Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče: Vědělo o nás všechno!
12
/
23
Prohlédnout znovu
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče: Vědělo o nás všechno!
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče: Vědělo o nás všechno!
|
acz
Na první pohled nepůsobí BMW řady 5 nijak odlišně. Tajemství ukrývá uvnitř.
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.
|
acz
Pomocí takzvaných markerů (alias čtveřice přilepených papírků s kódy na palubní desce) dokážou technici spočítat, co nejvíce odvádí řidičovu pozornost během jízdy
|
acz
Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Martin Bilík (vlevo), Michael Belák a Kateřina Bucsuházy popisují hlavní devízu Ergoneers. p g g p Tou je centrální sbíhání údajů v reálném provozu.
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.
|
acz
Za volant usedáme ověnčení množstvím elektrod. Nejhůř se však zvyká na speciální brýle s triem kamer.
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Výhody asistentu nočního vidění jsou nesporné. Což kromě týmu z Ústavu soudního inženýrství potvrzujeme také my.
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Veškerá data o naší fyziologické kondici naskakují Kateřině Bucsuházy na monitoru, který je připnutý na opěrce spolujezdce
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků