Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Naftová éra nekončí! Renault pracuje na nových turbodieselech 1.7 dCi a 2.0 dCi

Francouzská značka bude pokračovat v upsizingu. Po nedávno odhalené třináctistovce přijde s novou sedmnáctistovkou a upraveným dvoulitrem.
Zpět na článek
26. 1. 2018 16:22
27. 1. 2018 17:48
26. 1. 2018 23:11
26. 1. 2018 16:10
Císařovy nové šaty?
Každý to ví, nikdo to neříká....
takže: NEKONČÍ
Spalováky ani náhodou a dokonce ani nafťáky ne!!!
Protože to jinak nejde.

Pár uhrovitých ekotchuráčků, ani gerontofilní Macron, ani SamanAR a jeho kámoši,co tahají tisíc kiláků v mraze dvoutunovej vlek s elektromobilem NA TOM NIC NEZMĚNÍ!

>:D :-!

FOSTEK RULEZ
Akorát chudák Áda. Te´D se v tom umlátí. je silnější láska k naftě nebo nenávist k Rendlíkům??? >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 16:22
Re: Císařovy nové šaty?
Za toho Ádu :yes: >:D >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
26. 1. 2018 16:23
Re: Císařovy nové šaty?
Je jen otázka času, kdy padnou plány některých radních v eu, že budou zakazovat vjezd dieselům do centra velkých měst. U mé sestřenice v Německu vyvolali tak velký strach, že nedávno prodala své 2,0 TDI. :-)
26. 1. 2018 16:28
Re: Císařovy nové šaty?
jeslize jsou trvale prekracovany dlouhodobe limity NOx a naftaky maji na NOx ve mestech velky podil, tak se to nejak resit musi.
a jestlize cast NOx produkuje napr. topeni a cast naftaky, tak ceho se asi nejspis omezeni dotkne, topeni, nebo aut??
Avatar - Uživatel_5340709
26. 1. 2018 16:34
Re: Císařovy nové šaty?
Že by měl být diesel čistší, na tom se asi shodneme všichni. Jenomže zatím nikdo nepřišel na to jak. A vydání normy euroúředníka pod tlakem, to teprve nevyřeší.
26. 1. 2018 16:38
Re: Císařovy nové šaty?
ano, cistej naftak je problem, ale cistej benzinak (aspon vuci naftaku) problem neni.
takze reseni se nabizi a neni vubec slozite
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 16:52
Re: Císařovy nové šaty?
A eště lepší je když s sebou ten benzín má baterku :-)
Avatar - Uživatel_5340709
26. 1. 2018 22:12
Re: Císařovy nové šaty?
Jako souhlas, ale plošný zákaz dieselů je v dnešní době zatím neprůchodný, a ani se nedivím.
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 16:51
Re: Císařovy nové šaty?
Euroúředník? Fakt si myslíš že to je jen v Evropě? :-)

Přišlo se na to už hodně dávno = ale zrovna Evropa na to kašle skoro ze všech nejvíc ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
26. 1. 2018 16:26
Re: Císařovy nové šaty?
A Šaman ať se přípraví, až bude muset odtáhnou i všechny ty návěsy u zastavených Tesel Semi, co jim předčasně dojdou baterky a nedojedou do místa určení. Teda jestli se někdy vůbec rozjedou. >:D
26. 1. 2018 17:14
Re: Císařovy nové šaty?
a proc ja? nebo jako kdys nekomu dojde ve svete benzin nebo nafta a vola se odtahovka, tak to odtahuje nejaky zdejsi naftocichac?
Avatar - Hittman
27. 1. 2018 06:36
Re: Císařovy nové šaty?
Jsem zvědav, kolik toho najednou třeba v zimach Aljašky či Kanady... >:-[]
27. 1. 2018 10:51
Re: Císařovy nové šaty?
zatim nic
Avatar - Ada je zase tady
26. 1. 2018 17:09
Re: Císařovy nové šaty?
Chlapče, až dorosteš, tak pochopíš, že nemám nenávist k rendlíkům, ale soucit s těmi, kdo jim naletí. Jakožto bývalý majitel jednoho šíleného rendlíka jsem slíbil, že před těmi krámy budu každého soudného člověka varovat. Ale protože v mladických letech není zkušenost přenositelná, budou na to bazaroví kovbojové, sedlající ojeté křápy s designem kreatury a vaginálním znakem muset přijít sami. Nepochybuji, že většina z nich to pochopí. A ti, kteří ne, si to zaslouží...

Diesel samozřejmě nekončí. Ve srovnání s ultrazastaralým muzeálním zážehovým motorem je diesel se svým vyšším kompresním poměrem a tím i vyšší energetickou účinností hotovým motorem budoucnosti. Minimálně na několik desítek let a pravděpodobně s využitím CNG paliva a hybridní podporou, omezující energetické ztráty při brždění. :-!
26. 1. 2018 17:57
Re: Císařovy nové šaty?
... ado prepac ale fakt si idiot...
26. 1. 2018 21:59
Re: Císařovy nové šaty?
Kamarád si pořídil Talismana a že by to bylo špatné auto se mi nezdá. Spotřeba 5,5-6,5 l/100km bohužel nafty mi přijde hodně příjemná (záleží jestli město nebo mimo), světla taky parádní a se servisem zatím žádný problém. Další má pár let starého scenika a kromě zámku 5. deveří taky vše v cajku (oprava za 800,-), najeto 120.000km. Náš dokker taky bez problému a další známí s daciema jak by smet. Hele nevím, ale asi jen ve značce chyba nebude...
Avatar - Ada je zase tady
27. 1. 2018 01:34
Re: Císařovy nové šaty?
Přihlaš se, až budou mít ty vozy ne 120, ale 300 tisíc km... :-!
27. 1. 2018 09:01
Re: Císařovy nové šaty?
čus ado,tak se hlasím,RENAULT Megane II Grandtour 2.0dCi(110kW,150PS) r.v.12/2007 najeto 278 000km,na motoru vše původní(šlape jak hodinky,spotřeba průměr 6l)auto jezdí každý den min.50km(25km do práce a 25km z práce,z toho 24 km po D1)žádná koroze,opravy pouze spotrebak,před 14dny STK vše bez problému-emise kouřivost-dle TP má splnovat hodnotu1,5-EURO 4 bez filtru(korigovany součinitel absorbce)namerená hodnota 0,12!!!.Podle mě jeden z nejlepších dvoulitrových naftaků.Podle mě frantíci s italama dělají nejlepší naftové motory.Ale to asi české stádo zblbnuté koncernovým kultem nerado slyší.Abych tě taky potěšil,loni v listopadu mě na autě praskla pravá přední pružina(nová monroe stála 440kč-oprava zabrala dvě hodiny)
28. 1. 2018 09:28
Re: Císařovy nové šaty?
Také přispěji ze zkušeností s vozem Renault. Trafic 2,0 dCi, 115k, r.v. 2007. Najeto 361000. Pouze spotřební materiál (čepy a stabilizační tyče řízení přední nápravy 4x, ložiska kol 1x, kotouče 1x, lanovody ruční brzdy 2x, filtry Xx, pneu Michelin+Continental 5 sad , preventivně měněny tlumiče). Bez koroze. Do 120000km interval výměny oleje 30000km, potom zkrácen na cca 17000km. Tankování převážně benzina + aditivum VIF v zimě i v létě. Vůz je staticky i dynamicky hodně zatěžován. Pořád je s ním solidní svezení.
26. 1. 2018 16:22
jo nekonci
pristich par let, asi desitek let urcite nekonci a nikdo taky netvrdi ze konci, to spise jisti lide neustale tvrdej ze konci elektromobily a hlavne ze konci Tesla ktera by podle jejich prognoz mela bejt davno krachnuta nekolik let

mam jeste v dobre pameti jistou modernizaci tovarny na plazmove televize ktera v CR probehla pouhy rok pred tim, nez dana firma oghlasila ze s vyrobou plazma televizoru konci, protoze o ne neni zajem >:D konec dieselu a pak benzinu prijde pozvolna, nebude to ani ze dne na den, ani prez noc, a dokonce ani behem 10 let, bude to obdoby dlouhe desitky let kdy pomalu bude nejdrive diesel a posleze i benzin bez hybridni soustavy stracet podil na trhu, az je proste vyrobci aut samy vyradi postupne z nabidky, protoze se jim proste a jednoduse nevyplati jejich vyvoj a ani nasledne jejich prodej ;-)
Rozbalit vlákno
1
27. 1. 2018 17:48
Re: jo nekonci
Záleží, čemu říkáš hybridní soustava. V EU se rozšíří celkem masově kvůli flotilovým limitům. I když většinu zřejmě budou tvořit ty nejslabší a tedy nejlevnější systémy.
26. 1. 2018 16:23
jestli to splni emise i v realu, tak proc ne
ale nejspis jen na likvidaci NOx to znamena 1xLNT + 2xSCR a k tomu samozrejme jeste DPF na PM a je tak otazka, jak dlouho to bude spolehlive jezdit
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ada je zase tady
26. 1. 2018 17:13
Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne
Zato tragicky zastaralé, cukající, žravé a líné zážehové motory bez zátahu se toho okamžiku, kdy bude diesel nahrazen nějakým jiným motorem, dožijí jen v muzeu. >:D
26. 1. 2018 18:21
Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne
V reálu?V reálu se rýsuje další problém.[odkaz]
26. 1. 2018 19:04
Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne
Evidentně to není jednoduchý, ale třeba BMW úspěšně homologovalo v USA 3,0d, taže to asi jde. Otázkou je, jestli to stojí za to.
26. 1. 2018 19:46
Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne
treba Mercedes planuje ze posledni diesel ktery v USA nasadi bude ve Sprinteru, zbytek postupne stahnou a nahradi benziny a hybridy

mimochodem, BMW, Mercedesu a Audi sebrala Tesla s modelem S v USA spoustu zakazniku, proto take BMW v USA ma kampan na pluginhybridy a zminuje u nich ze na ne nemusi cekat jako na model 3 :yes:
26. 1. 2018 20:15
Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne
Mercedes pokud jsem v USA konfigurátoru něco nepřehlédl nenabízí diesel ani pro SUV ani pro sedany.

Audi má evidentně problém s V8 TDI po stránce reálnýho plnění emisí stejně jako s V6 TDI. Nenabízí v USA ani Q7 ani A8 s dieselem.

BMW slavnostně homologovalo 40d, což je obdoba 30d v Evropě

Každopádně se z toho dá odvodit, že to jde.
Plyne z toho ale taky to, že výrobci ví, že to reálné emise (velmi podobné pro USA běžný provoz jako pro EU laboratorní) neplní.

Škoda je, že i přes to, že je benzínový motor jednodušší na výrobu, levnější, lépe se chová a líp se s ním jezdí, tak se tu tlačí diesely a to pouze proto, že žerou trošku míň. A co už nechápu vůbec je proč tu pořád někdo bojuje za nějaký běžný diesely v běžných autech. Chápu, že jezdit v osmiválcovým sportovním autě (libovolně nahradit točivým šestiválcem nebo úžasně vyrovnaným V12) je zážitek a fakt bych se toho vzdát nechtěl. Nechci se vzdát ani svobody možnost jet napříč Evropou a natankovat libovolně po pár kilometrech jízdy v teple a klidu. Osobně třeba vůbec nechápu zde zmiňovanou možnost tahat po dálnici plaťák s autem za Teslou. Ale zastávat se tu Renaulťáckýho R4 dieselu to teda už jde opravdu mimo mě.
Klidně se vzdám nějakýho zatracenýho R4 dieselu a vezmu si místo toho benzín.
27. 1. 2018 09:57
Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne
No já měl v Rencku diesel a ted´ mám (zase v Rencku) benzín a musim říct, že s tim dieselem se mi jezdilo líp, co se týče jízdního komfortu (pokud neberu v potaz akceleraci, to má benzín pochopitelně navrh). Přesto už bych diesela nebral, kvůli tomu smradu. Mít diesel v osobáku je jako mít čokla a nesbírat po něm ho.na z chodníku.
27. 1. 2018 10:31
Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne
co to bylo za dyzl a co za benzin, ze se ti v dyzlu jezdilo lip?
ja mam teda jen benziny a nedavno jsem musel popojet s klasickym 2.0tdi a hned po nastartovani se to typicky naftove rozklepalo, coz jsem u zadnyho benzinu nikdy nepoznal.
dokazu pochopit, ze byla doba, kdy v nekterych modelech nebyl proti naftaku adekvatni benzin, ale to dnes snad uz neplati
27. 1. 2018 11:31
Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne
To je dobrý přirovnání :-) ...
Taky by mě zajímalo, co to bylo za diesel a benzín, respektive jestli ty motory byly výkonově adekvátní?
27. 1. 2018 10:57
Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne
taky nechapu ty co diskutuji za nejaky smesny motorizace ktery nejsou nicim zajimave, taky chapu ty co maj snahu si udrzet nejaky V6/V8/V12 a nejlip v nejakym exkluzivnim modelu
Avatar - Ada je zase tady
26. 1. 2018 20:48
Re: jestli to splni emise i v realu, tak proc ne
U BMW nebyla objednávka na likvidaci. ;-\
26. 1. 2018 17:49
Opravdu upsizing?
A není to spíš jen měkčí/rozumnější downsizing? I poslední generace Laguny měla 3.0 V6 dCi a 3.5 V6 benzin. Takže to je spíš půl kroku zpět.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
26. 1. 2018 23:11
Talisman
a konečně 2.0 dci? To auto se mi začíná líbit...
Rozbalit vlákno
0