Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
4
/
13
Prohlédnout znovu
Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
|
acz
Během přejezdu vrcholů stoupání a při jízdě z mírného klesání se uplatňovala volnoběžka Optiroll šetřící palivo
|
acz
Vpravo od volantu se nacházelo jednoduché nastavení tří druhů tempomatu a povinných
|
acz
Na volantu lze nastavit dvě rychlosti tempomatu (S1 a S2)
|
acz
Při zapnutí adaptivního tempomatu ACC se u tahače vybaveného systémem Optivision automaticky aktivoval prediktivní tempomat
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Vysoká průměrná spotřeba nastala kvůli jízdě krokem do dlouhého kopce a následné pomalé jízdě v koloně cca patnáct kilometrů
|
acz
Nezávislé elektrické topení s výkonem 4 kW dokáže prohřát kabinu i v třeskutých mrazech
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Kompletní zakrytování kol návěsu vydatně pomáhalo snížení aerodynamického odporu
|
acz
Skříňový návěs byl přísně aerodynamicky upravený
|
acz
Sluneční clona na aerodynamicky vyšperkovaném vozidle nechyběla
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků