Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault opět hledá partnera: Bude jím Ford nebo Chrysler?

Po neúspěšných námluvách s americkým koncernem General Motors se šéf automobilky Renault-Nissan Carlos Ghosn dívá po jiném partnerovi. V hledáčku mu uvízly další dvě velké americké automobilky Ford a Chrysler.
Zpět na článek
7. 6. 2007 09:25
neregistrovaný "RO70"
7. 6. 2007 14:52
anonym
7. 6. 2007 21:35
anonym
7. 6. 2007 09:54
anonym
7. 6. 2007 09:56
anonym
7. 6. 2007 12:35
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 13:36
neregistrovaný "mamlas"
7. 6. 2007 14:29
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 21:42
anonym
7. 6. 2007 22:14
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 12:38
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 14:56
anonym
7. 6. 2007 16:33
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 14:58
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 16:45
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 18:00
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 22:00
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:08
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 22:12
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:15
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 22:53
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 18:01
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 22:01
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:22
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 22:57
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 21:40
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 21:50
anonym
7. 6. 2007 22:04
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:08
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 12:49
neregistrovaný "PETRISKO"
7. 6. 2007 15:35
anonym
8. 6. 2007 07:07
8. 6. 2007 14:36
neregistrovaný "Tom"
neregistrovaný "RO70"
7. 6. 2007 09:25
OUHA
Fordem si teda pěkně zaserou doufám že to nevijde.
Rozbalit vlákno
2
anonym
7. 6. 2007 14:52
Re: OUHA
jsem Ford fan a taky doufám, že to nevYjde a padne to na Chrysler
anonym
7. 6. 2007 21:35
Re: OUHA
Oni ho nechcu kupit, ale vytvorit koncern. Po spojeni Renault NIssan nasledovalo znacne zefektivnenie, takze mozno prave toto by Fordu pomohlo. V Saabe sa v istej dobe hovorilo o predaji Renaultu, ale to uz bolo davno.
anonym
7. 6. 2007 09:54
...
jo, tohle spojeni by bylo opravdu pikantni => Forduv evropsky odboj pod nekompetentnim vedenim Americanu oflambovany "pracovnim pristupem" Francouzu => z toho by mohla v budoucnu byt i svetova valka, to myslim, smrtelne vazne...;-/)
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 6. 2007 09:56
anglictina
btw. ted nevim, jestli na to Francouzi pri vsech tech ekonomickych s*ackach, ve kterych jsou nezapomneli, ale Americani porad mluvi anglicky, v tomto smeru se pokud vim, nic nezmenili a to si myslim, neprekousnete => berte to jako pratelskou radu
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 12:35
Re: anglictina
>:D :yes: To by mě fakt zajímalo, jaký by byl jejich jednací jazyk.. se vsadím, že by museli mít tlumočníky, páč by kadý chtěl mluvit svým jazykem
neregistrovaný "mamlas"
7. 6. 2007 13:36
Re: anglictina
A s Nissanem se dnes domluví jak? Ono to bude asi jedno, jestli anglicky s japoncem, nebo s amíkem.
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 14:29
Re: anglictina
Asi klábosí anglicky, ale Japonce Francouzi neřeší.. za to Amíky ano, proto se fakt těším jestli se Frantíci "sníží" k tomu, aby s Amíkem jednali anglicky (vždyť francouzština je řpeci světý jazyk >:-[] ;-) )..
anonym
7. 6. 2007 21:42
Re: anglictina
v dizajnovom studiu Renaultu je velke mnozstvo ludi prave anglicanov, mam to z prvej ruky, takze by som sa toho naozaj nebal. Okrem toho, v clanku sa pise o koncerne Renault Nissan, kde jedna z casti je nefrancuzska :)
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:14
Re: anglictina
A jakým jazykem Ti angličané mluví při komunikaci s frantíky? ;-)
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 12:38
Doufám, že se to nepovede..
Frncouzský státní moloch + problémová japonská automobilka a nyní + emerický Ford s absolutně nekompetentním vedením, které není schopnost provést jednu úspěšnou restruktualizaci.. případně + jiná emerická automobilka, která je již předem v hnědce.. tohle nemůže vyjít - každá automobilak má úplně jinou firmení kulturu apod. ať se na to vybodnou a ať se raději zaměří na design a spolehlivost svých aut (Renault)
Rozbalit vlákno
21
anonym
7. 6. 2007 14:56
Re: Doufám, že se to nepovede..
> s absolutně nekompetentním vedením, které není schopnost provést jednu úspěšnou restruktualizaci

A ty vidíš do budoucnosti? Nebo seš takovej malej Paroubek? (Co je todle za chytráka proboha?)
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 16:33
Re: Doufám, že se to nepovede..
Do budoucnosti nevidim, ale zato dobře vím, co pováděli poslední roky.. a to stálo za nic :no: Když jsme u těcht chytráků, podepsat se snad dokážeš, ne?
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 14:58
Re: Doufám, že se to nepovede..
LOL, pan Odborník Tom se opět odkopal - ona totiž restrukturalizace automobilky, které celosvětově zaměstnává 300k lidí trvá týden max. dva.. sbíráš body >:D
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 16:45
Re: Doufám, že se to nepovede..
Je vidět, že ten ten včerejší debakl pod Priusem sebral a že s Tebou cloumají emoce - to chce klid a nohy v teple! ;-) Doporučuji hluboký nádech, napočítat do 10 a pak teprve vydechnout.. až to provedeš, tak si vzpomeň kolikátou resktrukturalizaci již Ford od roku řekněme 1985 provádí! Oni jsou téměř pořád ve fázi resktrukturalizace! A výsledek? Téměř nic - resktrukturalizace skončí a furt se jim nedaří, chvilku to nechají "hnít" a bum - je tu další restrukturalizace (doprovázená emerickými úsměvy manažerů hovořících o světlých zítřcích apod.). Prodeje neustále klesají! Ford je tragédie, Lincoln je mrtvej, Mercury je zbytečné.. v osobních autech nedokázali nic, jsou více než trapní, kdybyby neměli F-series tak jsou dávno pod drnem.. jediná značka, které se v USA fakt daří, je Mazda - a to je díky tomu, že je relativně samostatná (Ford sice vlastní kontrolní balík cca 30% akcií, ale ponechává Mazdě volnou ruku).. Jediný, co Ford za posledních 15 let dokázal, je ztratit 7% podílu na trhu. Ano, trvám na nekompetenci, totální neschonosti vedení Fordu!
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 18:00
Re: Doufám, že se to nepovede..
Debakl pod Priusem? Asi jsme četli oba jinou diskusi. Zaregistroval jsem pár lidí, kteří dokola melou o energetické náročnosti a finanční výhodnosti.. Neschopnost slyšet o jiných aspektech výrobního procesu se možná dá označit za debakl, ale já bych to řekl spíš tak, že si pár lidí vybralo slabou chvilku; nezlobím se proto na ně.

Hluboký nádech? Myslíš něco jako jsi předvedl tady? [odkaz]
>:D MUHAHA! Ještě mi chceš něco poradit, Tome? Tvé rady takřka hltám!

Nic nedokázali? [odkaz]

Někdy prodeje klesají, jindy rostou. Teď třeba rostou CUV, v Kanadě Fordu dokonce zatraceně rostou SUVs. V USA Expedition... Ano, celkově Ford klesá. Vím o tom. (Kdybych to sám nesledoval, dočtu se to od tebe v každé reakci.)

Až se probereš, zase se ozvi, malý Tome! >:D >:D >:D
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:00
Re: Doufám, že se to nepovede..
Upřímě Ti zavídím Tvé množství volného času, na druhou stranu je mi ovšem trochu s podivem, že ho investuješ do pročítání starších diskusí.. no každý holt nakládá s volným časem jinak, proti gustu žádný dišputát ;-\ Nemám čas pročítat starou diskusy, proto popojedu.. /// Zvýšení kvality je úspěch.. ovšem je to houby platné, kdy nenabízíš vozy, které si žádá trh. Osobní vozy US Fordu, to trága, trág - co na tom, že se zvedla kvalita - nikdo to nekupuje (kromě státní správy, taxikářů a autopůjčoven). Hádat se se mnou o číslech, to chce silnou náturu, ale dobře.. jsem dostatečně zásoben statistikami, ekonomickými výsledky apod., tak že použiji tvrdá fakta abych dokázal totální neschopnost a impotenci vedení Ford Motor Company za posledních 25 let!!! Rok 1982 v USA: Ford prodal 2,137,245 aut X Toyota prodala pouze 671,466.. rok 2007: Toyota předstihla Ford na jeho domovském trhu! ZA DLOUHÝCH 25 LET SE FORD TÉMĚŘ NEPOHNUL, ale TOYOTA SVÉ PRODEJE ZNÁSOBILA 3.9 KRÁT!!! Zanech prosím plků typu "Někdy prodeje klesají, jindy rostou" to je úroveň na které se nepohybuji.. mám tu každoroční prodeje všech automobilek 25 let zpět! Ford od roku 1996 stále jen klesá! 11 LET PO SOBĚ FORDU KLESAJÍ US PRODEJE A TO PŘESTO, ŽE PROVEDLI NĚKOLIK VLN RESTRUKTURALIZACÍ - v absolutních číslech se jedná o více než 1.5 milionu vozů x TOYOTA ROSTE KAŽDOROČNĚ POSLEDNÍCH 25 LET.. Problémy trvají od konce 80.tých let, posledních 11 let klesají prodeje a oni nic nezmohli? Ano, mluvíme o totální nekompetenci, neschopnosti až diletanství
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 22:08
Re: Doufám, že se to nepovede..
1) Chápu to dobře, že mi dokazuješ něco, co jsem sám psal? (Tedy to, že Ford celkově stále ztrácí.) 8-s Čteš vůbec to, na co reaguješ proboha? Ad "na takové úrovni se nepohybuji" - Když ti v reakci na tvé šmahem negativní zhodnocení Fordova line-upu napíšu, kde zrovna Ford nejen neztrácí ale dokonce získává, je to pod tvou úroveň. Ty se pohybuješ na úrovni, která se ti výhradně hodí, ostatní "se nepočítá". Tohle chování jsi měl nechat ve skšíni s panenkama. 2) Jak dlouho Mulally CEO Fordu? To je to nekompetenení vedení? (Co řekneš na to, že vytýhl ze sr... Boeing? A že Mulallyho velkým vzorem a láskou je Toyota?) 3) Zpochybňuje někdo růst Toyoty? (Tohle je ale tvůj PERMANENTNÍ problém, ty jsi prostě magor a fanatik.)

Tečka.
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:12
Re: Doufám, že se to nepovede..
Myslím, že nechápeš - nedokazuji Ti, co jsi sám napsal.. naopak Ti dokazuji, proč nazývám vedení Fordu nekompetentním! Mulally je tam chvíli, výsledky se projeví až za pár let.. ovšem já o nich silně pochybuji a to právě na základě toho, co dokázali za posledních řeknemě 20-25 let.. těch resktrukturalizací už bylo a nic, pořád problémy
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 22:15
Re: Doufám, že se to nepovede..
Jenže Mulally _JE_ vedení Fordu. Takže když hodnotíš "vedení Fordu", hodnotíš Mulallyho. A ten tam nebyl "posledních 25 let", proto mi tvůj závěr "vedení Fordu nedokáže zvládnout jednu restrukturalizaci" přijde dost pomýlené. Nemluvě o tom, že jsi naprosto ignoroval nepopiratelný fakt, že v mnohém se konečně zlepšili proboha...

Že má Ford i tragické modely jsem nikdy nezpochybňoval - sám jsem se tu párkrát opřel do 500 (co do vzhledu je Taurus ještě horší), "nového" US Focusu, nejsem na větvi ani z Flexu... (Na druhou stranu na SuperDuty se zatím ostatní dívají z uctivé vzdálenosti i přes problémy s Navistarem.)
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:53
Re: Doufám, že se to nepovede..
Mulally není ve vedení sám ;-) Také tu máme dozorčí radu, která už něco "zažila" a byla u těch předchozích "frašek", a která tak nějak "směřuje" chování vedení. Proto jim nevěřím. /// Mulally je tam sice jen chvíli, ale ten čardáš ohledně Taurus-500-Taurus ve mě tedy moc důvěry nevyvolal.. a to ani nemluvím o "novém" US Focusu, který mi málem způsobil záchvat.. také jsem slyšel něpěkné věci o interiéru Edge.. Flex mě taky nedává jistotu, že by je měl vytáhnout.. jak jsem již říkal, kdyby něměli F-series, tak jsou pod drnem. Za posledních 20-25 let hodnotím jako silně nekompetentní, Mulally "mi" zatím nedokázal, že bych si měl myslet něco jiného..
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 18:01
Re: Doufám, že se to nepovede..
Ad: "Trvám na nekompetentnosti..." >:D >:D >:D
whatever :-)
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:01
Re: Doufám, že se to nepovede..
Důkazy místo plků viz výše :-!
neregistrovaný "yaroukh"
7. 6. 2007 22:22
Re: Doufám, že se to nepovede..
Musím uznat, že v dokazování něčeho, co nikdo nezpochybňoval, se ti asi hned tak někdo nevyrovná! (Trochu mi to připomíná tu diskusi o Priusu.) >:D Na druhou stranu dokázat, že Mulally je nekompetentní, se ti zatím nepovedlo.
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:57
Re: Doufám, že se to nepovede..
Už jsem to popsal výše, třeba ten čardáš se změnami jmen mě tedy příliš nepřesvědčuje.. Myslím, že je spíš na Mulallym, aby dokázal, že se od svých předchůdců liší..
Avatar - Falco
7. 6. 2007 18:52
Re: Doufám, že se to nepovede..
Problémová japonská automobilka? Nissan? Asi každý žijeme na jiné planetě...To bejvávalo....
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 21:40
Re: Doufám, že se to nepovede..
Ano, každý žijeme na jiné planetě - to je přesné! Tipuji, že na rozdíl od Tebe celkem vidím do hospodaření jednotlivých automobilek :-) Nissan je opět na pokraji problémů!!! I to je jeden z důvodů proč koncern Renault/Nissan neustále hledá strategckého partnera.. celosvětové prodeje jakž takž drží, ovšem v USA se Nissanu dlouhodobě daří hůře a hůře.. v EU zase "exceluje" Renault, jehož prodeje jdou dramaticky dolů, Nissan si díky "povedené" politice také kope hrob (možná).. a to jsou jen prodeje, největší problém Nissanu je nízká ziskovost! Jsou produktivní, ale negenerují dostačné zisky.. jediné šteští Nissanu je, že Renault má celkem dostečný cash. Až budeš číst o problémech Nissanu, tak si na mě vzpomeň (já to říkál) ;-)
anonym
7. 6. 2007 21:50
Re: Doufám, že se to nepovede..
Od Nissanu si vybavím 2 (slovy dvě) hezká auta: 300ZX a 350Z. I to by mohla být příčina.
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:04
Re: Doufám, že se to nepovede..
Přesně tak. Když člověk zkoune současnou nabídku Nissanu, tak to je fakt trága (kromě 350Z a Pathfinderu) - prostě nemají co prodávat.. zařízli sedany, ale zákazníci těžko přejdou k Renaultu - konkurence jásá ;-\
Avatar - Falco
7. 6. 2007 22:02
Re: Doufám, že se to nepovede..
Ty jenom polemizuješ, to je samý, možná, tipuji - až (ne) budeme číst o problémech Nissanu tak teprve mluv...Jestli vůbec někdy....
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 22:08
Re: Doufám, že se to nepovede..
Stále to tady opakuji: když píšu tipuji, tak to znamená, že vím (akorát za to nechci strkat ruku do ohně) ;-) Proč myslíš, že furt hledají strategického partnera? Potřebují sdílet výzkum a vývoj, technologie a výrobu - mají totiž moc velké náklady, tedy nízké zisky.. stačí najít článek o ekonomických výsledcích (jistě se tu něco psalo) nebo zkus zagooglovat.. /// BTW až se bude psát o problémech Nissanu, tak bude dělat chytrého každý a mě to nebude bavit.. mě to baví teďka, když většina netuší :-)
Avatar - DoubleSix
8. 6. 2007 08:49
Re: Doufám, že se to nepovede..
Pokud se dobře pamatuji (nechce se mi tu informaci hledat), tak asi po 5 letech nepřetržitého růstu zisku, se v posledním finančním roce Nissanu růst zisku nejenom zastavil, ale začal klesat (přesná čísla si bohužel nepamatuji).
Bohužel i prodeje Nisasnu v Evropě klesají. Říkám bohužel, protože dělají dobrá auta, jen ten design a špatný marketing jim to trochu kazí. Dle mého názoru je pěkný i Note a Qashqai. Co nemusím je Micra a Tiida. Primera sice pěkná, ale starý model (bohužel bez nástupce).
Nissan drží nad vodou prodeje v Japonsku a prodeje Infiniti (co jsem mohl některá auta vidět naživo, tak jsou docela pěkná, bohužel do Evropy se nedováží)..
Můj názor - další partner do aliance RenaultNissan by byl v tuto chvíli asi moc nebo je to dost předčasné. To propojení RenaultNissan není ještě kompletně dokončeno. Dovedu si představit dalšího partnera - spolupodílníka na vývoji a výrobě nových modelů, ale ne dnes, možná tak za 3-4 roky. Ale Ford ani Chrysler mi tam nějak nezapadají (Ford je příliž silný a designově vyhraněný jinam než Renault a Nissan; Chrysler - kasička na peníze, ale bez možnosti výběru peněz)
neregistrovaný "PETRISKO"
7. 6. 2007 12:49
TAK TO BY DOPADLI
TAK TO BY DOPADLI... AKAKOLVEK AUTOMOBILKA (PODOBNE AKO NISSAN)SI V SPOJENI S RENAULTOM VYKOPA VLASTNY HROB!!!
PO 5ROCNEJ SKUSENOSTI S DVOMI RENAUTMI TO GARANTUJEM >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 6. 2007 15:35
ha ha ha!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
8. 6. 2007 07:07
Tom mele
Tome, to že se zrovna tobě líbí jen dvě auta od Nissana, neznamená, že se dvě auta od Nissana líbí všem. Nissan má víc krásných a dobrých aut. Já si jen všiml, že jak se někde píše o Renaultu, tak se na to nalepíš jako ho.v.no na botu. Nakopat tě do pr.del.e je málo...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
8. 6. 2007 14:36
Re: Tom mele
Samozřejmě, co člověk, to názor.. můj názor jsem napsal výše. Když se kouknu na vývoj prodejů Nissanu v Evropě, tak si dovolím tvrdit, že těch lidí, kteří mají podobný názor jako já, je více. Zařízli Almeru i Primeru a nahrazují je pouze různými "cross" modely - podle mě je to chyba (respektive ústupek vydupaný Renaultem). Renault je na dlouhé povídání - kdyby nebyl státní, tak je dávno pod drnem.. * na botě je nepříjemné, ale nezapomínej, že ono se Ti na botu jen tak nepřilepí, naopak jsi to Ty, kdo do něj šlápnul.. Chtít kopat do do *** lidi, kteří mají jiný názor než Ty, to o Tobě něco nepěkného vypovídá..
Avatar - Dylan McKay
15. 6. 2007 15:50
Re: Tom mele
Já soudím tvůj názor, ty hned soudíš mě. To bude chyba někde u tebe. Jenom si všímám, jak všude reješ do Renaultů, a já se jich zastávám. Mám s nimi hodně zkušeností, a můžu jen doporučit... :yes: