Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
7
/
23
Prohlédnout znovu
Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Systém start-stop lze tlačítkem vypnout
|
acz
Na nezpevněném povrchu přijde vhod systém posílení trakce kola s lepší adhezí
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Jinak než geniální nelze nazvat konvexní zrcátko ve cloně spolujezdce
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Pod sedáky spolujezdců se nacházel velký úložný prostor
|
acz
Renault Trafic
|
acz
U nového trafiku navazuje střecha na čelní sklo plynule
|
acz
Až do výšky 40 cm je k dispozici maximální ložná délka 2,537 m
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Otvírací průchod z nákladového prostoru má velké rozměry
|
acz
Šestnáctistovka pro všechny verze Traficu odpovídá extrémnímu downsizingu, doporučujeme však zkrátit předepsané intervaly výměny oleje
|
acz
Kapotu motoru držela kvalitní plynová vzpěra
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?