Touto metodou lze velmi úspěšně řešit dopravní špičky u velkých měst při ranním náporu vozidel směrem do města a odpoledním směrem z města. Dále složité organizování dopravy při opravách uvnitř tunelů a poblíž tunelů, rovněž i na mostech. Systém je již několik let úspěšně praktikován v USA, do Evropy se postupně zavádí především u oprav vozovek v složitých místech. System byl již vyzkoušen v Velké Británii, Nizozemsku, Francii, Itálii a v letošním a příštím roce se používá v Rakousku. Svodidla jsou z železobetonu, úroveň zadržení je vysoká - H2. Pro CR a SK má zastoupení firma RENA NOVA,sro. :-)
Tak tomu já říkám, Václave Tolare, reklama. :-| ;-\
Tak si jí normálně zaplať, ať už jsi ten mladší Ing. Václav nebo ten starší Ing. Václav.
Zdejší diskuze má sloužit, alespoň z mého pohledu, k jiným účelům, než k reklamě zadarmo. ;-)
A když už reklama, tak alespoň správně česky.
...na složitých místech. ...
... Systém...
... byl již vyzkoušen ve Velké Británii...
...v letošním roce se používá a v příštím roce se bude používat v Rakousku. ...
... ze železobetonu.... :no:
Ja bych to tak nehrotil ;-) Doprave to muze urcite pomoct a pochybuju, ze by si po prispevku pana inzenyra ted nekolik uzivatelu auto.cz bezelo nakoupit road zippery jen tak pro radost.
O užitečnosti zařízení za určitých podmínek ani v nejmenším nepochybuji.
Reklama však zůstane reklamou i když třeba tento systém zrovna není přímo ve tvém hledáčku zájmů. A příspěvek Václava Tolara není nic jiného než pokus o neplacenou reklamu. Možná bychom se oba divili, kolik lidí, kteří rozhodují o eventuálním nákupu podobných systémů v dopravě, čtou zdejší diskuzi, byť jen soukromě.
Firma která se uchyluje k těmto zoufaleckým praktikám u mě ztrácí absolutně kredit, ať se jedná o *** nebo dopravní systémy.
Viděl jsem to několikrát letos i v min. letech v akci na Hawaii při vjezdu/výjezdu z Honolulu. Opravdu to dopravě pomůže. Měnili počet průhů ze 4 na 6 a obráceně.
Tak zaklad je mit 10 pruhu ze jo. To se potom muze neco menit. Potom jeste potrebujeme milion dolaru na jednoucelovy stroj, plat pro 2 zamestnance, pojisteni proti zrolovani kamionem (tolik case u nas) a servis.
Když se na km dalnice (cesty) musí u nás zaplatit několik úředníků a firem, tak už pak na skutečnou výstavbu (opravu) moc nezbývá. Taková D1 by 3 potřeboval moc.
se bohužel pravidlo zipu nenaučili doteď, takže kdyby se tenhle stroj nasadil u nás, tak:
- jeden to do něj napálí
- další tři by se srazili v opačném pruhu při čumění
- deset dalších by mu ucpalo cestu, když by se snažili honem se nacpat do zužujícího se pruhu
- půlka zbývajících by měla snahu fotit
- zbytek by na něj aspoň troubil
Tchán o zipu nechce ani slyšet. Nejde mu to vysvětlit, stejně tak jeho vrstevníků...
Na D5 byla bouračka a auto v levým pruhu jelo 50, museli se podívat. Chyběl kousíček a byl jsem v nich....