Diskuse

Renault Thalia: Podrobné informace, technická data

28.8.2008

Na autosalonu v Moskvě se ve světové premiéře představila nová generace Renaultu Thalia, pro ruský trh pod názvem Symbol. Její základem je opět Clio druhé generace.

 

  • 00 Reagovat !

    foto skejpa

    skejpa 28.08.2008  07:35

    noo...

    tak aspon ze uz zezadu nevypada tak strasne tragicky. s tim kridylkem to je i docela pekny (na thalii...) ale uz vidim ty lidi jak si u thalie budou do priplatkovy vybavy strkat kridlo :-) ikdyz jeden nikdy nevi. treba obetujou klimu >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Pierro

      Pierro 28.08.2008  08:37

      « Re: noo...

      Náhodou vůbec nevypadá tragicky. Po ne zrovna vydařeném Cliu s batohem, tenhle sedánek se celkem povedl. Pokud Renault nastaví rozumnou cenu, myslím že tenhle Turek s francouzskými geny se bude prodávat nejen v Čechách velice úspěšně. Volil bych ho raději než Logana.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 28.08.2008  10:47

        « Re: Re: noo...

        jestli Thalii 1.gen. označujete jako Clio s batohem tak bych Vám přál vidět Yarise sedan nebo Corsu sedan, hlavně ta Corsa je extrémní úlet
        • 00 Reagovat !

          foto Pierro

          Pierro 28.08.2008  10:57

          « Re: Re: Re: noo...

          Jak Yarise, tak i Corsu s kufrem jsem viěl. Dokonce jsem viděl i Fiestu s kufrem a v ulicích Teheránu pak Peugeota 206 sedan (mimochodem ten vypadal celkem pěkně). A k tomu batohu? Ano všechna mnou zmíněná auta jsou v podstatě malé hatche s batohem. Jde jen o to jak moc násilně je ten batoh naroubovaný... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Banjo

            Banjo 29.08.2008  10:55

            « Re: Re: Re: Re: noo...

            Teherán? Tak to vám docela závidím. Tam bych se měl vypravit, dokud tam ještě jsou nějaké památky. Írák už jsem nestihl :-(
            Ale co se tohohle autíčka týká, řeknu to takhle. V první generaci byla Fabia hezčí než Thalia. Teď je to obráceně. A to ne že bych na designu některého z nich ulítával...
    • 00 Reagovat !

      foto Giorgio

      Giorgio 28.08.2008  09:09

      « Re: noo...

      To křídlo je IMHO vrchol nevkusu a na takovém autě působí hodně komicky. To už tam rovnou mohli dát hliníkové prkno ala GT-tuzing. :no:
      • 00 Reagovat !

        foto VDC

        VDC 28.08.2008  10:47

        « Re: Re: noo...

        To víš, asi to pojede fest - viz tacho do 250. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto skejpa

        skejpa 28.08.2008  19:22

        « Re: noo...

        jo to je k smichu :-) ale bez toho kridla to vypada jeste hur :-)

        jinak jak nekdo nahore psal - lepsi thalia nez lo(l)gan...
  • 00 Reagovat !

    foto Atomas

    Atomas 28.08.2008  09:39

    Světla

    Celkově se mi to auto zdá vzhledově nevyvážený. Připadá mi to, jako by na tak malý auto naroubovali světla z laguny. Ale oproti Thalii 1 je to pokrok...
    • 00 Reagovat !

      foto Pierro

      Pierro 28.08.2008  09:46

      « Re: Světla

      Detomaso a ukaž mi jakýkoliv malý sedan, který by vypadal vyváženě... Upřímně řečeno, já o žádném takovém nevím. V rámci možností které se u malých sedanů proporčně nabízejí, vypadá tahle Thalie ještě velmi vyváženě. Vzpomeň na skvosty typu Suzuki SX4 sedan, KIA Rio, Fiat Palio, Honda City, předchozí Thalie, Škodovka Fabie atd... Popravdě řečeno jediný malý sedan, který se mě osobně skutečně líbil byla poslední generace Seatu Cordoby...
      • 10 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 28.08.2008  10:12

        « Re: Re: Světla

        Fiat Linea.
      • 00 Reagovat !

        foto Homer-J

        Homer J 28.08.2008  10:16

        « Re: Re: Světla

        No pokud mohu vstoupit do diskuze, tak jako pěkný malý sedan se mi jeví Fiat Linea. Ten je odvozený z Grande Punta. A k té první generaci Kia Rio, tak ta byla upřímně úplně mimo. To nový Accent a Rio sedan jsou na tom daleko lépe.
        • 00 Reagovat !

          foto Pierro

          Pierro 28.08.2008  10:47

          « Re: Re: Re: Světla

          s délkou lehce přes 4,5 metru já nepokládám Lineu za malý sedan. Ani rozvorově. Je sice postavená na bázi Grande Punta, ale v mnoha zemích plní funkci plnohodnotného rodinného auta. Já bych Lineu spíše nazval sedanem Brava, postaveným z dílů Grande Punta... Ale pravda, Linea je velice hezký sedan.
          • 00 Reagovat !

            foto Banjo

            Banjo 29.08.2008  10:59

            « Re: Re: Re: Re: Světla

            Ona je Linea svébytná, někde mezi Puntem a Bravem.
            Úplně ošklivý není ani nový Accent, i když u něj čistě esteticky vzato mi ty předchozí generace přišly asi všechny hezčí (ale to byly liftbacky).
      • 00 Reagovat !

        foto Atomas

        Atomas 28.08.2008  10:57

        « Re: Re: Světla

        Vždy, když kolem mne projede Fiat Linea, tak se za ním otočím a říkám si, že lze vyrobit i malý sedan. Vyváženější design má dle mého i prcek Chevrolet Aveo. Francouzský design mě poslední dobou nijak neoslovuje. Můžou za to různé tlamy a světla táhnoucí se od předu až dozadu ( Peugeot ), bezcílné tápání ( unylá Laguna, divná Thalia ), barokní tvary ( C4 sedan - opravdu pro silné žaludky )...
        • 00 Reagovat !

          foto Pierro

          Pierro 28.08.2008  10:58

          « Re: Re: Re: Světla

          mě se C4 sedan docela líbí... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Atomas

            Atomas 28.08.2008  11:08

            « Re: Re: Re: Re: Světla

            Asi jsem tvůrce C4 vůbec nepochopil. Nemůžou se každému trefit do vkusu. To C5 je uplně jiná káva...
            • 00 Reagovat !

              foto Pierro

              Pierro 28.08.2008  11:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Světla

              O tom žádná. C5 je možná nejkrásnější auto své třídy. Ale mě se vážně C4 v sedanu docela líbí... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Atomas

                Atomas 28.08.2008  11:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                Pierro, normálně jsi mě donutil se kouknout na C4 a zamyslel jsem se, proč se mi nelíbí. Přijde mi divný vertikální přechod blatníku a zadního nárazníku. V kontextu s předním nárazníkem to působí poněkud naroubovaně - asi jako Thalia. Ta barokní světla se k vozu nehodí vůbec a dle mého vůz zezadu opticky zužuje. Celkově to na mě působí podobně jako Thalia - hezký auto zfušované s batohem.
                • 00 Reagovat !

                  foto Pierro

                  Pierro 28.08.2008  11:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                  asi jediné co bych mu teda malinko zazlíval je teda trochu větší délka.
              • 00 Reagovat !

                foto milic

                milic 28.08.2008  11:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                Pokud jde o sedany v nižší střední, docela povedený je sedan Opel Astra. Myslím, že to zvládli nejlépe, ve srovnání s C4, Jettou ...
                • 00 Reagovat !

                  foto Banjo

                  Banjo 29.08.2008  11:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                  Jo, Astra je taky celkem elegantní, na tu bych skoro zapomněl.
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 28.08.2008  12:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Světla

              Mě se kupodivu sedan C4 taky líbí ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Pierro

                Pierro 28.08.2008  12:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                Říkám, až na to že je to trochu víc delší než je v této třídě zvykem, ten sedan vůbec zle nevypadá. Vidls někdy 206 pežota v sedanu?
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 28.08.2008  13:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                  No na fotkách ano, katastroficky to nevypadá, pokud člověk má rád auta s gigantickou pr*elí
                  • 00 Reagovat !

                    foto Pierro

                    Pierro 28.08.2008  13:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                    já bych se mu nebránil...
                • 00 Reagovat !

                  foto Culdaraztriptaco

                  "-- skrytý --" 28.08.2008  14:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                  Já jo, ale ne z profilu. Bohužel, nebo bohudík?... >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Pierro

                    Pierro 28.08.2008  14:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                    Náhodou je docela hezkej. Jak jsem psal výše v Teheránu jich jezdí spousty. Oni je tam v Íránu frantíci i vyrábí. Jen nejdou na export do Evropy.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Culdaraztriptaco

                      "-- skrytý --" 28.08.2008  14:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                      ...Protože má hodně kupců pod sebou Thalia. Hlavně Češi na velký zavazadelník a skvělou cenu slyší.

                      Dokonce jsem myslím někde slyšel, že se vyrábí/nebo se měla vyrábět varianta sedan u modelu 307...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Pierro

                        Pierro 28.08.2008  14:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                        Ano vyrábí. Ale také ne pro Evropu. Jinak nejvíc jezdilo v Persii Peykanů (Hillmanů) a licenčních Parsií (něco mezi peugeoty 405 a 406). Dále pak Mazdy 121, Daewoo Matizy, občas nějaká ta stará amerika, Mercedes, BMW či Audi. Jo a tajný policajti tam sedlaj Nissan Patroly..
                        • 00 Reagovat !

                          foto Culdaraztriptaco

                          "-- skrytý --" 28.08.2008  15:15

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                          Jj, s tou 405/406, to je totěž jako stále vyráběný, starý Citroen Xsara v Číně nebo VW Golf I. v Jižní Africe (Ten má ale palubní desku z pedchozí generace Fabie). K těm tajným policajtů v Patrolech-S takovými obry asi moc tajní nebudou... >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Pierro

                            Pierro 28.08.2008  15:21

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                            No jsou tak tajný, že to o nich každý ví... >:D Říkají si komité - mravnostně tajná policie a slouží k pruzení obyčejnejch lidí. Nás cizinců si nevšímali. Patroly jsou stříbrný s černejma sklama. A krom nich je v Íránu snad nikdo nemá.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Culdaraztriptaco

                              "-- skrytý --" 28.08.2008  15:37

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Světla

                              Ještě lepší. Tím, že je tam nikdo nemá se stávají ještě tajnějšími... >:D

                              Aby si je kvůli těm sklům ještě nějaká jiná hlídka nespletla s mafiány. Nedivil bych se... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Wolfsteen

    Wolfsteen 28.08.2008  09:55

    Motory

    Nabídka motorů je zajímavá. Jen mi tam ale chybí 1,2TCE. ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 28.08.2008  12:15

      « Re: Motory

      Kdyby do něj nalili někde na turecko-XY hranicích ten benzín, co prodávají místní v PET láhvích, tak by se z 1,2 TCE stal 1,2 HTP >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Culdaraztriptaco

      "-- skrytý --" 28.08.2008  13:33

      « Re: Motory

      TCE je paráda... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Pierro

        Pierro 28.08.2008  13:56

        « Re: Re: Motory

        ale s tímhle motorem by thalia nepatřila mezi zrovna už levná auta, tomu věř... :-|
        • 00 Reagovat !

          foto Culdaraztriptaco

          "-- skrytý --" 28.08.2008  14:03

          « Re: Re: Re: Motory

          To je fakt, hodí se spíš do Cliíčka... ;-)

          Do Thalči se spíš hodí klasická 1,2
          • 00 Reagovat !

            foto Pierro

            Pierro 28.08.2008  14:31

            « Re: Re: Re: Re: Motory

            On by jí ten motůrek určitě slušel, ale jak říkám, to nebude levná záležitost a u nás by asi v případě thálií tahle varianta nepatřila k moc prodejným.
            • 00 Reagovat !

              foto Culdaraztriptaco

              "-- skrytý --" 28.08.2008  15:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motory

              U nás asi ne, ve státě, ve kterém letí nízká cena a velký kufr. Ale na západě by byl solidně prodejný.
              • 00 Reagovat !

                foto Pierro

                Pierro 28.08.2008  15:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motory

                Na západě i v Turecku určitě jo.
                • 00 Reagovat !

                  foto Culdaraztriptaco

                  "-- skrytý --" 28.08.2008  15:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motory

                  Ale TCE je skutečně paráda. Spotřeba kolem 5-ti litrů, 100 koní, nízká sazba povinnýho ručení... :yes:

                  I kdyby jí sem Renaut dovážel, málokdo by si jí koupil. To je totéž, jako Logan ve verzi Lauréate. U auta orientovaného na nízkou cenu se lahůdky moc často nevyplácí.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.09.2008  15:25

      « Re: Motory

      Na 1,2 TCE se čeká bratru 3.měsíce... Je natolik žádaný, že se prostě nestačí vyrábět... Čekám na něj pln očekávání již 6 týdnů!!! Tak uvidím...
  • 00 Reagovat !

    foto Pierro

    Pierro 28.08.2008  11:11

    Re: Re: Re: Re: Re: Světla

    O tom žádná. C5 je možná nejkrásnější auto své třídy. Ale mě se vážně C4 v sedanu docela líbí... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Sparrow

    Sparrow 28.08.2008  11:23

    Vzbuzuje emoce ...

    Ano, vzbuzuje, jde ale o to, jaké. Málokterým vozidlům se podaří vzbuzovat tak rozporuplné reakce jako "skvostům" typu Thalia a Logan. Proto bych poprosil jedenkrát Hondu City, ať to má grády.
  • 00 Reagovat !

    foto Vi-King

    Vi King 28.08.2008  11:38

    Thalia

    No kdyz jsem to videl poprve, tak jsem se dost zdesil. Ale kdyz se divam na ty fotky ted, uz mi to tak spatne neprijde. Prijde mi to nahodou docela v pohode. Samozrejme, nejake vyhrady bych mel k designu, ale zadna tragedie to neni. Uvidime, jak to bude vypadat v realu, fotky preci jen trochu zkresluji. My meli pred par lety taky Thalii. Koupili jsme ji nedlouho pote, co se zacla prodavat. Meli jsme ji s 1.4 16V. Tata si velmi pochvaloval vykon motoru, bylo to lehke auto, takze tech skoro 100 koni mu udavalo velmi slusnou dynamiku. Byli jsme s Thalii naprosto spokojeni, nemela zadne poruchy a nekolikrat nas odvezla bez problemu do Chorvatska a zpatky. Jsem velmi zvedavy, jake ceny tomu nasadi.
    • 00 Reagovat !

      foto Pierro

      Pierro 28.08.2008  12:49

      « Re: Thalia

      Plně souhlasím. Thalii má tchán (s tím samým motorem co jste měli i vy) a mohu říci, že to auto vážně není tak zlé jak si o něm spousta neználků myslí. Za ty peníze je velice slušné. Není to sice žádná krasavice, ale jak říkáš poměr užitná hodnota versus cena byl velmi dobrý. Doufám že Renault u této cenové politiky zůstane... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Vi-King

        Vi King 28.08.2008  15:13

        « Re: Thalia

        Jj, presne tak. A nahodou, ja proti designu ani te minule generace nic nemel. At si klidne vsichni reporteri vsech automagazinu pisi, jak ma nevkusne naroubovany zadek, mne to nijak strasne nikdy neprislo. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Pierro

          Pierro 28.08.2008  15:28

          « Re: Re: Thalia

          vikingu ty seš zrozenej pro čtyři kruhy se space framem. Takže řešit Thalii ani nemá cenu... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Vi-King

            Vi King 28.08.2008  15:34

            « Re: Re: Re: Thalia

            No to jo, ale mamka by treba o Thalii mohla mit zajem >:D A navic, mne taky chvili asi potrva, nez si nejaky ty 4kruhy koupim. Jen abych si nakonec nekoupil jen ten space frame >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Pierro

              Pierro 28.08.2008  15:50

              « Re: Re: Re: Re: Thalia

              Jen se nic neboj. Audi bude... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto RS

      RS 28.08.2008  13:13

      « Re: Thalia

      bez problému do Chorvatska a dokonce i zpátky? No tak to gratuluju >:D ;-)
      To mi přijde jak když si dnes koupim auto a mám být štasten za to, že bez poruch dojelo na dovolenou... to je snad samozřejmost ne? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Pierro

        Pierro 28.08.2008  13:15

        « Re: Re: Thalia

        Trocha toho nadhledu kámo...
      • 00 Reagovat !

        foto Vi-King

        Vi King 28.08.2008  15:16

        « Re: Re: Thalia

        Tak jasne, bylo to mysleno trosku nadnesene. No ale ono to zas neni takovym pravidlem, potkas cestou auta, ktera proste tu cestu nezvladla. Stoji u krajnice s vystraznym trojuhelnikem a lidi kolem nej jen bezradne chodi. A tohle bych fakt nechtel, aby se mi stalo nekde v cizine. Navic lidi si reknou - low end Renault vyrabeny v Turecku, do toho narazi moucha a rozsype se to. Ale neni tomu tak.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 28.08.2008  20:44

          « Re: Re: Re: Thalia

          Já se chystám možná v září na 1600 km cestu ještě starším a levnějším vozem a taky nepochybuju, že dojedu... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Pierro

    Pierro 28.08.2008  13:15

    Re: Re: Thalia

    Trocha toho nadhledu kámo...
  • 00 Reagovat !

    foto chrudos

    chrudoš 28.08.2008  13:41

    inspirace pro superb

    No ja si myslim, ze to nevypada vubec spatne, kdyz vezmeme v potaz, jak je toto auto mysleno. A navic ten zadek je na sedan vyborny a superb by si z nej mohl brat priklad
    • 10 Reagovat !

      foto Culdaraztriptaco

      "-- skrytý --" 28.08.2008  15:43

      « Re: inspirace pro superb

      Záď Superbu skutečně vyžaduje zvyk. Mě vadí hlavně zadní až příliš protažená část z profilu. Jinak zadek na Thalii II se povedl, nepůsobí moc naroubovaně a je elegantní... :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto Citroenjehistorie

        Citroenjehistorie 29.08.2008  10:07

        « Re: inspirace pro superb

        O tech zadnich castech aut byt tebou bych pomlcel...Renault ma jedny z nejobludnejsich zadnich casti vubec... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Culdaraztriptaco

    "-- skrytý --" 28.08.2008  13:48

    Ševče, drž se svého kopyta...

    Thalia vždy platila za velmi spolehlivého sluhu, který za skvělý peňíz odvede obrovský kus práce. Vždy jsem ji měl za milé, solidní a sympatické auto, sloužící lidu. Druhá generace je elegantní a určitě ve svých kladech naváže na velmi úspěšnou předchůdkyni... :yes:

    PS.: Nechci, aby to vypadalo že se navážím do VW, ale podle názvu by to měl být právě on, kdo by měl lid zásobovat spolehlivými a levnými vozy. Ale kde nic, tu nic. Jen ticho po pěšině. Místo toho se stará dokonce i o nejluxusnější segment, který ho jen přivádí do problémů. Myslím, že malý lidový "volks wagen" by mu slušel daleko více. Uvidíme, co nakonec vyleze z Upu!
    • 00 Reagovat !

      foto vrkuboy

      vrkuboy 28.08.2008  16:41

      « Re: Ševče, drž se svého kopyta...

      :yes: souhlasim a ve vsem ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Culdaraztriptaco

        "-- skrytý --" 28.08.2008  19:58

        « Re: Re: Ševče, drž se svého kopyta...

        ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 28.08.2008  21:24

      « Re: Ševče, drž se svého kopyta...

      Prvý odstavec:
      Súhlasím s prvou vetou.
      Čiastočne sa stotožňujem s druho vetou.
      Nesúhlasím s prvou polovicou tretej vety a nezdieľam radšej vopred optimizmus z druhej polovice tretej vety.

      Druhý odstavec(P.S):
      Plne súhlasím s obsahom kompletného odstavca od prvého do posledného slova. Ja osobne by som privítal napríklad aj ľudovú škodovku, ktorá je našim srdciam predsa len stále najbližšie...
      • 00 Reagovat !

        foto Culdaraztriptaco

        "-- skrytý --" 29.08.2008  21:44

        « Re: Re: Ševče, drž se svého kopyta...

        Díky za hodnocení příspěvku. S tou lidovou Škodou plně souhlasím, český lid by to jistě uvítal... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Klaudius

    Klaudius 28.08.2008  21:20

    Nová Thalia

    Masívny, mohutný predok s vyvalenými "očami" pomerne hrubých a neotesaných rysov, podivne "šťúply" zadok, opticky stiahnutá "riťka" pod hrbatým chrbtom.....to nie, to je hnus, velebnosti. Zdá sa, že dizajnu v Renaulte šéfuje divný vták.
    Vymeniť!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.08.2008  10:33

    francouzsky

    Thalia opravdu znamena "hnusny"? ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Podezřelý balíček na poště v Řepích! Sypal se z něj bílý prášek a páchl, dvě ženy skončily v nemocnici

Podezřelý balíček na poště v Řepích! Sypal se z něj…

V pátek o půl jedenácté 17. srpna dostali policisté hlášení o podivné zásilce. Zaměstnanci pošty zjistili, že z…

Brutální destrukce všeho a všech! Recenze Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered

Brutální destrukce všeho a všech! Recenze Red…

Nejenom dobří holubi se vracejí. I klasické a oblíbené videohry vycházejí v nových remasterovaných konverzích.…

 

iSport.cz

Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA…

Fotbalová Slavia Praha podala po porážce 0:2 v úterní odvetě 3. předkola Ligy mistrů na půdě Dynama Kyjev a…

Sparta redukuje kádr. Mustedanagič míří za Holoubkem na Slovensko

Sparta redukuje kádr. Mustedanagič míří za Holoubkem…

Po vyřazení ve druhém předkole Evropské ligy bylo zřejmé, že Sparta přistoupí k redukci početného kádru. Tak se…

 

Reflex.cz

10 nejlepších seriálů poslední dekády a důvody, proč je rozhodně nesmíte propásnout

10 nejlepších seriálů poslední dekády a důvody, proč…

Homeland. Sherlock. Peaky Blinders… Zatímco zbrusu nové seriály vám kriticky (OK, většinou spíš nekriticky)…

Vzpomínky na Srpen 68: Každý se ptal, je to válka? Bylo to horší, nebránili jsme se. Celých dvacet let!

Vzpomínky na Srpen 68: Každý se ptal, je to válka?…

Ta noc z úterka 20. na středu 21. srpna 1968 skutečně nebyla krátká.  Čtenáři Reflexu se podělili o své…