Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motrio: Renault má v Turecku a Rumunsku vlastní značku pneumatik

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (1)
Pod značkou Motrio nabízí francouzská automobilka řadu náhradních dílů pro své starší modely, v její produkci jsou teď i pneumatiky.

Motrio představuje alternativní řadu náhradních dílů určenou pro opravy vozů Renault, které se v současné době už nevyrábějí nebo jsou jejich první ročníky starší než čtyři roky.

Podle materiálů automobilky jsou tyto díly určeny převážně pro vlastníky starších automobilů, kteří chtějí snížit náklady na údržbu svého vozu a přesto využívat kvalitu originálních dílů a služby značkového servisu.

Zatímco nabídka náhradních dílů Motrio, zahrnující například brzdové systémy, tlumiče, filtry, provozní kapaliny, baterie, stěrače nebo výfukové tlumiče, je dostupná i na českém trhu, tak pneumatiky představené v loňském roce jsou prozatím k dispozici jen na vybraných trzích.

Pneumatiky Motrio byly nejprve nabízeny pouze v Rumunsku a Turecku pro vozy Dacia Logan a Sandero, ale nyní jsou k dispozici i ve Francii pro starší Renaulty a míří také do Velké Británie.

V nabídce jsou prozatím dvě řady pneumatik s označením Impulsion a Impulsion+. První jmenovaný typ je nabízen ve velikostech 135/80 R13 až 185/60 R15 a je určen pro použití na Renaultech Twingo a Clio.

Motrio Impulsion+ má uspokojit i majitelé výkonnějších a sportovně zaměřených vozů francouzské značky. Nabízen je ve velikostech od 195/65 R15 do 205/55 R16.

Oba typy pneumatik mají nabídnout dobré jízdní vlastnosti na suchu i mokru a vysokou kvalitu podle standardů automobilky Renault. Jejich ceny ve Francii se pohybují od 36,90 do 79,90 Euro (zhruba od 900,- do 1950,- Kč).

Výrobu pneumatik Motrio pro Renault zajišťuje společnost Continental. Francouzská automobilka plánuje do budoucna rozšíření nabídky o zimní pneumatiky Motrio Winter Far Away.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (1)
31. 1. 2011 07:13
Nápad.
Celé mi to príde ako zaujímavý nápad. A navyše, môže byť celkom lukratívny. Čo viem, tak majitelia starších áut často a docela radi nakupujú neoriginálne náhradné diely. Tiež som tak udržoval v prevádzkyschopnom stave svojho starého Formana. Cena hrala dosť podstatnú rolu, pričom kvalita dielov sa nezdala byť slabšia. Za vodnú pumpu som dal 600,-Sk, pričom originál by ma vyšiel na 2000, nádržka ostrekovača ma stála 70,- Sk voči 240, atď...

Snaha Renaultu vyjsť v ústrety všetkým, nie iba novým zákazníkom, je moc sympatická, za mňa :yes: .
Zaujímalo by ma, či je to novinka od Renaultu, alebo to už niekto tak robí alebo robil?