Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault představí v Indii nový model

David Bureš
Diskuze (12)
Chystaný kompaktní hatchback bude v Indii konkurovat VW Polo a Maruti Suzuki Swift.

Carlos Ghosn, šéf aliance Renault-Nissan osobně představí během letošní Velké ceny Indie koncept nového kompaktního hatchbacku, který se začne prodávat na začátku roku 2012.

Chystaný automobil má v Indii konkurovat Volkswagenu Polo, Maruti Suzuki Swift nebo Fordu Figo, což je důkladně modernizovaná Fiesta minulé generace. Indická média spekulují, že Renault tento měsíc představí nový Modus, další možností je premiéra čtvrté generace Clia.

Hatchback představený v Indii se má stát globálním modelem, platformu bude sdílet s Nissanem Micra. Renault tvrdí, že už při vývoji vozu se počítalo s tím, že se bude prodávat v druhé nejlidnatější zemi světa.

Sériová verze hatchbacku bude představena na lednové Auto Expo v Dillí, její podoba se nebude od konceptu výrazně lišit.

Renault letos na indický trh uvedl sedan Fluence a SUV Koleos, v příštím roce má následovat Duster, který se ve většině Evropy prodává pod značkou Dacia.

Závodní víkend šampionátu Formule 1 v Indii je naplánován mezi 28. a 30. říjnem.

Indie se spolu s Ruskem a Brazílií stává pro Renault důležitým trhem. Do roku 2014 zde chce Renault spolu s Nissanem vyrábět 400 tisíc aut ročně.

David Bureš
Diskuze (12)
Avatar - Ada je zase tady
9. 10. 2011 20:23
Re: zruda
Kdyz nejake pako s dieselem jezdi jako s motorem na lihobenzin a toci ho stale mezi 3000 az 4000RPM, nemuze se divit, ze je motor opotrebeny. Pokud se s tim motorem jezdi normalne, vydrzi pul milionu km.
Stejny problem muze nastat, pokud nekdo koupi Audinu se stocenym tachometrem o par stovek tisic km...
Faktem ovsem je, ze kazdy motor se muze pokazit, u 2.0TDI okolo 150tis odchazeji turba, ktera nejsou nemeckym vyrobkem, ale piskani turba kazdy zkuseny ridic slysi dostatecne dlouho, aby ho nechal zrepasovat drive, nez se poskodi. U prvnich serii 2.0TDI PD praskaly hlavy, ale pocinaje rokem 2006 je tenhle problem uz odstraneny. Obecne jsou tyhle motory mnohem spolehlivejsi, nez rehtacky od rendliku a Fiatu a nepraskaji mu vacky, jako u motoru HDI od PSA, ci neodchazeji vstriky jako u TDCi...
Ale samozrejme vzdy se da najit jednotlivy pripad, ktery je vyjimkou z pravidla. Podobne jako u operatoru mobilnich telefonu - vzdy najdes misto, kde ta konkretni sit, kterou nemas rad, nefunguje... :-!

BTW: ten rendlik je opravdu zruda!
9. 10. 2011 20:08
Re: zruda
Dnes som bol u znameho menit rozvody na A4 2.0 tdi a mozem kvalitu VW popisat jednym slovom - sklamanie. Po otvoreni vicka na dolievanie oleja pri nastartovanom motore vicko vyleti a z motora stupa dym. Opotrebeny motor pri 120tis. km to by som na Audi nikdy nepovedal. Z Mégane 1.5dci 100k / 231tis km/ ziaden dym nejde a vicko drzi na mieste. Schvalne vyskusaj si na Outlanderi som zvedavy na vysledok.
9. 10. 2011 10:52
Re: Vypadá moc pěkně
Jedine ak tak. >:D :yes:
Avatar - Blue Sun
9. 10. 2011 09:39
Re: zruda
Jen jestli to nebude tím, že Outlander je prehistorický kousek, o který už nikdo nestojí, zejména ne po "úžasném" faceliftu (při kterém také dostal lepší motory).
Avatar - Ada je zase tady
9. 10. 2011 08:55
Re: zruda
Vsak se take podivej, jak spadly prodeje Outlanderu potom, co opustili motory TDI. Zakaznici dobre vedi, proc nekupovat francouzske motory :no: