Re: Nekupovat nic, čeho se dotknul Francouzký odborář
Osvětu dělat nebudu. Každý si musí naběhnou sám. Když někomu není pomoci. Pokud ale něco kupuju já, tak si dávám sakra pozor, jestli to není z Francie. Klidně si o mě mysli co chceš, ale to jsou životní zkušenosti. Nechci nic z míst, kde mají dvě hodiny na oběd a pak odborovou schůzi do tří, kdy padla. Ne, že bych jim to záviděl, ale nechce se mě lítat po servisech aby mě to auto dodělali.
Re: Nekupovat nic, čeho se dotknul Francouzký odborář
Takové velmi vtipné zkazky jsou opravdu k pousmání. Určitě se nehodlám hádat o tom, jaké problémy u Renaultu byly, ale z minulosti se opravdu žít nedá a nemá. Jsou tací, kteří díky koupi kdo ví čeho na začátku 90.let dokáží plivat oheň kolem sebe i po čtvrt století, to je ovšem jiná povídačka... Dnešní Renault není důvod hanit z důvodu problémů v kvalitě či spolehlivosti, jenž je plně srovnatelné s třídní konkurencí. Ať se to někomu líbí nebo ne.
Re: Nekupovat nic, čeho se dotknul Francouzký odborář
Kolega z práce taky koupil třikrát bouranou a stočenou jedničkovou Lagunu, se kterou najezdil skoro 100 tkm, ale protože musel opravit elektriku za 10 000, plive od té doby na všechny rendlíky, přestože podle toho, v jakém stavu auto kupoval, bych tipoval, že se po pár km rozpadne. Znám dost lidí, co mají Lagunu I a přes jejich špatnou pověst si na ni nikdo nestěžuje. Osobně bych se taky bál jít do rencka, protože chlapi v hospodě říkali...
kolik milionů řidičů udělal za tu dobu nešťastných? :-( >:D:-!
/pro všechny netové odborníky, pseudo-odborníky, češtináře, rychtáře a .............. rovnou píšu, že uznávám, že renault ve své historii vyrobil spoustu dobrých aut/
Já proti nim extra nic nemám, i synovi jsem teď jako první auto koupil megane, aby se naučil jezdit. Bohužel jejich konfekce vykazuje trošku víc překvapení, než jiné značky. Když neberu jejich sport divizi, tak nad přeposilované řízení, kousavé brzdy a polštářovitou jízdu, jsem se povznesl. Je to jejich tradice stavět tak auta, věřím že je spousta lidí, co je mají za to rádi.
Psal jsem to i jinde, určitě se jim kvalitativní problémy v průběhu let nevhnuly, ostatně jako všem, dnešní produkce je již kvalitativně a spolehlivostí v podstatě bez připomínek na úrovní většiny konkurentů.
Můj osobní názor je, že nabízí i trochu víc, než korejci, přestože když tu korejci nebyli, tak jsem francouze haněl. Ale to se tu teď nesmí říkat............................. >:D:-!
Přizpůsobili se trhu více než zmiňovaná dvojice H/K a dokáže nabídnout mnoha lidem co hrdlo ráčí. Ono za názor zde může být diskuzně "bit", ale máme na něj právo všichni a s tebou napsaným souhlasím ;-)
Teď trochu odbíhám, ale v poslední době jsem sem přestal chodit, protože pár diskusních "star" tu nerozumí ničemu, natož vtipu, a s googlovací úporností ti tu budou předhazovat, svoje čerstvě nalezená fakta s pseudoodbornickou omáčkou. :no:
Polštářová jízda... tos tomu synovi nekoupil koukám nic nového, poslední polštářový Megane byl ten první, zbytek už žádný polštář nebyl, ten poslední je prkennější než konkurence z Německa....
Ach jo, už to zase začíná, ty nekonečné chytrolínské diskuse. Je to ten předposlední 2009, ale ten poslední jezdí více méně shodně s tímhle, i motory dost podobné, tady 1,6 benzín 81 kw. Pořád je to dost plavmé auto, ono se jen prkenně tváří, jak na něho začneš tlačit, tak je dosti nervozní. Ale já osobě čekám od auta trochu něco jiného, jezdím v jiných autech, takže asi mám zkreslený pohled.
/očekávám teď plamennou diskusi, že jak ty megany výborně jezdí a sedí, že to není pravda, ale dát do auta vlečku, relativně vysoký zdvih pružin do kombinace s tvrdými tlumičemi....... ,pak z toho vyjde kombinace, která se jen tváří, že je prkenná, ale dostat to aut do kolen není zase takový probém./
Ano, nemám chuť s tebou diskutovat, na rozdíl od tebe mám projetou v podstatě kompletní konkurenci, takže nemám problém s přehledem a neočekávám od nižší střední chování Lotusu. Přesto, když jsi ho kupoval, věděl jsi jak jezdí, protože jsi ho odzkoušel, tak proč jsi to udělal? Nedokážu si představit, že utratím cca 300-400t za něco, i když je to pro syna, co mi nevyhovuje a už při koupi jsem nespokojený. To dělají jen sebemrskači, masochisté nebo jiní přecejen pomatení lidé, viz Brazdin.
Však jo, nehodlám tady pitvat jednoho bl...... megana, jezdím svejma autama, jen jsem napsal jak jezdí, v žádném případě to není žádná tragedie, ale taky to není žádná sláva, dobrý průměr, kdybych ho měl v 18ti jako student první auto, budu jásat štěstím, tehdy jsem neměl nic. Dokonce po městě si ho občas beru. Zbytečně to hrotíš, na tomhle autě život nestojí, ......... vlastně na žádným autě.
Co kde hrotím? Prostě to nedáváš, dole přiznáváš, že nerozeznáš Megana od Megana Generation, ale závěry tady píšeš jako největší machr, který má ostatní v malíku.
On navíc tvrdí, že koupil minulou generaci Mégana II. A ten dle něj jezdí stejně jako Mégane III. Proto může na základě Mégane II hodnotit Mégane III. :-)
Jeden člen mé rodiny, který je důchodovém věku, tak si megane III koupil, mám projeté všechny generace, tak si dovolím tvrdit, že je znám. Dokonce bych řekl, že například trojka u motoru 1,6 benzín má ještě větší zpoždění na el. plynu, než ta zmiňovaná dvojka. Ale kucí bijte se za ty megány jako lvi, jsou to nejlepší auta na světě, zvlášť když k nim máte takový citový vztah.
Jo, generation. Ale tohle jsou přesně momenty, kdy mě nebaví tyhle diskuse. Každej se na tebe hned sesype. Dřív každej co měl trošku naježděno /a je to jedno v čem/, tak se bavil normálně. Ty máš zkušenosti takové, já takové, většinou se to krásně doplnilo. Dnes každej googlič /neber to osobně, myslím to obecně/ tě hned zavalí totálníma sr....... .
To je úplně jedno, chytl jsi se toho jestli je meg. gener. trojka nebo ne. Trojka to bude, taky to bude asi to nejhorší, co z meg. III je, to je asi samozřejmé, o to se nehádám. Já jen trvrdím, že meg. II a III v konfekci není bůhví jaké sportovní auto, jejich pdovozek má meze celkem blízko. Až si sedneš i do něčeho jiného, tak pochopíš, bože, bože.
Meleš nesmysly. Nikdy jsi s Méganem III nejel a píšeš, jak jezdí. To nemá nic společnýho s tím, jak jezdí jiná auta. Ještě jednou - Mégane Generation není Mégane III.
Načo to hneď hrotíš do konfrontácie? Miesto toho aby si sa niečo naučil, tak tu len opakuješ dookola svoj omyl. Megane Generation bolo auto na spôsob Octavie Tour. Akurát, že Renault si dal prácu s tým, že tie staré vnútornosti zabalil do novej karosérie. Narozdiel od Skody, ktorá priznala farbu... Preto boli aj ceny Generationu o tretinu nižšie ako bežných Meganov. Odhadovať preto na základe Generationu ako jazdí klasický Megane(naviac tuším po druhom FL) je trochu ako veštenie z kávového zbytku... ;-)
>:D:yes: Jinak ovšem kolem sebe vidím nešťastníky ve vozech opravdu mnoha značek. S pověstí Renaultu u nás v současnosti se to má asi tak, že majitel projíždí kolem stavby,kde bušej kompresory, skrz zavřený okna to zaslechne a zařve: Já to věděl, už je to tady, krám jeden francouzskej, že jsem neposlech Frantu.... ;-)
Během posledních 10 let jsem vlastnil od novoty dva Renaulty, jednoho Peugeota, jedno japonské SUV s Renaulťáckým motorem a jedno německé kombi s Peugeoťáckým motorem. A člověče, ani ťuk. Žádná závada, a tím myslím opravdu žádná...takže na mě s Frantou nechoďte. :-)
100 % nula, žádná závada,.................... to jsou taky dost podezřelá tvrzení v horizontu 10ti let, to by divně znělo klidně i u japonce, nebo němce.
To zas ne, nevlastnil jsem je 10 let... ;-) Megana 2 roky, Mastera 5 let, Grand Vitaru 3 a půl roku, Partnera 2 roky a Mondeo zatím něco přes 2 a půl roku. Jasně, celkem mladá auta, ale tady se mluví o frantících jakoby se rozpadali už na lince.
Renault dělá krásná, pohodlná a v současnosti velmi kvalitní auta. Osobně nemůžu hanit ani dřívější modely, s Avantime jsem zažil spousty krásných chvil, a 3 dodávky sloužily jak měly. V rodině bylo dalších 7 Renaultů.
Není nad osobní zkušenosti.
tebe moze byt uplne jedno ake auta sa jemu pacia a s akymi je spokojny ;-) ... kazdy sme iny.... kazdy vyberame inak..... kazdemu z nas sa paci nieco ine a mame ine priority, ine vyuzitie auta.. ine poziadavky..., kazdy z nas jazdi ine mnozsvo km rocne.... a prave preto je tolko znaciek a modelov na trhu aby bol spokojny co mozno kazdy jeden z nas :yes:
mozno jemu sa zase nebude pacit auto ake sa paci tebe.... to mas zase tak... nemysli si ze len tvoj nazor co sa pozdava tebe je ten jediny spravny.... mozno pre teba.... ale pre ineho iste nebude moc spravny