Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Roadlook TV: Mercedes-Benz GL - symbolické vítězství

Je velký, je obrovský, je o celé dva milimetry delší než Audi Q7. Jak se žije a jezdí s automobilovým obrem poháněným základním vznětovým šestiválcem? Testovali jsme verzi GL 320 CDI 4MATIC.
Zpět na článek
9. 3. 2008 21:17
neregistrovaný "=Ic3g3org3="
9. 3. 2008 18:51
9. 3. 2008 19:52
neregistrovaný "Honza."
9. 3. 2008 19:56
9. 3. 2008 20:06
neregistrovaný "Honza."
9. 3. 2008 20:11
12. 3. 2008 08:52
anonym
9. 3. 2008 18:56
anonym
9. 3. 2008 19:35
neregistrovaný "Ad."
9. 3. 2008 20:12
neregistrovaný "astony"
14. 3. 2008 21:24
neregistrovaný "majjk"
9. 3. 2008 20:26
neregistrovaný "rout"
9. 3. 2008 21:20
anonym
10. 3. 2008 12:22
anonym
9. 3. 2008 21:56
neregistrovaný "Kyle"
10. 3. 2008 15:12
neregistrovaný "Kyle"
12. 3. 2008 09:41
anonym
9. 3. 2008 21:55
neregistrovaný "Kyle"
9. 3. 2008 20:50
anonym
9. 3. 2008 19:00
anonym
9. 3. 2008 20:39
anonym
9. 3. 2008 19:05
neregistrovaný "$J.U.R.O.8K$"
9. 3. 2008 19:17
anonym
9. 3. 2008 19:47
neregistrovaný "Tomáš (AUTO.CZ)"
9. 3. 2008 20:40
anonym
10. 3. 2008 01:27
10. 3. 2008 23:24
neregistrovaný "$J.U.R.O.8K$"
9. 3. 2008 19:07
neregistrovaný "Zdeny"
10. 3. 2008 22:48
neregistrovaný "BLT"
9. 3. 2008 19:55
neregistrovaný "rout"
9. 3. 2008 20:20
neregistrovaný "bmwn.1"
9. 3. 2008 20:21
neregistrovaný "bmwn.1"
9. 3. 2008 20:30
anonym
10. 3. 2008 09:59
neregistrovaný "Lol"
10. 3. 2008 14:14
anonym
9. 3. 2008 21:19
anonym
9. 3. 2008 21:34
neregistrovaný ":["
9. 3. 2008 21:59
neregistrovaný "trochu bych brzdil"
10. 3. 2008 06:39
neregistrovaný "anonymně pod přezdívkou GCF"
10. 3. 2008 16:35
neregistrovaný "assasin-cz"
10. 3. 2008 00:39
neregistrovaný "honzarov"
10. 3. 2008 08:25
anonym
10. 3. 2008 11:43
anonym
12. 3. 2008 12:19
anonym
12. 3. 2008 17:18
neregistrovaný "Easy 000"
25. 3. 2008 16:39
neregistrovaný "www.honzaalukas.blog.cz"
9. 3. 2008 18:18
Po P... PRSA <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Fantastické video, fantastické auto. Tento Roadlook je vskutku prémiový. BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
9
anonym
9. 3. 2008 18:29
Re: Po P... PRSA <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
pas
9. 3. 2008 18:37
Re: Po P... PRSA <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
No, mrkni na to ještě jednou a pak mě oprav. Ovšem pořádně :-) ;-)
neregistrovaný "=Ic3g3org3="
9. 3. 2008 21:17
Re: Po P... PRSA <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
hehe, to si děláš prd*el, že jo, GTI... :no:
10. 3. 2008 09:34
Re: Po P... PRSA <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Sjeď to, Same, ještě jednou... možná ti to dojde...
anonym
10. 3. 2008 13:47
Re: Po P... PRSA <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
tak snad po pen*s, gti, nebo snad mas ty, gti, prsa u pasu
Avatar - T613
9. 3. 2008 18:38
Re: Po P... PRSA <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tenhle díl se mi líbil. Doufám, že to není jen jeden světlý okamžik :yes:
anonym
9. 3. 2008 20:22
Re: Po P... PRSA <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Prečo preháňaš. Na RL bola radosť pozerať. Ale prémiový? Aký je potom Top Gear? Rolls kvality?
9. 3. 2008 20:41
Re: Po P... PRSA <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Ale já nepreháňam. Tento RL prémiový opravdu byl.
anonym
9. 3. 2008 20:47
Re: Po P... PRSA <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tento RL bol naozaj podarený a možno si ho pozriem ešte raz. Ale chýbala mi tam tá atraktívnosť, ktorá tomu dodáva dokonalosť. Čo bolo prémiové je test M3. Okrem očí, ktoré sa mi pri nezmyselnej roztrasenej kamere slzili to fakt fakt nemalu chybu a bolo-atraktívne.
Avatar - T613
9. 3. 2008 18:51
Lehké OT
Když jsem koukal na rubriku "Story" napadlo mě, že by nebylo špatné, kdyby jste oslovili několik veteránských klubů a porovnali T613-1 "chromku" s jejími západními konkurenty s uvedené doby. Sice by asi bylo obtížné najít zachovalé exempláře stejných ročníků a stejné kubatury, ale mohlo by to být zajímavé. :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Honza."
9. 3. 2008 19:52
Re: Lehké OT
Bohužel T613 neměla nic moc (krom prostoru) oproti konkurenci nabídnout.
Měla jeden motor, žalostnou elektroinstalaci, antikorozní ochranu, mizernou výbavu a obstarižní design.
Katastrofální jízdní vlastnosti oproti třeba Mercedesu nebo BMW. Prostě by propadla.
Avatar - T613
9. 3. 2008 19:56
Re: Lehké OT
Bavím se o první generaci ze začátku sedmdesátých let, karosovanou italskou designerskou firmou Vignale ;-)
Samozřejmě, že postupně začala velice rychle zastarávat. Poslední modely byly takřka nesrovnatelné. Právě proto jsem tam napsal první generaci.
neregistrovaný "Honza."
9. 3. 2008 20:06
Re: Lehké OT
V době svého uvedení byla použitelná, za rok už ne. Přišla pozdě. Tatra držela krok s konkurencí do modelu T603, pak ji ujel vlak.
Avatar - T613
9. 3. 2008 20:11
Re: Lehké OT
Ono mi nejde o to všem ukázat : "Hleďte ta krasavice nehezká vytřela těm imperialistickým štváčům zrak". Bylo by to jen zajímavé porovnání veteránů z různých táborů. V době, kdy Tatra byla to nejluxusnější (vedle ruských Čajek a Zilů) co v té době zde bylo k sehnání.
anonym
12. 3. 2008 08:52
Re: Lehké OT
Tady jsi zcela mimo. Nemůžeš porovnávat dnešní mercedes, bmw a další produkci s autem z šedesátých let, což T613 je. Ve své době byla podstatně lepší než produkty výše uvedených firem. Tak jako T603 s konstrukcí jaké používá např.porsche bylo ve své době před o 30let vpředu a například dnešní snaha porsche o velké GT bylo vozem t603 naplněna už v roce 1950, tak i T613 byla v šedesátých letech opět před konkurenty. Ve voze byl uplatněn konstrukční krok, který nebyl zopakován a není doceněn. Motor je posunut nad zadní nápravu, čili směrem dopředu. Tím získal stabilní chování (bez elektronických pomocníků)supersportů s motorem před zadní nápravou, ale zachoval prostor limuzíny. Tvarově se auto odklonilo od aerodynamických počátků a přešlo k tehdy módní krabicové konstrukci, to byl krok zpět. Dalším vynikajícím parametrem byla spolehlivost na tehdejší poměry naprosto super 300-500 tisíc.km.
Měl jsem jako malý kluk možnost vidět testovací prototyp koncem šedesátých let. Testéři zastavili na náměstí a šli si koupit svačinu. Byli jsme zcela v šoku - tachometr končil číslicí 300 km/h. Ptali jsme se kolik to jede, chlapi se smáli a říkali ručička na tacho jde skoro až na konec.
anonym
9. 3. 2008 18:56
Má to vůbec význam
Když se dívám na tyhle rozměrové mastodonty, tak se ptám k čemu to kdo může mít. Když vidíte z toho vystupovat jednu osobu, která se v tom motá po Praze tak opravdu souhlasím s názorem, že tyto auta jenom vyztužují ego majitele.
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Ad."
9. 3. 2008 19:35
Re: Má to vůbec význam
souhlas, auto pro m*dky
neregistrovaný "astony"
9. 3. 2008 20:12
Re: Má to vůbec význam
jednou se v tom svez a hned pochopíš proč si to lidi kupují.
9. 3. 2008 20:14
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
K životu, má to auto k životu. A můžeš si být jistý, že i ty bys v takovémto autě zažíval pocity, které si zatím neumíš ani představit.

A ego? No jistě. Jistě, že tím dává najevo své ego. To ty děláš empétrojkou na krku, kroužkem od klíčů na uchu a mobilem zavěšeným nízko u pasu. Jsme-li u aut, někdo své ego dává najevo v Picantu, někdo v GL. Ale tak už to (naštěstí) na světe chodí dlouho... Pochop, diamantovej kovboj, to je extraliga. Velké prachy, velké auto, to je zcela přirozená věc. Ten diamantový kovboj tohle tvé dilema nadměrného rozvoru neřeší. To jen malí a zpravidla nemajetní lidé hledají kotvu v tvrzeních, která sice s racionalitou společného nemají nic, přesto jim umožňují udržovat si jakous takous duševní balanci.

Koneckonců, pokud pochopíš známý axiom splasklé peněženky, pochopíš mnohé, tedy - v picantech jezdí lidé většinou proto, že musí, no a v geelkách jezdí zpravidla ti, co v nich jezdit chtějí. Ale tohle je zatím pro tebe fakt španělská vesnice :-) ;-) :yes:
Avatar - T613
9. 3. 2008 20:24
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Já znám jiný axiom. Čím větší auto tím menší řidička ;-) Ale ať si každý koupí co chce. Svět je pak barevnější. Navíc GL je povedený mastodont :yes:
9. 3. 2008 20:29
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Prosím, nekonfrontuj nerozstřelitelnou "splasklou peněženku" s pokřiky malomocných... Myslím, že narážky na řidičky ve velkých vozech jsou narážky bez obsahu. Doufám, žes to jen zaslechl někde vě čtyřce u piva od vedlejšího stolu a že to není "axiom" o němž bys byl přesvědčený... Jo, GL vidět naživo... to pozmění perspektivu, já se ho napoprvé lek´ :-)
Avatar - T613
9. 3. 2008 20:32
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Těch řidiček jsem si všiml osobně, ale ber to jako úsměvnou narážku a ne žádnou křížovou výpravu ;-)
Já se pro změnu lekám Q7, to se i pokřižuji ;-)
9. 3. 2008 20:37
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
:-)
Avatar - T613
9. 3. 2008 20:39
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
;-)
neregistrovaný "majjk"
14. 3. 2008 21:24
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Neco na tom bude...ALE,mam treba znamyho,ma tezke miliony a jezdi v druhe generaci octavky...a nemusel by...GL by si mohl ze dne na den koupit...
neregistrovaný "rout"
9. 3. 2008 20:26
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Faktem je, že kdyby všichni ve městech jezdili autama velikosti smartu, tak by se všem "dýchalo" o moc líp.
Jenže člověk je tvor hnaný pudy jako kterékoli jiné zvíře a ta touha se před ostatními zviditelnit a předvést své přednosti je prostě jednou daná a nikdo s tím nic nenadělá - ta fešná kost se spíš ohlédne za vozem ze kterého je cítit drahota a tím i uspokojivá finanční situace majitele, než za prostorově a spotřebou paliva úsporným vozem. Manželce pořízení tohohle afrodisiaka pochopitelně zdůvodníš přednáškou o bezpečnosti a komfortu jež budou při přepravě zaručeny vašim potomkům - to je tak vše co ji bude zajímat a ty se můžeš ve skrytu duše i v její přítomnosti těšit těmi obdivnými pohledy těch o generaci mladších a za příslib finančně zabezpečeného života takřka všeho schopných krásek. ;-)
9. 3. 2008 20:36
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Nezapomínej, že je mnoho těch, pro něž je zcela přirozenou věcí jezdit v takovýchto autech. Nic za tím nehledej, jen prostě jejich životní úroveň. Koneckonců, ti, co jezdí v levných vozech za ně utratí většinou všechny své úspory, to ti v geelkách zásadně nedělají. Je tedy otázkou, kdo přikládá autu větší význam v životě, jestli švorcák s bazarsnem za pade, nebo diamantovej kovboj, co to střídá jako boty...
anonym
9. 3. 2008 21:20
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
No a proč v nich jezdí??? Protože tím dávají na odiv sůj majetek, postavení ... - prostě všechno to, co jim dává plusové body u druhého pohlaví. To co řídí naše životy jsou primární pudy - kdysi to byla fyzická síla, schopnost zajistit potravu, bezpečí co dávalo jedněm výhodu před druhými - dnes to je především majetek, ale funguje to stejně jako před miliony let a nějakej životní styl s tím nemá vůbec nic společnýho - to si můžou namlouvat tak maximálně frýkulíni, co se bojí ženskou oslovit. ;-)
10. 3. 2008 09:38
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Právě, že ne, lidé v drahých autech ví, proč je mají... to bazaroví kovbojové se hledají ve svých celoživotních snech z pátého bazarového kolena...
Avatar - T613
10. 3. 2008 10:09
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Teď popíráš sám sebe, respektive svůj článek na blogu ;-)
10. 3. 2008 11:09
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
To nehrozí :-)
Avatar - T613
10. 3. 2008 11:10
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Pohyboval ses na hodně tenkém ledu ;-)
anonym
10. 3. 2008 12:22
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Hluboce se mýlíte , pane. Nejezdím jen v SUV, a měl jsem jich už několik, ale žádné auto nedávám na odiv. Je mi naprosto superjedno co si o mně kdo myslí. Pokud to jde přemistuju se po dálnicích v noci. Mám strach z nezkušenosti, záludnosti a naschválů českých řidičů. Mám svá auta pro sebe a mám je rád. Lidi jsou mi úplně ukradení.
neregistrovaný "Kyle"
9. 3. 2008 21:56
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Nedeklasuj se na omezence, GTI. To ti nesluší.
neregistrovaný "Kyle"
10. 3. 2008 15:12
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Škoda, že jsem tenhle příspěvek zachytil až teď. Tolik jsem se už dlouho nenachechtal >:D >:D >:D
Mám 5 známých ( tedy jsou to ti co mi během 30 s přišli na mysl) co jezdí v autech kategorie zahrnující i MB GL.
Pouze jeden z nich má zaplacené daně, dluhy u bank, známých a personálu, který platí tak že se za to nemusí stydět. Je zároveň jediným z nich, o kterém si myslím, že nepotřebuje psychoanalytika.
U těch ostatních minimálně jedna uvedená podmínka přidělení adj. " úspěšný " chybí. Kupodivu, jednou z nich je dokonce žena, z níž by měl Freud radost.
A propos - teď mě napadá - ten první vlastně ani nejezdí v megaSUV jako ti zbylí, jen v S-Klasse, čili ani se mezi ty ostatní nehodí. Což je důkazem čehosi samo o sobě.
anonym
12. 3. 2008 09:41
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Když jsme do toho takto psycholocicky zabředli, tak bych svou úvodní otázku dále rozvinul :
Jako auto jsou tyto bedny zcela k ničemu. Na silnici slabé a v terénu jak by smet. Jak už bylo vícekrát rozebíráno, smysl těchto "jako terénních aut" je pouze "jako nástavec na pen*s". A z tohoto pohledu je otázkou, jestli je vyztužení majitelova ega tímto strojem nějak zvlášť impozantní. Tady by to chtělo vyjádření ženské poloviny lidstva. Jak to vidí. Pokud by ohlas nebyl dostatečný, tak jsou to vyloženě vyhozené peníze.
neregistrovaný "Kyle"
9. 3. 2008 21:55
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Nemá, a je to snad ještě trochu složitější než masírování ega. A o to buď spokojenější sám se sebou proto, že sis zachoval něco čemu se říká kritické myšlení, pro pomaleji chápající "zdravý rozum". Ale těžko čekat, že v diskuzích autowebů narazí člověk na nějaký intelektuální výron. Protože v týhle nice těžko potkáš čtenáře Patočky, Bělohradskýho, Bernharda nebo Junga, stejně jako v prasečáku sotva narazíš na nositele Nobelovky. To k autům vážně nepatří, stejně jako ke střelným zbraním :-) :-)
10. 3. 2008 00:52
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Velice presna analyza :yes:
anonym
9. 3. 2008 20:50
Re: ŠVORCÁK OPĚT V AMOKU
Auto je pre tích čo chcú bezpečie a hlavne-nepotrebujú tri autá-Smart do mesta, Defender do terénu a napokon S-klasse na luxus. Okrem toho Smartu môžu vyraziť na nemeckú diaľnicu a tiež sa dostať na breh. Tak pre tích je. Ty si zatiaľ kúp všetky ti autá a potom maj aj svedomie ako šetríš prostredie. ;-)
anonym
9. 3. 2008 19:00
Hnus
Vůbec se nelíbí!!!
Rozbalit vlákno
1
anonym
9. 3. 2008 20:39
Re: Hnus
Načo si sa naružoval?
neregistrovaný "$J.U.R.O.8K$"
9. 3. 2008 19:05
Trapne
Tento test je maximalne trapny a amatersky........ A ked este ten typek zadre, ze ,,podivejte, je temer ve vysce meho p-pasu", tak som skoro skapal.......... >:D >:D >:D To sa urcite nedalo vystrihnut a prerobit....... Ten test by bol aj v pohode, ale s inym moderatorom...... ;-) ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
5
anonym
9. 3. 2008 19:17
Re: Trapne
mam taky pocit že zadrety budeš asi ty
neregistrovaný "Tomáš (AUTO.CZ)"
9. 3. 2008 19:47
Re: Trapne
To byl fór, ale někdo to asi nepochopil... :-) :-) :-)
anonym
9. 3. 2008 20:40
Re: Trapne
S tebou najlepší.
Avatar - Dragon.001
10. 3. 2008 01:27
Re: Trapne
No víš on to byl vtip. Jakože nejdřív penisu a pak radši řekne pasu :yes:

Ale to pochopit je zřejmě nad tvé intelektuální možnosti :no:
neregistrovaný "$J.U.R.O.8K$"
10. 3. 2008 23:24
Re: Sorry
Jaaaaaaaj, tak to potom sorry... Prvykrat som cekoval test od Road Look TV, tak ma to nenapadlo, ze myslel tym p-pasu pe*is... Proste ma to nenapadlo pri testovani aut... Original som myslel, ze sa zakoktal a preto som tu relaciu skritizoval... Uz som si cekol aj nejake ine testy od RL TV a vidim, ze su podobne haluze aj v nich, tak teda sorry fsetkym, ktorych sa naaaaaahodou ten moj kriticky komentar dotkol... Ale mohol pri tom, ked hovoril to p-pasu urobit aspon nejaky face, takto to myslim nedoslo viacerym ludom, ktori aj boli na podobne haluze od RL TV zvyknuti.....
neregistrovaný "Zdeny"
9. 3. 2008 19:07
RL
Nákladová hrana je ve výšce p... pasu. >:D :yes:
Jinak velmi pěkně udělaný díl. Jen tak dál.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "BLT"
10. 3. 2008 22:48
Re: RL
Pěkně trapný vtip... Ještě bych to přežil u čistě internetového pořadu, ale v sobotu během oběda to nemá na veřejnoprávní televizi co dělat.
neregistrovaný "rout"
9. 3. 2008 19:55
...
No, ještě to bude chtít trochu doladit, ale rozhodně jde v podmínkách ČR o krok správným směrem. Hlavně nepolevit!!! :-)
A teď ještě postavit proti sobě GL a novýho Land Cruisera. Celkem by mě zajímalo, jak by si ty auta vedly face to face. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bmwn.1"
9. 3. 2008 20:20
...
mne sa prístup moderátora pači rovnako ako aj cele RoL je to vcelku vtipne a podla mna si ty úplne trapný ,obmezený, anonýmny debilko:)a ešte k tomu suchar
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bmwn.1"
9. 3. 2008 20:21
anonym $J.U.R.O.8K$
:-) >:D :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 3. 2008 20:30
Testy majú úroveň
AMS mi povedal veľa. Ten vodič, to bolo úžasné. Ale bolo to nudné. Lenže Road Look, ten má už fakt perfektnú úroveň. Minule M3. Kamera sa triasla, no čo už. V Hooliwoode odpúšťame, že autá letia hoci aj 50 metrov. A pritom aj potom idú ako besné dopredu. Akoby im to prospelo. :-) Každý má nikde chybu. No toto je ale ozaj maličkosť. V prípade testu GL síce žiadny rušivý detail nebol. No trápna scénka áno. Preboha, pán Zezulka spí zabalený v paplóne. 8-s Ale to je všetko. Terén mohol byť odvážnejší. Je mi jasné, že auto je drahé, no nebojte sa, určite by v normálnom teréne ešte nepoškodilo. ;-) Avšak aj tam vynikli dobré vlastnosti tohoto mastodonta v teréne. Nuž a inak? Inak to bolo perfektné. AMS si zapnem aj nabudúce. :yes: No keď to bude pozvyšok tak nudné ako teraz, vypnem to hneď po teste. Scénka s vodičom perfektná. Ale načo tie trápne scénky:! Kam to bude Šéfe?" Už vidím, že to presne takto prebiehalo... Ale inak-bolo fakt suprové. :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lol"
10. 3. 2008 09:59
Re: Testy majú úroveň
To je co za prispevok? Mas schyzofreniu? 8-s
anonym
10. 3. 2008 14:14
Re: Testy majú úroveň
Ešte, že si si dal ten nick.
anonym
9. 3. 2008 21:19
bmwn.1
Trapny, obmedzeny, anonymny debilko.......... >:D >:D >:D Si mi teraz ale strasne nalozil chlapec....... Si teda vy*on na tom tvojom uuuuuuuuuzasnom Road Look TV, ci jak sa to vola....... ;-) ;-) ;-) A je to moj nazor, tak sa do mna neobuvaj ty sedlak zaostaly....... Proste to nema uroven, tak sa nepo*erem teraz kvoli tomu, ze som to skritizoval, ne???????????? :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ":["
9. 3. 2008 21:34
*** KDE JE RADLOOK TIGUANU ??? ***
Slibovali jste zacatkem unora test VW Tiguan 1,4 TSI a zatim nic. Kdy bude ?
Rozbalit vlákno
2
anonym
9. 3. 2008 22:01
Re: *** KDE JE RADLOOK TIGUANU ??? ***
:yes: :yes:
anonym
9. 3. 2008 22:03
Re: *** KDE JE RADLOOK TIGUANU ??? ***
Stale este RECORDuju... Pisali, ze to bude a BIG TEST...
neregistrovaný "trochu bych brzdil"
9. 3. 2008 21:59
pár popnámek pánové
Takže za prvé: GL v terénu a hlavně jeho řidič neukázal vůbec nic, přejet mez dovede většina lidí i s O4x4. Doporučovat v autobazaru benzínové Mondeo opravdu považuji za vrchol neznalosti už vzhledem k faktu že se jich v ČR prodalo cca 80% v naftové verzi. Problémy se vstřiky se vztahoval pouze na jeden rok výroby tohoto modelu, to si myslím, že jste tam měli zmínit. Sekvence fotografických novinek typu KOLEOS, když konkurence ukazuje reálné záběry ze Ženevy si myslím taky není nic moc. Mám prostě čím dál větší dojem že je to pořad o dojmech a tady v té diskusi se setkávají taky jen dojmy spíš než reálné zkušenosti a znalosti o autech. Rozhodně bych tento díl nebral jako nějaké měřítko úspěchu, spíš si myslím, že to nebyla tak jako minule tragédie, mohlo by to být asi tak 10x lepší. Aneb dnes jste mi nabídli chleba se sádlem, rád bych si někdy v budoucnu dal svíčkovou.
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 3. 2008 22:05
Co je to za ENGLISH na zaciatku ????????????
Pocuvam dobre? Ladies and gentlemenS ??? NEchcem rypat, ale mnozne cislo MAN je MEN, bez S, nie je to ako s damamy. :-)
Rozbalit vlákno
5
9. 3. 2008 23:06
Re: Co je to za ENGLISH na zaciatku ????????????
Nějak vám ta výslovnost trochu hapruje: i-Dtec (ídétek), Efficient Dynamics (ifisient dynamiks), Quattro (kvadro) atd.. Chce se to nejdřív podívat do slovníku, nebo v případě pochybností se zeptat na výslovnost přímo u výrobce.
neregistrovaný "anonymně pod přezdívkou GCF"
10. 3. 2008 06:39
Re: Co je to za ENGLISH na zaciatku ????????????
když už jsme u toho, nemělo by to být spíš "dajnemix"? ;-)
anonym
10. 3. 2008 14:15
Re: Co je to za ENGLISH na zaciatku ????????????
Je to RoadLook. :-) Dobrý test a blbé komentáre.
neregistrovaný "assasin-cz"
10. 3. 2008 16:35
Re: Co je to za ENGLISH na zaciatku ????????????
ta angličtina obecne tady na moje.auto.cz pokulhává...ale kdyby se snažili,třeba by i členové redakce dali dohromady nějakou PET zkoušku >:D
anonym
12. 3. 2008 12:18
Re: Co je to za ENGLISH na zaciatku ????????????
Pretoze ten pan na zaciatku povedal> Ladies & Gentlemen'S, co by sa dalo prelozit Dámy a Pánske, pánsky, pánska... nie páni.
neregistrovaný "honzarov"
10. 3. 2008 00:39
RoadLook za jedna
Pan Zezulka opět našel ztracenou formu, omezil vtípky na zdravé minimum a ukázal auto. Takže za jedna. Jinak celý díl AMS byla naprostá nuda, ukazovat fotky je v televizi dost trapné, včetně Prewiev na začátku (nejde o můj překlep). Jediný pan Zezulka to zachránil, všechna čest.

Chce to v každém díle dva pořádné delší testy (Zezulku a ženskou), potom reportáž a třeba něco o konceptech, když to má v názvu styl (záběrů z výstavy musí mít na pár dílů). Nebo třeba se pokusit nahlédnout i do fabrik, ne každý má možnost vidět výrobu. Na traktoristu nebo šoféra od komančů nejsem zvědavej.
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 3. 2008 08:25
Naco?
Naco sa tu rozculujete, ze neukazal nic v terene? 99% tych aut sa v zivote nedostane mimo asfaltku... Dalej syndrom malych bab vo velkych autach je vsade aj v Bratislave je ich kopa, takze plne chapem cloveka co to napisal, je to ako keby nepisane pravidlo... a vacsina z nich nema ani 26 :-)
Pri takychto autach absolutne neide o to co dokazu v terene, ja by som chcel escalade a nie preto ze cakam ze s nim pojdem do terenu, ved to auto lenda vyleze na chodnik :-) a to iste plati aj o GL ludia co si ho kupia v zitove nepouziju gombik na uzaver diferencialu, kupia si ho preto, ze je luxusne, pekne, pohodlne a najme dobre frajersky vyzera... takze presne pre tie iste dovody ako ecsalade :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 3. 2008 11:43
Hledani chyb
Pripada me smesny, jak na se na takovym aute snazi nekdo neustale hledat nejaky negativa. Za ty penize je tam presne tolik kvality, komfortu a velikosti, kolik je treba. A zbytecny je vetsinou pro ty, co si ho nemuzou dovolit. Je to auto, kde vas v provozu abs. nic neprekvapi, snad jen majitel nejakyho Patrola z r.1985 co projede bahnem nekde v lese snadneji, coz je stejne zbytecny, jako subjektivni pocity ze spatnyho parkovani.
Rozbalit vlákno
1
anonym
12. 3. 2008 12:19
Re: Hledani chyb
To bahno je ok, tam nikto s tymto nepojde, ale to parkovanie, s tym nesuhlasim, jedine tak, ze sa vzdy * vyholeni postavia tam kam chcu alebo sa mylim?
neregistrovaný "Easy 000"
12. 3. 2008 17:18
Co takle nějakou audinku?
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli by nešla natočit reportáž o nějaké hezké Audince třeba A6ky...?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "www.honzaalukas.blog.cz"
25. 3. 2008 16:39
Dotaz na Roadlook
Zdarec klucí, chtěl bych se jenom zeptat jak je možný že teďka nejsaou žádnyý videa ze Ženevy ??? Minulej rok to by hnedka a letos..... Doufám že to není tím že jste se teďka prodali televizi. A ještě více doufám že nebudete končit ostatní videa včetně tohohle jsou super. Doufám že nekončíte ?????
Rozbalit vlákno
0