Reportáž: Jak se likvidují autovraky - V cele smrti
8
/
9
Prohlédnout znovu
Reportáž: Jak se likvidují autovraky - V cele smrti
Abarth
|
acz
Auto určené k likvidaci se nejprve zanese do on-line systému. Dopravní inspektorát tak může při odhlašování ověřit, zdali bylo skutečně zlikvidováno.
|
acz
Nejprve se vypouštějí provozní kapaliny. Ty putují do oddělených nádrží.
|
acz
Dalším krokem je kompletní odstrojení všech prvků exteriéru i interiéru z jiného materiálu než kovu.
|
acz
Auto míří do kóje, kde se z něj vyřežou nápravy a motor.
|
acz
Úplně nejdříve však jde z bezpečnostních důvodů pryč palivová nádrž.
|
acz
Samotná mechanická ruka váží asi tunu. Vůz rozdrtí s chrupnutím, z kterého mrazí.
|
acz
Zbytek práce dokoná asi dvoutunová radlice.
|
acz
Je hotovo: zbylá placka zamíří do hutě.
|
acz
Nový Shelby Super Snake je tady! Přiostřený Ford Mustang nabídne 830 koní i s manuálem
Může radost z jízdy působit proti depresi? Hyundai to zjišťoval
Britové nasadili starému Defenderu elektromotory přímo do kol. V každém rohu je 649 Nm
Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
Kvalifikaci na GP Číny ovládl Max Verstappen. Za jezdci Red Bullu odstartuje Alonso
Honda má novou značku elektromobilů pro Čínu. Je to Ye