tak teď jsem si ho přečetl. U představitele Laudy asi nebude problém s přízvukem hlavně proto, že je to po rodičích způlky němec. A že některé věci změnili pro to, aby
byl film zajímavější, jim snad ani taky nemůžeme zazlívat. Konec konců je to film, ne dokument...
btw. dostal mně šestikolový Tyrell. Už jsem úplně zapomněl, že něco takového jezdilo, že jsme si to jako kluci skládali z abíčka:-)
Film je úžasný..
Nikiho mám rád a i později v McLarenu jsem mu moc fandil..
Šestikolový Tyrell jsem měl jako angličák na poličce v 80.letech..bohužel nepřežil hrátky mého mladšího bratra.. ;-)
Takovéhle auto by měl redaktor serveru o autech poznat na první pohled a nehledat na něm znáček! :-! I když chápu... z koncernu to není, takže jakoby to ani neexistovalo.
Chyby sa stávajú a dúfam, že aj na seba asi taký náročný pri svojej práci.... Zmieňované auto [odkaz]
bolo konkrétne Lancia 2000 (1971-1975) [odkaz] [odkaz]
A spliesť si ju s Alfou Romeo napr. Berlina 1750 (1967–1977) nie až taký prblém- [odkaz]
Rezervace na středu v Premiere Cinemas to jistí! :-) Mimochodem, i když mi je povahově sympatičtější Hunt, tak se těším na onu zmiňovanou scénu Laudy s Lancii. :yes:
Myslím, že Lauda, který byl pro Howarda a Morgana konzultantem filmu podává jasné vysvětlení, proč tam ty chyby nechal, v tomto článku v NY Times - Niki Lauda, the Man and His Racing Legend:
I have no idea about movies, but the most important is that you get men and women interested. And Peter explained it very simply: He had to write the movie where two personalities fight each other and in the end you have two winners. There is not one loser and one winner, there are two winners.