Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Roadlook TV: Cee´d málem králem

Kia Cee´d smetla všechny pochybnosti o kvalitě korejské automobilové produkce a zazářila na mnoha trzích, včetně toho českého. V Roadlooku jsme proklepli kombi s naftovým motorem.
Zpět na článek
29. 1. 2008 08:34
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 08:55
29. 1. 2008 09:35
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 09:39
29. 1. 2008 10:49
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 11:11
29. 1. 2008 15:47
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 17:09
29. 1. 2008 19:37
neregistrovaný "yaroukh"
30. 1. 2008 07:35
neregistrovaný "jedenzdavu"
29. 1. 2008 11:12
29. 1. 2008 13:25
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 13:35
29. 1. 2008 13:51
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 14:59
29. 1. 2008 15:15
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 16:05
7. 2. 2008 20:09
neregistrovaný "sestys"
29. 1. 2008 14:56
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 15:53
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 13:15
neregistrovaný "hughe"
29. 1. 2008 16:58
29. 1. 2008 09:03
neregistrovaný "astony"
29. 1. 2008 09:10
neregistrovaný "logins"
29. 1. 2008 09:17
anonym
29. 1. 2008 16:03
anonym
29. 1. 2008 18:23
anonym
29. 1. 2008 10:00
anonym
29. 1. 2008 10:01
anonym
29. 1. 2008 10:29
neregistrovaný "__Teddy__"
29. 1. 2008 11:52
neregistrovaný "antiVW2"
29. 1. 2008 21:30
anonym
29. 1. 2008 15:53
neregistrovaný "Chris K."
29. 1. 2008 16:58
neregistrovaný "povaleč"
29. 1. 2008 09:24
neregistrovaný "Liptovsky baca"
29. 1. 2008 10:32
neregistrovaný "__Teddy__"
29. 1. 2008 16:13
anonym
29. 1. 2008 09:27
neregistrovaný "tyty12"
29. 1. 2008 10:03
neregistrovaný "mikes2007"
29. 1. 2008 13:33
neregistrovaný "skl_"
29. 1. 2008 16:00
neregistrovaný "mikes2007"
29. 1. 2008 16:09
neregistrovaný "tyty12"
29. 1. 2008 16:32
neregistrovaný "mikes2007"
29. 1. 2008 17:32
neregistrovaný "tyty12"
30. 1. 2008 10:12
neregistrovaný "mikes2007"
29. 1. 2008 17:51
neregistrovaný "tyty12"
30. 1. 2008 10:19
anonym
30. 1. 2008 11:14
neregistrovaný "tyty12"
30. 1. 2008 16:07
neregistrovaný "mikes2007"
29. 1. 2008 16:15
neregistrovaný "tyty12"
29. 1. 2008 16:35
neregistrovaný "mikes2007"
30. 1. 2008 10:15
neregistrovaný "mikes2007"
29. 1. 2008 16:16
anonym
29. 1. 2008 10:47
anonym
29. 1. 2008 10:59
neregistrovaný "tyty12"
29. 1. 2008 12:43
neregistrovaný "yaroukh"
30. 1. 2008 00:10
anonym
29. 1. 2008 15:59
neregistrovaný "Chris K."
29. 1. 2008 17:16
neregistrovaný "Bobertos"
29. 1. 2008 15:46
anonym
29. 1. 2008 20:13
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
29. 1. 2008 09:41
29. 1. 2008 11:03
29. 1. 2008 11:33
neregistrovaný "tomcat999"
29. 1. 2008 12:48
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 13:21
anonym
29. 1. 2008 13:29
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 14:52
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 17:50
neregistrovaný "astony"
29. 1. 2008 19:21
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 22:42
neregistrovaný "astony"
29. 1. 2008 13:38
neregistrovaný "Kajous"
29. 1. 2008 14:47
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 23:44
neregistrovaný "jurjak"
30. 1. 2008 09:08
neregistrovaný "tomcat999"
29. 1. 2008 10:42
anonym
29. 1. 2008 10:57
neregistrovaný "135"
29. 1. 2008 11:13
neregistrovaný "xirdal"
29. 1. 2008 12:36
neregistrovaný "Btim"
29. 1. 2008 12:39
neregistrovaný "Btim"
29. 1. 2008 17:01
neregistrovaný "Karlitto_"
29. 1. 2008 12:19
29. 1. 2008 16:07
anonym
29. 1. 2008 20:24
30. 1. 2008 11:44
neregistrovaný "Michal Polan"
29. 1. 2008 10:57
neregistrovaný "skih"
29. 1. 2008 11:19
neregistrovaný "PDAmobile.cz"
29. 1. 2008 11:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 1. 2008 12:00
neregistrovaný "antiVW2"
29. 1. 2008 12:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 1. 2008 17:30
neregistrovaný "rop01"
30. 1. 2008 15:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 2. 2008 17:30
anonym
29. 1. 2008 12:50
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 11:59
neregistrovaný "antiVW2"
29. 1. 2008 12:08
anonym
29. 1. 2008 12:10
29. 1. 2008 12:14
29. 1. 2008 12:20
neregistrovaný "antiVW2"
29. 1. 2008 13:06
29. 1. 2008 12:13
neregistrovaný "Jozki."
29. 1. 2008 12:47
neregistrovaný "kuko"
29. 1. 2008 13:06
neregistrovaný "Jozki."
29. 1. 2008 13:53
anonym
29. 1. 2008 14:16
neregistrovaný "Jozki."
29. 1. 2008 14:54
anonym
29. 1. 2008 15:10
neregistrovaný "Jozki."
29. 1. 2008 15:52
anonym
29. 1. 2008 19:45
anonym
29. 1. 2008 21:22
anonym
30. 1. 2008 08:43
neregistrovaný "Jozki."
29. 1. 2008 22:10
neregistrovaný "Daves"
29. 1. 2008 15:27
neregistrovaný "topik"
29. 1. 2008 15:44
anonym
29. 1. 2008 16:03
neregistrovaný "Kvasoň"
29. 1. 2008 17:52
anonym
29. 1. 2008 21:43
anonym
29. 1. 2008 22:46
neregistrovaný "Ada je zase tady"
30. 1. 2008 01:28
neregistrovaný "antiVW2"
30. 1. 2008 10:09
neregistrovaný "Anonym 123"
30. 1. 2008 21:58
neregistrovaný "antiVW2"
7. 2. 2008 10:52
neregistrovaný "hejslovák"
30. 1. 2008 00:44
neregistrovaný "antiVW2"
30. 1. 2008 01:09
anonym
30. 1. 2008 01:33
neregistrovaný "antiVW2"
30. 1. 2008 06:42
anonym
30. 1. 2008 10:06
neregistrovaný "Anonym 123"
30. 1. 2008 15:55
anonym
30. 1. 2008 10:05
neregistrovaný "Anonym 123"
1. 2. 2008 15:53
anonym
11. 2. 2008 23:39
neregistrovaný "Tom Malar"
21. 2. 2008 18:49
neregistrovaný "NapSter"
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 08:34
To ne
Zas ten trapák, druhej díl AMS byla ještě větší ubohost než ten první.
To nevidíte jak jste trapný? To už není vtipný, to je smutný.. :no:
Rozbalit vlákno
21
29. 1. 2008 08:55
Re: To ne
:-) … ale pořád Vás něco nutí se na to koukat?
Když Vás to tolik trápí - opravdu se na to nemusíte dívat - to není povinnost.
Většina lidí je svéprávných a má možnost svobodné volby co se svým volným časem - a takoví určitě nebudou trávit svůj volný čas sledováním něčeho, co je trápí a ničí - tedy pokud v tom sebetrýznění neshledávají jistý druh zalíbení. To však nechci předjímat - jen se snažím si představit pohnutky člověka, který stále o své (předpokládám že svobodné) vůli sleduje pořad, který se mu hnusí.
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 09:35
Re: To ne
Pokud něco neuvidím, nemůžu přece hodnotit, (i když i tací se zde najdou, myslím tím hodnocení aut, ve kterém ani nejeli) jistě toto řešení (tj.,že už se příště prostě dívat nebudu)se nabízí, a zřejmě bude i realizováno, nicméně výtky na tento pořad jsou opodstatněné, vzhledem k jeho kvalitě, navíc tento názor se mnou sdílí více zdejších diskutérů. Z mojí strany to byla pouze výzva, resp. rada zainteresovaným osobám k tomu, aby pokud možno přehodnotili celkový formát tohoto pořadu, popřípadě provedli nějaké změny k lepšímu. :-|
29. 1. 2008 09:39
Re: To ne
Tou "výzvou k přehodnocení celkového formátu pořadu" máte na mysli Váš úvodní příspěvek? Přečetl jste si jej po sobě?
Soudě podle Vaší následné reakce si troufám tvrdit, že jste schopen i kultivovaného projevu a vyjádření odmítavého postoje je možné i takovouto formou.
Pokud jde o Váš pohled na to, co je "lepší" - určitě máte jinou představu, než autoři pořadu. To je naprosto normální - kolik lidí, tolik názorů. Je škoda, že Vám pořad "nesedl" a předem Vás musím upozornit, že se to asi z Vašeho pohledu lepšit nebude. Je mi to líto, ale je to tak. Obdobně, pokud byste podobný pořad režírovat Vy sám - podle svých představ - můžu Vás ubezpečit, že se najde skupina diváků, kteří budou nespokojeni či dokonce pobouřeni. Chce to jen buď větší toleranci k jinému pohledu na věc, nebo volba jiného vyžití než sledování tohoto pořadu.
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 10:49
Re: To ne
Samozřejmě, jsem si vědom faktu,tj. ,že kvůli mně se styl pořadu asi měnit nebude, ale bez kritiky se nikdy nic nepohne, nezlepší. A snad už jsme v takovém stádiu demokracie, kde toto není považováno za něco nepřípustného. Co?
Avatar - T613
29. 1. 2008 11:11
Re: To ne
Ano bez kritiky se nic nepohne, ale bez konstruktivní kritiky. O něčem jen říct je to trapárna, druhý díl je ubohý není nic konstruktivního, a tudíž to autorům nic nepřinese. Pokud chceš kritizovat musíš říct co se ti nelíbí, a co by si místo toho rád viděl.
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 15:47
Re: To ne
Nesouhlasím. Konstruktivní kritika, jinak také NÁPAD, by byla na místě tehdy, když by byl dotyčný zaměstnancem Auto.cz. Takhle, byvše pouhým konzumentem (a protože-reklama tak také zákazníkem :), si může dovolit i to pouhé "je to slabé/trapné".
Avatar - T613
29. 1. 2008 17:09
Re: To ne
Tak tady nesouhlasím já. Pokud chci vyjádřit jen názor, že je to trapné, tak je to prostě trapné! Pokud si budu myslet, že nějaký program je trapný tak to přepnu/vypnu a dál neřeším. Komentář je to trapné je tak na úrovni malého dítěte
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 19:37
Re: To ne
A nenapadlo tě, že tím dotyčný přihazuje svůj hlas do nevypsané ale stále probíhající ankety "Jak se vám líbí RL?"??? Říká se tomu zpětná vazba. Když budeš mít 100 spokojených diváků, a 3000 lidí, kteří s tebou prostě skončí, aniž by ti řekli proč, budeš v dupě. A budeš v té dupě proto, že se tě nikdo nechtěl dotknout.

Takže dotyčný udělal prostě to, že vyjádřil svojí nespokojenost. Nevím, co je na tom trapného. Odhodlanost nespokojených (místo přepínání) remcat je nepřímo úměrná možnostem výběru, a ty nejsou zatím valné...

Ale z5 k tomu, co bylo podstatou mého sdělení, na které reaguješ, aniž by ses té podstaty dotknul: KONSTRUKTIVNÍ kritika obsahuje částečný návod na zlepšení, návrhy. A v tomhle ohledu je dle mého názoru "poselství" příspěvku jasné: "Vykašlete se na ten 'humor', nejde vám to."
Cokoli navíc, např. nápověda jak to dělat lépe, už je prostě nad rámec... A kdybych se tím měl zabývat, nebudu to dělat zadarmo. (Pokud bych si vůbec myslel, že "umím ušít lepší boty".)

Když se mi na netu něco nelíbí, můžu přepnout resp. jít jinam, nebo před tím ještě autorům sdělit, co mi nesedí. Já provozovat web, pak budu radši za to druhé.
neregistrovaný "jedenzdavu"
30. 1. 2008 07:35
Re: To ne
Pekne zrozumitelne napisane. :yes:
Osobne tiez ten homor RL nemusim. Pripada mi az strasne sileny, s tuzbou byt iny ako standartne testy. Myslim ze "humorne" vlozky voci autosalonu na prime vyznievaju ako amaterska snaha na podobajuca sapredstaveniam studentov na stuzkovej. Tam ich vsunutie neposobi tak rusivo. Ale to je moj nazor.
Skor by som uvital technicke data v beziacich titulkoch, alebo niekde v rohu. Ono ak sa "chrlia" cisla len v komentaroch, tak clovek znacnu cast z nich nestiha.
Ale to je len moj nazor.
29. 1. 2008 11:12
Re: To ne
Demokracii zde na serveru doufám nepostrádáte - čtenáři mají možnost se vyjadřovat takřka k čemukoliv. Má to ovšem svá pravidla - jedním z elementárních je obecná slušnost ve vyjadřování, diskuse k tématu, vyvarování se zbytečné agresivity, rasistických výroků atp. Kritika publikovaného obsahu jako taková určitě do diskusí patří. Jen ta forma bývá někdy opravdu nešťastná. A pokud hodláte svou kritikou něčeho docílit (změna čehokoliv podle Vašich představ) - je vhodné ji podat tak, aby opravdu bylo zřejmé, že máte představu o tom, co je podle Vás špatně a jak by to podle Vás mělo být lépe. Výkřiky "trapák", "ubohost" apod. toho moc nedosáhnete.

Vzhledem k tomu, že se už touto diskusí dostáváme poměrně mimo téma - navrhoval bych ji zde ukončit. Máte-li zájem o pokračování - kontaktujte mne pomocí Soukromých zpráv (služba pro registrované čtenáře) nebo mailem. Děkuji.
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 13:25
Re: To ne
Vyjádřil jsem podobný názor jako ty, a bylo nás takových pár. (Dozvěděli jsme se, že jsme suchaři, a že mezi strohými čísli a tímhle neexistuje nic. :-)
Takže svůj názor jsem vyjádřil, a protože se nic nezměnilo, od té doby na RL nekoukám.
29. 1. 2008 13:35
Re: To ne
O sucharech jste se bavili vy (čtenáři) mezi sebou. O černobílém vidění (" … mezi strohými číslY a tímhle neexistuje nic") jsem se zde v diskusi vůbec nedočetl. Za každý podnětný názor jsme rádi. Škoda, že nám ubyl divák. Dobře, že už ho nebudou další díly provokovat.
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 13:51
Re: To ne
Aha, takže vy jste jeden z autorů tohoto projektu, tím spíš by vás měl zajímat názor diváků a ne se chovat způsobem, "když se ti to nelíbí, nedívej se, my s tím totiž stejně nic dělat nebudeme".
To je ubohé, v pravém slova smyslu.
29. 1. 2008 14:59
Re: To ne
Četl jste příspěvek, na který jste reagoval?
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 15:15
Re: To ne
Na všechny předchozí, doporučuji hned ten druhý shora.
29. 1. 2008 16:05
Re: To ne
?? … ptal jsem se, jestli jste četl příspěvek [odkaz] pod nímž je Váš příspěvek, který ovšem obsahem s úvodním moc nesouvisí.
neregistrovaný "sestys"
7. 2. 2008 20:09
Re: To ne
"Škoda, že nám ubyl divák. Dobře, že už ho nebudou další díly provokovat."

Myslim, ze reagoval na tuhle kravinu. Je to jako oddychnuti, ze ubyl clovek, ktery vas kritizoval. Videl jsem prvni dil, na druhy jsem nemel silu. Skoda, mohlo jit o oziveni stojatych vod. Vas humor zni obcas az moc krecovite, az je mi obcas trapno za vas. Nejspis hondne koukate na Novu a myslite si, ze na ni hodne koukame i my. Chci tim rici, ze nam nemusite predhazovat Novacky humor - jednoduchy a privadet nas k zasmati za ricicku. Umime se obcas dovtipit...
Mozna se casem kouknu na dalsi dil, ted uz mate urcite rozdelanej dalsi ne moc povedenej.... ;-\
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 14:56
Re: To ne
Černobílé vidění bylo předvedeno (netvrdím, že kýmkoli z redakce) v jedné z dřívějších diskusí.

Svou důležitost pro RL nijak nepřeceňuji, takže to byla víceméně zbytečná poznámka, ale nandal jste mi to. :yes: (Spíše jsem A2 naznačoval, jak jeho připomínky skončí, na jakou půdu dopadnou.)

S tím, že RL prostě není pro mě, jsem se smířil po druhé epizodě. Nečekám, že se RL změní, nemůže se mi líbit všechno. (Jen aby bylo jasno.)
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 15:53
Re: To ne
[čísly]

A teď mě napadlo, že já jsem vlastně ideální "divák" RL - nekoukám na něj, takže negeneruji traffic, ale diskusi pod ním reloaduji poctivě, takže generuji impressions (pokud tedy Auto.cz nejede na clicky)... >:D
neregistrovaný "hughe"
29. 1. 2008 13:15
Re: To ne
Mně to teda přišlo docela dobré:-) heleeeee bažaaaant:-Dhehe...prča:-)
29. 1. 2008 16:58
Re: To ne
Roadlook bol cool preto, lebo ho robili vtipne 2ja moderatori. To je ako Pat a Mat (A je to!). Spolu su cool a super sa doplnaju, osobitne to uz taka zabava nie je. A tak to presne dopadlo aj s dnesnym Roadlookom. Nic moc.
neregistrovaný "astony"
29. 1. 2008 09:03
cool
Jen bych rád věděl, kam se poděl ten druhej pán se třemi prsty :-) Takhle ten test nemá začátek ani konec. Ale jinak supr, chválím :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "logins"
29. 1. 2008 09:10
Ceed je prehodnocovan
Videm jsem nedavno Tv test snad to bylo AMR - ceed vs. Golf5....golf ceeda porazil ve vsem snad krome ceny. Je to prechvalovaný auto. S prumernym spracováním a jízdními vlastnosmi...Muze stat o 70.000.- méně než golf,focus ci astra, ale porad je to kia s palubkou na nic a hlucnosti od podvozku. O designu nemluvim, jako mazda 323 z poloviny 90. let:)
Rozbalit vlákno
46
anonym
29. 1. 2008 09:17
Re: Ceed je prehodnocovan
to ostatní nemůžu dost dobře opsoudit, ale ad design souhlas - takhle "vomytý" auto s podobnym rokem výroby se najde snad jenom u Toyoty
anonym
29. 1. 2008 16:03
Re: Ceed je prehodnocovan
V celej europe za dizajn a kvalitu spracovania má Kia uznanie. Nečitajte len diskusie na auto.cz. Samotný nemci chvalia spracovanie interieru a exterieru a v testoch je porovnavatelna s Golfom. Takže chudačikovia čo tvrdia že Kia použiva nekvalitne materiali a spracovanie nikdy nevideli Ceed ani golfa.
anonym
29. 1. 2008 18:23
Re: Ceed je prehodnocovan
Porovnavat muzes kde co, ale vetsinou je jedna vec horsi ;-) .
29. 1. 2008 09:24
Re: cee´d je vpohode auto
Ty si videl cee´d len na obrázkoch, že? Inak by si netrepol takú blbosť, že dizajn je jak Mazda3. Golf nemohol poraziť cee´da minimálne v motoroch, tie kórejské sú väčšinou proste svižnejšie a úspornejšie a v priestore (cee´d má priestrannejší a vzdušnejší interiér). Kvalita materiálov je porovnateľná, dizajn je modernejší jednoznačne v cee´de. Golf má navrch v podvozku a jazdných vlastnostiach.
anonym
29. 1. 2008 10:00
Re: cee´d je vpohode auto
ahoj
anonym
29. 1. 2008 10:01
Re: cee´d je vpohode auto
tak tak
neregistrovaný "__Teddy__"
29. 1. 2008 10:29
Re: cee´d je vpohode auto
V podstate suhlas. Ale inspiracia Mazdou3 (a dalsimi autami) sa neda popriet. Ked pozries ten c-stlpik a tretie okno (myslim kratky cee'd), musis tam vidiet tu podobu. Z bocneho pohladu ma cee'd profil naozaj velmi podobny mazde3...

Pokial vsak "logins" uplne vazne tvrdi ze cee'd ma dizajn ako mazda323, mal by urychlene navstivit ocneho lekara.
29. 1. 2008 19:58
Re: cee´d je vpohode auto
Podobnost s Mazdou 3 je uplne miziva. V prvom rade ma Mazda 3 uplne ine proporcie, je stihla a dlha, cee´d kratsi a mohutnejsi. Podobnost v 3 bocnom okne je na usmev, postav tie dve auta vedla seba a zbadas, ze je to skor len nahoda, podobnost je zrejmejsia na fotkach ako v reali.
neregistrovaný "antiVW2"
29. 1. 2008 11:52
Re: cee´d je vpohode auto
Kazda veta, co si napisal je pravdiva! Musim s tebou len suhlasit :yes: ;-)
29. 1. 2008 12:44
Re: cee´d je vpohode auto
Asi by sme sa mali spýtať slovenských policajtov, ti za posledný štvrťrok vyfasovali stovky nových Golfov a Ceedov, tak nech nám ich porovnajú tak o rok, a budeme múdrejší, veď tie autá pri nich dostanú peknú nakladačku a potom sa uvidí, ktpré auto viac vydrží a ako jazdí.
29. 1. 2008 20:03
Re: cee´d je vpohode auto
To by bolo vážne zaujímavé hodnotenie aj porovnanie. :-) :yes:
anonym
29. 1. 2008 21:30
Re: cee´d je vpohode auto
Presne a a horší v nemeckom Autobilde vyšiel golf.
neregistrovaný "Chris K."
29. 1. 2008 15:53
Re: cee´d je vpohode auto
No, ono sa to tykalo dizajnu Mazda 323:-) ale inak je pravda, ze z boku Ceed Mazdu3 dost pripomina.
neregistrovaný "povaleč"
29. 1. 2008 16:58
Re: cee´d je vpohode auto
Jenže to je zde tabu a to se tu neříká,kapito? Jako to,že předek-maska- z i30 připomíná jednu mazdu,sice postarší,ale přece,byť je mi to osobně naprosto jedno.Jen by se mělo měřit všem stejně,ale to je iluze... :-!
29. 1. 2008 20:07
Re: cee´d je vpohode auto
Podobnosť či inšpirácia niečím je ťažko merateľná hodnota. Faktom je, že spomínaná Mazda3 a cee´d sú si zboku podobné iba na fotkách, v reáli to už také isté nie je.

Ale asi na každom aute nájde niekto nejakú podobnosť s nejakým iným, takže ak to práve nebije do očí, je asi zbytočné sa o tom nejak zvlášť rozpisovať.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
29. 1. 2008 09:24
Re: cee´d je vpohode auto
Zaujimave,ze v teste casopisu öamtc v Rakusku zas cee´D vyprasil golfa 5 ?! Tak teraz bud mudry,jasne,ze v nemckych testoch nemoze vyhrat ine auto ako nemecke.
neregistrovaný "__Teddy__"
29. 1. 2008 10:32
Re: cee´d je vpohode auto
Len tak na okraj, nevyprasil, ale velmi tesne vyhral (tusim 5:4, alebo tak dako), a to v prospech cee'd vyrazne zavazil pomer cena/hodnota. Cee'd bodoval v "meratelnych" parametroch (motory, cena, atd.), Golf zas skor v tych subjektivnych (komfort, pohodlie, kvalita)...
anonym
29. 1. 2008 16:13
Re: cee´d je vpohode auto
Ale nepisali že je nekvalitne spracovaný a použva nekvalitne materiali ako tu niektory si o ceed myslia.
Špary a licovanie na karoserii su tak presne že to nema ani Golf a ani ine premiove značky. Treba sa s tým zmieriť ceed je medzi elitou aj I30 a už tam aj ostane.
neregistrovaný "tyty12"
29. 1. 2008 09:27
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Objektivni fakta. Napriklad motor 1.6 CRDI versus 1.9 TDI. Mensi objem tzn. mensi povinne ruceni. Vyssi vykon (!z mensiho objemu!). Nizsi spotreba. A hlavne!!! Mensi hlucnost a vibrace. To je pro komfortni jizdu asi vubec nejdulezitejsi. Podobne motor 1.6 KIA versus 1.6 MPI (VW). Misto na zadnim sedadle ... To jsou fakta. Par lidi nemuze prominout jeste i nizsi cenu. Nebo to, ze tady dostanes i radio jako samozrejmost ... a dalsi. Kategorie jako libi se mi nebo nelibi nejsou objektivni ale subjektivni. Proto se delaji ruzna auta, aby si kazdy mohl koupit to, co se mu libi. Fascinuji mne superznalci, kteri se podivaji na kliku od dveri a prohlasi, ze to jako nedosahuje golfu... Trochu jako z pate tridy ze zakladky...
neregistrovaný "mikes2007"
29. 1. 2008 10:03
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Ten argument o vyssim vykonu je celkem k nicemu kdyz ta 1.6CRDi nejede lip nez 1.9TDi s nizsim vykonem.
neregistrovaný "skl_"
29. 1. 2008 13:33
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Praveze jede..
neregistrovaný "mikes2007"
29. 1. 2008 16:00
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Nejaky dukaz? :-)
neregistrovaný "tyty12"
29. 1. 2008 16:09
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Svuj prispevek jsem nazval objektivni fakta. Tvoji reakci jsem si precetl mnohokrat a veril, ze pochopis, ze se ceka na fakta od tebe. Cisla, hodnoty zrychleni ... Poskytnul jsi jen svuj subjektivni nazor. Zadna fakta.
neregistrovaný "mikes2007"
29. 1. 2008 16:32
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Nejsem jasnovidec abych vedel co si myslis nebo na co cekas.

Obavam se, ze tvuj subjektivni dojem je, ze jsem poskytnul subjektivni nazor. Na hodnoty zrychleni jsem se samozrejme dival predem nez jsem to psal (to byl ten duvod, vime?), predpokladal jsem, ze to zvladnes taky. Asi ne, takze Kia 0-100kmh 11.7s., O2 11.9s., max. Kia 188kmh, O2 191kmh. Kdyz uvadis objektivni fakta, tak priste alespon uved jakou vykonovou variantu TDi a ostatni hodnoty porovnavas, v tvych "objektivnich faktech" se to clovek nedozvi (podotykam ze aj jsem pouzil nejmene vykonnou variantu 1.9TDi v O2).
neregistrovaný "tyty12"
29. 1. 2008 17:32
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Ceed 1.6 CVVT z 0 na 100 ma 10,8s. Octavia 1.6 MPI liftback 12.3. U verze kombi je to 11.1s pro ceed a 12.4s pro Octavii. Zdroj oficialni stranky Skoda a KIA. Jinak pro lidi, ktere uspokojuji starsi a slabsi motory nema cenu kupovat nove a silnejsi. Tvoje predstava, ze 90 kW motor pojede hure nez 75 kW je mirne naivni. Dale s tebou diskutovat nehodlam. Patris k lidem, kteri si sem chodi pouze zanadavat. Anonymne je to lepsi nez se postavit nekomu v hospode, kde asi sedis a kam take patris.
neregistrovaný "mikes2007"
30. 1. 2008 10:12
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
To jsem nevedel, ze 1.6 CVVT je diesel :-) Ty jsi ve svych "objektivnich faktech" srovnaval diesely, nebo ne? Asi je pro tebe standardni na dukaz odpovidat udaji, ktere s uvedenym srovnanim nemaji nic spolecneho.

PS. Dětinské reci o hospode vypovidaji vic o tobe nez o me...
neregistrovaný "tyty12"
29. 1. 2008 17:51
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
No a k tomu dieslu... Tak to je fakt uspech, ze 1.9 TDI se zvukem traktoru zdolavajiciho tezke polni prace se vyrovna jemne predoucimu motoru s o vic nez ctvrt litru mensim objemem. :no:
anonym
30. 1. 2008 10:19
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
To jsem rad ze jsi to nakonec uznal :-). Jeste jsi zapomnel napsat, ze se vyrovna silnejsimu dieselu, kdyz uz argumentujes vyssim vykonem, o coz hlavne slo. A nech si vysetrit usi :-)
neregistrovaný "tyty12"
30. 1. 2008 11:14
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
K nafte objektivni fakta. Ceed 1,6CRDI 85 kW 11,5s Octavie 77kW 11,8 (to je horsi cas! v matematice), pro kombi ceed 11,7s Octavie 11,9s (je to horsi cas). To nemluvim o tom, ze donedavna se prodavala hlavne 66 kW verze. Vzhledem k blizkosti vykonu nejsou casy dramaticky odlisne, ale pro Octavii HORSI. Nejezdi proto stejne, ale HURE! Vyssi vykon ceeda se v praxi rozhodne projevi a ve vysokych rychlostech jeste vic nez v soutezi na 100km/hod. Vyssi vykon totiz znamena, ze za stejny cas motor doda autu vyssi energii tzn. vyssi rychlost a lepsi zrychleni. Pri stejne hmotnosti. To jsou fakta. To neni zdana papirova hodnota.

Takze. V mnoha velicinach ceed porazi golfa (zde Octavii). Jasne a s prehledem. Prohrava vsude tam, kde se da mlatit prazdna slama. Jako, ze ta klika na dverich neni vono, ...
neregistrovaný "mikes2007"
30. 1. 2008 16:07
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Ze je O2 combi o cca 0,2s. horsi jsem psal uz o nekolik prispevku vyse (ona je tady o neco vetsi), s tim nemam problem, srovnavat O2 lift a Kia hatch mi prijde diskutabilni, jsou rozmerove i uzitkem jinde...
Kdyz uz "nepises" o 66kW, proc ses nezminil ze existovala i 96kW verze 1.9TDi?

Ze se vyssi vykon Ceeda nejak vyrazne promitne ve vyssich rychostech, na to bych nespolehal, viz topspeed.

Kdyz uz jsme u te prazdne slamy u Golfu - fakta - zrychleni 0-100kmh za 11,3s. s 77kW TDi (5kvalt), 11,1s. (6-kvalt).
Kia Ceed 11,5s.
To nevypada ze by byla Kia lepsi...

Jeste k ostatnim naftam 0-100kmh:
Kia Ceed SW 2.0CRDi (103kW) - 10,5s.
O2 Combi 2.0 TDi 103kW - 9,7s.
O2 Combi 2.0 TDi 125kW - 8,6s.

PS. Osobne proti Kia Ceed nic nemam, vypada na slusne auto za ty penize.
neregistrovaný "tyty12"
29. 1. 2008 16:15
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
A jeste neco. Az bude platit, ze auta maji tim lepsi dynamiku, cim je pohani slabsi motor, prihlasim se k tobe na lekce z fyziky. >:-[]
neregistrovaný "mikes2007"
29. 1. 2008 16:35
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
No, co na to rict, komu neni shury dano, v apatyce nekoupi, takze jeste jednou - vyssi vykon z nizsiho motoru je hezky akorat na papiru, kdyz to jede ve finale stejne.
29. 1. 2008 20:14
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Komu neni shury dano, v apatyce nekoupi - tentoraz pises o sebe priatelu.
tyty12 pise fakty a ty si stale melies svoje bez akehokolvek podkladu.
neregistrovaný "mikes2007"
30. 1. 2008 10:15
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
K objetivnim faktum viz vyse.
anonym
29. 1. 2008 16:16
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Svět motoru test ceed pasat a octavia a ine testy stačí len čitať.
Avatar - Pjenkava
7. 3. 2008 18:04
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
1.6 CRDi jede líp ;-)
anonym
29. 1. 2008 10:47
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Nejsem zastancem Golfu, ale kdyz pises "OBJEKTIVNI FAKTA", mel by jsi srovnavat vsechny motory a ne jen tak namatkou vybrat 2 nezastaralejsich motory z nabidky Golfu. Co takhle 1.4 TSI (90KW, 103KW nebo 125KW) a dale 2.0 TFSI atd. Ne kazdy si vybira auto podle nejlevnejsiho a cenove nejdostupnejsiho motoru.
neregistrovaný "tyty12"
29. 1. 2008 10:59
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
To mas pravdu. Nejsem redaktor a nepokousim se dat dohromady seriozni srovnavaci clanek. To uz bylo udelano mnohokrat. Osobne umim ocenit motory jako 1.8T, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI ... Presto si ale myslim, ze tyto spickove motorizace nereprezentuji auta, ktere jezdi na silnici. Pouze jsem reagoval na to "jak golf hrave porazi ceeda", dokonce ve vsech parametrech. Ceeda jsem vyzkousel a jezdi super. Nepatrim mezi lidi, kteri dokazou ocenit jedno auto a vsechna ostatni hmed zatrati. Ma rad objektivitu a ta rika, ze ceed je hooodne dobre auto.
29. 1. 2008 11:29
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
zas nazor profipretekara.... jazdim novym Accentom a vsade sa pise ake ma nekomunikativne riadenie a ako odskakuje zadna naprava v extremoch. Ale co je extrem? 97% vodicov nedokaze vyuzit moznosti podvozku Golfu a Focusa ani na 3/4, tak tu neplacaj hluposti... a ze su jazdne vlastnosti truchu horsie, fajn... nebudem zahruty jazdit 90 km/h ale spomalim na 80... nazory noumov co si precitaju ze Focus ST ma suer jazdne vlastnosti v zakrutach a bezia si ho kupit a potom trpia na ceskych a slovenskych cestach lebo dostavaju rany do prednej napravy. Myslim, ze Ceed je vyborne auto (zviezol som sa 1,4 benzin) a ak sa presadi ako fleetove auto, tak je sanca ze aj ostatni vyrobcovia budu musiet zacat trochu tlacit na pilu. Priplacat si u Focusa za lakovane zrkadla je smiesnost
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 12:43
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Jestli si myslíš, že si podvozek Focusu na našich silnicích neužiješ, tak jsi mimo.
anonym
30. 1. 2008 00:10
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
ST som soferoval a trvam na svojom, povacsinou je to trapenie, ak nenatrafis na usek ktory za cosi stoji tak je je skor o sebazapreni.. ale to je mimo temy, podstata je ze kopa chytrakov proste nedokaze urcit co robi auto autom.. ze cesta nie je 90% ostrych zakrut a bod B dosiahneme aj pohodovou jazdou autom co je prijemne odpruzene
neregistrovaný "Chris K."
29. 1. 2008 15:59
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Ked je tu uz rec o podvozkoch, tak o maju zmysel len tri seriove auta - Mazda 3, Volvo C30 a Focus. Rovnaka platforma - chassis od Volva, pruzenie od Mazdy, kazdy sa s tym vyhral po svojom. Co sa tyka jazdnych vlastnosti tak vo svojej triede tieto auta nemaju konkurenciu.

Inak suhlas s tym, ze 97 percent vodicov to nevie vyuzit, ale velke percento to vie prehnat :-)
neregistrovaný "Bobertos"
29. 1. 2008 17:16
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Zadohrab BMW 1 je mezi auty této třídy s pohonem jen jedné nápravy nejlepší.. :yes: Samozřejmě 4kolky nemají konkurenci, nejlépe stálý pohon 4x4 v Impreze, kdo neřídil, neví :yes: :yes: :yes:
anonym
29. 1. 2008 15:46
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Chlapče ty si kokokokokoktttt !!!
29. 1. 2008 20:17
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Zmlkni, o človeku, ktorý píše také slová má málokto dobrú mienku... :no:
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
29. 1. 2008 20:13
Re: OBJEKTIVNI FAKTA
Ale co ta kaňka Hujere 8-s 8-s ukáskoví češťyn >:D >:D
anonym
29. 1. 2008 09:16
a můžu se taky považovat za vítěze?
třeba Dakaru nebo jánevimčeho? sice jsem nevyhrál, ale o to asi nejde, žejo
Rozbalit vlákno
0
Avatar - "Brňák"
29. 1. 2008 09:41
Dar řeči
Né každý má dar řeči. Já bych taky nemohl něco komentovat, protože mluvím dost přes nos. Vím to, proto nic nekomentuju. Redaktor se snaží seč může, ale skutečně to není ono. Pořad je to pěkný, ale kazí ho komentář. Díky komentáři mi to připadá takový amatérský... ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - skejpa
29. 1. 2008 11:03
Re: Dar řeči
me se roadlook i AMS libi ale mas pravdu ze komentar k vozum od pana redaktora (nebo jak bych mu mel rikat) je takovy jednotvarny a po chvili uz vadi. divali sme se cela rodina po obede a muj otec hned vyhrkl co to je za ... kdyz ani neumi mluvit. jinak test je fajn a trocha humoru navic potesi. koukat se budu i nadale ale musel sem to napsat aby to vedeli i ti co to vytvareji...
Avatar - SpiderJ
29. 1. 2008 10:09
Slovák v kufru
Tak ten Slovák v kufru mě dostal.... >:D
Držíte se svého stylu, což je dobře!!!! Musím opět zopakovat, že "suchých" pořadů o motorismu je tu dost... A navíc mi připadá, že vyváženost "srandičky vs. testování" je neustále vybroušenější... Jen tak dál...

Kam zmizel fanoušek čtyř(3-2) kol?
Rozbalit vlákno
17
Avatar - skejpa
29. 1. 2008 11:04
Re: Slovák v kufru
:yes: fanousek mi ta taky chybel >:D asi ho vytlacila hanicka >:D
Avatar - SpiderJ
29. 1. 2008 11:16
Re: Slovák v kufru
Fanoušek byl lepší... taková klasika... ;-)
neregistrovaný "tomcat999"
29. 1. 2008 11:33
Re: Slovák v kufru
fajnové, jako vždy, suchaři ať koukaj na něco jiného :-! Opovažte se to měnit do nějaké nudné podoby. :yes:
Avatar - SpiderJ
29. 1. 2008 12:06
Re: Slovák v kufru
přesně tak.... dost bylo srovnávání objemů kufrů!!! :-)
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 12:48
Re: Slovák v kufru
Když my "suchaři" chceme humor, koukáme na TopGear; když chceme kvalitní a seriózní magazín o autech s občasným pousmáním, koukáme na 5th Gear nebo Autoweb.

Když si chci připomenout novácký humor, koukám na RoadLook.
Avatar - SpiderJ
29. 1. 2008 13:01
Re: Slovák v kufru
Mno vidíš...tak to sem taky suchar... a přesto se mi roadlook líbí... ;-)
anonym
29. 1. 2008 13:21
Re: Slovák v kufru
U autowebu se vždycky zasměju až se za břicho popadám... no tak ne, v testech na autowebu se člověk taky hodně dozví, ale jinak to je destilovaná nuda. A pořád s tím TopGear a 5thGear..to je jak když mně každej na potkání říká že nejlepší pivo je Plzeň, jenom proto, že jim to řekl kamarád a kamarádovi to řekl jeho kamarád a přitom by sami nepoznali Plzeň od Budvaru.
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 13:29
Re: Slovák v kufru
Prozac se ti asi v palici tluče s toluenem, běž si lehnout.
V případě Autowebu jsem mluvil o pousmání, ne o popadání se za břicho.
TopGear sleduju dlouhodobě, takže ty cinty o "kamarád řekl" chápu jako tvůj zoufalý pokus rychle-něco-vypotit, "když není co říct a cítíme se trapně". (Mohl jsi prostě držet klapačku, osle.)
29. 1. 2008 13:39
Re: Slovák v kufru
Pánové - prosím o ubrání v agresivitě. Tohle je hodně přepjatá reakce.
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 14:52
Re: Slovák v kufru
Milý Jirko, kdyby mi 88.101.130 nepodsouval takové nesmysly, nechal bych to být. Když mi je někdo podsouvá, vyhrazuji si právo ozvat se - a ozvat se po svém. (Ať už ti to připadá hulvátské, buranské, přepjaté nebo jaké; možná máš i pravdu.)
zdrc
neregistrovaný "astony"
29. 1. 2008 17:50
Re: Slovák v kufru
yaroukhu, trošku klidu by to ale chtělo. Jestli je tady něco výpotek, tak je to ta tvoje trpká reakce. Myslím že co sem napsal nevypadá jak kdybych to psal pod vlivem toluenu. Mně se nelíbí, jak ty svoje příspěvky píšeš jakoby z vrchu. "když MY..." Piš jenom za sebe a nesnaž se mně tady přesvědčit, že si všichni myslí, že TopGear je ten pravej a jedinej tak-akorát humornej pořad o autech.
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 19:21
Re: Slovák v kufru
Tobě se nelíbí? Tak to sis mě asi spletl s někým, komu obvykle platíš, aby dělal věci, které se ti líbí.

Píšu za sebe a přinejmenším ještě za jednoho člověka, o kterém vím, že 1) humor v RL považuje za zoufalost 2) humor v TG může.
Takže to už je "my". Není to příliš složité?

Nemám se tě snažit přesvědčit, že VŠICHNI ...blablabla. A co z věcí, které nedělám, ještě nemám dělat?

Trochu se v tom plácáš, viď?
Tím jsem s tebou skončil.
neregistrovaný "astony"
29. 1. 2008 22:42
Re: Slovák v kufru
Přečti si můj příspěvek znova ty arogantní vztahovači. Nepíšu co nemáš dělat, ale co se mi nelíbí že děláš. To sou dvě odlišný věci. Není to na tebe moc složitý?

Radši neodpovídej, protože se jenom v hromadě urážek snažíš zamaskovat svoji omezenost.
Nazdar.
neregistrovaný "Kajous"
29. 1. 2008 13:38
Re: Slovák v kufru
Hele pane Jarous, to tady pisete Vy a dalsi neustale, ze je to novacky humor. Ja tam zadnou podstatnou paralelu nevidim. Kdo ma tedy pravdu? To Vam RL tak lezi v zaludku? Tak moc by Vas uspokojilo, kdyby tu vsichni s Vami souhlasili? Tolik by Vam udelalo radost, kdyby se nekdo konecne ridil Vasim vkusem? Ze Vas to bavi clovece ...
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 14:47
Re: Slovák v kufru
Pramálo mi záleží na tom, jestli tam nějakou paralelu vidíš nebo ne.
Ozval jsem se, když (a proto, že) jsou ti, kdo použitý humor považují za (mírně řečeno) slabý, označování za suchary.
Jestli se mnou budou všichni souhlasit (OMG skutečně bylo tohle míněno vážně?), je mi také opravdu jedno. Kdyby mi na takovém obecném zbožňování záleželo, asi nebudu projevovat názor, který tu je výrazně menšinový, ne?

Smiř se s tím, že někomu může tvá zábava smrdět trapnem; stejně jako se já smířil s tím, že RL takový je, a nekoukám na něj.

pěkný den
neregistrovaný "jurjak"
29. 1. 2008 23:44
Re: Slovák v kufru
Prepáčte páni. Tento humor som zjavne nepochopil a nepochopil by som ho ani opačne. Teda v slovenskom teste, kde by napríklad z kufru škodovky alebo onedlho dákeho hyundaia vyliezol český pracant a odohralo by sa podobné divadlo.

Inak prajem pekný deň, site je vcelku OK.
neregistrovaný "tomcat999"
30. 1. 2008 09:08
Re: Slovák v kufru
další suchar a ještěš ze slovenska, slováka v kufru by moh pochopit téměř každej...až na pár bloncek >:D
anonym
29. 1. 2008 10:42
vwfilovia
chlapi nechapem ako este stale moze existovat tolko vw uchylov to je skratka jak mor. netvrdim ze golf je zly alebo vw je zly ale su uz aj ine auta. keby som si mal vybrat tak si kupim ceed lebo je krajsi lecnejsi a kvalitou mozno aj lepsi.
V par vw som jazdil, o golfoch si myslim svoje ani jedneho by som nechcel, mozno este VR6 trojkovy ale max za 50 000,-.
Su to bakelitove motokary, Passat je uz lepsi o tom sa da bavit. Skratka existuju aj ine auta ako golfy a passaty mam pocit ze ludia su uz z toho zblblnuti a kupuju vw ktore maju realnu hodnotu o 200 000,- mensiu nez je cena
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "135"
29. 1. 2008 10:57
Re: vwfilovia
Řekl bych, že to je trvalou mediální masáží a "nestraností" na šich motoristických časopisů.
neregistrovaný "xirdal"
29. 1. 2008 11:13
Re: vwfilovia
VW Golf je lepsi ako KIA Cee´d... minimalne v podvozku, ovladatelnosti... ale Cee´d je dne sneporazitelny v cene a je len na zakaznikovi ci si priplati za golfa, alebo octavku a dostane naviac lepsi podvozok, ktory potrebuje tak na 10percentach euro ciest, inak vsetky zvladne aj s Cee´dom a tie kde kia nie je az tak ista tak prejde pomalsie. Kto kazdy den oabsolvuje narocne serpentiny v Tatrach alebo Krkonosiach tak investuje do Golfa... ostatnym staci Cee´d... ale Cee´du chyba zatial image... a ten si nekupis, ten si musis vybudovat... a Golf ho ma... mozno s toho imagu straca ale stale sa bavime o triede Golf...
neregistrovaný "Btim"
29. 1. 2008 12:36
Re: vwfilovia
Kdo chce lepsi podvozek, tak si koupi BMW a ne Golfa... >:D
neregistrovaný "Btim"
29. 1. 2008 12:39
Re: vwfilovia
Rozdíl v ovladatelnosti Golfa a Ceeda neni tak velky... Zadní naprava ceeda je OK, jen na predku by mela Kia jeste trochu zapracovat, zvlast u naftovych motoru.
neregistrovaný "Karlitto_"
29. 1. 2008 17:01
Re: vwfilovia
Tak pokud bych chtel priplacet za lepsi podvozek a jizdni vlastnosti, rozhodne ne za Golfa - jedine Focus nebo Mazda 3. Golf neni zlej, ale motoricky srovnatelnej s Ceedem (viz vyse), kvalitou zpracovani ho presahuje mozna o par procent a poprvde, tohle pro me neni urcujici kriterium. Takze ve stredni tride se volba lidi co neridi jak zeny a pouzivaji mozek zuzila na Ceed, Focus, Mazda 3, kdo chce opravdu dokonale auto, tak BMW 3 pripadne MB C.
29. 1. 2008 12:19
Re: vwfilovia
A co kdybys těm vwfilům nechal jejich svobodnou volbu za co utratí své peníze a ty si svobodně podle svých potřeb vyber taky,vyhovuje ti nejlíp Kia tak si ji kup a užívej.
anonym
29. 1. 2008 16:07
Re: vwfilovia
no ja zase nechapem, odkud se bere ta nenavist tobe podobnych vuci jakemukoli produktu vw koncernu. tvuj prispevek je toho dokonalym prikladem. "bakelitove motokary", to je dobry. kdyz by sis vybral cee'd no tak si ho vyber a nech ostatni at si sami vyberu co chteji.
29. 1. 2008 20:24
Re: vwfilovia
jestli má vw hodnotu o tolik menší jak uvádíš, tak toho korejce by měli dávát zadarmo, už to nehul. Spustě lidí pořád dost vadí možnost konfigurace výbav. Když jsem se byl na Ceeda podívat tak například tempomat šel pouze k naftě. Dešťový senzor nešel objednat vůbec, atd. Je dost lidí co si chtěj auto poskládat podle svých představ. Další co chybí v nabídce je turbo benzín a verze 4x4. Ceed je zajímavej základní cenou. Ve vyší výbavě se přibližuje akčním nabídkám ev. automobilek. Kolega z práce se rozhodoval mezi Ceed a Focus a nakonec Focus vyšel levněji i s lepší výbavou a navíc nulový leasing. Ale dobře, žeje tady aspoň máme větší výběr.
neregistrovaný "Michal Polan"
30. 1. 2008 11:44
Re: vwfilovia
Nedivím se Japoncům a Korejcům, že minimalizují možnost konfigurace výbav. Jejich výbavy jsou sestavené a odladěné tak, jak je nabízejí. U evropských automobilek je většina problémů s vnitřní elektronikou způsobená právě velkým množstvím různých prvků, které se někdy rády pohádají. Proč, to nikdo neví. Jen se to tak děje. Tohle je dost často zdroj nadávek na adresu různých aut a jejich nespolehlivosti.
neregistrovaný "skih"
29. 1. 2008 10:57
a co dalsi videa z AMS?
A planujete davat na auto.cz i dalsi videa jako napriklad X-trail z posledniho dilu?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
29. 1. 2008 11:15
Re: a co dalsi videa z AMS?
Nebyl X-trail náhodou v AMR?
neregistrovaný "PDAmobile.cz"
29. 1. 2008 11:19
Re: a co dalsi videa z AMS?
Myslel jsi spíš Painfinder, ne? ;-)
29. 1. 2008 11:23
Tak tenhle pořad je ubohost na n-tou
To už je snad i lepší Srstka s jeho čoklama. Zlatej Autosalon na Primě.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 1. 2008 11:30
Re: AMR
I AMS i AMR jsou skvělé pořady,jen mě překvapilo oddálení testu nové Laguny,na který jsem se těšil 2 týdny :-)
Jsem také rád,že se vrátil na obrazovku pan Kovařík,ale trochu mě mrzí zmizení pana Beránka.Autosalon se může jít zahrabat s těmi bulvárními testy a neznalkyní Čvančarovou :no:
neregistrovaný "antiVW2"
29. 1. 2008 12:00
Re: AMR
ale no! AUTOSALON pozeram snad od zaciatku a zda sa mi vysoko objektivny a hlavne "detailny"
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 1. 2008 12:09
Re: AMR
dobře,ale co se týče odbornosti,tak nemá na AMR
neregistrovaný "rop01"
29. 1. 2008 17:30
Re: AMR
autosalon na Primě - když přišel, byl lepší než AMR, ale posledních pár let je myslim dobrej akorát tak pro puberťáky nebo pro tuzéry >:D Začíná to už stylem, jakym je ten pořad dělanej - pokus o bombastickou show nebo co.. mě to připomíná bulvární plátky, komerční slátaniny.. A objektivitu bych tam teda moc nehledal, mě to přijde hodně amatérský.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 1. 2008 15:39
Re: AMR
:yes:
anonym
1. 2. 2008 17:30
Re: AMR
Autosalon zatím nemá konkurenci i když se rád podívám na všechny motoristycké pořady.
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2008 12:50
Re: AMR
Asi před měsícem jsem viděl Autosalón, a řekl bych, že šli dost nahoru.
neregistrovaný "antiVW2"
29. 1. 2008 11:59
BERTOŇÁK
Test vcelku OK.....az na to, ze ta scenka s bandou pubertakov je dost trapna 8-s
Mechanik v kufri je celkom vtipny, ovsem asi to malo poukazat na to, ze Slovaci su OZRANI a zaspavaju v praci
.....a mozno chcel Libor jemne naznacit, ze kvalita bude (oproti VW) na dne, pretoze vsetci tam piju a alkoholici nemozu predsa vytvorit kvalitu ;-) ale na to mu mozem len jedno:
Radsej KIU zo Ziliny ako Golfa z Devinskej >:D
Ale inac v pohode. Vsak oni to este vysperkuju
Rozbalit vlákno
6
anonym
29. 1. 2008 12:08
Re: BERTOŇÁK
a možná to byl jenom vtip
Avatar - SpiderJ
29. 1. 2008 12:10
Re: BERTOŇÁK
To snad ne... Já to s tím Slovákem pochopil jako vtipné poukázání na to, že se Kia jakožto Evropské auto vyrábí na Slovensku, že jí už nedělají šikmoocí trhovci kdesi daleko předaleko a záminku zmínit, že je to v Žilině...
Ožratý v práci zaspí kdekdo, tak to neber osobně.. ;-)
29. 1. 2008 12:14
Re: BERTOŇÁK
>:D no doufám,že aspon doktoři nezaspávají ožratí v práci :-) jinak souhlas,seki1 zbytečně provokuje
neregistrovaný "antiVW2"
29. 1. 2008 12:20
Re: BERTOŇÁK
;-\ to nebola provokacia ;-) len som to tak pochopil
Avatar - SpiderJ
29. 1. 2008 13:06
Re: BERTOŇÁK
Mno doktoři snad ne...ale nedávno jsem viděl na benzínce kamionáka, kterej "vypadnul" z kabiny... ;-)
neregistrovaný "Jozki."
29. 1. 2008 12:13
Re: BERTOŇÁK
V Devinskej sa robia nejake Golfy ? :-O
neregistrovaný "kuko"
29. 1. 2008 12:47
Stojí to za to?
mně strašně fascinuje, jak všichni kdo fanatici zbožňující Golfa, pardon GURU, útočí na cenu Kii. Vdyť to je přece regulérní marketingová strategie. Prostě přicházejí na pro ně v podstatě nový trh a když se chtějí prosadit, tak nejlépe to půjde přes cenu. No a když za tu slušnou cenu nabídnou i slušný výrobek (netvrdím, že Cee´D je celkově lepší než Golf), začíná to být na trhu zajímavé. Lidi prostě začnou přemýšlet (myslím tím soukromé osoby, které si kupují vozy za své, ne za fleetových podmínek) - je skutečně nutné dát za Golfa/Octavii 150-200 tis. víc? Což je při cenách těchle vozů kolem 20%-30% a to je už sakra dost! A hlavně když si to člověk kupuje na takové obyčejné soukromé ježdění 15-20 tis. KM za rok...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Jozki."
29. 1. 2008 13:06
Re: Stojí to za to?
150-200 tis naviac ? Troska blbost nie ? Kia ceed EX 1,4 je za 505 000 tis. Golf Comfortline 1,4 je za 543 000. Ked sa navzajom dorovnaju vo vybavach a nejako dorovna vykonovy rozdiel tak KIA vychadza o cca 75-80 tis menej. Podobne to je aj s Octaviou. Takze to robi nejakych 15 %.
anonym
29. 1. 2008 13:53
Re: Stojí to za to?
ale, ale, ale....si predajca VW? Asi ano!
Ked sa Golf dorovna na vybavu KIE vo verzii EX tak cena je potom 614 000 Sk ;-)
Trosku objektivity kamo!
neregistrovaný "Jozki."
29. 1. 2008 14:16
Re: Stojí to za to?
A dorovnaj ty do KIE napr. tempomat hliniky senzory hmlovky. ;-) PS:predajca VW nie som. Len som si robil prednedavnom porovnanie nizsej strednej triedy. A bol tam samozrejme Golf aj Ceed.
anonym
29. 1. 2008 14:54
Re: Stojí to za to?
a argument najvacsi:
S Golfom budes uspesne vysedavat v servise, postavat na kraji dialnice vo vetre a zime.
Dalej nebudes kludne spavat, lebo sa budes triast strachom, kedy ti ho ukradnu.
neregistrovaný "Jozki."
29. 1. 2008 15:10
Re: Stojí to za to?
Ten najvacsi argument je pekna blbost. Otec ma Golfa IV a ziaden problem, kamarat ma Golfa V a ziaden problem. Ja som nieco najazdil na Golfe V a ziaden problem. V zivote som nevidel na dialnici stat Golfa zato som cital o Ceedke ktora tam horela.
anonym
29. 1. 2008 15:52
Re: Stojí to za to?
To to bolo najodbornejšie prirovnanie ake som kedy čítal. :yes:
anonym
29. 1. 2008 19:45
Re: Stojí to za to?
ty si typicky "stadovity typ"
ziadny nazor, vymlety mozog, zmagorenY demagogiou a reklamou VW, proste pako!
Je mi luto tychto chudakov bez mozgu. Na celom svete su zakaznici povazovani za ludi s nizkou hladinou objektivity a su oznacovani ako ludia bez usudku. :no: :no:
anonym
29. 1. 2008 21:22
Re: Stojí to za to?
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jozki."
30. 1. 2008 08:43
Re: Stojí to za to?
Zato ty si tazky odbornik. Dosli rozumne argumenty co ? Tak musis zacat urazat aby si ukazal aka si hviezda. :no: Ked uz chces niekoho lutovat zacni u seba.
neregistrovaný "Daves"
29. 1. 2008 22:10
Re: Stojí to za to?
Pekna blbost..pockame si na Ceeda jak casto bude v servisu. :-!
neregistrovaný "topik"
29. 1. 2008 15:27
docela pekne
Vydarena pasaz se slovakem, opravdu pekna...jinak docela pekne, chvalim!
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 1. 2008 15:44
Zase?!
Tak jsem si myslel, že první díl AMS už nebude nikde prezentován, ale mýlil jsem se-bohužel.

Prostě tohle se nepovedlo, už se tady debaty o tom vedly... Moc umělé až trapné, někdy méně znamená více... :no:
Rozbalit vlákno
0
29. 1. 2008 15:48
AMS, Roadlook a jiné
Tak přidám i já svou trošku do mlýna.

Pořad - asi jsem nepochopil, pro koho je pořad určen. Vycházel jsem z toho, že původně byla videa jako zpestření zdejších testů, později vznikl Roadlook jako samostatné video testy. Tedy vše určeno pro lidi, kteří se zajímají o auta. Tak a teď mi řekněte / napište, kdo jste se co dozvěděl nového? Po dvou dílech musím říct, že já nic. Další poznámka, AMS se snaží definovat jako pořad o stylu, narozdíl od přednesu technických specifikací. Zatím u všech (cee'd, 123d, Pathfinder) ale tyto informace stejně byly. Čekal jsem tedy, jak to roztočíte u né zrovna běžné 1er. A vyčekal jsem zjištění, že mě zadokolka s větším krouťákem ráda vyžene ze zatáčky, že jde o ideální nákupní tašku a že 1er je král v tlumení nerovností a pohodlném ježdění po městě... Srandičky - asi jim nerozumim. Já si mechanika v ložném prostoru vyložil jako jasné sdělení, že cee'd na tom není, co do spolehlivosti dobře a musím si tedy vozit vlastního servisáka.

Moderátoři - to, že má p.Zezulka specifickou mluvu, která tahá za uši, jako problém nevidím. Podle mě by to do budoucna mohlo být naopak plus (pokud se pořad chytne). Připadá mi ale, že novodobí čeští moderátoři (Zezulka, Merunka, Čvančarová) nemají co říct. (Tady bych p.Zezulkovi věřil více, než těm z Primy.) Chtělo by to nějakou uznávanou, resp. kontroverzní, resp. odbornou osobu, která má navíc jisté charisma, čímž udrží diváky, než se pořad najde.

Top, Fifth a jiné geary - já bych se spojitostem nebránil. Předpokládám, že právě tyto pořady byly impulzem i pro AMS ("můžeme to dělat jinak"), ostatně vznikly stejně. Výše píše Yaroukh, jak je vnímá. Mám to stejně. A je pro nás - co sledujeme konkrétně tyto 2 anglické pořady od začátku milénia - škoda, že jsme nuceni je automaticky srovnávat s AMS, Primou. V Německu vzniknul podobný DMotor, vedený S.Schmitz. Ale ikdyž má zajímavé 2 moderátory, nestačí na anglické.

Abych to už zakončil, nevylučuji, že se z času na čas nepodívám na internetu na některé díly, ale mě AMS nezaujal. Zároveň pochybuji, že přitáhl třeba ženy.

Za pořadem stojí, ikdyž mladí, tak zdaleka ne nezkušení lidé. Proč nevyužít poznatky nasbírané za léta testování aut. Nebát se srovnání s konkurencí (nemusí tam stát 2 auta), stačí v tvrzení moderátora.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kvasoň"
29. 1. 2008 16:03
Aaach jo
Tak jsem se po měsících podíval na RoadLook v bláhové naději, že se s ním už něco pohlo, ale ne. Informace, které by se dají prezentovat pohodově během minuty, a pak už jen dlouhá prázdnota rádoby vtipných prázdný slov. Netrvám na suchém faktickém nudném provedení, ale 1. informační a zábavná část by měly být vyvážené 2. zábavná část, by měla být zábavná... tudy zatím cesta nevede... :-(
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 1. 2008 17:52
libor to ti vislo
boha konecne dake video :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 1. 2008 21:43
Bravo cee´d
Tešima že ceed je take dobre auto ked ho poronavaju všetci len s golfom. Niečo asi na tom bude konkurent ceed je len golf.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada je zase tady"
29. 1. 2008 22:46
Az na ten ohavny zadni sloupek
Az na ten ohavny zadni sloupek je KIA CEED kombi pohodove auto - designem, cenou, kvalitou, vlastnostmi. Nechapu, jak si nekdo muze misto toho koupit rendlika megere, ktery je ohavny, drahy a nekvalitni.
Rozbalit vlákno
0
29. 1. 2008 23:54
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "antiVW2"
30. 1. 2008 01:28
Re: toto je velice hezke
Co Skoda - to primitiv, co primitiv to Skoda!
...a aj jeden dokaz:
[odkaz]

..navyse to ma aj na.rdel podvozky >:D
[odkaz]
neregistrovaný "Anonym 123"
30. 1. 2008 10:09
Re: toto je velice hezke
Také by se dalo říct :
co Slovák - to idiot, co idiot to Slovák!

A pokuď se ti to nelíbí, tak to jsem jen použil způsob tvého uvažování :-)
neregistrovaný "antiVW2"
30. 1. 2008 21:58
Re: toto je velice hezke
vies co je paradox? Ze ty mas vlastne pravdu >:D
Ja som to myslel ako srandu, lebo vodici sluzobnych octavii su fakt trosku mimo zdraveho rozumu.....no s tymi Slovakmi mas uplnu pravdu >:D
Staci si pozriet nasich politikov, sudcov .....a musim s tym suhlasit, ze co Slovak to idiot ;-)
neregistrovaný "hejslovák"
7. 2. 2008 10:52
Re: toto je velice hezke
takže aj ty si idiot-asi naj
neregistrovaný "antiVW2"
30. 1. 2008 00:44
pro pana GTI :-)))))))))))))))))
Tu mas smejde, onanuj do rana nad videom >:D >:D >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
anonym
30. 1. 2008 06:39
Re: pro pana GTI :-)))))))))))))))))
začínám mít pocit, že bez gti se ti ani nepostaví
anonym
30. 1. 2008 01:09
Ceed je lepsia ako nova Fabia
Robte si * z plasteliny a ne zo Slovakov, to len zavidite ze sa vyraba na Slovensku a je lepsia ako Vasa nova skareda a predrazena Fabia
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "antiVW2"
30. 1. 2008 01:33
Re: Ceed je lepsia ako nova Fabia
[odkaz]
[odkaz]
:yes: :yes:
anonym
30. 1. 2008 06:42
Re: Ceed je lepsia ako nova Fabia
tady si zase někdo léčí komplex méněcenosti
neregistrovaný "Anonym 123"
30. 1. 2008 10:06
Re: Ceed je lepsia ako nova Fabia
něco jako smysl pro humor u východních sousedů není? No tak to je mi vás líto.
anonym
30. 1. 2008 15:55
Re: Ceed je lepsia ako nova Fabia
Kámo sorry, pozrel som si aj dalsie casti, nevedel som ze si robia * zo vsetkeho. Tie testy novych vozov su super.
neregistrovaný "Anonym 123"
30. 1. 2008 10:05
Pěkné to bylo
Pobavil jsem se, dozvěděl jsem se o pocitech z nového auta. Strohá technická data si můžu najít na webu. Bylo to fajn.
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 2. 2008 15:53
Pěkná reportáž
Při sledování reportáže jsem se docela pobavil, pojali to docela originálně s tím Slovákem v kufru ... dobrý. Technický údaje si přečtu na Auto.cz, auto si můžu prohlídnout na parkovišti nebo u dealera. Mě hodně zajímají názory lidí, kteří měli možnost s tím autem jet a ty jsem se v reportáži dozvěděl. Co se týká samotnýho auta tak si myslím, že se hodně povedlo a že docela silně válcuje evropskou konkurenci. Ano, nedosahuje kvality podvozku jakou má Ford Focus, nedosahuje spolehlivosti jako Mazda 3, ale na druhou stranu má motory, které v dané třídě nenabízí nikdo a nabídkou vnitřního prostoru předčí většinu konkurence ve své třídě a ta cena, dát za auto o cca 100 tis. méně než za VW Golfa to už je silnej argument. Takže, kdybych teď řešil koupi novýho auta asi bych v dané třídě neváhal. Pro mne je Kia Cee´d v současnosti nejlepší kombinace ceny, technické vyzrálosti a kvality v nižší střední třídě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom Malar"
11. 2. 2008 23:39
Dobra prace, hosi!
Skvele video, kluci...jako vzdy! :-) Skoda, ze uz u toho nemuzu byt. Drzim pesti a jen tak dal!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NapSter"
21. 2. 2008 18:49
Pochvala+kritika
Prídem sem na stránky,vidím :Test Cee´du?To si pozriem,ďalšie podarené video od RoadLook...Zarazilo ma ale pár vecí.1)Vtip zo slovákom v kufri bol asi taký potrebný ako automat na kondómy vo Vatikáne...Zlý prízvuk Slováka,ten jeho strašný Český akcent bol na smiech,naozaj.2)Reč o smrade v interiéri minulých generácii KIA?Absurdita,neviem ako ste na to prišli,možno pred 10-15 rokmi áno,ale to v iteriéri "páchli" autá každého výrobcu,bezohladu či Kórejského alebo Nemeckého.3)V ďalšom teste,konkrétne BMW M3(ktorí nebol bohviečo)ste chyby auta nespomenuli ani len trošku.Potom ale príde auto kórejské,nová konkurencia a tak ho každý odcudzuje.A potom že tu panuje nestrannosť.4)Ceed si nebude kupovať človek ktorý bude chcieť aby sa auto riadilo ako Porsche.Taktiež si myslím,že úspora 100 tisíc ČK oproti Golfu hovorí za všetko.Nemecké značky naozaj strašne svoje autá predražujú...To bola kritika.Ale video splnilo očakávanie,čo sa týka RL,na to už som zviknutý.Toto video hodnotím ako priemerné.
Rozbalit vlákno
0