Renault Trucks OptiTrack - Příležitostně do terénu
2
/
13
Prohlédnout znovu
Renault Trucks OptiTrack - Příležitostně do terénu
Řidič má informaci o aktivaci systému jako na dlani
|
acz
Tlačítko Off-road převede automatizovanou převodovku OptiDriver+ do stavebního režimu s vyššími otáčkami motoru,rychlejší změnou převodů a rozjezdem od jedničky
|
acz
Tvrdé zkoušky v údolí plném terénních zlomů doprovázela vozidla Kerax, která prošla expedicí Cape to Cape
|
acz
Renault
|
acz
Premium Lander měl s pouhým 4x2 značné potíže při jízdě nahoru i dolů. Aktivace OptiTracku zásadně pomohla.
|
acz
Renault
|
acz
Premium Lander 8/2*6 vyniká poloměrem otáčení jen 9,2 metru
|
acz
Dolů a nahoru, s náklonem v zatáčce a s plnou zátěží – lepší podmínky pro testování jsme si nemohli přát
|
acz
Přivedení tlakového oleje do hydromotorů předních kol se děje pomocí speciálních hadic
|
acz
Rozměrný chladič musí být osazen ventilátorem, protože OptiTrack nachází uplatnění do rychlosti 30 km/h
|
acz
Srdce systému – čerpadlo – je chráněno silnostěnným plechem
|
acz
Renault
|
acz
Hydrostatický pohon poznáte podle vystouplých nábojů kol
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší