Na autosalonu v Moskvě se ve světové premiéře představila nová generace Renaultu Thalia, pro ruský trh pod názvem Symbol. Její základem je opět Clio druhé generace.
tak aspon ze uz zezadu nevypada tak strasne tragicky. s tim kridylkem to je i docela pekny (na thalii...) ale uz vidim ty lidi jak si u thalie budou do priplatkovy vybavy strkat kridlo :-) ikdyz jeden nikdy nevi. treba obetujou klimu >:D
Náhodou vůbec nevypadá tragicky. Po ne zrovna vydařeném Cliu s batohem, tenhle sedánek se celkem povedl. Pokud Renault nastaví rozumnou cenu, myslím že tenhle Turek s francouzskými geny se bude prodávat nejen v Čechách velice úspěšně. Volil bych ho raději než Logana.
Jak Yarise, tak i Corsu s kufrem jsem viěl. Dokonce jsem viděl i Fiestu s kufrem a v ulicích Teheránu pak Peugeota 206 sedan (mimochodem ten vypadal celkem pěkně). A k tomu batohu? Ano všechna mnou zmíněná auta jsou v podstatě malé hatche s batohem. Jde jen o to jak moc násilně je ten batoh naroubovaný... ;-)
Teherán? Tak to vám docela závidím. Tam bych se měl vypravit, dokud tam ještě jsou nějaké památky. Írák už jsem nestihl :-(
Ale co se tohohle autíčka týká, řeknu to takhle. V první generaci byla Fabia hezčí než Thalia. Teď je to obráceně. A to ne že bych na designu některého z nich ulítával...
Celkově se mi to auto zdá vzhledově nevyvážený. Připadá mi to, jako by na tak malý auto naroubovali světla z laguny. Ale oproti Thalii 1 je to pokrok...
Detomaso a ukaž mi jakýkoliv malý sedan, který by vypadal vyváženě... Upřímně řečeno, já o žádném takovém nevím. V rámci možností které se u malých sedanů proporčně nabízejí, vypadá tahle Thalie ještě velmi vyváženě. Vzpomeň na skvosty typu Suzuki SX4 sedan, KIA Rio, Fiat Palio, Honda City, předchozí Thalie, Škodovka Fabie atd... Popravdě řečeno jediný malý sedan, který se mě osobně skutečně líbil byla poslední generace Seatu Cordoby...
No pokud mohu vstoupit do diskuze, tak jako pěkný malý sedan se mi jeví Fiat Linea. Ten je odvozený z Grande Punta. A k té první generaci Kia Rio, tak ta byla upřímně úplně mimo. To nový Accent a Rio sedan jsou na tom daleko lépe.
s délkou lehce přes 4,5 metru já nepokládám Lineu za malý sedan. Ani rozvorově. Je sice postavená na bázi Grande Punta, ale v mnoha zemích plní funkci plnohodnotného rodinného auta. Já bych Lineu spíše nazval sedanem Brava, postaveným z dílů Grande Punta... Ale pravda, Linea je velice hezký sedan.
Ona je Linea svébytná, někde mezi Puntem a Bravem.
Úplně ošklivý není ani nový Accent, i když u něj čistě esteticky vzato mi ty předchozí generace přišly asi všechny hezčí (ale to byly liftbacky).
Vždy, když kolem mne projede Fiat Linea, tak se za ním otočím a říkám si, že lze vyrobit i malý sedan. Vyváženější design má dle mého i prcek Chevrolet Aveo. Francouzský design mě poslední dobou nijak neoslovuje. Můžou za to různé tlamy a světla táhnoucí se od předu až dozadu ( Peugeot ), bezcílné tápání ( unylá Laguna, divná Thalia ), barokní tvary ( C4 sedan - opravdu pro silné žaludky )...
Pierro, normálně jsi mě donutil se kouknout na C4 a zamyslel jsem se, proč se mi nelíbí. Přijde mi divný vertikální přechod blatníku a zadního nárazníku. V kontextu s předním nárazníkem to působí poněkud naroubovaně - asi jako Thalia. Ta barokní světla se k vozu nehodí vůbec a dle mého vůz zezadu opticky zužuje. Celkově to na mě působí podobně jako Thalia - hezký auto zfušované s batohem.
Ano vyrábí. Ale také ne pro Evropu. Jinak nejvíc jezdilo v Persii Peykanů (Hillmanů) a licenčních Parsií (něco mezi peugeoty 405 a 406). Dále pak Mazdy 121, Daewoo Matizy, občas nějaká ta stará amerika, Mercedes, BMW či Audi. Jo a tajný policajti tam sedlaj Nissan Patroly..
Jj, s tou 405/406, to je totěž jako stále vyráběný, starý Citroen Xsara v Číně nebo VW Golf I. v Jižní Africe (Ten má ale palubní desku z pedchozí generace Fabie). K těm tajným policajtů v Patrolech-S takovými obry asi moc tajní nebudou... >:D
No jsou tak tajný, že to o nich každý ví... >:D Říkají si komité - mravnostně tajná policie a slouží k pruzení obyčejnejch lidí. Nás cizinců si nevšímali. Patroly jsou stříbrný s černejma sklama. A krom nich je v Íránu snad nikdo nemá.
On by jí ten motůrek určitě slušel, ale jak říkám, to nebude levná záležitost a u nás by asi v případě thálií tahle varianta nepatřila k moc prodejným.
Ale TCE je skutečně paráda. Spotřeba kolem 5-ti litrů, 100 koní, nízká sazba povinnýho ručení... :yes:
I kdyby jí sem Renaut dovážel, málokdo by si jí koupil. To je totéž, jako Logan ve verzi Lauréate. U auta orientovaného na nízkou cenu se lahůdky moc často nevyplácí.
Ano, vzbuzuje, jde ale o to, jaké. Málokterým vozidlům se podaří vzbuzovat tak rozporuplné reakce jako "skvostům" typu Thalia a Logan. Proto bych poprosil jedenkrát Hondu City, ať to má grády.
No kdyz jsem to videl poprve, tak jsem se dost zdesil. Ale kdyz se divam na ty fotky ted, uz mi to tak spatne neprijde. Prijde mi to nahodou docela v pohode. Samozrejme, nejake vyhrady bych mel k designu, ale zadna tragedie to neni. Uvidime, jak to bude vypadat v realu, fotky preci jen trochu zkresluji. My meli pred par lety taky Thalii. Koupili jsme ji nedlouho pote, co se zacla prodavat. Meli jsme ji s 1.4 16V. Tata si velmi pochvaloval vykon motoru, bylo to lehke auto, takze tech skoro 100 koni mu udavalo velmi slusnou dynamiku. Byli jsme s Thalii naprosto spokojeni, nemela zadne poruchy a nekolikrat nas odvezla bez problemu do Chorvatska a zpatky. Jsem velmi zvedavy, jake ceny tomu nasadi.
Plně souhlasím. Thalii má tchán (s tím samým motorem co jste měli i vy) a mohu říci, že to auto vážně není tak zlé jak si o něm spousta neználků myslí. Za ty peníze je velice slušné. Není to sice žádná krasavice, ale jak říkáš poměr užitná hodnota versus cena byl velmi dobrý. Doufám že Renault u této cenové politiky zůstane... ;-)
Jj, presne tak. A nahodou, ja proti designu ani te minule generace nic nemel. At si klidne vsichni reporteri vsech automagazinu pisi, jak ma nevkusne naroubovany zadek, mne to nijak strasne nikdy neprislo. ;-)
No to jo, ale mamka by treba o Thalii mohla mit zajem >:D A navic, mne taky chvili asi potrva, nez si nejaky ty 4kruhy koupim. Jen abych si nakonec nekoupil jen ten space frame >:-[]
bez problému do Chorvatska a dokonce i zpátky? No tak to gratuluju >:D;-)
To mi přijde jak když si dnes koupim auto a mám být štasten za to, že bez poruch dojelo na dovolenou... to je snad samozřejmost ne? ;-)
Tak jasne, bylo to mysleno trosku nadnesene. No ale ono to zas neni takovym pravidlem, potkas cestou auta, ktera proste tu cestu nezvladla. Stoji u krajnice s vystraznym trojuhelnikem a lidi kolem nej jen bezradne chodi. A tohle bych fakt nechtel, aby se mi stalo nekde v cizine. Navic lidi si reknou - low end Renault vyrabeny v Turecku, do toho narazi moucha a rozsype se to. Ale neni tomu tak.
No ja si myslim, ze to nevypada vubec spatne, kdyz vezmeme v potaz, jak je toto auto mysleno. A navic ten zadek je na sedan vyborny a superb by si z nej mohl brat priklad
Záď Superbu skutečně vyžaduje zvyk. Mě vadí hlavně zadní až příliš protažená část z profilu. Jinak zadek na Thalii II se povedl, nepůsobí moc naroubovaně a je elegantní... :yes:
Thalia vždy platila za velmi spolehlivého sluhu, který za skvělý peňíz odvede obrovský kus práce. Vždy jsem ji měl za milé, solidní a sympatické auto, sloužící lidu. Druhá generace je elegantní a určitě ve svých kladech naváže na velmi úspěšnou předchůdkyni... :yes:
PS.: Nechci, aby to vypadalo že se navážím do VW, ale podle názvu by to měl být právě on, kdo by měl lid zásobovat spolehlivými a levnými vozy. Ale kde nic, tu nic. Jen ticho po pěšině. Místo toho se stará dokonce i o nejluxusnější segment, který ho jen přivádí do problémů. Myslím, že malý lidový "volks wagen" by mu slušel daleko více. Uvidíme, co nakonec vyleze z Upu!
Prvý odstavec:
Súhlasím s prvou vetou.
Čiastočne sa stotožňujem s druho vetou.
Nesúhlasím s prvou polovicou tretej vety a nezdieľam radšej vopred optimizmus z druhej polovice tretej vety.
Druhý odstavec(P.S):
Plne súhlasím s obsahom kompletného odstavca od prvého do posledného slova. Ja osobne by som privítal napríklad aj ľudovú škodovku, ktorá je našim srdciam predsa len stále najbližšie...
Masívny, mohutný predok s vyvalenými "očami" pomerne hrubých a neotesaných rysov, podivne "šťúply" zadok, opticky stiahnutá "riťka" pod hrbatým chrbtom.....to nie, to je hnus, velebnosti. Zdá sa, že dizajnu v Renaulte šéfuje divný vták.
Vymeniť!!!