Diskuse

Řídili jsme Hondu Civic X: Jak fungují nové motory? A proč nám připomínají zlatou dobu atmosfér?

15.2.2017

Za produkčními kusy desáté generace Hondy Civic jsme se vypravili do Barcelony. V rámci prezentace jsme vyzkoušeli zcela nové přeplňované agregáty i adaptivní podvozek.

 

  • 20 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 15.02.  13:07

    Prevodovka

    "Vyzkoušel jsem jej v kombinaci s manuální pětistupňovou převodovkou... na dálnici, kde motor na šestku točí 3000 otáček za minutu". Na akej šestke, keď autor údajne skúšal 5st. manuál? ;-)
    P.S: Je mi jasné, že je tam 6st. manuál, každopádne trocha pozornosti pri písaní článku by nezaškodila.
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 15.02.  13:26

      « Re: Prevodovka

      Vzhledem k Hondí tradici doufám, že gumový manuál s dlouhými drahami vyplýtvali na předváděcí novinářské kousky.
      • 02 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 15.02.  13:31

        « Re: Re: Prevodovka

        Jj, na Hondu netradičná výtka, tam tie manuály zvykli patriť na špičku.
        • 05 Reagovat !

          foto wolff

          wolff 15.02.  13:56

          « Re: Re: Re: Prevodovka

          Mně to přijde jako stávající průměr... Žádný zázrak v tom nevidím a k tomu to vrže teď v zimě... Jo chce to vidět věci tak jak jsou, ne přes růžové brýle.
          • 02 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 15.02.  14:13

            « Re: Re: Re: Re: Prevodovka

            U čeho?
            • 04 Reagovat !

              foto wolff

              wolff 15.02.  15:36

              « Re: Re: Re: Re: Prevodovka

              U Hondy, ne
              • 40 Reagovat !

                foto Jopino

                Jopino 15.02.  16:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                Nechci rýpat, ale jel jsi s nějakou současnou Hondou? Jednu mám, kolegové v práci mají dvě (najeto od 10.000 do 90.000 km a nikde nic nevrže ani na kočičích hlavách, natož teď v zimě. Sorry, ale tohle vypadá na pěkný blábol.
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 15.02.  16:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                  Myslel, že vrže řadící páka podle mě.
                  • 20 Reagovat !

                    foto Jopino

                    Jopino 15.02.  16:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                    Asi ano, ale upřímně, to nic nemění na tom, že je to blábol ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto pargi

                      pargi 16.02.  06:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                      Jako že v jeho autě nemůže nic vrzat, protože ani tobě ani 2 kamarádům tam nic nevrže?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Jopino

                        Jopino 16.02.  07:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                        Ne, dívám se na to jinak. Nemám sl tímto "problémem" u Hond zkušenost. Auta kolem, předváděčky.. nic, s čím jsem jel, zatím netrpělo na špatnou kvalitu zpracování. Věř, že nejsem zarputilý diskutér a zastánce Hondy za každou cenu, ale tvrdit obecně, že vržou je fakt blábol. S tímto se trápí v současnosti jiné značky, počti fóra Škody a Suzuki, například..
        • 47 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 15.02.  13:57

          « Re: Re: Re: Prevodovka

          Turba připomínající zlatou dobu atmosfér, >:D plus pod článkem podepsaný Mička, na fotkách za volantem nástěnkář Honda klubu. K tomu tradiční novinářský šlendrián, nepřesnosti typu tebou zmíněné šestky u pětikvaltu... Nejspíš o civicu přečtu raději jinde. ;-)
          • 40 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 15.02.  14:09

            « Re: Re: Re: Re: Prevodovka

            Už jsem četl AE a AC na co.uk. Vcelku pochvalné bez nějakých superlativů ;-)
            • 14 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 15.02.  15:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

              Četl jsem, průměrný kompakt s velkým kufrem. Taková oktávka s omezenými motorizacemi. ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 15.02.  16:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                Jen s tím, že přestali šetřit na podvozku a jestli ho ladili na britských cestách, mohlo by se to projevit. Nesedí mi design, ale nad zbytkem bych hůl nelámal. Včetně motorů ;-)
                • 06 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 15.02.  16:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                  Není proč lámat hůl, je to technicky i projevem čistý mainstream, jen exteriér téhle generace bude Civic v Evropě stát další ztrátu prodejních pozic. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto jupo

                    jupo 15.02.  18:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                    Je dobré si uvedomiť, že civic je svojim zaradením lacné auto pre mladých, prípadne menej solventných kupcov. A keďže je to globálny model, dizajn a motory musia fungovať v každej krajine. V amerike je civic predajne úspešný a to sa počíta. Len pre zaujímavosť, priemerná cena nového auta kupovaného američanmi v roku 2016 bola 33 tisíc USD, takže civic svojou cenou patrí skôr k lacnejším autám. Človek v čechách či na slovensku pozerá na túto triedu a cenovú hladinu ako na rodinné auto, v USA civic ale rodinným autom rozhodne nieje, ani veľkosťou ani cenovo.
                    Najviac ma zaujala poznámka autora o tvrdom plaste v mieste kde sa dotýka vodičovo koleno, osobne som jazdil novým golfom GTI aj Alltrackom minulý týždeň a ten plast tam bol tvrdý ako doska a dosť nepríjemne ma tlačil do kolena, a vzhľadom na málo priestoru na nohy som ani nemal inú možnosť ako nohu o ten hnus oprieť. Na dlhšej trase dosť nepríjemné a to je ako sa hovorí etalón triedy.
                    • 10 Reagovat !

                      foto twistedTSD

                      twistedTSD 15.02.  22:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                      Musím říct, že jako příslušník mladší generace s Civicem problém nemám, spíše naopak. Konečně něco zajímavého v segmentu C, a přitom žádné "dáme tomu tři páry světel a 150 nenavazujících oblinek, to se bude mladým líbit!," jako obvykle.

                      Ovšem v mém případě zůstane u bychaření. I kdybych v dalších 5 letech nějak zchrastil zbytečných půl mega, za ty peníze se dá u konkurence sehnat důstojnější motorizace než litrový tříválec.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 15.02.  22:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                        Netěš se, tyhle cenový posuny se týkaj nebo budou týkat dřív nebo pozdějš všech = tuhle byl přehled v SM = zdražení novejch generací je 25 až 47% :-|

                        A lepší to nebude ;-)

                        I když skončení intervencí ČNB by na chvíli zlepšení přinést mohlo :yes: :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto twistedTSD

                          twistedTSD 15.02.  22:58

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                          Zatím se stále najdou se takoví, kteří se drží cenami při zemi. Tipo, Mégane, snad i i30 a pár dalších. Pokud to bude pokračovat, tak se těším, až zas bude SDA brečet v ČT nad stářím vozového parku.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 15.02.  23:29

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                            Tipo je dost jinak zaměřený. Megan GT sem loni zkoušel = za ty peníze dobrý
                            Civic je novinka a chce bejt špička ve třídě = i tak bude za rok asi taky levnější

                            Stáří vozovýho parku je daný malejma platama = 80% novejch aut kupujou firmy = to lepší hned tak nebude

                        • 10 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 16.02.  04:31

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                          Psal jsi to tu několikrát. Sice nejsem sadomasochista, abych ten brak dobrovolně četl , ale ...každá nová generace začíná na vyšších penězích než končící, je to pravidlo fungující leta letoucí. Relně jsou auta levnější než bývala.

              • 00 Reagovat !

                foto El-Senor

                El_Senor 15.02.  18:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                Ajaj, prumer s malym kufrem je Golf, ten sem vubec netahej. Tady, jak je na pomery auto.cz divne, se Civic az moc chvali. Z toho plyne, ze je tato nova generace dost nadprumer, podvozkove, materialy, zpracovani, motory. Urcite snese srovnani i s takovou A3 s mainstreamovymi motory a premiovymi cenami ;-)
                • 20 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 15.02.  20:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                  Která prémie nemá i mainstreamové motory? To si rád počtu.Já měl dokonce pocit, že některé prémiové značky mají už JEN mainstreamové (čti:čtyřválcové) motory, a Audi to ani zdaleka není. Jestli Honda snese srovnání s A3, pak snad jen jízdně a to - řekl bych- není pro Audi ostuda.
                • 20 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.02.  04:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                  Tak se ám rozvyprávěj o tom, jak jsi porovnával Civic s A3 ;-)

                  Ty mainstreamové motory jsou bžunda a mainstreamový pohon a převodovky >:-[]
          • 03 Reagovat !

            foto Ikarlos

            Ikarlos 15.02.  14:29

            « Re: Re: Re: Re: Prevodovka

            Jestli to nebude tím, že tam byl taky:

            [odkaz]

            • 02 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 15.02.  14:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

              Tak to je perla:

              "Takhle po svezení, do značné míry odtrženém od naší české reality nejsem schopen říci, jaká je, co je jízdních vlastností týče, jeho pozice v rámci současných nejsilnějších hráčů v podobě Astry, Mazdy 3 a Leonu, ale naprosto jistě vím, že žádné z nich nedokáže současně nabídnout tak komfortní svezení. V jedné karoserii tak dostanete téměř sportovní auto s jízdním komfortem limuzíny střední třídy. Vůbec se nedivím, že je potřeba si za to trošku připlatit…"

              Dobrý odkaz :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 15.02.  15:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                Takže je to pravda ? Honda konečně dokonala svou evoluci a udělala transformera? Je to limuzína, ale vlastně i sporťák, i když je to hatchback >:D Super ! Zezadu to teda fakt jako transormer vypadá >:D
              • 03 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 15.02.  15:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                >:-[] >:-[] Konečně text od objektivního novináře.
              • 03 Reagovat !

                foto King-of-rain

                King of rain 15.02.  16:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                To se bude divit, až zjistí že to jízdně Civicu nandá i I30, teda jestli jim ji Vošickej půjčí. >:D
      • 40 Reagovat !

        foto Strelec

        Střelec 15.02.  16:01

        « Re: Re: Prevodovka

        Nejak si moc nedokazu predstavit, ze se dotykam ovladani klimy.
        [odkaz]
        Kor kdyz se to nedelo u 9G a ta mela ovladace nize nez tato nova generace.

        Predpokladam, ze drahy budou jako vzdy kratke a presne. Neni duvod je delat jinak, kdyz to za ty leta skoro dotahli k dokonalosti u vsech svych modelu.
        • 30 Reagovat !

          foto Jopino

          Jopino 15.02.  16:15

          « Re: Re: Re: Prevodovka

          Taky se mi to nezdá. Buď má autor pěsti jako dřevorubec, nebo hledal chybičku hledal, až našel. Honda i Mazda mají kulisy fakt povedené a krátké.
          • 20 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 15.02.  18:08

            « Re: Re: Re: Re: Prevodovka

            Přesně! Kéž by tak dobře šaltrovaly i bavoráci... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Jopino

              Jopino 15.02.  18:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

              Nemám zkušenost ;-) Do současných báwek, jsem se krom 118D s automatem (nevím co v tom bylo, jestli planeta, nebo dvojspojka), ještě za volant nedostal. Nevím, jestli to bylo tím, že šlo o 3 roky staré auto se 160.000 km, ale na můj vkus to docela cukalo. Manuály jsou jaké?
              • 30 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 15.02.  18:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                Momentálně sedlám M140i v manuálu a před tím jsem měl 2x MPS a Integra VTiR a Type R vše v manuálu. BMW by se mohlo od Hondy a Mazdy manuály učit... :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto Jopino

                  Jopino 15.02.  18:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                  Takže máš de facto strop v jedničkové řadě, tam bych to čekal TOPové. Smekám před otevřenou kritikou, to se zde až tak nevidí :yes: Já měl také VTI, ale v C6G, neskutečně fajn auto (za 629.000 Kč aby ne :-) ). Na Integru jsem tenkrát už nedosáhl. Mazdy jsou fajn, moc fajn, jen se u nich bojím té rezavé potvory :-| Jinak ale řidičská špička.
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 15.02.  19:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                    No ono to s těma Mazdama a rezem už neplatí...[odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Jopino

                      Jopino 15.02.  20:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                      Ležel jsem pod devět let starou M6 a byla to katastrofa. Podvozek jak liška, načlé zadní lemy a podběhy. Ale je to deset let staré auto....
                      Díky za info.
                      • 10 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 15.02.  20:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                        No, už jsem to tu psal, moje tříletá rozhodně vypadá na podvozku na víc, rez tam je a ne málo. Půjde na nástřik.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Jopino

                          Jopino 15.02.  20:32

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                          Jj, vím, bavili jsme se posledně :yes: Tahle zánovní auta jezdí v okolí ještě stále do značkového servisu, takže jsem neměl zatím možnost kouknout, jak vypadá cca 3 roky stará Mazda. Ta devítiletá, téměř desetiletá, mě fakt zaskočila. Skoro jako Jimny, co hrkal po horách a na šutrových cestách.
                          Ochranu podvozku Ti kvituji :yes: Malá ukázka dodatečného nástřiku podběhu u mého japončíka (Bohu žel nemám fotku před, ale moc tam toho nebylo).
                          [odkaz]
              • 20 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 15.02.  19:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                Tam bude určitě planetová (8HP). Pokud cukala, tak bych si tipl, že někdo zanedbal výměny náplně.
                • 00 Reagovat !

                  foto Jopino

                  Jopino 16.02.  17:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                  Jezdilo to do značkového servisu :-|
                  • 10 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 16.02.  18:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                    To je hezké, bohužel to nic negarantuje (tam se klidně můžeš setkat s názorem, že je to zbytečné). A není to myslím ani zahrnuto v servisním balíčku. Problém samozřejmě mohl být jinde, ale takhle se projevuje právě stará náplň.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Jopino

                      Jopino 16.02.  19:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                      Ale ano, já se nepřu. Auto bylo od kolegovy manželky, celou dobu servis v ostravském CarTecu. Jestli nemění náplně v rámci běžného servisního plánu netuším, ale osobně bych na tom u svého auta trval. Vždy měním nejpozději po 60.000 km, ať se děje, co se děje.
                      Těžko říct, jestli se na stavu převodovky, potažmo kývání hlavy dopředu a dozadu, při každé změně RS, nepodepsal způsob provozování auta - krom předlouhých jízd po Evropě i docela dost jízd po ucpaných městech... Nevím, ale čekal jsem sametovější přeřazování - u auta v této cenové relaci. Po ukončení záruky šlo to auto pryč a brala X3 ;-) Ještě jedna věc mě pak zarazila. Než šlo auto z domu, tak jsem jim měnil komplet brzdy a ta 1er měla v zadních kotoučích schované malé čelisti, které třením o kotouč zevnitř působily coby ruční brzda. Peklo to nastavit stejně na obou stranách nápravy 8-s
                      • 10 Reagovat !

                        foto -MT-

                        _MT_ 16.02.  20:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                        Ani jsem to nebral tak, že by ses přel. Kývání hlavy? Volič je elektronický, pokud vím. Neměl by být mechanicky spojený s převodovkou. Takže mi není jasné, proč by se měl hýbat. Psal jsi současných, takže předpokládám, že se píšeš o druhé generaci.

                        Tzv. drum-in-hat. Nic neobvyklého, ne? U BMW myslím klasika.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Jopino

                          Jopino 16.02.  20:59

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                          Kývání hlavy osádky vozidla, jsem měl na mysli, ne voliče :-) Docela výrazné.
                          Já ten systém viděl prvně na vlastní oči (v BMW se moc nehrabu nehrabu), vzadu spíše vídávám "složitější" systém s vnitřním šnekem a la TRW.
                          • 10 Reagovat !

                            foto -MT-

                            _MT_ 17.02.  13:12

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka

                            Myslíš integrální, tedy přímo v třmenu, kdy se chytne kotouče? Respektive je to jedno z integrálních řešení. DIH by mělo mít dost aut, není to výsada BMW.
  • 02 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 15.02.  14:49

    Tak 1,6 biturbo od Renaultu taky všichni chválili

    Ale v testu na dvoulitry nestačí ani spotřebou.
  • 02 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 15.02.  14:52

    Litrový výkon to má větší než Paganiho skvost

    Kde se najde to ale?
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 15.02.  19:40

      « Re: Litrový výkon to má větší než Paganiho skvost

      Motory pro Pagani dělá AMG.
  • 00 Reagovat !

    foto Odan

    Odan 15.02.  15:10

    ...

    V Civicu RS s tímhle motorem jsem najezdil během měsíce něco přes 3000 km a rozhodně se s redaktory neshodnu. Motor je tak na úrovni 1.4 TSI, cokoliv jiného tomu ujede o parník. CVT je v Hondí implementaci tristní, po městě to jezdí dobře, ale v režimu "Sport" to jen řve a zmatkuje.

    Abych jen nenadával, podvozek je opravdu fajn a komfortní, místa je v tom plno, řízení na elektriku celkem přesné a agilní a kabina příjemná.
    • 00 Reagovat !

      foto Ikarlos

      Ikarlos 15.02.  15:24

      « Re: ...

      Jestli to nebude i tím, že jsou auta pro Evropu naladěna jinak...
      • 00 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 15.02.  15:27

        « Re: Re: ...

        Je to možný, v evropskym jsem neseděl. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 15.02.  16:17

        « Re: Re: ...

        Mimo EU (krom hatche), je 1.5 i-VTEC-T podladěná na 174 HP.
  • 71 Reagovat !

    foto TeeJay

    TeeJay 15.02.  15:13

    Civic X

    V krátkém sledu jsem zhltnul hned dva články o 10G, chtěl jsem prolinkovat, ale vidím, že už se stalo. Oba materiály de facto identické, na fandovském i nezávislém webu - a vidím, že už se některých diskutérů začíná zmocňovat panika, >:D :yes: viď, Dinare? Tohle bylo nedůstojné i tvé aktuální nevalné kecálkovské úrovně.

    Ano, prosím, běž si to přečíst někam jinam. Ideálně někam, kde bude hodnocení bližší tvým představám o tom, jak by to mělo dopadnout. :yes:
    • 17 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 15.02.  15:56

      « Re: Civic X

      Panika se co nevidět začne zmocňovat prodejců, honda troubelíni tvého typu si tohle auto nové nekoupí a reální kupci kompakt třídy v tom uvidí jen to, co to je, průměrné auto s tuzerským exterierem, prodejní ústup cicicu v Evropě se jen zvětší. Ale klidně se na honda klubu plácejte po ramenou, jakou že to honda udělala turboatmosféru. >:D >:D
      • 31 Reagovat !

        foto TeeJay

        TeeJay 15.02.  17:27

        « Re: Re: Civic X

        :no:
        • 14 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 15.02.  17:39

          « Re: Re: Re: Civic X

          Ano, svět Hologramisty je prostý...
          Chválíš Hondu - jsi dobrý,
          dopustíš se, v očích hologramisty, kritiky Hondy - jsi zlý (nově i nemorální) >:D
          • 31 Reagovat !

            foto TeeJay

            TeeJay 15.02.  18:31

            « Re: Re: Re: Re: Civic X

            Tys ve 13:57 psal o autě? Aha... Tak to pak jo :-! Mě to přišlo jako křišťálový hejt na autora článku, jasně demonstrující tu zmíněnou morální degradaci. Jak se mi to jen mohlo stát, taková minela :-O
            • 20 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 16.02.  08:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

              Spíš, jak by se ti to nemohlo stát? Minela je tvé druhé jméno. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 16.02.  09:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                Honda Minela Type R? ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 16.02.  09:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                  On je týdžej, takovej honda dýdžej s jednou ohranou deskou, nic jiného ti prostě nepustí. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 15.02.  15:57

      « Re: Civic X

      Panika se zmocňuje lidí obvykle, když čtou o supersportu a limuzíně v jednom >:D

      Angláni si třeba nad řazením libují, tady si nijak lichotivé hodnocení nevysloužilo. To, že to není univerzální krasavec se asi shodneme všichni, byť 9G stejně jako 7G byly vyloženě ošklivé.
      Na druhou stranu asi tady není nikdo, kdo by Hondě nepřál úspěch, klid v klubu kluci ;-)
      • 12 Reagovat !

        foto TeeJay

        TeeJay 15.02.  17:24

        « Re: Re: Civic X

        Já bych řekl, že i někdo méně inteligentní, než ty, pochopí, jak je poslední věta nějaké sumarizace myšlena, však i Mička píše, že je Civic v zatáčkách jako hot-hatch, což rozhodně neznamená, že se tu v březnu objeví srovnávák s Cuprou. >:-[] A mimochodem dotáhnout se komfortem na takového Passata, to by si Civic snad oproti současnosti ještě pohoršil. ;-)

        Kdo odsud Hondě přeje nebo nepřeje úspěch až tak neřeším, to jen příspěvky Dinara mě vždycky dojmou až k slzám. Možná proto, že jsem byl v přímém přenosu svědkem té postupné morální degradace. Chápu, že je to kámoš a jsem si téměř jistý, že "live" to bude úplně normální fanda do aut. Ale holt se projevuje, jak se projevuje. Takže to pls nevztahuj na sebe. :-)
        • 14 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 15.02.  17:32

          « Re: Re: Re: Civic X

          Jen si poplač. >:D >:D
          Mmch ty věty o "morální degradaci" (vím, že nechápeš pojmy, které používáš, takže netušíš, jak deb.ilní taková věta je v souvislosti s hodnocením aut), vypovídají o tvé mentální degradaci, resp. spíše o mentální nedostatečnosti, nemám pocit, že by u tebe kdy bylo z čeho degradovat. ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 15.02.  18:57

          « Re: Re: Re: Civic X

          Je velmi modní se trefovat do produktů VW a ačkoliv nejsem jejich fanda, je mi to protivné a připadá omezeně hloupé.

          Opět je potřeba se vymezit, když už ne vůči např Dinarovi, tak vůči Pašíku. Take it easy.
          • 11 Reagovat !

            foto TeeJay

            TeeJay 15.02.  20:20

            « Re: Re: Re: Re: Civic X

            Vážně? Tak to jsem rád. Jsem totiž tím pádem módní už více, než čtvrtstoletí. Současně mě těší, že sis z mého příspěvku vzal to podstatné. Zjevně jsem tě přecenil, promiň, já tady ty místní poměry nemám moc zmáklé, jak sem chodím zřídka. :-(
            • 30 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 16.02.  04:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

              Hondí ublíženec. Nechápu, že zrovna váš klub musí růžové brýle mít od rána do večera. Testovat Civica Fokingem je stejně relevantní jako nechat Sakru recenzovat Lexus či C5 nebo Toppera Kiu.

              Jistě, je klubová povinnost přijít zapařit pod články velitele a trochu poplivat konkurenci ;-)

              Tak ať Civic jezdí :-!
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.02.  06:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                Kdepak, Honda přeci nepodléhá trendum downsizingu a oturbenych pidimotorů! Poctivá atmosféra a ne trivalce, jako VAG ! >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.02.  06:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                  Nakonec budou všichni R3 velebit a u základních motorizací, sakra proč ne? ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 16.02.  07:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                    Taky v tom nevidím problém, spíš je vtipné jak ohebny dokáže být něčí názor :-) Mě osobně ten civic ani nepřijde tak osklivej, ale abych na něj priplacel jako na Audi či BMW , to zas takovém blázen nejsem :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 16.02.  07:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                      Mě přijde zbytečně opuchlý, líbí se mi čistější linie. Ale to je věc každého, žádné téma ke při ;-)
                      • 20 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 16.02.  07:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                        Mne přijde samoúčelný zadek, ale jinak mi to extra nevadí, alespoň to má už trochu tvary auta a né létajícího talíře, víš jak >:D Přemluvila by mne pro něj příznivá cena a solidní motorizace. Takže solidně vybavená 1.5 T za 400 - Ano, ale za půl míče s 3válcem? To fakt ne >:-[] >:D To je ve třídě výběr jak motoricky, tak hlavně i kopa jiných a dokonce pěkných aut ze všech úhlů pohledu, než jen zepředu >:D :-)
                        • 20 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 16.02.  08:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                          Ta 1,5 si podle mě bez problémů obhájí i mezi 500-600k.
                          • 01 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 16.02.  08:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                            Z objektivniho pohledu trhu určitě, ale z mého subjektivniho pohledu by musela Honda vykoupit ne úplně libivy vzhled právě silným motorem a dobrou cenou, abych za to byl ochoten utratit penize >:D dejme prostě tomu, že si ten osklivej zadek cením na 100 tisíc z ceny dolů >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 16.02.  09:17

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                              >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 16.02.  11:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                      Vždyť co koupiš u audi nebo bmw kolem 600tkč ? A kdybych si měl vsadit na to jestli lepe pojede audi nebo honda, tak vsadim na tu hondu. Audi jezdi jako golf a při přimem srovnani co jsem viděl, tak se jim jizdně vic zamlouval pravě ten golf. BMW to už je jina, ale stejně jako to audi i finančně.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 16.02.  14:49

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                        Dát přes 600t Kč za "obyčejný neostrý" hatchback nižší střední neprémiového výrobce, mi přijde hodně ujeté. A co koupíš? Třeba BMW 1er :-)
                        • 10 Reagovat !

                          foto miromen

                          miromen 16.02.  15:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                          Ja bych počkal, až se začne civic oficialně prodavat. Jinak neznam ceniky BMW, ale že by jednička při plus minus stejne konfiguraci stala stejně jako civic...hm
                          Pak je tu dalši věc a to, že novy civic je prostě velky v ramci třidy, což se na ceně určitě taky odraži. A oškubanec jako škodovka to asi nebude.
                    • 00 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 16.02.  12:09

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 16.02.  09:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                Tebe to ani po letech Kylie nenaučila a teď to dokonce házíš na mě? >:D

                Nevim v kolika verzích se dělala ale C5 byla zajímavá kdysi ve dvou verzích = obě měla

                Já sem s Lexusem taky opatrnej = sice trochu pochválim skoro všechno jako ty VW Audi Škodu ;-) ale za opravdu zajímavý a ke koupi považuju míň verzí než prstů na jedný ruce = to ty o sobě a koncernu říct asi nemůžeš >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.02.  09:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                  Ale prosím tě...jediný koncern ke kterému jsem upřímně nekritický je JLR. To, že apriori nehaním produkci VAG jako se tady běžně dělá znamená jediné. Snažím se o trochu objetivního náhledu. ;-)

                  Ale trefil jsem přirovnání dobře >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 16.02.  09:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                    Na JLR se docela shodnem, některý jejich věci mě berou skoro nadoraz ;-)

                    V mym případě C5 fakt ne = byť ty 2 V6 verze byly fajn. Paradoxně do tý novější se mi blbějš nastupovalo :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 16.02.  09:21

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                      Btw...jedny z tabulkově nejnespolehlivějších aut. Hádej co si po koupi zatím tří aut od nich myslím? >:-[]
                      A hádej, jestli bych kvůli tabulce k JLR ani nešel... >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 16.02.  09:25

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                        Takhle to brát nemůžeš. Jednak se bájná nespolehlivost zlepšila a já mám teda měl sem v příbuzenstvu 2 Voyagery který dohromady najely já nevim půl milionu km a bez větších problémů

                        Ale rozdíl v poruchovosti 5% a 50% prostě obří je a ne že ne. Zrovnatak sou gigantický rozdíly v nákladech na servis = na 10 let nebo třeba 100 t. km

                        No a statisticky naprostá většina lidí vybírá auto podle barvy a vzhledu = fakt >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 16.02.  09:29

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                          Když mi Honda nabídne to samé jako Jag nebo LR, klidně ji koupím. Nemám vůbec v tomhle nikterak přehnané předsudky. Upřímně, líbit se mi GS450h zvenku, neváhal bych nad ním.

                          A chtít teď auto za cca 1mio, stojím před Kiou a čekám kdy dovezou prvního Stingera s V6.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 16.02.  09:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                            GS450h je kurňa povedený auto :yes: :-)

                            Na Stingera sem hodně zvědavej = zatim vypadá skoro dokonale :yes: :yes:
                            • 10 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 16.02.  11:35

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                              To je, len tá karoséria je akási čudná ;-)
              • 01 Reagovat !

                foto TeeJay

                TeeJay 16.02.  12:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                Jak vidíš, je to stejně relevantní jako testovat Civica Mičkou, v obou případech zmíněné klady a zápory jsou prakticky identické, takže nechápu v čem je problém, tedy kromě toho ve tvé hlavě. Jediným rozdílem je styl psaní, který je pro fandovský web jiný, než pro mainstreamový portál, což mi přijde vcelku logické, obzvlášt s přihlédnutím na obvyklý květnatý literární styl Fokta. Teď, když ti tvá teorie o relevanci úplně nevyšla, zbývá vymyslet nějakou konspirační teorii, jak se to mohlo stát. Jako třeba že tam Mička vůbec nebyl a je to celé nastrčené. >:D

                Civic rozhodně jezdí, to už jsme si přečetli. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.02.  12:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                  Zatím je vše teorie, budu moc rád, když ve finále po projetí řeknu: ano, to auto sice není zvenku hezké, ale při mrštnosti HB nabídne komfort limuzíny, jak bylo psáno v oběžníku ;-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto TeeJay

                    TeeJay 16.02.  13:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic X

                    Sice jsi neodpověděl, ale dejme tomu...
  • 40 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 15.02.  15:23

    Super

    Zní to velice dobře, držím Hondě palce, hlavně, aby se vzpamatovali s cenou.
    Nic z testu nezpochybňuji, ale doufám, že všichni Hammunasakrové teď pořádně H.Mičku sjedou za litrový tříválec "vhodný na řádění na okreskách". Oktávce a spol by to neprošlo. :-)
    • 20 Reagovat !

      foto Jopino

      Jopino 15.02.  16:25

      « Re: Super

      Vidím to stejně. Na podzim za to budou chtít o nějakých padesát míň, a to už tak do ksychtu bít nebude. Každá Honda, potažmo téměř kazdý asijec stál po uvedení na trh "podivnou" cenu. Jsem zvědavý, jak tohle bude vypadat v reálu.
      • 00 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 15.02.  18:36

        « Re: Re: Super

        Tak třeba Mazda zrovna ne. Ta ceny nastavila na začátku dost rozumně a s drobným navýšením je víceméně drží. Honda se spletla ( a to už po několikáté - HRV, Jazz ) asi tak o 100000 Kč. U civicu je to spíš 150. Navíc nepochopili že evropani nemají tak krátké nožičky jako asiati, ty jejich aktuální sedačky napříč celým portoliem jsou prostě tragické.
        • 00 Reagovat !

          foto Jopino

          Jopino 15.02.  18:54

          « Re: Re: Re: Super

          Částečně souhlasím. Ale... Koukni do ceníku, kolik stojí třeba teď (třeba na sautu.cz) Mazda 3 G165... V době uvedení na trh, jsi ji za 560.000 Kč určitě nekoupil. To samé třeba HR-V. V době uvedení na trh stála základní verze 489.000 Kč a nyní není problém koupit tohle auto za 439.000 Kč. V podstatě nabušené auto výbavou (stupeň Elegance) teď koupíš do půl milionu i s metalízou, kdežto před tím to nešlo pod 539.000 Kč, bez metly. Jazz to samé, startuje teď na 339.000 Kč, což už taky tak nebije do tváře.
          Se sedačkama souhlasím, delším lidem mohou vadit kratší sedáky, to bez debat.
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 15.02.  19:52

            « Re: Re: Re: Re: Super

            V době uvedení na trh jsi M3 G165 za těch +-560 určitě koupil.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 15.02.  19:57

            « Re: Re: Re: Re: Super

            Tak to se pleteš, 121 kW M3 začínala v době uvedení na 515 (dle ceníku). To byla výbava Revolution. Nemyslím si, že za celou dobu šli s cenou dolu. Možná jsou slevy větší, ale v ceníku bych neřekl (leda pro skladovky předchozího modelového roku).
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 15.02.  20:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Super

              Vím, že máš v hlavě Ottův slovník naučný ( ;-) ), ale těch 515 se mi moc nezdá- G120 v Revo stála jen o malý chlup míň. Že by tam byl vážně tak malý rozdíl?
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 15.02.  20:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                Sice jsem měl pocit, ale podíval jsem se. Paměť je někdy zrádná. 88 kW v Revolution byla za 485.
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 15.02.  20:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                  :yes: . Vím, že kouzelník neprozrazuje triky, ale kam se takhle po třech letech koukneš? To máš doma tištěný ceníky? :-O
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 15.02.  20:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                    Někdy si říkám, že jsem si měl ceníky schovávat, právě pro pozdější referenci. Nedávno jsme tu přesně tohle řešili a to jsem se podíval na staré testy. Tentokrát jsem šel o krok dál a vyhrabal jsem článek s cenami z doby uvedení. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 15.02.  20:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                      Jak prosté, Watsone. Stydím se. ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto Jopino

              Jopino 15.02.  20:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Super

              Hoši... Já ten ceník budu muset vykopat, i kdyby z pekel ;-) V té době jsem nad tím autem dost uvažoval, ale zlomila to cena a mám fakt tucha, že to tehdy bylo téměř šestikilo. Ale nepřu se ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 15.02.  20:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                Téměř "šestikilo" bylo Revolution Top. Tam to s metalízou a navigací šlo i přes, tedy v ceníku.
                • 00 Reagovat !

                  foto Jopino

                  Jopino 15.02.  20:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                  Oka, beru na vědomí :-) :yes:
                  • 10 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 16.02.  08:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                    Jen by mě zajímalo, co jsi to chtěl, že jsi koukal na Top a ne na Revolution. V hlavě mám Top shrnutý jako kožené čalounění + asistenty, tedy nechci ani zadarmo a nestojí mi to za to. :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Jopino

                      Jopino 16.02.  08:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                      To už z hlavy Bohu žel nevydoluji :-| Chtěl jsem auto za rozumné peníze, jako ostatně každý, a nedopadlo to ;-)
                    • 20 Reagovat !

                      foto woody-alien

                      woody-alien 16.02.  08:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                      Jj, Revolution Top u Mazdy mi z hlediska mých priorit připomíná NTAK (Nohavicova teorie alkoholického kopce). Jdeš nahoru (Challenge, Attraction), jdeš nahoru (Revolution)......a už jdeš dolů (Revolution Top). >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto -MT-

                        _MT_ 16.02.  11:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                        A nestěžuji si. Dříve Top nebyl a bylo to už v Revolution.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Dany

                        Dany 16.02.  15:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                        jdeš na sever a už jdeš na jih... to se neochodí
              • 00 Reagovat !

                foto tesnav

                tesnav 15.02.  21:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                Skutečně nebylo ...

                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto Jopino

                  Jopino 15.02.  21:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                  Díky. Takže, jak koukám, jsem to zřejmě pomýlil s Revolution Top. Co jsem to psal o tom popelu? :-)

                  Nejlevnější verze modelu 349.900 Kč (Emotion 1.5 Sky-G/74 kW)
                  Základ s testovaným motorem 514.900 Kč (Revolution 2.0 Sky-G/121 kW)
                  Testovaný vůz s výbavou 616.800 Kč (Revolution Top 2.0 Sky-G/121 kW)
                  • 00 Reagovat !

                    foto mariachi

                    mariachi 16.02.  08:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                    no vidis, nakonec jsi to jeste i mohl koupit :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Jopino

                      Jopino 16.02.  12:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                      Doma to neprošlo, i vnitřně mi to už přišlo moc ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 15.02.  22:21

      « Re: Super

      Trapný :-!

      Evidentně to nevíš takže ti udělám výcuc ze zahraničních hodnocení = trochu drahý, R3 1.0 fajn = funguje ale nic víc, 1,5 je paráda

      Ale to že 1.0 TSI ani Mička mě fakt neberou = tos pochopil správně >:D
  • 17 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 15.02.  15:38

    Honda

    Pripada mi to ako PR clanok. Ta Honda nie je nic moc. Vacsi motor sa do 2000ot zbiera len tazko. Honda si mysli, ze vsetci ten motor budu tocit ako v motorke, ale tak sa uz dnes nejazdi bezne. Pre mna nezaujimave auto. A ta cena je uletena. :-!
    • 40 Reagovat !

      foto Strelec

      Střelec 15.02.  15:52

      « Re: Honda

      "Vacsi motor sa do 2000ot zbiera len tazko" A tohle je v clanku psano kde? Nevim,ale prijde mi, ze si cetl asi o jinem motor, ne?
  • 20 Reagovat !

    foto Marekx

    Marekx 15.02.  16:26

    Honda Civic

    Obávám se, že oturbený 3válec si koupí mnoho lidí podstatně levněji u konkurence. Ten prodej je ale dosti optimistický vzhledem k základní motorizaci a startovní ceně vozu.
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 15.02.  22:24

      « Re: Honda Civic

      To asi jo = byť tenhle hondí bude asi lepší než konkurenční 1.0
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 16.02.  08:16

        « Re: Re: Honda Civic

        asi asi, nanana na na... klasicka pisnicka
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 16.02.  09:02

          « Re: Re: Re: Honda Civic

          [odkaz] >:-[]

          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 16.02.  13:24

            « Re: Re: Re: Re: Honda Civic

            pro tebe jsem mel na mysli spis tohle: [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 16.02.  14:34

              « Re: Re: Re: Re: Honda Civic

              Ty budeš už asi slušnej pamětník ;-)

              Já vycházim z historický reality = proč ty myslíš že se to zrovna letoškem otočí? :-)
              • 00 Reagovat !

                foto mariachi

                mariachi 16.02.  16:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Honda Civic

                Z jaky historicky reality? Jakoze v historii mela Honda vzdy lepsi litrove trihrnky, nez konkurence? Tak takovej pametnik zase nejsem...
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 17.02.  08:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Honda Civic

                  Z reálný reality? :-)

                  Historický reality? ;-)

                  Ty sis doteď myslel že to je naopak? :-)
  • 01 Reagovat !

    foto ljube

    ljube 15.02.  16:59

    1,3

    jako základ tam mohli nechat atmo 1,3 s cenou o kilo nižší..
    • 10 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 15.02.  17:07

      « Re: 1,3

      Tú atmo 1.3 myslíš vážne?
      • 30 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 15.02.  17:30

        « Re: Re: 1,3

        A proč by ne? Atmosférickou 1,33 používá Toyota. Honda má 1,4 74 kW, což jako základní motor pro takové auto bohatě stačí. Nakonec, i Opel má atmosféru 1,4 jako základ pro Astru.
        • 20 Reagovat !

          foto Tycoon

          Tycoon 15.02.  17:59

          « Re: Re: 1,3

          Do města by to stačilo. Jenže tyhle slabé motůrky dneska už skoro nikdo nekupuje a to ani v levnějších korejských autech jako je Ceed a i30, natož v Civicu za půl milionu.
        • 50 Reagovat !

          foto jozinec

          jozinec 15.02.  21:38

          « Re: Re: Re: 1,3

          vůbec tvůj názor nerozporuju, ale vyzní to úsměvně. pod litrovým tsi v oktávce jsou stovky příspěvků jak je to nedostatečný motor, a jak tak tak stačí jako solidní základ 1.4tsi. Tady je základ 1.0 super a 1,4 bomba, a klidně by mohli dát jako solidní základ atmo 1.4.
          • 10 Reagovat !

            foto michal-t

            michal.t 16.02.  00:28

            « Re: Re: Re: Re: 1,3

            Stížnosti na nedostatečnost 1.0 TSI tu být mohou, ale řekl bych, že u hondího 1.0, jakožto základního motoru, k nim nebude důvod. Byť se 10 kW navíc oproti 1.0 TSI nezdá moc, těch 95 kW jej staví ještě o chloupek výš nad 92 kW koncernové 1.4 TSI , při stejném krouťáku. A řekl bych, že ten litřík nebude díky těm 200 Nm zaostávat ani za nyní končícím 104 kW 1.8 iVTEC se 174 Nm dostupnými až ve vyšších otáčkách. To není zas tak špatné – posadit základní motorizaci na úroveň v podstatě nejvýkonnější motorizace předcházející generace civicu (type-R sem samozřejmě nemíchám).
            • 30 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 16.02.  08:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

              Co ho stavi vys oproti 1.4 TSI? Papirove hodnoty? Na ty ale auto nejezdi a realne je 1.4TSI srovnane s tou 1.5 turbo. zakladni 1.0 - byt papirove supervykonna je proste jen zakladni motor, ktery se bude realne rovnat jen zakladnim motorizacim konkurence.
              • 20 Reagovat !

                foto michal-t

                michal.t 16.02.  10:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                Ať se Ti to líbí nebo ne, ten „papírový“ rozdíl 3 kW si určitě nikdo nevycucal jen tak z prstu, byť nepochybuju, že reálně se výkony budou pohybovat v určité toleranci. Neříkám, že bych dal tříválci přednost před o 3 kW slabším čtyřválcem… jen bych v tomto případě nemluvil o nějaké výkonové nedostatečnosti.
                • 00 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 16.02.  13:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                  Nvim, jestli ma cenu rozjizdet tuhle debatu, ale ani papirove nachlup stejne vykonne motory s rozdilnym objemem nepojedou ve stejnem aute stejne. Zalezi na prevodech a dalsich vecech, ale obecne ctyri deci objemu proste nijak nenazenes, ta 1.4 pojede obecne v realu lepe, bude to na jizdu prijemnejsi motor. To je samozrejme muj odhad, zpackany ctyrvalec muze byt klidne horsi, nez vymakany trivalec, ale v pripade 1,0 turbo od Hondy a 1.4 TSI bych si zatim vsadil na mirne lepsi 1,4 TSI.
                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 16.02.  13:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                    Tříválec by se ale mohl lépe vytáčet a třeba u BMW má patrnější špičku než R4. Ta pak 1,4TSI chybí zcela ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto mariachi

                      mariachi 16.02.  13:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                      Jasne, to je to, o cem pisu - vsadil bych si spis na ctyrhrnek, no nevylucuju, ze nekdo muze zabodovat i s trihrnkem. BMW je 1.5 a je to BMW, snad se po par nepovedenych motorech trochu poucili. Priznam se, ze s tim trihrnkem v 1 nebo 3er jsem jeste nejel, tak nemuzu hodnotit.
                  • 01 Reagovat !

                    foto TeeJay

                    TeeJay 16.02.  13:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                    Co je tedy vlastně u turbomotoru "lepší" a co "horší"? Abychom si to ujasnili. On je třeba motor v Cupře nebo FRS "lepší turbomotor", než ten v Civicu Type R, ale nesvezeš se s nimi tak pěkně. ;-)

                    A na základě čeho by sis vsadil na 1.4 TSI? Co recenze, to nadšení z toho litru, to se ještě tady ta drží docela zpátky. :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto mariachi

                      mariachi 16.02.  18:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                      Tak pro tebe je to v pohode a jednoduche - pokud je motor od Hondy, tak je vzdy a zasadne nejlepsi, a nikdy jinak, tak se toho drz, bude ti porad tak fajn, jako ted ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 17.02.  08:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                        Co je na tom složitý = motory Hondy prostě historicky vycházej líp. Proč ty myslíš že se to zrovna letoškem otočilo?
                        • 00 Reagovat !

                          foto mariachi

                          mariachi 17.02.  11:17

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                          Ale no tak... Honda udelala po letech neco, co uz veskera konkurence davno ma - mensi foukane motory. To, ze je nafoukala na trosku vyssi vykon, aby byla v tabulkach nej, zpusobuje sice mrakoty clenum Hondaklubu, ale normalni clovek si to projede, srovna s konkurenci a pak vyrkne ortel. Kdezto ty a TroubaJednoduchy v tom mate jasno na zaklade cistych domnenek (ty) a nekritickeho nadseni (TJ). To je mi k smichu. Az to projedes, tak mi poreferuj, v cem je ten hondi engine o tolik lepsi, nez konkurence, odkazovani testu me nezajima.
                          • 00 Reagovat !

                            foto TeeJay

                            TeeJay 17.02.  22:27

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                            Kde jinde, než v testech, by se to mělo ukázat? Myslíš, že to posoudíš lépe, než profesionál v oboru? To bys mě pobavil. :yes: Nebo že bys nebral v potaz jen některé testy?

                            Asi tě to šokuje, ale rozdíly v technice dnes jsou malé. Rozhodují drobnosti a jednotlivosti. Jinak moje (nekritické?) nadšení vychází z dostupných informací. Na druhou stranu ty své "sázky" dáváš na základě nějakého neuchopitelného vnitřního pocitu, založeného na zdeformovaných předpokladech.
                            • 00 Reagovat !

                              foto mariachi

                              mariachi 19.02.  20:22

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                              Problem, ktery evidentne nechapes, je v tom, ze zatimco tester - at uz na fanouskovskem, nebo na nezavislem webu (byt je to jeden a ten samy tester a nastenkar honda klubu, ze >:D ) - ma auto na den, na dva, mozna na tyden, a najezdi s nim jen par kilometru, behem kterych auto obvykle nesetri, tak realny kupec musi hledet na to, jak mu souziti s autem bude fungovat dlouhodobe. O tom ti zadny tester nerekne, jezto proste z principu testovani nemuze mit data.

                              Dozvim se tedy konecne v cem je ten hondi trihrnek o tolik lepsi, nez konkurence? Co jsou ty jeho drobnosti a jednotlivosti, ktere delaji ten brutalni rozdil vesmiru oproti zbytku sveta..?
          • 10 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 16.02.  08:48

            « Re: Re: Re: Re: 1,3

            Řekl bych, že u litrových turbosekaček lidem vadí kombinace malého motoru s vysokým výkonem. V tom je ta "nedostatečnost" a sám jsem jedním z těch, kdo by to nechtěl, protože té kombinaci zkrátka nevěřím. Navíc než se nafouká turbo, tak je to právě "jen" litr... jako každý litr. A je jedno, kdo ho dělá. I tady je vidět, že jede, až když se drží v otáčkách a žádné kouzlení s čísly momentu "již od" s tím nic neudělá.
            Navíc nezapomínej, že Octa je mohutnější auto s obřím batohem na zádech. Navíc je to nejlepší sporťák a terénní vůz na našich silnicích... takže tam samozřejmě základ musí být úplně jinde, ne?
            • 11 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 16.02.  11:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

              Vždyť novy Civic bude největši třidni HB s delkou 4.5m a sedan ma 4.7m, takže se ani nedivim, že honda upustila od zakladni atmo 1.4 natož aby tam davali polomrtvolu v podobě atmo 1.3l.
        • 30 Reagovat !

          foto jam2015

          jam2015 16.02.  07:27

          « Re: Re: 1,3

          Blue Sun, presne. Chcel som mu poradiť, že nech si kúpi Astru 1,4 atmo a fertig.
          Odkedy Astru výrazne odľahčili, tak to auto naše cesty stíha. A ešte mu ostane fúra peňazí.
        • 02 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.02.  07:41

          « Re: Re: Re: 1,3

          Ano, tu 1,33 od Toyoty bych doporučil max do města.
          • 20 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 16.02.  08:44

            « Re: Re: Re: Re: 1,3

            Tvůj luxusními auty rozmlsaný názor bohužel nemá žádnou váhu...
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 16.02.  18:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

              Co to meleš? Tvoje malost a komunistická zapšklost je až dojemně hloupá. Jezdím vším co se mi namane, což u tebe očekávat nemůžu...jen plná pusa keců bez argumentů.

              Motor 1,33 od Toyoty je super do Yarisu ne do Aurisu.

          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 16.02.  09:03

            « Re: Re: Re: Re: 1,3

            Ta stejně končí a nahrazuje ji 1,5 ne?
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 16.02.  09:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

              To je možné. Tu jednatrojku jsem kupoval na drandění do firmy po městě. Na to ten motor špatný nebyl, na delší cesty už to byl ofuk. To asi není potřeba studovat. 1,6 byla lepší, ale chyběla síla.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 16.02.  09:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                Nemám praxi = jen sem nedávno čet o tý 1,5 a měla by bejt snad i o dost lepší
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.02.  09:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                  Vykryje spodkové mrtvé pásmo (nemyslím trenýrky), ale upřímně bych radši třeba tento foukaný litr.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 16.02.  09:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                    Nemám zkušenost = ze slabších motorizací sem poslední dobou jel jen v C-HR a to mě překvapilo snad i hodně pozitivně
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 16.02.  09:23

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                      Foukané nebo hybrid?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 16.02.  09:30

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                        Hybrid = papírově je to jen jemně poladěná minulá generace ale fakt mě to dostalo. Navíc výborně odhlučněný. V česku to asi nebude takovej hit je to dost drahý ale líbilo se mi :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 16.02.  18:25

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,3

                          ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Neurotic

      Neurotic 15.02.  19:29

      « Re: 1,3

      Do města by stačil i dvouválcový půllitr na 50km/h by se to taky někdy rozjelo a na poskakování v zácpě přece 2l nepotřebuješ >:D
      Kdyby chtěl někdo ten motor navrhnout do O3 tak už měl tak 50 mínusů >:D
  • 30 Reagovat !

    foto petous

    petous 15.02.  19:39

    Prosklená střecha

    Je docela podivný, že jí tu nikdo neřeší. Všechny zajímavější verze mají prosklenou střechu, na kterou nelze upnout střešní nosič a u verze sport nelze ani tažné, takže kola, lyže atd. jedině poslat vlakem napřed. To mne osobně štve nejvíc. Jinak ta cena se moc od konkurentů moc neliší, zkuste si dorovnat výbavu.
    • 13 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 16.02.  07:36

      « Re: Prosklená střecha

      Bez urážky Honďákov - z tohoto auta urobili paškvil a akúsi lopatu na kolesách.
      A dýchavičný motor nahrádzajú vulgárnym zadkom - že akože GT! :'-(
      • 02 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 16.02.  09:40

        « Re: Re: Prosklená střecha

        Přesně vystiženo. :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 16.02.  11:58

        « Re: Re: Prosklená střecha

        Tohle je honda, takže je jen dobře, že konzervatismus a unilost jde stranou. Samozřejmě zaleži jak bude v reale vypadat, ale naděje tu za mě rozhodně je.
  • 31 Reagovat !

    foto del42sa

    del42sa 15.02.  22:35

    Honda

    super podvozek, ještě lepší motor, jen kdyby ten dizajn nebyl tak hnusný...... :yes:
  • 21 Reagovat !

    foto kalousek

    kalousek 16.02.  06:19

    Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

    Údaj o točivém momentu 220 Nm 1700-5500 ot./min se striktně vylučuje s hodnotou max.výkonu 134 kW/5500 ot./min.

    A dost podivná je i formulace z článku:
    "..., jenže co když musí přední náprava na silnici přenést 134 kW a 240 N.m?..."
    Tato situace totiž nemůže nikdy nastat
    • 10 Reagovat !

      foto Karlll

      Karlll 16.02.  08:37

      « Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

      Ale jestli se nepletu muze, s CTV to ma tech 220NM s 6-kvaltem 240Nm ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto kalousek

        kalousek 16.02.  09:32

        « Re: Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

        Nemáš pravdu, nezáleží kolik Nm má motor, řeč je tady o momentu na přední nápravě.
        Ten není stejný jako moment motoru, Takže uvedená kombinace 134 kW a 240 N.m sice může být na motoru, ale na přední nápravě nenastane nikdy
        • 01 Reagovat !

          foto TeeJay

          TeeJay 16.02.  12:07

          « Re: Re: Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

          Může. Ten motor má podle amerických dynotestů víc obého. Ale v zásadě ti jde spíš o to trošku si zarýpat, viď?
          • 00 Reagovat !

            foto kalousek

            kalousek 16.02.  12:53

            « Re: Re: Re: Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

            není moc jasné co myslíš tím "může", ale při 134 kW hnací náprava přenáší několikásobně větší moment než těch 240 Nm.
            Kombinace 134 kW a 240 N.m na nápravě nenastane nikdy. Není to rýpání, jde o korekci zjevných nesmyslů
            • 01 Reagovat !

              foto TeeJay

              TeeJay 16.02.  13:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

              Mě připadá, že si v tom libuješ, není to poprvé, co jsem si toho všiml. Formulace jako "výkon roztáčí kola" apod jsou všeobecně vžité, jakkoli technicky ne zrovna přesné, ale tady nešprtáme poučky, ale čteme a diskutujeme o autech. Rozumíš tomu trošičku? ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto kalousek

                kalousek 16.02.  13:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

                Že diskutujeme o autech neznamená, že bychom měli bez protestu polykat nesmysly, kterými nás tady občas krmí. A do seznamu bludů plně zapadá i tohle mylné tvrzení z článku že pro hnací nápravu je kritická hodnota momentu motoru. Skoro mám pocit že ani autor textu neví co vlastně napsal. Možná to přijde malicherné, ale to pak zůstáváme někde na úrovni Blesku
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.02.  13:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

                  Hnací nebo hnanou nápravu? ;-) Záleží jestli je vztaženo k vozu nebo nápravě samotné...
                  • 00 Reagovat !

                    foto kalousek

                    kalousek 16.02.  13:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

                    A to teď řešíš co ?
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 16.02.  14:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

                      Právě technickou správnost výrazů a slovních spojení ;-) Klídek :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto kalousek

                        kalousek 16.02.  14:22

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

                        Aha. A máme to teda správně ? :-)
                        • 10 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 16.02.  18:26

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

                          To byla řečnická otázka... >:D

                          Fakt nevím, jen jsem si dovolil zatrollit ;-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto kalousek

                            kalousek 16.02.  20:08

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

                            :-)
    • 00 Reagovat !

      foto TeeJay

      TeeJay 16.02.  12:12

      « Re: Chyba v technických datech 1.5 VTEC Turbo

      CVT má 134 kW v 6000/min
  • 20 Reagovat !

    foto Karlll

    Karlll 16.02.  08:34

    Nejspolehlivější auta: nadvláda Japonců pokračuje

    Honda se vyplati, spicka v kazdem detailu.
    Jedna z největších takových pojišťoven se jmenuje Warranty Direct (WD) a za deset let působení pojistila statisíce aut do maximálního stáří 12 let a 190 tisíc najetých km. Všechny své záznamy o proplacených servisních úkonech pak přetavuje v jedinečné tabulky, které sama nazývá „žebříčky spolehlivosti“, a nabádá motoristy, aby k nim přihlíželi při výběru vozu.
    ednou z velkých výhod oproti například průzkumům spokojenosti zákazníků J. D. Power je, že tabulky pojišťovny nejsou ovlivněny lidským faktorem. Prostě jen bez emocí - na rozdíl od nadšených či naštvaných uživatelů - ukazují, v čem jsou slabiny konkrétních modelů.
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 16.02.  08:59

      « Re: Nejspolehlivější auta: nadvláda Japonců pokračuje

      Když sem tenhle a podobný odkazy dám většinou se dozvim že zkušenost s jednim kusem je nad všechny statistiky :yes: >:D

      Plus něco o inteligenci atd. atp. = tak si to užij :-)
    • 01 Reagovat !

      foto TeeJay

      TeeJay 16.02.  12:03

      « Re: Nejspolehlivější auta: nadvláda Japonců pokračuje

      Zajímavý link, díky. Pobavila mě zejména velká SUV. Lexus RX - a propast. >:D :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto jiras-

    jiras_ 16.02.  08:50

    Prodeje

    Všimli jste si, že nejvíc, až nekriticky se, chválená auta v diskuzích (Honda, Mazda, Subaru...) se pak prd prodávají, zatímco auta, na kterých vadí úplně vše, i to chválené u první kategorie, patří mezi nejprodávanější? :-) Náš trh je takové prdnutí v moři, obzvlášť pro tu Hondu, ale je to zajímavé. Že by se diskutovalo srdcem, zatímco prachy se utrácí rozumem? >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 16.02.  08:56

      « Re: Prodeje

      S tim postřehem až po srdce máš pravdu = s tim utrácenim prachů už ne >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.02.  09:17

      « Re: Prodeje

      Dokonalý vzorek je tu Topper. Víme co velebí a nakonec skončil tam, kde bych ho nehádal. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 16.02.  09:20

        « Re: Re: Prodeje

        Čim jezdí? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.02.  09:24

          « Re: Re: Re: Prodeje

          Ty jsi to nepostřehl? Z vlastní kapsy vytopil nové akční Polo ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 16.02.  09:28

            « Re: Re: Re: Re: Prodeje

            Tak tos mě dostal >:D

            Já mám vlny kdy tu sem docela dost a pak chvíle kdy jen mrknu = sem na cestách. Před 14 dnama sem byl v Terstu = Itálie ale město je vlastně obklíčený slovinskem, kus na jih začíná Chorvatsko. Ráno zapnu mobil a vyskočí ne italskej ne slovinskej ale chorvatskej signál >:D
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 16.02.  09:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje

              Chorvati jsou agresivní! ;-)

              Topper šel chladným kalkulem, které auto mu na jeho předpokládaný proběh kilometrů udělá jakou službu, jaká je výbava a jak jede. A voilá, je z toho foukaná jednotka a auto od nevelebeného producenta.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 16.02.  09:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje

                Mě to jedna šlapka řikala o Slovincích >:D

                No v signálu to vyhráli chorvati = a to sem byl v hotelu na sever od města = vlastně nejdál od Chorvatska :-)

                Italie je pěkná skoro všude ale tady sem to nějak nečekal takže mě to dostalo = je tam hodně pěkně :yes:

                Měl sem jednání v rezortu Portopiccolo Sistiana = mít prachy hned si tam něco koupim. Nepřehánim! :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 16.02.  09:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje

                  Jo, Portopiccolo, krásné místo, romantika, ale když vylepíš za noc v maríně třista éček, je hned po romantice. :-) ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.02.  11:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje

                  Itálie je pěkná všude, ale bída speciálně od Říma dolů je skličující. I domy jsou tam te'd za hubičku, ale infrastruktura v rozkladu je jasný mínus. ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 16.02.  09:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje

                No, ano, tak to končívá, diskusní chytrystika, "tohle nikdy, jedině xy", miliony slov, ale když dojde na reálný nákup a chytrák má klopit, je z toho vw. Nic nového pod sluncem. :-) ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.02.  11:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje

                  Měl to za super peníze a ta foukačka je živá. ;-) JJ realita všedních dní je mrcha.
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 16.02.  13:25

        « Re: Re: Prodeje

        Tady je ale potřeba rozlišovat. Chválit nějaké auto a nemít na něj nebo nebýt ochoten za něj dát potřebné peníze....tím pádem koupit něco jiného, to je v pořádku. Zřejmě všichni tady máme nějaký finanční limity. Jenom by to chtělo nesnažit se pak ostatní přesvědčit, že i30 1.6 GDI je vlastně skoro Cupra, ovšem za 40% ceny. ;-)

        Druhý případ je pro velebiče složitější. Když ti za +- cenu tvé diskusní modly někdo nabídne "odříkaný chléb" (výrobce, turbo atd.) a ty po něm skočíš, je třeba provést lehkou názorovou korekci. :-) A holt to zřetelně vypovídá o tom, které auto považuješ celkově za lepší.
  • 10 Reagovat !

    foto VK75

    VK75 16.02.  08:59

    Civic jako vzácnost

    Zajímalo by mne, kdyby nabízeli diesel, kolik by asi stál ... jako nový Superb >:D .
    Se stávající cenovou politikou Civicu mám obavy, že postupně zmizí z našeho trhu. Upřímně na silnici jsem Civic neviděl ani nepamatuji (Liberecko). Přestože jsem fanda značky Hondy, tak i na mne článek působí fakt, jak chodící reklama.
    • 12 Reagovat !

      foto TeeJay

      TeeJay 16.02.  11:58

      « Re: Civic jako vzácnost

      Nojo, koho by to napadlo, že Honda udělá dobré auto, že? :-O Zvláště pak fandu značky.
  • 20 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 16.02.  10:34

    Článek o Hondě

    a hned je veselo. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto vladok

    vladok 16.02.  11:01

    cenovka a design

    Cenovka a design, dva notoricke problemy znacky Honda. A to rikam jako fanaticky hondar. Snizte cenovku o 50000,- a udelejte kombika (bez tech prisernejch plastvi vpredu i vzadu) a pujdu nakupovat... Oproti minule generaci ten design ale uz preci jen vypada trochu stravitelneji, i kdyz stale asi maji v tymu dost velke slovo nejaci vesnicti tuzeri.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 16.02.  12:29

      « Re: cenovka a design

      Je to tak. Ten zbytek se zdá podle testu v nejlepším pořádku (kilowaty silnější, vteřiny kratší :-) ).

      Kombík... no, lift vzhledem k délce je alternativa, která by mohla část kombíkářů uspokojit.
      • 10 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 16.02.  12:53

        « Re: Re: cenovka a design

        Souhlas. Jenže v ceně tohohle [odkaz] si kombíkáři v pohodě najdou kombík, který Civica v něčem předčí. Ať už motorem nebo třeba AWD. Cupra ST, Focus ST kombi, Levorg...jen tak namátkou. Nemluvě o levnějších variantách typu MegGT kombi. Zkrátka, není to tak jednoduché.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.02.  17:14

          « Re: Re: Re: cenovka a design

          Vždycky najdeš auto, které je v něčem lepší. Ale třeba je to zbytečný kostitřas... nebo má jen CVT. Samozřejmě to value for money tu není nic extra, ale je to podobná situace jako u Octavie - vzít to s litrem za půl mega nepřipadá v úvahu, nějaká aspoň 1.4TSI sice stojí ještě o kus víc, ale aspoň je tam něco pro radost navíc.
    • 10 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 16.02.  14:42

      « Re: cenovka a design

      Já mám vůči Hondě neutrální vztah, ale řekl bych, že ten současný design má v sobě jistou japonskou ryzost. Ne, že by se mi vyloženě líbil, ale má něco do sebe. S cenovkou souhlas.
  • 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 16.02.  13:10

    Nastavitelný volant

    bude to mať nastavitelný volant až v druhej najvyššej výbave, tak ako stávajúci Civic?
    • 12 Reagovat !

      foto TeeJay

      TeeJay 16.02.  13:32

      « Nastavitelný volant

      Ty jsi měl těžkou noc, viď? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Dany

        Dany 16.02.  14:56

        « Re: Nastavitelný volant

        Vieš aj odpovedať na otázku?
      • 10 Reagovat !

        foto Dany

        Dany 17.02.  04:18

        « Re: Nastavitelný volant

        Posed v aute je elementárna záležitosť. Ja osobne využívam viac pozícií za volantom. Na bežné presúvanie sedím vyššie kvôli rozhľadu, odhadu rozmerov v meste, nastupovaniu, vystupovaniu atď. Ak si idem zajazdiť, ide sedačka dole, volant tiež a skoro v každom aute na doraz vytiahnuť. V novej Honde som sa neviezol, preto sa pýtam.
        • 00 Reagovat !

          foto TeeJay

          TeeJay 17.02.  22:20

          « Re: Re: Nastavitelný volant

          Narážel jsem na ten nesmysl s volantem. Civic má výškově stavitelné volanty od nepaměti, od 8. generace podélně. Ve všech verzích.
          • 00 Reagovat !

            foto Dany

            Dany 18.02.  13:46

            « Re: Re: Re: Nastavitelný volant

            Možno mali a už nemajú. Predvádzačka Elegance nemala a v porovnaní výbav priamo na honde píšu výškovo a pozdĺžne od Lifestyle. Aj na honda.cz
  • 00 Reagovat !

    foto JuckiCZ

    JuckiCZ 17.02.  17:04

    Proč to tam cpou?

    Já pořád nechápu, proč tam cpou ta turba?
    Mají úžasně úspornou 1,3ku 75kW, charakterní i úspornou 1,5ku 96kW, pohodový a dostatečně silný dvoulitr 114kW, famózní, velmi charakterní a na svůj výkon i velmi úspornou 2,4ku 148kW a oni cpou prachy do vývoje nového motoru, o který stejně nikdo zvlášť nestojí...
    Mají tam nacpat 1,3ku pro důchodce a do města, 1,5ku pro běžné řidiče, verzi GT (ideálně i pro sedan) s dvoulitrem a verzi S s 2,4kou. Máme tu parádní paletu motorů, všechny vyvinuté, všechny odzkoušené, spolehlivé, velmi dobré a cena mohla být o dost nižší, protože by necpali miliardy do vývoje...
    Já se ptám: Proč???
    • 00 Reagovat !

      foto VK75

      VK75 20.02.  14:51

      « Re: Proč to tam cpou?

      Naprostý souhlas 2litrová atmosféra jako v USA nebo jako v Asii nabízená 1,8ka by byli zlaté oproti přeplňovanému 3hrnku. Jsou to jenom vyhozený peníze na vývoj ;-) , který pak musíme zaplatit v ceně všech Civiců.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Toto chceme na svém mobilu: Virtuální drak, autodráha v obýváku a další ukázky ARCore

Toto chceme na svém mobilu: Virtuální drak,…

Google před pár týdny představil svůj vlastní systém pro rozšířenou realitu ARCore, který by měl být dostupný…

Recenze: Kam se ztratil malý Noah? Nejhorší noční můra všech rodičů na vlastní kůži

Recenze: Kam se ztratil malý Noah? Nejhorší noční…

Let z Británie do Austrálie neprobíhá zrovna podle Joanniných představ. Má vysokou teplotu, její devítitýdenní…

 

iSport.cz

Bohemians překvapivě končí v MOL Cupu s Vlašimí, postup slaví Teplice

Bohemians překvapivě končí v MOL Cupu s Vlašimí,…

První překvapení nabídlo 3. kolo MOL Cupu, v němž fotbalisté Bohemians prohráli 2:3 po penaltách s druholigovou…

Nejlepší posila Slavie? Stoch! Nehraje alibi fotbal, chválí Švancara

Nejlepší posila Slavie? Stoch! Nehraje alibi fotbal,…

Danny? Už ukázal kvalitu a lehkost, ale brzdí ho zranění. Halil Altintop? Nic. Ruslan Rotaň? Dříč ve středu…

 

Reflex.cz

Stanislav Petrov: Hrdina studené války, který zabránil jadernému konfliktu

Stanislav Petrov: Hrdina studené války, který…

Je zajímavé, že zatímco dodnes obdivujeme hrdiny druhé světové války, o protagonistech té studené, kteří – snad…

Je povinná maturita z matematiky protiústavní? A co z češtiny?

Je povinná maturita z matematiky protiústavní? A co…

Máte rádi matematiku? Nebo jste ji jako děti a žáci nenáviděli? Oblíbenou otázkou různých rodinných sešlostí…