Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rodinka Opel Ampera, Chevrolet Volt a Cadillac ELR přejde na tříválec

Podle nejčerstvějších informací z Ameriky se u elektromobilů s prodlouženým dojezdem koncernu GM chystá poměrně významná technická změna, týkající se asistenčního spalovacího motoru.
Zpět na článek
19. 3. 2013 11:32
19. 3. 2013 11:54
19. 3. 2013 13:54
19. 3. 2013 16:04
19. 3. 2013 17:15
19. 3. 2013 11:32
Málo
Měli tam dát dvouválec od Fiatu. >:-[] Progresivní Američan by to pochopil. >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - sargis
19. 3. 2013 11:54
Re: Málo
Ten bude v Chrysleroch :-)
Avatar - CHerokee
19. 3. 2013 13:54
Re: Málo
Hlavně spojení Opel - Číňani nepůsobí důvěryhodně...
19. 3. 2013 16:04
Re: Málo
spis at se zameri na neco jinyho,myslim ze prodeje techto vozu v USA davaji jasny impuls ze by meli pomalu ale jiste tento druh pohonu opoustet....pracky nikdo nechce >:D
19. 3. 2013 17:15
Re: Málo
Náhodou, postavit si do koupelny Cadillac. Super >:-[]
19. 3. 2013 17:42
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
19. 3. 2013 18:02
Re: Kvalitní komentáre
A ten Tvůj je ze všech nejlepší. Informační hodnota 0, názor 0. Bravo.
Dle mého názoru je Ampera/Volt k ničemu, nepovedený hybrid, kterého prodeje jsou v USA tlačeny silou vůle a podporou americké vlády, v Evropě je to prodejní propadák.
19. 3. 2013 19:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 3. 2013 21:31
Re: Kvalitní komentáre
Mít na něco názor je luxus. Názory chudých,nebo bezmocných nikoho nezajímají. Aby měl člověk nárok na názor a mělo to význam,musí být bohatý a mocný >:-[]
19. 3. 2013 22:10
Jediná cesta
k úsporným autům je snížení hmotnosti a jízdních odporů. Obrovské těžké mrchy narvané bateriemi a ještě táhnoucí těžký spalovací motor jen jako zátěž pro občasné použití, to je už logicky nesmysl. Když elektromobil, tak bez pomocného spalovacího motoru, pouze s bateriemi, přísně aerodynamickou karoserií a lehkou pevnou konstrukcí. Takové vozidlo potom může smysluplně fungovat jako městské a příměstské auto. Třítunový tank jen s těží táhnoucí sám sebe, to je naprostý technický i ekonomický nesmysl.

Smysl mělo EV1, proto se ho mocní ulekli a přes odpor majitelů pro jistotu všechny exempláře zničili. Dojezd v poslední generaci až 250 kilometrů na nabití, to je víc než nabízí dnešní "supermoderní" elektromobily. Trochu zrevidovat tuhle koncepci, použít moderní nano baterie a není potřeba nic nového vymýšlet:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2013 23:35
Tak to mě po....
Kam ta automobilová technika spěje? Jak tak koukám, tak za chvilku bude normální mít ve voze jednoválec plněný turbem...
GM patří mezi výrobce automobilů, které mám nejraději, ale v životě by mě nenapadlo, že gm bude montovat 3 válce.
To už se děte vážně bodnout jezdit s motorama do sekačky.
Rozbalit vlákno
0