Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rizikové modely ojetin: Vedou Mercedes ML a BMW X5

Každé ojeté vozidlo je vhodné před jeho koupí prověřit. Některé značky a modely ale přitahují padělatele víc než ostatní.
Zpět na článek
20. 10. 2012 09:25
tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
a autobazarům se vyhnout obloukem.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - 3_diamanty
20. 10. 2012 10:35
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
tak nove sorento je urcite lepsia volba ako nejaky jazdeny oprdeny medak alebo baworak ktory ma nabehane tolko ze ani pan boh nevie uz kolko....., a kto si mysli ze je vacsi panko lebo ma medak alebo bmw tak sa myli lebo nove auto ma vzdy vacsiu hodnotu a kvalitu ako jazdene stare ... kde nikdy nevies co ti odide..... nevraviac o nakladoch na udrzbu a prevadzku takehoto srota... a dat milion alebo 800 litrov na nejaku jazdenku to uz je na psychiatriu.... za tu cenu ma mnove krasne auto so zarukou....
Avatar - positivemind
20. 10. 2012 10:43
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Každý svého štěstí strůjce.

Pokud máš dobrý servis a vyznáš se, není důvod se ojetiny bát. A jestli si vezmu za 800k ojetou X5 35d se 100k km a dobrym stavem nebo Kii s ošklivým interiérem a dvoulitrem, tak to je snad jasné. Nejsem bychař :-)
20. 10. 2012 13:17
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Souhlasím na 1000%. Hnůj zůstane hnojem i když je úplně nový ze showroomu. Nepomůže mu ani ujišťování o sto letech záruky. Pochybné záruky.
20. 10. 2012 16:38
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Pravda, akurát dnes je ten hnoj už celá automobilová produkcia, ak si niekto myslí, že si kúpi BMW a má menší hnoj ako Hyundai, tak sa hlboko mýli - má akurát 2-3 krát drahší hnoj, to je všetko... Preto keď vidím, ako niekto píše o výhodách kúpy nového auta proti "starému", tak si myslím svoje... Ak si vezmeme čisto teoretický príklad, že by som mal také šťastie a narazil na človeka, ktorému v garáži stojí bangleho 5er s nejakými 30t km reálne najazdenými a mal by som si vybrať medzi týmto jazdeným autom alebo tým, čo predávajú ako 5er teraz v showroomoch, tak musel by som byť čistý *, keď by som zašiel do toho roomu a kúpil tú ***. Naopak za tú bangleovku by som tomu človeku neváhal dať sumu aj blízku cene nového vozidla, lebo to je to, že dnes to už proste nekúpiš, ani keby si ako chcel... A máš reálne auto, ktoré ti bude slúžiť dlhé roky (bývam mimo veľkých miest a tak problémy súvisiace s "úsilím" EU-úradníčkov vytláčať staršie autá z veľkých aglomerácií a podobné prkotiny vedúce k rýchlejšej obmene áut zatiaľ neriešim...).
Avatar - positivemind
20. 10. 2012 17:04
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Zase až takhle bych to neříkal, Kia nebo Hyundai nejsou žádný hnůj. Je to všechno o tom uvědomit si priority, kolik financí máš na servis (i nové BMW je na servis dražší než nová Kia).
Avatar - Skipper
20. 10. 2012 19:43
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Nevím, jestli i teď, ale BMW nabízelo svého času 6 let servis zdarma...Takže tam vycházela na servis dráž i KIA Picanto :-)
Avatar - positivemind
20. 10. 2012 22:32
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
No zrovna na tohle téma jsem tu četl blog, určitě ho najdeš - když jdeš mimo servisní interval (který je trošku masakr, 30k km pravidelně ať už jezdíš dálky nebo cuky po městě). Záleží na konkrétních podmínkách, no
22. 10. 2012 01:02
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Já mám na GLK integrovaný servisní paket na 6 let a k tomu servis Excellent na 105 tis. km a nebo 3 roky. Všechno bylo v ceně. Při koupi je standardně jen ten integrovaný 6ti letý, Excellent jsem ukecal :-)
Avatar - Skipper
20. 10. 2012 19:31
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Blbost. Jen si vem pokles hodnoty nového auta. Hlavné Kie, nebo Hyundai. To auto ztrácí každý den na hodnotě cca 500 Kč, tak mi něco vykládej o nákladech. Kvalita je další kapitola - taťka má CEEda - koupenej novej, žádná ojetina, spojka prokluzovala od 20000 km. Podotýkám předtím měl více aut, je to klidný řidič, takže to není jeho dílo. A když tak různě po fórech čtu, jak to rezne, tak nějak nevidím žádnou výhodu konkrétné těchto nových aut. A klidně se přijeď projet mým BMW z roku 2000 a zkus mi pak říct, že je to šrot. To bych se docela divil >:D
20. 10. 2012 20:09
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
12 rokov stare auto nie je srot.. ale da sa to uz nazvat veteranom >:D
Avatar - Skipper
20. 10. 2012 20:24
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
V podstaté souhlas, taky mu tak říkám :-) Jen mě točí, že každé staré auto tady někteŕí jedinci za šrot považují. Jasné, když se o auto nestají a kašlou na to tak jo, jenže zdaleka to není případ vśech.
20. 10. 2012 21:37
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
vyplakavanie nad kvalitou podla prispevkou na forach je uplne scestne, kedze vacsina prispevkov je o problemoch a to bez ohladu na vyrobcu.Na zaklade toho by sme cely zivot chodili v mhd :-!
Avatar - Skipper
20. 10. 2012 21:48
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Ano, ale dokazuje to, že i dneśní nová auta nejsou vždy zcela OK, spíše naopak. Je to jen reakce na topperův názor, že nové auto je vždy kvalitnéjśí a má vyšší hodnotu a nižśí náklady, než ojeté. Většinou to tak je, což je dobře, ale rozhodné ne VŽDY.
20. 10. 2012 22:49
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
15 rokov naspat sme nevysedavali na auto forach v takej miere ako dnes a na autach vyrobcovia nesetrili tak ako dnes ;-) . Jedna sa len o zrovnanie fungl noveho sorenta vs. X5 - aj ked sa vyznas, mas dobry servis, atd, atd, nikdy netusim co stvaral s autom predchadzajuci majitel. Staci, aby pri klasickej automatickej prevodovke vyradol na neutral, aby setril, pripadne tahal tazky prives a zaroven zil v presveceni, ze olej v tejprevodovke je dozivotny, tak sa vyhodna kupa moze stat nocnou morou. Osobne poznam niekolko stastlivcov s podobnou zavadou a teraz sa chytaju za hlavu

Tymto prispevkom nebojujem proti kupe jazdeneho auta, ale zaroven je scestne pohrdat alternativou v podobe noveho auta ;-)
Avatar - Skipper
21. 10. 2012 21:23
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Jinak fórům jsem nekoupil auta s potenciálními problémy a ušetřil se značných nákladů. Ty menší co se tam spomínaly mě stejné potkaly, takže bych řekl, že fóra odráźí realitu mnohem víc, než podobné obecné internetové diskuze.
21. 10. 2012 12:18
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Zkoušel sis spočítat to co jsi napsal o tom poklesu ceny ? >:D

Nový Ceed SW stál v roce 2009 v levnější výbavě s 1.4 benzínem asi 310tis Kč. Dnes se prodává (cca 70tis. nájezd za 4 roky) za zhruba 150 - 160 tis. Kč. Rozdíl je 160tis. / 4 roky / 365 dní = 109 Kč za den a ne nějakých 500 jak píšeš.

Ano sám mám Ceeda a slouží k plné spokojenosti >:-[]
21. 10. 2012 21:16
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
zbytocne hadzes do dislusie fakty, tieto pocty tu boli uz x-krat a aj tak to cast diskuterov nepochopi. Je logicke, ze ked lacnejsie kupis, tak aj lacnejsiepredas :-!
Avatar - Skipper
21. 10. 2012 21:30
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
A práve toto je blbosť. Lacnejšie auta držia hodnotu oveľa lepšie ako drahé. Tam je ten pokles ceny mnohem větší. Asi jsem to napsal blbě - u auta, které by vyhovovalo mým požadavkům by pokles ceny vypadal takhle. CEEd mým požadavkům rozhodně nevyhovuje :-) A samosebou, taky nejsem proti novému autu, ale téch 1,5 mil co bych musel dát za auto, které by vyhovoval mým nárokům na výkon, vzhled, výbavu a kvalitu, tak ty fakt nemám ;-)
22. 10. 2012 07:10
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Stacilo to napisat presnejsie, ty si v prispevku vyzdvihol hyundai a kiu.
22. 10. 2012 07:31
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
chcel by som vidiet ako by si sa zatvaril keby si videl tu stratu hodnoty po 4 rokoch pri kupe sorenta za 30 litrov a x5-ky jazdenky za 30 litrov... To by ti pekne spadli nadeje.
23. 10. 2012 07:56
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
to co si napisal je totalna blbost, akekolvek 2-3 rocne auto straca hodnotu pomalsie ako cokolvek nove v podobnej cenovej relacii :-!
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 09:21
Re: tak to raději kupovat jen santu nebo sorento
Stačí se vhynout obloukem X5 a ML s 5x přetočeným tacháčem
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 09:22
Je zajímavý že pod tímhle článkem
není ani jeden komentář od uberwagen fans >:D >:D >:D
Jo německý auta se nekazí, že jo >:D
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2013 11:57
Stočené km, havarovené vozy, nejasný původ
Sháněl jsem Fábii 1,4 v naftě s turbem (skvělý motor) a hledal jsem skutečně dlouho. Jednu jsem pro ženu i koupil, ale během týdne jsme auto vraceli a to nebylo lehké, navíc nás to pár tisíc stálo. Chci říct, jedná se o skvělé auto, ale bazary jsou plné bouranejch, přetočenejch a jinak nekvalitních aut tohoto typu až mi z toho šla hlava kolem. Bezproblémové auto bych asi neměl do dnes, kdyby mi nepomohli odborníci z Kontroly vozu. Vřele doporučuji www.kontrolavozu.cz
Rozbalit vlákno
0