Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rinspeed eXasis: Zakuklený ultralight (nové fotografie)

Superlehký sporťák, kterému je vidět doslova do útrob, představí Rinspeed v Ženevě 2007
Zpět na článek
18. 12. 2006 16:41
neregistrovaný "VIP"
18. 12. 2006 20:39
19. 12. 2006 01:40
neregistrovaný "Wartburg 353W"
18. 12. 2006 20:59
anonym
16. 2. 2007 09:17
neregistrovaný "blue.sun"
16. 2. 2007 09:16
neregistrovaný "jipoid"
16. 2. 2007 09:19
neregistrovaný "blue.sun"
16. 2. 2007 09:31
neregistrovaný "jipoid"
16. 2. 2007 10:40
neregistrovaný "blue.sun"
16. 2. 2007 15:06
neregistrovaný "dusio"
16. 2. 2007 19:26
neregistrovaný "blue.sun"
18. 2. 2007 09:22
neregistrovaný "dusio"
16. 2. 2007 10:22
neregistrovaný "cread"
16. 2. 2007 13:32
neregistrovaný "1bt3GraC2"
16. 2. 2007 19:33
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2007 01:45
neregistrovaný "f"
neregistrovaný "FSi"
18. 12. 2006 13:48
.....skloubit automobilové emoce s ochrannou planety........
Já říkám, že se mi kloubí tak maximálně oči a brzo mi asi vypadnou z důlků. Jinak co říkám na to auto? Nic. Je to tak nějak k ničemu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VIP"
18. 12. 2006 16:41
jawa
Jawa dělala něco podobného už před x lety,u nás se tomu říkalo hadraplán.Nebyl ale moc ekologický,ve své době se na to tak nehledělo... >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Wartburg 353W"
19. 12. 2006 01:40
Re: jawa
Akorat ze Velorex nevyrabela nikdy Jawa nybrz vyrobni druzstvo Velo (Velorex) Hradec Kralove, ale jinak bod za snahu. Ta firma dosud existuje a vyrabi sidecary.
anonym
18. 12. 2006 20:59
docela dost váha
na ot jak to vypadá caterham váží pořád o třetinu míň a to není ani z plastů a řek bych že má těžší motor...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blue.sun"
16. 2. 2007 09:17
Re: docela dost váha
Rozdíl je v tom, že ta hmotnost u Caterhamu je prázdná, zatímco tohle váží maximálně 750 kg.
neregistrovaný "jipoid"
16. 2. 2007 09:16
supr
rinspeed je dukaz,ze i v nemecky mluvicich statech jdou vyrabet originalni vozitka,ze tam neziji jen suchari.fandim jim.samozrejme ze zdejsim prispevatelum asi vic slusiny vyschlinky z dilen "klasickych" starych nudnych automobilek.design je zakon,a doufam ze nikdy nezestarnu natolik abych v aute hodnotil dilenske zpracovani,velikost kufru a jestli to ma vyhrivane sedacky
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "blue.sun"
16. 2. 2007 09:19
Re: supr
Jen by mne zajímalo, jak taková konstrukce je na tom s bezpečností. Je to jedna z cest, jak snižovat spotřebu vozidel, emise, materiálové nároky...
neregistrovaný "jipoid"
16. 2. 2007 09:31
Re: supr
bezpecnost? nejvetsim faktorem pro bezpecnost je vzdy ridic,nema cenu se schovavat za nejake bezpecnostni prostredky.a tohle auto neni premistovadlo z A do B.tohle nijak nesouvisi s rinspeedem,ale kdyby meli vsichni ridici strach,pred kazdou jizdou se ptali jestli tuhle jizdu preziji,bylo by celkove bezpecneji.respekt
neregistrovaný "blue.sun"
16. 2. 2007 10:40
Re: supr
Já tím nechtěl říci, že tohle odsuzuju, to vůbec ne. Mně se to autíčko velmi líbí, i když mám pocit, že bych to řídit asi neuměl.
neregistrovaný "dusio"
16. 2. 2007 15:06
Re: supr
Tohle je neco jako motorka, emoce... Dotaz na bezpecnost u Catherhamu a podobnejch aut mi vzdycky zjezi chlupy na zadech ackoliv tam zadny nemam... Kdyz to hodis do pole, nic moc se Ti nestane, kdyz Te zvalcuje velky SUV, je po Tobe. Co vic chces vedet...
Je to presnej opak SUVecek a podobnejch plechovek. Aktivni bezpecnost (jizdni vlastnosti) vynikajici, pasivni bezpecnost (kdyz to narves do zdi) nizka...
Doporucuju Ti precist si nakou autobiografii nakyho zavodnika ze tricatejch let. O tom jak oni vnimali rychlost. Tri sta na uzkejch gumach ktery meli tendenci explodovat jen odtredivou silou, spatny silnice, zadny pasy, helmy, anatomicky sedacky, ochrany ramy. Vedeli ze to je o zivot, ale stejne na to vzdycky slapli. Je to fakt sila... O to vic clovek pred nima smekne. Dneska uz proste zijem v dobe strachu a obav, ach jo...
neregistrovaný "blue.sun"
16. 2. 2007 19:26
Re: supr
Jsi jako kovboj z divokého západu. Prvně střílíš, aniž byses ptal. Já moc dobře vím o čem jsou auta tohoto typu. Spíš jsem zauvažoval nad aplikovatelností podobné konstrukce i pro "běžnější" vozidla, než jen sportovní dvoumístné torpédo. Ostatně auty se zabývám už šest let jakožto způsobem obživy. Tak příště pověs kolty na hřebík a zkus používat hlavu.
neregistrovaný "dusio"
18. 2. 2007 09:22
Re: supr
Jojo, mas recht, trosku jsem prestrelil, moc emoci... Omlouvam se. Jen poznamka k ty technice - hlavni nosnou casti auta je porad trubkovej ram (pro vysokoseriovou vyrobu ne moc vhodnej), ten makrolon (driv hodne pouzivanej na skla u zavodaku kvuli hmotnosti) je tam jen misto laminatovyho kabatku - v tyhle aplikaci pouzili makrolon jenom aby bylo auto pruhledny. Takze vyuzitelnost tyhle konstrukce je rekl bych nizka. Jinou otazkou by bylo vyuziti makrolonu pri stavbe monokoku ale pochybuju ze je dostatecne tuhej (jinak by ho uz nekdo pouzil), a jestli casem nedegraduje (postupna ztrata tuhosti a krehkost). Budoucnost je ale urcite ve filozofii auta - nizka hmotnost=nizsi potrebny vykon=nizke emise=setrne k prostredi.
neregistrovaný "cread"
16. 2. 2007 10:22
dobry
:yes: Tak takovyhle auto pro zabavu bych si klidne koupil..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
16. 2. 2007 12:12
Deep Snir
Proč má ten kůň na levé kýtě čtyřlístek a proč má ta holka v autě tak chlupatý nohy? >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
16. 2. 2007 14:00
Re: Deep Snir
PS. Tohle Mini má něco do sebe [odkaz]
neregistrovaný "1bt3GraC2"
16. 2. 2007 13:32
Moc hezky...
Tak to auticko se mi fakt libi... akorat ma zbytecne velky kola... jinak za invenci :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
16. 2. 2007 19:33
cd obal
najlepsie su tie obaly na cdcka na palubovke
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "f"
14. 4. 2007 01:45
fff
Rozbalit vlákno
0