Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
1
/
23
Prohlédnout znovu
Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Systém start-stop lze tlačítkem vypnout
|
acz
Na nezpevněném povrchu přijde vhod systém posílení trakce kola s lepší adhezí
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Jinak než geniální nelze nazvat konvexní zrcátko ve cloně spolujezdce
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Pod sedáky spolujezdců se nacházel velký úložný prostor
|
acz
Renault Trafic
|
acz
U nového trafiku navazuje střecha na čelní sklo plynule
|
acz
Až do výšky 40 cm je k dispozici maximální ložná délka 2,537 m
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Otvírací průchod z nákladového prostoru má velké rozměry
|
acz
Šestnáctistovka pro všechny verze Traficu odpovídá extrémnímu downsizingu, doporučujeme však zkrátit předepsané intervaly výměny oleje
|
acz
Kapotu motoru držela kvalitní plynová vzpěra
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre