Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Trucks zahájí prodej elektrických nákladních vozidel v roce 2019

Společnost Renault Trucks zahájí v roce 2019 prodej modelové řady elektrických nákladních vozidel, určených pro provoz v městských a příměstských oblastech.
Zpět na článek
6. 2. 2018 09:21
6. 2. 2018 10:10
6. 2. 2018 10:16
6. 2. 2018 11:24
6. 2. 2018 15:10
6. 2. 2018 15:36
6. 2. 2018 10:19
6. 2. 2018 11:26
6. 2. 2018 11:34
6. 2. 2018 11:37
6. 2. 2018 11:39
6. 2. 2018 11:30
6. 2. 2018 11:44
6. 2. 2018 18:38
6. 2. 2018 20:04
7. 2. 2018 08:52
6. 2. 2018 09:21
proc
proc to delaj? vzdyt prece budoucnost je v nafte ne?
Rozbalit vlákno
15
Avatar - speedfred
6. 2. 2018 10:10
Re: proc
do mesta+okolie si myslím je to OK,ale na dialku zatial ne eeeee
Avatar - WinDiesel
6. 2. 2018 10:16
Re: proc
Zklidni hormonek woe, takových siláckých řečí už tady bylo. V Německu měly jezdit miliony EV a multikulti měla být mrtvá. Místo milionů EV mají teď Němci a Frantíci miliony migrantů a ty je stojí 50 000 000 000 € ročně.
Surovin na baterie se nedostává nebo je mají pod kontrolou Číňani. Kvůli ne-dojezdu Nissan opět "vylepšuje" svoji dodávku NP200 ale pořád ji nikdo nekupuje.

To musí být pro cvoky jako jsi ty peklo koukat pořád na 0,1% prodejů (hybridy nepočítám) ale hlavně články na internetu těch miliony jsou. >:D >:D >:D >:D >:D
6. 2. 2018 11:24
Re: proc
no podle reakci evidentne hormon plasi tobe :yes:

me se na ty prodeje kouka dobre, ja jsem zastance vsech paliv krome dieselu ;-)
Avatar - WinDiesel
6. 2. 2018 15:10
Re: proc
No mně se na registrace dieselů v ČR taky kouká dobře:
Benzínů se prodává víc ale dieselů se prodalo jen o něco míň než v roce 2016 (v roce 2017 dosáhly diesely 2. nejlepší výsledek) - stačí se podívat na sda-cia:
57696 ks (2004) 63777 ks (2005) 72123 ks (2006) 82793 ks (2007) 77613 ks (2008) 66395 ks (2009) 77438 ks (2010) 80253 ks (2011) 82203 ks (2012) 80205 ks (2013) 91887 ks (2014) 114752 ks (2015) 128314 ks (2016) 120155 ks (2017)
na to ty tvoje EV nemají ani náhodou a ani ve vlhkém snu
>:D >:D >:D
6. 2. 2018 15:36
Re: proc
"na to ty tvoje EV nemají ani náhodou a ani ve vlhkém snu"

jake moje EV? to ti ta veta "ja jsem zastance vsech paliv krome dieselu" nedocvakla?

tak si ty klesajici prodeje naftaku dal uzivej kdys se ti to tak strasne libi :yes: ja si je uzivam taky :yes:
Avatar - WinDiesel
6. 2. 2018 10:19
Re: proc
A ještě jedno - 100% nám sem EU nacpe ty migranty dřív než se tady ujmou EV (v Česku). A protože nám přikážou platit jim výpalné stejně vysoké jako v NIR (Německá islámská republika), na EV jaksi nezbydou dotace když navíc musíme všichni platit výpalné solárním baronům, že >:D >:D >:D >:D >:D a ještě budeme platit 1 000 € měsíčně migrantům.
6. 2. 2018 11:26
Re: proc
jj je videt ze mas zmaknuty kam ty penize ve statnim tecou a budou tect, sakra mas lepsi informace nez kdejaka politicka strana a vsechny ty organizace co se snazi nakukovat do financi CR a kam se ty finance zprtacej, hele mel by ses tim zivit, za takove informace a jejich detekci se plati obrovske penize ;-)

tak jen tak okrajove, EU dava i v CR na elektromobilitu vic, nez kolik by jsme meli platit na migranty, a pochybuju ze kvuli migrantum treba zmeni nazor jak Eu tak automobilky ktere Eu zivej v programu Ionity na uzemi CR >:D to si tak jako rekne nekdo v EU "hele tam v ty Cechii nebo jak si ted rikaj nechtej migranty, tak stopnem planovani a vystavbu ionity na jejich uzemi, a radsi nechame vsechny ridice s BEV tu Cechii objizdet, jo a misto toho dame radsi ty penize Babisovy na hnizdo 2.0" :-!
Avatar - Barrichello
6. 2. 2018 11:34
Re: proc
Aby ta EU brzy nekrachla, Itálie už míří díky euru k podobnému bankromatu jako Řecko, takže asi další země co bude potřeboat pomoc a ekonomiky portuglaska a španělska sou taky velmi silné. Další miliardy odsají neziskovky a migranti a bezpečností opatření kvůli nim.

Sem zvědavý jak dlouho to německo utáhne, zejména kdyby mu třeba kesla vývoz do Číny a USA, což se lehce může stát >:D
6. 2. 2018 11:37
Re: proc
ja jsem pro vystoupeni z EU, takze at si klidne ten spolek birokratu krachne :-) existuji i jine alternativy v Evrope, treba EFTA, tedy totez co EU jen bez birokracie a narizovani jednotlivim statum co maj a co nemaj
Avatar - Barrichello
6. 2. 2018 11:39
Re: proc
No vidíš, aspon někde se shodneme ;-) :-)
Avatar - Barrichello
6. 2. 2018 11:30
Re: proc
budoucnost je v CNG >:D Na rozvážky po městech.

Na dálkové trasy kolem 1000 km a víc nic lepšího jak nafta u nákladáků zatím není.
6. 2. 2018 11:44
Re: proc
no pri navsteve Thajska me prislo ze nafta je i na dalkach spise takova nouzovka, drtiva vetsina nahacu mela za kabinou nekolik nadrzi na LPG, kdys jsme prejizdeli z Bankoku do Mubanu (cca 900km) tak i autobus na nocni zastavce tankoval zrejme LPG, a LPG a LNG prichazi do nakladni dopravy v Evrope jiz taky

[odkaz] mit spedici a v ni tahace, tak uvazuju o prestavbe hned, a verim ze nez se nejak zacnou rozsirovat v nasi kotline BEV nakladaky, tak tohle bude tak jako LPG u osobaku hodne vyhledavana prestavba, cena nafty podle me jiz klesat nebude, naopak bych rekl ze bude stoupat

k tomu Thajsku
[odkaz]
tohle je v Thajsku nejcastejsi druh dopravy mezi mesty, tyhle Toyoti dodavky tam jezdi strasne moc, a je to takovej taxik s danou trasou, vyrazi pokazdy ze stanoviste kdys se zaplni, a po ceste lidi vysedaj a kdys je misto nasednou dalsi, navic levna doprava

[odkaz]
a tohle je na dalnici k videni mozna na vic nez pulce tahacu

po Bankoku je nejlepsi jezdit taxikem, ale je treba si vetsinou zapnout taxametr (oni radsi jezdi na dohodu a to je pro pasazera drazsi >:D ) a snad u vsech jsme videli v kuftu LPG, pokazde kdys jsme tam davali bagly, ruzove a zlute Toyoty, asi Coroly sedan

LPG tam proste frci asi jako nikde jinde
Avatar - Blue Sun
6. 2. 2018 18:38
Re: proc
Fakt by mě zajímalo, jak moc je to bezpečné, vozit za kabinou pár desítek natlakovaných flašek hořlaviny.
Avatar - Barrichello
6. 2. 2018 20:04
Re: proc
vono to nemusí být zrovna za kabinou.....

Myslíš že vozit sebou xy baterek je bezpečný?
7. 2. 2018 08:52
Re: proc
tak ze to zrovna v Thajsku resi takhle neznamena ze se to neda resit i jinak, tady v Evrope se to resi nadrzi na miste kde byla puvodni naftova, bejvaj po obou stranach, na jedne nechaj tu na naftu a na druhe strane se da nadrz na LPG

ciste prakticky, nadrze na LPG maji zivotnost tusim 10 let a pak se musi nadrze menit, kazdy rok se musi na prohlidku systemu, takze co bude bezpecnejsi? system kterej se vpdostate nekontroluje a technicke na to vizualne jen kouknou jestli to nekde treba neni naskrz prorezle v podobe naftove nadrze, nebo system co musi kazdy rok projit kontrolou a po 10 letech se musi menit tak jak tak? samozrejme v CR

jinak uvadi se ze u kamionu co rocne najezdi 100 tisic km, se instalace LPG vrati za 5-6 mesicu, to ze to spedice nepouzivaj ve vetsim je spise diky tomu ze se o tom temer mezi tema lidma nevi, nevyhody na jake poukazuji u LPG u osobnich aut totiz u kamionu/nakladaku casto neplatej, neb treba do podzemnich garazi as tak casto nejezdi parkovat >:D