Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Sandero – Dacia Logan pro Jižní Ameriku

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (26)
V Evropě sice probíhá Frankfurtský autosalon, ale to nebrání francouzské automobilce, aby v Jižní Americe představila nový pětidveřový model, který je podle tiskových materiálů prvním modelem, vypuštěným nejdříve mimo Evropu.

Nový Renault Sandero pochází z vývojového centra automobilky v Brazílii a jeho produkce bude probíhat ve výrobním závodě v Curitiba. Základem vozu je platforma B0, kterou využívá i evropská Dacia Logan.

Renault Sandero má karoserii dlouhou 4020 mm. V interiéru nabízí 1400 mm na šířku ve výši ramen cestujících na předních sedadlech a 878 mm na výšku od sedáku ke stropu. Zavazadlový prostor má v základním pětimístném uspořádání 320 litru a může být zvětšen složením zadních sedadel, která jsou dělená v poměru 60:40.

Pětidveřový hatchback bude nabízen s jednou pohonnou jednotkou spalující benzin, kterou má být motor 1.6 16V a k dispozici má být také s turbodieselem 1.5 dCi, ale hlavními tahouny na brazilském trhu se má stát trojice agregátů upravených pro spalování alkoholu. Těmito motory jsou 1.0 16V, 1.6 8V a 1.6 16V s označením FlexFuel. Automobilka se prozatím ve svých tiskových materiálech nezmiňuje o výkonech vozu.

Na brazilský trh by měl nový Renault Sandero vstoupit letos v prosinci a počátkem příštího roku se na něj mohou těšit zákazníci i v Argentině.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (26)
19. 9. 2007 13:49
Re: Sandero se bude prodávat v Evrope
Díky za info - takže jsem si tipnul zhruba správně, že to bude takový Logan HB.
19. 9. 2007 13:16
Re: Účel svätí prostriedky.
asi tak.... :yes:
18. 9. 2007 17:34
Re: Účel svätí prostriedky.
to súhlasím interierom nova fabia čo sa tyka nejakej invencie neohuri,ale mne osobne tmavy interier v takom štyle vyhovuje...kvalita samozrejme tiež...ked to tak vezmem z konkurencie ponuka taku najmiernejšie vytvorene pracovisko vodiča...čo nemusi byť naškodu kedže nie každy ma rad kruhove vyduchy ventilacie a podobne veci...inak by som neprotestoval keby sa dizajn buduceho Loganu uberal skôr smerom tohto renaultu
18. 9. 2007 17:12
Re: Nojo
Nepatřím určitě mezi paušální kritiky Renaultu, a dokonce kromě spodní části zad nejsem nijak rozpolcený. >:D Některé modely, jako právě Avantime i Vel Satis, se mi velice líbí, hodně mě zaujala původní 3D verze Clia Grandtour v konceptu, mám rád Modus atd. Na druhé straně se mi jednoduše nelíbí nová Laguna, připadá má generaci od generace nudnější, stejně tak třeba Clio, zklamalo mě poněkud Twingo, nepřeskočím se. Nejde tolik o to, co chci já, ale co chce Renault. Jeho snaha okupovat všechna patra automobilového světa najednou je sice úctyhodná, ale obsahuje v sobě rizika právě z té velké šířky záběru - bez ohledu na to, co si zrovna třeba já myslím o jednotlivých modelech.
18. 9. 2007 12:27
Re: Účel svätí prostriedky.
Ja nehodnotim materialy, co sa tyka dizajnu, ale vzhlad, tvary, farby. A to mi je v tomto Renaulte jednoznacne sympatickejsie ako v novej Fabke, tam je (podla mna)s vynimkou vyplne dveri interier krokom vzad, teda hlavne palubovka.