Diskuse

Renault Scénic (2012): První facelift a nové motory

30.11.2011

Renault zveřejnil informace k faceliftu modelů Scénic a Grand Scénic. Uvedení na trh chystá na leden 2012.

 

  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 30.11.2011  13:24

    podareny facelift

    opat chvalim interier a navigacny system pekne na dohlad hore na palubovke :yes:

    prakticke pekne a bezpecne auto ;-) paci sa mi , chcem ho
    • 00 Reagovat !

      foto Joschi

      Joschi 30.11.2011  13:31

      « Re: podareny facelift

      Súhlasim s týmto názorom- skutočne veľmi podarené zmeny v dizajne a k tomu aj nová technika. Veľmi sľubne pôsobí nová 1.2 TCe 85 kW, uvidíme čo predvedie v praxi...
    • 00 Reagovat !

      foto R32

      R32 30.11.2011  13:51

      « Re: podareny facelift

      Keď tak čítam tvoje príspevky tak ak by si mal kúpiť všetko čo "chceš kúpiť" tak sám zaplníš parkovisko v nejakom nákupnom centre... >:D
      Ale teraz k veci, podarený facelift, ten základný motor 1,2 sa bude pri zaťaženom aute dosť trápiť nehovoriac do akých sfér sa dostane spotreba, ale na rozvoz detí po meste je to OK, na dovolenku naftu. U mňa :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 30.11.2011  14:01

        « Re: Re: podareny facelift

        :-) to je fakt ze mi bude treba cele parkovisko co narobim ked sa mi tolko aut paci :yes:

        ja by som tiez volil naftu kludne tu slabsiu 1.5dci uz aj ta ma velmi slusne parametre, turbo ;-) sa bude predsa len viac trapit a ked to zacneme zmykat spotreba pojde rapidne nahor, spolahlivostou a jazdou na dlhsie cesty nas iste viac uputa diesel ale uznavam ze pre cloveka ktory s tym nepojde cez pol europy kazde leto to moze byt aj ta 1.2 turbo zaujimava volba.

        osobne sa mi pozdavaju vsetky nove motory a kazdy si vyberie, ja by som bral diesel 1.5 dci 81KW s 260Nm myslim ze by mi stacil ale chcelo by to samozrejme vyskusat nazivo.

        Co sa tyka dizajnu a vyuzitia auta viac sa mi pozdava kratsia klasicka verzia ktora ma aj dynamickejsiu prednu masku a aj zadne svetla sa mi v kratsej verzii viac pacia, jednoducho bral by som kratky scenik s dci a je to

        :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 30.11.2011  17:50

          « Re: Re: Re: podareny facelift

          Mám to stejně - plním parkoviště vedle tebe :-) ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto kuko

        kuko 30.11.2011  14:02

        « Re: Re: podareny facelift

        do Yetiho (napríklad) sa tiež ponúka 1.2TSI, dokonca slabšie a nie je to žiadna tragédia.

        Tento nový 1.2 bude podla mňa slušnou náhradou 1.6tky, ktorá pri vačšom zaťažení má tiež čo robiť. Na dovolenku 2x do roka to vydržíš (musíš >:-[] ) a na bežný prímestký režim to stačí.

        Nejaké info ohladne druhej generácie EDC by sa nenašlo?
      • 00 Reagovat !

        foto Ham-

        Ham. 30.11.2011  16:15

        « Re: Re: podareny facelift

        1,2 se trápit určitě nebude, 190Nm je na úrovni dvoulitru, takže proti atmosféře 1,6 to bude v běžných režimech nesrovnatelné svezení protože pružné zrychlení bude někde úplně jinde. No a spotřeba bude o něco nižší než u staré 1,6.
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 30.11.2011  17:10

          « Re: Re: Re: podareny facelift

          Tohle se tu nesmí psát, zejména tedy aktuálně pod Subaru, případně Toyotou. Mistry zajímá jen výkon motoru, krouťák, jeho průběh, to je údajně pro neználky... Ale že si to v dlouhým táhlým bude Scénik rozdávat se Subaru BRZ >:D to bych si netip ani já...

          Já myslím, že hoši si zatím nevyzkoušeli ani škodováckou přeplňovanou jednadvojku, dost by jim to rozhodilo představy o jízdním trápení v přeplňovaných jednadvojkách...
          • 00 Reagovat !

            foto PavelL

            PavelL 30.11.2011  17:35

            « Re: Re: Re: Re: podareny facelift

            Ano tak urcite 1.2 v Scenicu s 85kw podkuri Subaru BRZ ktore ma 147kw >:D
            • 00 Reagovat !

              foto GTI

              GTI 30.11.2011  17:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

              >:D ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ham-

              Ham. 30.11.2011  18:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

              Tak zas tak moc bych se nesmál, na 4 japonské poníky stačí většinou tři evropští valaši díky lepšímu průběhu výkonu/toč. momentu.
              [odkaz]
              200 evropských valachů proti 200 japonským se dloube v nose i na studených gumách
              [odkaz]
              A jakmile se musí zatáčet tak japonským poníkům navíc podklouzávaj kopejtka
              [odkaz]
              >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto GTI

                GTI 30.11.2011  18:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                >:D :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto theolli

                theolli 30.11.2011  22:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                Pane bože ty jsi guma!! No a ted zadej do vyhledávače Civic turbo proti Vw sračkám a ani si neškrtneš! Měř přeplnované s přeplnovaným ,atmo s atmosferou a jsi bez šance! At si radši VW pořádně opraví ty svoje "sypací" TSi a nesere se do excelentních motorů od H! [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto Ham-

                  Ham. 30.11.2011  22:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                  Zklidni hormon a bav se o autech, porovnávám motory se stejným výkonem, zdejší odborníci mají pocit, že záleží jen na výkonu, nikoliv na jeho průběhu resp. toč. momentu, právě porovnání stejně výkonných motorů s turbem a bez tedy s daleko lepším průběhem u turba dokazuje opak - na průběhu sakra záleží.
                  • 00 Reagovat !

                    foto adamikos

                    adamikos 01.12.2011  19:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                    Nechci se moc hondaře zastávat, ale moc dobře vím (z vlastní zkušenosti), že o turbu to rozhodně není... zde přikládám názorný příklad... v dnešní době v Evropě existuje pouze jediný mainstreamový výrobce, který umí 100 a více atmo koní z jednoho litru objemu .. ano je to Renault... u znalých hondařu velmi respektovaná záležitost. Viz video.... [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ham-

                      Ham. 01.12.2011  21:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                      No porovnávat běžnou produkci a nějaké tuzingové výtvory na ruské ulici je trochu pofidérní. Samozřejmě skoro každý umí poladit motor třeba na 1200hp + a "nandat to" čemukoliv.

                      [odkaz]

                      [odkaz]
                      • 00 Reagovat !

                        foto adamikos

                        adamikos 02.12.2011  08:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                        No ok... tak tady... seriové Clio 3 RS 203 PS (215 Nm) vs Mini John Cooper Works 211 PS (280 Nm) na Nordschleife. Nikde nevídím jasnou výhodu přeplňování, rozdíl 65 Nm už není malý, tak jak je možný, že Mini to Clio nenatírá?! Prostě průběh je dobrej pouze v jedné věci...čím víc Nm níže položených, tím lepší pružné zrychlení, takže před kopcem šlápneš dieslu v 1800 ot/min a vystřelíš, u atmosfericky plněného motoru neuděláš v nízkých otáčkách nic..ale podřadíš o 2 stupně a pak nastupuje výkon a je úplně jedno, jestli je dlouhej a táhlej, protože, když máš srovnatelný atmo výkon, jako konkurent u přeplňovaného a podobný počet PS na jednu tunu, prostě to jede stejně dobře jako turbo...toto je fyzika. Proto říkám Nm jsou pro ty, co nechtějí řadit...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ham-

                          Ham. 02.12.2011  09:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                          Ale jedno to samozřejmě není, podřazení a především následná nutnost řadit nahoru stojí čas a po ten čas nejde žádný výkon na kola. A přeplňovaný motor má výhodu tu, že když už řadí tak vždy do oblasti max. výkonu protože ten u něj trvá třeba po dobu 1500 nebo 2500 otáček, atmo by muselo mít 10ti stupňovou převodovku aby trefilo vždy výkonovou špičku a i kdyby jí mělo, tak bude mít větší ztráty, protože zde bude nutnost častějšího řazení. Průběh výkonu u atmo je takový, že roste, roste, dosáhne maxima a padá, padá, u turba je to nárůst na max. hodnotu, trvání této max. hodnoty třeba 2500 otáček a pak pád. Takže na průběhu sakra záleží (samozřejmě na max. výkonu také). Proč myslíš, že průběh výkonu ladí od F1 po vytrvalostní závody? Prostě motor s 200hp který trvá po dobu 2000 ot. bude vždy rychlejší než motor s výkonem 200hp který trvá 200 otáček (za předpokladu, že pohání stejně těžký vůz se stejně schopným podvozkem a stejnou aerodynamikou etc.). A protože jsem u Scenicu tak samozřejmě daleko větší pružné zrychlení a tím pádem daleko nižší četnost řazení je ten hlavní plus, tato auta si nikdo nekupuje proto aby držel otáčky na 7000 a řadil jak magor, takže turbo motor je pro takový typ auta přímo ideál v porovnání s atmosférou. Jako bonus má turbo navíc o něco nižší spotřebu.
                      • 00 Reagovat !

                        foto adamikos

                        adamikos 02.12.2011  08:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

              • 00 Reagovat !

                foto PavelL

                PavelL 01.12.2011  09:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                Pozri kamos, porovnavas 1.8 Turbo versus 2.0 Atmo. Preco neporovnavas porovnatelne? To znamena napr. VW Golf 2.0 FSI versus Civic Type-R 2.0 ?? To by davalo vacsi zmysel... a vieme si vsetci velmi dobre predstavit aj rozdiel >:D >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Ham-

                  Ham. 01.12.2011  18:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                  Já neporovnávám Hondu s VW, ale stejně výkonné atmo a přeplňovaný motor a jen říkám, že foukaný motor při stejném nebo i o něco nižším max. výkonu bude mít lepší dynamické parametry než stejně výkonná atmosféra. Nahoře se kolegové obávali, že přeplňovaná 1,2 bude na Scenic slabá, nebude, bude daleko schopnější než stará 1,6 atmosféra.
                • 00 Reagovat !

                  foto adamikos

                  adamikos 01.12.2011  19:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                  Na vlasní oči jsem viděl, co dokáže Civic 4G 1.6 VT (atmoféra 150 PS myslím, r.v. 1990) udělat na 1/4 míle s Golfem GTI 2.0 TSFI (r.v. 2006)...strašná potupa... ten, kdo si myslí,že je to o turbu, tak nic o motorech a jejich potenciálu neví. Narozdíl od drtivé většiny z vás vím moc dobře, o čem mluvím. 2,5 roku jsem , jezdil Megane 1 Coupe 2.0 16V (MOTOR F7R, který byl i v Cliu Williams)... a za tu dobu sem ležel ve žluči hodně "borcům" s jejich 1.8 TSFI a 2.0 TSFI.
                  • 00 Reagovat !

                    foto theolli

                    theolli 01.12.2011  20:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                    NEBO NĚCO OPAČNĚ,TEN "ŠPATNEJ" JAPONSKEJ 6-ti hrnek s turbem PROTI LAMBU,že to ale ten trouba v tom Lambu nemůže rozdýchat!![odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto adamikos

                      adamikos 02.12.2011  08:21

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

                      No pěkně poladěná Supra ... :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Tycoon

            Tycoon 30.11.2011  17:51

            « Re: Re: Re: Re: podareny facelift

            Výkon, respektive výkonová křivka jsou důležitější. Dám příklad ... nízkootáčkový elektromotor může mít třeba i 200 N.m kroutícího momentu, tedy více než atmosferický dvoulitr. Jeho problém je v tom, že s výkonem v řádu jednotek kilowattů má problém rozpohybovat motorku, natož aby mohl pohánět auto.
            • 00 Reagovat !

              foto Klaudius

              Klaudius 30.11.2011  17:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: podareny facelift

              Ešte raz a zrozumiteľnejšie.
    • 00 Reagovat !

      foto nalimer

      nalimer 30.11.2011  16:37

      « Re: podareny facelift

      8-s
      asi málo pijem, ale radikálny facelift a la twingo tu nie je. akoby sa už nepriamo rozhodlo o príprave skoršieho nástupcu na polrok 2013.
      • 00 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 30.11.2011  23:23

        « Re: podareny facelift

        Máš pravdu. Scénic novou tvář Renaultu nedostal. Trochu jsem se bál, že se mi nový Scénic po FL bude líbit a bude mě nutit do výměny. Takhle můžu v klidu počkat Scénica IV. :-)
        I takhle to mohlo dopadnout
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 01.12.2011  00:15

          « Re: Re: podareny facelift

          Tak snáď až tak nie. U Renaultu je zaujímavá jedna vec - ak aj prídu s novým štýlom, nikdy ho neaplikujú naprieč celým portfóliom ako napr. Volkswagen alebo Opel.
    • 00 Reagovat !

      foto DoubleSix

      DoubleSix 01.12.2011  09:31

      « Re: podareny facelift

      Také si myslím, že ten facelift pomohl, líbí se mi to více než stávající model. Jen bych ocenil, kdyby Renault přinesl výkonnější benzínový motor než jen 1.4 TCE s 96kW.
      • 00 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 01.12.2011  11:15

        « Re: podareny facelift

        Nějak se jim do benzínu nechce. Asi mají pocit, že se benzín kupuje jen kvůli nižší ceně a pro ostatní mají výborné nafty. Přitom by stačilo nasadit třeba 1.6 DIG-T od Nissanu. Vžyť i ta 1.4 TCe je od Nissanu a čeká ji modernizace. O 1.6 se v Renaultu mluví hlavně v souvislosti s novým Cliem RS. Musíme dát Renaultu trochu času. Myslím, že se v motorech docela snaží.
  • 00 Reagovat !

    foto amadeus

    amadeus 30.11.2011  14:11

    Tupý Scénic

    Musím se přiznat, že se mi předfaceliftovaná verze líbí víc. Jsou to sice jen rendery, ale subjektivně na mě to auto působí najednou hrozně tupě.
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 30.11.2011  16:40

      « Re: Tupý Scénic

      To robia tie svetlá, tie pôvodné sú členitejšie a sadli mi k autu viac.
      Facelift nie je zlý, ale nepripadá mi, že vylepšil vzhľad auta - iba zmenil.
      Ale súhlas, že je to parádny rodinný voz.
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 30.11.2011  17:48

        « Re: Re: Tupý Scénic

        Souhlas, parádní vůz, na kterém se nedá nic vytknout... v tomhle segmentu Renault válí :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Katikakus

          Katikakus 30.11.2011  19:43

          « Re: Re: Re: Tupý Scénic

          Renault rodinna auta proste umi tak, jako nikdo jiny. Velmi povedeny facelift... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Nareem

    Nareem 30.11.2011  14:41

    Scénic

    Hodně pěkné, Scénic je momentálně asi nejhezčí Renault :-)
  • 00 Reagovat !

    foto pali-sk

    pali.sk 30.11.2011  16:21

    Hmmm

    prečo pridali denné led svetlá do nárazníka a nie do svetlometov, tak ako je to v terajšej verzii?

    Vidím tam aj nový panel rádia. Tiež pribudne systém na sledovanie jazdných pruhov, alebo adaptívny tempomat?
    • 00 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 30.11.2011  18:19

      « Re: Hmmm

      mi to přijde v nárazníku v pohodě.... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 30.11.2011  19:46

        « Re: Re: Hmmm

        Problem je v tom, ze jsou prilis nizko, takze na zvlnenych silnicich, kde prejizdis horizonty, muze tohle byt nebezpecne - auto muzes spatrit pozde. Proto preferuji denni sviceni v hlavnich svelometech.
        • 00 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 30.11.2011  23:40

          « Re: Re: Re: Hmmm

          U tohoto úhlu pohledu máš pravdu. Ale designove to sedí... :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 01.12.2011  00:32

          « Re: Re: Re: Hmmm

          Hlavne sú tie denné svetlá, a ešte formou diód, podľa mňa krokom vedľa. Aký vlastne majú zmysel? Že trochu dlhšie vydržia žiarovky? Klasické krátke svetlá sú podstatne lepšie, najmä neoslňujú - hlavne za šera alebo keď je zamračené je to veľmi nepríjemné. Navyše pri krátkych svetlách svietia aj koncové, pri denných nie. Povinnosť svietiť je dobrá vec, ale zavedenie čiste denných diód vpredu je je naopak ústupkom tohto kroku k lepšej bezpečnosti na cestách.
  • 00 Reagovat !

    foto salamoon

    salamoon 30.11.2011  16:38

    facelift na 1*

    nevidim nic,co by mi vadilo,prekazalo,alebo sa nepacilo. bravoooo :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 07.12.2011  09:25

      « Re: facelift na 1*

      Tak se podivej dovnitr na tu zrudnou palubku. Fujtajbl! :no: :no: :no:

      S ohledem na totalni odpudivost interieru je zbytecne se ptat na cokoli dalsiho - napriklad zdali se to da koupit ve verzi 4x4 :no: :no: :no:
  • 00 Reagovat !

    foto firefighter32

    firefighter32 30.11.2011  16:55

    Konečně normální hagusy

    Konečně po 100 letech Renault vyslyšel mé přání a vybavil scénica normálními hagusy. Aspoň to tak teda vypadá na druhém obrázku. Ale nu což, lepší pozdě nežli později.
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 30.11.2011  18:05

      « Re: Konečně normální hagusy

      Čo tým myslíš?
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 30.11.2011  18:18

        « Re: Re: Konečně normální hagusy

        Jestli tím nemyslí hagusy..... >:D ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto R32

        R32 30.11.2011  19:29

        « Re: Re: Konečně normální hagusy

        Strešné nosiče... alebo lyžiny, po Slovensky. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 30.11.2011  19:46

          « Re: Re: Re: Konečně normální hagusy

          >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 30.11.2011  22:12

          « Re: Re: Re: Konečně normální hagusy

          To je jasné (nie som na tomto českom serveri prvý deň), mňa skôr zaujíma rozdiel medzi normálnymi a nie normálnymi hagusmi, ktoré spomína kolega vyššie. Tento prvok výbavy som si málokedy doteraz všímal.
  • 00 Reagovat !

    foto Ragnotti

    Ragnotti 30.11.2011  17:01

    Láska na druhý pohľad

    Pozerám fotky tohto auta na facebooku, a páči sa mi čím ďalej tým viac. Na predchádzajúcom scenicu mi kadečo vadilo, ale toto auto je nádherné. Dnes ma v náramne potešili. :yes: Príliš nerozumiem tej ďaľšej generácii 1,5dci, keď je takmer hotová 1.1dci s tým istým výkonom.
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 01.12.2011  00:28

      « Re: Láska na druhý pohľad

      Tak asi aj starší 1.5 asi ešte má čo povedať... Kým príde zmienený motorček 1.1 ešte nejaký čas uplynie a 1.5 dCi s pár koníkmi navyše sa určite nestratí.
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 30.11.2011  17:14

    VOZIDLO

    Však to znáš, už jen zvuk těch slov - kára, dělo, péro, brko, fáro... Scénic je pro mne ukázkou jen... vozidla...
    • 00 Reagovat !

      foto cosworth

      cosworth 30.11.2011  17:44

      « Re: VOZIDLO

      GTI je pro mne jen ukazkou tupeho omezeneho hovada
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 30.11.2011  17:45

        « Re: Re: VOZIDLO

        Nesouhlas. GTI je označení výborného hot hatche... rychlé, šmrncovní... prostě gut vozík.
        Tvá reakce ale patří zcela jistě tomu "člověku", který se za tenhle nick schovává.... a v tom případě naprostý souhlas.... předvčírem to dokázal na plné pecky....
        Takže stručně, jasně, výstižně! :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 30.11.2011  18:01

          « Re: Re: Re: VOZIDLO

          Okrem prvého riadku si sa týmto klasifikoval presne na to, čo píše ten dement nad tebou.
          • 00 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 30.11.2011  18:08

            « Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

            Taky bych řekl.
          • 00 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 30.11.2011  18:14

            « Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

            ....nemyslím, zvláště pak poté, co tu vykřikoval na adresu matky jednoho našeho kolegy, zvláště pak poté, co se tu navážel do Peruna.... tohle ti nevadí? ale nehodnotím nikoho...byt bych podle tvé logiky mohl tebe házet do stejného pytle jako toho dotyčného třípísmenkového.... toť vše. :-! možná bys mohl ubrat plyn na své plynatosti mozku, nemyslíš?! 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Klaudius

              Klaudius 30.11.2011  18:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

              Svoj názor na teba nezmením. Tým, že súhlasíš s takým diskusný odpadom, nie si o nič lepší. Nevšímaj si ma, nemám sa s takými o čom baviť.
              • 00 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 30.11.2011  18:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

                Trpíš mečiarovým syndromem.... mi tu nepřijde jako odpad nikdo. Kdo jsi, že soudíš? Pro mě bys mohl být odpadem ty, když souhlasíš s třípismenkovým.... vzpamatuj se hombre, .... ale ... já tu chodím na diskuze o autech.... dokud se mistr gti neomluví za ty lidské prasárny co tu vypustil, je pro mě nikdo. Tvůj názor na mě mi je zcela lhostejný.
                Ale věcně: víš proč coss reaguje na "kolegu" jak reaguje?
                Sorry, ale nechci se bavit o škatulaci lidí, nechci plýtvat časem nad debatou o nikom.
                • 00 Reagovat !

                  foto Klaudius

                  Klaudius 30.11.2011  19:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

                  Ty si vážne kus vola. Diskusný odpad je to, čo produkuješ ty aj ten nad tebou. Často sa stáva, že postihnutí vezmú na seba aj to, čo na nich nikto nehodil.
                  • 00 Reagovat !

                    foto ericn

                    ericn 30.11.2011  20:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

                    Kluci, klid, brzděte, je to přece jen o autech a ne o hádkách a blbostech ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Klaudius

                      Klaudius 30.11.2011  22:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

                      Jo, jo, máš pravdu. Niekedy ma ľudská blbosť zbytočne vytočí. Díky za tú brzdu.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ji-Ri

                        Ji/Ri 30.11.2011  23:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

                        Sorry hombre, ale vytocil ses sám...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Klaudius

                          Klaudius 01.12.2011  00:17

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

                          Ja tvrdím niečo iné? Vytáčam sa sám. A podnetom je ľudská blbosť. Chceš dodať ešte niečo?
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ji-Ri

                            Ji/Ri 01.12.2011  00:49

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

                            Tak to máme stejně... Chceš ještě něco dodat?
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 30.11.2011  17:59

        « Re: Re: VOZIDLO

        Zabudni, že Auto.cz existuje. Nikomu nebudeš chýbať. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 30.11.2011  18:16

          « Re: Re: Re: VOZIDLO

          jak víš? ach jo, tohle tu už jednou bylo.... proč třeba místo tupého odsuzování se nikdo nezeptá, co k tomu hodnocení csw vede? Nikdy jsem si nevšiml, že by tak reagoval na kohokoliv jiného.... to jsou ale zkrácené pohledy...
          • 00 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 30.11.2011  18:21

            « Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

            Asi si jen nevšímáš. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ji-Ri

              Ji/Ri 30.11.2011  18:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: VOZIDLO

              no fakt jsem si nevšiml .... a popravdě, ani se mu v tomto případě nedivím.... ale šlus ... to je o autech a ta si nezaslouží bavit se o třípismenkovém... mě by ten důvod i zajímal, byt když vidím, co tu ten diskuzní zbabělec předvádí a zvláště pak předvčírem.... není se čemu divit....
              takže: Vivat SCEEEEEENIC ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 30.11.2011  18:00

      « Re: VOZIDLO

      Kto ti za to môže, že autám nerozumieš? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto adamikos

      adamikos 01.12.2011  19:59

      « Re: VOZIDLO

      .... už jen zvuk těch slov - kára, dělo, péro, brko, fáro... ano to znám, to je Megane 3 RS 265... Golf GTI je pro mne ukázkou jen...vozidla... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 30.11.2011  17:25

    Předku...

    ...Scénicu jsem dodnes nějak nepřišel na chuť, tohle se na prvních fotkách zdá být mnohem lepší.
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 30.11.2011  18:04

      « Re: Předku...

      Scenic si vyskúšaj a pouvažuj potom. Pre rodinu jedna z najlepších volieb.
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 30.11.2011  18:16

        « Re: Re: Předku...

        Asi sis nespojil předmět příspěvku s textem. Proti Scénicu jako takovému jsem prakticky neřekl půl slova. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 30.11.2011  18:18

          « Re: Re: Re: Předku...

          v poho, on klaudius není zlý, on jen někdy štěká ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Klaudius

            Klaudius 30.11.2011  18:32

            « Re: Re: Re: Re: Předku...

            Kúp si zrkadlo.
            • 00 Reagovat !

              foto Ji-Ri

              Ji/Ri 30.11.2011  18:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Předku...

              asi ti přitáhnu retaz... ;-) jdu na ten špigl, ja? :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Klaudius

                Klaudius 30.11.2011  19:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předku...

                Snaž sa nikdy ma nestretnúť. Pre vlastnú bezpečnosť.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ji-Ri

                  Ji/Ri 30.11.2011  19:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předku...

                  No comment.... 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto Klaudius

                    Klaudius 30.11.2011  22:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předku...

                    Bacha, hryziem!!! Haf!!! >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ji-Ri

                      Ji/Ri 30.11.2011  23:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předku...

                      Vykopu ti kolem kotce vodní příkop... A suché granule >:D >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Klaudius

                        Klaudius 01.12.2011  00:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předku...

                        A jak udržíš v packách krompáč? Podľa seba súdim teba, sa hovorí... >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ji-Ri

                          Ji/Ri 01.12.2011  00:46

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předku...

                          Budu kopat packama... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 30.11.2011  18:32

          « Re: Re: Re: Předku...

          Pozor na to, ja Ťa nekritizujem ani nemám pocit, že Scenic kritizuješ Ty. Chcel som tým len povedať, že chuť na toto auto spraví skôr niečo iné ako práve jeho vzhľad. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 30.11.2011  19:32

            « Re: Re: Re: Re: Předku...

            No vidiš, moje řeč, já vyzkoušel a koupil Peugeot >:D Btw Scenic špatný neni ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Klaudius

              Klaudius 30.11.2011  22:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Předku...

              Jasne, koľko ľudí, toľko chutí. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 30.11.2011  23:10

              « Re: Předku...

              Já vyzkoušel a koupil Scénic. P5008 není špatný. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Klaudius

                Klaudius 01.12.2011  00:20

                « Re: Re: Předku...

                Ja by som tiež bral Scenic. Akurát nestačili financie, tak som sa musel uspokojiť s Renaultom Kangoo. Ale som spokojný aj tak. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 30.11.2011  17:43

    PREMIANT VE TŘÍDĚ "SCENIC"

    Není co dodat. Po všech stránkách daleko před konkurencí a to: designem, technikou, spolehlivostí....
    Vivat Renault Scénic..... ikona třídy!
    Ano, konkurence má taky pěkné vozy, ale na místě 2 je to Picasso, .... a pak....
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 30.11.2011  18:14

      « Re: PREMIANT VE TŘÍDĚ "SCENIC"

      Já ti nevím, jako ironie by to bylo trefnější.
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 30.11.2011  18:17

        « Re: Re: PREMIANT VE TŘÍDĚ "SCENIC"

        Co z toho nesedí?
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 30.11.2011  18:21

          « Re: Re: PREMIANT VE TŘÍDĚ "SCENIC"

          Design je věcí subjektivní, technika možná jen některá, spolehlivost dost diskutabilní...
          Ikona to je, ale zase bych tak okatě nevykřikoval, autu bys mohl spíš zde v dikuzi prokázat mědvědí službu. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 30.11.2011  18:24

            « Re: Re: Re: PREMIANT VE TŘÍDĚ "SCENIC"

            1. souhlas, 2. mírný nesouhlas 3. naprostý nesouhlas.... scenik nemá se spolehlivostí problém.... je daleko před pašíkem, který uvádím jen proto, že je tu používán jako benchmark.... Jossi, ruku na srdce.... je to parádní mpvíčko, co? ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 30.11.2011  18:28

              « Re: Re: Re: Re: PREMIANT VE TŘÍDĚ "SCENIC"

              Ty, já na ty MPV, SUV apod. "třípísmenka" ;-) moc nejsem. Jezdit bych v tom nechtěl. Leda za trest. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 30.11.2011  18:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: PREMIANT VE TŘÍDĚ "SCENIC"

                ...to je dobře vědět.... >:D takže až uvidím nasr.aného borca v zádu ve sceniku či jiné bublině tak ti mávnu >:D ;-) tak tos mi umístil banán po nos :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Klaudius

                Klaudius 01.12.2011  00:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: PREMIANT VE TŘÍDĚ "SCENIC"

                Podobne ako GTI, síce MPV podaní VW je niečo iné...
                Každý má iné potreby a iné predstavy o aute. Však je z čoho vyberať. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto adamikos

            adamikos 01.12.2011  20:06

            « Re: Re: Re: PREMIANT VE TŘÍDĚ "SCENIC"

            Test MPV v r. 2009, který dělala redakce Auto Bild .... a výsledek poté Renult použil do své marketingové kampaně...cituji.... "Renault Megane Scenic je druhé nejspolehlivější auto mezi všemi třídami a absolutní král ve svém segmentu...to netvrdíme my...to tvrdí němci". Asi tolik ke spolehlivosti...image je na špici ve třídě, prodeje jsou na špici ve třídě... hodl toto Renault umí... ať se ti to líbí, nebo ne.
  • 00 Reagovat !

    foto lukasik

    lukasik 30.11.2011  18:13

    5 hviezdičiek

    Scenic bude prvým vozidlom Renaultu ktory prinesie kamerovy system, system monitorovania bdelosti vodica, nocne videnie, vedenie v jazdnych atď. Viz odkaz: [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 30.11.2011  19:26

      « Re: 5 hviezdičiek

      Jestli je to tak, tak haleluja, po letech novátorství přišel (vcelku pochopitelný) útlum, ale už to začínalo být zpátečnické.
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 30.11.2011  19:28

        « Re: Re: 5 hviezdičiek

        vše samozřejmě za příplatek >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 30.11.2011  20:03

          « Re: Re: Re: 5 hviezdičiek

          To nevadí, ať je klidně za příplatek, kde máš třeba hlídání jízdních pruhů a aktivní tempomat v základní výbavě? ;-) Ani v A6 ;-) Za aktivní tempomat bych třeba i připlácel
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 30.11.2011  20:42

            « Re: Re: Re: Re: 5 hviezdičiek

            hele to nebyla kritika, jen kdyby to bylo takový novátorství, mohlo by to být v základu ;-) :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 30.11.2011  20:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: 5 hviezdičiek

              Tak tohle není samozřejmě novátorství, to je konečně dohánění konkurence. Nikde ani o novátorství Scénica nepíšu nebo dokonce soudobého Renaultu. O novátorství e dá hovořit u Laguny II s bezklíčovým odemykáním, senzory tlaku v pneumatikách atd., nebo i u Laguny I s hlasovým modulátorem...
              • 00 Reagovat !

                foto lukasik

                lukasik 30.11.2011  21:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 5 hviezdičiek

                Tak pokiaľ chce RENAULT ostať na špici a mať 5hviezdičiek tak nema na výber, kriteria idu hore a toto mu len pomože a pokial bude aj s tymito novými systemami cenovo priateľný tak bude opäť o krok vpred. Bolo načase už som sa obával že moja najobľúbenijša značka bude pozadu >:D Ešte tak 2-spojka a sekvenčné radenie pod volantom a bude to bomba >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 30.11.2011  22:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 5 hviezdičiek

                  Tak dvouspojka už dneska je, není problém si ji koupit pod názvem EDC
                  • 00 Reagovat !

                    foto kuko

                    kuko 01.12.2011  10:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 5 hviezdičiek

                    problém je, že se nabízí jen pro motor 1.5dCI ;-\
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 01.12.2011  14:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 5 hviezdičiek

                      No tak ono tam krom 1,4 TCe taky nic pořádného, co by si zasloužilo připlácet za převodovku, není. 8-s
                      • 00 Reagovat !

                        foto kyklop

                        kyklop 01.12.2011  15:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 5 hviezdičiek

                        mozno ano, ale je to skoda. Nie kazdy hlada najvyssiu vybavu, najvykonnejsi motor a automat. Cast klientov by si dopriala a kombinaciu automatu s lacnejsimi verziami
              • 00 Reagovat !

                foto Klaudius

                Klaudius 01.12.2011  00:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 5 hviezdičiek

                Povedal by som, že Scenic je iba ladením formy. Útlm počas krízy bol znateľný a na bleskový štart už nie je doba. Zas bude prisýpať po troške.
    • 00 Reagovat !

      foto salamoon

      salamoon 30.11.2011  21:51

      « Re: 5 hviezdičiek

      viac ako jazdne pruhy by som ocenil BLIS.... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto lukasik

        lukasik 30.11.2011  22:45

        « Re: Re: 5 hviezdičiek

        Viem že dvojspojka je k 1.5dCi ale k silnejším motorizáciam chýba :-(
  • 00 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 30.11.2011  18:55

    Vypadá líp...

    ... to se musí nechat ;-) Ale pořád mi tu jaksi něco chybí a to slušně výkonný turbo benzinový motor 1,2TCe to nezachrání, o 1,4TCe se nepíše - čekal bych vylepšení někam na úrověň 105-110kw/240Nm a ono nic, ticho po pěšině...

    Zkoušel jsem G.Scenic 1,4TCe před FL a nebylo to špatné, nicméně nakonec to vyhrál P5008 1,6THP 115kW ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 30.11.2011  18:58

      « Re: Vypadá líp...

      Výborná volba! Za "kolik" jezdíš? Tento motor mi přijde jako super i v 508.... dík.
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 30.11.2011  19:05

        « Re: Re: Vypadá líp...

        Ahoj, zatím mám průměr 8,2 - 8,5l a to auto jezdí cca 60% po městě 40% delší trasy... Delší trasy pak vždy plně ložené, děti, proviant atd... :yes: :yes: :yes:

        Proti dřívějšímu C4 GP jízdně nebe a dudy, to samé proti Scenicu, měl jsem ho na dlouhou testovací jízdu, btw mrkni na mojeauto, mám tam recenzi ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 30.11.2011  19:08

          « Re: Re: Re: Vypadá líp...

          tak to je moc dobré.... Díky! Jdu ti omrknout garáž tak na mě nepouštěj psa.... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 30.11.2011  19:09

            « Re: Re: Re: Re: Vypadá líp...

            V pohodě, pokud budeš mít víc dotazů, napiš...
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 01.12.2011  00:24

      « Re: Vypadá líp...

      Nikdy nevieš, možno o 15 rokov sa dočkáme Tce150 a bude to dvojvalec biturbo 0.6 litra... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto DoubleSix

      DoubleSix 01.12.2011  09:28

      « Re: Vypadá líp...

      Tak to jsem oba dopadli úplně stejně. Také jsem se rozhodoval mezi Grand Scenicem 1.4 TCE a P5008 1.6 THP a vyhrál Peugeot. :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ghostyx

    Ghostyx 30.11.2011  19:01

    Scenic po facu

    Moc povedenej facelift... :yes: Idealni a napaditej interier. I kdyz Renault v posledni dobe ve "valce" v designu jiz ponekud ztracel, tak myslim, ze timto pocinem je zase zpet ve hre a Scenic je toho prvnim dukazem! Technika je vytecna a v tomto smeru Renault drzi krok, ale ten design prednich partii vsech poslednich modelu Renaultu obecne byl tristni! Jeste honem upravit prid v Lagune Coupe, ktera ponekud zbytecne trpi na ten tak nejak skleslej vyraz cumaku a ktera by si neco podobneho, jak se to stalo s predkem Scenicu zaslouzila kazdym coulem... :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 01.12.2011  09:14

    Nový Scenic

    Přední světla jsou perfektní... jedním dechem musím dodat, že ta předchozí se mi moc nelíbila. Auto teď vypadá mnohem lépe, ty rendery ve světle modré působí až futuristicky.

    1.2TCe taky vítám... vždy jsem se divil tomu, že se tento motor nedává do Megana, ale zřejmě za tím stály nějaké výrobní důvody. Ve Scenicu to bude spíše pro klidnější jezdce, ale proč ne.

    Moje volba by byla 1.6dCi... to bude pro rodinné auto ideál, který bude mít i nějakou výkonovou rezervu. Je ale pravda, že Renault si za ten motor nechává dost draze platit :-(.
    • 00 Reagovat !

      foto kuko

      kuko 01.12.2011  11:01

      « Re: Nový Scenic

      pozor, ona to není 1.2TCe z Clia, tohle je nová oturbená 1.2 už s přímým vstřikem ;-)

      ale taky jsem se divil, že 1.2TCe nenasadili do Meganu, na druhou stranu value for money kombinaci hrála základní atmo 1.6, která je osvědčená a bezproblémová, což hodně konzervativních zákazníků ocení víc než "živost" turbomotoru
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 01.12.2011  11:53

        « Re: Nový Scenic

        Pokud se podívám na Golf nebo Octavii, pak 1.4TSI na 90kW je už spíš lehce nadstandardní motorizace a 1.2TSI 77kW se šestistupněm považuju za rozumný kompromis pro "běžného řidiče".

        Megane má s motory docela problém... 1.6 16V není žádný zázrak, 1.4TCe už je celkem drahý (kolem 400.000, za 420 můžeš mít Lagunu s 2.0 16V) a totéž platí i pro dCi. Levnější 1.2TCe by tomu mohla docela dost pomoci.
        • 00 Reagovat !

          foto kuko

          kuko 01.12.2011  12:48

          « Re: Re: Nový Scenic

          otázka je, jestli by mohli s 1.2TCe místo 1.6 udržet cenu "už od..."
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 01.12.2011  13:40

            « Re: Re: Re: Nový Scenic

            Ať tam klidně 1.6 jako základ je, a 1.2TCe za příplatek 10-15k...
  • 00 Reagovat !

    foto Guttalax

    Guttalax 01.12.2011  13:21

    frvozy

    ;-) Tento Šénik je hodně povedený. Vzhledem k diskuzi by si někteří mohli dát i po tlamě. >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Fenka Kiki žila na smetišti, teď patří k týmu zvířecích záchranářů

Fenka Kiki žila na smetišti, teď patří k týmu…

Společně s dalšími sedmi psy žila Kiki mezi odpadky. V pražském bezdomoveckém příbytku s ní živořila ještě další…

Moderátorka Tereza Kostková: Před StarDance šla na funus!

Moderátorka Tereza Kostková: Před StarDance šla na funus!

Třpytivou róbu vyměnila za černý smuteční šat. Tereza Kostková (42), která s Markem Ebenem (60) provází sobotní…

 

iSport.cz

Schick kvůli zranění chyběl, AS Řím doma vybouchl se Spalem

Schick kvůli zranění chyběl, AS Řím doma vybouchl se Spalem

Fotbalisté AS Řím v italské lize překvapivě doma prohráli 0:2 se Spalem Ferrara a po devíti kolech mají na kontě…

Změnit hru. A hned. Proč to v Chelsea jde a v Česku je to zpráva z Marsu?

Změnit hru. A hned. Proč to v Chelsea jde a v Česku…

Změna hry ze dne na den? Vyloučené! Snad za půl roku, ale spíš až za rok. Tohle se bere v českém fotbale za…

 

Reflex.cz

Český projekt chce miliardě lidí na planetě zlepšit zrak. A jde na to překvapivě jednoduše

Český projekt chce miliardě lidí na planetě zlepšit…

Nekorigovaný špatný zrak je v současnosti nejrozšířenějším zdravotním problémem na světě. Valnou většinu potíží…

Českou NASA povede expert na mosty Dolínek. Na Měsíc poletíme dřív, než postavíme lávku v Troji, slibuje

Českou NASA povede expert na mosty Dolínek. Na Měsíc…

Poslanec a dosluhující náměstek pražské primátorky Adriany Krnáčové Petr Dolínek navrhuje vznik Národní kosmické…