Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
6
/
20
Prohlédnout znovu
Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
|
acz
Táhlé stoupání na Českou Sibiř jsme zvládli na desítku a cca 1050 ot./min
|
acz
Téměř maximální zatížení soupravy bylo velmi dobře poznat i během sjíždění klesání
|
acz
Renault
|
acz
Volič jízdního režimu jednoduše nabízí jízdu s omezovačem, tempomatem či jeho adaptivní funkcí. Výborný bezpečnostní prvek tvořil protinárazový systém využívající dat z radaru tempomatu.
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Vypadá to jako drobnost, ale výklopný plastový kryt zakryje přístup prudkého slunce mezi sloupkem karoserie a spuštěnou clonou
|
acz
Renault
|
acz
Z dolního lůžka lze k pohodlnému odpočinku nastavit vše potřebné
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault dokázal z 10,8 litru vydobýt 345 kW a 2244 N.m
|
acz
Renault
|
acz
Hliníková kola byla velkou ozdobou
|
acz
Renault
|
acz
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh