Diskuse

Naftová éra nekončí! Renault pracuje na nových turbodieselech 1.7 dCi a 2.0 dCi

26.1.2018

Francouzská značka bude pokračovat v upsizingu. Po nedávno odhalené třináctistovce přijde s novou sedmnáctistovkou a upraveným dvoulitrem.

 

  • 97 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 26.01.  16:10

    Císařovy nové šaty?

    Každý to ví, nikdo to neříká....
    takže: NEKONČÍ
    Spalováky ani náhodou a dokonce ani nafťáky ne!!!
    Protože to jinak nejde.

    Pár uhrovitých ekotchuráčků, ani gerontofilní Macron, ani SamanAR a jeho kámoši,co tahají tisíc kiláků v mraze dvoutunovej vlek s elektromobilem NA TOM NIC NEZMĚNÍ!

    >:D :-!

    FOSTEK RULEZ
    Akorát chudák Áda. Te´D se v tom umlátí. je silnější láska k naftě nebo nenávist k Rendlíkům??? >:-[] >:-[] >:-[]
    • 60 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 26.01.  16:22

      « Re: Císařovy nové šaty?

      Za toho Ádu :yes: >:D >:-[]
    • 12 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 26.01.  16:23

      « Re: Císařovy nové šaty?

      Je jen otázka času, kdy padnou plány některých radních v eu, že budou zakazovat vjezd dieselům do centra velkých měst. U mé sestřenice v Německu vyvolali tak velký strach, že nedávno prodala své 2,0 TDI. :-)
      • 56 Reagovat !

        foto topten

        topten 26.01.  16:28

        « Re: Re: Císařovy nové šaty?

        jeslize jsou trvale prekracovany dlouhodobe limity NOx a naftaky maji na NOx ve mestech velky podil, tak se to nejak resit musi.
        a jestlize cast NOx produkuje napr. topeni a cast naftaky, tak ceho se asi nejspis omezeni dotkne, topeni, nebo aut??
        • 11 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 26.01.  16:34

          « Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

          Že by měl být diesel čistší, na tom se asi shodneme všichni. Jenomže zatím nikdo nepřišel na to jak. A vydání normy euroúředníka pod tlakem, to teprve nevyřeší.
          • 46 Reagovat !

            foto topten

            topten 26.01.  16:38

            « Re: Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

            ano, cistej naftak je problem, ale cistej benzinak (aspon vuci naftaku) problem neni.
            takze reseni se nabizi a neni vubec slozite
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 26.01.  16:52

              « Re: Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

              A eště lepší je když s sebou ten benzín má baterku :-)
            • 00 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 26.01.  22:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

              Jako souhlas, ale plošný zákaz dieselů je v dnešní době zatím neprůchodný, a ani se nedivím.
          • 61 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 26.01.  16:51

            « Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

            Euroúředník? Fakt si myslíš že to je jen v Evropě? :-)

            Přišlo se na to už hodně dávno = ale zrovna Evropa na to kašle skoro ze všech nejvíc ;-)
    • 35 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 26.01.  16:26

      « Re: Císařovy nové šaty?

      A Šaman ať se přípraví, až bude muset odtáhnou i všechny ty návěsy u zastavených Tesel Semi, co jim předčasně dojdou baterky a nedojedou do místa určení. Teda jestli se někdy vůbec rozjedou. >:D
      • 60 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 26.01.  17:14

        « Re: Re: Císařovy nové šaty?

        a proc ja? nebo jako kdys nekomu dojde ve svete benzin nebo nafta a vola se odtahovka, tak to odtahuje nejaky zdejsi naftocichac?
      • 00 Reagovat !

        foto Hittman

        Hittman 27.01.  06:36

        « Re: Re: Císařovy nové šaty?

        Jsem zvědav, kolik toho najednou třeba v zimach Aljašky či Kanady... >:-[]
    • 313 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 26.01.  17:09

      « Re: Císařovy nové šaty?

      Chlapče, až dorosteš, tak pochopíš, že nemám nenávist k rendlíkům, ale soucit s těmi, kdo jim naletí. Jakožto bývalý majitel jednoho šíleného rendlíka jsem slíbil, že před těmi krámy budu každého soudného člověka varovat. Ale protože v mladických letech není zkušenost přenositelná, budou na to bazaroví kovbojové, sedlající ojeté křápy s designem kreatury a vaginálním znakem muset přijít sami. Nepochybuji, že většina z nich to pochopí. A ti, kteří ne, si to zaslouží...

      Diesel samozřejmě nekončí. Ve srovnání s ultrazastaralým muzeálním zážehovým motorem je diesel se svým vyšším kompresním poměrem a tím i vyšší energetickou účinností hotovým motorem budoucnosti. Minimálně na několik desítek let a pravděpodobně s využitím CNG paliva a hybridní podporou, omezující energetické ztráty při brždění. :-!
      • 54 Reagovat !

        foto makossko

        makossko 26.01.  17:57

        « Re: Re: Císařovy nové šaty?

        ... ado prepac ale fakt si idiot...
      • 10 Reagovat !

        foto qp

        qp 26.01.  21:59

        « Re: Re: Císařovy nové šaty?

        Kamarád si pořídil Talismana a že by to bylo špatné auto se mi nezdá. Spotřeba 5,5-6,5 l/100km bohužel nafty mi přijde hodně příjemná (záleží jestli město nebo mimo), světla taky parádní a se servisem zatím žádný problém. Další má pár let starého scenika a kromě zámku 5. deveří taky vše v cajku (oprava za 800,-), najeto 120.000km. Náš dokker taky bez problému a další známí s daciema jak by smet. Hele nevím, ale asi jen ve značce chyba nebude...
        • 01 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 27.01.  01:34

          « Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

          Přihlaš se, až budou mít ty vozy ne 120, ale 300 tisíc km... :-!
          • 40 Reagovat !

            foto Mitan3

            Mitan3 27.01.  09:01

            « Re: Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

            čus ado,tak se hlasím,RENAULT Megane II Grandtour 2.0dCi(110kW,150PS) r.v.12/2007 najeto 278 000km,na motoru vše původní(šlape jak hodinky,spotřeba průměr 6l)auto jezdí každý den min.50km(25km do práce a 25km z práce,z toho 24 km po D1)žádná koroze,opravy pouze spotrebak,před 14dny STK vše bez problému-emise kouřivost-dle TP má splnovat hodnotu1,5-EURO 4 bez filtru(korigovany součinitel absorbce)namerená hodnota 0,12!!!.Podle mě jeden z nejlepších dvoulitrových naftaků.Podle mě frantíci s italama dělají nejlepší naftové motory.Ale to asi české stádo zblbnuté koncernovým kultem nerado slyší.Abych tě taky potěšil,loni v listopadu mě na autě praskla pravá přední pružina(nová monroe stála 440kč-oprava zabrala dvě hodiny)
          • 00 Reagovat !

            foto kubajes

            kubajes 28.01.  09:28

            « Re: Re: Re: Re: Císařovy nové šaty?

            Také přispěji ze zkušeností s vozem Renault. Trafic 2,0 dCi, 115k, r.v. 2007. Najeto 361000. Pouze spotřební materiál (čepy a stabilizační tyče řízení přední nápravy 4x, ložiska kol 1x, kotouče 1x, lanovody ruční brzdy 2x, filtry Xx, pneu Michelin+Continental 5 sad , preventivně měněny tlumiče). Bez koroze. Do 120000km interval výměny oleje 30000km, potom zkrácen na cca 17000km. Tankování převážně benzina + aditivum VIF v zimě i v létě. Vůz je staticky i dynamicky hodně zatěžován. Pořád je s ním solidní svezení.
  • 74 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 26.01.  16:22

    jo nekonci

    pristich par let, asi desitek let urcite nekonci a nikdo taky netvrdi ze konci, to spise jisti lide neustale tvrdej ze konci elektromobily a hlavne ze konci Tesla ktera by podle jejich prognoz mela bejt davno krachnuta nekolik let

    mam jeste v dobre pameti jistou modernizaci tovarny na plazmove televize ktera v CR probehla pouhy rok pred tim, nez dana firma oghlasila ze s vyrobou plazma televizoru konci, protoze o ne neni zajem >:D konec dieselu a pak benzinu prijde pozvolna, nebude to ani ze dne na den, ani prez noc, a dokonce ani behem 10 let, bude to obdoby dlouhe desitky let kdy pomalu bude nejdrive diesel a posleze i benzin bez hybridni soustavy stracet podil na trhu, az je proste vyrobci aut samy vyradi postupne z nabidky, protoze se jim proste a jednoduse nevyplati jejich vyvoj a ani nasledne jejich prodej ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 27.01.  17:48

      « Re: jo nekonci

      Záleží, čemu říkáš hybridní soustava. V EU se rozšíří celkem masově kvůli flotilovým limitům. I když většinu zřejmě budou tvořit ty nejslabší a tedy nejlevnější systémy.
  • 46 Reagovat !

    foto topten

    topten 26.01.  16:23

    jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

    ale nejspis jen na likvidaci NOx to znamena 1xLNT + 2xSCR a k tomu samozrejme jeste DPF na PM a je tak otazka, jak dlouho to bude spolehlive jezdit

    • 110 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 26.01.  17:13

      « Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

      Zato tragicky zastaralé, cukající, žravé a líné zážehové motory bez zátahu se toho okamžiku, kdy bude diesel nahrazen nějakým jiným motorem, dožijí jen v muzeu. >:D
    • 41 Reagovat !

      foto Johnn

      Johnn 26.01.  18:21

      « Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

      V reálu?V reálu se rýsuje další problém.[odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto kesumb

        kesumb 26.01.  19:04

        « Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

        Evidentně to není jednoduchý, ale třeba BMW úspěšně homologovalo v USA 3,0d, taže to asi jde. Otázkou je, jestli to stojí za to.
        • 21 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 26.01.  19:46

          « Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

          treba Mercedes planuje ze posledni diesel ktery v USA nasadi bude ve Sprinteru, zbytek postupne stahnou a nahradi benziny a hybridy

          mimochodem, BMW, Mercedesu a Audi sebrala Tesla s modelem S v USA spoustu zakazniku, proto take BMW v USA ma kampan na pluginhybridy a zminuje u nich ze na ne nemusi cekat jako na model 3 :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto kesumb

            kesumb 26.01.  20:15

            « Re: Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

            Mercedes pokud jsem v USA konfigurátoru něco nepřehlédl nenabízí diesel ani pro SUV ani pro sedany.

            Audi má evidentně problém s V8 TDI po stránce reálnýho plnění emisí stejně jako s V6 TDI. Nenabízí v USA ani Q7 ani A8 s dieselem.

            BMW slavnostně homologovalo 40d, což je obdoba 30d v Evropě

            Každopádně se z toho dá odvodit, že to jde.
            Plyne z toho ale taky to, že výrobci ví, že to reálné emise (velmi podobné pro USA běžný provoz jako pro EU laboratorní) neplní.

            Škoda je, že i přes to, že je benzínový motor jednodušší na výrobu, levnější, lépe se chová a líp se s ním jezdí, tak se tu tlačí diesely a to pouze proto, že žerou trošku míň. A co už nechápu vůbec je proč tu pořád někdo bojuje za nějaký běžný diesely v běžných autech. Chápu, že jezdit v osmiválcovým sportovním autě (libovolně nahradit točivým šestiválcem nebo úžasně vyrovnaným V12) je zážitek a fakt bych se toho vzdát nechtěl. Nechci se vzdát ani svobody možnost jet napříč Evropou a natankovat libovolně po pár kilometrech jízdy v teple a klidu. Osobně třeba vůbec nechápu zde zmiňovanou možnost tahat po dálnici plaťák s autem za Teslou. Ale zastávat se tu Renaulťáckýho R4 dieselu to teda už jde opravdu mimo mě.
            Klidně se vzdám nějakýho zatracenýho R4 dieselu a vezmu si místo toho benzín.

            • 01 Reagovat !

              foto romeus

              romeus 27.01.  09:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

              No já měl v Rencku diesel a ted´ mám (zase v Rencku) benzín a musim říct, že s tim dieselem se mi jezdilo líp, co se týče jízdního komfortu (pokud neberu v potaz akceleraci, to má benzín pochopitelně navrh). Přesto už bych diesela nebral, kvůli tomu smradu. Mít diesel v osobáku je jako mít čokla a nesbírat po něm ho.na z chodníku.
              • 00 Reagovat !

                foto topten

                topten 27.01.  10:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

                co to bylo za dyzl a co za benzin, ze se ti v dyzlu jezdilo lip?
                ja mam teda jen benziny a nedavno jsem musel popojet s klasickym 2.0tdi a hned po nastartovani se to typicky naftove rozklepalo, coz jsem u zadnyho benzinu nikdy nepoznal.
                dokazu pochopit, ze byla doba, kdy v nekterych modelech nebyl proti naftaku adekvatni benzin, ale to dnes snad uz neplati
              • 00 Reagovat !

                foto kesumb

                kesumb 27.01.  11:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

                To je dobrý přirovnání :-) ...
                Taky by mě zajímalo, co to bylo za diesel a benzín, respektive jestli ty motory byly výkonově adekvátní?
            • 00 Reagovat !

              foto SamanAR

              SamanAR 27.01.  10:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

              taky nechapu ty co diskutuji za nejaky smesny motorizace ktery nejsou nicim zajimave, taky chapu ty co maj snahu si udrzet nejaky V6/V8/V12 a nejlip v nejakym exkluzivnim modelu
        • 11 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 26.01.  20:48

          « Re: Re: Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne

          U BMW nebyla objednávka na likvidaci. ;-\
  • 20 Reagovat !

    foto jiras-

    jiras_ 26.01.  17:49

    Opravdu upsizing?

    A není to spíš jen měkčí/rozumnější downsizing? I poslední generace Laguny měla 3.0 V6 dCi a 3.5 V6 benzin. Takže to je spíš půl kroku zpět.
  • 11 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 26.01.  23:11

    Talisman

    a konečně 2.0 dci? To auto se mi začíná líbit...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Meghan se změnila, to se jí vymstí, říká o povýšeném chování dcery její otec

Meghan se změnila, to se jí vymstí, říká o povýšeném…

Náročné požadavky a chování primadony vévodkyně Meghan Markle (37) už nerozdýchalo několik zaměstnanců…

Epicentrum: Obědy zdarma pro děti. Populismus, nebo pomoc potřebným?

Epicentrum: Obědy zdarma pro děti. Populismus, nebo…

Najdou se na obědy zdarma pro předškoláky a školáky peníze? Bude systém spravedlivý? A nejde o pouhý populismus?…

 

iSport.cz

Nový Superlife už v úterý! Se Šárkou Strachovou i novým hávem aplikace

Nový Superlife už v úterý! Se Šárkou Strachovou i…

Už v úterý vychází v deníku Sport nové číslo magazínu Superlife! Hlavním tématem je velký rozhovor se Šárkou…

Slavia má první zimní posily! Přichází Ševčík a Masopust, potvrdil Tvrdík

Slavia má první zimní posily! Přichází Ševčík a…

Fotbalová Slavia hlásí první zimní posily. Z Liberce přichází čtyřiadvacetiletý střední záložník Petr Ševčík a…

 

Reflex.cz

Vladimír Mertlík: Čučkaři aneb Dále, od Hradu dále!

Vladimír Mertlík: Čučkaři aneb Dále, od Hradu dále!

Prezident Miloš Zeman označil zprávu BIS o pohybu ruských a čínských špionů v naší zemi za plácání a zpravodajce…

Fotograf šest let sledoval život veverek a výsledek je překvapující. Podívejte se na jedinečné snímky

Fotograf šest let sledoval život veverek a výsledek…

Geert Weggen je nizozemský fotograf zabývající se dokumentováním přírody. Za posledních šest let se však jeho…