Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Trafic a Opel Vivaro: Nová generace přijde letos v létě

V létě se představí nová generace dodávek Trafic a Vivaro od značek Renault a Opel. Je téměř jisté, že půjde opět o společný projekt obou značek a to i přesto, že vizuálních rozdílů bude více, než doposud.
Zpět na článek
4. 2. 2014 16:58
4. 2. 2014 18:21
5. 2. 2014 01:34
4. 2. 2014 19:25
4. 2. 2014 22:55
5. 2. 2014 23:09
5. 2. 2014 05:48
4. 2. 2014 21:56
Avatar - pumpkin
4. 2. 2014 16:58
doplnenie
Ja len doplním, že výroba sa z UK a ES presúva na domácu pôdu, do renaulťáckeho závodu v Sandouville, kde sa od 60. rokov vyrábali luxusné Renaulty. Výroba novej generácie modelov Espace a Laguna už bude prebiehať v závode v Douai.

Tu sú dáke spy fotky nového Traficu:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
4. 2. 2014 18:21
Trafic
to bude prostě nr.1, ve třídě - bezkonkurenční !

RENAULT toujours !!!
Rozbalit vlákno
1
5. 2. 2014 01:34
Re: Trafic
Ale jdi ty brepto. Bezkonkurenční-a čím?
4. 2. 2014 19:25
Zvedavosť
Priznám sa, že som na tento model zvedavý, dnes už aj dodávky začínajú vyzerať ako osobné autá a v osobných verziách sa im koľkokrát vyrovnajú...

Trochu som sa pozastavil pri sarkastickej poznámke pána Fokta, aká v texte nestranného a objektívneho redaktora nemá čo robiť: "...pouze Francouzi neopomněli poznamenat, že řada nových motorů bude benefitovat ze zkušeností značky ze závodů formule 1, což klientela užitkáčů rozhodně ocení... " :no:
Keby som chcel ísť do dôsledkov, tak neviem, prečo by skúsenosti F1 nemohli byť zužitkované v podvozku, pohonných jednotkách alebo elektronike hoci úžitkového vozidla.
Rozbalit vlákno
7
4. 2. 2014 22:55
Re: Zvedavosť
oni aj zuzitkovane su a budu, ale tiez by som nechcel malinky oturbeny diesel v dodavke ... nehovorim ze to netaha a nema vykon, ale otazka ci vydrzi take zachadzanie ako ten dvojliter, ktovie
5. 2. 2014 08:56
Re: Zvedavosť
Každopádne si nemyslím, že objemom 1,6 bude dieslová ponuka motorov tohto auta končiť, v úžitkových vozidlách má objem svoje opodstatnenie a keby ponuku tak radikálne osekali, škodili by sami sebe.
O.i.ale 1,6 dCi nie je vôbec zlý motor, naopak. Celkom by ma zaujímalo, ako si poradí s naloženou dodávkou.
5. 2. 2014 23:09
Re: Zvedavosť
netvrdim ze 1,6 dci je zly motor, vravim ze je super, ale nemyslim ze je to motor ktory patri do dodavky- moj nazor :-) co sa tyka motorovej palety, ver ze to bude tak ako pisem ;) mozem ti napisat aj vybavy a farby dostupne
5. 2. 2014 01:38
Re: Zvedavosť
Jak by asi zkušenosti z F1 mohli pomoci při ladění tuhé nápravy, nebo optimalizaci dieslů? Chápu redaktora, v tomto případe si proste Marketing nevidí do pusy.
5. 2. 2014 05:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 2. 2014 09:01
Re: Zvedavosť
Vidím, že máš o tom podobný prehľad ako redaktor. Ale kto raz strčil nos do nejakého vývoja vie, že aj zdanlivá maličkosť často pomôže v inej, na pohľad nesúvisiacej veci. A kľudne môže ísť hoci o zavesenie motora, elimináciu vibrácií, ovládanie ventilov, geometriu navádzania kolies v zákrute, optimalizáciu bŕzd - čokoľvek.
5. 2. 2014 17:38
Re: Zvedavosť
no ale kdyby tam něco takovýho bylo, takl to řeknou konkrétně. Když nic nemají, tak jen upozornili na to že F1 jezdí. Realně tam je přínos pro traffic 0. Je to fakt blábol.

Nebo jinak. Jezdit dodávkou kterou ladili jako F1 nechci.
Avatar - kosmonaut
4. 2. 2014 21:56
Fajné
Podle těch malůvek zůstane Jumbo-style kabina, pěkné. Akorát to lomené čelní okno u toho Opelu... no je to jen malůvka. Dosud Traficu/Vivaru chyběl jen pohon všech kol, což asi bohužel takhle zůstane. Ale jinak pěkné, současná generace už hodně přesluhuje.
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2014 22:53
Motory budu 1,6dci
Motory novy trafic dostane 1,6 dCi v roznych vykonovych variantoch a do predaja na SK CZ pride v septembri resp skor povedane na jesen, lebo mesiac tazko povedat takto dopredu ;)
Vykony cca ako aj sucasne 2,0 dCi cize bude aj 115k verzia alebo aj nahrada za stary 150 konovy 2,5 dCi aj ked zasa len 1,6 dCi 140 Stop&Start

1,6 je sice super motor, ale neviem ci prave vhodny do dodavky... ale neostava nic ine ako sa s tym zmierit... Uz vidim ako sa budu hrnut ludia kupovat dodavky ktore chcu drat a aby to boli drzaky a napachaju s cistym svedomim do toho malinky turbomotor :-/ yhoda toho dvojlitra bola ze nebol tak natlaceny do vykonu zbytocne, lebo bezne zvlada ten 2,0dci aj 180k
voci 2,0 dci pre porovnanie 1,6 dci je v sucasnosti 130k max, v traficu nafasuje aj 140k a v novom espace ktovie kolko ako biturbo ...
Rozbalit vlákno
0