Renault Trucks OptiTrack - Příležitostně do terénu
5
/
13
Prohlédnout znovu
Renault Trucks OptiTrack - Příležitostně do terénu
Řidič má informaci o aktivaci systému jako na dlani
|
acz
Tlačítko Off-road převede automatizovanou převodovku OptiDriver+ do stavebního režimu s vyššími otáčkami motoru,rychlejší změnou převodů a rozjezdem od jedničky
|
acz
Tvrdé zkoušky v údolí plném terénních zlomů doprovázela vozidla Kerax, která prošla expedicí Cape to Cape
|
acz
Renault
|
acz
Premium Lander měl s pouhým 4x2 značné potíže při jízdě nahoru i dolů. Aktivace OptiTracku zásadně pomohla.
|
acz
Renault
|
acz
Premium Lander 8/2*6 vyniká poloměrem otáčení jen 9,2 metru
|
acz
Dolů a nahoru, s náklonem v zatáčce a s plnou zátěží – lepší podmínky pro testování jsme si nemohli přát
|
acz
Přivedení tlakového oleje do hydromotorů předních kol se děje pomocí speciálních hadic
|
acz
Rozměrný chladič musí být osazen ventilátorem, protože OptiTrack nachází uplatnění do rychlosti 30 km/h
|
acz
Srdce systému – čerpadlo – je chráněno silnostěnným plechem
|
acz
Renault
|
acz
Hydrostatický pohon poznáte podle vystouplých nábojů kol
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu