Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault vs. Volkswagen: Karosářský a designérský přístup k automobilu

Jak vnímají dva silní evropští výrobci Renault a Volkswagen automobilový design, čím oslovují pozorovatele a o které hodnoty se při navrhování opírají?
Zpět na článek
14. 7. 2014 08:41
14. 7. 2014 08:56
14. 7. 2014 09:04
14. 7. 2014 15:45
14. 7. 2014 17:23
14. 7. 2014 17:51
14. 7. 2014 17:32
14. 7. 2014 17:45
14. 7. 2014 18:18
14. 7. 2014 17:52
14. 7. 2014 17:59
15. 7. 2014 07:23
15. 7. 2014 16:04
14. 7. 2014 17:57
14. 7. 2014 08:53
14. 7. 2014 09:02
14. 7. 2014 10:34
14. 7. 2014 10:37
14. 7. 2014 10:01
14. 7. 2014 09:12
14. 7. 2014 09:29
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 7. 2014 14:35
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 7. 2014 10:38
14. 7. 2014 10:36
14. 7. 2014 10:45
14. 7. 2014 11:28
14. 7. 2014 15:21
14. 7. 2014 17:48
14. 7. 2014 19:38
14. 7. 2014 09:26
14. 7. 2014 15:57
14. 7. 2014 19:15
15. 7. 2014 10:42
17. 7. 2014 09:58
14. 7. 2014 09:33
14. 7. 2014 10:38
14. 7. 2014 09:33
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 7. 2014 14:37
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 7. 2014 13:20
14. 7. 2014 13:51
14. 7. 2014 15:33
14. 7. 2014 16:31
14. 7. 2014 17:52
14. 7. 2014 19:11
14. 7. 2014 20:49
14. 7. 2014 17:33
14. 7. 2014 17:53
15. 7. 2014 08:24
14. 7. 2014 17:54
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 08:04
Firma Rendlík a syn
není žádný klíčový subjekt. Je to jen tvůrce nespolehlivých a ohyzdných kreatur :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
47
14. 7. 2014 08:55
Re: Firma Rendlík a syn
a prave preto sa neboja dat zaruku 5 rokov.
zato "etalon" ti da len 2 roky. Aj ta blba Dacia ti da 3.
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 09:49
Re: Firma Rendlík a syn
Vyšší než dvouletá zákonná záruka nesvědčí o vyšší kvalitě vozu, nýbrž o vyšším zisku pro automobilku a servis z povinných pravidelných prohlídek a připlácení si za záruky. Je doufám všem jasné, že to má automobilka vypočítané, že vydělá více, než za kolik vymění dílů v rámci "prodloužené" záruky, viz dražší servis Kia a Hjondé..jen naivka si myslí, že to souvisí s kvalitou vozu ;-)
14. 7. 2014 09:55
Re: Firma Rendlík a syn
jj
SNAD VÁM SOUDRUIDI NEMUSÍM PŘIPOMÍNAT "KDO DĚLÁ NEJLEPŠÍ AUTA NA SVĚTĚ" [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 09:56
Re: Firma Rendlík a syn
Doubrou noc a nech si něco pěkného zdát ;-)
14. 7. 2014 10:01
Re: Firma Rendlík a syn
proč myslíš? 8-s
VŠECHNY AUTA BY BYLY HEZKÉ, JEN KDYBY MĚLI ELEKTROMOTÓR !! :-) [odkaz]
s
1) elektřinu vyrábějícíma tlumičema [odkaz]
2) elektřinu vyrábějícím regenerativním bržděním [odkaz]
3) INDUKČNÍM BEZDRÁTOVÝM DOBÍJENÍM [odkaz] [odkaz] [odkaz]

JINÝMI SLOVY VŠECHNO DOBRÝ OD ELEKTRIKY :-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

a hlavně SRRRRR na SPALOVACÍ POPELNICE !! [odkaz] PROTOŽE:

1. lidi z výfukových plodin chcípají na RAKA, ALERGIE, ASTMA
2. jedovatý PRACH z laufů zamořuje okolí, ovlivňuje rostily, včely
3. spalovací 30% učinnný popelnice 60 % energie převádějí na teplo - 1miliarda na světě zbytečně ohřívá klima - změna počasí a nevyrostou plodiny - hlad
4. ROPU MUSIS DOVAZET A TVRDE ZA NI CALOVAT - ZAPRODAVAS ZEMI ARABUM NEBO RUSUM ;-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
" SPALOVACÍ POPELNICE JSOU NEEFEKTIVNÍ !! "
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 10:18
Re: Firma Rendlík a syn
Slanina, sádlo, máslo, hamburger je také neefektivní a přesto to mám raději než brokolici ;-)
14. 7. 2014 10:32
Re: Firma Rendlík a syn
no
to ovšem jen DO TÝ DOBY NEŽ budeš potřebovat socialistický zdravotnictví, pak poznáš zač je toho loket ;-) kolik ti je ty seš mlaďák co? :-)
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 10:50
Re: Firma Rendlík a syn
Vždyť rendlík už de facto zkrachoval [odkaz]ání-na-startu… />
Tak o čem se tady bavíme? Kdo umí dělat lepší auta? To je přece jasné, že rendlík to není ani náhodou... :no:
14. 7. 2014 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 12:44
Re: Firma Rendlík a syn
Aby ti nepraskla tvá rendlíkovská kebule, Guglítku >:-[]
14. 7. 2014 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 7. 2014 21:25
Re: Firma Rendlík a syn
Ádo, dneska máš slabší den než obvykle :no:
14. 7. 2014 21:24
Re: Firma Rendlík a syn
>:-[] :yes:
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 10:51
Re: Firma Rendlík a syn
Ale budu šťastný člověk. A o to v životě jde, ne?
14. 7. 2014 12:54
Re: Firma Rendlík a syn
Mohu poprosit o racionální upřesnění, čeho konkrétního se kritika týká?
14. 7. 2014 21:26
Re: Firma Rendlík a syn
Pane Sochore, nic si z toho nedělejte, někteří zdejší diskutéři dneska potřebují hadr na čelo. >:-[]
14. 7. 2014 21:23
Re: Firma Rendlík a syn
Už jsi zase tady? Zalez!
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 10:16
Re: Firma Rendlík a syn
Nevim jako u Hyundai, ale u KIA te nikdo nenuti chodit do autorizovaneho servisu, takze si pravidelny servis muzes nechat delat treba u kamose, pokud dodrzi predepsane postupy a vymeny. O jakem drazsim servisu tedy mluvis?
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 10:19
Re: Firma Rendlík a syn
...a pak jsi bez záruky. Už jsi to takto zkusil a pak jsi šel něco u Kie reklamovat?? >:-[]
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 10:21
Re: Firma Rendlík a syn
Je to oficialne potvrzeno generalnim reditelem ceskeho zastoupeni a je to x-krat odzkouseno. KIA mimochodem byla prvni, kdo potvrdil, ze nutit zakaznika chodit do autorizaku je protizakonne.
Tobe zamitli reklamaci na zaklade toho, ze si se svym vozem KIA nebyl v autorizaku?
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 10:50
Re: Firma Rendlík a syn
>:-[] ;-)
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 11:26
Re: Firma Rendlík a syn
Tak vidis, priste pis pouze o tom, s cim mas realne zkusenosti. ;-)
Avatar - Tomas_2002
14. 7. 2014 11:08
Re: Firma Rendlík a syn
A tady je jádro pudla :-) Garážmistr NIKDY přesně nedodrží postupy předepsané výrobcem, protože prostě nemá potřebné dílenské příručky a vybavení. Takže ano, auto tam servisovat můžeš, ale o tu záruku prostě přijdeš. Ne proto, že jsi byl někde v dílně, ale prostě proto, že se vždy najde nějaká drobná chybička nebo neprovedený úkon a jsi v loji :-) Tak to prostě je. U všech značek.
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 11:23
Re: Firma Rendlík a syn
Znas treba Q-servis? Znas sit servisu Elit ci Auto Stangl? Placas o necem, o cem nemas ani nejmensi poneti. Ostatne, zeptej se na KIA clubu, tam je lidi s realnymi zkusenostmi nekolik stovek. Nejvic me bavi, jak nejvic o problematice placaji ti, kdoz nemaji zadne realne zkusenosti a pouze teoretizuji.
Avatar - Tomas_2002
14. 7. 2014 11:29
Re: Firma Rendlík a syn
Já to znát nepotřebuju :-) Pracoval jsem už ve třech autorizovaných servisech :-) Podle mě docela ponětí mám >:D
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 11:35
Re: Firma Rendlík a syn
No pokud bys ho mel, tak bys o techto servisech a jejich vybaveni musel neco vedet. Takze nemas nic a tradicne pouze hloupe placas.

To zes v nejakem servisu myl zachodky neznamena, ze o tom neco vis. ;-)
Avatar - white label
14. 7. 2014 11:45
Re: Firma Rendlík a syn
Katikakusova klasika, podle sebe soudím tebe.., a když mu dojdou argumenty (což bývá rychle), začne šermovat svými údajnými bohatými zkušenostmi, které mu ovšem bohužel žalostně chybí, což lze zřetelně vyčíst mezi řádky jeho nabubřelých reakcí. A když je v koncích úplně, začne být vulgární.
Jak vlastně vznikl tvůj nick, nebylo to náhodou přesmyčkou z "Kiakaktus"?
Avatar - Tomas_2002
14. 7. 2014 11:49
Re: Firma Rendlík a syn
Ne, původně to prý byl "***akus" >:D
14. 7. 2014 12:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 14:29
Re: Firma Rendlík a syn
Dva hlupaci, kteri se nezmuzou na nic jineho nez na komoleni cizich nicku si spolu notuji. U labela me tento projev hlouposti uz neprekvapi, ten to dela bezne. Tak hlavne ze si spolu rozumite, kluci. 8-s
Avatar - white label
14. 7. 2014 14:34
Re: Firma Rendlík a syn
Pouze jsem se tě slušně zeptal na možný vznik tvého nicku, tak tu zbytečně nefňukej, "hlupáku"...
Avatar - Katikakus
15. 7. 2014 08:11
Re: Firma Rendlík a syn
Zajimave je, ze si pokazde najdes nejakou stupidni vymluvu - viz minule. Je to hloupe a muzes se vymlouvat kolik chces. Davas tim pouze na odiv svou primitivnost. 8-s :no:
Avatar - rokyta.p
15. 7. 2014 00:33
Re: Firma Rendlík a syn
já zas osobně v tom foneticky slyším "pokakaný kaktus" >:D ale můj názor zde není podstatný ;-)
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 12:16
Re: Firma Rendlík a syn
Tak to byla z tve strany uplna argumentacni smrst... >:D

Klasika, k tematu nic, jenom blbe navazeni do jinych. Ty uz nicim neprekvapis. 8-s :no:
Avatar - white label
14. 7. 2014 13:43
Re: Firma Rendlík a syn
Myslíš podobně "k tématu" jako ty..., kdy pod článkem Renault vs VW řešíš servis vašeho KIA klubu? >:D
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 13:57
Re: Firma Rendlík a syn
Toto tema jsem neotevrel ja, nybrz hittman svym placanim o necem, s cim ve svych 21 letech a s 1000 najetymi kilometry nema a nemuze mit ani nejmensi zkusenosti, coz tve hloupe hlavicce tradicne ponekud uniklo. K tematu clanku jsem se, narozdil od tebe, vyjadril dostatecne niz. :-!
Avatar - white label
14. 7. 2014 14:05
Re: Firma Rendlík a syn
Zase se nezmůžeš na víc, než na ty své "hloupé argumenty" (pro hlupáka každý hloupý)..., značku KIA (i KIA klub) si dotáhl do diskuse ty.
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 14:18
Re: Firma Rendlík a syn
Viz. hittman 9:49, za vic mi nestojis... :-!
15. 7. 2014 07:32
Re: Firma Rendlík a syn
>:-[] :yes:
Avatar - Tomas_2002
14. 7. 2014 11:48
Re: Firma Rendlík a syn
Nevíš nic a jen vaříš z vody. Kdysi to takhle měl třeba OPEL. že vyjížděli k servisní prohlídce ještě jeden protokol, který byl naprosto k ničemu a sloužil jen k neuznání záruky v případě, že bys ten protokol neměl. A neautorizvané servisy prakticky neměly možnost se k tomu protokolu dostat. A když už se k němu dostaly, tak se udělal protokol nový :-) Postupy na podobném principu aplikují téměř všichni výrobci. Každý dovozce se snaží, aby se vozy servisovaly jen u nich a dělají všechno pro to, aby to tak bylo.
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 12:15
Re: Firma Rendlík a syn
Jak jsem rikal, na KIA clubu jsou zkusenosti dostatecneho vzorku lidi, kteri maji realne zkusensti a nikdy zadny problem s uznanim reklamace nemeli. Placani VW letky na tom nic nezmeni. ;-)
14. 7. 2014 16:41
Re: Firma Rendlík a syn
no a nepleteš si to s blokovou výjimkou? protizákonné jé totiž nutit právě jezdit do autorizáku po dobu zákonné dvouleté záruky. to můžeš u všech značek kamkoliv kdo dodrží postup. co je nad dva roky je už věcí každý značky a tam si může nastavit podmínky jak chce tam už nic protizákonné není a pochybuju že tam má K nebo H napsáno jezdi si kam chceš.
Avatar - JDM
15. 7. 2014 15:55
Re: Firma Rendlík a syn
já myslím že fušéři z autorizáků nemají ponětí o více věcech >:D >:-[]
14. 7. 2014 21:23
Re: Firma Rendlík a syn
Přesně :yes:
14. 7. 2014 09:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 7. 2014 09:29
Re: Firma Rendlík a syn
Lepší je jednoznačně Renault,je pohodlnější spolehlivější,hezčí,lepší se ovládá,na Renaultech mám najeto cca 400000,na Wv asi 5000 a neměnil bych.Renault :yes:
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 09:58
Re: Firma Rendlík a syn
Hmm, to jsou objektivní kilometry. Já mám v 21 najeto 1000 km a jsem pro VW ;-)
Avatar - maros
14. 7. 2014 08:34
To snad nemyslí vážně !
Renault nešahá VW ani po kotníky :-O
Rozbalit vlákno
9
14. 7. 2014 08:56
Re: To snad nemyslí vážně !
na akom zaklade pises svoj nazor? Mozes ho niecim podlozit, alebo mas len taky subjektivny pocit?
Avatar - grifith
14. 7. 2014 09:03
Re: To snad nemyslí vážně !
To víš, osobní zkušenost s nejnovějšími produkty francouzských značek ;-)
Bohužel se nejednalo o Renault, ale to není podstatné, on to háže do jednoho pytle.
14. 7. 2014 09:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
14. 7. 2014 11:41
Re: To snad nemyslí vážně !
Na základe toho, že pred 10. rokmi si jeho tatko kúpil ojazdený Peugeot 306 a nebol spokojný. >:D Jaj, kiež by to bol len priblblý vtip, ale je to smutná pravda. 8-s
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 13:19
Re: To snad nemyslí vážně !
Tekvica múdro prehovorila... :no:
14. 7. 2014 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 09:51
Re: To snad nemyslí vážně !
To nemáš pravdu, taková Laguna je kvalitnější a méně poruchová než passat, nehledě na konfort a požitek jízdy, co nabízí, to samé platí i u megana a golfu, nebo clia a pola ;-) >:-[]
Avatar - Andromeda
14. 7. 2014 23:23
Re: To snad nemyslí vážně !
Celých 1000 km promluvilo, studnice poznání ... >:-[] Pokračuj ...
15. 7. 2014 07:35
Re: To snad nemyslí vážně !
Podle čeho tak soudíš? Máš s tím nějaké vlastní zkušenosti, nebo to říkal soused? :no:
Avatar - fOE
14. 7. 2014 08:34
Zadost auto.cz o prokliky
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
14. 7. 2014 08:41
Není nad
takový pořádný pondělní flame. >:D
Rozbalit vlákno
17
Avatar - dal
14. 7. 2014 08:56
Re: Není nad
Asi jo, ale já by jsem to viděl tak, že někdo má rád černé, někdo blondýny a někomu je to šumák.
Avatar - grifith
14. 7. 2014 09:04
Re: Není nad
Přesně tak, článek udělaný pro plamenou diskuzi. >:-[]
14. 7. 2014 15:45
Re: Není nad
Tak jasně už nám i Kuba Sochor zblbnul. Myslím, že do budoucna se podobných článků dočkáme ještě ve větší míře.
14. 7. 2014 15:54
Re: Není nad
Četl jste ten článek?
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 17:23
Re: Není nad
Kuba, jen mi řekni do jaké míry jsi autorem tohoto článku? Jsi i autorem toho titulního nadpisu na hlavní stránce:

"Renault vs. Volkswagen: Kdo dělá lepší auta?"

Pokud ano, styď se, degraduješ tak svůj vlastní článek.

Pokud nejsi autorem, jen jsi byl přinucen název přepsat redakcí, raději odejdi dokud můžeš. Bulvarizovat svou objektivní práci, to ti za těch pár šušní, co ti za to dají, nestojí.

A pokud o tom ani nevíš, odejdi taky, chovají se k tvé práci nečestně.
14. 7. 2014 17:47
Re: Není nad
Ptáš-li se na míru autorství, jsem autorem celého článku kromě nadpisu na hlavní straně (titulek "Renault vs. Volkswagen: Kdo dělá lepší auta?" je prací redakce).
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 17:51
Re: Není nad
A Tobě se to líbí, že z tvé práce dělají bulvár? Já jen, jestli ti to za to stojí. Lukáš Vaverka často své testy psal s patosem bulváru, např. opakování výtek, které nebyly pravdou i kdyý byl opraven, ale u tebe tato potřeba přece není. Zabýváš se něčím, co tě v budoucnu bude živit a práce v auto.cz to přece neovlivní.
14. 7. 2014 17:32
Re: Není nad
Sorry, ale ten titulek prostě praští do očí. Klasickej flame. Mimochodem my si vykáme? S Avantimem jsme si všichni tykali. ;-)

EDIT: Kouzlo bulvárního titulku tkví v tom, že titulek nastolí nějakou otázku na kterou v článku nedostaneme odpověď. To je jako titulek: Jablko vs hruška co je chutnější? A v článku dostaneme odpověď že hruška je kuželovitého tvaru a jablko koule. :yes: >:D
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 17:45
Re: Není nad
:yes: :yes: :yes:

Trochu mi to připomíná, když jsem se nechal zlákat na seznamu před vstupem do mailu bulvárním nadpisem o nějaké modelce, která má pevná prsa i po dítěti... inu jsem chlap, tak jsem klikl, na prsa se rád podívá >:-[]

A ejhle, ono tam rozhovor s modelkou v roláku a řeší, že pojedou na dovolenou s rodinou a dcerce koupili pěknou helmu na kolo...

A přesně toto se dá zažít po nakliknutí na tento článek >:D

Nicméně vzato vážně, typické bulvární postupy.
:no:
14. 7. 2014 17:48
Re: Není nad
A četl jsi titulek po rozkliknutí článku? :-) Myslím, že docela obstojně sděluje, o čem článek je.
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 17:52
Re: Není nad
Já ano a nestačil jsem se divit, jak je možné, že titulek na hlavní stránce odkazuje na článek s jiným článkem, taková falešná reklama. Asi jako by na stánku byly noviny, kde slibují na titulní stránce důkladný rozbor nějaké události a uvnitř by nic nebylo... Ještě že mám Ad Block.
14. 7. 2014 17:59
Re: Není nad
Já pořád hledám odpověď na otázku v titulku. >:D Kluci jak to teda je kdo dělá lepší auta? Renault nebo VW? >:D
Avatar - JDM
15. 7. 2014 16:04
Re: Není nad
Fiat?? >:D >:D
14. 7. 2014 17:57
Re: Není nad
Bohužel ten odpovídající titulek byl až v článku kde ho nikdo nevidí dokud neklikne na ten bulvární titulek.
1. na webu! Jako první jsme informovali... to už je taková klasika, ale koukám, že redakce má stále čím překvapit. Pro kliknutí si nechají vrtat koleno.
15. 7. 2014 07:36
Re: Není nad
Přesně tak >:-[]
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 08:45
To bude zase v diskusi nablito....
Ada a maros nas uz obstastnili, jsem zvedavy, kdy se pridaji dalsi intelektualni mrzaci.

Zamer redakce vyprovokovat flame je zde zrejmy. Blesk se nezapre... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 08:52
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Hned jak jsem viděl po ránu titulek tak mě taky napadlo že za
A: Většina diskutérů nepochopí že jde o porovnávání designu jako odvětví a nemá to nic společného s kvalitou či čímkoliv jiným a začne tradiční házení špíny na cokoliv co není německo-české
B: Cíleně vyvolaná diskuze na co největší sledovanost článku
Avatar - skejpa
14. 7. 2014 09:23
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Přitom pod článek stačilo dát anketu a napsat třeba:
"Kdo podle Vás tvoří lepší automobilový design za posledních 10 let?"
Případně přidat poznámku: Myslíme design, ne auta jako celek. Ušetřilo by se tím tolik flamu... Ale ten redakce chce :-)
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 10:26
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Ono to tam uvedené je, jen redakce ví že místní diskutéři obou táborů se na sebe vrhnou a design v tom nepůjde. Takže titulek zní jinak než "designový duel" jak se běžně používá. Aspoň není při pondělku nuda >:D
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 09:51
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Nemáš kosočtverec v garáži? ;-)
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 10:14
Re: To bude zase v diskusi nablito....
To, ze dokazu identifikovat nemysliciho jedince na zaklade jeho nesmyslneho prispevku plivajiciho na nejakou (jakoukoli) znacku, ma podle tebe znamenat, ze musim mit danou znacku v garazi? Zajimava logika... ;-)
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 10:21
Re: To bude zase v diskusi nablito....
To jsi v omylu, já žádnou značku nehaním, jen říkám, jak to je. Co se týče designu, má každý svůj pohled, to neberu, ale čísla prodeje, srovnání poruchovosti, kvality interiéru a motorů myslím hovoří celkem jasně...
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 10:24
Re: To bude zase v diskusi nablito....
V omylu jsi ty - kde jsi vzal, ze pisu o tobe? V prispevku na ktery jsi reagoval jsem celkem jasne napsal, o kom pisu - Ada a maros.

Btw. tve dojmy rozhodne neznamenaji, ze "tak to je". ;-)
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 10:49
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Motoristické noviny, Dekra, zkušenosti zákazníků, atd.
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 11:39
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Bud konkretni. Treba ty zkusenosti zakazniku me zajimaji hodne. Dej nejaky relevantni odkaz. A usetri me tvych dojmu.
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 12:04
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Je toho plný internet a nejsem první, který to říká.
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 12:12
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Tak pojd ty plny internete. Cekam na ten relevantni odkaz.
Avatar - _Karel_
14. 7. 2014 18:21
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Máš na mysli "dobrou" kvalitu motorů VW???
Avatar - Hittman
15. 7. 2014 07:24
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Dobrá je za "3", takže mám, spíše chvalitebnou. Zatím jsem měl PD bez problému
Avatar - _Karel_
15. 7. 2014 12:16
Re: To bude zase v diskusi nablito....
PD je starý motor, a uznávám že co do spolehlivosti byly staré TDI super.Ale poslední roky TSI jsou tragédie dvoulitrové nafty taky(mám na mysli spolehlivost). Takže chválit VW za kvalitu můžeš u interiéru, a pokud ti nevadí, že občas nedojedeš tak tedy i za motory.
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 10:31
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Kosočtverec ne ale míval jsem diamant než ho někdo chtěl víc než já s ukradl ho. Bylo to strašně nekvalitní auto, už za mě najeto skoro 200t no a před měsícem mi psali z Policie ČR že našli v jiném autě můj motor. Po dalších více než pěti letech provozu. jen by mě zajímalo jestli ta moje 1.6 pořád brala jen 6 litrů jako mě. ;-)
Avatar - white label
14. 7. 2014 14:57
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Ne, ten má v palici, v garáži má KIU (ne, že by mi to vadilo).
Avatar - pumpkin
14. 7. 2014 11:45
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Treba to tu roztočiť keď je uhorková sezóna >:D
14. 7. 2014 12:49
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Blesk?

Automobilky Renault a VW mají početný zástup příznivců i kritiků, bývají častým námětem k diskusi a lidé se o ně zajímají. Proto si myslím, že není od věci stručně a přehledně zmapovat jejich designérské počínání a věnovat jim určitý prostor.

Máte-li však k textu nějakou konkrétní (například faktografickou) výtku, sem s ní. Ale, prosím, neargumentujte přirovnáváním k Blesku.
Avatar - pumpkin
14. 7. 2014 12:52
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Dýchaj, dýchaj. Náš zákazník, náš pán. ;-)
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 13:14
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Jakube, vy jste Blesk, mate stejneho majitele, pouzivate stejne metody na zvyseni prokliku a zisku z reklamy. Bulvarnimi nazvy se to tady jenom hemzi. A to, ze nazev clanku byl zvolen zamerne v duchu Blesku si snad muzeme rict narovinu. Primo v clanku je uz ted nazev jiny, ale na hlavni strance porad sviti ten bulvarni zvast.
14. 7. 2014 13:22
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Přímo v článku není "už teď" jiný název - jde o mnou navržený původní nadpis. Klíčový je však text. Máte-li pocit, že je bulvárně laděn či zpracován, nebráním se kritice.
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 13:38
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Nikoliv, nikde nekritizuji text clanku. Pokud jsem se nevyjadril presne, tak se timto omlouvam. Ma kritika smerovala k nazvu clanku na hlavni strane.
14. 7. 2014 13:55
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Děkuji tedy za upřesnění :-) Hezký den!
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 17:26
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Tys zvolil tento název článku:

"Renault vs. Volkswagen: Kdo dělá lepší auta?"

Ne, ne, vůbec nepíšeš jako bulvární pisálek. :no:

Jaký je rozdíl mezi tvou snahou o umělé zvýšení čteností použitém falešného senzačního nadpisu oproti jiným bulvárním praktikám? :no:
14. 7. 2014 17:52
Re: To bude zase v diskusi nablito....
Opakuji - Tebou zmíněný titulek je prací redakce, můj nadpis uvidíš po rozkliknutí článku.
14. 7. 2014 18:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 7. 2014 08:53
VW number 1
Prodeje mluví za vše. Přestože VW prodává dráž než frantíci, je a vždy bude evropskou jedničkou. Symbol kvality, prestiž značky a univerzální nadčasový design mluví ve prospěch největší evropské automobilky.
Rozbalit vlákno
8
14. 7. 2014 08:58
Re: VW number 1
" univerzální nadčasový design " >:D >:D >:D

Skoda, ze uz "symbol kvality", ostal ako nezmyselne klise v hlavach kupujucich.
Avatar - dal
14. 7. 2014 09:02
Re: VW number 1
U nás nejvíce nakupují lidé v supermarketech a rozhodně by jsem je neviděl jako nějaký etalon kvality spíše naopak. Tím jen říkám, že prodeje nic nevypovídají o kvalitě, je to jen souhrn mnoha faktorů včetně marketingu.
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 09:04
Re: VW number 1
Nova je taky nejsledovanejsi a Blesk nejctenejsi. Znamena to tedy, ze jsou podle tebe nejlepsi?
Tva logika kulha na obe nohy.
14. 7. 2014 09:19
Re: VW number 1
Suhlas...ale to myslis vazne, ze v CR je Blesk najcitanejsie periodikum 8-s ? Nemam ziadny prehlad o ceskej zurnalistike, ale ak je to tak, tak potes koste :-!
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 10:34
Re: VW number 1
Bohužel je...
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 10:37
Re: VW number 1
Souhlas, jak jsme už psal v jiné diskuzi. Ford escort bylo světově svého času nejprodávanější auto své třídy. a při tom to byla hrůza která nebyla prostorná, slabé motory žraly, rezlo to všude. Marketing. Také jsem jednoho měl ;-) Čínský česnek si také všichni kupují i když ví že je na nic :-)
14. 7. 2014 09:15
Re: VW number 1
s podstate s tebou suhlasim.
ak mam porovnat auta od najnizsieho segmentu bez prihliadnutia na cenu, tak u mna by vyhrali:
twingo, clio, golf7(pri sedanoch asi fluence), pasatb7 (koli vn. velkosti), grand scenic, sharan, meganeRS, tiguan.
Renault taha za kratsi koniec koli konciacej generacii aut. Som zvedavy na novu generaciu, dufam, ze to nezabiju (ako pezot s 308 a tragickym vn. priestorom).
U VW s dizajnom ale nesuhlasim, doby, kedy bol urobeny golf4 a pasat b5 su uz davno za zenitom, hranato kockaty dizajn golfa7 a pasatu b7, b8 neurazia, ale rozhodne nepatria medzi lidrov, skor do priemeru, tam je Renault dalej.
Na VW sa mi ale paci pokles hmotnosti aut, konecne ze 1,6tdi bude mat 88kw |(takze toto bude prvy pasat, kde bude 1,6tdi ako tak pouzitelna), rovnako aj pokles cien, ktora sa konecne dostava s predrazenej urovne na adekvatnu tomu, co dostanes.
14. 7. 2014 10:01
Re: VW number 1
Prodeje nemluví za vše, prodeje mluví jen za marketing - a ten má VW skutečně v současné době nejdál.
Avatar - Uživatel_5340709
14. 7. 2014 09:08
Je jasné jak to dopadne!
Když to řeknu kulantně, tak mezi veřejností je daleko vic renaultu, hlavně z duvodu prihodnější nákupni ceny, hlavně jetin. Takže když tu náhodou někdo napíše, že VW je někde trošku jinde, bude zde náležitě velkym táborem ukamenován. :-!
Rozbalit vlákno
3
14. 7. 2014 10:05
Re: Je jasné jak to dopadne!
To je pravda. Laciných ojetých kosočtverců tu jezdí dost a navíc majitelé VW evidentně nemají takovou potřebu něco někomu dokazovat.
Avatar - Blue Sun
14. 7. 2014 15:05
Re: Je jasné jak to dopadne!
Denní silniční realita mě vytrvale přesvědčuje o opaku...
A těch levných ojetin je se znakem VW taky více, nejčastěji s velmi kvalitním domácím tuzingem. V oblacích dýmu z přečipovaných turbodehtů se snaží dokazovat, jaká jsou to nadauta...
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 17:30
Re: Je jasné jak to dopadne!
Tak ten byl dobrej, hned tak v pondělí hustě krutý vtip >:D

" majitelé VW evidentně nemají takovou potřebu něco někomu dokazovat"

Rád bych udělal statistiků votuzingovatěých TDÍček, které nikomu nic nedokazují >:D
14. 7. 2014 09:12
je to jedno
Jsou to dve srovnatelne automobilky, ktere skladaji auta z plechovych a plastovych dilu, ktere nakupuji defacto u stejnych vyrobcu. Nelze rict, ze by jedna nebo druha znacka byla lepsi. Mozna, ze pro mnohe to bude tezke si to priznat, ale je to tak.
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Uživatel_5340709
14. 7. 2014 09:23
Re: je to jedno
Tak si to zkusíme. Stoji před vámi poslení golf a megane (u obou vynecháme ostré verze), střední vykon. Jsou oba zdarma, po čem šáhnete?
( klikni + golf, klikni - megane)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 7. 2014 09:29
Re: je to jedno
Zadarmo (cize ako typicky fleet), to bude Golf.

Nasledovat bude tento postup.
2. Predat
3. Kupit nieco, co jazdi lepsie, ma vyspelejsiu techniku, jazdi uspornejsie, a nevyzera sterilne.
Avatar - KANKUNEN
14. 7. 2014 09:32
Re: je to jedno
A konkrétně je to které auto?
14. 7. 2014 11:45
Re: je to jedno
Giulietta, F. Pokus, Civic...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 7. 2014 14:35
Re: je to jedno
Mazda 3, Auris Hybrid, Focus, Civic....
Avatar - Uživatel_5340709
14. 7. 2014 09:33
Re: je to jedno
Ha ha, třeba megane? >:D
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 09:55
Re: je to jedno
...a koupíš si passata ;-)
Avatar - PlumJelinek
14. 7. 2014 10:15
Re: je to jedno
Golf VII je velmi povedené auto, nutno ale podotknout, že se jedná o jeden z nejnovějších přírůstků do nižší střední třídy. O něco novější je pak P308, který ale Golfa, až na pár drobností, slušně dotahuje. Tím pádem Golf, peugeot (a možná nový Nissan) budou v mainstreamu to nejlepší, co lze koupit. Jenže na ceně u kupujících záleží taky a v tomhle je zas totálně válcuje třeba ten Megane, ačkoliv špatný auto to taky není, jen je o něco starší a je mnoho zákazníků, kterým je tenhle aspekt ukradený.
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 10:38
Re: je to jedno
první co mě napadlo >:D
Avatar - KANKUNEN
14. 7. 2014 09:31
Re: je to jedno
Víš jak, s myší je člověk hrdina, ale ve skutečnosti by bral toho Golfa se slovy, že kdyby tam byl už nový Megane tak by bral jeho.
14. 7. 2014 10:36
Re: je to jedno
Tohle nedava smysl, protoze v pripade nulove ceny se nerozhoduji podle meritek kvality ci nekvality, ale podle designu a zda mi auto sedi ci nikoli. Osobne bych si nevybral ani jedno, ale pokud bych si musel vybrat, pak Golfa, protoze oproti Meganu se mi libi vic, coz ale neznamena, ze je kvalitnejsi, je to rozhodnuti ciste dle designu a pocitu.
Vsimni si, ze v prvnim mem prispevku nepisu o designu a pocitech vubec nic.
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 10:45
Re: je to jedno
Dobrý test ;-) Ale mám lepší. Výběrové řízení na multimilionový nákup služebních vozidel v zemi nezatížené domácí automobilkou.
Policie =Hyudai i30
Pošta= Fiat Doblo
Země=U.K.
Ale chápu že místní diskutéři jsou více kvalifikovaní než lidí rozhodující tyto nákupy.

;-\
14. 7. 2014 11:14
Re: je to jedno
jinak dobrý??

nevím jaká měla být tvoje poenta, ale víš ty vůbec kolik v "nezatížené" U.K. jezdí služebních aut od různých značek? Hafo. Lidi rozhodující nákupy, hezké. :-) Nákupy stát. spr. v nezkorumplovaném výběrovém řízení rozhoduje především cena. To, že korejci nabídli nejnižší cenu má hodně velkou vypovídací hodnotu >:D
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 11:28
Re: je to jedno
Je rozdíl služební auto firmy a služební auto státu. Rozdíl něklika set až tisíc aut. k tomu by se chtělo říct že třeba v Londýně hodně firem kupuje jako služební auta hybridy. Korupce je všude. Především cena rozhodně nerozhoduje. Dnes jsou to i30, před tím to byl Focus, hodně Astry. Korejci těžko nenabídli jen nejnižší cenu. Nabídli patrně cenu, kvalitu, servis, záruku... neber to že jsem bojovník za i30
A ano, mám po deseti letech života v UK docela přehled co tu jezdí.
14. 7. 2014 11:49
Re: je to jedno
Měl jsem na mysli státní služ. auta. V U.K. ještě jezdí jako služební auta policie např. modely od Volva, BMW, Mitsubishi, Škoda, Ford, Opel, Land Rover, Peugeot, Subaru a další... Volba Hjondééé nic nedokazuje. Tu tvoji "kvalitu a servis" dnes nabízí mnoho výrobců. Záruka se více liší. Tady ale vyhrává cena!
14. 7. 2014 15:21
Re: je to jedno
K hybridům. Když tam žiješ tak dlouho, tak jistě znáš i tamní daně a úlevy.
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 17:48
Re: je to jedno
Dost dlouho abych chápal jejich smysl těch daní a úlev. Oxford street je neznečištěnější ulice na světě. A světe div se hlavní příčinou jsou naftové motory v autobusech, taxících a zbytku osobní a nákladní přepravy jezdící na dehet. Měli by to všechno z měst vykopat. Absolutně nechápu totální nevyužívání CNG v Británii a zejména ve městech. A to mluvím o tom největším znečišťovateli-MHD, taxi a dodávky. Plyn mají vlastní. Emise by spadly na polovinu. Už i na českém venkově jezdí autobusy na CNG a tady pořád smrdí nafta. I když v poslední době se to snaží nahradit disel-hybridy. Nafta má své uplatnění jinde. V MHD v ucpaných městech už vážně ne.
14. 7. 2014 19:38
Re: je to jedno
Jen jsem chtěl říct, že za oblibou hybridů je i racionální důvod. Motat ale do služebních aut autobusy... A ano, CNG je pro MHD zajímavé palivo.
Avatar - Hittman
15. 7. 2014 07:27
Re: je to jedno
Lidi rozhodující o nákupech se řídí tím, kdo jim více nabídne "do kapsy"...
14. 7. 2014 11:21
Re: je to jedno
Tu treba vziat do uvahy este jednu vec, Megane je vybehovy model. Pokial by bol na vyber ekvivalent, teda Megane vs. Golf6, beriem Megane.
Ak by bol Megane vs. Golf7, tak beriem Golf.
14. 7. 2014 09:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 7. 2014 09:26
Re: je to jedno
ja si myslim, ze teraz v tejto kratkej dobe ma lepsie auta VW, kedze Renault ma vysluzile modely.
VW to zobral za spravny koniec, znizil hmotnost aut (velmi dobry tah, v podstate VW s tymto zacal), zaviedol do modelov bezpecnostne systemy, znizil ceny, snad fixol problemy s rozvodmi u TSIciek.Uz len konecne zvysit zaruku....
Avatar - Hittman
14. 7. 2014 10:03
Re: je to jedno
Pokud tou dobou myslíš minimálně dobu od 1996, tak s tebou souhlasím :yes:
Avatar - Blue Sun
14. 7. 2014 15:10
Re: je to jedno
Děláš si srandu, doufám. Trend snižování hmotnosti vzešel z trošku jiné strany, než od koncernu VW... Zkus se dívat poněkud více na východ.
14. 7. 2014 15:57
Re: je to jedno
Myšlenka je to, řekl bych, stará asi jako automobil samotný. Větší tlak na spotřebu žene tenhle trend mezi levnějšími vozy. Golf rozhodně není první vlaštovka skupiny VW, pokud jde o snižování hmotnosti.
Avatar - Blue Sun
14. 7. 2014 17:06
Re: je to jedno
Ach ano, samozřejmě... Nevymyslel náhodou Volkswagen auto jako takové?
Asi jsem žil v jiné realitě, ve které po letech bobtnání a tloustnutí začala Mazda snižovat hmotnost aut a tím se inspirovali i ostatní...
14. 7. 2014 19:15
Re: je to jedno
Který model Mazdy máš konkrétně na mysli? Zase tolik pozornosti jsem jim nevěnoval, ale spíš jsem je vnímal jako jedny z nejlehčích v posledních zhruba deseti letech.

Význam hmotnosti a jejího snižování znali i před 80 lety. A u skupiny VW je moderním symbolem snižování hmotnosti, řekl bych, A8.
Avatar - Blue Sun
15. 7. 2014 08:45
Re: je to jedno
Myslíš TU A8, která v každé generaci i přes masivní nasazování hliníku přibírala metráky? Tak to jo, to beru...
Ale nic, nechme to být, VW vymyslel auto.
15. 7. 2014 10:42
Re: je to jedno
Přesně tu. Mezi velkosériovými modely je to to nejpokročilejší, co mají (a bylo tomu tak ve všech generacích). Z levnějších modelů je zajímavé TT. Dala by se zmínit neúspěšná A2, ale byla neúspěšná. Že snížení hmotnosti vede ke snížení spotřeby, není revoluční myšlenka. Příkladem budiž ropná krize v 70. letech.
Avatar - white label
15. 7. 2014 15:48
Re: je to jedno
A ty myslíš TU Mazdu, která naopak vždy s každou generací výhradně shazovala kila, že? >:-[]
Prober se z úpalu z modrého slunce, MT má naprostou pravdu (vůbec nikde netvrdí, že byl VW první), myšlenka je to starší, než první sériový japonský automobil vůbec a vážněji se realizuje převážně s příchodem každé ropné krize. Významněji používal hliník třeba i Jaguar.
17. 7. 2014 09:58
Re: je to jedno
Stejné je to s alternativními pohony. Jakmile začne být spotřeba významnější faktor, tak se jde do šuplíku. Ostatně ani vypínání motoru není myšlenka tohoto tisíciletí. Celou dobu jsem doufal, že nenaráží na SkyActiv, protože tam je vedle, jak ta jedle. Tou dobou to bylo snad všem jasné, jen je každá automobilka v jiném stavu.
14. 7. 2014 09:33
Re: je to jedno
Dacia nebo Renault? - je to jedno ;-)
Avatar - miromen
14. 7. 2014 09:59
Re: je to jedno
Pokud mysliš važně to co si napsal pak si řidič analfabet ktery bere auto jako dopravni prostředek pro přepravu z bodu A do bodu B bez zajmu o jejich vlastnosti.
14. 7. 2014 10:38
Re: je to jedno
A podle ceho tak soudis ? Vzdyt se podivej jak se auta vyrabi, z jakych dilu jsou poskladana atd. Aktualne mam rodinne auto se jednim z nejlepsich benzinovych motoru a nejlepsim podvozkem.
Avatar - miromen
14. 7. 2014 12:35
Re: je to jedno
Divně argumentuješ a vlastně si protiřečiš.
14. 7. 2014 10:07
Re: je to jedno
jak když slyším svou babičku >:D
Avatar - KANKUNEN
14. 7. 2014 09:27
Je to úplně jednoduché
Twingo spíše než Up, Clio má přednost před poloautem, Golf nad Megane a Pašík nad Lagunu.
VW nedělá takové přešlapy jako Renault třeba s Modusem.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Uživatel_5340709
14. 7. 2014 09:30
Re: Je to úplně jednoduché
Pravda,ale rozvody u tsi byla velká střelba do vlastních řad.
Avatar - KANKUNEN
14. 7. 2014 09:42
Re: Je to úplně jednoduché
Za to by měl někdo sedět, museli to vědět a stejně to dali do výroby.
Avatar - Uživatel_5340709
14. 7. 2014 09:52
Re: Je to úplně jednoduché
Hlavně za tu mega-ztrátu, co si tím způsobili.
Avatar - PlumJelinek
14. 7. 2014 13:08
Re: Je to úplně jednoduché
VW sice takové přešlapy nedělá, ale Vel Satise (což byl další přešlap, stejně jako Avantime) prostě chci, Volkswagen mi nikdy nic podobnýho nenabídne. Ale jsem jeden z mála, to beru.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 7. 2014 09:33
R vs VW - to je ako suboj o tretie miesto na MS
V tomto pripade mi to pripada ako suboj univerzalnej sterility a neustaleho hladania vychodu zo slepej ulicky systemom od steny k stene.

VW sa snazi vymysliet lepsi tvar pre kartonovu krabicu so 6 stenami a Renault skusa, ci nebude lepsie zabalit kocku do 3-stenneho ihlanu.
Rozbalit vlákno
4
14. 7. 2014 10:18
Re: R vs VW - to je ako suboj o tretie miesto na MS
Pokud už to vztahuješ na fotbal, tak souboj Renault : VW přesně odpovídá aktuálnímu souboji Francie : Německo. Jak to na MS dopadlo určitě víš ;-)
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 10:49
Re: R vs VW - to je ako suboj o tretie miesto na MS
>:D tak já napíšu příspěvek o délce seminární práce a ty to dokážeš vystihnout jednou větou! Gratuluju >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 7. 2014 14:37
Re: R vs VW - to je ako suboj o tretie miesto na MS
:-)
Avatar - white label
14. 7. 2014 14:54
Re: R vs VW - to je ako suboj o tretie miesto na MS
Takže proto si všichni "normální evropané" aktuálně kupují bystrozrakou a trendy japonskou produkci...? >:D
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 10:21
Můj pohled na věc
Koncepty
VW divoké koncepty moc nedělá-jak je v článku uvedeno. Je to možná škoda, možná německá spořivost a praktičnost. Z hodně konceptů se však vyvine zajímavé auto.
U VW jsou koncepty brané spíš jako nultá série a test na zákazníky. na čemž není vůbec nic špatného.

Renault bere design jako umělecké odvětví. Rozdíl je už ve sloganu-Das auto-prostě auto, Renault, tvůrce aut. To sedí. Espace bylo první MPV než někdo ten název vymyslel. ostatní měli dodávky se sedačkami. Scenic první střední MPV a hodně dlouho jediné. Twingo bylo absolutní bomba, nic takového před tím a dlouho potom nikdo nedělal.
Nevýhoda uměleckých konceptů je že stojí strašně moc peněz a zaměstnávají příliž mnoho lidí kteří by se mohli a měli uplatnit jinde, hlavně ve vývinu prodejných modelů. Je krásné hodit do jednoho auta na výstavu desítky milionů ale bylo by krásnější kdyby u sériové verze šly zadní okna zavírat od řidiče že...

Twingo vs Up!
Derivát Fiat 500 vs krabička ne nepodobná Pandě I.
K tomu není moc co dodat. Jsem sám nebo i někdo jiný se mnou souhlasí že všechno současná malá auta vypadají buď jako 500 nebo krabička s kolečky? Miniautíčka z kolína neberu, to je kapitola sama pro sebe. Buď můžete mít autíčko pro radost na ježdění nebo praktičtější krabičku.

Clio vs Polo
Od koho si mladý kluk raději půjčí auto když jede na rande-od bráchy nebo od tetičky? Asi tak nějak. Každý má své kupce. První Clia byly auta pro ženy, další už pro kluky. Kousek od domu pravidelně vidím stát Clio Sport kterému může být tak dvacet let a vypadá sakra dobře, hned bych se projel. Uznávám je to speciál i když sériové výroby. U Pola jsem po prvních modelech a kulatých světlech přestal vnímat změny v designu už dávno. Ale jak říkám, každý má svého kupce.

Megane vs Golf
Bída celé třídy, ani Focus už není co býval a překvapivě Astra kvete. Megane vypadá jak splácaná hrouda čehosi a Golf? I. byl prostě zakladatel. II. legenda po které se nostalgicky otočím i dnes. III. to byl ten vysněný Golf v době kdy Škoda ještě chrlila favority. Ale od IV. už bohužel ani nevím že je opět nový Golf.

Laguna vs Passat
Tady není žádné zaváhání, Passat je králem třídy a Mondeo nebo Insignia či cokoliv jiného se můžou snažit jak chtějí. Lidé prostě všude milují velká německá auta a jsou symbolem i statusem. Už od první nehranaté generace Passat kraluje. První Laguny v půlce 90 let měly úspěch protože byly jiné a ne každý chtěl nebo si mohl dovolit Passata. Kdo mohl měl Passat, kdo nechtěl byl hvězda s Mazdou 626. A pak Laguna která ale byla třída Golfu. Octavia se ještě nenarodila.
Laguna se podle mě prostě nikdy nemůže protlačit mezi Passat a spol a už vůbec ne sesadit Octavii mezi Liftbacky.

Scenic vs Turan
Turan je krabice, praktická krabice s tradičním německým designem. To většinou znamená že v podstatě bez designu. Už hodně potřebuje novou generaci s výraznou změnou. Scenic je pořád hodně klasický Scenic. První generace bylo spíš vajíčko, od druhé už je to víc o nafouknutosti vnitřku kde zejména u prodloužené verze design pokulhává. VW nestárne, bohužel ale tím že už když byl nový tak byl starý. Výrazně designová auta buď stárnou rychleji nebo když je člověk potká na ulici tak si řekne:"Ty vole to byla fakt tenkrát pecka!"

Espace vs Sharan
Když jsme u těch pecek... první a skoro druhá generace Espace byla sice zakladatelská a naprosto inovátorská, neříkám designově špatná ale... ale pořád hluboce v osmdesátých letech (nejaký jiný výrobce MPV v 80?!). To co následovalo byla opravdu designová revoluce. Ne ještě nemluvím o Espace. Znalci už tuší. Renault Aventime. Auto z jiné planety které změnilo směr Renaultu na dvacet let. Můžete ho nenávidět ale sběratelé po něm jdou jak slepice po flusu a snad s mimo supersportů žádné auto nebudí tolik pozornosti kdykoliv se někde objeví. je to prostě škola designu na kolech. Co je za rok? 2014? Podívejte se na současný Espace. Aventime žije dál. A kolik si z něj odnesla druhá generace Megane nemá cenu rozebírat.
Sharan je kus poctivé německé práce. První generaci jsem poznal jako služební auto, další která už má skoro deset let máme v rodině. Espace bylo krásné rodinné MPV od samého začátku. Sharan to samé jen s rozdílem že hned se uchytil jako taxíky a minivany. Před tím VW nabízel maximálně osobní verzi Caravelle (taky legenda). se Sharanem přišlo úžasné obrovské MPV (to byla doba kdy se začalo používat označení MPV) se spotřebou 6 litrů. K tomu sedačky všeho druhu. Když se vyndají vzniká dodávka.
Espace zůstává pořád nádherné rodinné MPV. Ale může mi někdo říct proč se v každé genaraci Sharan (Alhambra) sráží a snižuje? To už vážně lidé nechtějí dostavník? Vedle deset starého Sharanu je současný jako méně krabicoidní Turan. Sharan a Alhambra byla dřív totožná s Galaxy. Teď je Galaxy stejný jako S-max a VW to kopíruje.

Koleos vs Tiguan
Tiguan je krásný příklad modelářství. Vezmi vzor, zmenší ho o x% a máš model! Hurá! vezmeme Tuareg, zmenšíme a máme Tiguan. Hurá! No jo jenomže ono to funguje a vypadá to dobře. vypadá to jako hezké malé SUV co pořád má trochu vzhledu off roadu a nevypadá jako otevřená dámská kabelka či rozpláclý dort na velkých kolech.
Koleos? Jak praví klasik: "Bože, cože?!" Ne pánové vážně ne. Francouzi ať SUV raději nedělají a přeznačkované Korejce sem netahají. Kdyby spíš vyladili Kangoo 4x4 protože malých dodávek co mohou být i střední MPV je na trhu zoufale málo. Nebo měli dotáhnout do konce Scenic X-Mode a dát mu možnost 4x4. A vůbec proč víc nevyužívají 4x4 když už to z Nissanu mají? Kde jsou časy Renault 21 Nevada 4x4 7 seats?
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 11:05
Re: proč víc nevyužívají 4x4 když už to z Nissanu mají?
protože rendlík je už zcela out :no:
14. 7. 2014 11:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 13:31
Re: proč víc nevyužívají 4x4 když už to z Nissanu mají?
Aby ti nepraskla tvá rendlíkovská kebule, Guglítku >:-[]
14. 7. 2014 13:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 7. 2014 14:17
Re: proč víc nevyužívají 4x4 když už to z Nissanu mají?
Střílíš do vlastní brány. >:D :yes:
14. 7. 2014 15:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 7. 2014 16:38
Re: proč víc nevyužívají 4x4 když už to z Nissanu mají?
Jestil tě tu někdo otravuje, tak to snad abys sem vůbec nechodil, ne? >:D :yes:
14. 7. 2014 17:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 11:34
Re: proč víc nevyužívají 4x4 když už to z Nissanu mají?
ano Ado, je zcela out. Out of Europe, out of Latin America, out of Africa, out of Russia, out of Asia, Japan and India, out of the middle east. Renault & Nissan are absolutely out.

Btw co by za to VW group dal kdyby měl v USA pozice a prodeje jako Hyundai & Kia ;-)
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 13:28
Re: proč víc nevyužívají 4x4 když už to z Nissanu mají?
Tady ovšem nešla diskuse o pozici H-K na trhu v USA, pokud jsi si všimnul... :no:
Avatar - aproximus
14. 7. 2014 15:26
Re: proč víc nevyužívají 4x4 když už to z Nissanu mají?
srovnávat twingo s f500 a psát o tiguanu jako o zmenšenině touaregu, to je na hodně mokrý hadry.. :no:
Avatar - Bazalt
14. 7. 2014 17:55
Re: proč víc nevyužívají 4x4 když už to z Nissanu mají?
Měl jsem na mysli vzhled, jako hlavně siuletu 500. Fiat to udělal, ostatní se chytli. Twingo a zejména Adam. Na 500 ale nic nemá, je to bonbonek. Mám s ním pár set kilometrů za sebou a je to opravdu stylovka. A když je ještě na kapotě malý štírek tak teprve něco ;-)
Tobě vážně nepřijde Tiguan jako zmenšený Tuareg? pokud ne tak udělali v VW chybu, stejně jako BMW s X-line. ta auta si prostě podobná být musí protože je to jedna rodina.
Mluvím pořád o designu. Zbytek by bylo srovnání jak říkáš na hodně mokrý hadry ;-)
Avatar - Emel
14. 7. 2014 18:44
Re: proč víc nevyužívají 4x4 když už to z Nissanu mají?
500 je bonbonek, což nemusí být nutně dobře.
Avatar - Blue Sun
15. 7. 2014 08:47
Re: proč víc nevyužívají 4x4 když už to z Nissanu mají?
Jo, takže F500 vlastně kopíroval siluetu Renaultu 5, když to tak vezmeme do důsledku...
Fakt nechápu, proč všichni pořád melou tu kravinu s podobností Twinga a 500 dokola...
Avatar - pumpkin
14. 7. 2014 12:41
Pre mňa TOP dizajn
Obe automobilky robia podľa mňa v súčasnosti po dizajnovej stránke veľmi podarené autá, no Renault je už trochu ďalej. Sú za tým roky skúseností, priekopníctva, citu pre dizajn, ale aj odvahy riskovať. Práve tá posúva dizajn Renaultov nad VW, lebo je vidieť, že robia autá pre radosť zo života. Konzervatívnosť VW nie je na škodu, veď spraviť auto, ktoré vyzerá dobre (teda je IN) aj 10 rokov rozhodne nie je jednoduché, no práve pri konceptoch VW vidieť nenaplnený potenciál. Veľmi dlho im trvá kým sa niečo zaujímavé alebo nebodaj odvážne dostane do výroby. Niekto to vníma ako premyslené rozhodnutia, no mne to príde ako priposratosť. Koľko im trvalo kým prišli po Espace so Sharanom, po Scénicu s Touranom, ale aj po Twingu s Lupom. Potom sa im už machruje keď im iný vyšliape cestu. Samozrejme aj správne zúžitkovať nápady je umenie. Renault to dodnes bohužiaľ nevie a preto ho VW vždy prevalcuje. Po dizajnovej stránke je ale určite väčším prínosom pre automobilový svet.
Pre mňa sú ale obe automobilky európskou špičkou v dizajne, takže v segmentoch na vrch dávam Twingo aj Up!, rovnako ako Clio s Polom. Pre radosť z jazdy ale naďalej volím Renault. :-)
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 13:25
Re: Pre mňa TOP dizajn
Možno to bude tým, že rendlík je tvorcom kreatur, ktoré sa najviac podobajú na tekvice... >:D
Avatar - pumpkin
14. 7. 2014 13:44
Re: Pre mňa TOP dizajn
Hohó. :-) Šup, jeden prášok a poproste sestričku o vychádzku. Vonku je pekne a záhrada ústavu je určite pekne zakvitnutá. Parkovisku sa ale radšej vyhnite.
14. 7. 2014 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 7. 2014 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
14. 7. 2014 13:49
Re: Pre mňa TOP dizajn
A co třeba aktuální pětidveřový hb Megane, ten se ti taky líbí?
Avatar - pumpkin
14. 7. 2014 14:19
Re: Pre mňa TOP dizajn
Nie, nepáči sa mi zas všetko od Renaultu. Síce robí podľa mňa vo všeobecnosti dobré facelifty, tak tento pri Mégane ma veľmi nenadchol. Grandtouru a Fluencu sa ale celkom hodí.
Avatar - Emel
14. 7. 2014 18:16
Re: Pre mňa TOP dizajn
To není o faceliftu, 5dv byl nemastný neslaný před faceliftem a zůstal takový i po faceliftu.
Avatar - white label
14. 7. 2014 19:27
Re: Pre mňa TOP dizajn
Souhlas... a nemastný neslaný je ještě hodně mírné hodnocení jeho designu.
Avatar - Emel
15. 7. 2014 11:37
Re: Pre mňa TOP dizajn
Není to obludnost ve stylu Tourer apod... jen to prostě postrádá něco, na čem by oko spočinulo... asi by stačily i lampy z Grandtouru.
Avatar - white label
15. 7. 2014 16:26
Re: Pre mňa TOP dizajn
Obludnost přímo ne, ale nějaký náznak by se taky našel, ty lampy by mu pomohly.
14. 7. 2014 14:20
Re: Pre mňa TOP dizajn
Těch aut, kde Renault šlápnul designově vedle, je mnohem víc, než u VW. A to řádově.

Takže se to smrsklo na konstatování, jestli je dobré mít jeden dva velmi podařené modely a zbytek přešlapů, nebo dělat sice konzervativní, ale designově trvácná, ale "jen povedená" auta.
Avatar - pumpkin
14. 7. 2014 14:30
Re: Pre mňa TOP dizajn
To je tvoje konštatovanie, nie moje. ;-)
14. 7. 2014 14:37
Re: Pre mňa TOP dizajn
Vzhledem k tvému avataru neočekávám, že bys byl schopen konstatování nečeho, co vyžaduje nezaujatost, odvahu a upřímnost. ;-)
Avatar - pumpkin
14. 7. 2014 14:50
Re: Pre mňa TOP dizajn
Poznám ťa z diskusií, takže o nezaujatosti tu z tvojej strany naozaj nemôže byť reč. :-)
Avatar - white label
14. 7. 2014 15:00
Re: Pre mňa TOP dizajn
Přesto, že s tebou vždy nesouhlasím, musím uznat, že jsi výjimka potvrzující pravidlo, takže i přes značkový avatar a zřetelné sypmatie ke značce je s tebou možná i racionální/smysluplná diskuse. :yes:
14. 7. 2014 16:40
Re: Pre mňa TOP dizajn
Nikdy jsem nevlastnil ani Renault a kupodivu ani VW. Takže opravdu nejsem nijak svázaný. ;-)
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 17:32
Re: Pre mňa TOP dizajn
Ani žádný koncern jsi nevlastnil, že?
14. 7. 2014 20:26
Re: Pre mňa TOP dizajn
Ke tvé smůle, článek se týká pouze Renaultu a VW a jen a jen designu.

Takže, o co se tu snažíš? >:D
Avatar - pumpkin
14. 7. 2014 17:44
Re: Pre mňa TOP dizajn
O to horšie...
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 17:31
Re: Pre mňa TOP dizajn
A kdy si ty dáš ten správný avatar? Nebo nám budeš tady hrát nestranného dle avataru?
Avatar - Katikakus
14. 7. 2014 18:00
Re: Pre mňa TOP dizajn
Ta sedla... :yes:
14. 7. 2014 20:29
Re: Pre mňa TOP dizajn
To se nemohu vyjádřit k designu těchto značek? Ani jednu jsem nikdy nevlastnil, ani po nich nikdy netoužil. Důvody si odvoď sám. ;-)

Ale co čeka od člověka, který je již násobným vlastníkem Renaultu... Já si tu svůj ocas chválit nemusím, ani v tomto případě nijak odůvodňovat svoji volbu. >:D ;-)
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 20:49
Re: Pre mňa TOP dizajn
Píšu někde, že se nesmíš vyjádřit o designu Renaultu nebo VW? Pokud ano, uveď kde.

Ale co čekat od "člověka", který je násobným vlastníkem koncernu (VW nebo audi, designový jazyk je to v podstatě stejný), takže si tady musí hájit svojí volbu, samozřejmě při své malosti.

Abys pochopil, ty pseudozabedněnče (je v podstatě horší hlupáka ze sebe dělat než-li hlupákem být), říkám ti tu otevřeně, že si máš zamést před vlastním prahem, ale to největší pokrytec tohoto webu ještě nikdy neudělal. ;-)
14. 7. 2014 20:58
Re: Pre mňa TOP dizajn
No, tak teď jsi potvrdil, že tím hlupákem jsi jen ty.

Víš, ona doba pokročila, nejezdím furt ve stejným autě jako před lety. >:D ;-)

Snažil ses, ale tak nějak jsi opět vyšel na prázdno. A ano, klidně ze sebe hlupáka udělám, je to dobrá cesta, jak zjistit, s kým mám tu čest. >:D
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 22:14
Re: Pre mňa TOP dizajn
Opět jsi mimo. Tys psal o tom, že jsi nikdy, ne jen nyní, neměl VW, já píšu o koncernu. Jestli teď jezdíš na kolečkovém křesle mi je celkem putná ;-)

Hlupáka vidíš každé ráno v zrcadle, toho ze sebe nemusíš dělat.
14. 7. 2014 22:23
Re: Pre mňa TOP dizajn
Chlapče, asi jsi si zapomněl přečíst článek, pod kterým tak hloupě reaguješ a snažíš se mne urazit.

Takže opět opakuji, článek je o designu modelů automobilek Renault a VW. Nic jiného se neřeší a já na nic jiného nereaguji.
Jen ty se zde snažíš hloupě odvézt pozornost od tématu a nařknout mne z něčeho, co se netýká ani článku, ani toho, na co jsem reagoval. Ubohé!
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 22:27
Re: Pre mňa TOP dizajn
"To se nemohu vyjádřit k designu těchto značek? Ani jednu jsem nikdy nevlastnil, ani po nich nikdy netoužil"

Ty to opravdu nehraješ? Tebe urazit? Prosím tě, nedělej tady citlivku, ty, mistr urážek. Nebo se snad rozpláčeš?
14. 7. 2014 22:53
Re: Pre mňa TOP dizajn
Opět reaguješ na nějaké své vlastní výmysly a domněnky.

Píšu, že se mne snažíš urazit, ne, že se ti to povedlo, či povede. Takže, mohu tě jen slušně požádat, reaguj k tématu a na to, co jsem zde napsal. Jinak mi nestojíš za další reakci.
Avatar - Ji/Ri
15. 7. 2014 12:14
Re: Pre mňa TOP dizajn
....Ronault má pravdu. čti každé jeho slovo,zamysli se a pokus se o sebereflexi.
Avatar - Ji/Ri
15. 7. 2014 12:15
Re: Pre mňa TOP dizajn
...tvoje klasika....
Avatar - Ji/Ri
15. 7. 2014 12:19
Re: Pre mňa TOP dizajn
.... opak je pravdou. Hlupák jsi ty. Pokud máš koule, tak si uznej, žes dostal několikrát takovou diskuzní bídu a několikrát si naložil do vlastních galat, že to se snad nedá stihnout ani za 5 životů. Zamysli se nad sebou..... pokud chceš vystoupit ze stínu žumpy....
Avatar - Ji/Ri
15. 7. 2014 12:17
Re: Pre mňa TOP dizajn
Rone, obdivuji tvou trpělivost vést diskuzi s chozém. Je to trapák, který někde zřejmě nahmát vylítanou audinu a je z něj diskuzní šém.... Už v několika debatách si tak naložil do vlastního kufru, aby pak utekl jak diskuzní hajzlíček,aby pak mohl v další debatě vést své hrudobijecké teze.
Za mě: bravo Ron!!! ;-) :yes:
14. 7. 2014 13:20
Moznosti
VW dokaze spravit velmi podarene predne masky, ktore v niektorych pripadoch predbehnu konkurenciu. No zvysok auta je X-ty odvar na rovnaku temu.
Uz zalezi len na kupcovi, ci chce mat auto zaujimave spredu alebo da prednost komplexnejsiemu dizajnu a odladenemu celku, hoci predne partie nebudu uplne tiptop.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 13:26
Re: Moznosti
Záleží zejména na tom, zda kupec chce být před ostatními lidmi za makovce, nebo ne.. :-!
14. 7. 2014 13:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 7. 2014 15:33
Re: Moznosti
Ada je zase homoklada, v tvojom pripade je uplne jedno, co si kupis.
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 15:57
Re: Moznosti
Pro pravdu se každý zlobí... pokud jste si koupili rendlíka a teď jste před ostatními za idiota, můžete si za to jedině sami. ;-)
14. 7. 2014 16:31
Re: Moznosti
To co pises vysvetluje, preco si stale nas.raty.
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 17:02
Re: Moznosti
Ano, koupil jsem před více jak 20 lety jednoho rendlíka a konstatuji, že jsem byl idiot. Poctivě se tu proto snažím vysvětlovat, aby tuhle chybu už nikdo jiný nedělal. :-!
14. 7. 2014 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 7. 2014 20:49
Re: Moznosti
pred viac ako 20 lety... ;-\ aj pre takych rozky pecu :-) nechel by so byt polstorocia idiotom a bohuzial sa to potiahne estedo 3/4
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2014 14:23
nazov clanku nema chybu
a tahanice medzi diskutermi mozu zacat ;-) redakcia to vymakla >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
14. 7. 2014 14:25
Re: nazov clanku nema chybu
(umazal jste dodatek, na který jsem původně reagoval :-) )
Avatar - aproximus
14. 7. 2014 15:22
zoufalý nadpis článku
pokud už bychom to měli soudit podle zcela zavádějícího nadpisu, tak vw je bezesporu lepší, nicméně renault se snaží a určitě nedělá špatná auta. nicméně doba, kdy alespoň na designovém poli udával trendy, je už dávno pryč. jinak článek úplně mimo...
Rozbalit vlákno
7
14. 7. 2014 15:42
Re: zoufalý nadpis článku
Co znamená, že je článek "úplně mimo"?
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 15:56
Re: zoufalý nadpis článku
no, aby to bylo alespoň trochu spravedlivé, tak ten text by měl znít asi takto:

"pokud už bychom to měli soudit podle zcela zavádějícího nadpisu, tak vw je bezesporu lepší, nicméně i renault se snaží a dělá občas už i docela průměrná auta. Nicméně doba, kdy alespoň na designovém poli udával trendy, je už dávno pryč. Jinak je ten článek úplně mimo..."

Ale nechme tady už ty místní guglítky, tekvice a makovce ať se nad touto realitou vztekají až do aleluja. Jejich vztekání nic nezmění na tom, že rozumní lidé budou i nadále k rendlíkům přistupovat s oprávněnou hlubokou nedůvěrou. Tedy alespoň do té doby, než se vrátí ke kořenům a začnou dělat jednoduchá, kvalitní a pohledná auta. ;-) Protože pokud to ta firma neudělá (a stále nejsou vidět ani náznaky snahy), skončí brzo v propadlišti dějin podobně, jako třeba Simca (a jaká to byla ve své době Značka!) a evropským spotřebitelů zůstanou jen vzpomínky se jménem Dacia.
Avatar - grifith
14. 7. 2014 16:04
Re: zoufalý nadpis článku
Adolfe, označovat sám sebe za rozumného je v tvém případě opravdu troufalé a není to naprosto na místě.
Vzhledem k prodejům posledních dvou hlavních novinek se o budoucnost této francouzské značky nemusí ani omylem bát, s tím prostě nic nenaděláš, to ber jako holý fakt.
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2014 17:06
Re: zoufalý nadpis článku
Jsi opět zcela mimo. Já k rendlíku nepřistupuji s hlubokou nedůvěrou, protože už dopředu s jistotou vím, že je to krám non plus ultra. :no:

Pokud mluvím o rozumných lidem, platí to o 90% české populace, která by si rendlíka nikdy nekoupila.. :-!
Avatar - grifith
14. 7. 2014 17:18
Re: zoufalý nadpis článku
Skělé, jsem-li pro tebe mimo, pak je to naprosto v pořádku. Tvé prognózy neustále kulhají na obě nohy, což ty sám moc dobře víš. Tvůj předchozí příspěvek dokazuje tvůj omezený rozhled a nadhled. Čtvrtstoletí staré zkušenosti jsou zcela k nezaplacení, zvláště v dnešní době. Ale neboj, máš zde jednoho podobně nemocného kolegu, s tím si můžete notovat.
14. 7. 2014 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 7. 2014 17:21
Re: zoufalý nadpis článku
tak potom renault je podla teba v pohode pretoze fluence laguna a megane su v celku jednoduche auta :-) a podla štatistik aj slusne spolahlive vlaste si dovolim tvrdit ze dnesne renaulty su uplne jednuche ak to porovnam s lagunou 2 ...podla statisitk (dekra) je golf6 velmi spolahlive auto :-) dobry vtip >:D ak by to bol g7 prosim nech je
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 17:33
Kubo...
Stojí ti to za to ničit si svou práci takovými lacinými nadpisy?
8-s :no: :no:

Tvůj článek tak poslouží jen k tomu, že tu bude nablito od podobných vypatlanců jako je Ada, Maros a spol., takže redakce bude mít odklikáno na reklamě.

Ještě včera jsem zvažoval, že vypnu AdBlock, ale po dnešku určitě ne.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pumpkin
14. 7. 2014 17:53
Re: Kubo...
Prečo viacerí odtiaľto nechodia na autorevue? Články sú obsiahlejšie, lepšia galéria, podľa mňa aj grafika...len tie diskusie za nič nestoja.
Avatar - fOE
15. 7. 2014 08:24
Re: Kubo...
Chodime a zacal jsem chodit prave az po tom upadku na auto.cz ;-)
14. 7. 2014 17:54
Re: Kubo...
no nech je to cokolvek o renaulte tak obaja si ulavia ;-) vedel som ze renault pomaha telesne postihnuti... teda aspon pomahal ... teraz uz aj tym dusevene slabsim ;-) a za to velka pochvala :yes:
Avatar - dolfi
14. 7. 2014 17:55
A DOST! NEJLEPŠÍ JE SSANG YONG!
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
14. 7. 2014 20:18
Otázka znalců
Definujte mi, co je to lepší auto :-! :-!

P.S. Proč je na titulce jiný nadpis než zde u samotného článku? Opravdu laciné nahánění počtu kliknutí na stránku. ACZ neskonale spadlo, autoři, co zde píšou, by se měli vážně zamyslet, ale tohle je jen autobulvár :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
14. 7. 2014 20:30
Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
Renaulty sú ako hračkárske autíčka pre deti. Veľmi mi pripomínajú čínske plastové detské autíčka alebo autá pre Barbieny... :-) Tento dizajnový smer priviedol k "dokonalosti" nový Renault Magnum.
Ešte horšie ako zvonku vyzerajú Renaulty zvnútra. Samé vysmiate prístroje - rádio, klíma, všade vidieť rozosmiatu tlamu. Na serióznosti to autu nepridá ani náhodou.
Volkswagen už na prvý pohľad vzbudzuje dojem robustnosti, trvanlivosti a serióznosti...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2014 21:36
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
vw jednoznacne stavia na trvacnosti a praktickosti , pre porovnanie si mozeme pozriet vzhlad interierov meganu a golfu z roku 1998 [odkaz] vs [odkaz]

( vsimnime si u oboch aut prevedenie budikov, volantu, radiacej paky, pristrojovy stit )

interier meganu vyzera uz vazne uplne out ale ten v golfe je stale fajn ... rovnako je to myslim aj po stranke exterieru.... stare megany su uz davno na smetisku dejin ale golfy z tohto obdobia su stale zive a jazdiace legendy... a to je ten podstatny rozdiel medzi oboma znackami.... vw vyraba ovela trvacnejsie a hodnotnejsie auta ktore aj po 15 rokoch su stale na urovni ... renaulty svojim zvlastnym dizajnom exterieru aj interieru strasne rychlo starnu a stracaju na hodnote....

tu ani nie je o com.... vw drti :yes:
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 22:11
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
Vzhledem k tomu, že jsem prodával loni 12 let starého Renaulta s 350t km, tak interiér rozhodně devastovaně nevypadal, naopak. Ty hlavně porovnáváš interiér Golfu IV s meganem I, spíše by si měl porovnávat vzhledem k uvedení na trh s Golfem III.
Nebo třeba taky zkusit R19 vz Golf II.
Ale vždy by ti to kulhalo, protože Golf se uváděl vždy jinak do prodeje než Megane.
14. 7. 2014 22:12
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
este ze neuspesny koreofil ide kazat o cudnom dizajne interieru a exterieru :-) ano taketo veci vw idu teda aspon na pohlad :-) inak nieco pre teba :-) doteraz by som nezaznamenal neake faux-pas v kii (okrem buzeracie)ale toto ma ozaj dostalo ked nepasovali diely v interieri normalne zacali **at kladivom po tom >:D >:D s jemnosotu drevorubaca
14. 7. 2014 22:12
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
>:D Jo jenže který magor si kupuje podle toho aby bylo i za 15 let in? A ůbec kdo si dnes kupuje auto na 15 let?! >:D
Mě tedy lákají auta různých značek které v době prodeje vypadají aktuálně, moderně a prostě okouzlí a rozhodně nehodlám čekat 15 let až auto dozraje.
To co ty píšeš je přesný argument bazarovýho kupce. Jdeš do bazaru protože na nový nemáš a tak hledáš 15 let starej křáp kterej ale vypadá v rámci možností moderně. Prober se!
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 22:16
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
Já si teda nemyslím že interiér Golfu IV dnes vypadá nějak IN, on teda vypadá pořád stejně jako ten současný, takže majitel 15 let starého Golfu může říct sousedovi s novou G7 - "Hele lojzo, nemachruj, vono se toho až tolik nezměnilo" >:D
Avatar - white label
14. 7. 2014 22:23
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
Za to interiér Méganu vypadá jako ten ve čtverkovém Golfu až dnes. :-O >:D
Avatar - Ronault.
14. 7. 2014 22:28
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
Tvarově naštěstí nevypadá jako Golf IV a materiálově podstatně dál ;-)
Avatar - white label
14. 7. 2014 22:38
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
O tom kde byl materíálově interiér čtverkového Golfu se tehdy v téhle třídě nejen Renaultu ani nesnilo. >:-[] ;-)
14. 7. 2014 22:59
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
Tak jako nechci se hadat ale plasty tvrdý jak žula měla obě tato auta. >:D
Avatar - white label
14. 7. 2014 23:04
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
Tak to jsi u čtverkového Golfu vedle jak ta jedle, zjevně jsi s jeho interiérem neměl živou zkušenost. Tolik kvalitních měkčených plastů v interiéru tehdy neměly ani auta konkurence o třídu výš. Zkus si najít nějakou dobovou srovnávačku ;-)

[odkaz]
14. 7. 2014 23:28
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
S "R" jsem opravdu zkušenost neměl.. kdo jo? >:D Golfů po světě jezdí tolik, že by byla obrovská náhoda kdybych v nějakém nejel. Na mě interiér Golfu IV niják zvlášť nezapůsobil. Každopádně jako ex majitl Meganu první generace můžu prohlásit, že Golf ho válcoval slícováním dílů... tedy u Renaultu žádná katastrofa ale trochu jim v tom pomohl fakt, že palubovka byla ze dvou dílů. Dál je u Golfa uzivatelsky lepsi vyskové nastavení sedadel které má velmi jemnou aretaci a při manipulaci se človek nemusí nadlehčovat. To Megan nabídl pouze pár fixních poloh a ještě se člověk musel nadzvednout. Jinak si myslím, že ty auta nebyla od sebe o světelné roky. Megane byl spíše takový pojízdný obývák opravdu příjemný svezení.
Avatar - white label
14. 7. 2014 23:45
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
Třeba já jo. I eRko mělo měkčené plasty v interiéru úplně stejně jako každý čtverkový Golf, takže v tom se (na rozdíl od jiných věcí) určitě nelišil. ;-)
Designově na tebe ani nemusel G4 nějak zvlášť zapůsobit, neřešíme teď přece jeho design, ale kvalitu materiálu v interiéru, konkrétně měkčené plasty, tedy rozdíl který lze snadno poznat i poslepu. Pokud jsi v G4 seděl, tak sis možná jen na ty měkčené plasty nesáhl, přesto to byl rozdíl poměrně zásadní, viz má připomínka tehdejších třídních srovnávaček, kde byly materiály (včetně měkčených plastů) interiéru Golfu jeho velkým trumfem.
Jinak pro mě celkově zrovna 4. g. Golfu nepatří k oblíbeným (spíš naopak), až na výjimku v podobě G4 R32, jehož byl G5 R32 spíš "pouhým" stínem.
15. 7. 2014 00:04
Re: Ten nadpis mal byť fór alebo áno?
Abych pravdu řekl tak palubovku neosahávám v žádném autě. Za důležitější považuju to jak vypadá, jestli mě ergonomicky vyhovuje a v neposlední řadě její dílenské zpracování. Do kontaktu s palubovkou se dostanu tak maximálně při ovládání ventilace. Osobně zastávám ten názor že měký nebo tvrdý plast nehraje roli a že důležitější je jak je interiér sestaven. V tomhle bodě i ten starý Megane dokáže převálcovat modernější Insignii která vrže jak vrata od stodoly. >:D
Raději se soustředím na místa kde se člověk nějakým způsobem dostává do kontaktu s vozem. Například výplně dveří který měl Golf i megane čalouněný, ale golf měl i plnohodnotné madlo zatímco Megane jen takové malé korýtko :-) žlábek nebo jak jinak to nazvat.