Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane živě: Dárek k jubileu (+video)

Mégane zastupuje automobilku Renault v kompaktní třídě již od roku 1995. Ve Frankfurtu se ukázala již čtvrtá generace tohoto modelu. Novinkou v segmentu C je aktivní řízení všemi koly 4Control.
Zpět na článek
15. 9. 2015 17:35
15. 9. 2015 18:28
15. 9. 2015 21:24
15. 9. 2015 22:15
15. 9. 2015 22:23
15. 9. 2015 22:32
15. 9. 2015 22:42
16. 9. 2015 23:06
17. 9. 2015 06:50
17. 9. 2015 14:25
17. 9. 2015 18:04
17. 9. 2015 19:58
17. 9. 2015 20:08
17. 9. 2015 22:50
18. 9. 2015 18:07
19. 9. 2015 00:27
19. 9. 2015 17:10
16. 9. 2015 09:26
16. 9. 2015 23:16
17. 9. 2015 18:31
17. 9. 2015 19:58
16. 9. 2015 08:30
16. 9. 2015 08:41
15. 9. 2015 18:49
15. 9. 2015 19:04
15. 9. 2015 20:07
15. 9. 2015 20:32
15. 9. 2015 20:56
15. 9. 2015 21:03
16. 9. 2015 15:22
15. 9. 2015 20:26
16. 9. 2015 07:56
16. 9. 2015 11:30
16. 9. 2015 10:17
15. 9. 2015 22:06
16. 9. 2015 06:45
16. 9. 2015 08:14
16. 9. 2015 08:21
16. 9. 2015 08:55
16. 9. 2015 09:39
16. 9. 2015 09:42
16. 9. 2015 09:56
16. 9. 2015 10:03
16. 9. 2015 08:15
16. 9. 2015 08:15
15. 9. 2015 22:10
15. 9. 2015 23:02
16. 9. 2015 09:40
16. 9. 2015 10:56
16. 9. 2015 13:35
16. 9. 2015 16:42
17. 9. 2015 11:23
Avatar - ericho33
15. 9. 2015 17:35
Interiér...
...opäť nie, tak ako pri všetkých súčasných modeloch Renaultu 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
15. 9. 2015 18:20
Re: Interiér...
Přesně! Zvenku fuj, uvnitř hnuj. :no:
15. 9. 2015 18:18
Neupravovaný fotky
vypadají ve finále líp než na těch z představení. Když už dotyková obrazovka, pak alespoň velká. Na Méganu nevypadá nic špatně...

P.S.: Proč u některých aut posouváte přední sedačku až zcela dozadu při focení místa ve druhé řadě? ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - moreczech
15. 9. 2015 18:22
Re: Neupravovaný fotky
protože jsou to pisálci tendenční....
Avatar - pumpkin
15. 9. 2015 18:30
Re: Neupravovaný fotky
Tiež som bol prekvapený ako dobre to vyzerá aj v interiéri pod svetlami. Možno až na ten tmavý exemplár, kde niektoré línie zanikajú.
15. 9. 2015 19:10
Re: Neupravovaný fotky
Ještě líp vypadá v pohybu na videu. Je to předpoklad, že design bude fungovat spíš na živo.
https://www.youtube.com/watch?…… />
15. 9. 2015 19:11
Re: Neupravovaný fotky
Mazej to s...sakra
15. 9. 2015 19:13
Re: Neupravovaný fotky
Jseš rychlejší než moje delete.
[odkaz]
Avatar - moreczech
16. 9. 2015 09:10
Re: Neupravovaný fotky
NÁDHERA !
16. 9. 2015 08:57
Re: Neupravovaný fotky
Aby lidi viděli podprahově viděli a zafixovali si, jak je vzadu "málo" místa, protože málokoho napadne, že je to posunutou sedačku a že to vůbec nevadí i kdyby to bylo až úplně k zadním sedačkám. Jako když sklopením zadních sedaček zvětším kufr když potřebuju a auto potom není pětimístné, hrůza !
15. 9. 2015 18:28
jen tak dál!!!!
Trend poslední doby značky mi fakt sedí. Zvlášť interiéry nových modelů Renaultu jsou super!
Rozbalit vlákno
0
15. 9. 2015 18:28
Megane
Palec dolu za tabletoidni interier, ktery na mne pusobi jako "neco tomu chybi, tak tam hodime tablet"

Palec nahoru za az Vel Satisovsky zadek ...parada!
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 21:24
Re: Megane
ten tablet je nechutny.... a som moc prekvapeny ze renault na taketo nieco v tejto tride pristupil.... osobne by som v aute taketo nieco nechcel.... ale zase ako bude vyzerat bez tabletu ked palubovka si ho priam pyta a je mu dizajnom podriadena? ....kazdopadne nova astra je vnutri ina dimenzia... a rovnako aj korejci sa mi vnutri pacia viacej... :yes:
Avatar - grifith
15. 9. 2015 22:15
Re: Megane
Ono je velmi vtipné sledovat, jak v dnešní době plné smartphonů extrémní velikosti je podobné zařízení v moderním vozidle problém přímo fatálním.... To je opravdu tolik staromilců, kterým se stýská po "tlačítkové" klasice?
Dle mě je to logický vývoj a dříve či později budou dotykové displeje zcela běžné. Za mě proč ne.
15. 9. 2015 22:23
Re: Megane
Tvůj příměr krásně dokazuje, proč bych se bez těchto dotykových fíčur obešel. Se starou tlačítkovou nokií jsem byl schopen napsat celou SMS, aniž bych se na ten mobil podíval, většinou bez chyb. Na nový mobil musím celou dobu čučet a i tak se občas překliknu, protože 4.5 palce na QWERTY není nic moc. Jasně, můžu používat dvě ruce na landscape zobrazení, ale to mě zaměstnává ještě víc. A v autě to bude něco podobného. Tlačítko, které instinktivně nahmatám, nahradili světelnou plackou, kterou si logicky zakrýváš, když to začneš ovládat. Pokud důležité věci (rádio / klima ) dostane fyzické ovladače, tak OK. Ale excesy jako 308, který má v tom tabletu úplně všechno, to považuji za nebezpečné....
Avatar - grifith
15. 9. 2015 22:32
Re: Megane
Nepopírám, že staré časy budou vždy mít své příznivce, doba se však neptá a jde dál.... V autě není dotykový displej žádným výrazným problémem. Jak si lidé zvykli na smartphone, zvyknou si bez problému na to samé v autě. Někdo považuje 308 za exces a jiný za pokrok.
Avatar - pumpkin
15. 9. 2015 22:42
Re: Megane
Veď iste. Najviac broja tí, ktorý sa boja nových technológií. Ak sa raz niekto podujme natočiť Svet podľa Toppera, tak všetci tam asi budú jazdiť vo Feliciach a nostalgicky spomínať na minulosť.
16. 9. 2015 23:06
Re: Megane
Potom jsi vůbec nepochopil, o čem byl můj příspěvek. Já proti dotykovým plackám v zásadě nic nemám, v kontextu doby jsou to nejlepší možné řešení k ovládání všemožných ptákovin. Ale neuvědomuji si, že bych se před deseti lety na poslední chvíli vyhýbal člověku, který vejrá do mobilu. Dnes se mi to občas stane. Určitě nechci, aby někdo musel podobným způsobem ovládat jedoucí auto. Ty tomu možná říkáš pokrok, já bezpečnostní riziko...
Avatar - grifith
17. 9. 2015 06:50
Re: Megane
Nejspíš si neuvědomuješ jednu podstatnou věc. Problém, o kterém tu mluvíš, nezpůsobují zařízení samotná, ale jejich uživatelé. Pokud někdo nemá mozek, samozřejmě může být bezpečnostním rizikem, ale rozhodně to nesváděj na přístroj, ten za to nemůže. A je jedno, jestli jde o ovládání telefonu nebo auta.
17. 9. 2015 14:25
Re: Megane
Samozřejmě, že uvědomuji. Ovšem ten přístroj tam není kvůli přístroji, ale kvůli tomu bezmozkovi. Pokud se někdo za jízdy bude rýpat v nastavení barvy diod, je to totální bezmozek, na druhou stranu nemůžeš po nikom chtít, aby zastavil pokaždé, když si chce změnit teplotu nebo zapnout vyhřívání oken. Takhle svět prostě nefunguje...
Avatar - grifith
17. 9. 2015 18:04
Re: Megane
Pokud si v dnes dokážeš nastavit teplotu či cokoliv jiného v současných vozech, zvládneš to i na dotykovém displeji Meganu. A pokud ne, nedoporučuji do jakéhokoliv auta raději sedat. Nedělejme z toho žádnou vědu, pokud dnes zvládneš ovládání smartphonu, i auto pro tebe bude hračkou ...
17. 9. 2015 19:58
Re: Megane
Přemýšlím, jestli ti jenom dochází argumenty, nebo máš snahu zesměšňovat druhé v popisu práce. Každopádně byl to trapný pokus. Pokud chceš tvrdit, že otáčení kolečkem s jasně definovaným krokem zaměstná tvoji pozornost stejně, jako sledování displaye, dost možná i nějaké to listování v menu před tím, než se k funkci dostaneš, tak se nemáme o čem bavit.

Vůbec nemluvím o složitosti ovládání, ale o odvádění pozornosti. Zkus tohle - https://www.youtube.com/watch?…… sice trochu ad absurdum, ale jasně to demonstruje, že bez očí to nedáš. Nemluvě o tom, jakou latenci tam ta 308 má...
Avatar - grifith
17. 9. 2015 20:08
Re: Megane
Ty pro nastavení teploty nemusíš to kolečko s jasně definovaným krokem (či displej velmi blízko něj) sledovat? Odvádět pozornost to bude stejně či víc, než u jmenované 308, zejména díky tomu, kam musíš zrak přeostřovat.
Skvěle video, sice nefunguje, ale to nevadí... Jinak doporučím, jako mnoha jiným zdejším teoretikům, auta vyzkoušet reálně a ne na videích.
17. 9. 2015 22:50
Re: Megane
To snad nemyslíš vážně... >:D Světla zapínáš taky tak, že se koukneš pod volant a čučíš na ten ovladač ? Pokud mi nejde o číselnou hodnotu (což prakticky nikdy nejde), tak dva kliky doleva jsou stupeň dolů dva kliky doprava stupeň nahoru, na to fakt není třeba čumět na display a řekl bych, že ani ten letmý pohled na ovladač, když na něj dávám ruku, není třeba...

Nepleť si osobní preference s tím, jak ti co zaměstnává mozek. Schválně si zkus vytáhnout ten starý mobil (pokud zůstal v zásuvce) a moderní placku, napiš si na nich SMS a přitom zkus hrát tohle - [odkaz]
dej vědět, jestli výsledky byly stejné... ;-)

[odkaz] - teď by mohlo, i když předtím jsem to S taky zkoušel vymazat...
EDIT: taky že jo, když tam byl čas, tak to tam to S dávalo zpátky, od druhé minuty...
Avatar - grifith
18. 9. 2015 18:07
Re: Megane
Hele, vidím, že to vážně nemá cenu. Pro takové jako ty podobné inovace nejsou.
19. 9. 2015 00:27
Re: Megane
Zkusil sis to, co jsem ti navrhoval ? Nebo jenom teoreticky mlátíš slámu, i když jsi mi před nedávnem psal, abych nekecal o 308 a raději ji vyzkoušel ? Jak ti to vyšlo ?

Jsou inovace a pak je taky debilita. I když je to poněkud extrémní řešení, tak ne náhodou má třeba Mazda 3 blokování dotykového ovládání za jízdy. Nejspíše dělali úplně zbytečnou práci jenom proto, aby si znepřátelili část potenciálních kupců...
Avatar - grifith
19. 9. 2015 17:10
Re: Megane
Proč zkoušet tvoje "voloviny"? Vím, jaké je ovládání P308 a to mi stačí k osobnímu posouzení takového způsobu ovládání. Někomu samozřejmě stačí ta videa... Až budu slepec, třeba mě to začne zajímat. Jinak je to video na dvě věci.
Pokud někdo udělá dotykové ovládání a následně jeho využití zablokuje, pak ano, to považuji za zbytečnou práci.
16. 9. 2015 09:26
Re: Megane
Ale vždyť renault podstatné věci nechal na tlačítkách. Pod displejem je ovládání klimy a rádio stejně všichni ovládají pod volantem. tempomat máš na volantu a nevím co jiného potřebuješ za jízdy ovládat. Nějaké nastavení podvozku a výběr barvy podsvícení si uděláš v klidu doma ne?
Jsem velkej odpůrce dotykovejch věcí (ať už třeba telefonů, nebo již zmiňovaný 308) ale tohle mi připadá jako rozumný kompromis.
16. 9. 2015 23:16
Re: Megane
Píšu snad něco jiného ? :-) Jenom Grifithovi vysvětluji, co se na tom nezdá mně, a to i když se za staromilce nepovažuji.
Megane by mohl být v pořádku, ale raději si ho ještě projedu. Celkově vypadá na zajímavé auto, snad ho nepřestřelí cenou. Výběr podsvícení určitě doma, navigace před vyjetím, ale třeba to nastavení podvozku by už bylo užitečné měnit za jízdy, přeci jenom silnice se mění, ale teoreticky se to dá i takhle. Klimatizace/rádio/ vyhřívání sedaček by měly být po ruce vždycky. Tempomat snad zatím nenapadlo strčit do infotainmentu nikoho... ;-)
17. 9. 2015 18:31
Re: Megane
Přepínání nastavení podvozku děláš tlačítkem Multisense.
17. 9. 2015 19:58
Re: Megane
Potom s Meganem nebudu mít jediný problém... ;-)
16. 9. 2015 08:30
Re: Megane
Nejde samo o sobe o "tablet", ale jde o jeho necitlive zakomponovani do interieru, velikost, hrany....
16. 9. 2015 08:41
Re: Megane
No ja jsem fanda renaultu mel jsem dva twingo a m2, ted mam o2 a na tuhle generaci jsem se tesil. O2 je v mnoha ohledech lepsi nez m2 (taky ale nesrovnatelne motory a vybava) zaroven nejak pocitove a ergonomii mi byl m2 blizsi. Zatim z tech obrazku jsem teda spis zklaman. Prid a zad mi prijde preplacana, silueta ok. Facelift bude asi radikalni.. zaroven vidim monstr tablet z toho taky nejsem nadsen, to si nedokazu predstavit, staci pulvterinove latence (animace), pokazde zmena rozlozeni ovladacu takze to clovek musi proste sledovat. Ted mam radio kde jsou po displayem tlacitka ktera meni funkcnost podle info zobrazene na displayi nad nimi, jednodussi socialnejsi radio v m2 bylo mnohem prijemnejsi na ovladani. Dalsi vec pohled do kufru - top verze a opet bez pruvlaku na lyze, nevidim hacky na tasky...:(
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2015 18:49
okay
Mégane se mi začíná líbit čím dál tím víc, dokonce si z hlavy nevybavím moc lépe vypadajících konkurentů. Ve srovnání s taktéž povedeným Francouzem 308 je takový svébytnější...Jen ta přední světla jsou trochu zvláštní. Za mě nicméně :yes: .
Rozbalit vlákno
8
15. 9. 2015 19:04
Re: okay
Když už zmiňuješ 308, tak by mě zajímalo, kde autor vidí podobu s novým Méganem. Myslím, že by se měl zaměřovat spíš na všechny jiný dojmy než estetiku a připodobňování :-)
Avatar - Ada je zase tady
15. 9. 2015 19:35
Re: okay
Podoba je v tom, že je to taky francouzský křáp ;-\
15. 9. 2015 20:07
Re: okay
Máš ještě pořád toho mišáka co se dělal s PSA? ;-)
Avatar - Ozzman
15. 9. 2015 20:32
Re: okay
Nevychvaloval si tu Áda dvoulitrový fauvé TDI ve svém Outlanderu, přesně ten, který byl tak oblíbený v mnohých servisech nejen po Evropě >:D
15. 9. 2015 20:56
Re: okay
Kucííí, to mluvíte o tom autě, co má TŘI vaginální znaky na kapotě? >:D
15. 9. 2015 21:03
Re: okay
Tomu rikam kop do kuli :yes: >:D
Avatar - Ada je zase tady
16. 9. 2015 08:59
Re: okay
To je obráceně. To auto mám, protože má bezproblémový motor TDI PD (nyní cca 240 tis km). To auto je assembled in Yokohama a narozdíl od Outlanderů vyrobených v Belgii s ním nejsou žádné problémy.
PSA coby výsledek vlastní neschopnosti vyrobit slušné SUV se dohodla na jeho licenční výrobě a protože nechtěla mít německý motor, osadili do toho jejich problematickou pohonnou jednotku. Tím vzniknul jakýsi japonsko-francouzský hybrid, který sice zvenčí vypadá podobně, ale už nemá všechny atributy originálu (motor, kvalita, spolehlivost). Posmívat se proto někomu že má originál a ne francouzskou polokopii považuji za stejně dementní, jako obdivovat rendlíka. :-!
16. 9. 2015 15:22
Re: okay
super motor preto ho kolega predal ...vraj uz ziadne mitsubishi a kupil si stvorkolku a za ostatne peniaze sa moze vyvazat autobusom do aleluja >:D ado uz za zahrab konecne ;-)
15. 9. 2015 19:36
Nový kráľ segmentu C je konečne tu!!!
Renault spravil kus kvalitnej práce :-) naozaj ten interier pôsobi viac prémiovejšie.. tie ledky su skvele.. sedadla športové aj v normalnej verzii.. miesta dostatok... dostatočne praktický kufor.. a to ešte prijde kombičko :-) kvalitné motory... GT verzia s 4 control systemom zavádza do tejto triedy jazdné vlastnosti novej dimenzie... ako autor napisal že nadpriemerne... nie! tie najlepšie jazdné vlastnosti v danej triede! :-)
Rozbalit vlákno
7
15. 9. 2015 19:54
Re: Nový kráľ segmentu C je konečne tu!!!
Přínosem 4Controlu pro jízdní vlastnosti si nejsem u tak malého auta moc jistej. Snad bude v kombinaci s adaptivním podvozkem (video to naznačuje).
15. 9. 2015 20:18
Re: Nový kráľ segmentu C je konečne tu!!!
Já to teda zkoušel v Q7 a je to super.V nižší střední třídě jsem na to zvědavý.
15. 9. 2015 21:02
Re: Nový kráľ segmentu C je konečne tu!!!
Fajn, zes v tom aute jeste ani nesedel, ale o jizdnich vlastnostech uz mas jasno >:D
15. 9. 2015 21:23
Re: Nový kráľ segmentu C je konečne tu!!!
Mariachi.. ano máš pravdu nesedel.. ale stačí mi sa pozrieť do minulosti a do bližšej minulosti :-) už laguna ked prišla s tymto systemom.. nebola žial dostatočne ocenená kôli reputacii predchadzajucej ale ten system je genialny... viď https://www.youtube.com/watch?…… myslím že to nemusím komentovať len si to pozri.. ;) dalej určite ten system vyšperkovali... a videl som recenzie nového espace kde aj vraveli že ten system drží lepšie stopu jak 4x4 že ideš do zatačky jak na kolajniciach... dobre.. a teraz si predstav dynamický hachback.. pripomen si jak do zatačky vie isť ešte dosluhujúci megane R.S 265 napr.. resp trophy 275.. v tomto je ten megane najlepši... to bola vždy jeho silna stranka.. tak si daj dokopy Renault Sport diviziu nizky športový podvozok ktorý vždy títo machri vedeli robiť a tento system... :-) takže prave preto verím že to bude top! a to počkaj ked prijde R.S. verzia nová! s tymto systémom...
15. 9. 2015 21:31
Re: Nový kráľ segmentu C je konečne tu!!!
Podle mě se v RenaultSportu začnou kvůli 4Controlu znouvu učit. Nebo to jízda S Méganem RS přijde jako jízda po kolejích?
MRS 275 Trophy R - Ukázka v podání Soheila Ayari
[odkaz]
15. 9. 2015 21:36
Re: Nový kráľ segmentu C je konečne tu!!!
no ano to bola dalšia velka vyhoda meganu r.s. že s predokolkou dokažeš aj driftovať... ano tým bol aj zábavný megane.. ALE! ak s tym šli robiť najrychlejšie kolečko tak mi nevrav prosím že driftovali.. vždy v každej recenzii povedali že to je neuveritelnéé ako drží stopu a podobné komentáre :-) ;)
16. 9. 2015 10:38
Re: Nový kráľ segmentu C je konečne tu!!!
"Verim, ze bude na spici" a "Je nejlepsi" to je velky rozdil, verit muzes, to je v pohode, ale vynaset soudy na zaklade napsanych parametru, ktere nikdy nikdo nemel ani sanci overit, to je detinske...
Avatar - Ozzman
15. 9. 2015 20:26
Tak teda
Omluva Renaultu za ty kly, na "obyčejných" fotkách to tak nebije do očí, ani ty zadní svítilny už nevypadají tak nepatřičně dlouhé.

Moc se mi líbí černý kus, nevím, jaká je to výbava, uměl bych si ho představit jako druhé auto do rodiny. Tohle Renault "vyzobal" ! Velký palec hore :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - woody-alien
16. 9. 2015 06:20
Re: Tak teda
A který bude to "první" ? Že by motokára ? >:-[]

Civilní fotky Megana vypadaj opravdu jaksi konsolidovaněji. Detaily tolik nevyčnívají. Za mě dobrý.
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 07:56
Re: Tak teda
>:D Jo, ta by se mi líbila, škoda že na podzimní sraz nemohu :/ >:D Ale popřemýšlím se s tím projet po Prahé do práce >:D [odkaz]

No a to první? Třeba talisman kombi ;) Nebo cokoliv fkombíku a ftédéíčku, víš jak ne? >:D
Avatar - woody-alien
16. 9. 2015 10:58
Re: Tak teda
Chápu. ;-) Ale předevčírem jsem pomáhal zákazníkovi naložit nákup do Octy kombi a když jsme tak smutně koukali, že zadní dveře asi přece jen nepůjdou dovřít, tak jsem si neodpustil: Hmm, sen českých chalupářů....a nic. >:D

PS: Já jedu. Projížďka tunelem za doprovodu spršky jisker si mě dost získala. >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 11:30
Re: Tak teda
Ten tunel je boží >:D Hlavně, když jedeš poprvé a nevíš, že tě za ním čeká prudká zatáčka >:D Tak si to užijte a dofám, že to není naposledy a příště se tam utkáme >:D

Myslím, že český chalupář by potřeboval Tranzita, pak by byl spokojenej >:D
Avatar - Emel
16. 9. 2015 10:17
Re: Tak teda
Nevyčnívají. Ani kola tolik nevyčnívají, naopak... ta přední se trošku ztrácí. No klasika :-) . Ale celkově ok :yes:
15. 9. 2015 21:01
Tablet a hokejky...
...me moc neberou, ale koncne to auto vypada tak suverenne, jak by HB v teto tride mel vypadat, pokud chce uhryznout poradny kus trzniho kolace. Pekne, Rencek, jen tak dal :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2015 21:08
Re: Tablet a hokejky...
tablet hokejky ..... a spredu aj zozadu moc velka podoba s talismanom... tych par veci sa najde .... inak ale bez vyhrad ... moc pekne auto, paci sa mi ako celok... ideal stejne neexistuje, vzdy musis urobit nejaky kompromis.... :yes:

len dufajme ze nastupca clia nebude zase zmenseny megane/talisman.... renault mal donedavna este celkom zaujimave modely ktore sa tvarovo sympaticky odlisovali navzajom ... obavam sa aby sa to nepokazilo tou globalizaciou dizajnu aku nastolil uz novy megane a talisman..... to uvidime uz coskoro

PS: tie hokejky mu ozaj nechybali... bez nich by sa aspon viac odlisoval o talismana a aj tie okopcene zadne svetla k comu je to dobre....... akoby invencia a originalita mala pri tvorbe meganu prazdniny ... ale ano usetrilo sa... ukol splnen :yes: a uprimne .... som vazne moc rad ze ceed nie je iba zmensena optima .. tento postoj automobilky ktore nevyrabaju len kopie inych svojich vlastnych modelov si dnes uz moc cenim... :yes: kazdopadne ano uznavam ... ako celok je megane pekny :yes:
Avatar - Blue Sun
15. 9. 2015 21:32
Re: Tablet a hokejky...
Panejo, tyhle kecy o tom, co by Renault měl nebo neměl dělat. Design nových modelových řad zaujal, počínaje Kadjarem, přes Talisman a Mégane. Nevidím jediný důvod, proč by při faceliftu Clia nemohli použít stejnou linii i tam. Doba extravagance pro každý model je už zkrátka pryč.
Ty tvoje Hyundaie a Kie taky vypadají zepředu všechny podobně a nic vůči tomu nenamítáš, tak už konečně drž zobák!
Avatar - miromen
15. 9. 2015 22:06
Megane
Tak Renault s novym Meganem bohužel nepřekvapil. Zatim z poslednich Renaultu považuji za nejpovedenějši Clio. A ten naroubovanej tablet nikdy nebude vypadat dobře. Klasicke zakomponovani vypada podstatně lepe. A jinak celkově interier neurazy ani nenadchne.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Blue Sun
16. 9. 2015 06:45
Re: Megane
Naroubovaný tablet? Pod tím si představuju aktuální řešení Mercedesu A, Audi nebo Mazdy s tabletem nějak vyčnívajícím z horní části palubní desky. Tohle je její součást, jaké roubování? No jo, ty bys pak neměl čím si do Méganu kopnout...
Avatar - miromen
16. 9. 2015 08:14
Re: Megane
Zajimave že se rozčiluješ zrovna pod Renaultem. Prostě jde to lepe a Renault to nezvladl , dispej je tam nasilně zakomponovan jako by nebyl současti středove lonzole . Řešeni tebou zminěnych se mi taky nelibi a s tim souvisejici teměř zametene interiery.
Avatar - Blue Sun
16. 9. 2015 08:21
Re: Megane
Dovedeš mi tedy aspoň dát příklad toho "klasického zakomponování", které dle tebe vypadá dobře?
A že se ozývám zrovna pod Renaultem? No jo, když někdo hloupě kritizuje, tak se ozvu. Řešení mnou zmíněných značek jsem kritizoval v článcích o nich.
Avatar - miromen
16. 9. 2015 08:55
Re: Megane
Aha takže hloupě kritizuju...typicky zaslepenec. A snad poznaš rozdil mezi řešenim tablet ALA tento Megane a klasicky displej přirozeně zakomponovany do středove časti.
Avatar - Blue Sun
16. 9. 2015 09:39
Re: Megane
Já bych fakt rád viděl klasicky zakomponovanou dotekovou obrazovku rozměru á la Mégane do palubní desky, dle tvého ideálu. Ono to klasicky jde... do nějakých šesti palců. Pak už to je na úkor estetiky.
Avatar - miromen
16. 9. 2015 09:42
Re: Megane
Tak to je vidět že maš maly rozhled.
Avatar - Blue Sun
16. 9. 2015 09:56
Re: Megane
A ty nízkou inteligenci... Důkazu jsem se nedočkal, dál to nemá smysl.
Avatar - miromen
16. 9. 2015 10:03
Re: Megane
O inteligenci a hlavně zaslepenosti byt tebou pomlčim.
Jinak např. zrovna největši rivalove Astra , Golf a Focus
Avatar - Hittman
15. 9. 2015 22:10
Musím
uznat, že poslední rok jde Renault co se týče designu ex i in nahoru, je to viditelný pokrok dopředu. Jen doufám, že zachovají alespon 2.0 dCI....
Rozbalit vlákno
0
15. 9. 2015 22:22
Moc povedený
Renault jde skutečně dopředu. Mám v současné chvíli Megane grandtour 2014 a zatím velká spokojenost, několik tisíc km mám v Lagune coupe s 4control a tam to funguje výborně, tak jsem zvědav, co to udělá v menším autě. S tím, co frantíci produkují to vypadá, že nebude důvod měnit značku. A kecy o francouzských křápech jsou naprosto mimo mísu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
15. 9. 2015 23:02
Viac o Mégane
Koho by zaujímalo čo to o vývoji nového Méganu, tu sú videá:

Exteriér: [odkaz]

Interiér: [odkaz]

edit: pozdravujem psychopata, ktorý sa vyžíva v mínuskovaní príspevkov, musí mať vzrušujúci život.
Rozbalit vlákno
2
16. 9. 2015 09:28
Re: Viac o Mégane
Díky za videa. Kdo má problém s těmi kly, tak ať se na ty videa podívá, myslím, že když jsou rozsvícené, a ony budou rozsvícené vlastně pořád, tak to tomu autu dává rajcovní šmrnc, rozhodně už to nevypadá jako něco nepatřičného.
Avatar - del42sa
16. 9. 2015 15:50
Re: Viac o Mégane
ten display z toho videa v tom menším provedení vypadá poměrně dobře, to druhé provedení s tím obřím tabletem už tak dobře nevypadá a na pohled přijde tak nějak násilně naroubované do přístrojové desky 8-s

Jinak Interiér docela pěkný :yes:
Avatar - rimow11
16. 9. 2015 09:40
megane
vydaril sa :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2015 10:56
Krásný
Tento nový Mégane se Renaultu opravdu povedl. Jsem hodně zvědavej, jak budou naživo fungovat ta zadní světla, zde na fotkách vypadají moc dobře :yes: Interiér se dle mě také povedl, i když nejsem úplně fanouškem dotykových obrazovek v autech ... spíš fandím velkým širokoúhlým obrazovkám v kombinaci s touchpadem, do auta dle mě jednoznačně praktičtější kombinace.

Jen mě zajímá jeden dost podstatnej "detail" - jak bude uvnitř vypadat sociální verze, kterých bude, hádám, většina? Palubovka je konstruovaná na tento vertikální "tablet", ale co tam bude ve výbavě bez něj? Óóóóbrovská, třeba dvoupatrová díííír...ehm...odkládací prostor? >:-[] Nejen Alfa, ale i Renault zapomněl do Frankfurtu poslat onu "soušl veržn" :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fritz_
16. 9. 2015 13:35
Design
Musím říci, že exteriér se mi líbí, nebýt té ........iči ..... ale ten interiér?

Proboha, proč ten display má kolem sebe ten hnusný 2cm (možná ještě víc) okraj snad z toho nejhoršího plastu? To mi zase připomíná, o jakou značku jde...
Rozbalit vlákno
2
16. 9. 2015 16:42
Re: Design
Opravdu se ptáš proč? Podívej se na fotky a nejdeš odpověď. Těch tlačítek jsi si nevšimnul? Ten plast je otázka vkusu. Dovedu pochopit, že by tam někdo mohl chít pozlacený plast nebo klavír.
Avatar - fritz_
17. 9. 2015 11:23
Re: Design
Tak ty jdou dát jinam, případně je rozdělit, aby byly na každé straně a trochu si s nima designově pohrát......