Reportáž: Jak se likvidují autovraky - V cele smrti
5
/
9
Prohlédnout znovu
Reportáž: Jak se likvidují autovraky - V cele smrti
Abarth
|
acz
Auto určené k likvidaci se nejprve zanese do on-line systému. Dopravní inspektorát tak může při odhlašování ověřit, zdali bylo skutečně zlikvidováno.
|
acz
Nejprve se vypouštějí provozní kapaliny. Ty putují do oddělených nádrží.
|
acz
Dalším krokem je kompletní odstrojení všech prvků exteriéru i interiéru z jiného materiálu než kovu.
|
acz
Auto míří do kóje, kde se z něj vyřežou nápravy a motor.
|
acz
Úplně nejdříve však jde z bezpečnostních důvodů pryč palivová nádrž.
|
acz
Samotná mechanická ruka váží asi tunu. Vůz rozdrtí s chrupnutím, z kterého mrazí.
|
acz
Zbytek práce dokoná asi dvoutunová radlice.
|
acz
Je hotovo: zbylá placka zamíří do hutě.
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz