Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Twingo R.S. RB7: Speciální edice i pro český trh

Automobilka představuje speciální vydání ostrého Twinga, které bude nabízeno i na českém trhu a je oslavou spolupráce mezi Renault Sport F1 a Red Bull Racing.
Zpět na článek
25. 5. 2012 15:42
25. 5. 2012 16:14
Avatar - Ada je zase tady
23. 5. 2012 22:11
Raději
by měli v licenci vyrábět VW Polo, aby se konečně naučili, jak má vypadat auto.
Rozbalit vlákno
2
25. 5. 2012 15:42
Re: Raději
presne jak neco podobneho vidim ve zpetaku, tak mi tuhne usmev ve tvari. Pohon na predni, "uzasnych" 160 Nm a nejakych 130 papirovych koni s pedalem na podlaze a otackama v omezovaci. Za volantem se obvykle nachazi identicky klon Michaela Schumachera . 8-s 8-s 8-s
Proc neuvadi zrychleni 0-100 (tipuju tak za 9) a naprosto neakceptovatelne jizdni vlastnosti pri vsem moznem, nez jizde rovne po hladkem povrchu... co treba brzdeni pred najezdem do zatacek a vyjezd ze zatacky pod plynem, co treba stabilita na pricnych a podelnych nerovnostech ? jaka je distribuce zatizeni na predni a zadni napravu a jak vysoko je teziste ?
I kdyby na to nalepili F1 Redbul Renaul World Champion a tisic sachovnic, tak to zustane jen ohavna splasena nakupni taska pro chude pubertaky 8-s 8-s 8-s
Doufam, ze to nikde na cestach nepotkam.
25. 5. 2012 16:14
Re: Raději
Asi ani netušíš o jakém autě tady píšeš. Tak se projeď alespoň virtuálně, ať víš kdo ti bude mávat. Když už píšeš o chudobě jiných, máš na nové Twingo RS nebo si na něj 15 let počkáš?

.........Jenže kouzlo Twinga RS nespočívá jen v tom, že se i pomalá jízda zdá být docela svižnou, malý renault umí jet i velmi ostře a přitom se nemění ve svéhlavou a neovladatelnou potvoru. Skvělé pérování, které dosud velmi schopně pohlcovalo rázy od nerovností, najednou začíná fungovat i jako sportovní hardware. Auto se v zatáčkách téměř nenaklání a do každé zatáčky se vrhá s obrovskou chutí a ochotou. Přitom je šasi autíčka velice komunikativní, a tak máte neustále přehled o tom, co se s oběma nápravami děje. Díky tomu si lze vybrat i jízdní styl – buď čistou stopu v méně ostrých zatáčkách, při níž se Renault drží zvoleného směru jako klíště, nebo lze v těch ostrých využít nedotáčivosti, k níž mají sklony všechna miniauta – jakmile kola začnou naznačovat nedotáčivé hrnutí, stačí uvolnit tlak na plynový pedál a vůz přechází do krásně čitelné a kontrolovatelné přetáčivosti – prostě radost až na půdu. ........
.......Ryze sportovní je pak i chování v zatáčkách, což je vlastně jediné místo, kde má auto jako je Twingo Gordini smysl. Sedí mu zejména krátké, středně ostré zatáčky pokud možno v rychlém sledu za sebou. Naplno zde uplatní pozitiva nicotných náklonů mrštné karoserie a chirurgicky přesného řízení hodného motokáry - bez přehánění. Twingo je vyjma krajně nepříznivých adhezních podmínek zhola nemožné dostat do nedotáčivého smyku............

[odkaz]