Renault Trucks OptiTrack - Příležitostně do terénu
1
/
13
Prohlédnout znovu
Renault Trucks OptiTrack - Příležitostně do terénu
Řidič má informaci o aktivaci systému jako na dlani
|
acz
Tlačítko Off-road převede automatizovanou převodovku OptiDriver+ do stavebního režimu s vyššími otáčkami motoru,rychlejší změnou převodů a rozjezdem od jedničky
|
acz
Tvrdé zkoušky v údolí plném terénních zlomů doprovázela vozidla Kerax, která prošla expedicí Cape to Cape
|
acz
Renault
|
acz
Premium Lander měl s pouhým 4x2 značné potíže při jízdě nahoru i dolů. Aktivace OptiTracku zásadně pomohla.
|
acz
Renault
|
acz
Premium Lander 8/2*6 vyniká poloměrem otáčení jen 9,2 metru
|
acz
Dolů a nahoru, s náklonem v zatáčce a s plnou zátěží – lepší podmínky pro testování jsme si nemohli přát
|
acz
Přivedení tlakového oleje do hydromotorů předních kol se děje pomocí speciálních hadic
|
acz
Rozměrný chladič musí být osazen ventilátorem, protože OptiTrack nachází uplatnění do rychlosti 30 km/h
|
acz
Srdce systému – čerpadlo – je chráněno silnostěnným plechem
|
acz
Renault
|
acz
Hydrostatický pohon poznáte podle vystouplých nábojů kol
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků