Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault potvrzuje razii. Opravdu nepodváděl?

Z dosavadních výsledků nezávislé francouzské komise vyplývá, že Renault v emisních testech nepodváděl. Šetření ale pokračuje.
Zpět na článek
15. 1. 2016 09:58
Dnešní zpráva z WCF
...As it turns out, the investigations that took place at some Renault sites in France yesterday did not reveal any evidence of a cheating device...
Rozbalit vlákno
10
15. 1. 2016 10:17
Re: Dnešní zpráva z WCF
Renault a podvádět?Nesmysl, Dci jsou špičkové diesly ne jako wv islámského Německa :yes:
Avatar - MGRR
15. 1. 2016 10:20
Re: Dnešní zpráva z WCF
Nezdá se mi, že by Německo bylo islámské, stejně jako nemám pocit, že by Česko bylo romské, či východní.
15. 1. 2016 10:24
Re: Dnešní zpráva z WCF
No ber to tak, že slovní spojení Evropská Unie končí a nauč se říkat Německá Unie. >:-[]
15. 1. 2016 11:18
Re: Dnešní zpráva z WCF
Použiju slova Gilgita: Můžeš to něčím podložit? :-)
Re: Dnešní zpráva z WCF
svou láskou k nejhorším automobilům na trhu >:-[]
Avatar - AUDIRS6
15. 2. 2016 14:30
Re: Dnešní zpráva z WCF
zabudol si na: Plácáš, je to jen tvůj slint, ty odpade... >:-[]
PS: Gilgit, viem ze nas tu citas. Ved sa ukaz, je tu niekedy bez teba nuda. ;-)
15. 1. 2016 10:22
Re: Dnešní zpráva z WCF
>:D >:D

Tal VW to měl težší. Holt v USA je vše jinak a nikdo by fakt moc nevěřil, že to nedělá všude.Tak se přiznal....a více než musel. >:D Nakonec v EU mu nic nehrozí, i kdyby čert na koze jel.

Tihle budou mlžit a uhrajou to do ztracena, nakonec o nic nejde, pokuty nebudou.

Někdo si hraje...jde o penize, to je jasné.

PS: Takže už víme proč některé diesely jsou nejlepší na trhu. >:D
15. 1. 2016 11:29
Re: Dnešní zpráva z WCF
Při takovýhle akcích se normálně zabavují dokumenty, datové nosiče, celé počítače, pokud vím. Čekal bych, že jim bude nějakou dobu trvat je všechny prohlédnout. Na druhou stranu bych nečekal, že by kdokoli, kdo dělal něco takového, měl dnes v sídle firmy kompromitující dokumenty. I kdyby existovaly v první řadě, tak měl několik měsíců na likvidaci.
15. 1. 2016 12:35
Re: Dnešní zpráva z WCF
Důvodem je prohlášení zástupce odborového svazu, že minulý týden prohledávali kanceláře firmy vyšetřovatelé, zřejmě v souvislosti s emisními testy, uvedla agentura Reuters.

"Několik kanceláří Renaultu bylo prohledáváno vyšetřovateli, kteří se zaměřují na podvody," řekl agentuře Reuters představitel odborů Florent Grimaldi. Podle agentury Bloomberg vyšetřovatelé zabavili ve firmě počítače. "Vedení nepotvrdilo, že je to kvůli emisím NOx, ale vzhledem k úsekům, ve kterých byla inspekce, si myslíme, že to může být spojené." Vyšetřovatelé se podle něj zaměřili právě na ty části ve firmě, které mají co dělat se zkušebními normami a certifikacemi motorů. Podle toho je možné se domnívat, že se šetření vztahuje k emisním standardům v souvislosti se skandálem Volkswagenu.

Více na [odkaz]
Avatar - praděda7
15. 1. 2016 12:20
Re: Dnešní zpráva z WCF
I kdyby objevili, co by to znamenalo? Že si někdo s autem a elektronikou pohrál? Pokud by se sám Renault nepřiznal, tak dokázat, že je to z fabriky a Renault v tom má prsty, nejde! Ba právě naopak, Renault by mohl žalovat tzv. nezávislé komise za křivé nařčení a poškození značky... :-!
15. 1. 2016 10:33
cim si ale vysvetlit
ze studeny motor espace 1.6dci 160k testem NEDC prosel, ale teply motor v testu NEDC vykazal 25 nasobne prekroceni NOx??
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Googlit
15. 1. 2016 10:43
Re: cim si ale vysvetlit
Zdroj? >:D
Avatar - KANKUNEN
15. 1. 2016 10:51
Re: cim si ale vysvetlit
Taky jsem to viděl, jsi to vygoogli. 1,6 dci je v reále nejsmradlavější motor i když testem projde.
Avatar - Googlit
15. 1. 2016 12:35
Re: cim si ale vysvetlit
Povedlo se, ten test je tady [odkaz]

Zda to není nějaký podvrh je, ale nad moje rozlišovací schopnosti a od boje s naftou jsou tady jiní diskutéři.

EDIT:// peprné [odkaz]
15. 1. 2016 12:38
Re: cim si ale vysvetlit
tady mas par odkazu, mereni bylo provadeno opakovane:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

zajimava je ta tabulka - test byl proveden opakovane pro studeny a zahraty motor. zahraty motor nevyhovel nikdy s prekrocenim 14-25x, studeny motor ze 3 pokusu nevyhovel 1x, kdy doslo k prekroceni 3x.

komicky je vysvetleni renaultu - test teplého motoru nebyl proveden podle platne metodiky - tedy start se studenym motorem. podobne ale muze argumentovat VW, ze test nebyl provedeny presne podle platne metodiky.
zajimavy byl i výsledek opelu, který vykazoval radove rozdily podle toho, jestli se mu tocily zadni kola nebo ne
Avatar - Googlit
15. 1. 2016 12:47
Re: cim si ale vysvetlit
Už jsem si to dohledal na tom duh.de i tak díky.
Pokud to není podvod, tak to vypadá že v tom jedou všichni včetně prémie viz. [odkaz] a [odkaz] a emise dieselů jsou skutečně katastrofální respektive abych byl korektní, tak neodpovídají dnešním požadavkům které mohou být vlastně taky nesmyslně přestřelené. VW se ale vydal špatnou cestou jak hodnot docílit a ještě s tím drze vyrukoval na americký trh včetně klamavých reklam.
15. 1. 2016 13:05
Re: cim si ale vysvetlit
ano, uz jsem to cet, vybornej odkaz :yes: .
jen bych zduraznil, ze test provadeli na univerzite v bernu ve svycarsku, coz dodava punc solidnosti

ja bych nerek, ze požadavky jsou prestrelene, benziny limity evidentne plni a vpodstate plati, ze 1 naftak zamori okoli tolik, jako 10 benzinaku
Avatar - Ji/Ri
15. 1. 2016 11:15
Re: cim si ale vysvetlit
Teplý motor.... hm..... >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - praděda7
15. 1. 2016 12:23
Re: cim si ale vysvetlit
.....jo, dnes už jsou všude.... >:D >:D >:D
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2016 11:22
Re: cim si ale vysvetlit
Jeden experiment, žádný experiment. Není to prokázané a potvrzené druhou zkouškou. Prostě jen někdo chtěl něco zkusit... nic více.
Ale hlupáčkovi to stačí, že?
15. 1. 2016 12:29
Re: cim si ale vysvetlit
Čím si to vysvětlit? Někde na youtube jsem viděl video (oficiální od Renaultu), kde vysvětlují, že studený motor bude poměrně brzy v provozní teplotě, protože tam mají záklopku, která využívá výfukové plyny pro ohřev motoru. Měli by to snad mít i patentované.

Zde je vidět, že tuto informaci mají všichni (novináři z automobilové branže) jen ji jaksi zamlčují - proč asi?
15. 1. 2016 12:44
Re: cim si ale vysvetlit
nevim jestli to vysvětluje, proc se studeny motor do limitu vejde, ale teply emise radove prekroci.
tedy v testu NEDC je (testovaci) rezim motoru jiny nez (provozni) rezim při beznem provozu. to jsme ale na tom ale podobne jako VW s tim rozdílem, ze VW emise NOx neprekracuje 25x jako renault
16. 1. 2016 03:01
Začíná "očista"
Bohužel ne od splodin koncernových "trabantú", ale na mediálním poli za asistence
rádoby automobilových odborníků, kteří převážně přežívají z reklam koncernu VW.
Rozbalit vlákno
0