Dnes jsem potkal dvě IS. Začínám mít pocit, že mu udělím titul "nejvíce sexy mainstreamového vozidla na silnicích". Stojím na křižovatce, koukám na něj jak na ženskou, hluboce o něm přemýšlím... no a pak samozřejmě zatroubí ten idiot v Passatu za mnou.
to máš těžký, každý řidič nemusí nutně vědět (a neví), že renóty nemaj moc spolehlivý motory a že jim na křižovatkách chcípou. Takže žádnej lex, ale špatný cívky u tvého vrakouše.........
no vidím to nějak podobně ... lexusy mě nijak zvlášť nebraly ale jejich poslední modely jsou úplně o nečem jiném a zařadili lexus k mým oblíbeným automobilkám .... ;-):yes:
Pri minule davce vysledku pred mesicem ENCAP tvrdil ze Roomster je jiz otestovany a jde jen o to dokoncit zpracovani vysledku a ze bude publikovan v pristi davce. Ted tu mame dalsi otestovana auta a Roomster nikde !!!! Citim nejaky velky prusvih. Skodovko. Kde jsou vysledky Roomsteru??? Neco se taji???
Vysledky uvadi ENCAP, za urcitych podminek po dohode s vyrobci. Kuprikladu, pokud se najde nejaky prusvih, ktery je odstranitelny, tak se s vyrobci dohodnou a publikuji vysledky, teprve po odstraneni zavady. Coz napadne pripomina tuto situaci. Proto dotaz na Skodu.
Jestli je za dohodu povážováno to,že se zjistí chyba,výrobce ji odstraní a udělá se nová zkouška,tak je to celkem běžná situace.Co je na tom špatného,že se nedostatek odstraní? Leda že mnou "nenáviděné" auto dopadlo nakonce lépe,mež jsem si "přál",ale svět asi uvažuje nepatrně jinak.Naštěstí.
Pokud povazujete skutecnost, ze mezi tim jsou vesele prodavana auta s takovou chybou, o ktere se jejich uzivatele vlastne ani nedovi, tak na tom neni spatneho nic.
Roomster je samozřejmě otestovaný v rámci testů Škody (tak jako v každé automobilce), ale na NCAP jsou docela dlouhé čekací doby. Vemte si jak dlouho jezdí Civic a až teď byl otestován. Ale myslim, že není co očekávat. 4-5 hvězd, dnes už nic extra zajímavého.
Zachytil jsem vyjadreni nekoho z ENCAPU, myslim ze to bylo na autosalonu v Parizi, ktery tvrdil, ze Roomster byl jiz otestovan v ENCAPu v predchozi davce aut, ale nebyl publikovan spolecne s predchozi davkou, protoze bylo treba dozpracovat vysledky. A vida, ono ani v pristi davce nic. Na mne to pusobi podivne.
Nedomyslejte druhym nejake motivace, ktere nemaji. Pusobi to hnusne. Pravdou je pravy opak. O tomto aute bych uvazoval, ale jen pokud bude vysledek testu na urovni doby a pokud se se mnou bude jednat na rovinu.
Přijdou mi v poslední době zastánci koncernových (VW) pleček nějací agresivní...
Jinak Civic (a trochu sem to čekal)... ostuda z mého pohledu. U aut značek (které někteří místní odborníci pomalu řadí do prémiového segmentu) jako je Honda by 5 hvězd mělo být standardem... Je vidět, že Civic je opravdu levný, nejenom, že tak vypadá. Z mého pohledu Civic :no:
Jinak Lexus :yes: a je důkazem, že už i Japonci dokážou udělat kvalitní a bytelné a odolné auto...
btw...dívám se na TopGear z roku 2003...jak se snaží zničit Toyotu Hilux...zapálí jí, nechají zatopit slanou vodou, zdemolujou jí,postaví na panelák, který v zápětí vyhodí do vzduchu...a ona...pořád jezdí!!! Tomu říkám auto do nepohody :-)
na co jsi alergický? Je to výborná zábava a hlavně...říkají OPRAVDU to, co si myslí...nemusí se cpát automobilkám kamsi a proto ten pořad mám rád...navíc jejich humor je :yes:
Jo Civic nenadchnul. Čekal jsem to lepší ;-\ . I když sebrané body za špatně viditelné varující samolepky je trošku přitažené za vlasy. Zajímala by mě výška testovacích figurín? Seděl jsem v Lexusu IS (opravdu asi nejkrásnější sedan současnosti) a díky vysoko posazeným sedačkám, jsem se hlavou dotýkal bočního sloupku dveří (měřím 185cm). Boční náraz bych v tom autě nechtěl zažít.
Wolfe, velmi zásadní je v tvém příspěvku ono "z mého pohledu". Do jaké míry je "tvůj pohled" deformovaný, o tom si určitě už diskutující na auto.cz udělali svůj obrázek sami. Pokud podle tebe vypadá Civic levně, patrně s tebou nebude vše úplně v pořádku, zvláště v kontrastu s tím, jaké značky vyznáváš. Zároveň netuším, co má "levnost" společného s crashtesty. /// A teď k věci: výsledek Civicu rozhodně není špičkový, zároveň má ale daleko k ostudě. Navíc trochu zapomínáš, že je Civic co se celkového bodového zisku týče TŘETÍM NEJBEZPEČNĚJŠÍM AUTEM V C SEGMENTU, a to po C4 a Leonu. Testy NCAP se totiž skládají ze čtyř kategorií, víme? A Civic velmi dobře (ne-li výborně) chrání děti v sedačkách a chodce. Kazí mu to zejména čelní náraz, kde má ještě co dohánět a přidat by měl i co se bočního nárazu týče. A co myslíš, Wolfíku - je větší pravděpodobnost, že v padesátce nabereš chodce, nebo že v šedesáti trefíš offsetově auto v protisměru? A pokud trefíš chodce, je rozdíl, jestli mu uděláš pár modřin, nebo trvalé následky. U bouračky auta s autem, které se rozhodně nedějí v padesátce, rozhoduje už spíš štěstí. Navíc není nikde napsáno, že v reálném střetu auto x auto bude výsledek odpovídat výsledku Euro NCAP. Vliv totiž pak může mít konstrukce ACE u Civicu.