vnitřek základu je všechno, jenom ne sportovní, těžko z toho vykřesat "gordini". Žlutý otáčkoměr... hmmm.

Tedy, jsem v rozpacích. Pominu-li ta neestetická černá kola, auto ve mně tak jako tak nevzbuzuje ani stopu dravého reflexu. Přitom paradoxně to bude jízdní pila. Škoda, že to na pohled vidět není.Za sebe píši, že karoserie méganu je pro mne zklamáním tohoto pololetí.

P.S. Z ostrých hothatch je tu koneckonců mutace Focusu a Astry. Proto se ptám, je tu někdo, kdo by upřednostnil horního kanárka před Focusem RS?
Rozbalit vlákno
104
1. 5. 2009 22:17
Re: RASPUTIN
Ty vieš hojno, čo opticky funguje a nefunguje. Že si ty s Ádom kamarát...?
Ešteže si v menšine s takými pocitmi...
1. 5. 2009 22:45
Re: RASPUTIN
:-) Jak jsem napsal - karoserie méganu je pro mne zklamáním pololetí. A poté co jsme tu měli již nástin nové Astry, není myslím, o čem diskutovat. Jinak to, že jsem na této diskuzi v menšině považuji za klad... ;-)
1. 5. 2009 22:53
Re: RASPUTIN
A vieš, že ja tiež?
1. 5. 2009 22:57
Re: RASPUTIN
Nelži si do kapsy, Klaudie, a začni se už o auta konečně zajímat. Že tu nad RS jásaj patnáctiletí hošící je možná pochopitelné, v tvém věku bych ovšem už čekal vědomí konkurence...
2. 5. 2009 19:49
Re: RASPUTIN
že zrovan teba trípi, čo sa mne páči...sorry, že som na tvoje názory ešte nedorástol, ale na to mám ešte hodne veľa času
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 22:39
Re: RASPUTIN
RS nie je niečo ako GTI alebo ST. Príliš tvrdý a dynamický na každý deň. Tým dynamický myslím to športové zameranie, nie rýchlosť.
Je pravda, že karoséria je akosi až príliš plná. Hlavne nad zadným kolesom. A ten športový akcent vidím hlavne vpredu, tiež v zadnom nárazníku, celkovo však Megane kvôli svojej plnosti nemôže mať ten športový akcent. Zaujímavé je, že kupé je plnšie než 5dverový model. :-) >:D
1. 5. 2009 22:45
Re: RASPUTIN
:-) Výbornej postřeh :yes:
1. 5. 2009 22:50
Re: RASPUTIN
Tak to by mohlo byť menšou plochou okien, čo myslíš...? ;-) Mne to trochu evokuje pocit, akoby bol motor v strede za prednými sedadlami.
1. 5. 2009 22:55
Re: RASPUTIN
>:D Mokrý hadry se fasujou... >:-[]
1. 5. 2009 23:00
Re: RASPUTIN
Tak bež, nech sa ti nejaká ujde, nádivo... >:-[]
1. 5. 2009 23:02
Re: RASPUTIN
Letíš do Zlatého ventilku - pohled na RS evokuje umístění motoru před zadní nápravou, vlastně přímo místo zadních sedadel... >:D :no:
Avatar - T613
1. 5. 2009 23:29
Re: RASPUTIN
jupíí šlaušek je tu! >:D :yes:
Avatar - Ronault.
1. 5. 2009 23:59
Re: RASPUTIN
Bobišek prostě jede! >:D :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 00:17
Re: RASPUTIN
Já chci taky do Zlatého pin*ourku >:-[]
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 11:14
Re: RASPUTIN
Ty ani nemusíš chceť. >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 12:03
Re: RASPUTIN
Já ci etě >:-[]
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 12:06
Re: RASPUTIN
Ale vôbec nemusíš. :-) >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 13:55
Re: RASPUTIN
Já osobně lituji každého, kdo alespoň trochu bere vážně takovou frašku, Zlatý ventilek.

Téměř vše je tam vytrženo z kontextu a zcela překrouceno pro potřebu práskačských autorů ventilku :no:
2. 5. 2009 20:20
Re: RASPUTIN
Jsi v Síni slávy, ty už můžeš devět let mlčet >:D
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 20:31
Re: RASPUTIN
:-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 21:30
Re: RASPUTIN
Počkej, i ty jsi se postaral o pěkné perly, ale protože s Tebou GTI zajisté souhlasil, ventilku se nedočkáš.

V tom tkví primitivismus celého zlatého pin*ourku, přičemž každého příznivce je mi líto...
2. 5. 2009 21:33
Re: RASPUTIN
Tak je vypiš, nebo dej odkaz. Doufám, že nemyslíš to, že jsem tu popelnici Velsatise přirovnal k Sharanu? Na tom nevidim nic špatnýho, spíš ublížení Sharanu. Jinak nevim, kde bych snad kovboje z plakátů a jejich šotky přivedl v omyl.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:21
Re: RASPUTIN
Trefils na hlavičku. Srovnávat limusínu vyšší střední se zastaralým MPV "že prý odvede totéž, co Vel Satis". Pane bože, kde to jsme? 8-s
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:26
Re: RASPUTIN
Ale pozri sa na to takto. Nemôžeš si myslieť, že len preto, že Vel Satis je iné, modernejšie auto je teraz vo všetkom lepšie. Podľa čoho súdiš, že Vel Satis odvedie viac práce? Z tohto mám pocit, že Ferrari odvedie viac práce než Transporter, lebo je modernejší než Transporter.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:39
Re: RASPUTIN
Ale vždyť to nejde dohromady. Odporuje to zdravému rozumu. Nelze srovnávat účelné MPV a limusínu...
2. 5. 2009 22:41
Re: RASPUTIN
Limusína? >:D >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:44
Re: RASPUTIN
A co jiného? Nepopírej objektivní fakta. Je to limusína vyšší střední třídy.
2. 5. 2009 23:05
Re: RASPUTIN
Je to "auto", ne limusína. Limusína zní u toho kuka-vozu divně. A vyšší? No Boha jeho >:-[]

Ale líbí se mi, jak si na to vyšší střední hrdej >:D :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:07
Re: RASPUTIN
No jistě, že je ve vyšší střední třídy. A limusína to je. Z toho se nevymotáš.
2. 5. 2009 23:20
Re: RASPUTIN
Tak teď jsem se z toho málem zhroutil... Odhazuji Mercedes v dál a utíkám do Paříže koupit tu ikonu! >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:24
Re: RASPUTIN
Proboha, to bude zas v alejích nablito >:D

Nepřeháněj to s chlastem. Leze ti to tam, kam nemá >:D
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:44
Re: RASPUTIN
Ide tu priamo o to, či jeden odvedie viac práce alebo nie, nie o seriozne zrovnávanie.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:46
Re: RASPUTIN
Tady nejde o to, kdo odvede více práce. Oba modely jsou určeny pro jiné účely. Ale už jen to srovnání je do nebe volající >:D
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:49
Re: RASPUTIN
Ale tu ide o porovnanie ako také. Tak urobí ten Sharan sakra viac práce alebo nie? ;-\
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:59
Re: RASPUTIN
Ale vždyť to nelze vůbec srovnávat. To je jako porovnávat nabídku z Lidlu a nějakého luxusního obchodu...
2. 5. 2009 23:20
Re: RASPUTIN
A jakej luxusní obchod by si doporučil?
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:23
Re: Milý Navtech(u)!
Můžu já, můžu já?!?
Tady! TADY! Já se HLÁSÍM!
PS: Musím to vzít STRUČNĚ - nad 50 řádků se to někdy "zasekává" a NEchce to příspěvek vzít! ;-\
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:27
Re: Milý Navtech(u)!
To si říkáš fanda BMW? Musí Ti radit fanda Renaultu? >:-[]
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 12:23
Re: Milý Navtech(u)!
Si úbohý. Nevieš odpovedať na jednu otázku. Tak urobí Vel Satis viac práce alebo nie? Odpovedz na to.
2. 5. 2009 22:36
Re: Milý Navtech(u)!
Vel satis předvedl totéž pouze pro tvoje poluce. Těch pár desítek vyvolených, co u něj hledaj krásu, výjmečnost a komfort to nezachrání. Můj názor na tu bednu znáš, takže jí dneska klidně přirovnám k Fiatu Ducato a nemam s tim problém. Pokud to bereš tak, že jsem ve vztahu k Vel satis neznalec, tak je mi tě líto.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:42
Re: Milý Navtech(u)!
Nepovažuji Tě za žádného neznalce. Každého odpůrce Vel Satanu plně chápu. Vybral jsem si individuální cestu a jsem tolerantní, když se to někomu nelíbí.

Kdybych podobné srovnání demonstroval na nějakém BMW, to bych schytal hromadu on-line kopanců do zadnice...
2. 5. 2009 23:03
Re: Milý Navtech(u)!
U BMW? Jen bys otevřel hubu! >:D

Jenže tam toho moc nemáš... >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:09
Re: Milý Navtech(u)!
Tak to jsem z toho vyvázl bez újmy na zdraví >:D

Hlavně, že ty máš plnou hubu argumentů >:D
2. 5. 2009 23:21
Re: Milý Navtech(u)!
Já mám BMW, co máš ty?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:24
Re: Milý Navtech(u)!
Já Ferrari :-!
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:25
Re: Milý Navtech(u)!
To já TAKÉ (ale NEchtěla jsem to zatím "prozrazovat" ;-) )
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:28
Re: Milý Navtech(u)!
A které preferujete?
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:32
Re: Milý Navtech(u)!
Dnes bych pro sebe asi vybrala Californii (ale vybrala jsem si něco ještě "lepší" - no asi jak pro koho ;-) )
Já mám již takové "postarší" a popravdě dnes již "vyhledávám" trošičku "jiný" styl ... ono totiž HROZNĚ "řve" :-)
PS: NEviděli jste někdo "507čku"? Mně se někam "ztratila"! Že by se mi "zacyklila"?
Dobrou noc :-)
Avatar - white label
2. 5. 2009 23:40
Re: Milý Navtech(u)!
Kylie, ty si teď "přeskočila" od Ferari ke svým domácím mazlíčkům..., prasátkům...?
Takže ty máš jedno postarší, zaběhlé
(s vypálenou 507ičkou) a hrozně řve...? Zkus někdy třeba zabíjačku..., velmi příjemné... >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:43
Re: Milý white label(e)!
Na "zabíjačce" jsem byla 2x (poprvé a NAPOSLEDY!) ;-)
PS: A Ferda "řve" taky! Kdybyste to chtěl vědět... a HODNĚ! ;-)
PPS: To Brumla a Teddy mají DALEKO "příjemnější" ZVUK! :yes: :-)
Avatar - white label
2. 5. 2009 23:33
Re: Milý white label(e)!
Myslíš z těch Ferari, co opravdu vlastní...? :-! >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:40
Re: Milý white label(e)!
No tak se mi "smějte" no ... ;-\
Já prostě dávám to staré vždy "protiúčtem", no ...
... na dvě současně prostě NEmám 8-s :no:
Avatar - white label
2. 5. 2009 23:46
Re: Milý white label(e)!
Tak skoč na pracák a řekni jim natvrdo, že už nemáš ani na druhé Ferari, ať ti najdou nějakou "slušnou" bokovku... ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:49
Re: Milý white label(e)!
Tak "BOKOVKA"? ;-)
Jak se vám ten film líbil? :-)
PS: Na "pracák" NEtrefím, NEvím kde to je a NEvím co to je (Chvála Bohu - a doufám že to tak zůstane na věky věků, AMEN ;-) )
PPS: Ale já si NE"stěžuji" - když to TAK(hle) "zůstane" - "dá" se to "vydržet" :-)
Avatar - white label
2. 5. 2009 23:54
Re: Milý white label(e)!
Jo, ale to (PS) prý tvrdí i všichni ve frontě na tom pracáku... :-! >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:56
Re: Milý white label(e)!
Oprývdu? ;-)
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 11:57
Re: Milý white label(e)!
RENAULT=FERRARI
ZLATY VENTILEK, prosím.
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:24
Re: Milý Navtech(u)!
Já mám MB, jaké KONKRÉTNĚ máte vy?
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 09:43
Re: Milý Navtech(u)!
Presne tak. Problém je v tom v tom, že auto má príliš veľa plechu pod oknami. Konkrétne v akomsi rohu, za dverami. Je to škoda. Megane Coupe by mohol byť skutočne pekným autom, ale to auto tak nejak, príliš plné, malo by schudnúť. Inak, myslím, že celý problém je v základe dizajnu Megana. Je síce taký vajcový a oblý, ale táto oblasť nie je vhodná pre kupé, lebo auto proste pôsobí opticky príliš nafúknuto. Škoda.
Avatar - woody-alien
1. 5. 2009 22:44
Re: Milý Navtech(u)!
Celkem mě zaujalo, jak rozdílně hodnotíš interiéry Meganu RS a GTi. Že by z GTi (nic proti němu) na mě dýchla bůhvíjaká atmosféra sportovna, to tedy zrovna ne.

Nicméně k otázce : Kanárka, či spíše paštiku z něj bych si dal. Megane RS jakož i Focus RS si klidně nechte. Nějak si nedovedu představit život bez páteře. ;-)
1. 5. 2009 22:50
Re: Milý Navtech(u)!
No woody, tak nyní jsi jako chlap s vokem tedy fatálně ujel. Podívej se vedle na kokpit getička, na ten fantastickej sportovní volant, na celé pojetí přístrojovky... sedadla... vždyť to je drajv na druhou. Getei těží z toho, že již základ je výbornej. Mégane je dělanej do vizuálního luxusu, a například volant RS... no to je podle mého zoufalství. A ta recara jsou v tom fakt jak pěst na voko.

Jinak souhlas, RS jsou bestie, s nimiž si toho moc neužiješ. Měli by k těm autům prodávat i malej soukromej okruh, pak jo, pak by si člověk užil. Jednou za měsíc dvě hoďky...
1. 5. 2009 22:55
Re: Milý Navtech(u)!
Ja som už raz písal, že by si potreboval niečo viac jak bežné prášky. Však ty už halucinuješ pri plnom vedomí, chlape...
1. 5. 2009 23:00
Re: Milý Navtech(u)!
No, podivej se vedle dovnitř geteička. Uvidíš nejkrásnější kokpit mezi kompakty. Tedy ovšem... nic pro panáky. Na panáky máme jiné háky... že? >:D
2. 5. 2009 19:50
Re: Milý Navtech(u)!
ale trt - uvidím nudnú kvalitu - bodka
2. 5. 2009 20:35
Re: Milý Navtech(u)!
Nojo, nudná kvalita... Vás asi rajcuje, když to někde nepasuje, vrže, odlepuje se to pravý dříví, ty hliníky natřený balakrylem a tak, co? >:D >:D
2. 5. 2009 22:11
Re: Milý Navtech(u)!
Zase pletieš, že ty si už dnes niečo pil? Alebo ti GTI niečo platí, že mu stále stojíš za zadkom? >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:22
Re: Milý Navtech(u)!
To Navtech rád dělá zadarmiko >:-[]
2. 5. 2009 22:26
Re: Milý Navtech(u)!
Nechovej se, jako přiblblej mariánek. Však víš, že na tyhle levný reakce rád reaguju. Je to podobný, jako si mě cpal nedávno do palice toho seata. Ta ergonomie u takovýho auta by měla bejt neměnná a je fuk, jaká je to značka v daný kategorii. Jediný, co mě u VW vadí je ta dementní páka u DSG, jinak je všechno tam, kde to člověk čeká. Žádný otáčkoměry uprostřed a pod.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 22:48
Re: Milý Navtech(u)!
Aha, takže klasický pixle, který maj vše tam, kde má být... chrrrr, fíííí, chrrrr...
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:52
Re: Milý Navtech(u)!
Aha, tak toto dúfam letí do ventiku: Ak má ergonomický interiér všetko tam, kde má mať, je to o ničom. 8-s >:-[] >:D :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 23:03
Re: Milý Navtech(u)!
Já to myslel tak, že je tvarově konzervativní. A konzervy já nemám v lásce. Avšak ergonomii ano.

Víš, co je to kvalitní design? To je harmonické skloubení kvality, ergonomie, funkčnosti a estetiky. A soulad všech prvků by měl být vyvážený. Když přesahují kvalita, ergonomie a funkčnost, je to pro pragmatiky dobré, ale ti, kterým není alespoň trocha estetiky cizí, mají tendence strádat.

...

Já za to nemohu, že nerozumíš psanému textu. To je Tvoje chyba :no:
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 12:22
Re: Milý Navtech(u)!
Isteže, uznávam, že ak niekto vyplodí výtvor, že totiž ergonomický interiér, v ktorom je všetko tam kde má byť je o ničom >:D 8-s :no: , tak potom hľadá všelijaké argumenty... >:-[] :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 17:34
Re: Milý Navtech(u)!
Ty primitive, já nikdy neřekl, že ergonomický interiér je o ničem. Jen jsem se vyjádřil k tomu, že nemám rád příliš konzervativní design. Nic víc.
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 17:55
Re: Milý Navtech(u)!
Ale on ho hovoril o ergonomickom interiéry, nie o kvalitom dizajnu. Ale, šup s tým do Ventilku: Kvalitná ergonómia je dizajn. >:D
Inak, oceňujem, že si mi vynadal do primitíva, bez toho, aby já tebe vynadal. :-! :yes: :*)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 19:14
Re: Milý Navtech(u)!
Nechci Ti nadávat, ale ty dristy dokáží vytočit. Hlavně, když mohou být směřovány na jiné, než na jejich autory...
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 19:37
Re: Milý Navtech(u)!
Si prečítaj čo si písal . Navtech písal, že v ergonomickom interiéry je všetko tam kde má byť a ty, že je to o ničom. :no:
3. 5. 2009 21:28
Re: Milý Navtech(u)!
Mýliš si pojmy a dojmy, skús nad všetkým pouvažovať, kým napíšeš nejakú reakciu.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 13:08
Re: Milý Navtech(u)!
Já nenapsal, že je o ničem.

Navtech narážel na umístění přístojů (a jeho postoj byl očividně konzervativní) - jen jsem se vyjádřil, že nejsem konzervaticec. Nic víc. Samozřejmě čím lepší ergonomie, tím lépe.
neregistrovaný "507--"
4. 5. 2009 16:39
Re: Milý Navtech(u)!
Nie ty si sa jasne vyjadril v zmysle, že je to o ničom. Aspoň tu prestaň klamať.

P.S.: ZLATY VENTILEK: Ergonomický interiér, v ktorom sú všetky ovládače tam kde majú byť je úplne o ničom
Základ pre ergonómiu je predošetkým originálny dizajn.
8-s >:-[] >:D :no: :no:
neregistrovaný "507--"
4. 5. 2009 16:40
Re: Milý Navtech(u)!
A samozrejme, Ferrari je lepší užitkáč ako Tranposrter, neb má originálny dizajn. :*) :*) :-O >:D Tak s týmto predstihneš aj marianka. >:D :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 21:29
Re: Milý Navtech(u)!
Už toho mám dost. TYTO POZNATKY JSOU Z TVÉ HLAVY. A prosím každého z nás, aby si pečlivě pročetl diskusi. autorem těchto kravin je 507!

A s tou ergonomií lžeš. Nic z toho co říkáš není pravda. Myslel jsem to úplně jinak. Lžeš!
neregistrovaný "507--"
4. 5. 2009 21:44
Re: Milý Navtech(u)!
:no: :no: :no:
4. 5. 2009 21:54
Re: RASPUTIN
Sklapni už! Stále klameš a stále niekoho osočuješ. Správaš sa ako posledný úbožiak. A mne v SZ ukazuješ tvár slušného chalana. Už tým láskavo skonči, lebo začnem ľutovať, že sa s tebou ešte bavím. Začínam ma pocit, že si ničiu pozornosť ani pomoc nezaslúžiš.
Avatar - woody-alien
1. 5. 2009 23:00
Re: RASPUTIN
Já ti nevím, seděl jsem (neřídil) v přechozím GTI a prostě mi to připadlo...no snad máš pravdu o tom dobrým základu, potom už ti to tak nepřijde, jen jako o něco víc vypiplaný.

A ono je to možná tím, že já na to sportovno zas tak moc nejsem. Mně stačí dobrá sedačka a šaltpáka, dobře umístěný pedály, volant moc neřeším a hlavně když to tlačí do zad. Drifty a spálený gumy mě nějak neberou.

Zkrátka BMW 3 jak vyšitý. :-)
1. 5. 2009 23:04
Re: RASPUTIN
:-) Píšeš to správně - "jen trochu vypiplaný" no, a o to jde. Na základu mégana není co sportovního (uvnitř) piplat, to je auto pro blazeované rádoby elegány s poměrně útlým kontem. Z toho srdeční sportovní bestii nevytlučeš ani žlutým otáčkoměrem... ;-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 09:45
Re: RASPUTIN
Já pocit, že práve ten jeho taký prostý dizajn, spolu s červenými doplnkami dáva GTI-mu športový šmrnc. Megane má interiér skôr uhladený.
Avatar - Ghostyx
1. 5. 2009 23:10
Re: RASPUTIN
Ja bych klidne Megane RS uprednostnil pred Focusem RS a muzu ti s klidem rici, ze byt to nema viceprvek na zadni, tak az tohle sjede z pasu, tak vetsinu konkurence, vcetne toho tveho "Guru" GTI po jemnem liftu, zadupe do zeme... ;-)
1. 5. 2009 23:16
Re: RASPUTIN
S tim se nedá nesouhlasit. Určitě vyletěj s cenou do pěti kil, aby to někdo koupil, jak je u Rendla poslední dobou zvykem.
Avatar - Ghostyx
1. 5. 2009 23:30
Re: RASPUTIN
No vida, a to je jeste duvod navic, proc o tom uvazovat spis nez o konkurenci. :yes: Pro zakaznika jedine dobre... ;-)
Avatar - white label
2. 5. 2009 02:43
Re: RASPUTIN
S tím jednotným číslem ("pro "jednoho" zákazníka") ses možná docela trefil...mnohem lépe, než ve své předchozí reakci...
Potom tedy opravdu za málo peněz, můžeš mít absolutně "vyjímečné" auto (Még.RS), které si hned tak někdo další nekoupí...
Za to "předražené" GTI, (které prý "Még.RS zadupe do země") si na rozdíl od Még.RS koupí kde kdo... :-!

P.S. Zřejmě sis nevšiml, že tohle auto je cíleno mnohem více proti Focusu RS, viz. sedadla!, kola, černě lesklé větší detaily - spoilery, zrcátka, horní hrana přední masky apod...

Problém tohoto auta může být právě v tom, že se GTI nevyrovná
každodenní použitelnosti a naopak Focusu RS zase svou "ostrostí", ale ani např. prostorností, takže bych s tím "zadupáváním" doporučil ještě chvíli počkat, aspoň na pár prvních praktických zkušeností.. ;-)
Avatar - woody-alien
2. 5. 2009 11:46
Re: RASPUTIN
Tady totiž každej každýho "zadupává" a "dává" mu, ale potíž je v tom, že se srovnává nesrovnatelný.

Můj osobní názor je, že auto, který musíš na podvalníku dotáhnout někam na okruh a tam si hrát na Severní smyčku (zrovna třeba R26R), je v podstatě k ničemu. Snad jedině si na ty trubky místo zadních sedaček pověsit nějaký prádlo.

Takže pro mě je GTI nebo ST tak akorát. Ale hezky se na ty "ostrý" káry kouká. To jo. :-!
2. 5. 2009 20:24
Re: RASPUTIN
Až to udělá Rendl v 5 dveřích s automatem, pro "běžný" ježdění tak smeknu. Severní smyčkou s rodinou do Lidlu nejezdim a plakáty nad postelí mě nezajímaj.
Avatar - ryman
2. 5. 2009 22:54
Re: RASPUTIN
až ty přestaneš jezdit nakupovat do lidlu tak tě budu brát za aspoň trochu normálního.. :no: >:D
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 22:58
Re: RASPUTIN
Ďalší svet gombička, ktorého ešte živia rodičia...
2. 5. 2009 23:55
Re: RASPUTIN
Do Lidlu nejezdim, nemam na to auto.
Avatar - white label
2. 5. 2009 23:59
Re: RASPUTIN
Tak asi si tě tam jen s někým spletl...!
To víš, ty tvé fotky tady některé "rakcionáře" docela klamou... >:-[]
A podle té jeho fotky..., zrovna on má čím do Lidlu jezdit...
3. 5. 2009 00:14
Re: RASPUTIN
V Lidlu bych neměl čím nakrmit tu mojí rakev >:D
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 09:48
Re: RASPUTIN
Ešte som nepočul, že pre zákazníka je dobre, ak je cena nad image značky, ale je len dobre, že mám čím doplniť zlaty ventilek. ;-)
2. 5. 2009 22:14
Re: RASPUTIN
Zlatý ventilek je chorý výplod chorej mysle. Nie je mi jasné, prečo sa k takej somarine stále znižuješ. Máš na viac. Alebo nie?
Avatar - woody-alien
1. 5. 2009 23:30
Re: RASPUTIN
No tak holka nalejvej, ať nepadá mi pěna,
Megane RS maj v Kauflandu, a příznivá je cena...

Musím říct, že cena pod pětset by mě neurazila. Stejně bych si ho nekoupil. Myslím ale, že "podezřelost" nízkých cen se řeší u trochu jiných kategorií aut.

A stejně je mi to jedno. Já mám dneska nějakou flegmatickou. ;-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 09:47
Re: RASPUTIN
Tak je pravda, že aj Carrera zadupe do zeme GTI na okruhu...
Avatar - ryman
2. 5. 2009 00:04
Re: RASPUTIN
hele měl by ses zavčasu vzpamatovat.. tady urážíš lidi a píšeš bláboly o výrobcích VWgrupe... víš sra|čky o tom kdo tady je jaký řidič a kdo má kolik na kontě tak se radši zdrž komentářů v tomhle duchu... :no:
2. 5. 2009 20:26
Re: RASPUTIN
Co píše GTI není zrcadlo, je to "jen" text.
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 12:20
ZHRNUTIE
Tak budem opäť stručný:

Vel Satis je popelnice
Vel Satis je kuka
Vel Satis je lepší užitkáč ako Transporter, lebo je to dizajnovo originálna limuzína
Můj Avantime je vlastne takové Ferrari

Tak toto si skutočne, ale skutočne RENAULT nezaslúži.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 17:38
Re: ZHRNUTIE
Prosím veškeré členy diskuse, aby si pečlivě pročetli celou diskusi a našli autora následujících poznatků, které jsou hodny pacientům bohnické léčebny: "

"Vel Satis je lepší užitkáč ako Transporter, lebo je to dizajnovo originálna limuzína"

"Můj Avantime je vlastne takové Ferrari"

...

Autorem těchto perel je nám samozřejmě notoricky známý. Je to 507. A byl bych velice nerad, aby tyto hloupé poznatky někdo shazoval na mě, nebo na kohokoli jiného.

507, jakožto studenta základní školy, by teoreticky mohl omlouvat jeho věk. Ale jako svéprávný (alespoň doufám) člověk by se mohl začít chovat.
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 17:53
Re: ZHRNUTIE
No, ktovie, odkiaľ máš informáciu, že som študentom základnej školy... a tiež, že Vel Satis je lepší užitkáč ako Sharan. >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 17:55
Re: ZHRNUTIE
To s tím Sharanem jsi vymyslel ty, nikdo jiný by se k tomu nesnížil.

A s tou základkou - sám jsi mi to psal :-)
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 17:59
Re: ZHRNUTIE
Nie, ty tam hore píšeš, že Vel Satis je originálna limuzína, preto je nezmyseľ povedať, že Sharan je lepší užitkáč. Z toho odvodiť, že určite aj súhlasíš s názorom, že Ferrari je lepší užitkáč ako Tranposrter, lebo má originálny dizajn.
Takže ešte jeden úlovok do ZLATEHO VENTILKU: Originálny dizajn je základ pre užitkáč. >:D :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 18:06
Re: ZHRNUTIE
To není pravda. Je logické, že Sharan (služka) je hloupé srovnávat s Vel Satisem (limusínou).

Ty primitivní kecy typu "Ferrari je lepší užitkáč ako Tranposrter, lebo má originálny dizajn" nebo "Originálny dizajn je základ pre užitkáč" jsou jen výplody Tvé fantazie a "slepé senzace" pro ventilek :no:

Dík za pobavení. Krátím si tím dlouhou chvíli u AutoCADu, krapet se nudím... >:-[]
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:08
Re: ZHRNUTIE
Áno, je pravda, že myslieť si, že auto s originálnym dizajnom musí byť najlepšie vo všetkých parametroch a že je to dokonca najlepšia dodávka, tak na tom sa dá jedine baviť. >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 18:44
Re: ZHRNUTIE
Ale autorem tohoto vtipu jsi ty. A to je smutné, ale nepřekvapivé 8-s
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:52
Re: ZHRNUTIE
Prečítaj si, čo si tam hore písal. :no:
Avatar - Ronault.
3. 5. 2009 20:06
Re: ZHRNUTIE
Že se ti chce s tímhle dětinským individuem vůbec bavit.
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 21:04
Re: ZHRNUTIE
No Ronaultko.
3. 5. 2009 21:31
Re: ZHRNUTIE
Zase sa hádaš? A navyše nemáš pravdu. Argumentuješ bez rozmyslu a pletieš piat cez deviate. Veľmi zlá vizitka, kamoš.
3. 5. 2009 17:59
Nelíbí
Megane se mi celkově nelíbí a tohle RS taky ne. Ve srovnání s Megane 2 mě to přijde jako ústup z pozic a rezignace. Megane 2 byl pro mě konkurent Golfa, Astry a Focusu. M3 se zařadil po bok korejcům. :no:
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:06
Re: Nelíbí
Myslím, že jeho dizajn nie je až tak nekvalitný. Je to proste iba krok späť.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 18:20
Re: Nelíbí
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:30
Re: Nelíbí
Hanbíš za názor?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 18:38
Re: Nelíbí
Jen jsem omylem klikl na jiné okno. A můj názor na Megana znáš. A nestydím se za něj!
Avatar - white label
3. 5. 2009 18:06
Re: Nelíbí
Co se týče designu nového Méganu obecně, tak s tím co jsi napsal, v podstatě nemohu nesouhlasit... :-!
Avatar - Andromeda
3. 5. 2009 18:33
Re: Nelíbí
On to má totiž Rencek v "těchto končinách" těžké :-! ...Ať udělá co udělá,tak stejně dostane za uši ...Buď za nestravitelně-nepoužitelnou,nepraktickou plečku,nebo naopak za nudnou,šedivou,kompromisní,nehezkou až asijskou variaci auta...Prostě to minimálně zde na autu je fakt a paradoxně většina článků o "produktech,jenž vlastně nestojí za hnutí prstem" funguje jako slušná diskuzní rozbuška a někdy se jedná vyloženě o reakce paranoické... ;-)
Je to pro mne záhadou -> pokud je něco mimo můj vkus či interes,tak nechávám přece být(né? aha,ty mě utlučeš mojím angažmá pod A3 a budeš mít pravdu :-) ... >:D ...
Jo,Megoš II byl originál a taky dostával pěkně za uši(někdy po právu,často zbytečně křivě).
Co mne však mimo "klasický místní fundovaný diskuzní odpis" překvapilo,byly některé vcelku pochvalné řádky redaktorů tam,kde bych to od nich vůbec nečekal...viz Autoweb,Za Volantem ,etc...
Tudíž jsem nad věcí a tak jako třeba jinému reprezentantu dávám čas...
Avatar - white label
3. 5. 2009 20:35
Re: Nelíbí
Ty ses pěkně rozepsal...já jen reagoval na design Mé3...s Mé2 jsem problém neměl, spíš naopak...Mé2 byl takový velmi dlouhý skok od Mé1, navíc velmi správným směrem... :-!
Avatar - Andromeda
3. 5. 2009 20:41
Re: Nelíbí
Ber to v dobrým ;-) ,myšleno obecně...S Me II shoda :yes:
Avatar - white label
3. 5. 2009 21:07
Re: Nelíbí
To jsem pochopil... ;-)
Avatar - T613
3. 5. 2009 21:24
Re: Nelíbí
Mé2 byly parádní :yes:
Problém s designem Mé3 je v tom, že Frantíci se leknou vlastního stínu. Vždy s něčím přijdou a nedotáhnou to do konce.
Avatar - white label
3. 5. 2009 21:33
Re: Nelíbí
No, na tom zřejmě něco bude... :-!
Avatar - Andromeda
3. 5. 2009 22:10
Re: Nelíbí
Ona taky probíhala tvorba nové generace v trošku "jiném" prostředí a atmosféře než generace předchozí,včetně radikálně změněné generality...Jiný pohled,styl a názor se zákonitě projevit musel...
Jestli je to dobře nebo ne -> ať už z hlediska vzhledu nebo konstrukce,ukáže teprve čas...
Avatar - white label
3. 5. 2009 22:24
Re: Nelíbí
Z hlediska vzhledu bych nějak moc dlouho nečekal, Mé2 se mi už i "touhle" dobou celkem líbil..., ale Mé1 ne, stejně jako Mé3...
Avatar - Andromeda
3. 5. 2009 22:33
Re: Nelíbí
Rozumím...Originalitu II tam člověk nenajde...Celou koncepci postavili na jiné filosofii s cílem neprovokovat a prodat(viz reklama).Já osobně ho vcelku beru(myslím 5dv.-3.dv. je dynamičtější) a vzhledově sázím na další verze+Scenic...Ale jak říkám,originalita a jiskra M II v 5.a 3dv.verzi tam chybí...
PS:Nadšenej teda zrovna nejsem...
Avatar - woody-alien
3. 5. 2009 23:15
Re: Nelíbí
Z mýho pohledu se nic nezměnilo. Meg2 byl originálnější a zcela svébytnej, včetně toho kritizovanýho hatche.

Zrovínka dneska jsem ale jel do Roudnice a z řady protijedoucích (krásný den) jsem Meg3 identifikoval naprosto jednoznačně a nic "korejskýho" jsem na něm neshledal.

Z toho pro mě plyne, že Renault nic nepokazil a v rámci daného úkolu, stvořit pohledné a hlavně úspěšné auto, udělal to nejlepší co mohl.

Výrazně odlišil generace, třídvířko od pětidvířka a přitom to auto je dost odlišný na to, aby sis ho nesplet s jiným.

Jestli to bude stačit, je otázka. Já myslím že jo.
3. 5. 2009 21:24
Re: Nelíbí
S Meganem II se Renaultu podařilo udělat velmi svérazný hathback, který narozdíl od jiných automobilových exotů netrpěl ošklivostí, naopak měl velmi vyvážené tvary a se svou ***kou působil francousky uvolněně, což z něj činilo plnohodnotnou alternativu k německé konkurenci pro ty, kterým německý styl nevyhovuje. Navíc Megane II Grantour považuju za nejhezčí kombi segmentu.

Tohle všechno je podle mě s Meganem III pryč.
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 21:51
Re: Nelíbí
Tak myslím, že sa najkrajšie kombi sa považuje Octavia Combi. Inak, vo všetkom máš absolútnu pravdu. Megane III je oproti II veľkým krokom späť.
4. 5. 2009 22:12
Re: Nelíbí
Pod každú hlúposť sa podpíšeš... ;-\
Avatar - Andromeda
3. 5. 2009 22:04
Re: Nelíbí
Je fakt,že avantgarda na III zrovna nedominuje >:-[] ,a příklon k méně konfliktnímu designu je více než zřejmý.Přesto si myslím,že např.kombi (alespoň dle fota)vypadá velmi nadějně,taktéž nový Scénic je vyvedený a další variace se teprve budou prezentovat.Berlineta co by námět na zadní část byl opravdu skvělý nápad,jenž bohužel v nové generaci nenašel následníka nebo jinou interpretaci ;-\ ...
Zkus mu dát čas,třeba jiné "kastle" zabodují... ;-)
Avatar - woody-alien
3. 5. 2009 23:26
Re: Nelíbí
Za uši dostává Renault hlavně v místních diskuzích.
Když si vezmeš jak malé procento potenciálních kupců auta sem přispívá nebo to jen čte, pochopíš proč to v prodejích u nás s Renaultem zdaleka tak špatné není... ;-)

Tak ať se mu daří, přece jen bez Renaultu by i VW bylo smutno. Áda by jistě souhlasil... >:D
Avatar - white label
4. 5. 2009 13:21
Re: Nelíbí
"Za uši" tu často dostává taky např. koncern VW, jehož prodeje tomu ani zdaleka neodpovídají, takže tohle, jako něco typického pouze pro Renault, zrovna neberu... :-!
Avatar - woody-alien
4. 5. 2009 21:54
Re: Nelíbí
Já přece nepsal, že tu dostává na frak jenom Renault. Snad ale uznáš, že jsou tady v diskuzích očividné fanouškovské skupiny, které neuznávají prakticky žádné ctnosti komkurentů.

Cítím k Renaultu sympatie, přesto bych nevypustil z klávesnice zřejmou nepravdu, např. že Megane je celkově lepší auto než Golf. Na druhou stranu se tu dočkáš tvrzení že motor 2.0 dCi je dobrej tak na pohánění zubní vrtačky podle mě jenom proto, že je od Renaultu. Techniku a spolehlivost toho motoru ve srovnání třeba s 2.0 TDi PD už dotyčný pisálek neřeší.

Tak asi tak...

A když už jsme u toho, zrovna tvoje příspěvky jsou často dost kvalitní a konkrétní na to, aby nezaujatýho člověka zaujaly. Viz. historie Golfu GTI a vůbec věci o VW...
Avatar - white label
5. 5. 2009 10:09
Re: Nelíbí
O těch skupinách máš samozřejmě pravdu, ale že by tu někdo zpochybňoval třeba u Renaultu zrovna dieselové motory jsem opravdu nezaregistroval, naopak to spíš právě to TDI PD od VW ...
A s tím pohonem zubní vrtačky(také jsem to tu nečetl)...,tomu se člověk může tak akorát zasmát...reagovat normálně na takovou kravinu, je stejná blobost, jako to(s tou vrtačkou) myslet vážně...
Tady vůbec někteří reagují zbytečně a dokola na stupidní a nepodložené příspěvky... jako zde Avantime na nesmyslné sr.čky 507čky (ono se to i rýmuje)...jehož servilita ke GTImu nezná (nejen česko-slovenských) hranic...někdy mám pocit, že by mu tu byl schopen utřít (virtuálně) i zadek...
Přitom dost reakcí od GTIho je kvalitních a dobře napsaných a je podle nich vidět, že GTI má na zdejší poměry rozhodně nadprůměrné znalosti o autech...a zase je škoda, že se tady reaguje hlavně na ty jeho přehnaně tendenčně zaměřené reakce, nebo jejich části, přičemž některé mají ("okatě") hlavně provokativní charakter...
Avatar - woody-alien
5. 5. 2009 11:19
Re: Nelíbí
Jistě, máš pravdu. Prostě by to chtělo trochu víc nadhledu a nezaujatosti. To že sympatizuju s některou značkou neznamená že budu kálet na ty ostatní.

Konkrétně VW to často schytává už jen proto, že je v současnosti zřejmě nejúspěšnější automobilkou. Trochu mi to připomíná jak si choděj některý individua do lesa zastřílet na klávesnici Microsoft.

Ty moje příklady tady nezazněly, ale ani bych se nedivil...

A GTI střídá vynikající, hodně dobrý ale i slabší příspěvky, a rozhodně to nehodnotím podle toho, jestli zrovna chválí či nechválí moje oblíbence...
Avatar - white label
5. 5. 2009 12:42
Re: Nelíbí
V tom všem se určitě shodnem...
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:07
To je úlovkov
Chudák Megane RS, toľko úlovkov do ZLATEHO VENTILKU sa pod ním vytvorilo:
Já mám Avanitma, takové Ferrari
Vel Satis je popelnice
Vel Satis je kuka
Vel Satis je(dokonca) lepší užitkáč ako Sharan, pretože má orginálny dizajn.
Ak je v ergonomickom interiéry všetko tam kde má byť, je úplne o ničom
Kvalitná ergonómia, to je predovšetkým zaujímavý dizajn.

A skutočná perla >:D :
Originálny dizajn je základ pre užitkáč. 8-s >:D :no:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 18:22
Re: To je úlovkov
Divím se, že redakce auto.cz Tvé poznatky trpí...

Jako autor těchto perel by ses měl stydět. A ty je ještě veřejně publikuješ 8-s
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:29
Re: To je úlovkov
Tak redakcii auto.cz je úplne jedno, aké poznatky tu ty objavuješ. >:D :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 18:37
Re: To je úlovkov
Každý ví, že autorem těchto poznatků, které mají úroveň ucpané toaletní mísy, jsi ty. Nikdo jiný. A kydat takovou špínu na jiné, je ubohost :no:
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 18:52
Re: To je úlovkov
Kedy som tu já uviedol autora?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 19:03
Re: To je úlovkov
Sám jsi je vymyslel >:D
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 19:05
Re: To je úlovkov
KDE SOM UVIEDOL AUTORA?
Avatar - T613
3. 5. 2009 19:06
Re: To je úlovkov
Co bys nechtěl. Je po svém vzoru ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2009 19:13
Re: To je úlovkov
Asi to tak bude :-)
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 19:35
Re: To je úlovkov
KDE SOM UVIEDOL AUTORA?
Avatar - Andromeda
3. 5. 2009 19:36
Re: To je úlovkov
Nepamatujete kucí - 8:0... Klíííd... ;-)
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 19:38
Re: To je úlovkov
Myslíš ten úbožiacky futbal Slovákov?
Avatar - Andromeda
3. 5. 2009 19:39
Re: To je úlovkov
To bylo pro zlehčení a šlo o hokej...Prostě to nevyšlo...Holt se někdy stane...
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 20:06
Re: To je úlovkov
To máš pravdu. Bohužiaľ, v prípade Slovákov to nevychádza už dlho. Mám pocti, že všetci elitný hokejisti Slovenska pozutekali do USA, do tej ligy, či čo to tam majú. Inak, fakt, som si hokej pomýlil s futbalom... :-O
3. 5. 2009 21:33
Re: To je úlovkov
Mali im dať ešte viac. Ak hanba, tak nech je poriadna. Tréner sa vraj po zápase vyjadril, že sa bude pri vstupe na hokejový štadión červenať nasledujúcich 5 rokov.
Avatar - Andromeda
3. 5. 2009 22:19
Re: To je úlovkov
To chce klid -> vliv na rotaci zeměkoule to nemá ;-) ...Ale lhal bych,kdybych řekl,že mne minimálně 2 třetiny a gólový příděl přímo nenadchly... ;-)
4. 5. 2009 22:05
Re: To je úlovkov
No to vieš, kým bude slovenský hokej držať v šachu istý nemenovaný súdruh, tak to dobré nebude. Niet motivácie, niet nadšenia, niet výsledkov. Kým toho vagabunda nekonú do zadku, tak to bude dopadať podobne. Po Pašekovej smrti to ide iba dolu vodou.
Avatar - Andromeda
4. 5. 2009 22:23
Re: To je úlovkov
Přiznám se,že nevím o kom mluvíš,neb tak detailně Vaše bafuňáře nebo šedé eminence neznám a ligu u Vás nesleduji ;-) ...
PS:Teď právě Kanada s Finama předvádí príma hokej nahoru / dolů ...
Viděl jsem pouze 1.třetinu,ale to byl mazec...Kupodivu se bruslí rychle i 9 minut před koncem...A Kanada srovnala...
Na začátku jsem byl nakloněn spíše Finům,teda doufal,že vyhrají...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 13:15
Mégane II vs. Megane III.
... ne, nechybí mi tam čárka nad E. U třetího vydání Meganu ho Renault píše krátké :-)

Rozšířila se tu diskuse o dvou generacím Meganu. Osobně se mi velmi líbí Mégane II, jakožto avantgardní "MiniAvantime". Rozčeřil kompaktní vody a dodnes má suverénně nejodvážnější pozadí mezi hatchbacky (ano, šlape mu na paty Citroën C4 Coupé).
S tím vším krásně koresponduje ostře řezaná, energetická příď a čistý profil. U mě :yes:

I novou generaci beru, i přes to, že jsem spíše futurista. Když jsem vztoupil k prodejci, byl jsem první, komu se více líbil předchůdce :-) . Lidé chtěli umírněnější tvary, tak je tu mají...

Jestliže pětidvířko sází na elegantín a oblé tvary, tak kupátko navazuje na tradici Renaultu s designovými experiemnty na zádi. Třídveřák má opravdu sexy pozadí, i celkové proporce jsou dobré. U mě jeden z nejkrásnějších kompaktů :yes:
Rozbalit vlákno
25
Avatar - white label
4. 5. 2009 13:24
Re: Mégane II vs. Megane III.
O tom é-e vím, ale jak vidíš i v nadpisu, ani redakce auto.cz to zatím nebere moc vážně... :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 13:26
Re: Mégane II vs. Megane III.
... On to nebere vážně asi Renault ČR :-!
4. 5. 2009 22:18
Re: Mégane II vs. Megane III.
Dĺžeň sem, dĺžeň tam. Ja som si o novom Grand Scenicu už prečítal aj článok s názvom Renault Mégane Grand Scénic...
[odkaz]%2Bfotogaleri… />
>:D >:D >:D
Avatar - Andromeda
4. 5. 2009 22:27
Re: Mégane II vs. Megane III.
Zkus i tyhle odkazy...
1)[odkaz]
2)[odkaz]
Avatar - woody-alien
4. 5. 2009 23:49
Re: Mégane II vs. Megane III.
Ono šlo spíš o to, že je to jaksi už dost dávno, kdy Renault ze Scénica, potažmo Grand Scénika udělal samostatnej model a odstřihl ho od Megana.

Dříve se model jmenoval Renault Mégane Scénic a někteří novináři nejspíš trpí značným sentimentem. Nakonec ještě začnou zveřejňovat statistiky prodejů v Československu, ne ? >:D

Stejnou "potíž" má i Ford s C-Maxem, dříve Ford Focus C-Max. :-!
5. 5. 2009 06:41
Re: Mégane II vs. Megane III.
Ja by som nepovedal že sentiment, ja by som povedal, že HOSIPA. >:D
V niektorých prípadoch vidno, že článok tvoril človek, čo o autách nemá ani vedomosti, ani k nim vzťah.
Avatar - Andromeda
5. 5. 2009 10:25
Re: Mégane II vs. Megane III.
Jistěže jsem diskusi nad E a É zaznamenal a o rozdílech vím ;-) ,spěchal jsem a mrsknul odkazy Klaudiovi přímo ... >:-[]
K oněm E nemám co dodat... ;-)
5. 5. 2009 12:58
Re: Mégane II vs. Megane III.
Priamo kam? Aby som vedel, kde si ich mám utrieť, prípadne priložiť obklad na modriny... >:D
4. 5. 2009 20:19
Re: Mégane II vs. Megane III.
Meganu II nemohu ani po 6 letech po designové stránce nic vytknout. Jeho nadčasovost a vyváženost je ohromující.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 20:30
Re: Mégane II vs. Megane III.
Asi tak :yes:
4. 5. 2009 22:03
Re: Mégane II vs. Megane III.
Kombíka považujem za absolútne najkrajšie auto v triede.
Avatar - woody-alien
4. 5. 2009 23:53
Re: Mégane II vs. Megane III.
Souhlas, však jsme spolu strávili hezkejch pár chvil a oči mě z něj rozhodně nebolely. :-)
neregistrovaný "507--"
4. 5. 2009 20:52
Re: Mégane II vs. Megane III.
Ukáž mi prosím ťa experimenty na zadku.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 21:26
Re: Mégane II vs. Megane III.
Záď Coupé je jedna z nejodvážnějších mezi kompakty. Schválně, ukaž mi nějaký kompakt, který má poutavější pozadí. Ano, já vím, někdo z dálky volá Citroën C4 Coupé...
4. 5. 2009 22:02
Re: Mégane II vs. Megane III.
Až s odstupom času vidno, ako dokonale si Renault vyskúšal na futuristickej štúdii uvažované sériové prvky a štylistické markanty, a v akej veľkej miere ich na sériových autách Megane aj Scenic použil. Nádhera! :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 23:05
Re: Mégane II vs. Megane III.
Jsem velký zastánce automobilů z období Renaultu Avantime, čili z tzv. "Avantime ery". Takže si myslím, že to byl dobrý krok. Mégane II. byl (spolu se Scénicem) velmi úspěšný, takže se našla spousta lidí, kterým odvážnější tvarosloví dobových Renaultů nijak neublížilo, spíše je zaujalo. Avšak, sto lidí, sto chutí...
4. 5. 2009 22:10
Re: Mégane II vs. Megane III.
Vieš čo, čím dlhšie na nového Megana pozerám, tým viac sa mi páči. Stále v mojich očiach zreje. Celok pre povrchné pohľady laikov je umiernený, ale detaily - tam si Francúzi beztak prišli na svoje. Predná maska so svetlami a spojlerom, prelisy a kapote, zadné svetlá, svalnaté zadné blatníky...nič okukané na tom aute vpodstate nenachádzam. No a kupátko, to je výraz dizajnového jazyka sám, po prvých kritických názoroch si tvorcov novej generácie začínam stále viac vážiť. ;-)
Nijak to pravdaže neznižuje hodnoty dizajnu predchádzajúcej generácie, áut, ktoré sa smelo môžu postaviť vedľa svojho nástupcu, bez toho, aby stáli v jeho tieni, je po čertoch málo. Výnimkoou je v posledných rokoch snáď len Golf, ale tam je to spôsobené minimálnymi medzigeneračnými zmenami, nie nadčasovosťou.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 5. 2009 23:08
Re: Mégane II vs. Megane III.
Golf jde po cestě postupné evoluce.
Jinak nový Megane se mi velmi líbí. A myslím, že tomu tak bude i za několik let ;-) Kupátko se stává (dostupnou) srdcovkou, je skvělé :yes: Ta oranžová Cayenne mu sedne.
5. 5. 2009 06:45
Re: Mégane II vs. Megane III.
Popravde, Golf VI vídam vpodstate denne, a musím povedať, že má fakt sympatické a pekné tvary. Je konzervatívny, skôr nenápadný, neprináša nič nové, iste. Ale ako celok vyzerá sympaticky. Kým ho nepostavíš vedľa Megana. Tu sú už rozdiely generácií v dizajne hodne poznať.
Avatar - white label
5. 5. 2009 10:28
Re: Mégane II vs. Megane III.
Nemyslím si, že Golf VI přestane vypadat sympaticky tím, že ho jen postavíš vedle Meganu III... naopak Megan III bude vedle Golfu VI, ale dokonce i vedle Méganu II, vypadat ještě víc "asijsky"...
Design Méganu II je mnohem "evropštější" než u Meganu III
a tím má dnes paradoxně blíž ke Golfu VI, než ke svému vlastnímu nástupci...
Design typu Méganu II se obecně automobilce povede jednou za hodně dlouhé období...a takhle "lacině" se ho úplně vzdát je největší škoda hlavně pro ni samotnou...
5. 5. 2009 13:11
Re: Mégane II vs. Megane III.
Ale to som ani nenapísal, že prestane vypadať sympaticky. Niekde v mojom texte si niečo také zaznamenal?

Nepovedal by som, že M III je nejakou "lacnou komerciou", ak si chcel niečo také naznačiť. Myslím, že Renault sa chcel novým Meganom zámerne viac priblížiť širšiemu publiku. Avantgardu uplatnil skôr na štylistických detailoch, kde nie je taká výrazná. Celok je vyvážený a oku lahodiaci.
Ázijskejší vzhľad? Tak pokiaľ som si všimol, dnešné trendy sú proste také. Golf na ne nereflektoval, jedine ak zadnými svetlami posledného kombíka, a teda nie práve najšťastnejšie.
Takže ako som písal, G VI je pekný, ale v porovnaní s Meganom, keďže nesleduje posledné módne trendy, je trochu nevýrazný. ;-)
Avatar - white label
5. 5. 2009 13:17
Re: Mégane II vs. Megane III.
"Ale ako celok(G6)vyzerá sympaticky. Kým ho nepostavíš vedľa Megana."

A s těmi posledními módními trendy je to dost ošemetné...
Kdo je stanovuje?
A jsou to ty "pravé" a správné...?
Každopádně Me III designově navazuje spíš na Me I, než na Me II a to je hlavně pro něj docela škoda...
5. 5. 2009 13:47
Re: Mégane II vs. Megane III.
Tak dobre, dostal si ma na slovíčkach.
;-) >:D :yes:
vedieš 1:0
Avatar - white label
5. 5. 2009 13:53
Re: Mégane II vs. Megane III.
Jak si to opravdu myslel, víš samozřejmě nejlíp ty, ale vidíš sám, že to tak "vypadalo"... ;-)
"Vést" zas tak nepotřebuju, nejsem zrovna moc soutěživý typ... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 21:19
Re: Mégane II vs. Megane III.
Myslím, že ty sympatie mu vtiskl De Silva. Opravdu kvalitní designér dokáže i konzervativnímu vozu kapku temperamentu...

Mě se na Golfu nejvíce líbí lehce dynamická příď.