Tal VW to měl težší. Holt v USA je vše jinak a nikdo by fakt moc nevěřil, že to nedělá všude.Tak se přiznal....a více než musel. >:D Nakonec v EU mu nic nehrozí, i kdyby čert na koze jel.
Tihle budou mlžit a uhrajou to do ztracena, nakonec o nic nejde, pokuty nebudou.
Někdo si hraje...jde o penize, to je jasné.
PS: Takže už víme proč některé diesely jsou nejlepší na trhu. >:D
Při takovýhle akcích se normálně zabavují dokumenty, datové nosiče, celé počítače, pokud vím. Čekal bych, že jim bude nějakou dobu trvat je všechny prohlédnout. Na druhou stranu bych nečekal, že by kdokoli, kdo dělal něco takového, měl dnes v sídle firmy kompromitující dokumenty. I kdyby existovaly v první řadě, tak měl několik měsíců na likvidaci.
Důvodem je prohlášení zástupce odborového svazu, že minulý týden prohledávali kanceláře firmy vyšetřovatelé, zřejmě v souvislosti s emisními testy, uvedla agentura Reuters.
"Několik kanceláří Renaultu bylo prohledáváno vyšetřovateli, kteří se zaměřují na podvody," řekl agentuře Reuters představitel odborů Florent Grimaldi. Podle agentury Bloomberg vyšetřovatelé zabavili ve firmě počítače. "Vedení nepotvrdilo, že je to kvůli emisím NOx, ale vzhledem k úsekům, ve kterých byla inspekce, si myslíme, že to může být spojené." Vyšetřovatelé se podle něj zaměřili právě na ty části ve firmě, které mají co dělat se zkušebními normami a certifikacemi motorů. Podle toho je možné se domnívat, že se šetření vztahuje k emisním standardům v souvislosti se skandálem Volkswagenu.
I kdyby objevili, co by to znamenalo? Že si někdo s autem a elektronikou pohrál? Pokud by se sám Renault nepřiznal, tak dokázat, že je to z fabriky a Renault v tom má prsty, nejde! Ba právě naopak, Renault by mohl žalovat tzv. nezávislé komise za křivé nařčení a poškození značky... :-!
tady mas par odkazu, mereni bylo provadeno opakovane:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
zajimava je ta tabulka - test byl proveden opakovane pro studeny a zahraty motor. zahraty motor nevyhovel nikdy s prekrocenim 14-25x, studeny motor ze 3 pokusu nevyhovel 1x, kdy doslo k prekroceni 3x.
komicky je vysvetleni renaultu - test teplého motoru nebyl proveden podle platne metodiky - tedy start se studenym motorem. podobne ale muze argumentovat VW, ze test nebyl provedeny presne podle platne metodiky.
zajimavy byl i výsledek opelu, který vykazoval radove rozdily podle toho, jestli se mu tocily zadni kola nebo ne
Už jsem si to dohledal na tom duh.de i tak díky.
Pokud to není podvod, tak to vypadá že v tom jedou všichni včetně prémie viz. [odkaz] a [odkaz] a emise dieselů jsou skutečně katastrofální respektive abych byl korektní, tak neodpovídají dnešním požadavkům které mohou být vlastně taky nesmyslně přestřelené. VW se ale vydal špatnou cestou jak hodnot docílit a ještě s tím drze vyrukoval na americký trh včetně klamavých reklam.
Jeden experiment, žádný experiment. Není to prokázané a potvrzené druhou zkouškou. Prostě jen někdo chtěl něco zkusit... nic více.
Ale hlupáčkovi to stačí, že?
Čím si to vysvětlit? Někde na youtube jsem viděl video (oficiální od Renaultu), kde vysvětlují, že studený motor bude poměrně brzy v provozní teplotě, protože tam mají záklopku, která využívá výfukové plyny pro ohřev motoru. Měli by to snad mít i patentované.
Zde je vidět, že tuto informaci mají všichni (novináři z automobilové branže) jen ji jaksi zamlčují - proč asi?
nevim jestli to vysvětluje, proc se studeny motor do limitu vejde, ale teply emise radove prekroci.
tedy v testu NEDC je (testovaci) rezim motoru jiny nez (provozni) rezim při beznem provozu. to jsme ale na tom ale podobne jako VW s tim rozdílem, ze VW emise NOx neprekracuje 25x jako renault
Bohužel ne od splodin koncernových "trabantú", ale na mediálním poli za asistence
rádoby automobilových odborníků, kteří převážně přežívají z reklam koncernu VW.