Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault plánuje rozšířit výrobu Dacie, investuje i do vývoje

Renault investuje 300 milionů eur do rozšíření rumunské výroby a do vývoje nových modelů. Už v roce 2009 by tak z Rumunska místo 225 tisíc aut (2006) mělo přijíždět 400 tisíc nových Loganů.
Zpět na článek
23. 1. 2008 08:56
anonym
23. 1. 2008 09:27
neregistrovaný "mam_las"
23. 1. 2008 09:55
neregistrovaný "GLS"
23. 1. 2008 10:39
neregistrovaný "log-in"
23. 1. 2008 10:46
neregistrovaný "mam_las"
23. 1. 2008 11:37
neregistrovaný "log-in"
23. 1. 2008 11:47
neregistrovaný "mam_las"
23. 1. 2008 12:27
23. 1. 2008 14:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 1. 2008 23:13
neregistrovaný "Ada je zase tady"
24. 1. 2008 02:32
10. 4. 2008 02:56
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
24. 1. 2008 09:38
neregistrovaný "Vel Satis"
24. 1. 2008 14:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 18:15
neregistrovaný "SR"
24. 1. 2008 18:17
24. 1. 2008 19:23
neregistrovaný "Daves"
25. 1. 2008 13:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 12:33
neregistrovaný "154"
26. 1. 2008 23:41
23. 1. 2008 16:55
23. 1. 2008 17:45
neregistrovaný "Vel Satis"
23. 1. 2008 17:58
23. 1. 2008 18:28
23. 1. 2008 18:49
23. 1. 2008 18:52
23. 1. 2008 19:33
anonym
23. 1. 2008 18:59
24. 1. 2008 02:35
24. 1. 2008 12:03
24. 1. 2008 12:35
neregistrovaný "mam_las"
24. 1. 2008 16:57
24. 1. 2008 13:14
24. 1. 2008 17:06
24. 1. 2008 18:14
24. 1. 2008 18:41
24. 1. 2008 19:14
24. 1. 2008 19:33
24. 1. 2008 19:43
24. 1. 2008 19:49
24. 1. 2008 19:59
24. 1. 2008 20:20
24. 1. 2008 20:25
24. 1. 2008 20:28
24. 1. 2008 20:29
24. 1. 2008 20:40
24. 1. 2008 20:46
24. 1. 2008 20:52
24. 1. 2008 21:12
24. 1. 2008 21:34
26. 1. 2008 12:43
neregistrovaný "000"
26. 1. 2008 23:43
10. 4. 2008 03:17
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
24. 1. 2008 19:16
23. 1. 2008 18:04
neregistrovaný "*Black_Jacket*"
23. 1. 2008 20:02
neregistrovaný "Hola"
23. 1. 2008 22:09
neregistrovaný "bzuco"
23. 1. 2008 21:25
neregistrovaný "dacianek"
23. 1. 2008 23:24
24. 1. 2008 09:29
neregistrovaný "Vel Satis"
24. 1. 2008 14:10
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 21:54
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 1. 2008 13:06
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 4. 2008 03:03
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
anonym
23. 1. 2008 08:56
jen tak dál
Není divu, Logan je dobrá trefa jako kdysi Fiat 500, umožní se vozit i málo majetným lidem.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "mam_las"
23. 1. 2008 09:27
Re: jen tak dál
On hlavně zaplnil tu díru po favoritech, formanech a feliciích. Velké levné auto, které nic nepředstírá. To už si dneska málokdo uvědomuje, že když se projektoval favorit, tak jeho rozměry a prostornost, ležely zcela záměrně, výrazně nad jeho cenovou a objemovou třídou, právě z tohoto důvodu. No, kdeže jsou loňské sněhy. :-)
neregistrovaný "GLS"
23. 1. 2008 09:55
Re: jen tak dál
Tak o těch rozměrech nad třídou se dá mluvit ještě i dnes, ale jen u Octavie a Superbu. Bohužel pro tu z mého pohledu nejpodstatnější třídu (Fabia) to už u Škodovky neplatí.
neregistrovaný "log-in"
23. 1. 2008 10:39
Re: jen tak dál
Jestliže Favorit byl návratem po letech u Škodověnky od vozů s motorem vzadu k praktičtějším s motorem vepředu a za karosářské podpory italské Pinifariny,tak něco podobného zažívá nyní DAcia,kdy koncepce levných a jednoduchých Logánků se plně Renaultu povedl a zdařil.Nemyslím si,že by byl Logáneček nějakým vážným konkurentem Škodovce to spíš levným čínankům.Ale doufám,že stejně jako u škodovky se bude i u Dacie vývoj ubírat dál a zákazníky nadále bude překvapovat nejen svými novými modely ale i kvalitou.
neregistrovaný "mam_las"
23. 1. 2008 10:46
Re: jen tak dál
Ehm, možná jsem hnidopich, ale tady ještě stále není Čtyřlístek nebo Ohníček. Když už tedy Favorit za podpory, tak snad od Bertone. A pokud máte na mysli dřívější 720 až 760, to byl zas Ital Design. :-)
neregistrovaný "log-in"
23. 1. 2008 11:37
Re: jen tak dál
Nevím jaké máte vy informace ale v oficiálních publikacích si ČSSR zadala koncept nové škodovky u italské vývojáře Pinifariny,ale mohla to být i něčí kamufláž a byl to jiný Ital.A tehdejší náš ing.který o novém vývoji Favoritu psal se mýlil.
neregistrovaný "mam_las"
23. 1. 2008 11:47
Re: jen tak dál
Moje malé prkno ( A 0 ) tehdy stálo mezi Kindlem a Bednářem. Na velkým ( 1 : 1 ) jsem dělal ve skupině Ing. Lonzina. Tak asi sakra musím vědět, co jsem kreslil. :-)
Avatar - T613
23. 1. 2008 12:27
Re: jen tak dál
Betone spáchal Favorita/Formana, v sedmdesátých letech byl dvorním designerem Giorgetto Giugiaro, což byl zakladatel ITAL Design. Bohužel žádný ze společných projektů se nedostal dál než do prototypů ;-\
Avatar - Special-line
23. 1. 2008 14:06
Re: jen tak dál
V oficiálních publikacích se píše jednoznačně Bertone. Pininfarina měl v té době výhradní smlouvu s Peugeotem, Ital Design byl příliš drahý.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 1. 2008 14:59
Re: jen tak dál
:yes: :yes: ;-) ;-) ve všem souhlas.Ale divím se,že ho ještě nepoflusal Ada >:D
neregistrovaný "Ada je zase tady"
23. 1. 2008 23:13
Re: jen tak dál
>:D Mylis se. Logana beru. Na rozdil od jinych rendliku si totiz nehraje na kvalitni krasne auto. Logan (stejne jako i ostatni rendliky) totiz neni hezke, neni kvalitni, neni spolehlive auto, ale je na svou cenu velke a dokonce jezdi. Na rozdil od rendliku megere a rendliku rybnik je dokonce relativne spolehlive, protoze neni vycpane nekvalitni francouzskou elektronikou. Takze tentokrat :yes:
Avatar - Hory
24. 1. 2008 02:32
Re: jen tak dál
Souhlas na 100 %! Logan není hezkej, není kvalitní a není spolehlivý auto. Čéče, ty ses fakt trefil!
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
10. 4. 2008 02:56
Re: jen tak dál
Ty seš vůl jak ježíšek, běž za tatínkem, ať Ti tu tvoji dočku nechá zevnitř vyčistit......
neregistrovaný "Vel Satis"
24. 1. 2008 09:38
Re: jen tak dál
Ádíku máš v tom hokej. Udělej si pořádek v hlavě a pak něco napiš. Tak napřed si podle tebe Renault hraje na výrobu krásných aut, ale vzápětí v jedné větě popisuješ jak jsou hnusný. Tak jaký tedy jsou?
To je jedna otázka.Druhá zní: Popiš mi rozdíl mezi relativní spolehlivostí Loganu oproti nespolehlivostí ostatních aut od Renaltu.
No a na závěr bych byl velmi rád, když mi uvedeš svůj vzor krásných a spolehlivých aut.
Vůbec nejlepší by bylo, když budeš umět obhájit svůj silně negativní názor na všechny auta od Renaultu.
Předpokládám, že je založen na vlastních dlouholetých zkušenostech. Fakt dík Ado. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 14:08
Re: jen tak dál
Renault je životní styl a značka zaměřená na lid v jednom.Renault je výrobce krásných kousků.Vždyť takové unikáty,jako jsou Mégane,Avantime,Vel Satis,Laguna....
:yes:

Logan je lidové,spolehlivé a svou cenou blížící se k lidu sympatické auto,ale se stylem má od vytříbených Renaultů na stovky kilometrů daleko
neregistrovaný "SR"
24. 1. 2008 18:15
Re: jen tak dál
ano mas pravdu.....plne suhlasim s tvojim nazorom...len nechapem preco sa snazis nieco vysvetlovat mentalne zaostalemu chudacikovi s prezyvkou ada je zase tady....co sledujem Vasu stranku vdy ked sa obajvi nieco o Renaultoch tak ten debilek sem prida duchaplny nazor ktory nema hlavu ani pätu neni postaveny na pravde a obsah textu zodpoveda zmyslaniu 14 rocneho usmrkanca, ktory v zivote nejazdil na aute a informacie ma tipu--jedna babka povedala
Avatar - Hory
24. 1. 2008 18:17
Re: jen tak dál
A-ha, A-da... Ten je v poho, ne?
neregistrovaný "Daves"
24. 1. 2008 19:23
Re: jen tak dál
Ano a tohle presne delate i vy :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 13:02
Re: jen tak dál
:yes: díky moc.Máš pravdu.Zbytečně si nebudu opotřebovávat klávesnici :-)
neregistrovaný "154"
26. 1. 2008 12:33
Re: jen tak dál
Ty jsi mi ale chytrák!!Než tady napíšeš zas nějaké kecy o francouzké elektronice,tak si nejdřív rozmontuj německé auto a pak franzouzké a zjistíš že ta elektrinika je ale úplně stejná!!!A jen tak pro tvou informaci,bohužel momentálně jsou německá auta poruchovější než celej renault dohromady!!!! ;-)
Avatar - Hory
26. 1. 2008 23:41
Re: jen tak dál
A proč si myslíš, že velebím německá auta? Třeba audina je poruchovej sráč, hodně modelů se dělá v Maďarsku. Bratr si koupil A6 a kromě toho, že se mu auto zamyká samo od sebe (což by nebyl problém, kdyby klíčky nezůstaly v zapalování) a po měsíci musel měnit zadní nápravu, tak by šlapalo dobře. Já Ňemce na úkor Francouzů určitě neobhajuju...

Ale co je z Logana francouzskýho? Vždyť to dělaj rumunský *** u pásu někdy v Témešváru... To bude dozajista kvalitní auto... :no:
Avatar - Hory
23. 1. 2008 16:55
Humus
Fuj, tak hnusný auto jako je Logan, jsem snad v životě neviděl...

Vono taky, když se dá dohromady Francouz s Rumunem... :no:

To auto je dělaný pro rumunský silnice-nesilnice, který se ale taky v honjém počtu vyskytujou v ČR, takže se nedivím, že si někdo tuhle humusnou popelnici na kolech koupí i k nám!
Rozbalit vlákno
43
neregistrovaný "Vel Satis"
23. 1. 2008 17:45
Re: Humus
No je vidět, že promluvil skutečný odborník. Jestli ty Horo nejsi náhodou poradce škodováckých nebo asijských designérů co?
Logan je trefou. To, že se Logan prodává na vyspělých trzích nesnižuje jeho kvalitu. Naopak. Prostě poměr cena výkon hovoří za vše.
Logan Pick-up bude další trhák. Koncept SUV jsem viděl.
Když zůstane nepozměněn, nebudou stačit vyrábět a ti, co tvrdí, že škodovku neohrozí, změní názor.
Sandero bude hitem horkého jihu.
Je vidět, že C.Ghoson má temperament v krvi, stejně jako bussines. :yes:
Avatar - Hory
23. 1. 2008 17:58
Re: Humus
Co??? Dacia a SUV? No to snad nemyslíš vážně? To má bejt výsměch všem majitelům Cayenu, Xpětek, Tuaregu nebo Calibrů? Tak to doufám, že neprojde do výroby, protože to, že bude americkej prezident černoch nebo ženská je proti tomu jako nic! :'-(

A neboj škodovky a asijaty (myslím auta ;-) ) opravdu nemusím!
Avatar - T613
23. 1. 2008 18:28
Re: Humus
"protože to, že bude americkej prezident černoch nebo ženská je proti tomu jako nic" ty za chvilku překonáš i DD :-O
Avatar - Hory
23. 1. 2008 18:49
Re: Humus
Jé, a co je to DD? ;-)
Avatar - T613
23. 1. 2008 18:52
Re: Humus
zeptej se kohokoliv :-)
anonym
23. 1. 2008 19:33
Re: Humus
Daniel Desinq slavný odporník a pisalek.
Avatar - Ronault.
23. 1. 2008 18:59
Re: Humus
Další případ chytré hlavy. Jak můžeš srovnávat Tebou výše vyjmenované značky s Dacii. Pokud půjde o SUV od Dacii, tak se nebode jednat o nějaký pseudoterenní automobil, kterým se jezdí po městě a jeho majitelé si jim jen léčí komplexy, ale o užitkový stroj vhodný pro provozovatele horských hotelů, chat, případně lidí, kteří náhon 4x4 opravdu potřebují a na nic si nehrají. Přisuzovat SUV jen pár drahým a image autům je docela omezené
Avatar - Hory
24. 1. 2008 02:35
Re: Humus
Ale ale, snad to není závist, co Tě donutila napsat, že si majitelé zmíněných SUV (Cayene, X5, Touareg, Caliber atd.) léčí komplexy. A na co si podle Tebe lidé, kteří tato auta vlastní hrají? Jsem jeden z majitelů a opravdu by mě to zajímalo...
Avatar - Ronault.
24. 1. 2008 12:03
Re: Humus
A mě by naopak zajímalo, kolikrát jsi ty akutně využil náhon 4x4, nebo jsi jen další, co jen zbytečně zabírá místo na parkování.
neregistrovaný "mam_las"
24. 1. 2008 12:35
Re: Humus
Aniž bych se chtěl mezi vás dva míchat, tak jen konstatuji, že i když si neuvědomuju, kdy využívám 4 x 4, tak se vždy prvních pár kilometrů po přesednutí do dvoukolky, divím, co všechno musím dělat, aby to jelo, jak potřebuji. Ber to tak, že si nehraju na snoba, ale posledních cca 14 let jezdím z 90%, obyčejnou Imprezou. A občas sednu do bavora, který oproti ní, potřebuje ze zatáčky vyvézt, občas do fordek, koncernwágenů, fiatů a citroenů, kteří se zase potřebují odlepit z místa. Jasně, že to není nic proti ničemu, se vším se dá žít a radovat. Jen bych možná víc rozlišoval, co je SUV a co je 4 x 4. Přeci jen, není to synonymum. :-)
Avatar - Ronault.
24. 1. 2008 16:57
Re: Humus
Samozřejmě, to je rozdíl. Subaru imprezza, nebo jiné malé čtyřkolky jako například osobáky od Audi, to je jiná kapitola a taky bych v případě, že chci jízdní vlastnosti, taky šel. Jde spíš o to, co popíšu dál v reakci na "Hory"
Avatar - Hory
24. 1. 2008 13:14
Re: Humus
Tak já jsem 4x4 nevyužil ani jednou a ani nevyužiju, bo ho na autě nemám. Ani ho nepotřebuju, páč jezdím 90 % jen po Praze, takže tady je odpověď na tvou otázku: Zabírám s ním místo a navíc ležím v žaludku závistivejm lidem jako seš ty a popravdě mě ta druhá věc těší víc, to mi věř.

Jsme přeci v Česku a tady jak má někdo lepší nebo výraznější auto, tak má hned mindráky, možná i malýho čerta (rozuměj ocas) a já nevím co eště. Bohužel ta doba, kdy není úspěch trestem u nás ještě nenastala a obávám se, že ani v nejbližších letech nenastane a to právě kvůli lidem jako seš ty.

P.S. SUV se nerovná vždy 4x4, jen tak pro info.
Avatar - Ronault.
24. 1. 2008 17:06
Re: Humus
Kecy a pindy typu závist si můžeš strčit někam, třeba do *. Já jsem s tím, co mám v garáži nadmíru spokojen, ať s tím novým, nebo i s tím starým reznoucím krámem, co tam je do počtu.

Jde mi úplně o jinou věc. Jako například dnes. Jdu jsi po ulici Brna a vidím Hummera s nějakými nadstandartními koly, které jsou vysoké asi jako celá Fabie. Celé auto je nepřiměřeně široké, téměř jako Renault Magnum s návěsem a žere to jak 25l/100. S takovým krámem jen blokuje dopravu, protože má problém se vlézt do jednoho pruhu a to nemluvě o tom již zmíněném parkování. A pokud Ti dělá radost ostatním lidem dělat naschvály a bránit v ježdění, tak doufám, ačkoliv to nikomu nepřeju, tak Tobě ano, že Ti někdo, komu se nalepíš na auto tak, že bude mít problém vlézt do auta, Ti ho pěkně odře, ať Tě tyhle připitomělé frajeřinky omrzí.

Je připitomělé se řidit idiotskými američany, kteří si brouzdí ulice New Yorku v autech, které připomínají tank jen proto, že je to kýčovité a kýč je v módě. A to zdražení ropy a ekologické poplatky jim přeju, stejně jako Tobě. Nejde o závist, ale o to, že bychom neměli myslet jen na sebe
Avatar - Hory
24. 1. 2008 18:14
Re: Humus
Takže závěr z tvé reakce (jestli jsem pochopil správně) je, kvůli tomu, abych nemyslel jen na sebe si mám koupit fabii a držet hubu a krok? Sory, opakuju, že žijeme ve svobodný zemi, a zaplaťpánbůh si tady za svý vydřený peníze může každej koupit, co chce. Jestli to tak není, tak mě oprav, ale asi mám pravdu, viď?

Za další, podle mě seš jen závistivej xenofob. To, že někde v Brně (já jsem z Prahy a ty problémy tam mě fak neberou) tě blokuje blbeček v hummeru je věc jiná. Co kdyby blokoval dopravu v octávce combi nebo Renaultu Vel Satis? To je v pořádku? Kde máš tu hranici? Lidi se přece na silnici nedělej podle toho v čem jezděj, ale jak jezděj.

Jestli si byl někdy za hranicí Brna a navštívil si naše hlavní město, tak bys věděl jaký to je jezdit přes den v centru. Prostě humus, lidi jezděj jak prasata. Ale nejsou to jen lidi s SUV, jak prasata jezděj i s tím nejmenším autem, takže ta tvoje averze vůči majitelům SUV je dost nesmyslná.

A to že hummer si řekne o 25 l nemusí být tvá starost, ty to auto neživíš. Ale vidím, že debata s tebou je asi taková, jako přesvědčovat skína, aby šel na pivo s rómem. Prostě tvůj názor na motorismus zní: Každej, kdo má SUV brání v dopravě a dělá naschvály. A navíc nemá svůj názor a řídí se připitomělými Američany...

Tak ty se zase řiď svý plechovky v garáži, vono je asi lepší bejt šedá ovce v davu...

To, že je Logan fialovej hnus na kolech, o tom žádná. Rovnou si kup 2, na každej tejden jinej!
24. 1. 2008 18:41
Re: Humus
Absolutne jsi nepochopil, co ti tim chtel rict, ale to nevadi.Tve chabe urazky stejne nikdo necte... Ale nic ve zlem ;) Uzij si sveho auta jak jen budes moci, ale rekni mi jednu vec:
K cemu mas SUV, kdyz nejezdis do terenu?
Avatar - Ronault.
24. 1. 2008 19:14
Re: Humus
Nevím podle čeho soudíš, že jsem Brňák. Z Brna vůbec nepocházím a to že jsem tu dnes byl a ještě stále jsem, jen nasvědčuje tomu, že narozdíl od takového zamindrákovaného namyšleného pražského frajírka se podívám i někam jinam, než jen do "hlavního" města Prahy.
To ať si koupíš Fobii, to Ti taky neříkám, dělej si jak chceš, ale jak Ti někdo kvůli Tvému parkování objede auto desetikačkou, to je taky důvod Tvé volby. A přitom se vůbec nemusí jednat o závist (protože kdo by záviděl kýčovitou americkou krabici?), ale jen o to, že zavázíš.
Jinak reakce MikyJ je nejvíc výstižná. Proč si kupuješ SUV, když jezdíš jen po Praze.
To, že ty považuješ Logana za "fialovej hnus na kolech", jen svědčí o Tvé omezenosti. Dacia Logan toho dokázala v motorizmu víc než ten tvůj vehikl.
Avatar - Hory
24. 1. 2008 19:33
Re: Humus
To máš pravdu, mám prolítáno půlku světa (to když děláš stewarda se občas stává...) ale řeknu ti, že Praha je stejně nejkrásnější město na světě. A toulat se po krajích ČR nebo zavítat na Moravu, tak v tom jsem asi omezenej a takhle mi to vyhovuje.

A jak si sakra přišel na to, že když mám SUV (vlastně Crossover, menší SUV) tak špatně parkuju? To je vidět tvá omezenost vnímání reality.

A to že jsem pražák, tak za to se nestydím, narozdíl od tebe, teda ty pražák určitě nejseš, ale vlastně je mi to jedno.

Dacia Logan je prostě auto pro největší spodinu (čti: lidi, co maj tak na fichtla, ale pučej si pár tisícovek na "auto").

Toť vše. Postavme třeba Dacii Logan vedle mýho vehiklu a zeptejme se 150 lidí, který auto se jim líbí víc. Kolik myslíš, že by řeklo Logana? Kde žiješ, i jeden je moc! >:-[]
Avatar - Ronault.
24. 1. 2008 19:43
Re: Humus
To, že si by si lidé vybrali tu Tvou krabici, ještě neznamená, že Tvá krabice toho v motorizmu dokázala víc. Ovšem to bych chtěl asi moc, abys to pochopil.

To, že máš SUV, to jsi vyřkl Ty. Hned na začátku, jen se podívej, ale Ty se nedíváš, jako správna letuška máš hlavu v oblacích.

Ty patříš k těm lidem, kteří si na něco hrají, stejně jako si na něco hraje Tvoje auto, ale není tím.
Avatar - Hory
24. 1. 2008 19:49
Re: Humus
Tak to jo, teď si mě odhalil a kteří lidé spolu se mnou si ještě na něco hrají? A na co? Ono je totiž jedna věc jen tak plkat a druhá si ten svůj názor obhájit, víš? Jasně, dal jsem mýho Calibra do jednoho koše s čistokrevnejma SUV typu X5 a Touareg, ale i to stačilo na závistivý poznámky... :no:

A kdybych si (zaplaťpánbůh ne!) vybíral auto, podle toho, co dokázalo v motorismu, tak si koupím starýho brouka nebo Fiata 500.

Takže další tvůj argument dost mimo mísu, ještě nějaký? :-!
Avatar - T613
24. 1. 2008 19:59
Re: Humus
Prosím tě tady ti nikdo ten tvůj Caliber nezávidí, tak se vzpamatuj. Tady je všem ukradené čím jezdíš, pro všechny jsou důležité tvoje názory. Tady tím že jsi letuška, majitel Calibera a pepík nikoho neohromíš.
Avatar - Hory
24. 1. 2008 20:20
Re: Humus
No votom žádná! Tak taky hodnoťte mí názory a nehaňte SUV, je to ubohost. Tohle téma se týká Loganu a sklouzla úplně někam jinam.

Logan je prostě rumunská srágora, taková 4. cenová... Auto se mi nelíbí, nejel bych s nim ani na buranskou diskotéku. Vám se OPRAVDU Logan líbí? OPRAVDU? ;-\
Avatar - T613
24. 1. 2008 20:25
Re: Humus
možná to bude tím, že od tebe ještě nikdo žádné názory neslyšel. jen urážky mimopražských a nadávky na Logan.
A ano, Logan je povedené nízko rozpočtové auto, které si na rozdíl od čínských pleček na nic nehraje
Avatar - Hory
24. 1. 2008 20:28
Re: Humus
A tobě se Logan OPRAVDU líbí? Mě se nelíbí, to je můj názor, tady ho máš.
Avatar - Hory
24. 1. 2008 20:29
Re: Humus
A tobě se Logan OPRAVDU líbí? Mně se nelíbí, to je můj názor, tady ho máš.
Avatar - T613
24. 1. 2008 20:40
Re: Humus
U Loganu přeci vůbec nejde o design, ale o jeho provozní a užitné vlastnosti
Avatar - Hory
24. 1. 2008 20:46
Re: Humus
Když to bereš takhle... Na to tvoje ježdění... :-!
Avatar - Ronault.
24. 1. 2008 21:12
Re: Humus
Ty jsi ale blbeček...
Avatar - T613
24. 1. 2008 21:34
Re: Humus
a nejhorší je, že to stejně nepochopí :no:
neregistrovaný "000"
26. 1. 2008 12:43
Re: Humus
No už jsem se do toho musel vložit!Jestli dáváš Logana do 4. cenové tak pro to tvé vozítko ani žádná kategorie neexistuje.Protože kvalitou plastů,zpracováním a asi vším tě bohužel Logan ať s technikou 7 let starou převálcuje.Nevim co tě vedlo koupit si tohle auto jestli si fanda do amíků,ale tohle auto je asi nejhorší kup co jsi mohl udělat a to mi věř!!!!
Avatar - Hory
26. 1. 2008 23:43
Re: Humus
Tak to jsem se zasmál... Hold závist je špatnej rádce, ale to tě asi nebere... Logan není kvalitou lepší než 15 let starej favorit, takže nevím o co ti jde... :no:

A jestli byl můj kup, dle tebe nejhorší, tak tě můžu ubezpečit, že mohlo bejt daleko hůř-Logan!!!! >:-[]
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
10. 4. 2008 03:17
Re: Humus
Hele prcino, po tom řízku si dám jedno točený, jen doufám, že mi tam neublikneš, jest-li se dostaneme do nějaký turbulence. Tak šup šup do kuchyňky.
A k tomu Tvýmu vehiclu, možná z venku se to může líbit víc než Logan, ale když si do tý dočky sedneš, tak je tam místa jak v trabantu. No to je hnus velebnosti!
Avatar - T613
24. 1. 2008 19:16
Re: Humus
Očividně tady na lidi děláš dojem :-!
neregistrovaný "*Black_Jacket*"
23. 1. 2008 18:04
Re: Humus
Mno, logan je síce trefa, aj keď nie interiérovou kvalitou.......Viem o čom hovorím......Ale inak predajné úspechy hovoria za všetko.....Logan pick-up úspešný isto bude, ale neviem, či sa niekomu v zákrute alebo na hrbe nezlomý, keď ho preťaží o nejakých 50 kg......To je môj názor.......Inak proti Loganu nemám nič.
neregistrovaný "Hola"
23. 1. 2008 20:02
Re: Humus
Kdo byl někdy v Rumunsku a viděl, co uvezou tamní staré Dacie, tak ví, že Rumuni s autama umí a s nostností bych si nelámal hlavu :-)
neregistrovaný "bzuco"
23. 1. 2008 22:09
Re: Humus
Súhlas, po dvoch rokoch a cca 40 000 km nepríjemne rezonuje prístrojovka, ale pre nenáročných na krátke trasy asi nevadí. ;-)
neregistrovaný "dacianek"
23. 1. 2008 21:25
Re: Humus
Pls nemas nekde odkaz ci neco na to SUV - kdyz jsi ho videl? Me to docela zajima......zcela vazne
23. 1. 2008 23:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Vel Satis"
24. 1. 2008 09:29
Re: Humus
Ne né, toto je fotomontáž.
Pravá tvář je odvozená z auta X-Trail.
Předpokládaný rok výroby je 2011-12.
:-)
Ale ta cena vezme dech.
Carlos bude dávkovat další káry malými doušky.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 14:10
Re: Humus
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
24. 1. 2008 21:54
Re: Humus
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 13:06
Re: Humus
:yes:
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
10. 4. 2008 03:03
Re: Humus
Tak hnusný auto jsi ještě neviděl? Tak mrkni na to svoje. Cajzly z Práglu vyloženě žeru. A Ty seš prototyp.