Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Samsung SM7 Concept: Muž v obleku (video)

Nová vlajková loď Samsungu se už v Koreji intenzivně vyvíjí. Zatím ji automobilka ukazuje jako koncept.
Zpět na článek
2. 4. 2011 11:50
2. 4. 2011 16:12
2. 4. 2011 15:12
2. 4. 2011 18:09
2. 4. 2011 19:21
2. 4. 2011 19:35
2. 4. 2011 20:52
2. 4. 2011 19:41
2. 4. 2011 20:27
4. 4. 2011 09:28
4. 4. 2011 21:18
5. 4. 2011 12:40
5. 4. 2011 15:03
2. 4. 2011 11:50
Lattitude
Myslím, že do Evropy měli spíš přivézt tohle. Současný Lattitude už je poněkud zastaralý i designově a nejsem si moc jistý jak uspěje...
Rozbalit vlákno
2
2. 4. 2011 13:25
Re: Lattitude
Latitude je ok, do tridy do ktere Renault chce zase promluvit musi vztoupit postupne a malou skupinou priznivcu a mozna pote v druhe generaci muze zvednout latku. Ani tak nejde o design ale jak se to auto chova na silnici po technicke strance. Pokud toto bude na konkurenceschopne urovni design je pote jiz jen otazkou dalsi generace. Ale pokud to auto bude krap po jezdecke strance tak ani design by mu nepomohl jez by stal neumerne prilis mnoho.
Avatar - gld
2. 4. 2011 16:12
Re: Lattitude
Škoda, že trh funguje často opačným spôsobom...čo na tom, ako dobré to auto je, keď je škaredé/nudné/nevýrazné..

Ale tento SM7 je veľmi pekný :yes:
2. 4. 2011 11:54
Korejec v obleku
Vazne to vypada jako korejec v obleku >:D
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Katikakus
2. 4. 2011 12:20
Re: Korejec v obleku
Otazka je, co je horsi - korejec v obleku nebo nemec ve 100krat vypranych a 5krat presitych monterkach... ;-) :-!
Avatar - Pekelná Micinka
2. 4. 2011 14:16
Re: Korejec v obleku
Lepší je Němec v montérkách, protože s ním si vždycky dáš Das Bier, Das Schnitzel kouknete na Das Porno a poklábosíte o Das Auto.
Avatar - Ronault.
2. 4. 2011 20:04
Re: Korejec v obleku
A pokud ti je do 15 let a jsi kluk, tak nějaké to Das Porno spolu i natočíte >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 4. 2011 13:35
Re: Korejec v obleku
Snad bys nechtěl domů odjet s prázdnou... Budeš slavnej, vyděláš si nějaký to euro a budeš na obálkách videokazet! >:-[]
Avatar - white label
3. 4. 2011 13:38
Re: Korejec v obleku
Jak budeš, vyděláš..., tos nepochopil, že s tím má Ronault zjevně osobní zkušenost, což vysvětluje i jeho nedávnou změnu vozového parku (k lepšímu)... >:D
Avatar - Pekelná Micinka
3. 4. 2011 15:44
Re: Korejec v obleku
Nepochopil, ale jsem rád, že si mi to vysvětlil, když do toho vidíš. >:D
Avatar - white label
4. 4. 2011 15:18
Re: Korejec v obleku
To "budeš, vyděláš" byly tvoje slova z předchozí reakce, mohl jsem to dát do uvozovek... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 18:30
Re: Korejec v obleku
Takže je Ronault už slavnej? Je na obálkách videokazet? >:D >:-[]
Avatar - white label
4. 4. 2011 18:35
Re: Korejec v obleku
Pokud je fuckt slavnej, tak snad spíš na obalech DVD a BR, případně 3D BR!
>:-[] Péčko na videokazetách už máš doma asi jen ty... >:D
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 18:51
Re: Korejec v obleku
Já na to nepřišel sám. Doporučuji film Mandragora. Docela syrově natočený snímek o jednom zmařeným mladým životě. To s těmi videokazetami jsem si "půjčil" odtamtud, je tam spousta scén s hláškami, který jsou skoro až komický, pokud odhlédneš od celkového dění. PS. není to porno. [odkaz]
Avatar - white label
4. 4. 2011 18:57
Re: Korejec v obleku
Takže on je už ten Ronaltův příběh i jako film? Tak to je asi fakt slavnej... >:-[]
2. 4. 2011 19:09
Re: Korejec v obleku
Nechtěl by si napsat nějakou esej, jak třeba šije BMW ? Halina Pawlovská by na to jistě závistivě valila oči.
Avatar - Katikakus
3. 4. 2011 08:34
Re: Korejec v obleku
Cist umis, Navtechu, jeste by to chtelo zkusit napsane i pochopit. Neber to tak vazne, trosku nadhledu. ;-)
4. 4. 2011 10:42
Re: Korejec v obleku
Halina valí úplně jiný věci >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 18:28
Re: Korejec v obleku
Ale chybí ji groove....
Avatar - white label
4. 4. 2011 18:31
Re: Korejec v obleku
Jak víš? A myslíš ten nahoře, dole, nebo oba? :-O :*) >:D
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 19:06
Re: Korejec v obleku
Všechny tři oba. ;-) >:D
Avatar - white label
2. 4. 2011 19:32
Re: Korejec v obleku
Proč to hned "hrotit" k horší/lepší, na ty 100x vyprané a 5x přešité německé montérky ani nemá smysl reagovat, je to jen marný diskusní boj s nesporným úspěchem jiných...

P.S. Třeba je problém v tom, že jsou ty líbivé asijské "auto obleky", tak často (a okatě) inspirovány těmi německými "montérkami"... :*) ;-)
Avatar - T613
2. 4. 2011 19:37
Re: Korejec v obleku
šmáárja to je pořád keců.. každý kopíruje od každého. Ono ani nejde vymyslet nic extra originálního při tom kvantu modelů a automobilek
Avatar - white label
2. 4. 2011 19:43
Re: Korejec v obleku
Vážně? A do koho teda ti němci kopírujou ty svoje německé "montérky"? ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
2. 4. 2011 19:48
Re: Korejec v obleku
Já bych to nehrotil, nebral bych to s těma montérkama nějak zásadně. Tedy abych ti to přeložil do koncernového jazyka - v Německu tomu říkáme inovace. >:-[]
Avatar - T613
2. 4. 2011 19:58
Re: Korejec v obleku
tak tak.. někdo "kopíruje", někdo "inovuje"
Avatar - 4hill
4. 4. 2011 09:36
Re: Korejec v obleku
němci kopírují jen od svých předešlých modelů >:D
Avatar - white label
4. 4. 2011 15:12
Re: Korejec v obleku
V podstatě je to tak... ;-)
Avatar - Katikakus
3. 4. 2011 09:04
Re: Korejec v obleku
Hosi klid, reagoval jsem mirne stouravym zpusobem na ten mariachiho blabol. Neberte se tak vazne. ;-)
Avatar - white label
3. 4. 2011 13:42
Re: Korejec v obleku
Ale on k tomu "blábolu" přidal i dostatečně výmluvného smajlíka, takže ten nadhled zjevně nechyběl jen nám... ;-) :-)
Avatar - Katikakus
3. 4. 2011 14:57
Re: Korejec v obleku
Zrejme ti tenhle ;-) v me reakci na mariachiho unikl, proto specialne tebe na nej upozornuji - on byl dostatecne vymluvny uz v tom mem prispevku, ale tebe tady jeste jednou dostatecne vymluvne na nej pro jistotu upozornim ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
3. 4. 2011 15:32
Re: Korejec v obleku
Mrkáte tu na sebe jak dva ***i u kadeřníka... >:-[] >:-[]
Avatar - Katikakus
3. 4. 2011 15:34
Re: Korejec v obleku
>:D hlavne, ze je to dostatecne vymluvne... ;-)
Avatar - white label
4. 4. 2011 15:22
Re: Korejec v obleku
...a teď se podívej v téhle své reakci, který smajlík je výmluvnější, jestli ten na začátku, jako u mariachiho, nebo ten nakonci jako ten tvůj (původní)... >:-[]
Avatar - Katikakus
4. 4. 2011 16:10
Re: Korejec v obleku
Pokud znas jejich vyznam a hlavne jak a kdy je pouzivat, tak jsou vymluvne uplne stejne.
Avatar - white label
4. 4. 2011 18:26
Re: Korejec v obleku
Ale já myslel výmluvnost v těchto konkrétních případech. Každý z nich přece "symbolizuje" podstatně jinou míru nadsázky..., ten mrkací může být až lehce provokativní, případně alibistický... :-)
Avatar - Katikakus
4. 4. 2011 18:43
Re: Korejec v obleku
Ano, mel vyjadrit lehce provokativni nadsazku. :-)
Avatar - white label
4. 4. 2011 15:23
Re: Korejec v obleku
Tam si asi jako doma, co? >:D
A nežárli furt... ;-) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 18:33
Re: Korejec v obleku
Uklik si se o sloupec... psal jsem to Láníkovi do tý diskuze o novém vzhledu, ať nějak pořeší ty nitě, ale nic už na to nenapsal. Jinak - výhradně u holiče, ale postupně budu přecházet na leštěnku. >:-[]
Avatar - white label
4. 4. 2011 18:38
Re: Korejec v obleku
Já se neuklikl, napsal jsi to Kitakakusovi na jeho reakci na mě... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 18:54
Re: Korejec v obleku
Mě to dalo smysl i na to co jsem napsal já, tak jsem ti odpověděl. >:D >:D
Avatar - white label
4. 4. 2011 18:59
Re: Korejec v obleku
Smysl dávala i ta má reakce na tebe, takže jak si přišel na to ukliknutí netuším... :-O ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 19:04
Re: Korejec v obleku
No zkrátka jsem si to vyložil, že to byla reakce na mě, jen si ji prostě šoupnul pod jiný příspěvek. Naopak k té Katikusovi mi neseděla, což mě jen utvrdilo ve správnosti mého úsudku. >:D
Avatar - white label
4. 4. 2011 19:09
Re: Korejec v obleku
Ale to přece byla reakce na tebe, a proto jsem ji logicky "šoupl pod tebe"..., takže pořád netuším, cos vlastně řešil... :-O >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 19:12
Re: Korejec v obleku
No jo... >:D >:D Já jsem *... pojďme si raději řešďt novou M5. Edit * - kreteen
Avatar - white label
4. 4. 2011 19:30
Re: Korejec v obleku
Já bych to řešení M5, zatím nechal na BMW... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 20:19
Re: Korejec v obleku
Řekl bych, že na M5 není co řešit. :-)
Avatar - ryman
2. 4. 2011 12:47
Re: Korejec v obleku
asijská designová škola se nezapře, nicméně to vypadá mnohem lépe než latitude, ikdyž v profilu ho pořád lehce vidím..
2. 4. 2011 15:12
pekne
Slepenec Audi a Saabu, ale rozhodně vypadá lépe než stávající verze. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
10
2. 4. 2011 18:09
Re: pekne
U Renaultu byla docela velká výměna designérů a jeden z nich přišel ze SAABU. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
2. 4. 2011 19:07
Re: pekne
Tzn. ten druhý od Audi. >:-[] >:-[]
2. 4. 2011 19:35
Re: pekne
Spíš tam vidím boule z Infinity, ale to je inspirace z rodiny. Jinak se spíš chodí z Renaultu do Audi. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
2. 4. 2011 19:39
Re: pekne
Ano, ta boule kapota připomíná Infiniti. Ale je jasné, že to je příprava na design DeZir/R-Space, tam je podobná oblina taky. Jen jsem zvědavý, jestli do toho napasujou to monologo.
2. 4. 2011 20:52
Re: pekne
třeba takhle
[odkaz]
Avatar - white label
2. 4. 2011 19:41
Re: pekne
Co třeba ta singleframe s pásem pro SPZ, to už jsem někde viděl... ;-)

P.S. Ale jinak máš pravdu, z Renaultu do Audi se chodí častěji (naopak by to dobrovolně moc nešlo), zpravidla hned jak se konečně vydělají nějaké větší peníze... >:D
Avatar - Pekelná Micinka
2. 4. 2011 19:45
Re: pekne
Z Renaultu se do Audi nechodí, koncern totiž nechce uzavřít brány závodů Audi.
2. 4. 2011 20:27
Re: pekne
U Audi dělal nynější druhý muž designu Renaltu Anthony Lo. K Renaultu přišel ze SAABU ( např. SAAB Aero X, Saab 9-4x ) >:-[]
Avatar - Emel
4. 4. 2011 09:28
Sado-maso 7
Designéry musím pochválit... líbí se mi profil auta a řešení zadní části včetně originálních světel. Na přídi je na první pohled něco z Insignie a něco z Infiniti (Audi v tom tolik nevidím), taky v pořádku. Jediný problém mám s velkými převisy, které dynamický profil dost zásadně kazí... to je ale zřejmě technické omezení.

PS: ze zpětných zrcátek toho moc vidět nebude... zezadu jsou skoro úplně schovaná.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 20:23
Re: Sado-maso 7
Nějak nevidím důvod, proč by u velkého sedanu měly vadit převisy. Ani tenhle Samsung žádnými velkými netrpí. U starších XJ byl nepoměr mezi zadním a předním převisem dokonce žádoucí.
Avatar - Emel
4. 4. 2011 21:18
Re: Sado-maso 7
Zcela všeobecně mi jsou milejší malé převisy než velké, zejména u dynamicky laděných aut. I proto mi vždy vyhovoval designový jazyk BMW. Krátké převisy jsou pro mě indikátor snahy postavit velké auto na malém podvozku.

U velkých sedanů se někdy dá smířit s velkým zadním převisem, přední je horší - měl jsem stejný problém s některými Audi, totéž mi vadilo na dynamické siluetě 407 kupé. U SM-7 mi víc vadí ten zadní... zkus si posunout zadní kola o nějakých 10 čísel dozadu, pro mě by to bylo velké zlepšení.
Avatar - white label
5. 4. 2011 13:03
Re: Sado-maso 7
Pro mě jsou (a myslím, že logicky) naopak velké převisy indikátor snahy postavit velké auto na malém podvozku/rozvoru... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 4. 2011 01:34
Sado-maso 7
Jsem tu z mobilni Opery, tak se mi spatne hleda pohled uplne z boku, ale nezda se mi, ze by sm7 nejak zvlast vycnivalo z prumeru. Jde o to, aby to jako celek nebylo prilis disproporcni. Opacny extrem je taky nevzhledny. Bmw je na ty rozumny hranici, ale oni to jsou rozdily opravdu v cm a taky zalezi jestli je to na stihlem pontonu jako byli XJ a 7er z pulky 90.let nebo na S-klasse a post a banglovske 7er.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
5. 4. 2011 12:40
Re: Sado-maso 7
Já neříkám, že je to na ručník do ringu, jen že to mohlo být lepší.. večer to zkusím ve Photoshopu :-). Pokud bych měl hledat přirovnání... minulá A6 taky nebyla ošklivá, přesto jí zmenšení převisu pomohlo.
Avatar - Pekelná Micinka
5. 4. 2011 13:53
Re: Sado-maso 7
Prohlédl jsem si SM7, teď už na monitoru a řekl bych, že to co ti vadí, nejsou tolik převisy, ale fakt, že vícero dnešních aut má o něco protažený prostor pro posádku a tudíž i posunutý zadní sloupek až dál nad kolo, což celý auto vzadu výrazně "zatěžkává". Převisy asi patří k tomu delšímu, ale není to žádný extrém. Octavia na fotkách taky vypadá převisející a ve skutečnosti to zdaleka tak nepůsobí a jako celek je to vpohodě.
Avatar - Emel
5. 4. 2011 15:03
Re: Sado-maso 7
Možná je to kombinace obého... liftback ani kombi mi nevadí, na druhou stranu je fakt že delší převis samotného kufru taky ne. Pro mě by bylo opticky řešením posunutí zadního kola o 10cm dozadu.
Avatar - Pekelná Micinka
5. 4. 2011 17:20
Re: Sado-maso 7
No jistě, to by samozřejmě na pohled odlehčilo ten zadek a hmota by směřovala jakoby logicky na kolo, ale nejde to kvůli tomu, že by bylo asi moc z podběhů v kufru plus další s tím spojená problematika, o které toho moc nevím. Což si konečně už psal ve svém prvním příspěvku. Právě u XJ obecně a 7er z druhé poloviny 90.let je ten převis jen ten kufr. Ve skutečnosti to tak žhavý nebývá, protože vnímání auta je zasazeno do prostoru a co ti na fotce přijde jako bok, už ve skutečnosti tvoří vlastně část čumáku/zadku. Dřív, hlavně mezi 60 až 80.roky, kdy auta měla jasně definované plochy to tak bylo, ale dnes se to hodně slévá a je to takový postupný přechod. Příklad - předky u Peugeotů, ale i ostatní francouzi, třeba ale u Audi se dá pozorovat postupný ústup od tohoto pojetí, viz zadek nové A8.