Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Řidič Porsche 911 v Praze vybrzďoval hasiče. Hrozí mu zákaz řízení (video)

Jednačtyřicetiletý řidič sportovního vozu značky Porsche v sobotu v pražských Holešovicích nebezpečně vybrzďoval hasičské auto, které se vracelo ze zásahu do své domovské stanice.
Zpět na článek
17. 5. 2017 10:15
17. 5. 2017 11:01
17. 5. 2017 12:17
17. 5. 2017 15:11
17. 5. 2017 21:31
2. 8. 2017 18:57
17. 5. 2017 12:44
17. 5. 2017 15:17
2. 8. 2017 19:06
17. 5. 2017 10:28
17. 5. 2017 11:13
17. 5. 2017 14:03
17. 5. 2017 15:18
18. 5. 2017 09:56
17. 5. 2017 10:39
17. 5. 2017 10:41
Avatar - 4hill
17. 5. 2017 10:15
Normální
Člověk mávne nebo blikne na omluvu a jede pryč . Jak moc hloupej musí být člověk aby po takové prasárně dělal ještě potíže ?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Dinar
17. 5. 2017 11:01
Re: Normální
U podobných videí je vždycky problém v tom, že nelze říct, co bylo před tím. Předjížděl hasiče řidič porsche přes plnou čáru jen tak, a pak po zatroubení vbržďoval? Což by opravňovalo k logickým reakcím o bezmozkovi.
Nebo bylo to předjetí přes plnou už reakcí na nějakou "ohleduplnost", kterou předvedl řidič hasičského vozu? Těžko říct, proto bych nehodnotil ve smyslu totálního zatracení řidiče porsche, přestože sám příznivcem "vyučování" kohokoliv na silnici nejsem, je to zbytečné a může být nebezpečné.
Avatar - fOE
17. 5. 2017 12:17
Re: Normální
Tuhle debatu jsem uz vedl jinde a za me je to co pises zcela irelevantni. Vybrzdovani na silnice proste nepatri, tecka. A je docela jedno jestli se predtim hasici tahli jak s hnojem, jeli prostredkem nebo udelali nejakou jinou prasarnu.
Avatar - Dinar
17. 5. 2017 15:11
Re: Normální
Ale no tak, to je z tvé strany hodně laciné, já přece vybržďování nijak neobhajuju. Jen proti jasným názorům na situaci, které tu každý má, upozorňuju na ošidnost videoinformace. Kdybych uveřejnil záběr z kamery na ulici, kde jeden člověk střelí druhého, můžeme říct je na základě toho videa, že je to vypatlaný vrah? Může být, ale také se mohlo stát, že ten zastřelený pět minut před tím vyloupil střelci dům a pobodal mu manželku, například. Zastřelení útočníka je sice zločín, ale může být v kontextu situace pochopitelný. A tak jak neobhajuju střílení, neobhajuju vybržďování, jen říkám, že s odsudky typu vypatlanec, zavřít až zčerná, na základě záběrů z jedné kamery bych byl opatrný, protože neznám kontext. Obecně, tohle rádoby naučné zveřejňování podobných situací moc nemusím, je to čirý bulvárek.
17. 5. 2017 18:29
Re: Normální
To už riadne ťaháš za vlasy... ;-) Myslíš asi nejakú krízovú situáciu, ktorú je ťažké riešiť s chladnou hlavou, ale myslím si, že keby tu k niečomu takému došlo, článok si na tom zgustne. Ako si spomenul, je to len bulvár.
Avatar - fOE
17. 5. 2017 21:31
Re: Normální
Nemam nebo nemel jsem v umyslu byt laciny, laciny je spis ten priklad s vrahem kdyz uz jsme u toho. ;-) Tady je zrejme, ze ti hasici jen tezko majiteli porsche prejeli manzelku, to by zase resil jinak, a jakoukoliv jinou prasarnu co si mohli dovolit se ridic porsche rozhodl oplacet, coz je proste spatne. Neco takove patri na silnice nekde v Rusku, tuhle lidovou tvorivost pokud jde o spravedlnost proste neberu. Citim se byt dotknutej necim co mi udelali ti hasici, no tak to mam na kamere a budu to resit s policajtama, nebo to na kamere nemam a resit to muzu max gestem, ne tim ze nekoho ohrozim (a to ani v pripade ze oni ohrozili predtim me). Takze si o ridici porsche myslim sve, a pritom to kluk mohl vyresit 100x rozumneji (vytroubit, nebo kdyz uz citil tu potrebu je treba vzit na prasaka, ale furt neohrozit, pres tohle u me proste nejede vlak).

Pisouc tohle ti ale davam za pravdu, ze ten lov, diskusni hrdinne odsouzeni, odebirani ridicaku na dozivotu, 10 let natvrdo a podobne vykriky jsou uletem zase z druhe strany. A pouceni ve zverejneni podobneho videa taky nikde nevidim, ale "prodava to" jak pises a to si dnesni, bulvarem v mnohem inspirovane, ACZ nemuze nechat ujit. Spis se divim ze je to tu az dnes.
2. 8. 2017 18:57
Re: Normální
Si děláš srandu, ne? Jakékoliv vybržďování si může dovolit jen policista s majáčkem a to v případě, že řidič nereaguje na výzvu zastavení vozidla.
Avatar - Ozzman
17. 5. 2017 12:44
Re: Normální
Souhlasím, že soudit jen dle videa a neznat souvilosti u většiny jiných případů takhle od boku je krátkozraké, ale byť i hasiči někam vjeli, nebo dokonce neslušně gestikulovali a, nebo nevím, co by ho mohlo takto rozpálit, tak přecijen vybržďovat hasiče - záchranku a podobné vozy záchranných služeb, je krajně nevhodné a v tomto případě by se měl řidič udržet a přejít situaci.
Avatar - Dinar
17. 5. 2017 15:17
Re: Normální
Měl, zcela jistě.
Ale víme, jestli mu to hasičské auto nepředvedlo třeba nějaké hezké nedání přednosti v jízdě ve stylu jsem větší, třeba se o mně rozmázni? Komu se něco takového nestalo, třeba s autobusem atp., je každý schopen zkrotit své emoce? Já prostě nevím, k čemu tam došlo, a soudit jen z videa hasičů je vošajstlich, každopádně svou reakcí, ať už na cokoliv, řidič porsche nepomohl ničemu.
Avatar - white label
17. 5. 2017 15:40
Re: Normální
Kdyby jen ničemu nepomohl..., hlavně tou reakcí ohrožoval především sebe, a to je na tom docela podstatné. Kdyby mu přistáli v motorovém prostoru, koho tím ohrozí/vytrestá? Je z cisternou, nebo sebe v luxusním kupé? Co zkusí vybrzdit příště, rovnou tank?
Vracet někomu něco (za něco) a přitom primárně ohrožovat především sebe je mimo mísu.
17. 5. 2017 18:27
Re: Normální
Na druhú stranu, kto nedokáže udržať nervy na uzde tak, aby nikomu svojou jazdou neublížil, patrí za volant?
2. 8. 2017 19:06
Re: Normální
Hasiči mohli předvést cokoli, to je zcela irelevantní. Emoce? Ano, ukázat prostředník, zaklít a hotovo. Řidičák by mu měli vzít napořád, protože ventilovat si emoce tímto způsobem je zcela nepřípustné. Nechápu, jak to někoho vůbec může napadnout.
17. 5. 2017 19:15
Re: Normální
Vsemu celkem rozumim,ale:
1.dodavka vyjela zjevne vedlejsi
2.hasici sledovali a pravdepodobne troubili na narusitele
3.pote,co zastavil,svorne vyskakala cela osadka a zjevne rozhorcena
4.dle zaberu postavali úmyslne pred autem tak,aby nemohl odjet(omezili tak osobni svobodu)
Kdo je tedy ten agresivni pirat silnic?Hasici,ridic porsche anebo vsichni?A hadejte,kdo ma byt na stresove situace vyskolen vcetne asertivnosti?
17. 5. 2017 10:28
...
Sice nevím, na co chtěj ten rok bez papírů navlíknout, ale tomuhle bIbovi bych to snad i přál.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Stejsn
17. 5. 2017 11:13
Re: ...
Možná by zajímavější trest bylo, kdyby mu stříkačka slisovala zadek toho auta a policie mu pak na základě videa prokázala jasné zavinění. Řekl bych že by si na něm pojišťovna smlsla. Měl mnohem víc štěstí než rozumu.
17. 5. 2017 14:03
Re: ...
Blb zůstane blbem i když bude rok chodit pěšky...
Avatar - JDM
17. 5. 2017 15:18
Re: ...
To jo jenže člověk co si může dovolit 911 pěšky stejně chodit nebude a na nějakej zákaz řízení hodí bobek :-)
18. 5. 2017 09:56
Re: ...
To je bohužel smutná pravda... :-(
17. 5. 2017 10:39
nízke sadzby
pokuta desať litrov je pre niekoho s takým autom výsmech vzhľadom na priestupok a čas bez vodičáku by som pri takomto správaní kľudne posunul na 5 rokov.
Rozbalit vlákno
0
17. 5. 2017 10:41
Výsměch
Takovým šmejdům co si myslí že můžou cokoliv a stejně jim to projde, je 10000 Kč hodně směšná částka. Myslíte si že by mu tak lehce prošlo i v jiných zemích, nebo je to specialita našeho kocourkova?
Rozbalit vlákno
1
17. 5. 2017 18:25
Re: Výsměch
Mne príde smiešne to "odobratie" vodičáku. Po uplynutí trestu ho takému darebákovi jednoducho vrátia, bez akéhokoľvek overenia, či je vôbec znovu schopný viesť vozidlo.
Kto je také prasa, že mu musia vziať papiere, nemal by ich už dostať nazad. Po uplynutí trestu by sa mohol znovu prihlásiť do autoškoly a vodičák si znovu spraviť. Možno by to niektorých naučilo zodpovednejšiemu správaniu sa na ceste.
17. 5. 2017 11:02
takémuto hovadu
...by som pokutu nedával. radšej 50 rán bičom po tej jeho tlstej * !
Rozbalit vlákno
0
17. 5. 2017 11:04
Vybrzdovanie nepatri na cestu
skoda ze tu nieje zaznam co tejto situacii predchadzalo...Pretoze mam taky pocit ze ked ich to Porsche predbehlo tak na zaklade toho ze ho nastvali niecim a to neviem preco.
Alebo to bolo iba tak ze sa nic nestalo on ich predbehol a oni zatrubili a to ho vytocilo a preto to chcel s nimi riesit.
V clanku je chyba pretoze on ked predbiehal nemohol tu dodadavku vidiet kedze vychadzala z bocnej....V kazdom pripade mohol s tym ratat ze predbiehat na takychto cestach kde je kopec aut a bocnych ciest nieje bezpecne a moze ti nieco vybehnut.
Ale podla toho ako ti hacisi na neho vybehli tam islo o nieco ine,.....skor mam pocit ze oni boli agresivny a nieco mu vyviedli uz predtym ako ich predbehol.
Ale tazko povedat....Ak mu aj nieco vyviedli tak bud to mal riesit na polici, alebo ich obehnut a kaslat na nich a ist prec, maximalne im ukazat fuckera ale rozhodne nie vybrzdovat to je naprimitivnejsia forma
Len obcas sa stanu situacie ako mna vytlacala jedna zenska v zakrute, pretoze isla cez dva pruhy a natlacila ma az na zvodila a na dalsej krizovatke som zastavil a chcel som sa jej spytat ze ci ma nevidela, alebo preco jazdi cez dva pruhy a ona bola drza tak jej buchol do dveri co ma potom mrzelo kedze nie som agresivny typ, ale ostatni soferi videli uz len tu dohru a zacali riesit mna aky som drzy...Takze ak toto bol podobny pripad....ale ako pisem to vybrzdovanie je des!!! :no:
Rozbalit vlákno
10
17. 5. 2017 11:19
Re: Vybrzdovanie nepatri na cestu
teoreticky tomu mohlo predchádzať niečo pred tým, lebo sa mi nezdá, že by chlapík len tak zastavil, bez toho, aby sa cítil v práve (v hasičskom aute sa nevozia baletky), ale hasičské autá a sanitky beriem v obrovskou rezervou aj bez majáku, ak ideš z akcie, nie si v klídku ako po kávičke v mekáči a takému autu to tolerujem, hlavne ak by som mal takúto káru, nebudem sa pretekať s hasičským autom, ten chlapík mal evidentne väčšie ego ako mozog.
Avatar - 3_diamanty
17. 5. 2017 11:28
Re: Vybrzdovanie nepatri na cestu
navyse prave tieto zachranne zlozky ( zachranky, hasici, policajti ) maju vzdy uz nejake tie kamery v aute... tak nech uz tomu predchadzalo cokolvek... iste sa to dalo riesit aj inak

co by mnohi z nas dali za taketo paradne auto... tak preco si s nim nieco dokazovat ... ved jazdu si treba v prvom rade uzivat a nie s nou sebe aj inym kazit den ;-)

PS: co sa stalo s testami vie niekto? v pondelok ziadny nebol .. teraz uz je streda pomaly 12 hodin a zase nic... alebo zeby vsetci chlapci testeri uz boli kdesi na ceste na premieru noveho Karoqu? alebo uz nie je co testovat? to hadam nie ;-\
17. 5. 2017 14:08
Re: Vybrzdovanie nepatri na cestu
Možná si tim jeho autem řeší nějakej mindrák z velikosti pindíka >:D
Avatar - Bully_
17. 5. 2017 15:33
Re: Vybrzdovanie nepatri na cestu
A vsichni ostatni v patnactiletych Skodufkach ho maji podle tebe nad 20 cm? :-)
Avatar - white label
17. 5. 2017 15:41
Re: Vybrzdovanie nepatri na cestu
Že by nějaká podobná osobní zkušenost... :*) >:-[]
Avatar - m.z.
17. 5. 2017 17:11
Re: Vybrzdovanie nepatri na cestu
Nic tomu nepředcházelo, dovolili si na něho zatroubit, kvůli té dodávce vyjíždějící z vedlejší, co měla dát přednost a nedala.
Avatar - white label
17. 5. 2017 17:12
Re: Vybrzdovanie nepatri na cestu
Nic??? Jak to můžeš vědět? Nemůžu vědět, co předcházelo tomu, co je vidět na videu... ;-)
17. 5. 2017 18:04
Re: Vybrzdovanie nepatri na cestu
O čom to tu chlapci pletiete, je predsa úplne irelevantné, čo tomu predchádzalo. Keby všetci chceli všetkým odplácať ich pochybenia, gestá a reakcie, tak sú vybrzďovačov a z toho vznikajúcich nehôd denne plné cesty.
Na vybrzdenie okrem nejakej krízovej situácie mi žiadny rozumný dôvod nenapadá Niekomu áno?
Avatar - white label
17. 5. 2017 18:38
Re: Vybrzdovanie nepatri na cestu
Proč to píšeš mně a ne třeba Kalouskovi (viz 15:40). ;-)
To, co tomu případně předcházelo, nemůže omluvit to vybrzdění, ale může objasnit skutečnou (hlavní) příčinu té neomluvitelné reakce.
17. 5. 2017 20:36
Re: Vybrzdovanie nepatri na cestu
Ale áno, v tejto súvislosti máš pravdu. ;-)
Ja som to nenapísal vyslovene Tebe, len na aktuálny koniec vlákna. :-)
17. 5. 2017 21:40
Ultimativní trest
Podle mě by mělo být ultimativním trestem zabavení vozidla a jeho dražba ve veřejné aukci. Výtěžek by šel na dobročinné účely. To postihne všechny stejně. A majitelé aut (včetně firem) si dobře rozmyslí, jestli někomu to auto půjčí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - m.z.
17. 5. 2017 22:03
Re: Ultimativní trest
Hasiči odbočujou na hlavní, velitel říká, to je dobrý, to stihneš. A moc dobrý to nebylo, protože poršák na hlavní musel šlápnout na brzdu, což ho tak neskutečně rozlítilo a nakrátko je mignul. To by mu možná s gestikulací stačilo, ovšem hasičovo zatroubení už bylo na psychopata příliš a jal se konat...
Avatar - Blue Sun
18. 5. 2017 07:31
Re: Ultimativní trest
Vzhledem k tomu, že se to stalo na světelné křižovatce, tak asi nebude posouzení tak jednoduché, jak píšeš. Spíš to působí jako poršák na "pražskou žlutou" pěkně pod plným plynem, s čímž samozřejmě ani hasiči, ani ta vyjíždějící dodávka nemohou počítat.
20. 5. 2017 17:56
Člověk nikdy neví
Nechci se zastávat blba v Porsche ale člověk fakt nikdy neví koho potká a co mu provede... Kdysi jsem zažil situaci - vyjíždim od baráku, za mnou volná silnice, cca 300m k nejbližší zatáčce nic nejelo. V klidu s blinkrem vyjedu na silnici a najednou za mnou bliká a troubí dement co to valil po naší vsi kdo ví kolik.... Brzdy mu kvílely, kouř od kol.... Pak následovala honička s předjížděnim a vybržďovačkama navzájem až sme si málem dali do držky (dostal bych). Přiznávam že v tu chvíli jsem ho chtěl asi zabít. Doufam že dneska už bych se jako takovej * nezachoval. Dneska už nad podobnýma lidma mávnu rukou a snažim se zamyslet jestli jsem mu nejdřív něco neudělal svym chovánim na silnici já (taky se mi povedlo přehlídnout auto při výjezdu na hlavní :-( ... tak se omluvim a jedeme dál) nebo to je jenom další prasáckej dement.
Rozbalit vlákno
0