Kia Cee´d smetla všechny pochybnosti o kvalitě korejské automobilové produkce a zazářila na mnoha trzích, včetně toho českého. V Roadlooku jsme proklepli kombi s naftovým motorem.
:-) … ale pořád Vás něco nutí se na to koukat?
Když Vás to tolik trápí - opravdu se na to nemusíte dívat - to není povinnost.
Většina lidí je svéprávných a má možnost svobodné volby co se svým volným časem - a takoví určitě nebudou trávit svůj volný čas sledováním něčeho, co je trápí a ničí - tedy pokud v tom sebetrýznění neshledávají jistý druh zalíbení. To však nechci předjímat - jen se snažím si představit pohnutky člověka, který stále o své (předpokládám že svobodné) vůli sleduje pořad, který se mu hnusí.
Pokud něco neuvidím, nemůžu přece hodnotit, (i když i tací se zde najdou, myslím tím hodnocení aut, ve kterém ani nejeli) jistě toto řešení (tj.,že už se příště prostě dívat nebudu)se nabízí, a zřejmě bude i realizováno, nicméně výtky na tento pořad jsou opodstatněné, vzhledem k jeho kvalitě, navíc tento názor se mnou sdílí více zdejších diskutérů. Z mojí strany to byla pouze výzva, resp. rada zainteresovaným osobám k tomu, aby pokud možno přehodnotili celkový formát tohoto pořadu, popřípadě provedli nějaké změny k lepšímu. :-|
Tou "výzvou k přehodnocení celkového formátu pořadu" máte na mysli Váš úvodní příspěvek? Přečetl jste si jej po sobě?
Soudě podle Vaší následné reakce si troufám tvrdit, že jste schopen i kultivovaného projevu a vyjádření odmítavého postoje je možné i takovouto formou.
Pokud jde o Váš pohled na to, co je "lepší" - určitě máte jinou představu, než autoři pořadu. To je naprosto normální - kolik lidí, tolik názorů. Je škoda, že Vám pořad "nesedl" a předem Vás musím upozornit, že se to asi z Vašeho pohledu lepšit nebude. Je mi to líto, ale je to tak. Obdobně, pokud byste podobný pořad režírovat Vy sám - podle svých představ - můžu Vás ubezpečit, že se najde skupina diváků, kteří budou nespokojeni či dokonce pobouřeni. Chce to jen buď větší toleranci k jinému pohledu na věc, nebo volba jiného vyžití než sledování tohoto pořadu.
Samozřejmě, jsem si vědom faktu,tj. ,že kvůli mně se styl pořadu asi měnit nebude, ale bez kritiky se nikdy nic nepohne, nezlepší. A snad už jsme v takovém stádiu demokracie, kde toto není považováno za něco nepřípustného. Co?
Ano bez kritiky se nic nepohne, ale bez konstruktivní kritiky. O něčem jen říct je to trapárna, druhý díl je ubohý není nic konstruktivního, a tudíž to autorům nic nepřinese. Pokud chceš kritizovat musíš říct co se ti nelíbí, a co by si místo toho rád viděl.
Nesouhlasím. Konstruktivní kritika, jinak také NÁPAD, by byla na místě tehdy, když by byl dotyčný zaměstnancem Auto.cz. Takhle, byvše pouhým konzumentem (a protože-reklama tak také zákazníkem :), si může dovolit i to pouhé "je to slabé/trapné".
Tak tady nesouhlasím já. Pokud chci vyjádřit jen názor, že je to trapné, tak je to prostě trapné! Pokud si budu myslet, že nějaký program je trapný tak to přepnu/vypnu a dál neřeším. Komentář je to trapné je tak na úrovni malého dítěte
A nenapadlo tě, že tím dotyčný přihazuje svůj hlas do nevypsané ale stále probíhající ankety "Jak se vám líbí RL?"??? Říká se tomu zpětná vazba. Když budeš mít 100 spokojených diváků, a 3000 lidí, kteří s tebou prostě skončí, aniž by ti řekli proč, budeš v dupě. A budeš v té dupě proto, že se tě nikdo nechtěl dotknout.
Takže dotyčný udělal prostě to, že vyjádřil svojí nespokojenost. Nevím, co je na tom trapného. Odhodlanost nespokojených (místo přepínání) remcat je nepřímo úměrná možnostem výběru, a ty nejsou zatím valné...
Ale z5 k tomu, co bylo podstatou mého sdělení, na které reaguješ, aniž by ses té podstaty dotknul: KONSTRUKTIVNÍ kritika obsahuje částečný návod na zlepšení, návrhy. A v tomhle ohledu je dle mého názoru "poselství" příspěvku jasné: "Vykašlete se na ten 'humor', nejde vám to."
Cokoli navíc, např. nápověda jak to dělat lépe, už je prostě nad rámec... A kdybych se tím měl zabývat, nebudu to dělat zadarmo. (Pokud bych si vůbec myslel, že "umím ušít lepší boty".)
Když se mi na netu něco nelíbí, můžu přepnout resp. jít jinam, nebo před tím ještě autorům sdělit, co mi nesedí. Já provozovat web, pak budu radši za to druhé.
Pekne zrozumitelne napisane. :yes:
Osobne tiez ten homor RL nemusim. Pripada mi az strasne sileny, s tuzbou byt iny ako standartne testy. Myslim ze "humorne" vlozky voci autosalonu na prime vyznievaju ako amaterska snaha na podobajuca sapredstaveniam studentov na stuzkovej. Tam ich vsunutie neposobi tak rusivo. Ale to je moj nazor.
Skor by som uvital technicke data v beziacich titulkoch, alebo niekde v rohu. Ono ak sa "chrlia" cisla len v komentaroch, tak clovek znacnu cast z nich nestiha.
Ale to je len moj nazor.
Demokracii zde na serveru doufám nepostrádáte - čtenáři mají možnost se vyjadřovat takřka k čemukoliv. Má to ovšem svá pravidla - jedním z elementárních je obecná slušnost ve vyjadřování, diskuse k tématu, vyvarování se zbytečné agresivity, rasistických výroků atp. Kritika publikovaného obsahu jako taková určitě do diskusí patří. Jen ta forma bývá někdy opravdu nešťastná. A pokud hodláte svou kritikou něčeho docílit (změna čehokoliv podle Vašich představ) - je vhodné ji podat tak, aby opravdu bylo zřejmé, že máte představu o tom, co je podle Vás špatně a jak by to podle Vás mělo být lépe. Výkřiky "trapák", "ubohost" apod. toho moc nedosáhnete.
Vzhledem k tomu, že se už touto diskusí dostáváme poměrně mimo téma - navrhoval bych ji zde ukončit. Máte-li zájem o pokračování - kontaktujte mne pomocí Soukromých zpráv (služba pro registrované čtenáře) nebo mailem. Děkuji.
Vyjádřil jsem podobný názor jako ty, a bylo nás takových pár. (Dozvěděli jsme se, že jsme suchaři, a že mezi strohými čísli a tímhle neexistuje nic. :-)
Takže svůj názor jsem vyjádřil, a protože se nic nezměnilo, od té doby na RL nekoukám.
O sucharech jste se bavili vy (čtenáři) mezi sebou. O černobílém vidění (" … mezi strohými číslY a tímhle neexistuje nic") jsem se zde v diskusi vůbec nedočetl. Za každý podnětný názor jsme rádi. Škoda, že nám ubyl divák. Dobře, že už ho nebudou další díly provokovat.
Aha, takže vy jste jeden z autorů tohoto projektu, tím spíš by vás měl zajímat názor diváků a ne se chovat způsobem, "když se ti to nelíbí, nedívej se, my s tím totiž stejně nic dělat nebudeme".
To je ubohé, v pravém slova smyslu.
"Škoda, že nám ubyl divák. Dobře, že už ho nebudou další díly provokovat."
Myslim, ze reagoval na tuhle kravinu. Je to jako oddychnuti, ze ubyl clovek, ktery vas kritizoval. Videl jsem prvni dil, na druhy jsem nemel silu. Skoda, mohlo jit o oziveni stojatych vod. Vas humor zni obcas az moc krecovite, az je mi obcas trapno za vas. Nejspis hondne koukate na Novu a myslite si, ze na ni hodne koukame i my. Chci tim rici, ze nam nemusite predhazovat Novacky humor - jednoduchy a privadet nas k zasmati za ricicku. Umime se obcas dovtipit...
Mozna se casem kouknu na dalsi dil, ted uz mate urcite rozdelanej dalsi ne moc povedenej.... ;-\
Černobílé vidění bylo předvedeno (netvrdím, že kýmkoli z redakce) v jedné z dřívějších diskusí.
Svou důležitost pro RL nijak nepřeceňuji, takže to byla víceméně zbytečná poznámka, ale nandal jste mi to. :yes: (Spíše jsem A2 naznačoval, jak jeho připomínky skončí, na jakou půdu dopadnou.)
S tím, že RL prostě není pro mě, jsem se smířil po druhé epizodě. Nečekám, že se RL změní, nemůže se mi líbit všechno. (Jen aby bylo jasno.)
A teď mě napadlo, že já jsem vlastně ideální "divák" RL - nekoukám na něj, takže negeneruji traffic, ale diskusi pod ním reloaduji poctivě, takže generuji impressions (pokud tedy Auto.cz nejede na clicky)... >:D
Roadlook bol cool preto, lebo ho robili vtipne 2ja moderatori. To je ako Pat a Mat (A je to!). Spolu su cool a super sa doplnaju, osobitne to uz taka zabava nie je. A tak to presne dopadlo aj s dnesnym Roadlookom. Nic moc.
Videm jsem nedavno Tv test snad to bylo AMR - ceed vs. Golf5....golf ceeda porazil ve vsem snad krome ceny. Je to prechvalovaný auto. S prumernym spracováním a jízdními vlastnosmi...Muze stat o 70.000.- méně než golf,focus ci astra, ale porad je to kia s palubkou na nic a hlucnosti od podvozku. O designu nemluvim, jako mazda 323 z poloviny 90. let:)
V celej europe za dizajn a kvalitu spracovania má Kia uznanie. Nečitajte len diskusie na auto.cz. Samotný nemci chvalia spracovanie interieru a exterieru a v testoch je porovnavatelna s Golfom. Takže chudačikovia čo tvrdia že Kia použiva nekvalitne materiali a spracovanie nikdy nevideli Ceed ani golfa.
Ty si videl cee´d len na obrázkoch, že? Inak by si netrepol takú blbosť, že dizajn je jak Mazda3. Golf nemohol poraziť cee´da minimálne v motoroch, tie kórejské sú väčšinou proste svižnejšie a úspornejšie a v priestore (cee´d má priestrannejší a vzdušnejší interiér). Kvalita materiálov je porovnateľná, dizajn je modernejší jednoznačne v cee´de. Golf má navrch v podvozku a jazdných vlastnostiach.
V podstate suhlas. Ale inspiracia Mazdou3 (a dalsimi autami) sa neda popriet. Ked pozries ten c-stlpik a tretie okno (myslim kratky cee'd), musis tam vidiet tu podobu. Z bocneho pohladu ma cee'd profil naozaj velmi podobny mazde3...
Pokial vsak "logins" uplne vazne tvrdi ze cee'd ma dizajn ako mazda323, mal by urychlene navstivit ocneho lekara.
Podobnost s Mazdou 3 je uplne miziva. V prvom rade ma Mazda 3 uplne ine proporcie, je stihla a dlha, cee´d kratsi a mohutnejsi. Podobnost v 3 bocnom okne je na usmev, postav tie dve auta vedla seba a zbadas, ze je to skor len nahoda, podobnost je zrejmejsia na fotkach ako v reali.
Asi by sme sa mali spýtať slovenských policajtov, ti za posledný štvrťrok vyfasovali stovky nových Golfov a Ceedov, tak nech nám ich porovnajú tak o rok, a budeme múdrejší, veď tie autá pri nich dostanú peknú nakladačku a potom sa uvidí, ktpré auto viac vydrží a ako jazdí.
Jenže to je zde tabu a to se tu neříká,kapito? Jako to,že předek-maska- z i30 připomíná jednu mazdu,sice postarší,ale přece,byť je mi to osobně naprosto jedno.Jen by se mělo měřit všem stejně,ale to je iluze... :-!
Podobnosť či inšpirácia niečím je ťažko merateľná hodnota. Faktom je, že spomínaná Mazda3 a cee´d sú si zboku podobné iba na fotkách, v reáli to už také isté nie je.
Ale asi na každom aute nájde niekto nejakú podobnosť s nejakým iným, takže ak to práve nebije do očí, je asi zbytočné sa o tom nejak zvlášť rozpisovať.
Zaujimave,ze v teste casopisu öamtc v Rakusku zas cee´D vyprasil golfa 5 ?! Tak teraz bud mudry,jasne,ze v nemckych testoch nemoze vyhrat ine auto ako nemecke.
Len tak na okraj, nevyprasil, ale velmi tesne vyhral (tusim 5:4, alebo tak dako), a to v prospech cee'd vyrazne zavazil pomer cena/hodnota. Cee'd bodoval v "meratelnych" parametroch (motory, cena, atd.), Golf zas skor v tych subjektivnych (komfort, pohodlie, kvalita)...
Ale nepisali že je nekvalitne spracovaný a použva nekvalitne materiali ako tu niektory si o ceed myslia.
Špary a licovanie na karoserii su tak presne že to nema ani Golf a ani ine premiove značky. Treba sa s tým zmieriť ceed je medzi elitou aj I30 a už tam aj ostane.
Objektivni fakta. Napriklad motor 1.6 CRDI versus 1.9 TDI. Mensi objem tzn. mensi povinne ruceni. Vyssi vykon (!z mensiho objemu!). Nizsi spotreba. A hlavne!!! Mensi hlucnost a vibrace. To je pro komfortni jizdu asi vubec nejdulezitejsi. Podobne motor 1.6 KIA versus 1.6 MPI (VW). Misto na zadnim sedadle ... To jsou fakta. Par lidi nemuze prominout jeste i nizsi cenu. Nebo to, ze tady dostanes i radio jako samozrejmost ... a dalsi. Kategorie jako libi se mi nebo nelibi nejsou objektivni ale subjektivni. Proto se delaji ruzna auta, aby si kazdy mohl koupit to, co se mu libi. Fascinuji mne superznalci, kteri se podivaji na kliku od dveri a prohlasi, ze to jako nedosahuje golfu... Trochu jako z pate tridy ze zakladky...
Svuj prispevek jsem nazval objektivni fakta. Tvoji reakci jsem si precetl mnohokrat a veril, ze pochopis, ze se ceka na fakta od tebe. Cisla, hodnoty zrychleni ... Poskytnul jsi jen svuj subjektivni nazor. Zadna fakta.
Nejsem jasnovidec abych vedel co si myslis nebo na co cekas.
Obavam se, ze tvuj subjektivni dojem je, ze jsem poskytnul subjektivni nazor. Na hodnoty zrychleni jsem se samozrejme dival predem nez jsem to psal (to byl ten duvod, vime?), predpokladal jsem, ze to zvladnes taky. Asi ne, takze Kia 0-100kmh 11.7s., O2 11.9s., max. Kia 188kmh, O2 191kmh. Kdyz uvadis objektivni fakta, tak priste alespon uved jakou vykonovou variantu TDi a ostatni hodnoty porovnavas, v tvych "objektivnich faktech" se to clovek nedozvi (podotykam ze aj jsem pouzil nejmene vykonnou variantu 1.9TDi v O2).
Ceed 1.6 CVVT z 0 na 100 ma 10,8s. Octavia 1.6 MPI liftback 12.3. U verze kombi je to 11.1s pro ceed a 12.4s pro Octavii. Zdroj oficialni stranky Skoda a KIA. Jinak pro lidi, ktere uspokojuji starsi a slabsi motory nema cenu kupovat nove a silnejsi. Tvoje predstava, ze 90 kW motor pojede hure nez 75 kW je mirne naivni. Dale s tebou diskutovat nehodlam. Patris k lidem, kteri si sem chodi pouze zanadavat. Anonymne je to lepsi nez se postavit nekomu v hospode, kde asi sedis a kam take patris.
To jsem nevedel, ze 1.6 CVVT je diesel :-) Ty jsi ve svych "objektivnich faktech" srovnaval diesely, nebo ne? Asi je pro tebe standardni na dukaz odpovidat udaji, ktere s uvedenym srovnanim nemaji nic spolecneho.
PS. Dětinské reci o hospode vypovidaji vic o tobe nez o me...
No a k tomu dieslu... Tak to je fakt uspech, ze 1.9 TDI se zvukem traktoru zdolavajiciho tezke polni prace se vyrovna jemne predoucimu motoru s o vic nez ctvrt litru mensim objemem. :no:
To jsem rad ze jsi to nakonec uznal :-). Jeste jsi zapomnel napsat, ze se vyrovna silnejsimu dieselu, kdyz uz argumentujes vyssim vykonem, o coz hlavne slo. A nech si vysetrit usi :-)
K nafte objektivni fakta. Ceed 1,6CRDI 85 kW 11,5s Octavie 77kW 11,8 (to je horsi cas! v matematice), pro kombi ceed 11,7s Octavie 11,9s (je to horsi cas). To nemluvim o tom, ze donedavna se prodavala hlavne 66 kW verze. Vzhledem k blizkosti vykonu nejsou casy dramaticky odlisne, ale pro Octavii HORSI. Nejezdi proto stejne, ale HURE! Vyssi vykon ceeda se v praxi rozhodne projevi a ve vysokych rychlostech jeste vic nez v soutezi na 100km/hod. Vyssi vykon totiz znamena, ze za stejny cas motor doda autu vyssi energii tzn. vyssi rychlost a lepsi zrychleni. Pri stejne hmotnosti. To jsou fakta. To neni zdana papirova hodnota.
Takze. V mnoha velicinach ceed porazi golfa (zde Octavii). Jasne a s prehledem. Prohrava vsude tam, kde se da mlatit prazdna slama. Jako, ze ta klika na dverich neni vono, ...
Ze je O2 combi o cca 0,2s. horsi jsem psal uz o nekolik prispevku vyse (ona je tady o neco vetsi), s tim nemam problem, srovnavat O2 lift a Kia hatch mi prijde diskutabilni, jsou rozmerove i uzitkem jinde...
Kdyz uz "nepises" o 66kW, proc ses nezminil ze existovala i 96kW verze 1.9TDi?
Ze se vyssi vykon Ceeda nejak vyrazne promitne ve vyssich rychostech, na to bych nespolehal, viz topspeed.
Kdyz uz jsme u te prazdne slamy u Golfu - fakta - zrychleni 0-100kmh za 11,3s. s 77kW TDi (5kvalt), 11,1s. (6-kvalt).
Kia Ceed 11,5s.
To nevypada ze by byla Kia lepsi...
Jeste k ostatnim naftam 0-100kmh:
Kia Ceed SW 2.0CRDi (103kW) - 10,5s.
O2 Combi 2.0 TDi 103kW - 9,7s.
O2 Combi 2.0 TDi 125kW - 8,6s.
PS. Osobne proti Kia Ceed nic nemam, vypada na slusne auto za ty penize.
No, co na to rict, komu neni shury dano, v apatyce nekoupi, takze jeste jednou - vyssi vykon z nizsiho motoru je hezky akorat na papiru, kdyz to jede ve finale stejne.
Nejsem zastancem Golfu, ale kdyz pises "OBJEKTIVNI FAKTA", mel by jsi srovnavat vsechny motory a ne jen tak namatkou vybrat 2 nezastaralejsich motory z nabidky Golfu. Co takhle 1.4 TSI (90KW, 103KW nebo 125KW) a dale 2.0 TFSI atd. Ne kazdy si vybira auto podle nejlevnejsiho a cenove nejdostupnejsiho motoru.
To mas pravdu. Nejsem redaktor a nepokousim se dat dohromady seriozni srovnavaci clanek. To uz bylo udelano mnohokrat. Osobne umim ocenit motory jako 1.8T, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI ... Presto si ale myslim, ze tyto spickove motorizace nereprezentuji auta, ktere jezdi na silnici. Pouze jsem reagoval na to "jak golf hrave porazi ceeda", dokonce ve vsech parametrech. Ceeda jsem vyzkousel a jezdi super. Nepatrim mezi lidi, kteri dokazou ocenit jedno auto a vsechna ostatni hmed zatrati. Ma rad objektivitu a ta rika, ze ceed je hooodne dobre auto.
zas nazor profipretekara.... jazdim novym Accentom a vsade sa pise ake ma nekomunikativne riadenie a ako odskakuje zadna naprava v extremoch. Ale co je extrem? 97% vodicov nedokaze vyuzit moznosti podvozku Golfu a Focusa ani na 3/4, tak tu neplacaj hluposti... a ze su jazdne vlastnosti truchu horsie, fajn... nebudem zahruty jazdit 90 km/h ale spomalim na 80... nazory noumov co si precitaju ze Focus ST ma suer jazdne vlastnosti v zakrutach a bezia si ho kupit a potom trpia na ceskych a slovenskych cestach lebo dostavaju rany do prednej napravy. Myslim, ze Ceed je vyborne auto (zviezol som sa 1,4 benzin) a ak sa presadi ako fleetove auto, tak je sanca ze aj ostatni vyrobcovia budu musiet zacat trochu tlacit na pilu. Priplacat si u Focusa za lakovane zrkadla je smiesnost
ST som soferoval a trvam na svojom, povacsinou je to trapenie, ak nenatrafis na usek ktory za cosi stoji tak je je skor o sebazapreni.. ale to je mimo temy, podstata je ze kopa chytrakov proste nedokaze urcit co robi auto autom.. ze cesta nie je 90% ostrych zakrut a bod B dosiahneme aj pohodovou jazdou autom co je prijemne odpruzene
Ked je tu uz rec o podvozkoch, tak o maju zmysel len tri seriove auta - Mazda 3, Volvo C30 a Focus. Rovnaka platforma - chassis od Volva, pruzenie od Mazdy, kazdy sa s tym vyhral po svojom. Co sa tyka jazdnych vlastnosti tak vo svojej triede tieto auta nemaju konkurenciu.
Inak suhlas s tym, ze 97 percent vodicov to nevie vyuzit, ale velke percento to vie prehnat :-)
Zadohrab BMW 1 je mezi auty této třídy s pohonem jen jedné nápravy nejlepší.. :yes: Samozřejmě 4kolky nemají konkurenci, nejlépe stálý pohon 4x4 v Impreze, kdo neřídil, neví :yes::yes::yes:
Né každý má dar řeči. Já bych taky nemohl něco komentovat, protože mluvím dost přes nos. Vím to, proto nic nekomentuju. Redaktor se snaží seč může, ale skutečně to není ono. Pořad je to pěkný, ale kazí ho komentář. Díky komentáři mi to připadá takový amatérský... ;-\
me se roadlook i AMS libi ale mas pravdu ze komentar k vozum od pana redaktora (nebo jak bych mu mel rikat) je takovy jednotvarny a po chvili uz vadi. divali sme se cela rodina po obede a muj otec hned vyhrkl co to je za ... kdyz ani neumi mluvit. jinak test je fajn a trocha humoru navic potesi. koukat se budu i nadale ale musel sem to napsat aby to vedeli i ti co to vytvareji...
Tak ten Slovák v kufru mě dostal.... >:D
Držíte se svého stylu, což je dobře!!!! Musím opět zopakovat, že "suchých" pořadů o motorismu je tu dost... A navíc mi připadá, že vyváženost "srandičky vs. testování" je neustále vybroušenější... Jen tak dál...
Když my "suchaři" chceme humor, koukáme na TopGear; když chceme kvalitní a seriózní magazín o autech s občasným pousmáním, koukáme na 5th Gear nebo Autoweb.
Když si chci připomenout novácký humor, koukám na RoadLook.
U autowebu se vždycky zasměju až se za břicho popadám... no tak ne, v testech na autowebu se člověk taky hodně dozví, ale jinak to je destilovaná nuda. A pořád s tím TopGear a 5thGear..to je jak když mně každej na potkání říká že nejlepší pivo je Plzeň, jenom proto, že jim to řekl kamarád a kamarádovi to řekl jeho kamarád a přitom by sami nepoznali Plzeň od Budvaru.
Prozac se ti asi v palici tluče s toluenem, běž si lehnout.
V případě Autowebu jsem mluvil o pousmání, ne o popadání se za břicho.
TopGear sleduju dlouhodobě, takže ty cinty o "kamarád řekl" chápu jako tvůj zoufalý pokus rychle-něco-vypotit, "když není co říct a cítíme se trapně". (Mohl jsi prostě držet klapačku, osle.)
Milý Jirko, kdyby mi 88.101.130 nepodsouval takové nesmysly, nechal bych to být. Když mi je někdo podsouvá, vyhrazuji si právo ozvat se - a ozvat se po svém. (Ať už ti to připadá hulvátské, buranské, přepjaté nebo jaké; možná máš i pravdu.)
zdrc
yaroukhu, trošku klidu by to ale chtělo. Jestli je tady něco výpotek, tak je to ta tvoje trpká reakce. Myslím že co sem napsal nevypadá jak kdybych to psal pod vlivem toluenu. Mně se nelíbí, jak ty svoje příspěvky píšeš jakoby z vrchu. "když MY..." Piš jenom za sebe a nesnaž se mně tady přesvědčit, že si všichni myslí, že TopGear je ten pravej a jedinej tak-akorát humornej pořad o autech.
Tobě se nelíbí? Tak to sis mě asi spletl s někým, komu obvykle platíš, aby dělal věci, které se ti líbí.
Píšu za sebe a přinejmenším ještě za jednoho člověka, o kterém vím, že 1) humor v RL považuje za zoufalost 2) humor v TG může.
Takže to už je "my". Není to příliš složité?
Nemám se tě snažit přesvědčit, že VŠICHNI ...blablabla. A co z věcí, které nedělám, ještě nemám dělat?
Trochu se v tom plácáš, viď?
Tím jsem s tebou skončil.
Přečti si můj příspěvek znova ty arogantní vztahovači. Nepíšu co nemáš dělat, ale co se mi nelíbí že děláš. To sou dvě odlišný věci. Není to na tebe moc složitý?
Radši neodpovídej, protože se jenom v hromadě urážek snažíš zamaskovat svoji omezenost.
Nazdar.
Hele pane Jarous, to tady pisete Vy a dalsi neustale, ze je to novacky humor. Ja tam zadnou podstatnou paralelu nevidim. Kdo ma tedy pravdu? To Vam RL tak lezi v zaludku? Tak moc by Vas uspokojilo, kdyby tu vsichni s Vami souhlasili? Tolik by Vam udelalo radost, kdyby se nekdo konecne ridil Vasim vkusem? Ze Vas to bavi clovece ...
Pramálo mi záleží na tom, jestli tam nějakou paralelu vidíš nebo ne.
Ozval jsem se, když (a proto, že) jsou ti, kdo použitý humor považují za (mírně řečeno) slabý, označování za suchary.
Jestli se mnou budou všichni souhlasit (OMG skutečně bylo tohle míněno vážně?), je mi také opravdu jedno. Kdyby mi na takovém obecném zbožňování záleželo, asi nebudu projevovat názor, který tu je výrazně menšinový, ne?
Smiř se s tím, že někomu může tvá zábava smrdět trapnem; stejně jako se já smířil s tím, že RL takový je, a nekoukám na něj.
Prepáčte páni. Tento humor som zjavne nepochopil a nepochopil by som ho ani opačne. Teda v slovenskom teste, kde by napríklad z kufru škodovky alebo onedlho dákeho hyundaia vyliezol český pracant a odohralo by sa podobné divadlo.
chlapi nechapem ako este stale moze existovat tolko vw uchylov to je skratka jak mor. netvrdim ze golf je zly alebo vw je zly ale su uz aj ine auta. keby som si mal vybrat tak si kupim ceed lebo je krajsi lecnejsi a kvalitou mozno aj lepsi.
V par vw som jazdil, o golfoch si myslim svoje ani jedneho by som nechcel, mozno este VR6 trojkovy ale max za 50 000,-.
Su to bakelitove motokary, Passat je uz lepsi o tom sa da bavit. Skratka existuju aj ine auta ako golfy a passaty mam pocit ze ludia su uz z toho zblblnuti a kupuju vw ktore maju realnu hodnotu o 200 000,- mensiu nez je cena
VW Golf je lepsi ako KIA Cee´d... minimalne v podvozku, ovladatelnosti... ale Cee´d je dne sneporazitelny v cene a je len na zakaznikovi ci si priplati za golfa, alebo octavku a dostane naviac lepsi podvozok, ktory potrebuje tak na 10percentach euro ciest, inak vsetky zvladne aj s Cee´dom a tie kde kia nie je az tak ista tak prejde pomalsie. Kto kazdy den oabsolvuje narocne serpentiny v Tatrach alebo Krkonosiach tak investuje do Golfa... ostatnym staci Cee´d... ale Cee´du chyba zatial image... a ten si nekupis, ten si musis vybudovat... a Golf ho ma... mozno s toho imagu straca ale stale sa bavime o triede Golf...
Rozdíl v ovladatelnosti Golfa a Ceeda neni tak velky... Zadní naprava ceeda je OK, jen na predku by mela Kia jeste trochu zapracovat, zvlast u naftovych motoru.
Tak pokud bych chtel priplacet za lepsi podvozek a jizdni vlastnosti, rozhodne ne za Golfa - jedine Focus nebo Mazda 3. Golf neni zlej, ale motoricky srovnatelnej s Ceedem (viz vyse), kvalitou zpracovani ho presahuje mozna o par procent a poprvde, tohle pro me neni urcujici kriterium. Takze ve stredni tride se volba lidi co neridi jak zeny a pouzivaji mozek zuzila na Ceed, Focus, Mazda 3, kdo chce opravdu dokonale auto, tak BMW 3 pripadne MB C.
A co kdybys těm vwfilům nechal jejich svobodnou volbu za co utratí své peníze a ty si svobodně podle svých potřeb vyber taky,vyhovuje ti nejlíp Kia tak si ji kup a užívej.
no ja zase nechapem, odkud se bere ta nenavist tobe podobnych vuci jakemukoli produktu vw koncernu. tvuj prispevek je toho dokonalym prikladem. "bakelitove motokary", to je dobry. kdyz by sis vybral cee'd no tak si ho vyber a nech ostatni at si sami vyberu co chteji.
jestli má vw hodnotu o tolik menší jak uvádíš, tak toho korejce by měli dávát zadarmo, už to nehul. Spustě lidí pořád dost vadí možnost konfigurace výbav. Když jsem se byl na Ceeda podívat tak například tempomat šel pouze k naftě. Dešťový senzor nešel objednat vůbec, atd. Je dost lidí co si chtěj auto poskládat podle svých představ. Další co chybí v nabídce je turbo benzín a verze 4x4. Ceed je zajímavej základní cenou. Ve vyší výbavě se přibližuje akčním nabídkám ev. automobilek. Kolega z práce se rozhodoval mezi Ceed a Focus a nakonec Focus vyšel levněji i s lepší výbavou a navíc nulový leasing. Ale dobře, žeje tady aspoň máme větší výběr.
Nedivím se Japoncům a Korejcům, že minimalizují možnost konfigurace výbav. Jejich výbavy jsou sestavené a odladěné tak, jak je nabízejí. U evropských automobilek je většina problémů s vnitřní elektronikou způsobená právě velkým množstvím různých prvků, které se někdy rády pohádají. Proč, to nikdo neví. Jen se to tak děje. Tohle je dost často zdroj nadávek na adresu různých aut a jejich nespolehlivosti.
I AMS i AMR jsou skvělé pořady,jen mě překvapilo oddálení testu nové Laguny,na který jsem se těšil 2 týdny :-)
Jsem také rád,že se vrátil na obrazovku pan Kovařík,ale trochu mě mrzí zmizení pana Beránka.Autosalon se může jít zahrabat s těmi bulvárními testy a neznalkyní Čvančarovou :no:
autosalon na Primě - když přišel, byl lepší než AMR, ale posledních pár let je myslim dobrej akorát tak pro puberťáky nebo pro tuzéry >:D Začíná to už stylem, jakym je ten pořad dělanej - pokus o bombastickou show nebo co.. mě to připomíná bulvární plátky, komerční slátaniny.. A objektivitu bych tam teda moc nehledal, mě to přijde hodně amatérský.
Test vcelku OK.....az na to, ze ta scenka s bandou pubertakov je dost trapna 8-s
Mechanik v kufri je celkom vtipny, ovsem asi to malo poukazat na to, ze Slovaci su OZRANI a zaspavaju v praci
.....a mozno chcel Libor jemne naznacit, ze kvalita bude (oproti VW) na dne, pretoze vsetci tam piju a alkoholici nemozu predsa vytvorit kvalitu ;-) ale na to mu mozem len jedno:
Radsej KIU zo Ziliny ako Golfa z Devinskej >:D
Ale inac v pohode. Vsak oni to este vysperkuju
To snad ne... Já to s tím Slovákem pochopil jako vtipné poukázání na to, že se Kia jakožto Evropské auto vyrábí na Slovensku, že jí už nedělají šikmoocí trhovci kdesi daleko předaleko a záminku zmínit, že je to v Žilině...
Ožratý v práci zaspí kdekdo, tak to neber osobně.. ;-)
mně strašně fascinuje, jak všichni kdo fanatici zbožňující Golfa, pardon GURU, útočí na cenu Kii. Vdyť to je přece regulérní marketingová strategie. Prostě přicházejí na pro ně v podstatě nový trh a když se chtějí prosadit, tak nejlépe to půjde přes cenu. No a když za tu slušnou cenu nabídnou i slušný výrobek (netvrdím, že Cee´D je celkově lepší než Golf), začíná to být na trhu zajímavé. Lidi prostě začnou přemýšlet (myslím tím soukromé osoby, které si kupují vozy za své, ne za fleetových podmínek) - je skutečně nutné dát za Golfa/Octavii 150-200 tis. víc? Což je při cenách těchle vozů kolem 20%-30% a to je už sakra dost! A hlavně když si to člověk kupuje na takové obyčejné soukromé ježdění 15-20 tis. KM za rok...
150-200 tis naviac ? Troska blbost nie ? Kia ceed EX 1,4 je za 505 000 tis. Golf Comfortline 1,4 je za 543 000. Ked sa navzajom dorovnaju vo vybavach a nejako dorovna vykonovy rozdiel tak KIA vychadza o cca 75-80 tis menej. Podobne to je aj s Octaviou. Takze to robi nejakych 15 %.
A dorovnaj ty do KIE napr. tempomat hliniky senzory hmlovky. ;-) PS:predajca VW nie som. Len som si robil prednedavnom porovnanie nizsej strednej triedy. A bol tam samozrejme Golf aj Ceed.
a argument najvacsi:
S Golfom budes uspesne vysedavat v servise, postavat na kraji dialnice vo vetre a zime.
Dalej nebudes kludne spavat, lebo sa budes triast strachom, kedy ti ho ukradnu.
Ten najvacsi argument je pekna blbost. Otec ma Golfa IV a ziaden problem, kamarat ma Golfa V a ziaden problem. Ja som nieco najazdil na Golfe V a ziaden problem. V zivote som nevidel na dialnici stat Golfa zato som cital o Ceedke ktora tam horela.
ty si typicky "stadovity typ"
ziadny nazor, vymlety mozog, zmagorenY demagogiou a reklamou VW, proste pako!
Je mi luto tychto chudakov bez mozgu. Na celom svete su zakaznici povazovani za ludi s nizkou hladinou objektivity a su oznacovani ako ludia bez usudku. :no::no:
Zato ty si tazky odbornik. Dosli rozumne argumenty co ? Tak musis zacat urazat aby si ukazal aka si hviezda. :no: Ked uz chces niekoho lutovat zacni u seba.
Pořad - asi jsem nepochopil, pro koho je pořad určen. Vycházel jsem z toho, že původně byla videa jako zpestření zdejších testů, později vznikl Roadlook jako samostatné video testy. Tedy vše určeno pro lidi, kteří se zajímají o auta. Tak a teď mi řekněte / napište, kdo jste se co dozvěděl nového? Po dvou dílech musím říct, že já nic. Další poznámka, AMS se snaží definovat jako pořad o stylu, narozdíl od přednesu technických specifikací. Zatím u všech (cee'd, 123d, Pathfinder) ale tyto informace stejně byly. Čekal jsem tedy, jak to roztočíte u né zrovna běžné 1er. A vyčekal jsem zjištění, že mě zadokolka s větším krouťákem ráda vyžene ze zatáčky, že jde o ideální nákupní tašku a že 1er je král v tlumení nerovností a pohodlném ježdění po městě... Srandičky - asi jim nerozumim. Já si mechanika v ložném prostoru vyložil jako jasné sdělení, že cee'd na tom není, co do spolehlivosti dobře a musím si tedy vozit vlastního servisáka.
Moderátoři - to, že má p.Zezulka specifickou mluvu, která tahá za uši, jako problém nevidím. Podle mě by to do budoucna mohlo být naopak plus (pokud se pořad chytne). Připadá mi ale, že novodobí čeští moderátoři (Zezulka, Merunka, Čvančarová) nemají co říct. (Tady bych p.Zezulkovi věřil více, než těm z Primy.) Chtělo by to nějakou uznávanou, resp. kontroverzní, resp. odbornou osobu, která má navíc jisté charisma, čímž udrží diváky, než se pořad najde.
Top, Fifth a jiné geary - já bych se spojitostem nebránil. Předpokládám, že právě tyto pořady byly impulzem i pro AMS ("můžeme to dělat jinak"), ostatně vznikly stejně. Výše píše Yaroukh, jak je vnímá. Mám to stejně. A je pro nás - co sledujeme konkrétně tyto 2 anglické pořady od začátku milénia - škoda, že jsme nuceni je automaticky srovnávat s AMS, Primou. V Německu vzniknul podobný DMotor, vedený S.Schmitz. Ale ikdyž má zajímavé 2 moderátory, nestačí na anglické.
Abych to už zakončil, nevylučuji, že se z času na čas nepodívám na internetu na některé díly, ale mě AMS nezaujal. Zároveň pochybuji, že přitáhl třeba ženy.
Za pořadem stojí, ikdyž mladí, tak zdaleka ne nezkušení lidé. Proč nevyužít poznatky nasbírané za léta testování aut. Nebát se srovnání s konkurencí (nemusí tam stát 2 auta), stačí v tvrzení moderátora.
Tak jsem se po měsících podíval na RoadLook v bláhové naději, že se s ním už něco pohlo, ale ne. Informace, které by se dají prezentovat pohodově během minuty, a pak už jen dlouhá prázdnota rádoby vtipných prázdný slov. Netrvám na suchém faktickém nudném provedení, ale 1. informační a zábavná část by měly být vyvážené 2. zábavná část, by měla být zábavná... tudy zatím cesta nevede... :-(
Az na ten ohavny zadni sloupek je KIA CEED kombi pohodove auto - designem, cenou, kvalitou, vlastnostmi. Nechapu, jak si nekdo muze misto toho koupit rendlika megere, ktery je ohavny, drahy a nekvalitni.
vies co je paradox? Ze ty mas vlastne pravdu >:D
Ja som to myslel ako srandu, lebo vodici sluzobnych octavii su fakt trosku mimo zdraveho rozumu.....no s tymi Slovakmi mas uplnu pravdu >:D
Staci si pozriet nasich politikov, sudcov .....a musim s tym suhlasit, ze co Slovak to idiot ;-)
Při sledování reportáže jsem se docela pobavil, pojali to docela originálně s tím Slovákem v kufru ... dobrý. Technický údaje si přečtu na Auto.cz, auto si můžu prohlídnout na parkovišti nebo u dealera. Mě hodně zajímají názory lidí, kteří měli možnost s tím autem jet a ty jsem se v reportáži dozvěděl. Co se týká samotnýho auta tak si myslím, že se hodně povedlo a že docela silně válcuje evropskou konkurenci. Ano, nedosahuje kvality podvozku jakou má Ford Focus, nedosahuje spolehlivosti jako Mazda 3, ale na druhou stranu má motory, které v dané třídě nenabízí nikdo a nabídkou vnitřního prostoru předčí většinu konkurence ve své třídě a ta cena, dát za auto o cca 100 tis. méně než za VW Golfa to už je silnej argument. Takže, kdybych teď řešil koupi novýho auta asi bych v dané třídě neváhal. Pro mne je Kia Cee´d v současnosti nejlepší kombinace ceny, technické vyzrálosti a kvality v nižší střední třídě.
Prídem sem na stránky,vidím :Test Cee´du?To si pozriem,ďalšie podarené video od RoadLook...Zarazilo ma ale pár vecí.1)Vtip zo slovákom v kufri bol asi taký potrebný ako automat na kondómy vo Vatikáne...Zlý prízvuk Slováka,ten jeho strašný Český akcent bol na smiech,naozaj.2)Reč o smrade v interiéri minulých generácii KIA?Absurdita,neviem ako ste na to prišli,možno pred 10-15 rokmi áno,ale to v iteriéri "páchli" autá každého výrobcu,bezohladu či Kórejského alebo Nemeckého.3)V ďalšom teste,konkrétne BMW M3(ktorí nebol bohviečo)ste chyby auta nespomenuli ani len trošku.Potom ale príde auto kórejské,nová konkurencia a tak ho každý odcudzuje.A potom že tu panuje nestrannosť.4)Ceed si nebude kupovať človek ktorý bude chcieť aby sa auto riadilo ako Porsche.Taktiež si myslím,že úspora 100 tisíc ČK oproti Golfu hovorí za všetko.Nemecké značky naozaj strašne svoje autá predražujú...To bola kritika.Ale video splnilo očakávanie,čo sa týka RL,na to už som zviknutý.Toto video hodnotím ako priemerné.