Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém

Do nejmenší verze Renaultu Trafic se nastěhoval motor 1.6 dCi/88 kW se standardně dodávaným Start-stop systémem. Jak se mu dařilo?
Zpět na článek
24. 8. 2015 08:28
24. 8. 2015 08:42
24. 8. 2015 09:06
24. 8. 2015 09:27
24. 8. 2015 09:31
24. 8. 2015 09:26
24. 4. 2017 10:23
Avatar - lamal
24. 8. 2015 08:28
Klukovy hriadel
Preco je pri kazdom starte extremne namahany klukovy hriadel ?
Rozbalit vlákno
4
24. 8. 2015 09:04
Re: Klukovy hriadel
Tim, ze se startem s vyslaplou spojkou z axialniho loziska kvuli otevrenemu profilu vytlaci cast olejoveho filmu. Nekdo to povazuje za problem, podle me je to do 300 tkm uplne burt. Jestli ten motor zarve driv, byla na nem vyrobni vada.
24. 8. 2015 09:11
Re: Klukovy hriadel
Ten motor šlape výborně,jel jsem s ním,krásně tichý,500 tis dá bez problému :yes: :yes:
Olej měnit po 15 tis.,jako u každého auta,to je samozřejmost...
Avatar - lamal
24. 8. 2015 09:22
Re: Klukovy hriadel
teoreticky uz aj 500tis je krok spat, stare 2,2 dci 88kw nemali problem s 900 000 :-)
Avatar - 3_diamanty
24. 8. 2015 12:33
Re: Klukovy hriadel
otazne je do akej miery tuto ulohu ( zabranit uniku oleja ) zvladnu odstrekovacie alebo tesniace kruzky.... ale mas pravdu... k istemu uniku dochadza....
24. 8. 2015 08:42
...
Vymena oleje kazdych 40 tkm u tyhle malorazky? Tak to potes koste.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - lamal
24. 8. 2015 09:06
Re: ...
tiez som si vravel... rendik potrebuje zarabat, tak po 200 000km si tie uspory na vymenach oleja dozenies niekolko nasobne... mercedes tiez jedneho casu dal 30 000km interval na 2,2 cdi 150k do vita a zacali klepat na klukach, este ani turba nestihli odist...
Avatar - woody-alien
24. 8. 2015 09:27
Re: ...
Protahování servisních intervalů (nejen) u užitkáčů není ani zdaleka výsadou Renaultu. Např. u nového Transita se dočteš, že "díky novým bla bla bla jsme mohli stanovit servisní interval až na 50.000 km a dva roky". Mohou se pak v propagačních materiálech chlubit náklady na provoz "již od". Je to samozřejmě kravina a kdo nemá v hlavě piliny, nemůže to brát vážně.
Avatar - lamal
24. 8. 2015 09:31
Re: ...
nepisal som, ze len reanult... samo sa to tyka kazdeho aj na 1,2TSI je 30 000km likvidacne... kto ma v hlave piliny ten ich ma aj v motore >:D

a ver, ze min 70% tam tie intervaly necha to plati aj pre ine pripaday... kolega si kupil new fobiu combi 1,2tsi 81kw a velmi tazko ho presviedcam, ze 30 000km na interval je nastavene na automobilovu politiku nie zakaznika, hlavne ked si to auto chce nechat dlho... ide o to, ze drviva vacsina ludi nema sajnu o technickej stranke, proste si kupi auto a necha ho servisovat co ine ? tie kecy o olejoch budu brat ako rozpravky mudrlantov
24. 8. 2015 09:26
spotreba
mali ste do auta nalozit aspon 500 kg aka by bola spotreba a ako by to slo lebo je to dodavka, podle mna je to moc maly motor, konkurencia ponuka vacsie objemy
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2015 09:48
Automatická klima
Nový trafic-vivaro jsou celkem vydařený, ale chybějící automatická klima je velká chyba. Do pracovních plecháčů možná stačí manuál, ale do osobních verzí je to celkem nutnost.
Rozbalit vlákno
1
24. 8. 2015 23:10
Re: Automatická klima
A na takú blbosť si prišiel kde?
24. 4. 2017 10:23
USB
Hurá, koněčně někoho napadlo dát USB na vrch palubní desky!!! Ještě univerzální díru na zapalovač a nemusí jít kabely přes palubovku někam dolu.
Rozbalit vlákno
0