Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault oznámil pokles zisku o 20 procent (výsledky za 1. pololetí)

Renault stále čeká na zlepšení svých hospodářských a prodejních výsledků, které by se mělo podobně jako u sesterské automobilky Nissan dostavit s příchodem nových modelů na trh. V případě Renaultu půjde o nové modely Twingo a Laguna.
Zpět na článek
30. 7. 2007 06:32
30. 7. 2007 10:17
anonym
30. 7. 2007 12:56
30. 7. 2007 07:41
anonym
30. 7. 2007 23:39
neregistrovaný "Encore"
30. 7. 2007 22:26
neregistrovaný "Carlos069"
30. 7. 2007 07:57
neregistrovaný "Jogi"
30. 7. 2007 16:28
neregistrovaný "Beran"
30. 7. 2007 11:46
neregistrovaný "tlanger"
30. 7. 2007 23:01
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
30. 7. 2007 23:02
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
31. 7. 2007 08:13
neregistrovaný "tlanger"
30. 7. 2007 13:42
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 19:24
30. 7. 2007 22:08
30. 7. 2007 23:42
neregistrovaný "mouse"
30. 7. 2007 06:32
Ehm...
Predaje klesli o 3.7, resp. niekde o 9.1 %, automobilka utrzila o 1.4% menej, ale marza sa naopak zdvihla o 3.5 %. Potom nechapem, ako im vysiel z tychto cisiel zisk nizsi o rovnych 20 percent.... :-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
30. 7. 2007 10:17
Re: Ehm...
no vyssi provozni marze se totiz nerovna vyssi zisk ;)
30. 7. 2007 12:56
Re: Ehm...
Ale negativny rozdiel viac jak 10%? Niekde je asi chyba...
anonym
30. 7. 2007 07:41
možná příčina?
Nebýt škaredého designu renaultu a lepšího dílenského zpracování mohl by renault směle konkurovat volkswagenu.
Rozbalit vlákno
5
30. 7. 2007 08:00
Re: možná příčina?
Dizajn? Prave ten je u vacsiny modelov vpohode. Vybocuje akurat Vel Satis, a ten sa paci prave preto, ze je iny. Inak Renault a velke luxusne auto nejdu velmi dohromady, podobne ako u Fiata. Myslis ze Twingo, Clio, Megane, Lagunu a Safrane mozno povazovat za skarede? Slabsie dielenske spracovanie by som uz tiez nebral velmi v uvahu, staci si sadnut do niektoreho z novych modelov a clovek zisti, ze co bolo, uz nemusi byt dnes pravda. Je to viac o predsudkoch ako o realite, ale subjektivne hodnotenia ludi a ich rozhodnutia, co si kupia, ovplyvnuju najviac.
Avatar - Ghostyx
30. 7. 2007 11:21
Re: možná příčina?
Souhlas, posledni dobou sla kvalita znacne nahoru... Nemyslim si, ze by byl problem az tak v designu a osobne si myslim, ze cesta zmeny designu nebo prejmenovani celych rad je tou jednodussi cestou a efektivnejsi pro vyrobce, kteri jsou jiz na dne, coz byl nedavno pripad napr. Fiatu... U vyrobcu, kteri jsou kapitalove silni a to je aliance Renault-Nissan, se toto delat az tak nemusi, ale pochopitelne za cenu docasne klesajicich prodeju do doby, nez si zakaznici na nove skutecnosti zvyknou a opet se vrati nebo nez prijdou nove, technicky vyspelejsi modely... ;-)
neregistrovaný "Encore"
30. 7. 2007 23:39
Re: možná příčina?
suhlasim ,,,,to co si napisal si mi zobral z jazyka ;-)
Avatar - Ghostyx
30. 7. 2007 11:28
Re: možná příčina?
Hochu, aliance Renault-Nissan je ctvrta nejvetsi automobilka na svete a pokud si prectes statistiky prodeju, tak R-N prodava vic aut nez skupina VW... ;-)
neregistrovaný "Carlos069"
30. 7. 2007 22:26
Re: možná příčina?
Nevim jak jsou na tom u Renaultu s kvalitou ted, ale co se tyka toho designu, tak mam na nej stejny nazor jako ty ;-)
neregistrovaný "Jogi"
30. 7. 2007 07:57
Na to ake vyrabaju "auta"
..ich aj tak predavaju ovela viac, nez by sudny clovek cakal .. Ale taky je trh.. >:D
Rozbalit vlákno
3
30. 7. 2007 08:04
Re: Na to ake vyrabaju "auta"
CO tak zobudit sa a uvazovat racionalne? ;-)
neregistrovaný "Beran"
30. 7. 2007 16:28
Re: Na to ake vyrabaju "auta"
Mohl bych se zeptat, s kolika renaulty máš tak velké zkušenosti, že to tvrdíš? Neznám Clio, v tom jsem pouze seděl na autosalonu, ale zato jsem najezdil tisíce kilometrů v lagunách a ve Val Satisu. Val Satis byl bez problémů, ale Laguny měly podivné poruchy, předposlední (benzínový šestiválec s automatikou)např. zůstal stát na hradecké dálnici poté, co začal výkonově vypínat jeden válec za druhým. Prostě - elektroniku Francouzi nezvládají tak dobře jako Němci a Japonci, ale cpou ji všude. Problémy byly nejen s řídícími jednotkami, ale i se samovolně se spouštějícím alarmem nebo s takovou prkotinou, jako bylo víku u kufru - po osazení spojleru (dodatečném, ale ve fabrice - zvláštní výbava) se víko samovolně zavíralo. Proč? No protože spojler byl těžký a tlumiče ho neudržely....Kvalita je dneska jinde, než jenom v tom, že auto někde zastaví a nedojede. Já mám Mazdu 6 čtvrtým rokem a jediná závada za těch sto tisíc km byl lehce zadrhávající pedál plynu. Žádné drnčení, skřípání, zasekávání, šílící počítač, neúměrně kolísající spotřeba nebo signalizace poruch, kterou nejsou v servisu schopni diagnostikovat. A to jsou objektivní poznatky a ne subjektivní pocity. Měl jsem Hondu a bylo to stejné. V servisu při převzetí auta mi technik řekl, kde se plní ostřikovače. Ostatní je na nás, nic neotevírejte, nic nemusíte kontrolovat, všechno zkontrolujeme a doplníme my, dodal. A platilo to po celou dobu provozu. To je dneska kvalita.
31. 7. 2007 07:35
Re: Na to ake vyrabaju "auta"
Elektroniku na podobnej urovni zvladaju asi vsetci, ci Nemci alebo Taliani, vsade je vpodstate rovnaka, ked blbne tak blbne asi vsade, bez ohladu na auto, do ktoreho ju namontuju, cim drahsie, zlozitejsie auto, tym vacsia nachylnost na poruchy elektroniky. Ale mas pravdu, kvalita je dnes niekde uplne inde. Aj u Renaultu. Preto som hore napisal tu poznamku. ;-)
neregistrovaný "tlanger"
30. 7. 2007 11:46
Není chyba ve znaménku zisku???
Předpokládám, že redakce vycházela z této tiskové zprávy:
[odkaz]%2014466_CP_R… />Ať koukám, jak koukám, žádnou zmínku o 20%-ním poklesu zisku nevidím.
Naopak, hned pod prvním odstavcem vídím větu:

Operating margin increases by 22% versus first-half 2006.

Tedy pokud stále ještě INCREASES znamená ZVYŠUJE SE, pak mám za to, že Renault svůj zisk NAVÝŠIL o 22% a nikoliv snížil.

Renaultu samozřejmě klesl prodej, ale o zisku bych to tak netvrdil (sami v článku píšete o úspěchu ve snižování nákladů).
To bych tady klidně mohl tvrdit, čtouce hned vedle články o rekordních ziscích VW či Fordu, že redakce auto.cz už má plné zuby velkého náskoku Renaultu v prodejích v ČR a tak se "nešťastně spletla" v nadpisu článku... ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
30. 7. 2007 23:01
Re: Není chyba ve znaménku zisku???
Renaultu klesl ve druhém čtvrtletí zisk z 1,65 na 1,32 miliard eur. Provozní marže (operating margin) je něco jiného a také je v článku zmíněna. Osobní názory na jednotlivé značky se do článků prostě promítat nesmí.
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
30. 7. 2007 23:02
Re: Není chyba ve znaménku zisku???
Samozřejmě za pololetí.
neregistrovaný "tlanger"
31. 7. 2007 08:13
Re: Není chyba ve znaménku zisku???
Proto jsem hledal originál zprávy, neboť ve Vašem článku tato informace není. Na Forbesu jsem ovšem takový článek nenašel, jejich vyhledávač má poslední zprávu s textem RENAULT z 14.7., tedy před oznámením Renaultu. Zkusil jsem tedy hledat u Renaultů, ale ani tam není o profitu ani slovo. Rovněž ostatní česká média o zisku nijak nehovoří.
Bylo by možné sem dát odkaz nebo část textu, kde se o zisku hovoří?

Díky Tomáš
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 13:42
nezájem
S autem problém nemám,ale servis Renault,neskutečná katastrofa.Když při svolávačce nevymění vadný díl,přitom zastoupení naléhavě žádá,aby se člověk dostavil k výměně,neb hrozí havárie vozu,OK,stane se každému,že je díl vadný,ale servis jen vykáže práci,díl nevymění a pak je auto nepojízdné a jen spíš náhodou než mým jezdeckým uměním se nerosekalo(neb se to stalo na volné silnici a já měl čas na rozhodnutí vč. kde odstavím),tak kdyby dělali auto i s 20*hvezdičkama,bylo pozlacené,bylo vyráběno v závodě Toyoty,tak skrz servis už NIKDY !!! Přitom ta auta jsou stejná jako jiná,nic tragického se nekoná.Jenže chyba by se neměla opakovat.Tak ji nezopakuji,seč se mi třeba líbí Scénic,ale ne,ne,ne.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ghostyx
30. 7. 2007 19:24
Re: nezájem
S tema servisama to je bida, to souhlas, ale v jednom nejmenovanem servisu v Praze na Zlicine, kdyz jsem letos prisel reklamovat jednu praci na me Lagune II, tak jsem videl na vlastni oci, ze zodpovedny prijimaci technik, ktery zaroven musel vyridit i tu moji reklamaci, zaplatil na pokladne prede mnou zhruba 2,5 tacu ze svyho za to, ze jeho "pracovni skupina" spatne odvedla predchazejici praci... Hmmm, docela zajimave, tak se zda, ze tady to neberou na lehkou vahu... ;-)
Avatar - Dylan McKay
30. 7. 2007 22:08
Fandím!
Vím sám, že je Renault nejlepší z nejlepších, věřím totiž sám sobě, svým zkušenostem. Už se pomalu nedá spočítat kolikátý Renault mám. Za 5 let a 3 měsíce jsem jen 14 dní nevlastnil žádný Renault. Kašlete na všechny škodovkáře a volkswagenisty, ti budou pomlouvat dál, ale sami jezdí v plečkách bez prostoru a bez fantazie, a svoji poruchovost křečovitě tají... BRAVO RENAULT!!! :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mouse"
30. 7. 2007 23:42
Re: Fandím!
:yes: :yes:
ja suhlasim