Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Talisman odhaluje technická data a výbavu

Francouzská novinka střední třídy bude dostupná se dvěma zážehovými a třemi vznětovými motory. K dispozici budou čtyři stupně výbavy.
Zpět na článek
23. 10. 2015 12:44
23. 10. 2015 13:03
23. 10. 2015 13:05
23. 10. 2015 09:24
23. 10. 2015 09:28
23. 10. 2015 09:51
23. 10. 2015 09:56
23. 10. 2015 10:15
23. 10. 2015 20:35
23. 10. 2015 12:02
23. 10. 2015 12:19
23. 10. 2015 12:28
23. 10. 2015 13:00
23. 10. 2015 13:20
23. 10. 2015 20:12
23. 10. 2015 20:52
23. 10. 2015 12:58
23. 10. 2015 13:03
23. 10. 2015 16:50
23. 10. 2015 20:04
24. 10. 2015 09:44
Avatar - Dylan McKay
23. 10. 2015 09:01
Krásné auto
Ale tolik dieselů v současné situaci? Bral bych benzín, když je tedy hybrid ve hvězdách. Jen rozhodnutí zda kombi nebo sedan by bylo těžké.

A ještě něco. Podle tabulek všechno žere míň než Prius. Proč to tak není i doopravdy?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2015 09:17
Re: Krásné auto
ten benzin so 147kw tu vidim ako jasnu volbu.... ;-) .. aj ked aj ten 110kw by uz mohol stacit... a urcite aj bude stacit.... tie dva benziny su posadene ( vykonovo ) ozaj velmi sikovne to musim uznat :yes: vedel by som si vybrat...

tych 5,9L na 200 konikov je samozrejme vtakovina... ale za 8-8,5 by to v beznej premavke jazdit mohlo.... co bude na takyto kolos podla mna velmi prijemna spotreba :yes:
Avatar - Ozzman
23. 10. 2015 12:44
Re: Krásné auto
Bojím se, když to naložíš, tak to stejně nepojede o moc lépe, tady chybí jako vrchol velká nafta. Pro 2-3 lidi to určitě na dovolenou odveze solidně a ten pokles výkonu oželíš, ale když máš vézt 4 lidi a zavazadla v kopcích, tak nevěřim, že to pojede, jako auto s 200 koňma (s větším objemem či více válci) v takovém režimu.
23. 10. 2015 13:03
Re: Krásné auto
Silnější diesel by zase ideálně chtěl pohon 4x4. To vidím jako důvod absence silného dieslu.
23. 10. 2015 09:27
Re: Krásné auto
To je přesně ono... ve volbě karoserie (sedan x kombi) nemám také jasno. Obě verze jsou velmi povedené... ale ze všeho nejvíc oceňuji interiér. Jednoduchý, žádná "počítačová hra"...
23. 10. 2015 13:04
Re: Krásné auto
Počkám si na reálné setkání. Z fotek působí auto z profilu příliš těžké. Hlavně příď s nafouknutou kapotou a krátkým zakulaceným převisem. Od B-sloupku směrem dozadu, už je to v sedanu lepší. Nevím na kolik je formování přídě ovlivněno bezpečností (srážkou s chodcem) či perem designera. Ale příď je ocucaný bonbón.

Také jsem si uvědomil, co mi z profilu připomíná:
Kia Optima - možná tu příď zvládli lépe, tedy z profilu.
[odkaz]

Talisman
[odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
23. 10. 2015 14:27
Re: Krásné auto
Ono je taky otázka, jestli talisman nevychází z některých komponentů staršího samsungu. [odkaz]
Avatar - Stejsn
23. 10. 2015 13:05
Re: Krásné auto
Auto se připravuje dlouho dopředu, včetně homologačních zkoušek a tak dále. Náběh výroby naftových talismanů začal dávno před VW událostmi posledních týdnů, čili na vrcholu dieselové popularity. Takže je to celkem pochopitelné. Pokud uvidíme nějaký pokles v nabídce a odbytu naftových aut, tak až v další generaci, až bude jasné jak to všechno dopadne.
Avatar - twistedTSD
24. 10. 2015 08:14
Re: Krásné auto
Hlavně nechápu, proč by i při současné situaci výroba naftových Talismanů nabíhat neměla. Zatím ani nic nenasvědčuje tomu, že by se na drtivé preferenci naftových motorizací ve střední třídě vůbec něco změnilo. Tak z toho nedělejme hon na čarodějnice...
23. 10. 2015 09:04
malá Francouzská revoluce
Společně s Espace považuji Talisman za malou francouzskou designovou revoluci. Nový Espace jsem měl tu čest řídit, a proto bych se v Talismanu silnějšího dieselu nebál i přes relativně nízký obsah. Ale volil bych nejspíš benzínový agregát.
Renault je pro mne jednoznačně největším příjemným překvapením tohoto roku... a to jsem ho posledních deset let prakticky zcela ignoroval...
Rozbalit vlákno
27
Avatar - KANKUNEN
23. 10. 2015 09:24
Re: malá Francouzská revoluce
Podpis. Fandím podařeným autům napříč značkami. Renault nepředvedl skok, ale spíše přelet. Co jsem ale viděl v testu na NOx, tak malý motor ve velkým autě má v reálu problémy s NOx.
Avatar - sargis
23. 10. 2015 09:38
Re: malá Francouzská revoluce
Ked beries revoluciu to, ze do strednej triedy avelkeho vanu idu iba oturbene 1,6.....
23. 10. 2015 09:41
Re: malá Francouzská revoluce
designová revoluce ve smyslu karoserie a interiéru. To ostatní ukáže čas. Nicméně, jak už jsem psal, po krátké zkušenosti s novým Espace bych se nebál, že ten silnější diesel si s Talismanem neporadí.
Avatar - Ozzman
23. 10. 2015 12:50
Re: malá Francouzská revoluce
Pro běžné použití to jistě bude důstojná motorizace, ale pro managerský sedan/vrchol nabídky, je to málo, naložíš lidi a bude to na úrovni nějakého 80-100kw dvoulitru, protože mu chybí ten kroutící moment a objem :-)
23. 10. 2015 12:59
Re: malá Francouzská revoluce
Těžko říct... ale popravdě jsem ještě auto plné manažerů na vlastní oči neviděl :). Většinou spíš prázdná auta s jedním manažerem :-)
Beztak bude lepší počkat, až bude příležitost auto projet a pak si usadit názory a dojmy:)
Avatar - Ozzman
23. 10. 2015 13:04
Re: malá Francouzská revoluce
Viz můj příspěvek níže >:D Mě se to bohužel poštěstilo >:D Zbytku se nechtělo vlakem a nebo letadlem >:D
Avatar - Hittman
23. 10. 2015 09:48
Re: malá Francouzská revoluce
jj, já tedy preferuji před výbavou výkon, který je dnes podstatný pro bezpečnost atd., ale z 1,6 dCI toho výkonu v takto velkém autě moc nebude, proto se divím, že nenasadí alespoň 2.0 dCI, když už nechtějí používat 3.0 V6 dCI... ;-\
23. 10. 2015 09:55
Re: malá Francouzská revoluce
Já si myslím, že vozů s dostatečným výkonem je na trhu docela dost a Renault se tímto vozem zaměřuje spíš na zklidněnou (rozuměj již dostatečně vyblbnutou) část populace.
Avatar - sargis
23. 10. 2015 10:06
Re: malá Francouzská revoluce
There is no replacement for displacement - volil by si s rozumu a znalostami o autach napr. benzin 1,6T 125 kW proti 2,0T 125 kW keby boli za +/- rovnaku cenu?
Nehovoriac o ludoch, ktori maju suseda s Feldu SDI co ma vacsiu kubaturu ako toto...a mozno aj spolahlivost.
23. 10. 2015 10:18
Re: malá Francouzská revoluce
Včera na facebooku meziplynu někdo psal (EDIT: uživatel v komentáři, nikoliv Koubek nebo Žák), že se chystá 2.0 dCI, které má vycházet z 2.3 dCI a výkonově má nahradit 3.0 V6 dCI.... Nevím, jestli je to podložená informace, nebo pohádka, nečekal bych, že zrovna Renault bude konkurovat 2.0 Bi-TDI od VW, ale pokud ano, mohla by to být pěkná francouzská střela ala 508 GT :-)
23. 10. 2015 10:37
Re: malá Francouzská revoluce
508 gt je skvělé auto, jen výkonnový rozdíl mezi 120kw a 150 kw není zas tak velký. Ale pořád jsou to velmi rychlá auta.
23. 10. 2015 11:15
Re: malá Francouzská revoluce
Jasně, ale pokud by motor měl konkurovat Bi-TDI a zároveň nahradit třílitr, měl by mít výkon 160kW+. To není nic nerálného a věřím, že by se jak do Espacu, tak do Talismanu podobný motor hodil.

S takovým dvoulitrem jsem ještě nejel, ale když jsem viděl video, jak s ním zrychluje passat, dost jsem koukal. Nedávno jsem si byl projet nový superb combi TDI 140kW 4x4 DSG a zase tak moc to nejelo, takže ten rozdíl tam asi bude, byť je to jen 36kW. :-)

Souhlas s tím, že 508 gt je top. Hned bych ho bral, ale náš firemní operák se ubírá právě k Superbům :-) (nestěžuju si >:D )
Avatar - speedfred
23. 10. 2015 12:27
Re: malá Francouzská revoluce
asi to zabíja ta prevodovka v GT-ečku.
23. 10. 2015 12:42
Re: malá Francouzská revoluce
Jo to byly časy, když PSA montoval do 407 (verze kupé) 3.0 HDi V6 (vyvinutý s Ford/Jaguar). Dával krásných 177kW a 450Nm. Takže výkony motoru Bi-TDI ve středně třídním Passatu nemohou nikoho ohromit. Na dvoulitr je to samozřejmě slušný výkon, dost autu v dynamice pomáhá DSG a v agilitě dobře naladěný 4x4, který dokáže poslat i více na zadek. Auto pak není tak nedotáčivé. Jen ta V6 hraje lépe!
23. 10. 2015 14:35
Re: malá Francouzská revoluce
Bohužel jsou ty časy mainstreamových středotřídních kupé asi pryč... Já stále lituju, že jsem místo octavie ve stejné cenové relaci nekoupil 3 letou Lagunu coupe s najezdem do 40 tisic, šlo by to >:D Bohužel zvítězil rozum nad srdcem...
23. 10. 2015 10:32
Re: malá Francouzská revoluce
To, že tady veřejně vyjadřuji svou radost nad povedeným dílem ještě neznamená, že se za každou cenu budu pouštět do debat reducio ad absurdum. Opravdu ne, když jako argumentační nástroj použiješ "Feldu SDI". Nic ve zlém a neber to osobně.
Na tvou otázku ohledně výkonově podobných, ale kubaturou odlišných motorů ti odpovím.
Když budu uvažovat jako většinová část populace...Pokud bych chtěl turbo motor, volil bych 1.6T, protože například moje děti studují a každá koruna dobrá (i úspora na povinném ručení je úspora, byť se jedná ročně o pár tisíc) a ještě lepší každá koruna investovaná do vzdělání a cestování, než do dražšího motoru, který nabízí relativně stejný výkon, jako ten levnější.
Nicméně mám v garáži dva atmosférické dvoulitry a prosinci tam zaparkuji třetí dvoulitrovou atmosféru. Toliko k motorům
Avatar - Hittman
23. 10. 2015 11:47
Re: malá Francouzská revoluce
Nevím, co je na tom, že chce mít člověk bezpečné auto, které zrychlí, když to zrovna potřebuji a umí předjet i kamion, divného? A dostatečný výkon ty motory mají možná tak o stupeň nižší kategorii ;-)
Avatar - Ozzman
23. 10. 2015 12:51
Re: malá Francouzská revoluce
Záleží na tom, jak je auto zatížené.
23. 10. 2015 12:53
Re: malá Francouzská revoluce
Neber to osobně... Možná proto, že už mnoho lidí pochopilo, že podobné argumenty používají povětšinou ti, co jezdí zběsile a nebezpečně a začínají být na silnicích pro ostatní něco jako obtížný hmyz? Já teda nepalcuju, ale nedivím se...Chce to lepší argument.
Dnešní nízkoobjemové turbomotory nabízejí dostatečný zátah na předjetí kamionu, a to téměř všechny... Vlastně je to jejich největší přednost.
Avatar - Ozzman
23. 10. 2015 13:03
Re: malá Francouzská revoluce
Tak, lepší je jezdit v olítané Audině, žejo, tuhle demagogii tu hittman razí delší dobu, ale musím v něm v něčem souhlasit, protože sic máš pravdu o malých turbomotorech a kamion s tím předjedeš určitě lépe, než s o pár generací starší dvoulitrovou atmosférou (pokud nejsi naprostá vylízaná hlava, která jezdila předtím v 300 koňovém sportovním autě a nepřemýšlíš, jestli to stihneš, když se blíží z protisměru auto), ale ne, pro mne, ale pro některé účely Talismanu prostě chybí větší motor, protože při plném nákladu ta jednašetka třeba v naftě, rychle umře. Absolvoval jsem nyní pár tisíc km v Superbu II v nejvyšší naftové specifikaci 125kw a když jsme jeli v 5ti, tak i ty kilowatty na předjíždění už nestačily, nebo né nestačily, ale hrozně rychle uvadaly a v kopcích to bylo sakra poznat a už tam byl jen malý rozdíl oproti třeba mému 85kw dvoulitru v Mondeu. Ve dvou lidech ta akcelerace byla samozřejmě o dost svižnější, ale na kroutící moment jsou na tom velmi podobně (rozdíl 40Nm). Na papíře to vypadá brutálně, na to ,že je to 1,6, ale nevěřím, že to bude v reálu stíhat naložené takový Passat BiTDi, nebo Superba se 140Kw, potažmo nové biturbu v Mondeu :-)

Ale to není výtka uplně pro mne, já bych se spokojil i s 96kw 1,6, pro mé potřeby stačí :-)
Avatar - Hittman
23. 10. 2015 13:12
Re: malá Francouzská revoluce
Jen tě opravím, já nikomu mé názory nevnucuji. A to, že místo mírně jeté okty koupím A6, o kterou bylo staráno a má nalítáno 200 tis a vím, že to auto zas 200 tis bez problému najede, je prostě čistě moje věc a je na každém, co si koupí. Já jsem ze 4válců vyrostl a zatím mne žádný nepřesvědčil, abych šel místo do 6ti hrnku do 4hrnku.
Avatar - Ozzman
23. 10. 2015 14:24
Re: malá Francouzská revoluce
Já ti neberu tvou volbu, ale prezentuješ se tu tak, že nic pod V6 neexistuje a není hodno... chápu tě, taky bych volil V6, ale bojím se servisních nákladů a na nový či zánovní V6 nemám, ale neznamená to, že vše ostatní je nedostatečné, to prostě pravda není, hlavně když si tu DCi zkusíš, jel jsem ji sice v Megane, ale přesvědčila mne. Nicméně na vrchol v o třídu větším autě je to málo.
23. 10. 2015 13:18
Re: malá Francouzská revoluce
Jak jsem psal výše:) Vyzkoušíme a pak uvidíme. Moje zkušenost je taková, že papír a tabulky snesou všechno, ale jejich výpovědní hodnota se den ode dne vytrácí v běžné, drsné realitě otáčkoměrů :-) A v automobilovém průmyslu to v poslední době sleduji jako takovou hru na laboranta (čili člověka v laboratoři) a pokusnou krysu (čili zákazníka). Jenže kdybych to chtěl rozebírat víc, připadal bych za chvíli sám sobě jako technokratický demagog... :-)
Avatar - Ozzman
23. 10. 2015 14:26
Re: malá Francouzská revoluce
Souhlasím :-) Já spíš tím chtěl demostrovat, že jako vrchol, aby stačil konkurenci šířkou nabídku mu žalostně chybí něco objemějšího :-)
Avatar - Hittman
23. 10. 2015 13:09
Re: malá Francouzská revoluce
Bohužel tě zklamu, většinu času si to pluji krajinou, takže mne netahej do kategorie firemních lítačů na oktávkách. Jinak stačí si všimnout, třeba na trase OL - Přerov, kde tyto maloobjemové motory nejsou schopni ani v prckoletu ten kamion předjed a raději se za ním plouží a dělají kolonu.
23. 10. 2015 13:26
Re: malá Francouzská revoluce
tak třeba není chyba v prckoletech. Třeba řidiči mají vyšší výkon v oblasti pudu sebezáchovy. Jestli myslíš okresku Ol-Přerov (můj rodný kraj mimochodem), tak tam jsem se neodvážil předjíždět ve špičce téměř nikdy a to ani s tehdy docela nabušeným Xedosem... Nicméně tvůj styl jízdy neznám a nechci zabřednout do nějakého zbytečného konfliktu. Každý podle svého gusta. Chápu, že AUDI svádí svou konstrukční podstatou k rychlé jízdě. Někdy je ale trpělivost víc životodárná...
Avatar - Ozzman
23. 10. 2015 14:27
Re: malá Francouzská revoluce
Tak tak, kolikrát je to i o řidiči, sám nepředjíždím až když jsem si na 150% jistý, že mam rezervu výkonovou i dost dlouhý úsek :-) A je jedno, jestli jedu v HTP, nebo v něčem co má 200 kobyl, vzdy se musíš přizpůsobit.
Avatar - Emel
23. 10. 2015 09:24
Motory
No, ty řeči o pokrytí 90% poptávky zní dost špatně, trošku jako příprava zákazníka na to, že fakt nic lepšího nebude. Ale papírové údaje té silnější 1.6TCe nevypadají špatně. Naopak 9.4s 0-100 u nejsilnější nafty je fail.

Benzín jen v automatu? Když už tam je manuál, proč není spíš u benzínu než u nafty? Ale to už jsem se rozčiloval u Espacu...

1.5dCi - opravdu má 320Nm? V textu, v tabulce už je asi správně 260Nm.

Opravdu dosud žádný Renault neměl ventilované sedačky? Vel Satis, Avantime, Latitude? Nevím, jen mě to překvapilo.

Cena přes 600 - hm, na jednu stranu je v základu nafta nebo benzín + automat. Na druhou stranu plecháče. V principu ale asi v pořádku, Renault se odpoutá od cen "již od"...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2015 09:28
Re: Motory
suhlas... aspon ten 110kw benzin mohol byt ako slusny zaklad kludne aj v manuali .. tato kombinacia mohla byt moc fajn a aj predajne moc uspesna... skoda.... mam pocit ze passat so superbom ci mondeo... sa nadalej nemaju coho bat .. a mozu byt uplne ale uplne v klude ... na predaje tohto talismanu mimo francie som ozaj zvedavy
23. 10. 2015 09:51
Re: Motory
práveže je to fajn, a ak bude cena tých benzínou voči dieslu zaujímavá tak to môže byť argument pre smraďochov čo jazdia 10tis. km po meste si kúpiť radšej ten benzín ako naftu s manuálom ... ale tipujem, že benzín bude o hodne drahší a teda aj veľa ľudí v ČR a SR si zvolí rakovinomet aby mohli jazdiť za 4L. Zbytočne sa zaoberať vývojom nejakej manualnej prevodovky, už by sme sa mali niekde dostať na úroveň USA čo sa tíka automatov, však oproti tým elektronickým a bezpečnostným prvkom čo sa do áut neustále pridávajú nemôže byť rozdiel vo výrobnej cene nejaký kľúčový prečo vôbec vyrábať manuál ...
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2015 09:56
Re: Motory
mne sa tie benziny inak pozdavaju a aj ten 110kw by zda sa uz bol uplne v pohode.... predsa len je to turbo .... a aj z hladiska nakladov spotreby a ceny moze to byt slusny zaklad ... ale ten chybajuci manual to by mi vadilo..... nic proti automatom iste si najdu zakaznikov ok.... ja som uz staromodny priznavam..... ale aspon ako zaklad by som manual prijal.... aj z hladiska ceny to mohlo byt zase kusok blizsie k zakaznikom ktori chcu velke auto strednej triedy.... ale v poriadku

dizle verim.... ze su uz na ustupe..... a je to vidiet aj na tejto motorovej ponuke ze renault nejak na vacsie a silnejsie dizle uz netlaci... a uvidis ze ich pocet casom este klesne... zacina sa mi to pozdavat z tohto pohladu .. aj renault uz prichadza na chut benzinom..... ... inak uplne by stacil jediny dizel - ta 1,6tka so 118kw.... ale ok...
23. 10. 2015 10:15
Re: Motory
manual dnes neni neco co by tahlo a je asi zbytecne s nim ladit dalsi techniku kdys vyrobce ma nejaka data o tom jake motorizace se s jakejma prevodovkama jak prodavali u jinych modelu znacky

ja osobne bych manual jiz nechtel do zadneho auta a radsi mam proste automat s moznosti manualniho voleni stupnu treba padly, je to proste podobne jako chtit dnes manualni klimatizaci v "luxusnim" aute

osobne bych urcite volil kombik, ale u Renaultu me proste schazi motorizace kterou bych dnes preferoval, tedy hybrid ci plug-in hybrid, ale u Talismanu ktery ma teprve prodejni cyklus pred sebou jiste tyto varianty do par let dorazi :-)
23. 10. 2015 10:19
Re: Motory
1.5 dCi má skutečně oněch 260 N.m, chyba už je opravena. Jinak ventilovaná sedadla nejsou až tak běžná záležitost, tudíž mně ani nepřekvapuje, že je Talisman skutečně první Renault s tímto prvkem
23. 10. 2015 20:35
Re: Motory
Ano, tahle věta je dost nešťastná = vědí, že je to fail, takže se nedivím, že argumentují takto...

1.6TCe 110 i 147kW jsou fajn, rozhodně budou na Talisman stačit, ale proč proboha jen automat? Minimálně slabší z nich by měl mít na výběr manuál...

1.5dCi jako základ pro cenu "již od" je Ok, 1.6dCi v obou variantách jako střed dobrý, ale druhý z nich jako vrchol nabídky je fail, chce to 2.0 dCi kolem 140-150kW ;-)

Auto vypadá k světu, nicméně ty hokejky pod předními světly vyloženě ruší celkový design ;-)
23. 10. 2015 09:31
Pěkné, ale ten diesel.....
Nabídka dieselových motorů je zvláštní. 1.5 je spíše okrajová záležitost, ty 1.6 dokáží vyvinout potřebný výkon, ale záleží taky na spolehlivosti. Uvidíme jestli příjde dvoulitr, každopádně benzín bohatě vystačí. Jenom si myslím, že ta volba dieselů u Renaultů není dobrá. Většina firem a soukromých osob logicky odmítne 1.5 a možná i slabší 1.6 a ta silnější může stát relativně dost, takže se nakonec rozhodnou pro 508.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2015 09:37
Re: Pěkné, ale ten diesel.....
vidim to podobne..... mne to pride nieco na styl XC90 od volva... aj motormi aj tym tabletom je to z tohto technickeho pohladu rovnaka genetika........ proste je to dalsia neskutocne velka jachta kde motory akosi uz zacinaju byt "nepodstatne" ... a dolezitejsi je asi uz megatablet... hrozne mi chyba stara dobra laguna s nejakym peknym benzinom a manualom a utulnym serioznym interierom
23. 10. 2015 10:34
Re: Pěkné, ale ten diesel.....
Na druhu stranu já nejsem zastáncem příliš výkonných aut. U Volva nevidím zas tak zásadní problém. Výkonnově ty motory stačí, pro nadšence a ekosmýšlející lidi je tu hybrid. Mne spíš vadí až přetechnizovanost například 2 turba a další věci, které mohou snižovat spolehlivost. Tyto věci patří spíše do luxusních aut, kde majitelé chtějí to nejlepší. Pro většinu lidí není důležité jestli to žere 5.1 nebo 5.3, popř. že na stovce to je o 0.2s rychlejší. A ještě jedna věc, plno lidí vyčítá VW diesely. Ale právě Francouzi cpou do všeho diesely. Například je velmi těžké sehnat 508 v benzínu, C5 nemožné a u většiny aut převažují dieselové motorace vyjma malých aut.
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2015 10:39
Re: Pěkné, ale ten diesel.....
suhlas... ta pretechnizovanost sa nepaci ani mne.... a zvacsa ani nie je k uzitku a zjednoduseniu zivota sofera ale viac na skodu .... nehovoriac o komplikovanosti.... moznej zvysenej poruchovosti, kratsej zivotnosti a bla bla.....

ano viem.... krajina dizlov je zrovna francie... ja ale pevne verim ze dizlova sinusovka je uz na vrchole a teraz pojdeme z kopca... a dalsich aspon 20 rokov budu dizle padat dole ;-) ...

uvidis ze benzinove 508micky sa s velkou radostou v dalsej generacii vratia a mozno hned v niekolkych vykonovych variantach :yes:
23. 10. 2015 12:02
1.6
Je super, ze zakladni motor je 1.6, narozdil od konkurencnich ctrnactek, nebo dokonce litru. Pro rodiny idealni.
Rozbalit vlákno
8
23. 10. 2015 12:19
Re: 1.6
OK, ale co pro ty, kteří chtějí od vrcholnýho modelu Renaultu něco navíc?
23. 10. 2015 12:42
Re: 1.6
Mustang? Dravci půjdou holt jinam...
23. 10. 2015 13:00
Re: 1.6
Ti maji bohuzel smulu. Benzinovy dvoulitr asi neprijde, sestivalec uz vubec ne (pritom Nissan ma moderni 3.5ku, ktera by Talismanu slusela). Takze jedine cekat na nejakou jeste prefouklejsi 1.6ku (Megane RS ma nejakou takovou dostat), nebo doufat ve dvoulitrovy chrochtak. Ale jak rikam, alespon ten zaklad je dustojny. Nekteri nemaji ani to...
23. 10. 2015 13:20
Re: 1.6
možno majú viac dôvodov, ale myslím, že cieľovka, ktorá chce výkonný rozumej drahý renault je úzka a často skončí u prémie. Nech radšej povymetajú stred a netlačia sa kvôli pár kusom do prémiového segmentu, ktorý ich neberie.
Avatar - Ronault.
23. 10. 2015 20:12
Re: 1.6
No, byl jsem teď vyzvedávat auto a bavili jsme se s prodejcem (ne, žádná porucha, ale rozbité čelní sklo 8-s ) a prý je dvoulitr v plánu
23. 10. 2015 20:52
Re: 1.6
Ti pak pujdou a koupi si nejake auto - treba passata v zakladu ;-)
23. 10. 2015 12:58
Re: 1.6
on je to, ale taky nejvyšší motor! 1,6 je něco jako 2,0 v xc90 :no: Chtělo by to motor i pro někoho, kdo nekupuje základní verzi
Avatar - Stejsn
23. 10. 2015 13:03
No sláva.
Už to s tím chtělo něco udělat. Ty hnusné samsungy bez jakéhokoliv designu (fluence, latitude) byly fakt nekoukatelné, tenhle nový talisman je naopak opravdu pohledné auto.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
23. 10. 2015 16:50
Klasika
Ošklivý, nepraktický a nespolehlivý rendlík :no:

- kde je ruční brzda?
- kde je verze 4 motion?
- kde je verze se zvýšenou světlou výškou
- kde je verze s minimálně 2litrovým motorem?
- ohavné sdružené přístroje
- Co ty "kly" na předním nárazníku?

Výsledek je jasný: opět jeden zbytečný křáp, pro který je škoda místa na silnici!
:no:
Rozbalit vlákno
2
23. 10. 2015 20:04
Re: Klasika
Ada ty si jasny ......
Pytal si sa kde je tvoj 2,0TDI?
No zanedlho v servise a tam ti ho daju doporiadku neboj.
PS. rucna brzda je na obrazku c.7 , dalsia brzda je v tvojom mozgu
Ado priznaj farbu mal by si ho rad pred cinzakom? ze? Predpokladam ze tvoje 2,0TDI neparkuje v garazi. Mylim sa?
Avatar - speedfred
24. 10. 2015 09:44
Re: Klasika
Priateľ "Adrian" mysli klasickú ručnú a nie elektro-rucku.
Aspoň to ma rovno číslice na tacho.
23. 10. 2015 22:03
Krásavec na prvý pohľad...
ja nechápem furt čo máte problém s tými motormi páni... pozrite... 1,6 už poháňajú aj traffic! chapete?? úžitkové vozidlo! ktoré si myslím je o dosť väčšie než talisman.. ktorý ma odviesť myslím že aj dosť nákladu.. a aj ťažkého nákladu... plus príves... naozaj máte pochybnosti?? ved už tolko recenzii povedalo pri Espace že súú 1,6 dostačujúce! a Talisman je o 200 kg lahší :-) naozaj už nemajte pochybnosti :-) a čo sa týka 2,0 dCi.. dojdu niekedy v roku 2017-2018... ale aj tak dané motory určite budu dostatočne dynamické... a hlavne je užasne ako vyzera aj základná verzia :-)
Rozbalit vlákno
0