Diskuse

Naftová éra nekončí! Renault pracuje na nových turbodieselech 1.7 dCi a 2.0 dCi

26.1.2018

Francouzská značka bude pokračovat v upsizingu. Po nedávno odhalené třináctistovce přijde s novou sedmnáctistovkou a upraveným dvoulitrem.

 

  • 97 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 26.01.  16:10

    Císařovy nové šaty?

    Každý to ví, nikdo to neříká....
    takže: NEKONČÍ
    Spalováky ani náhodou a dokonce ani nafťáky ne!!!
    Protože to jinak nejde.

    Pár uhrovitých ekotchuráčků, ani gerontofilní Macron, ani SamanAR a jeho kámoši,co tahají tisíc kiláků v mraze dvoutunovej vlek s elektromobilem NA TOM NIC NEZMĚNÍ!

    >:D :-!

    FOSTEK RULEZ
    Akorát chudák Áda. Te´D se v tom umlátí. je silnější láska k naftě nebo nenávist k Rendlíkům??? >:-[] >:-[] >:-[]
    • 60 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 26.01.  16:22

      « Re: Císařovy nové šaty?

      Za toho Ádu :yes: >:D >:-[]
    • 12 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 26.01.  16:23

      « Re: Císařovy nové šaty?

      Je jen otázka času, kdy padnou plány některých radních v eu, že budou zakazovat vjezd dieselům do centra velkých měst. U mé sestřenice v Německu vyvolali tak velký strach, že nedávno prodala své 2,0 TDI. :-)
      • 56 Reagovat !

        foto topten

        topten 26.01.  16:28

        « Re: Re: Císařovy nové šaty?

        jeslize jsou trvale prekracovany dlouhodobe limity NOx a naftaky maji na NOx ve mestech velky podil, tak se to nejak resit musi.
        a jestlize cast NOx produkuje napr. topeni a cast naftaky, tak ceho se asi nejspis omezeni dotkne, topeni, nebo aut??
        • 11 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 26.01.  16:34

          « Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

          Že by měl být diesel čistší, na tom se asi shodneme všichni. Jenomže zatím nikdo nepřišel na to jak. A vydání normy euroúředníka pod tlakem, to teprve nevyřeší.
          • 46 Reagovat !

            foto topten

            topten 26.01.  16:38

            « Re: Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

            ano, cistej naftak je problem, ale cistej benzinak (aspon vuci naftaku) problem neni.
            takze reseni se nabizi a neni vubec slozite
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 26.01.  16:52

              « Re: Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

              A eště lepší je když s sebou ten benzín má baterku :-)
            • 00 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 26.01.  22:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

              Jako souhlas, ale plošný zákaz dieselů je v dnešní době zatím neprůchodný, a ani se nedivím.
          • 61 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 26.01.  16:51

            « Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

            Euroúředník? Fakt si myslíš že to je jen v Evropě? :-)

            Přišlo se na to už hodně dávno = ale zrovna Evropa na to kašle skoro ze všech nejvíc ;-)
    • 35 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 26.01.  16:26

      « Re: Císařovy nové šaty?

      A Šaman ať se přípraví, až bude muset odtáhnou i všechny ty návěsy u zastavených Tesel Semi, co jim předčasně dojdou baterky a nedojedou do místa určení. Teda jestli se někdy vůbec rozjedou. >:D
      • 60 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 26.01.  17:14

        « Re: Re: Císařovy nové šaty?

        a proc ja? nebo jako kdys nekomu dojde ve svete benzin nebo nafta a vola se odtahovka, tak to odtahuje nejaky zdejsi naftocichac?
      • 00 Reagovat !

        foto Hittman

        Hittman 27.01.  06:36

        « Re: Re: Císařovy nové šaty?

        Jsem zvědav, kolik toho najednou třeba v zimach Aljašky či Kanady... >:-[]
    • 313 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 26.01.  17:09

      « Re: Císařovy nové šaty?

      Chlapče, až dorosteš, tak pochopíš, že nemám nenávist k rendlíkům, ale soucit s těmi, kdo jim naletí. Jakožto bývalý majitel jednoho šíleného rendlíka jsem slíbil, že před těmi krámy budu každého soudného člověka varovat. Ale protože v mladických letech není zkušenost přenositelná, budou na to bazaroví kovbojové, sedlající ojeté křápy s designem kreatury a vaginálním znakem muset přijít sami. Nepochybuji, že většina z nich to pochopí. A ti, kteří ne, si to zaslouží...

      Diesel samozřejmě nekončí. Ve srovnání s ultrazastaralým muzeálním zážehovým motorem je diesel se svým vyšším kompresním poměrem a tím i vyšší energetickou účinností hotovým motorem budoucnosti. Minimálně na několik desítek let a pravděpodobně s využitím CNG paliva a hybridní podporou, omezující energetické ztráty při brždění. :-!
      • 54 Reagovat !

        foto makossko

        makossko 26.01.  17:57

        « Re: Re: Císařovy nové šaty?

        ... ado prepac ale fakt si idiot...
      • 10 Reagovat !

        foto qp

        qp 26.01.  21:59

        « Re: Re: Císařovy nové šaty?

        Kamarád si pořídil Talismana a že by to bylo špatné auto se mi nezdá. Spotřeba 5,5-6,5 l/100km bohužel nafty mi přijde hodně příjemná (záleží jestli město nebo mimo), světla taky parádní a se servisem zatím žádný problém. Další má pár let starého scenika a kromě zámku 5. deveří taky vše v cajku (oprava za 800,-), najeto 120.000km. Náš dokker taky bez problému a další známí s daciema jak by smet. Hele nevím, ale asi jen ve značce chyba nebude...
        • 01 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 27.01.  01:34

          « Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

          Přihlaš se, až budou mít ty vozy ne 120, ale 300 tisíc km... :-!
          • 40 Reagovat !

            foto Mitan3

            Mitan3 27.01.  09:01

            « Re: Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

            čus ado,tak se hlasím,RENAULT Megane II Grandtour 2.0dCi(110kW,150PS) r.v.12/2007 najeto 278 000km,na motoru vše původní(šlape jak hodinky,spotřeba průměr 6l)auto jezdí každý den min.50km(25km do práce a 25km z práce,z toho 24 km po D1)žádná koroze,opravy pouze spotrebak,před 14dny STK vše bez problému-emise kouřivost-dle TP má splnovat hodnotu1,5-EURO 4 bez filtru(korigovany součinitel absorbce)namerená hodnota 0,12!!!.Podle mě jeden z nejlepších dvoulitrových naftaků.Podle mě frantíci s italama dělají nejlepší naftové motory.Ale to asi české stádo zblbnuté koncernovým kultem nerado slyší.Abych tě taky potěšil,loni v listopadu mě na autě praskla pravá přední pružina(nová monroe stála 440kč-oprava zabrala dvě hodiny)
          • 00 Reagovat !

            foto kubajes

            kubajes 28.01.  09:28

            « Re: Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

            Také přispěji ze zkušeností s vozem Renault. Trafic 2,0 dCi, 115k, r.v. 2007. Najeto 361000. Pouze spotřební materiál (čepy a stabilizační tyče řízení přední nápravy 4x, ložiska kol 1x, kotouče 1x, lanovody ruční brzdy 2x, filtry Xx, pneu Michelin+Continental 5 sad , preventivně měněny tlumiče). Bez koroze. Do 120000km interval výměny oleje 30000km, potom zkrácen na cca 17000km. Tankování převážně benzina + aditivum VIF v zimě i v létě. Vůz je staticky i dynamicky hodně zatěžován. Pořád je s ním solidní svezení.
  • 74 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 26.01.  16:22

    jo nekonci

    pristich par let, asi desitek let urcite nekonci a nikdo taky netvrdi ze konci, to spise jisti lide neustale tvrdej ze konci elektromobily a hlavne ze konci Tesla ktera by podle jejich prognoz mela bejt davno krachnuta nekolik let

    mam jeste v dobre pameti jistou modernizaci tovarny na plazmove televize ktera v CR probehla pouhy rok pred tim, nez dana firma oghlasila ze s vyrobou plazma televizoru konci, protoze o ne neni zajem >:D konec dieselu a pak benzinu prijde pozvolna, nebude to ani ze dne na den, ani prez noc, a dokonce ani behem 10 let, bude to obdoby dlouhe desitky let kdy pomalu bude nejdrive diesel a posleze i benzin bez hybridni soustavy stracet podil na trhu, az je proste vyrobci aut samy vyradi postupne z nabidky, protoze se jim proste a jednoduse nevyplati jejich vyvoj a ani nasledne jejich prodej ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 27.01.  17:48

      « Re: jo nekonci

      Záleží, čemu říkáš hybridní soustava. V EU se rozšíří celkem masově kvůli flotilovým limitům. I když většinu zřejmě budou tvořit ty nejslabší a tedy nejlevnější systémy.
  • 46 Reagovat !

    foto topten

    topten 26.01.  16:23

    jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

    ale nejspis jen na likvidaci NOx to znamena 1xLNT + 2xSCR a k tomu samozrejme jeste DPF na PM a je tak otazka, jak dlouho to bude spolehlive jezdit

    • 110 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 26.01.  17:13

      « Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

      Zato tragicky zastaralé, cukající, žravé a líné zážehové motory bez zátahu se toho okamžiku, kdy bude diesel nahrazen nějakým jiným motorem, dožijí jen v muzeu. >:D
    • 41 Reagovat !

      foto Johnn

      Johnn 26.01.  18:21

      « Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

      V reálu?V reálu se rýsuje další problém.[odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto kesumb

        kesumb 26.01.  19:04

        « Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

        Evidentně to není jednoduchý, ale třeba BMW úspěšně homologovalo v USA 3,0d, taže to asi jde. Otázkou je, jestli to stojí za to.
        • 21 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 26.01.  19:46

          « Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

          treba Mercedes planuje ze posledni diesel ktery v USA nasadi bude ve Sprinteru, zbytek postupne stahnou a nahradi benziny a hybridy

          mimochodem, BMW, Mercedesu a Audi sebrala Tesla s modelem S v USA spoustu zakazniku, proto take BMW v USA ma kampan na pluginhybridy a zminuje u nich ze na ne nemusi cekat jako na model 3 :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto kesumb

            kesumb 26.01.  20:15

            « Re: Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

            Mercedes pokud jsem v USA konfigurátoru něco nepřehlédl nenabízí diesel ani pro SUV ani pro sedany.

            Audi má evidentně problém s V8 TDI po stránce reálnýho plnění emisí stejně jako s V6 TDI. Nenabízí v USA ani Q7 ani A8 s dieselem.

            BMW slavnostně homologovalo 40d, což je obdoba 30d v Evropě

            Každopádně se z toho dá odvodit, že to jde.
            Plyne z toho ale taky to, že výrobci ví, že to reálné emise (velmi podobné pro USA běžný provoz jako pro EU laboratorní) neplní.

            Škoda je, že i přes to, že je benzínový motor jednodušší na výrobu, levnější, lépe se chová a líp se s ním jezdí, tak se tu tlačí diesely a to pouze proto, že žerou trošku míň. A co už nechápu vůbec je proč tu pořád někdo bojuje za nějaký běžný diesely v běžných autech. Chápu, že jezdit v osmiválcovým sportovním autě (libovolně nahradit točivým šestiválcem nebo úžasně vyrovnaným V12) je zážitek a fakt bych se toho vzdát nechtěl. Nechci se vzdát ani svobody možnost jet napříč Evropou a natankovat libovolně po pár kilometrech jízdy v teple a klidu. Osobně třeba vůbec nechápu zde zmiňovanou možnost tahat po dálnici plaťák s autem za Teslou. Ale zastávat se tu Renaulťáckýho R4 dieselu to teda už jde opravdu mimo mě.
            Klidně se vzdám nějakýho zatracenýho R4 dieselu a vezmu si místo toho benzín.

            • 01 Reagovat !

              foto romeus

              romeus 27.01.  09:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

              No já měl v Rencku diesel a ted´ mám (zase v Rencku) benzín a musim říct, že s tim dieselem se mi jezdilo líp, co se týče jízdního komfortu (pokud neberu v potaz akceleraci, to má benzín pochopitelně navrh). Přesto už bych diesela nebral, kvůli tomu smradu. Mít diesel v osobáku je jako mít čokla a nesbírat po něm ho.na z chodníku.
              • 00 Reagovat !

                foto topten

                topten 27.01.  10:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

                co to bylo za dyzl a co za benzin, ze se ti v dyzlu jezdilo lip?
                ja mam teda jen benziny a nedavno jsem musel popojet s klasickym 2.0tdi a hned po nastartovani se to typicky naftove rozklepalo, coz jsem u zadnyho benzinu nikdy nepoznal.
                dokazu pochopit, ze byla doba, kdy v nekterych modelech nebyl proti naftaku adekvatni benzin, ale to dnes snad uz neplati
              • 00 Reagovat !

                foto kesumb

                kesumb 27.01.  11:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

                To je dobrý přirovnání :-) ...
                Taky by mě zajímalo, co to bylo za diesel a benzín, respektive jestli ty motory byly výkonově adekvátní?
            • 00 Reagovat !

              foto SamanAR

              SamanAR 27.01.  10:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

              taky nechapu ty co diskutuji za nejaky smesny motorizace ktery nejsou nicim zajimave, taky chapu ty co maj snahu si udrzet nejaky V6/V8/V12 a nejlip v nejakym exkluzivnim modelu
        • 11 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 26.01.  20:48

          « Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

          U BMW nebyla objednávka na likvidaci. ;-\
  • 20 Reagovat !

    foto jiras-

    jiras_ 26.01.  17:49

    Opravdu upsizing?

    A není to spíš jen měkčí/rozumnější downsizing? I poslední generace Laguny měla 3.0 V6 dCi a 3.5 V6 benzin. Takže to je spíš půl kroku zpět.
  • 11 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 26.01.  23:11

    Talisman

    a konečně 2.0 dci? To auto se mi začíná líbit...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Žena (30) zadržená za krádež utekla z cely, po dvou hodinách ji zatkli za prostituci

Žena (30) zadržená za krádež utekla z cely, po dvou…

Američtí policisté zavřeli Amber Gonzales (30) do cely předběžného zadržení za krádež mobilního telefonu.…

Eliška Bučková už není po rozchodu s Vágnerem sama: Mrkejte, kdo ji utěšuje!

Eliška Bučková už není po rozchodu s Vágnerem sama:…

Od začátku to vypadalo, že tihle dva spolu skončí nejenom před oltářem, ale i do konce života. Přesto se Eliška…

 

iSport.cz

Pavelec nevzal KHL ani Plzeň a končí kariéru: Nastal správný čas

Pavelec nevzal KHL ani Plzeň a končí kariéru: Nastal…

Čekal, jestli nepřijde nabídka ze zámoří. Ty z KHL nebo extraligy s díky odmítl. Dopředu měl jasně dané: NHL,…

RENTGEN: Jak se dalo předejít holomajzně mezi Baníkem a Spartou

RENTGEN: Jak se dalo předejít holomajzně mezi…

Duel na krev mezi Baníkem a Spartou zvládli lépe Letenští, kteří ve Vítkovicích vydolovali důležité tři body.…

 

Reflex.cz

Protidrogová koordinátorka: Chlast chci zdražit. Když ale Babiš sníží daně z alkoholu, nemám problém!

Protidrogová koordinátorka: Chlast chci zdražit.…

Už nepíšu dávno o drogách, nikoho včetně mne už dnes nezajímají. Ani toto není článek o drogách, o legální droze…

Erotika bez nahoty: Takhle kdysi vypadaly extravagantní tanečnice v pánských klubech

Erotika bez nahoty: Takhle kdysi vypadaly…

Mnoho lidí si představuje vystoupení burlesky jako laciný striptýz, ale profesionální tanečnice tohoto žánru…