Prodloužené provedení Renaultu Scenic se dostalo na trh až s druhou generací, a to s více než ročním zpožděním za krátkou verzí. Grand Scenic tvořil asi 30 % odbytu modelové řady. Nová generace brzy příjde i na český trh.
"Ľudové" a "luxusné" sú dva úplne protichodné výrazy. To nie je ťažké pochopiť, iba ak pre teba.
Ak by sme v tejto triede áut za luxus brali napríklad pohodlie cestovania, tak Renault je jasný víťaz. Síce precízny, ale tvrdý podvozok VW, spolu s tuhými sedačkami sú voči plavnej jazde a mäkkým kreslám Renaultu v tejto disciplíne bez šance.
Tak na borce od Renaultu se velmi těším. Scenic se stane jedním z nejlepších ve třídě, totéž Megane Grandtour. A i když ne objektivně, v mém pohledu ano.
...
Při pohledu na diskusi mě udivuje, jak si malý kluk dovoluje na kvalifikovaného strojaře... nad tím mi stojí rozum :-|
Tak když sem pleteš poznatek o VW, vyjádřím zde svůj názor. Na taková auta, jako jsou VW, se nehodí štítek "lidový vůz". Ten by spíše sedl Renaultu (popřípadě Dacii). Ti myslí na lidi. Celá modelová paleta Dacií + Thalia, Clio Campus a koneckonců i Megane - solidní vozy za nízkou cenu. Tomu říkám přístup k lidu :yes:
Áďo, zavři oči a představ si svůj vysněný svět bez Renaultů. Vidíš ty silnice plní Octávií a Passatů se skvělým, úsporným TDI PD se sametově hebkým chodem motoru?
A teď otevři oči a koukni kolik opravdu a nejen vysněných kvalitních dCi se po silnicích prohání, s opravdu malou spotřebou a nejen vysněným sametově hebkým chodem, ale dokonce reálným?