Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Scénic/Grand Scénic: Technická data MPV novinek se světlou výškou SUV

Průkopník segmentu kompaktních MPV se dočkal čtvrté generace. Do prodeje nový Renault Scénic vstoupí ještě v letošním roce.
Zpět na článek
5. 9. 2016 15:29
5. 9. 2016 19:52
5. 9. 2016 23:30
6. 9. 2016 02:41
6. 9. 2016 08:24
6. 9. 2016 09:57
6. 9. 2016 10:18
14. 9. 2016 21:17
14. 9. 2016 21:32
6. 9. 2016 10:28
14. 9. 2016 21:21
5. 9. 2016 15:29
základ 20?
ty vaďo
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pepa_007
5. 9. 2016 23:32
Re: základ 20?
Bude to pěkná cena za gumy. :-!
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2016 16:24
rozmer kolies
mi pride ako hodne nestandardny.... k comu prave tieto relativne uzke 20tky ako zaklad? ... neboli by lepsie nejake proporcnejsie a iste aj cenovo vyhodnejsie 205tky-215tky 16tky? ... ano chapem ... velke kola su v mode... a samozrejme dalsia vec je aj ta ze kola robia auto... aj to je vcelku v poriadku ok ... ale kolko asi moze stata takato nestandardna pneu? osobne by som radsej prijal kusok mensiu ale radsej sirsiu pneu .. aj kvoli kdejakym jamam na ceste by to u takehoto uz docela velkeho a sirokeho MPV bolo asi lepsim kompromisom ako taketo v podstate vzhladom k velkemu priemeru uzke megakola... ako fakt sa mi nechce sa mi verit ze nejake tie standardne 16tky toto auto obuvat nikdy nebude... pre mna je to v podstate nepredajna kombinacia na tychto uzkych megakolach .... ono 20tky su mozno fajn na edge alebo nejakom F-pace a samozrejme aj s patricnou sirkou pneu .... ale na takomto MPV by som ovela radsej uvital nieco priemerom mensie ... a v tomto specialnom pripade hlavne aj nieco sirsie ... ;-\
Rozbalit vlákno
9
5. 9. 2016 16:47
Re: rozmer kolies
Klid,nové pneu půjde koupit za 1500,-auto krásné :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2016 17:00
Re: rozmer kolies
ano auto krasne... obzvlast ten dlhsi a vyvazenejsi grand scenic v tej sviezej modrej :yes:
5. 9. 2016 17:48
Re: rozmer kolies
Jasně úplně v poho, aktuálně jedna guma 3500 - 4000 Kč (nabídky na webu). Tomu říkám láce :-)
Avatar - woody-alien
5. 9. 2016 18:24
Re: rozmer kolies
Jo, tohle je problém. Když si vezmeš, že musíš koupit zimáky, i když toho v zimě s takovou víkendovkou moc nenajezdíš, jednu letní sadu si necháš na běžný pojížďky, ale po čase tě začnou i na okresky lákat semi slicky. No a teď začneš jezdit na okruh, než najdeš ty správný gumy, pár sad vyměníš, a i když je nakonec najdeš, stejně na tom okruhu půjdou strašně rychle do kopru. Jak říkám, je to problém. ;-)

Ne, nechci to zlehčovat, vyšší cena pneu určitě není příjemná, ale zase se v najetých kilometrech docela rozpustí.
6. 9. 2016 10:20
Re: rozmer kolies
komu sa nepáčí, môže brať ecosport a plakať pri každom otvorení garáže
Avatar - woody-alien
6. 9. 2016 11:16
Re: rozmer kolies
To je snad příliš krutý...nemyslíš ? >:-[]
[odkaz]
6. 9. 2016 12:46
Re: rozmer kolies
bože, nestraš
5. 9. 2016 16:53
Re: rozmer kolies
Re pneu - je to atyp, nicméně pro MPV typické (a relativně ekvivalenty) 215/50 R17 stojí prakticky stejně... Pokud bude auto s tímto rozměrem pneu fungovat - proč ne?
Re disky - ta cena bude taky velmi podobná, rozdíl v nákupce budou max 2-3EUR/ks oproti stejné 17"

Jinak koncepce auta je parádní, osobně SUVka považuji za zbytečnou kategorii, 99% uživatelů nikdy nesjede z asfatové cesty. Spojení SUV a MPV tak jak ji prosadili u Espacu je asi ideál - vyšší světlá výška a prostorný interiér... K dokonalosti Grand Scenicu mi chybí pouze posouvací dveře ala Grand C-Max...
Avatar - _Karel_
5. 9. 2016 17:29
Technická data motorů
tam máte dvakrát.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
5. 9. 2016 17:52
Re: Technická data motorů
Ne, jedna tabulka je Grand a jedna neGrand. ;-)
Avatar - _Karel_
5. 9. 2016 18:16
Re: Technická data motorů
Á, díky za upozornění :-)
Avatar - twistedTSD
5. 9. 2016 17:59
END IS NEAR
S ohlašováním konce dieselů to nejmenovaným kolegům evidentně moc nevychází. :-) Seděla by mi tam aspoň 1.2 tCe s automatem, ale jinak pro rozvážeč dětí do školy asi dostatečná paleta motorizací.

Musím uznat, že crossoverizace se jim docela povedla. Člověk při usedání do Scénicu snad ani nebude mít pocit, že se vzdal jakékoli radosti za života, což se o moc MPV říct nedá.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2016 18:21
Re: END IS NEAR
mne by tam sedela aj ta 1,6sce z meganu... teda aspon v tom kratsom scenicu ako zaklade v aute s cenovkou od... ako spolahlivy zaklad by to pre nefiremneho zakaznika ( mladu rodinu ) nemusela byt vobec zla kombinaia ... kusok v tomto skoda lebo keby takyto atmo motor nemali nepoviem nic... ale maju ho "v zalohe" ( v megane ) a napriek tomu ho v scenicu uz akosi nevidim ;-\ ... a snad by zapasoval aj do capturu .... ale to uz je jedno...

vyssi podvozok je vzdy fajn... toto sa im podarilo.... obe auta posobia sviezo a hodne moderne... usedlost a vajickovitost tych predoslych scenicov je razom fuc :yes:
5. 9. 2016 18:26
Re: END IS NEAR
Mně tam spíš chybí TCe 150 EDC. Doufám, že tam do roka bude. Jinak si Scénica nekoupím.
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2016 18:27
Re: END IS NEAR
;-) :yes: .. to uz je iny protipol... ale ano... aj tymto smerom je este co zlepsovat :yes:
Avatar - speedfred
5. 9. 2016 19:15
Re: END IS NEAR
Mal som ten motor 1.6 v minulom (ešte súčasnom) Scenariku a či by som ho chcel znova sám neviem. Manželke to stačilo,ale ja osobne radsej nejaký Scenarik GT.
Turbo motory su ďaleko príjemnejšie,aspon pre mňa v obyč aute.
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2016 19:27
Re: END IS NEAR
ja viem..... ved zase nevravim ze to bude ideal.... ale ako spolahlivy zaklad s cenovkou od preco nie.... na rozvoz deti po meste alebo pre manzelku do prace na tych 20km denne po meste asi lepsia volba ako nejaka malolitrazna oturbena verzia... trosku niektorym kombinaciam motorov aj prevodoviek u renaultu celkom dobre nerozumiem na koho nimi cielia a to aj u capturu alebo clia ( spomenme napr clio RS s automatom ) ... ale co uz ... trendy su trendy ... a zakaznik sa zrejme uz musi prisposobit ... alebo teda este moze ist ku konkurencii
Avatar - speedfred
5. 9. 2016 19:36
Re: END IS NEAR
Po meste to stačí je pravda.
Ono my sme s tym jazdili kde-kade,ale pri 140km/h uz bol ten motor troska hlučnejší. Ináč spoľahlivý bol,a spotreba 6,4 - 8,5l
Tie kombinácie motor-prevodovka,to sa neboj automobilky to majú asi nejak pozistované čo a ako.
Avatar - Emel
5. 9. 2016 19:52
Re: END IS NEAR
V naftě možná i dobrá. V benzínu je ta 1.2TCe v GrandScenicu ale spíš jen takový zajišťovací pokus pro cenu "již od".
5. 9. 2016 23:36
Re: END IS NEAR
Vzdal radosti ze života? Myslím že existuje celá řada MPVček, které jsou daleko zábavnější než mnohé klasické osobáky...
Avatar - Pepa_007
5. 9. 2016 23:30
Wow
U nejslabší nafty 13,7s zrychlení na 100km/h??? Jak to pojede naložené?
Pouze 3 motory a z toho dvě nafty?
Jeden benzín?
1500kg těžké auto?
Nejsilnější nafta pouze s automatem?
Uf, děsný !!!!
Zákazníci budou mít těžkou hlavu s výběrem.

Wow wow wow. 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
8
6. 9. 2016 02:41
Re: Wow
Tak zákazníci o podobný vůz pujdou jinam.
6. 9. 2016 08:24
Re: Wow
Ted to neber osobne, ale clovek, co ma doma C3 Picasso se 70kW tady bečí nad tím, jak pojede auto s NEJSLABŠÍ naftou... Mam dojem, ze ta nafta pojede uplne stejne jako to tvoje.

To jsi mne fakt rozesmál. Asi tě nenapadlo, že ne všichni si kupují MPV na závodění po okreskách. Trochu zkus myslet...
Avatar - Pepa_007
6. 9. 2016 09:57
Re: Wow
Mě to hodně překvapilo, těch 13,7s. To se už asi nikde nevidí. I Dacia Lodgy to má o více jak 1s méně.

To co teď mám bylo v době kdy jsem to kupoval naprosto vyhovující. Výkonem ale i užitností. BTW: má to zrychlení 12,2s. V příspěvku jsem psal o 13,7s. :-)
Ale je to už 7 let nazpět. A poslední půlrok zjišťuju, že když dám na střechu 4 kola, do kufru 500l zavazadel a sednou si do toho 4 lidi, že bude potřeba obměna. Za větší. Výkonější. Prostě jiný. Ideálně C4 Grand Picasso, Či tento Scenic.
Nafta se mi vůbec nevyplatí při nájezdu do 20 000km ročně. A co tedy koupit v benzínu? Aby to nebylo brzdou provozu. A mělo to 7 míst k sezení?
Zjištuju, že asi nic není. Asi skončím bohužel u bazaru a koupím nějakej 2.0, 1.8, 2.3, atd... .

Na závodění to nechci, ale když třeba dám na střechu 4 kola, do kufru 500litrů zavazadel a sednou si do toho 5 lidi, tak bych rád abych nebyl brzdou provozu. Při cestě do jakéhokoli kopečka se hodí každej kůň navíc.

Megane Combi 1,2 TCe 97kW je docela lehké auto, ale když dáme 1,2 TCe 97kW do 1,5t těžkého auta. A ještě to je MPV velkou čelní plochou. Bude to stačit?
6. 9. 2016 10:18
Re: Wow
no tak to máš ťažké, lebo ak chceš 7miestne, benzín a dobrú dynamiku pri plnom obsadení a batožine, tak ber mitsu outlander. Ale to sme asi s cenou inde, čo? Za málo peňazí málo muziky
Avatar - Pepa_007
14. 9. 2016 21:17
Re: Wow
No to nevím jaky Otlander myslíš. Našel jsem pouze 2,0 benzín. Cena vcelku jde. .... ikdyž teď koukám, že nestačí 600 000Kč. Ale za 7 míst je příplatek 170 000Kč. A bez možnosti manuální převodovky. Takže vypadává. Jak OBROVSKÝM příplatkem za 7 míst. Tak nemožností manuálu. Nic moc parametry motoru to jenom uzavírají. (skoro 11s na stovku a 190km/h). Ikdyž to třeba pojede úplně v poho a 150HP bude stačit.

BTW. Za 770 000Kč se nechá pořídit Okta RS 230.
Avatar - Pepa_007
14. 9. 2016 21:32
Re: Wow
Našel jsem BWM Active Tourer. To by splňovalo u mě vše. Manuál. Skoro 200HP. Ikdyž cena stoupá na 800 000Kč. Ale BMW jsem nechtěl, proto jsem po něm ani nekoukal. 8-s

Prostě stejnou práci by mi udělala obyč 1,6 Turbo od Renautu, Citroenu, Oplu, atd.... . Prostě obyč spotřebka.
Avatar - woody-alien
6. 9. 2016 10:28
Re: Wow
Já ti rozumím. Člověk nemusí chtít závodit, ale vyloženě rezignovat na dynamiku je druhej extrém. Proč bych měl mít při předjíždění nějaký brzdy provozu věčně orosený čelo ? Tímto náhledem je 1.2 TCe pro Scénica (tím spíš po Grand) spíše nedostatečná. 1.6 dCi už vypadá líp, ale u Renaultu si ho ceněj pomalu jako Mazda silnější benzíny. Narvou ti k němu asistenty od hlídání pruhů až po utírání pusy od kečupu a cena poletí nahoru. Navíc pokud naftu nechceš nebo se ti nevyplatí, na výběr tedy vážně nemáš. Chtělo by to určitě ještě 1.6 TCe, prostě nějakej benzín, kterej by to auto zvládal trochu s nadhledem i naložený.

Zmíněné C4GP ještě jeden takový v nabídce má - 1.6 THP byť výhradně ve spojení s automatem. To takovej Peugeot s 5008 už na nabídku jakéhokoliv benzínu hodil bobek. Renault by se měl s tím motůrkováním trochu zklidnit, poslední auta pěkný, zajímavý....ale těžko se k nim vybírá pohon.
Avatar - Pepa_007
14. 9. 2016 21:21
Re: Wow
JJ to je ono. Jen lehtat plyn. Kopec, nekope. Ševelit 90-100km/h tacho. Na dálnici 140Km/h tacho. Když se dostanu na DE dálnici tak klidně dlouhodobě držet 190-200km/h tacho. A mít klidně 7 lidí na palubě a rakev na střeše. Žádné závodění. Říkám tomu pohodová jízda. Když se přiblíží tatrovka tak ji bezpečně předjet. Mých 70kw, když naložím auto na max, na toto nestačí. Člověk se pak za kamionem plouží, dejchá exhalace. A Vyloženě je nervozní kde může předjet.
13. 2. 2020 13:52
Renault grand Scénic
Dobrej den prosím o radu mám Renault grand Scénic při otevření dveří se mi rozblika a pípa přístrojová deska děkuji vena
Rozbalit vlákno
0