Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Richard Hammond a James May již nepracují pro televizi BBC

Také dva zbývající moderátoři motoristického pořadu Top Gear opustili televizi BBC, takže další budoucnost pořadu bude možná jen se zcela jinými tvářemi.
Zpět na článek
31. 3. 2015 21:20
31. 3. 2015 21:29
31. 3. 2015 21:34
31. 3. 2015 21:35
31. 3. 2015 23:49
1. 4. 2015 06:47
1. 4. 2015 07:04
1. 4. 2015 07:50
1. 4. 2015 08:05
1. 4. 2015 08:20
1. 4. 2015 08:37
1. 4. 2015 08:45
1. 4. 2015 08:55
1. 4. 2015 09:00
1. 4. 2015 09:31
1. 4. 2015 09:45
1. 4. 2015 10:09
1. 4. 2015 12:04
1. 4. 2015 16:16
1. 4. 2015 20:12
31. 3. 2015 22:06
1. 4. 2015 12:51
31. 3. 2015 22:22
31. 3. 2015 21:29
31. 3. 2015 21:32
31. 3. 2015 22:34
31. 3. 2015 23:05
31. 3. 2015 23:03
31. 3. 2015 23:13
31. 3. 2015 23:07
31. 3. 2015 23:21
1. 4. 2015 08:33
31. 3. 2015 23:28
31. 3. 2015 23:53
1. 4. 2015 07:51
1. 4. 2015 08:01
1. 4. 2015 08:12
1. 4. 2015 08:23
1. 4. 2015 08:25
1. 4. 2015 08:07
1. 4. 2015 08:22
1. 4. 2015 08:36
1. 4. 2015 08:38
1. 4. 2015 08:47
1. 4. 2015 08:49
1. 4. 2015 08:49
1. 4. 2015 08:59
1. 4. 2015 09:03
1. 4. 2015 09:20
1. 4. 2015 09:49
1. 4. 2015 16:13
1. 4. 2015 09:16
1. 4. 2015 09:26
1. 4. 2015 09:36
1. 4. 2015 09:39
1. 4. 2015 09:53
1. 4. 2015 12:09
1. 4. 2015 13:07
1. 4. 2015 16:10
1. 4. 2015 08:50
1. 4. 2015 06:56
1. 4. 2015 12:41
1. 4. 2015 12:51
Avatar - wakantanka
31. 3. 2015 21:00
Dalo sa to čakať.
alebo vari čakal niekto niečo iné? Aj tak sa neviem zbaviť pocitu, že už dávno pred tým incidentom mali dohodnuté niečo iné niekde inde - všetci traja.
Rozbalit vlákno
1
1. 4. 2015 20:03
Re: ÁÁÁLELUJA HEJ SOUDRUZI <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
nj
ANO....
BYLI TAM DLOUHO.... MOC DLOUHO....
.... ČEST JEJICH PAMÁTCE
.....KONEČNĚ JSOU PRYČ !!
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: TIHLE DYNOANGLÁNI STEJNAK NĚMĚLI RÁDI EMOBILY [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
31. 3. 2015 21:20
Super,
ukázali, že jsou to frajeři. :yes:
Rozbalit vlákno
25
31. 3. 2015 21:29
Re: Super,
Spis vedi, ze by to sami neutahli...
Avatar - rohYpnol
31. 3. 2015 21:34
Re: Super,
pravda, blbů se najde všude mraky, ale takového ignoranta jako byl JC abys s boží pomocí pohledal ;-)
Avatar - flyboyeda
31. 3. 2015 21:35
Re: Super,
hlupáku, jsi darmožrout a chodíš tu na světě zbytečně
31. 3. 2015 23:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 06:47
Re: Super,
Nemusíš souhlasit, ale nechovej se jako dobytek...
1. 4. 2015 07:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 07:50
Re: Super,
Ano, to u tebe sedí. :-)
1. 4. 2015 08:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 08:20
Re: Super,
Zameť si nejdřív před svým prahem. Na vulgarity tu jsi specialista ty. Než jsi všechny začal oblažovat podobným typem příspěvků právě ty, nepamatuju si, že by tu někdy někdo takhle vypisoval. Velmi smířlivým tónem jsem ti nedávno odepisoval, že některý z tvých textů jsou obohacující, zvláště týkající se autoprůmyslu. Ale vše je obaleno nesmyslným napadáním s urážkami kohokoliv. Víc k tomu nemám.
1. 4. 2015 08:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 08:45
Re: Super,
Zkus začít u sebe. Neřeš reakce na svý výroky.
1. 4. 2015 08:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 09:00
Re: Super,
Slepice nebo vejce? Nemíním se prokousávat diskuzemi kdo začal dřív, slovníkem si minimálně na diskuzi nemáte co vyčítat.
1. 4. 2015 09:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 09:45
Re: Super,
Nemá smysl se s tebou o čemkoliv v podobným duchu bavit. Opět opakuju nemíním soudit kdo začal a kvůli tomu se prokousávat diskuzemi. Tvoje názvosloví vůči většině diskutérů je odstrašující a pak platí "nahrubý pytel hrubá záplata".
Jestli nemáš vyjma osobních útoků k autům nic, pak není o čem dál psát.
1. 4. 2015 10:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
1. 4. 2015 11:03
Re: Super,
Vidím to rovnako ako gilgit, zial.
1. 4. 2015 12:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2015 16:16
Re: Super,
Mas i navíc než na anální speleologii?
Avatar - flyboyeda
1. 4. 2015 20:12
Re: Super,
kdo si že mi říkáš co mám dělat
Avatar - CHerokee
31. 3. 2015 22:06
Re: Super,
Jj, drží partu jako správní chlapi!
Avatar - simply never
1. 4. 2015 12:31
Re: Super,
Myslíš, že toto robi chlapa chlapom? Drzat partiu? Ved aj zločinci, opilci, klamari, zlodeji drzia spolu. Spojuje ich nerest a zlo. Teda podla tvojej logiky su spravni chlapi jiří, mariachi, alien, ktoremu (možno/možno nie) imponuje usvedneny pedoallen, alebo webpaja, lebo drzia spolu? Tak to sa nezhodneme. Ale zhodneme sa na tom, že ich spaja primitivizmus (myslene na fore). Drzia sa za spotene teplé ruky.
Avatar - Magister
1. 4. 2015 12:51
Re: Super,
Chlap má držet slovo a zastat se kamaráda. Nechápu proč tu taháš zločince....
Avatar - simply never
1. 4. 2015 13:05
Re: Super,
Mne je uplne jasne ako to myslis a nahrubo s tym samozrejme suhlasim. Ja som podotkol, ze to zdaleka neplati (teda okrem americkych filmov) vzdy a uz vonkoncom to nie je 100% pravda. Tak ja (slovo ja myslene obrazne) uvidim niekoho v partii kradnut a prislusnikom budem tvrdit, nie nekradol, alebo iny lupezne prepadne babicku na prechode a ja budem tvrdit, nie on to nebol, iba sa podoba. Ja tu netaham zlocincov do debaty, iba hovorim, ze to nie je absulutna ale relativna pravda. S prvou castou vety, ze chlap ma drzat slovo naopak suhlasim na 100%. Kto nedrzi slovo nie jej chlap, to plati na mna aj na teba.
Avatar - 3_diamanty
31. 3. 2015 22:22
Re: Super,
predpokladam ze tu ide o nieco ine ako o frajerovanie ;-) ale mozno mas pravdu.... niekedy aj ten jednoduchy zamer ktory nemusi hned vyzniet realisticky moze byt pravdivy

kazdopadne kto chce info o autach a seriozne testy nielen zabavku s popcornom v ruke ten o nic nepride ;-)
31. 3. 2015 21:25
teď už jen chybí
aby BBC prodala i celej Top Gear a bude to pokračovat někde jinde... Jako oddechová zábava je to dobré a na BBC se ten formát stejně moc nehodil...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - beibej
31. 3. 2015 21:29
a co the stig?
Bude teď uvádět Top Gear sám nebo už taky nepracuje pro bbc?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - flyboyeda
31. 3. 2015 21:38
Re: a co the stig?
Stig jak známo nemluví ani se k ničemu nevyjadřuje, pánbůh zaplatˇ, ale k Top Gearu neodmyslitelně patří, těžko říct jak to sním dopadne
31. 3. 2015 21:39
Re: a co the stig?
Kdyby mělo BBC trošku smysl pro humor, tak z těch zbývajících materiálů, co mají natočeny (a určitě jich nebude málo, přeci jen další 2 díly jisty byly...) ještě udělají třeba jednu 90-ti minutovou epizodu, kterou by "uváděl" Stig příchodem do studia, mlčením ... pustili scénku ... zase mlčející Stig ve studiu ... hodili mu kolo na čas ... pustili další scénku ... atd., takovej svým způsobem EPILOG pro TopGear v podobě, jaké sme ho posledních několik let znali a zároveň rozloučení s trojicí JC, JM a RH + Stigem ... to bych bral :yes:
Avatar - donPedro
31. 3. 2015 21:48
Re: a co the stig?
Never say never - obávám se ale zda by na to měli gule :-!
Avatar - CHerokee
31. 3. 2015 22:08
Re: a co the stig?
Neměli, jsou to posránci v BBC, co ustoupili politickým tlakům...
31. 3. 2015 22:55
Re: a co the stig?
JC byl po Argentině v podmínce. Pak dal někomu z BBC do dršťky. BBC muselo konat. Asi tak.
1. 4. 2015 08:27
Re: a co the stig?
Bohuzel BBC nemela jinou moznost nez s JC rozvazat kontrakt, protoze po fyzickem napadeni ji ani nic jineho nezbyvalo.
1. 4. 2015 08:45
Re: a co the stig?
Naopak - meli hromadu moznosti, ale zvolili tuto, coz byl nepochybne zamer. Osobne nevim proc tuto moznost, spekulovat muzeme, ale to je tak vsechno, jiste je, ze ty spravne informace maji jen Clarkson a BBC.
1. 4. 2015 10:57
Re: a co the stig?
Jakou hromadu ? Dostal nekolik varovani a pak prislo fyzicke napadeni a tam automaticky nasleduje vyhazov. Proste to tak je a neslo s tim nic delat.
Avatar - Magister
1. 4. 2015 12:54
Re: a co the stig?
V Argentině nic neprovedl. A facka mezi chlapama občas padne. To se má řešit uvnitř a né navenek. BBC ustoupilo politickým tlakům, protože Clarkson je bezprostřední a říká, co si myslí.
1. 4. 2015 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 16:25
Re: a co the stig?
Právě. JC "je bezprostřední a říká, co si myslí" a to je bohužel v dnešní době velmi riskantní. A k tomu se přidá nějaká ta rána pěstí a je vymalováno.
1. 4. 2015 19:37
Re: a co the stig?
Je rozdil dat facku v hospode a v zamestnani pred mnoha svedky.
Avatar - rohYpnol
31. 3. 2015 21:32
Klobouk dole
Tomu říkám kolegialita. U nás je vždy jen plná pusa keců a nakonec stejně všichni drží židli pod svým zadkem seč jim síly stačí. Ale tohle? Ryzí gentlemanství :yes:

Přitom Hammond a May měli na BBC mnoho dalších pořadů... Nicméně podobný pořad již zřejmě nedají, přecijen zázemí BBC bylo na různé nesmyslné akce typu projížďka balkánem v S-kládě nebo průjezd Indií popelnicí za pár liber fenomenální.

Top Gear skončit, jen je mi líto STIGa, asi bude muset jít hledat práci do šampionátu F1 ;-) :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
31. 3. 2015 21:43
raz aj tak vsetko skonci
ako tu uz niekto pisal pri inom clanku o TG ... mozno je na case aby prisla generacna obmena.... proste nejde o ziadnu fatalitu ale o prirodzeny proces..... takze netreba to brat ako tragediu aj napriek tomu ze par rokov by isto este chlapci potiahli bez pochyb... moj osobny nazor je ten ze ak chcem seriozne info o autach tak stejne TG obidem zosiroka oblukom..... ale ako show boli fajn.... aj ked pana JC a jeho zvlastny styl humoru nemusim ....

som zvedavy kto ich nahradi..... ci uz priamo alebo nepriamo..... za mna je ale fifth gear stejne skusnutelnejsi a zaujimavejsi uz dlhsiu dobu ........ ale to je len moj nazor
Rozbalit vlákno
0
Avatar - beibej
31. 3. 2015 22:34
BIG JOKE?
A není to po Clarksonovsku trochu zrežírované? Třeba už všichni tři cítili potřebu ukončit současnou podobu TG. A něco nového už mají třeba dojednané? Je to konspirace? A co na to Jan Tleskač? >:D
Rozbalit vlákno
1
31. 3. 2015 23:05
Re: BIG JOKE?
Pochybuji. JC to zkrátka neukočíroval. Jsou okamžiky v životě, kdy je člověk pod kontrolou zkratové části mozku. Přesně to se stalo JC. Jeho sidekicks jsou v tom nevině.
Avatar - Ozzman
31. 3. 2015 23:03
Škoda
Je to velká škoda, říkejte si kdo chce, co chce... Clarkson byl sice trochu nevycválaný, ale věděl dobře, co dělá a to byla zábava, pořád jsem doufal, že se jedná jen o fake a i kdyby, že alespoň tito dva zůstanou. I když už by to nebylo takové, tak jejich speciály, které uvádí jeden, druhý, či oba dohromady nejsou k zahození a nesou se v duchu topgearu. Nebylo to zpravodajství o autech, ale zábavný pořad, který neměl obdoby a točil se kolem motorismu celkově.... v televizi je tolik "blbostí", realityshow jedna blbější než druhá, nekonečné seriály a nebo dokumenty... Top Gearu bude škoda a já budu jen doufat, že se vrátí... na jiné TV či jen na nějakém internetovém portálu....... škoda! Nejradši jsem měl jejich závody ojetin různých druhů... možná by se ACZ mohlo poučit a určitě by nějaká taková "blbost" nebyla marná, když mohou do Chorvatska posílat Oktávky na CNG či staré 120tky >:D
Rozbalit vlákno
1
31. 3. 2015 23:13
Re: Škoda
Internetová TV? Tam bych viděl pro TG velkou šanci. Asi by to nebylo ze začátku ve velkém stylu jako na BBC, ale snad časem by se to mohlo posunout do vyšších sfér.
Avatar - Dinar
31. 3. 2015 23:07
Harris
Párkrát, když jsem v diskusích o konci TG četl nenávistné slinty zdejší úderky korektníků a "petrolheadů", co si raději pustí autosalon než TG, protože ten přece vůbec není o autech, měl jsem nutkání napsat o tom, proč je mi z konce TG smutno, a proč to byl pořad pro milovníky aut, a hlavně motorismu jako takového, zásadní. Nedošlo na to a přiznávám, že hlavně proto, že plýtvat slovy směrem k různým gilgitům už mě nějak nebaví. Pak jsem ale narazil na jalopniku na text C. Harrise, který vše vystihnul a shrnul naprosto dokonale, takže dávám [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
32
31. 3. 2015 23:21
Re: Harris
A co sám Harris jako moderátor >:D ty vogo, to by byl masakr. A k tomu třeba Carlos Lago z USA.
1. 4. 2015 08:33
Re: Harris
Si to precti, sam pise, ze pouceni z TG zni jasne: Nesnazit se delat TG. Harris je velmi kvalitni tester, ale neni vtipny, ani zabavny, na nej (tedy na jeho videa) se divam z uplne jinych duvodu, nez na TG, byt ctyri kola to vse spojuji...
31. 3. 2015 23:28
Re: Harris
Ano, "very well written". Faktem ale zůstává, že JC to "přepískl" a BBC muselo konat. Nevím jestli by mu to prošlo v Česku, ale "knowing Brits a little", tak "bad luck JC".
31. 3. 2015 23:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 07:51
Re: Harris
To same se da napsat o tobe.
1. 4. 2015 08:01
Re: Harris
Už jsem s ním přestal ztrácet čas... Je to o perlách a sviních. Nemá smysl řešit pisálky, kteří tu o autech píšou minoritně a pletou si to s politickou diskuzí ;-)
1. 4. 2015 08:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 08:23
Re: Harris
Já opravdu nemám problém s fakty, který sem o autoprůmyslu napíšeš. Znovu opakuju, je to naopak obohacující, neboť se v něm nepohybuju a cíleně informace nevyhledávám.
To co podepíšeš nebo ne je tvoje věc.
Avatar - Ozzman
1. 4. 2015 08:25
Re: Harris
Mohu se jen tak mimo téma zeptat, jakým vozem/vozy jezdíš? :-) Jen mne to zajímá.
1. 4. 2015 08:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 08:22
Re: Harris
Kdekoliv, jelikož kromě tvýho pohledu žádnej správnej přece není ;-)
1. 4. 2015 08:36
Re: Harris
Odpovim ti otazkou, byt je to neslusne: A kde se tak presentuje Dinar?

Vsechno, co tu pise Dinar, webpaja, ja a par dalsich, ktere velmi respektuji, je striktne jejich nazor, jestli se ti nelibi, klidne to napis, ale nikdy jsem si nevsiml, ze by vydavali sve nazory za obecne pravdy, nebo jedine spravne pohledy na vec.
Avatar - Ozzman
1. 4. 2015 08:38
Re: Harris
:yes: Ano... mam pocit, že Gilgit poslední dobou zbrojí zbytečně proti víceméně nekonfliktním diskutérům, kteří tu neprezentují své komplexy, ale baví se k věci, narozdíl jiných.. všichni včetně Gilgita víme, které myslím ;) Tam mu někdy i fandím....
1. 4. 2015 08:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
1. 4. 2015 08:49
Re: Harris
Ale takové názory, že autosalon je lepší a že TG je naprd se tu objevily, ale nevim, kdo je psal, to už si nepamatuji :-) To bys potom musel vinit všechny, i sebe a mne, protože každý z nás někdy svůj názor napsal tak, že by ho někdo za jistých okolností mohl brát za "obecnou pravdu" :-)
1. 4. 2015 08:49
Re: Harris
Zákon akce a reakce, viz víše tvůj osobní problém s Ji/Rim...
1. 4. 2015 08:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 09:03
Re: Harris
Na korektní? Přestaň se tu neustále do někoho navážet (některý nadávky, který tu pravidelně vypisuješ ani nechci opakovat). Ji/Ri má o něco menší trpělivost, ale k autům už tady něco napsal. Hlavně to mělo a má hlavu i patu, ačkoliv nemusím souhlasit se vším. Dávat to do kontextu některých výkřikářů je naprosto irelevantní.

Dále se touto naprosto zbytečnou diskuzí zabývat nebudu. Máš-li něco k autům, prosím, sem s tím. Tam můžeme, ale kdo ti kde udělal bebí a ty jemu je mi opravdu jedno.
1. 4. 2015 09:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 09:49
Re: Harris
Zanech osobních útoků a soustřeď se na co sám koule máš nebo nemáš. Zatím nemáš pod tímhle článkem ani na korektní diskuzi o článku samotným, jen přitlemování výkřikářům. napiš něco zajímavýho a neřeš ostatní. Rád si to přečtu. :-)
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2015 16:13
Re: Harris
Nemá na to. Je to typická hmota. Tim, jak kolem sebe kope jen se snaží na sebe upozornit. Je to parazit. V reálném zivote, ale i tady je to proste ubohý jedinec.
1. 4. 2015 10:08
Re: Harris
Googlítku, když jsi u těch koulí. Našel jsi je ty, aby ses omluvil Hammunasakrovi, když jsi ho obvinil, že je Kylie? Následně jsi napsal, že v případě své mylné domněnky nemáš problém se omluvit.
Avatar - Ozzman
1. 4. 2015 09:16
Re: Harris
Prosím, odpovíš mi na můj dotaz výše, čím jezdíš? :-)
1. 4. 2015 09:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
1. 4. 2015 09:36
Re: Harris
No, některé socialistické vozy budí obdiv, né, že ne... ale jejich vlastnictví bych oželel, nýbrž projet se, proč ne? Škoda, že to nezodpovíš alespoň rámcově.. nikdy jsem s tebou nediskutoval o autech, jako takových a proto se na to ptám.

Prozradíš alespoň jakého segmentu ty vozy jsou? Popřípadě nafta/benzin? :-) Je to kompakt, střední třída? Kabriolet, kombik, SUV? :-) To by si alespoň napsat mohl :-)
1. 4. 2015 09:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
1. 4. 2015 09:53
Re: Harris
To si toho moc nerekl >:-[]
1. 4. 2015 12:09
Re: Harris
chlapci, toto nemá víťaza, tak kašlite na to.
1. 4. 2015 13:07
Re: Harris
Presne, to je nonsens!

>:D
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2015 16:10
Re: Harris
Jde vidět jak vnimas svět kolem sebe, posero. A vůbec, bav me holoto lina!!! >:D
1. 4. 2015 08:50
Re: Harris
Priznam se, ze si nejsem jisty, ke ktere diskusi se v tom komentu Dinar vraci, ale to, ze oznacuje neci pozu za slint, neznamena, ze svuj nazor tlaci jako spravny. Je to sice slozite na pochopeni, ale proto to pisu tobe, nebot verim, ze si v tom casem poradek udelas, s petrolheady, mozgogy a flajboyi bych neztracel cas.
1. 4. 2015 06:56
Re: Harris
Hezky napsaný...věřím, že to je nejen epilogem, ale zároveň i prologem ;-)
Avatar - Jaros71
1. 4. 2015 00:12
Budou chybět !
Takový relax bude chybět asi nejen mě.. ;-\
Jsem zvědavý zda něco podobného ještě kdy vznikne , s nimi či bez nich , a bude to mít takový ohlas!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
1. 4. 2015 00:51
Kovařík, Slepička a Richter
a pár Stigů se u nás taky najde... ;-) A teď vážněji. Top Gear je asi registrovaná značka, nakolik by je chráněn formát toho pořadu to netuším, ale to si vážně myslí, že ti tři spolu nic nespáchají. Možná, jestli měli ve smlouvě, že mimo BBC spolu nesmí nic natáčet, ale jestli je to vynuceno i na dobu po uplynutí její platnosti. Tyhle informace by to chtělo. Společně mají dost silný kredit na to, aby vpodstatě mohli začít sami, byť asi ve skromnějších poměrech. Možná by prospělo, že by se museli věnovat víc autům, protože na nákladné "scénky" by neměli dost peněz.
Rozbalit vlákno
8
1. 4. 2015 06:58
Re: Kovařík, Slepička a Richter
Přece si nemyslíš, že BBC je jediná televize schopná ufinancovat. Doufám v zachování podobnýho formátu i nadále :-)
Avatar - KANKUNEN
1. 4. 2015 08:39
Re: Kovařík, Slepička a Richter
BBC má všechna práva bez Claksona k ničemu, může to odprodat.
1. 4. 2015 08:43
Re: Kovařík, Slepička a Richter
A komu to proda - bez klaksona?

Jestli si Jeremy zalozi novej porad, je mi fuk, jak se bude jmenovat, ale budu na nej koukat. Pokud objevi novy TG s novymi moderatory, dam mu sanci, ale pochybuju, ze by mel aspon z poloviny takovou uroven, jako ten Clarksonuv, jak pise vyse v odkaze Harris - Clarkson spolecne s Mayem a Hammondem definovali format poradu, bez nich to bude neco jineho a ja sam pochybuju, ze lepsiho.
1. 4. 2015 08:48
Re: Kovařík, Slepička a Richter
Jeden z mála vhodných lidí na moderování TG na BBC by mohl být právě opičák. Radost z řízení čehokoliv z něj přímo tryská. Ale podle mě respekt ke kolegům mu to nedovolí, stejně jako je obecně nesmysl strkat sám hlavu do oprátky.
Avatar - Ozzman
1. 4. 2015 09:14
Re: Kovařík, Slepička a Richter
Někde sem viděl, že lidé by rádi viděli místo JC v čele Top Gearu slavného "Mr. Beana" :D:d To by nemuselo byt spatne :-)
Avatar - Snooob
1. 4. 2015 09:55
Re: Kovařík, Slepička a Richter
;-)

plus "Mr. Bean" je známy fanatik do aut = nemuselo by to byť až také zlé...
1. 4. 2015 09:53
Re: Kovařík, Slepička a Richter
Uz to pisu jinde - radost z rizeni (a ze jeho uroven ridicskych schopnosti je trochu jinde, nez u TG tria) z nej sice cisi, ale ten vtip a nadhled, hlasky, ktere definuji styl TG, i neskutecne blbosti, ktere se daji v klidu nazvat clarksonovinami - na to je Harris kratkej.
Avatar - JDM
1. 4. 2015 13:58
Re: Kovařík, Slepička a Richter
Řekl bych že ten nový TG víc zaměří zase na testy a celkově dostane váhu , tlačit to zase jako show doufáám nebudou Clarksona nikdo v tomhle asi nepřekoná a bylo by to jen horší . JC určitě něco s auty podnikne on nic jiného ani neumí ale taky se bojím aby se nesnažil o to co bylo v TG protože to už taky nebude ono .
1. 4. 2015 10:24
Mě překvapuje,
kolik je obecně na českých diskuzích (i na auto.cz) antipatie vůči JC a TG obecně. Já jsem dosud žil v domnění, že češi přes spoustu negativ mají stále většinově smysl pro humor, sebeironii a dělání "blbin". Ale teď mě přijde, že jsme národ zapšklých sucharů. Snad je to jen blbý dojem.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
1. 4. 2015 10:52
Re: Mě překvapuje,
Nepřijde mi tu nijak silná antipatie k JC, jen dost lidí souhlasí s vyhazovem za poslední úlet. Ale k TG- ano, ne každý na to má smysl pro humor, je to jiný humor než čundrkantryšou.
Avatar - JDM
1. 4. 2015 13:59
Re: Mě překvapuje,
čundrkantryšou. >:D :yes:
Avatar - Magister
1. 4. 2015 12:59
Re: Mě překvapuje,
To mě překvapilo úplně stejně...tedy za předpokladu, že to není jeden a tentýž člověk s více účty. Asi to souvisí se závistí, což je typická česká vlastnost. Shazovat a hanobit někoho, kdo je skutečně úspěšný....
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2015 12:41
Gilgite
Byt pod obraz uz dopoledne? Ty jsi mi cipera
Rozbalit vlákno
2
Avatar - simply never
1. 4. 2015 12:43
Re: Gilgite
Lepsie pod obraz ako pod psa.
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2015 12:51
Re: Gilgite
Tak ať ti je brzy lip ;-)
1. 4. 2015 13:07
Budu mat novy program
kuloarne ifnormacie z pred par dni, cele trio by malo mat novy program pod nazvom TOP SPEED pre konkurencnu TV SKY
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dolfi
1. 4. 2015 17:50
"O dalším osudu tří moderátorů vás budeme informovat"
A proč? :-O
Rozbalit vlákno
1
1. 4. 2015 20:36
Re: "O dalším osudu tří moderátorů vás budeme informovat"
Protože to některý zajímá, tak asi proto...